Постанова
від 01.07.2024 по справі 320/4877/23
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/4877/23 Суддя (судді) першої інстанції: Терлецька О.О.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 липня 2024 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд в складі: головуючого - судді Мєзєнцева Є.І., суддів - Епель О.В., Файдюка В.В., при секретарі Присяжній Д.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Центрального міжрегіонального управління Державної податкової служби по роботі з великими платниками податків на рішення Київського окружного адміністративного суду від 15 березня 2024 року у справі за адміністративним позовом публічного акціонерного товариства "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО-ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД" до Центрального міжрегіонального управління Державної податкової служби по роботі з великими платниками податків про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ :

Публічне акціонерне товариство "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО-ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД" звернулось до Київського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Центрального міжрегіонального управління Державної податкової служби по роботі з великими платниками податків в якому просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 08 лютого 2023 року №280/Ж10/31-00-04-03-06-15 (форма «В4») та №281/Ж 16/31-00-04-03-05-15 (форма «ВЗ»).

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15 березня 2024 року адміністративний позов задоволено повністю.

В апеляційній скарзі відповідач, посилаючись на неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні підтримав вимоги апеляційної скарги, просив скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Представник позивач проти задоволення апеляційної скарги відповідача заперечував, просив рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши повноту встановлення окружним адміністративним судом фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, колегія суддів дійшла наступного висновку.

Судом першої інстанції встановлено, що відповідачем у період з 01.12.2022 по 04.01.2023 було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ПАТ «Науково-виробничий центр «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод». Відповідно до змісту Наказу відповідача від 18.11.2022 №154/Ж1, - перевірка проводилася з питань законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн. по декларації з податку на додану вартість а вересень 2022 року (від 20.10.2022 №9215599957) з урахуванням періодів декларування від`ємного значення та поданих уточнюючих розрахунків.

Результати проведеної перевірки оформлено актом від 11.01.2023 №35/Ж5/31-00-04-03-06/23518596 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки Публічного акціонерного товариства «Науково-виробничий центр «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод» з питань законності декларування від`ємного значення податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн. по декларації з податку на додану вартість за вересень 2022 року (20.10.2022 №9215599957) з урахуванням періодів декларування від`ємного значення та поданих уточнюючих розрахунків» (далі - Акт перевірки).

Позивач в порядку, передбаченому п. 86.7 ст. 86 ПК України, подав заперечення на Акт перевірки, вих.№0123/24-04 від 24.01.2023. За наслідками розгляду вказаних заперечень податковим органом було прийнято рішення про залишення Акту перевірки без змін, що відображено у відповіді на заперечення, складеній відповідачем за вих. №102/Ж 12/31-00-04-03-06-15 від 03.02.2023.

На підставі висновків викладених в Акті перевірки, відповідачем було прийнято податкові повідомлення-рішення: №281/Ж 10/31-00-04-03-06-15 (форма «В4») від 08.02.2023, відповідно до якого зменшено товариству розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість на 6 822 852 грн; №281/Ж 10/31-00-04-03-06-15 (форма «ВЗ») від 08.02.2023, відповідно до якого виявлено відсутність права на отримання бюджетного відшкодування за період вересень 2022 року та відсутність права на врахування такої суми від`ємного значення при наданні бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку у розмірі 1 384 489 грн.

Вважаючи протиправними оскаржувані податкові повідомлення-рішення, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).

У пп.14.1.27 п.14.1 ст.14 ПК України визначено, що витрати - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов`язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталу (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником).

Згідно з пп. 14.1.36 п.14.1 ст.14 ПК України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Підпунктом 14.1.181 п.14.1 ст.14 ПК України передбачено, що податковий кредит - це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Відповідно до п.п.14.1.231 п.14.1 ст.14 ПК України вбачається, що розумна економічна причина (ділова мета) - це причина, яка може бути наявна лише за умови, що платник податків має намір одержати економічний ефект у результаті господарської діяльності. Економічний ефект, зокрема, але не виключно, передбачає приріст (збереження) активів платника податків та/або їх вартості, атак само створення умов для такого приросту (збереження) в майбутньому. Зміст поняття розумної економічної причини (ділової мети) передбачає обов`язкову спрямованість будь-якої операції платника податків на отримання позитивного економічного ефекту. При цьому не обов`язково, аби економічний ефект спостерігався негайно після вчинення операції. Не виключено, що такий ефект настане в майбутньому.

Пунктами 198.1-198.3, 198.6 статті 198 ПК України передбачено, що право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає, зокрема, у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів ( у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України ) та послуг.

Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Відповідно до п.п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України платник податку зобов`язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 ПК України.

Податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

У ч. 1, 2 ст. 9 Закону № 996-XIV закріплено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Крім того, господарські операції для цілей визначення податку на прибуток та податкового кредиту, формування від`ємного значення мають бути фактично здійсненими та підтвердженими належним чином оформленими первинними бухгалтерськими документами, які відображають реальність таких операцій, та повинні спричиняти реальні зміни майнового стану платника податку, в той же час, відсутність реально вчиненої господарської операції, навіть за наявності формально складених, але недостовірних документів або сплати грошових коштів, не дозволяє формувати витрати та податковий кредит, від`ємне значення, а, відповідно, і податок на прибуток.

Податкова вигода може бути визнана необґрунтованою, зокрема, у випадках, якщо для цілей оподаткування операції обліковані не у відповідності з їх дійсним економічним змістом або враховані операції, що не обумовлені розумними економічними або іншими причинами (цілями ділового характеру (мети).

При цьому, при оцінці податкових наслідків господарських операцій адміністративний суд не обмежується встановленням лише формальних умов застосування платником податкових норм шляхом подання первинних документів, що за формою та змістом відповідають законодавчим вимогам, а з урахуванням доводів податкового органу, у тому числі і досліджує також фактичні правовідносини учасників господарських операцій, перевіряє дійсний рух активів у процесі виконання операцій та встановлює зв`язок складених первинних документів з реальними фактами господарських операцій та господарської діяльності.

Судом встановлено, що праві приватної власності у ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» перебуває єдиний майновий комплекс, що знаходиться за адресою: Святошинський район, м. Київ, вул. Миру, будинок 17, та комплекс будівель виробничої бази, що знаходиться за адресою: Святошинський район, м. Київ, вул. Миру, будинок 2.

Інформація щодо наявності об`єктів нерухомого майна, адреси, загальної площі приміщень (виробничих та складських), які перебувають у власності товариства, викладена позивачем у поясненнях вих. №1222/12-07 від 12.12.2022 р. за підписами посадових осіб товариства (генерального директора та головного бухгалтера) та надана податковому органу під час проведення перевірки на запит останнього від 01.12.2022 за №2. Відомості щодо адреси, найменування та загальної площі об`єктів нерухомого майна відображені у п. 2.8. Акту перевірки.

У вересні 2022 року позивач здійснював будівельно-монтажні роботи у складських та виробничих приміщеннях, що знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Миру, 12, 17 в рамках проекту 200-176 «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ.11Ц), №17д (літ. 14) на підставі Дозволу на виконання будівельних робіт №КВ 012210715569 від 20.07.2021 р. під склад готової продукції тип об`єкта: будівля/споруда код ДКБС:12 51.6 (Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості). Метою проведення реконструкції вищеперерахованих об`єктів нерухомого майна є використання їх для зберігання і подальшого відвантаження готової продукції у повній відповідності до вимог Належної виробничої практики та затвердженої підприємством СОП (стандартної операційної процедури) №9.40.05.(введена в дію 28.12.2018 р.). Реконструкція складу для зберігання готової продукції дозволить оптимізувати витрати логістичної системи, оскільки процеси, пов`язані з функціонуванням складу, в кінцевому результаті є значною складовою сукупних витрат товариства. Відповідні пояснення за вих. №1222/12-05 від 12.12.2022 р. були надані представникам контролюючого органу під час проведення податкової перевірки на запит №2 від 01.12.2022 р.

Листом вих. №1222/05-06 від 05.12.2022 р. на запит представників податкового органу від 01.12.2022 р. №3 «Про надання документів» товариством були надані первинні документи (договори з усіма додатками, рахунки, акти виконаних робіт (КБ-2), довідки про вартість виконаних робіт 9КБ-3), платіжні та інші документи), що підтверджують здійснення господарських операцій з контрагентами згідно додатку 1; детальні обігово-сальдові відомості у розрізі контрагентів за вересень 2022 р. по рахунках бухгалтерського обліку: 371001, 371002, 371006, 371001, 361003, 634004.

Об`єктами дослідження контролюючого органу під час проведеної перевірки були правовідносини із платниками податків - постачальниками товарів, робіт/послуг, серед яких: ТОВ «Д`ЮВАН ЕЙР» (код ЄДРПОУ 35181703); ТОВ «ПОЖДУМА» (код ЄДРПОУ 41124150); ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» (код ЄДРПОУ 42355089); ТОВ «НВП «ВОЛАНТІС» (код ЄДРПОУ 41201596); ТОВ «АГРОКОМПЛЕКС (код ЄДРПОУ 05476925); ТОВ «Ром-Укр Трейд Сервіс» (код ЄДРПОУ 36397676); ТОВ «ІБК «ВЄ» (код ЄДРПОУ 39428615); ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» (код ЄДРПОУ 39772061); ТОВ «НТЦ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 31405191); ТОВ «СТАЛКЕР ІНЖІНІРІНГ» (код ЄДРПОУ 42927492).

Так, 12.01.2022 між позивачем та ТОВ «Д`ЮВАН ЕЙР» було укладено договір підряду на виконання робіт по сервісному обслуговуванню, монтажу та ремонту обладнання систем опалення, охолодження, вентиляції, кондиціювання, робіт з теплової ізоляції трубопроводів та обладнання від №07/12 (далі - «Договір №07/12 від 12.01.2022 р.»). За умовами договору підрядник зобов`язується виконати роботи по сервісному обслуговуванню, монтажу та ремонту обладнання систем опалення, охолодження, вентиляції, кондиціювання, робіт з теплової ізоляції трубопроводів та обладнання згідно вимог та характеристик, погоджених сторонами у специфікаціях до договору, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити роботи та/або обладнання на умовах, встановлених договором і специфікаціями, що є невід`ємними додатками до договору. Об`єкт, на якому мають бути виконані роботи, знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Миру, 17, та вул. Миру, 2.

У специфікації №5 від 26.09.2022 р. до Договору №07/12 від 12.01.2022 р. сторони визначили, що підрядник зобов`язується виконати роботи з монтажу теплової ізоляції систем опалення, вентиляції та кондиціювання згідно проекту « 200-176-ОВ1 » та « 200-176-ОВ2» на Об`єкті «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1LU), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. ІЧ) під склад готової продукції (корпус №176), адреса об`єкту: 03134. м. Київ, Святошинський р-н, вул. Миру, 2, 17.

29.09.2022 р. платіжним дорученням №6570 від 28.09.2022 р. позивач здійснив передоплату за монтаж теплової ізоляції систем опалення, вентиляції та кондиціювання згідно рахунку №168 від 26.09.2022 р. у сумі 154 998,00 грн. (в т.ч. ПДВ - 25 833 грн.). TOB «Д`ЮВАН» 29.09.2022 склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №161 на загальну суму 154 998,00, загальна сума ПДВ - 25 833,00 грн.

23.06.2022 р. між позивачем та ТОВ «ПОЖДУМА» було укладено договір підряду №ЗР-01/2605/22, за умовами п. 1.1. якого: підрядник зобов`язався виконати власними та залученими силами і засобами, відповідно до умов цього договору, влаштування системи димовидалення та підпору повітря (технологічної частини) згідно робочої документації «Система протидимної вентиляції (димовидалення та підпору повітря) за шифром 187-20-1-ДВ на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1L1I), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) (адреса об`єкту: 03134, м. Київ, Святошинський р-н., вул. Миру, 12, 17, ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ».

04.07.2022 платіжним дорученням №4008 від 29.06.2022 позивач здійснив передоплату за влаштування дощової сифонної мережі згідно рахунку №927 від 28.06.2022 р., ПДВ - 81 089,65 грн. ТОВ «ПОЖДУМА» 04.07.2022 склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 на загальну суму 486 537,92 грн., ПДВ - 81 089,65 грн. 28.07.2022 між замовником та підрядником було складено акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень на суму 486 537,92 грн., в т.ч. ПДВ - 81 089,65 грн., а також довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2022 р. від 28.07.2022 на суму 486 537,92 грн., в.ч. ПДВ - 81 089,65 грн.

31.08.2022 між позивачем та ТОВ «ПОЖДУМА» було складено акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 р. на суму 162 179,30 грн., в т.ч. ПДВ - 27 029,88 грн., а також довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 р. на цю ж суму. 31.08.2022 підрядником було складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №178 на загальну суму 168 179,30 грн., ПДВ - 27 029,89 грн. 02.09.2022 позивач здійснив оплату у сумі 162 179,29 грн платіжним дорученням №5666 від 01.09.2022.

08.08.2022 між позивачем та ТОВ «ПОЖДУМА» було укладено договір підряду №ЗР-01/2707/22, за умовами п.1.1. якого: підрядник зобов`язався виконати власними та залученими силами і засобами, відповідно до умов цього договору, влаштування системи водопостачання (В1) та каналізації (К1) згідно робочої документації за шифром 187-20-2-ВК на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1111), №17а (літ. ПЦ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) (адреса об`єкту: 03134, м. Київ, Святошинський р-н., вул. Миру, 12, 17, ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ». Позивач здійснив оплату за влаштування системи водопостачання на підставі платіжного доручення №6025 від 13.09.2022 р. у сумі 45 579,90 грн., в т.ч. ПДВ - 7 596,65 грн., а ТОВ «ПОЖДУМА» виписало та зареєструвало податкову накладну №53.

30.08.2022 між Позивачем та ТОВ «ПОЖДУМА» було укладено договір підряду №ЗР-01/3008/22, за умовами п. 1.1. якого: підрядник зобов`язався виконати власними та залученими силами і засобами, відповідно до умов цього договору, влаштування автоматичної внутрішнього протипожежного водопроводу згідно робочої документації за шифром 187- 20-2-К на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш),№17а (літ.11 Ц), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) (адреса об`єкту: 03134, м. Київ, Святошинський р-н., вул. Миру, 12, 17, ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ».

11.08.2022 товариство здійснило оплату за влаштування системи водопостачання та каналізації платіжним дорученням № 1337 від 11.08.2022 р. у сумі 536 876,50 грн., в т.ч. ПДВ - 89 479,42 грн. ТОВ «ПОЖДУМА» цією ж датою склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №59 на загальну суму 536 876,50 грн.. в т.ч. ПДВ - 89 479,42 грн. 06.09.2022 товариство здійснило оплату за влаштування автоматичної системи спринклерного пожежогасіння платіжним дорученням №5696 від 02.09.2022 р. у сумі 1 750 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 291 666,67 грн. ТОВ «ПОЖДУМА» цією ж датою склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №20 на загальну суму 1 750 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 291 666,67 грн.

12.09.2022 між Позивачем та ТОВ «ПОЖДУМА» було складено акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року на суму 582 456,40 грн., в т.ч. ПДВ - 97 076,07 грн. та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2022 на вказану суму. 19.09.2022 товариство здійснило оплату за влаштування автоматичної системи спринклерного пожежогасіння платіжним дорученням №1626 від 19.09.2022 р. у сумі 1 750 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 291 666,67 грн. ТОВ «ПОЖДУМА» цією ж датою склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №92 на загальну суму 1 750 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 291 666,67 грн.

3. 05.01.07.2022 р. між Позивачем та ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» було укладено договір підряду №01/07/2022 РІ, за умовами якого підрядник зобов`язався на власний ризик виконати в порядку та на умовах цього договору роботи з монтажу систем опалення, вентиляції та кондиціювання складу готової продукції у корпусі 17Д згідно проекту « 200-176-ОВ1 » та « 200-176-ОВ2». Роботи виконуються на території замовника за адресою: вул. Миру, 2,17 у Святошинському районі м. Києва, на об`єкті Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1LU), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176). 14.07.2022 товариство здійснило передоплату за роботи з монтажу систем опалення, вентиляції складу ГП ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №1097 від 08.07.2022 р. у сумі 4 147 840,14 грн., в т.ч. ПДВ - 691 306,69 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 на вказану вище суму. 01.08.2022 товариство здійснило передоплату за припливно-витяжну установку Aerostar GlobalStar 40 ПВ1 НЄ та зволожувач до установки ПВ1 ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №4745 від 28.07.2022 р. у сумі 682 085,64 грн., в т.ч. ПДВ - 113 680,94 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 на вказану вище суму. 11.08.2022 товариство здійснило передоплату за роботи з монтажу систем опалення, вентиляції та кондиціювання складу готової продукції ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №1336 у сумі 3 294 967,79 грн., в т.ч. ПДВ - 549 161,30 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 на вказану вище суму.

12.08.2022 ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» передало товар: припливно-витяжну установку Aerostar GlobalStar 40 ПВ1 НС та зволожувач до установки ПВ1 Позивачу, що підтверджується видатковою накладною №14, товарно-транспортною накладною №Р14 від 12.08.2022 р. 19.08.2022 товариство здійснило передоплату за протипожежний клапан ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №5409 у сумі 17 419,87 грн., в т.ч. ПДВ - 2 903,31 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №6 на вказану вище суму. 23.08.2022 товариство здійснило оплату за обладнання ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №5462 у сумі 608 570,80 грн., в т.ч. ПДВ - 101 428,47 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 на вказану вище суму.

26.08.2022 позивач та ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» склали акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року на суму 4 102 640,89 грн., в т.ч. ПДВ - 683 773,48 грн. 09.09.2022 товариство здійснило передоплату за роботи з монтажу систем опалення, вентиляції та кондиціювання складу готової продукції ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №1539 у сумі 1 544 087,52 грн., в т.ч. ПДВ-257 347,92 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 на вказану вище суму. 30.09.2022 позивач та ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» склали акт здачі - приймання робіт (надання послуг) №2 на суму 4 116 536,41 грн., в т.ч. ПДВ - 686 089,40 грн.

18.07.2022 р. між Позивачем та ТОВ «НВП «ВОЛАНТІС» було укладено договір підряду №ВН-302, за умовами п. 1.1. якого підрядник зобов`язався виконати електромонтажні роботи з електропостачання та електроосвітлення на об`єкті: Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) адреса: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва, що визначено у Додатку №1, перелік яких визначений у Робочій документації 187-20-1 -ЕТР. 21.07.2022 товариство здійснило передоплату за електромонтажні роботи з електропостачання та електроосвітлення на об`єкті платіжним дорученням №4631 на суму 769 967,08 грн., в т.ч. ПДВ - 128 327,85 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №18 на вказану вище суму. 26.08.2022 товариство здійснило передоплату за електромонтажні роботи з електропостачання та електроосвітлення на об`єкті платіжним дорученням №5192 від 11.08.2022 на суму 1 076 653,26 грн., в т.ч. ПДВ - 179 442,21 грн.

26.09.20222 платіжними дорученнями №6413 від 23.09.2022 р. товариство оплатило за роботи з електропостачання в реконструкції будівель у сумі 82 535,04 грн., в т.ч. ПДВ - ІЗ 755,84 грн., а також здійснило передоплату за електромонтажні роботи з електропостачання та електроосвітлення платіжним дорученням №6415 від 23.09.2022 р. - у сумі 603 892,44 грн. 19.08.2022 між позивачем та ТОВ «НВП «ВОЛАНТІС» було складено акт виконаних робіт №1 за серпень 2022 року на загальну суму 1 240 824,47 грн., в т.ч ПДВ - 206 804,08 грн. Також підрядником було складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну №55 від 19.08.2022 р. на загальну суму 481 714,28 грн., ПДВ - 80 285,71 грн.; податкову накладну №56 від 26.08.2022 р. на загальну суму 594 938,98 грн., ПДВ - 99 156,50 грн.; податкову накладну №44 від 23.09.2022 р. на загальну суму 82 535,03 грн., ПДВ - 13 755,84 грн.; податкову накладну №45 від 26.09.2022 р. на загальну суму 603 892,44 грн., ПДВ - 100 648,74грн.

11.11.2020 р. між Позивачем та ТОВ «АГРОКОМПЛЕКТ» було укладено договір підряду №22, за умовами якого підрядник зобов`язався на власний ризик виконати підготовчі та будівельні роботи на об`єкті: Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. І В), №17е (літ. 1LU), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) (адреса об`єкту: 03134, м. Київ, Святошинський район, вул. Миру, 12,17. Позивачем здійснено оплату: платіжним дорученням №5106 від 10.08.2022 р. за реконструкцію будівель у сумі 77 473,13 грн., в т.ч. ПДВ - 12 912,19 грн.; платіжним дорученням №5107 від 10.08.2022 р. за реконструкцію будівель у сумі 484 055,71 грн., в т.ч. ПДВ - 80 675,95 грн.

29.07.2022 між товариством та ТОВ «АГРОКОМПЛЕКТ» було складено акт №59 приймання виконаних ремонтних робіт за липень, довідка про вартість виконаних ремонтних робіт та витрати за липень на суму 12 795,80 грн., в т.ч. ПДВ - 2 136,63 грн №59 приймання виконаних ремонтних робіт за липень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень на суму 4 379,10 грн., в т.ч. ПДВ - 729,85 грн.; акт №60 виконаних ремонтних робіт за липень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень на суму 40 861,66 грн., в т.ч. ПДВ - 6 810,28 грн; акт №61 приймання виконаних будівельних робіт за липень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень на суму 23 635,57 грн., в т.ч. ПДВ - 3 939,26 грн; акт №62 приймання виконаних будівельних робіт за липень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень на суму 484 055,71 грн, в т.ч. ПДВ - 80 675,95 грн.; акт №63 приймання виконаних будівельних робіт за липень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень на суму 77 473,13 грн., в т.ч. ПДВ - 12 912,19 грн.; акт №57 приймання виконаних ремонтних робіт за липень, довідка про вартість виконаних ремонтних робіт та витрати за липень на суму 97 218,22 грн., в т.ч. ПДВ - 16 203,04 грн; акт №56 приймання виконаних ремонтних робіт за липень, довідка про вартість виконаних ремонтних робіт та витрати за липень на суму 67 547,24 грн, в т.ч. ПДВ - 11 257,87 грн. Між товариством та ТОВ «АГРОКОМПЛЕКТ» було складено також акт №73 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень на суму 544 078,18 грн., в т.ч. ПДВ - 90 679,70 грн.; акт №74 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень на суму 102 142,90 грн., в т.ч. ПДВ - 17 023,82 грн.; акт №75 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних ремонтних робіт та витрати за вересень на суму 5 726,06 грн., в т.ч. ПДВ - 954,51 грн.; акт №76 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень на суму 3 589,78 грн., в т.ч. ПДВ - 598,30 грн.; акт №77 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень на суму 603 291,52 грн., в т.ч. ПДВ - 100 548,59 грн.; акт №78 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень на суму 490 706,63 грн., в т.ч. ПДВ - 81 784,44 грн.

29.07.2022 підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №2 на загальну суму 67 547,24 грн., загальна сума ПДВ - 11 257,87 грн.; №3 на загальну суму 97 218,22 грн., загальна сума ПДВ - 16 203,04 грн.; №4 на загальну суму 12 795,80 грн., загальна сума ПДВ - 2 132,63 грн.; №5 на загальну суму 4 379,10 грн., загальна сума ПДВ - 729,85 грн.; №6 на загальну суму 40 861,66 грн., загальна сума ПДВ - 6 810,28 грн.; №7 на загальну суму 23 635,57 грн., загальна сума ПДВ - 3 939,26 грн.; №8 на загальну суму 484 055,71 грн., загальна сума ПДВ - 80 675,95 грн.; №9 на загальну сум 77 473,13 грн., загальна сума ПДВ - 12 912,19 грн.; №13 на загальну суму 116 376,00 грн., загальна сума ПДВ - 19 396,00 грн.; №14 на загальну суму 127 500,00 грн., загальна сума ПДВ - 21 250,00 грн.; №15 на загальну суму 47 880,00 грн., загальна сума ПДВ - 7 980,00 грн.

30.09.2022 р. підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №1 на загальну суму 544 078,18 грн., загальна сума ПДВ - 90 679,70 грн.; підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №2 на загальну суму 102 142,90 грн., загальна сума ПДВ - 17 023,82 грн.; підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №3 на загальну суму 5 727,06 грн., загальна сума ПДВ - 954,51 грн.; підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №4 на загальну суму 3 589,78 грн., загальна сума ПДВ - 598,30 грн.; підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №5 на загальну суму 603 291,52 грн., загальна сума ПДВ - 100 548,59 грн.; підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №6 на загальну суму 490 706,63 грн.

03.05.2022 р. між Позивачем та ТОВ «РОМ-УКР ТРЕЙД СЕРВІС» було укладено договір підряду №030522, за умовами якого підрядник зобов`язався виконати наступні роботи: монтаж фасадних сендвіч панелей на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) адреса: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва. Платіжним дорученням №6289 від 20.09.2022 р. Позивач здійснив оплату за монтаж сендвіч-панелей у сумі 768 996,99 грн., в т.ч. ПДВ - 128 168,38 грн. 12.09.2022 між вказаними вище особами було складено акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за серпень та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень на загальну суму 1 384 547,04 грн., в т.ч. ПДВ - 230 757,84 грн., відтак, цією датою підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 15 на суму 769 010,27 грн., в т.ч. ПДВ - 128 168,38 грн.

26.05.2022 р. між Позивачем та ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНОЮ КОМПАНІЄЮ ВС» було укладено договір підряду №26/05-2022, за умовами якого підрядник зобов`язався виконати та передати замовнику роботи з влаштування покрівлі із ПВХ-мембрани. Вказані роботи мають бути виконані на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1LU), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) адреса: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва. Товариство здійснило передоплату за роботи з влаштування покрівлі платіжним дорученням №3432 від 08.06.2022 р. у сумі 1 800 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 300 000,00 грн.; платіжним дорученням №5325 від 17.08.2022 р. у сумі 690 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 115 000,00 грн.; платіжним дорученням №5785 від 06.09.2022 р. у сумі 154 774,23 грн., в т.ч. ПДВ - 25 795,71 грн.; платіжним дорученням №6673 від 01.10.2022 р. у сумі 792 500,93 грн., в т.ч. ПДВ - 132 083,49 грн. оплатило за реконструкцію будівель.

Між ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНОЮ КОМПАНІЄЮ ВС» було складено акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року від 15.08.2022 р. та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 р. на суму 1 493 918,03 грн. в т.ч. ПДВ - 248 986,34 грн.; акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року від 31.08.2022 р на суму 1 150 856,20 грн. в т.ч. ПДВ - 191 809,37 грн., довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 року; акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року від 30.09.2022 та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2022 р. на суму 792 500,89 грн. в т.ч. ПДВ - 132 083,48 грн.

ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНОЮ КОМПАНІЄЮ ВС» склало та зареєструвало У Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №8 від 19.08.2022 р. на загальну суму 690 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 115 000,00 грн.; №13 від 31.08.2022 р. на загальну суму 154 774,22 грн., в т.ч. ПДВ - 25 795,70 грн.; №9 від 30.09.2022 р. на загальну суму 792 500,89 грн., в т.ч. ПДВ - 132 083,48 грн.

12.07.2022 р. між ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було укладено договір підряду на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт №12-07, відповідно до умов якого підрядник зобов`язався у строки та на умовах, передбачених цим договором та у відповідності до проектної документації, своїми силами і засобами виконати комплекс будівельно-монтажних робіт з влаштування конструкції монолітного корпусу 176 на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), № 17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 1Ч) під склад готової продукції (корпус №176), розташованому за адресою: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва. Позивач здійснив авансовий платіж на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт платіжним дорученням №4554 від 19.07.2022 р. у сумі 383 812,00 грн., в т.ч. ПДВ - 63 968,67 грн.; оплатив за будівельно-монтажні роботи платіжним дорученням №5327 від 17.08.2022 р. у сумі 712 792,78 грн., в т.ч. ПДВ - 118 798,80 грн.

29.07.2022 між позивачем та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було складено акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2022 року на суму 561 701,16 грн., в т.ч. ПДВ - 93 616,86 грн. 15.08.2022 було складено акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 року на суму 534 903,62 грн., в т.ч. ПДВ - 89 150,60 грн. TOB «ПРОМБУДСФЕРА» в свою чергу було складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №5 від 21.07.2022 р. на загальну суму 383 812,00 грн., ПДВ - 63 968,67 грн.; №7 від 29.07.2022 р. на загальну суму 177 889,16 грн., ПДВ -29 648,19 грн. та №6 від 15.08.2022 р. на загальну суму 534 903,62 грн., ПДВ - 89 150,60 грн.

14.09.2022 р. між ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було укладено договір підряду на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт №14-09, відповідно до умов якого підрядник зобов`язався у строки та на умовах, передбачених цим договором та у відповідності до проектної документації, своїми силами і засобами виконати комплекс оздоблювальних корпусу 176 на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176), розташованому за адресою: вул. Миру, 12, 17 у Святошинському районі м. Києва. 21.09.2022 платіжним дорученням №6290 від 20.09.2022 р. Позивач здійснив передоплату за виконання комплексу оздоблювальних робіт у сумі 384 271,58 грн.. в т.ч. ПДВ - 64 045,26 грн., а ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 21.08.2022 р. на загальну суму 384 271,58 грн., в т.ч. ПДВ - 64 045,26 грн.

24.05.2022 між позивачем та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було укладено договір підряду на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт №24-05, відповідно до умов якого підрядник зобов`язався у строки та на умовах, передбачених цим договором та у відповідності до проектної документації, своїми силами і засобами виконати комплекс будівельно-монтажних робіт з влаштування залізобетонних та металевих конструкцій корпусу 176 на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №17б (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176), розташованому за адресою: вул. Миру, 12, 17 у Святошинському районі м. Києва. Товариство здійснило передоплату за комплекс будівельно-монтажних робіт платіжним дорученням №3214 від 01.06.2022 р. у сумі 2 021 975,34 грн., в т.ч. ПДВ - 336 995,89 грн.; платіжним дорученням №4130 від 05.07.2022 р. у сумі 114 368,29 грн., в т.ч. ПДВ - 19 061,38 грн.; за виконання комплексу будівельно-монтажних робіт з влаштування залізобетонних та металевих конструкцій платіжним дорученням №4850 від 02.08.2022 р. у сумі 141 132,62 грн., в т.ч. ПДВ - 23 522,12 грн.; платіжним дорученням №5326 від 17.08.2022 р. у сумі 1119342,94 грн., в т.ч. ПДВ - 186 557,16 грн.; за виконання комплексу оздоблювальних робіт - платіжним дорученням №1426 від 22.08.2022 р. у сумі І 921 753,62 грн., в т.ч. ПДВ - 320 292,27 грн. та оплатило за будівельно-монтажні роботи платіжним дорученням №1596 від 16.09.2022 р. у сумі 1 574 611,35 грн., в т.ч. ПДВ - 262 435,23 грн.

08.09.2022 ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» склали акт №4 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2022 року на суму 3 267 895,34 грн., в т.ч. ПДВ - 544 649,22 грн. ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 05.07.2022 р. на загальну суму 114 368,29 грн., в т.ч. ПДВ - 19 061,38 грн.; №1 від 02.08.2022 р. на загальну суму 141 132,62 грн., в т.ч. ПДВ - 23 522,10 грн.; № 8 від 26.08.2022 р. на загальну суму 1 921 753,62 грн., в т.ч. ПДВ - 320 292,27 грн.; №2 від 08.09.2022 р. на загальну суму 1 574 611,35 грн., ПДВ - 262 435,22 грн. та №9 від 26.09.2022 на загальну суму 377 880,19 грн., в т.ч. ПДВ - 62 980,03 грн.

19.08.2022 р. між ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було укладено договір підряду на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт №15-08, відповідно до умов якого підрядник зобов`язався у строки та на умовах, передбачених цим договором та у відповідності до проектної документації, своїми силами і засобами виконати комплекс оздоблювальних робіт корпусу 176 на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15(літ. А), №17б(літ. 1 Б), №17е(літ. 1Ш), №17а(літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176), розташованому за адресою: вул. Миру, 12, 17 у Святошинському районі м. Києва. 26.09.2022 між сторонами договору було складено акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2022 року на суму 2 299 633,81 грн., в т.ч. ПДВ - 383 272,30 грн., а ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» - складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №9 від 26.09.2022 р. на загальну суму 377 880,19 грн., ПДВ - 62 980,03 грн. Оплату позивач здійснив 12.10.2022 р. платіжним дорученням №6833 від 06.10.2022 р. у сумі 1 494 761,98 грн., в т.ч. ПДВ - 249 127,00 грн.

29.08.2022 р. між позивачем та ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» було укладено договір №27/22, відповідно до умов якого виконавець зобов`язався виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації (аспіраційні сповіщувачі) на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (лі г. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 1Ч) під склад готової продукції (корпус №176), розташованому за адресою: вул. Миру, 17 у Святошинському районі м. Києва. 19.09.2022 позивач здійснило передоплату за монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації платіжним дорученням №1619 від 19.09.2022 у сумі 565 825,16 грн., в т.ч. ПДВ - 94 304,19 грн., а ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №11 від 19.09.2022 на означену вище суму.

15.08.2022 між позивачем та ТОВ «CTAЛKEP ІНЖІНІРІНГ» було укладено договір №146/1 поставки обладнання і виконання монтажних робіт, відповідно до умов якого підрядник зобов`язався поставити і передати у власність замовнику зазначене в гі.1-9 Специфікації обладнання та виконати роботи, які вказані у п.10 цієї Специфікації на об`єкті, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Миру, 17, корп. 176. Платіжним дорученням №1430 від 22.08.2022 р. Позивач здійснив передоплату за ворота секційні у сумі 1 037 898,90 грн., в т.ч. ПДВ - 172 983,15 грн.; платіжним дорученням №5575 від 30.08.2022 р. - передоплату за ворота секційні, перевантажувальний міст, захисну завісу у сумі 1 037 898,90 грн., в т.ч. ПДВ - 172 983,15 грн. та платіжним дорученням №6371 від 22.09.2022 - за ворота секційні, перевантажувальний міст, монтаж обладнання у сумі 345 966,30 грн., в т.ч. ПДВ - 57 661,05 грн. TOB «CTAЛKEP ІНЖІНІРІНГ» було складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №17 від 23.08.2022 р. на загальну суму - 1 037 898,90 грн., ПДВ - 172 983,15 грн.; №20 від 30.08.2022 р. на загальну суму 1 037 898,90 грн., ПДВ - 172 983,15 грн. та №18 від 23.09.2022 р. на загальну суму - 345 966,30 грн., ПДВ - 57 661,05 грн.

За наслідками аналізу господарських правовідносин, які тривали у звітному періоді між ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та постачальниками товарів, робіт та послуг контролюючий орган дійшов висновку, що враховуючи умови договорів, отримані товариством товари та послуги (роботи) на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), 17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176)», який перебуває на етапі будівництва та не введений в експлуатацію, свідчить, що понесені витрати на придбання зазначених послуг (робіт) та товарів, не використовуються ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» в господарській діяльності, яка спрямована на отримання доходу у вересні 2022 року.

Втім, відповідач не спростував належними і допустимими доказами аргумент позивача, що позивач отримав послуги (роботи) з комплексу будівельно-монтажних робіт та здійснив передплату за частину таких послуг саме в рамках реалізації проекту 200-176 «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №17 6 (літ. 1Б), №17 е, №17 а (літ. 1Щ), №17 д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176), які розміщені за адресою: вул. Миру, 12, 17 у Святошинському районі міста Києва згідно Дозволу на виконання будівельних робіт №КВ 012210715569 від 20.07.2021, а також не спростував доводів позивача, що вказані приміщення використовуватимуться в рамках його господарської діяльності для зберігання і подальшого відвантаження готової продукції.

Відповідно позиція відповідача щодо обов`язку ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» нарахувати податкові зобов`язання та скласти зведену податкову накладку за товарами та послугами, необоротними активами, придбаними з податком на додану вартість у вересні 2022, тому що такі товари/послуги, необоротні активи, на думку відповідача, призначаються для їх використання або починають використовуватися в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку, - є необґрунтованою, оскільки об`єкти нерухомого майна, які у вересні 2022 року перебували на етапі реконструкції, призначені для використання у господарській діяльності позивача, - в якості складу для готової продукції - фармацевтичних препаратів і матеріалів.

Як наслідок, застосування до спірних правовідносин правової норми, визначеної у абз. г) п. 198.5 ст. 198 ПК України, є неправомірним, оскільки у платника податку виникає обов`язок нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189 цього кодексу.

Відповідачем не доведено факту використання позивачем товарів/послуг, необоротних активів або призначення використання товарів/послуг, необоротних активів в операціях товариства, які не є його господарською діяльністю. Водночас в Акті перевірки відсутні відомості про здійснення позивачем у вересні 2022 року інших видів діяльності, що не відносяться до господарських.

Аналогічний правовий висновок узгоджується з практикою Верховного Суду, викладеною у постановах від 15.10.2019 у справі №803/3519/15, від 21.03.2019 у справі №804/3654/16, від 28.05.2019 у справі №813/805/15.

Суд керується презумпцією добросовісності платника, яка презюмує економічну виправданість його дій, що мають своїм наслідком отримання податкової вигоди, а також добросовісність відомостей у бухгалтерській та податковій звітності. Вказане відповідає висновкам про застосування норм права, що викладені у постанові Верховного Суду від 27 квітня 2022 року у справі №200/5932/19-а.

Крім того, відповідачем не було надано належного пояснення суду щодо неврахування під час прийняття оскаржуваних рішень та розгляді даної справи обставин встановлення судами порушень відповідача при здійсненні податкової перевірки, за наслідками якої було винесено оскаржувані рішення.

Так за результатами проведеної відповідачем податкової перевірки 11.01.2023 заступником начальника відділу Поплавським Сергієм Миколайовичем було складено: протокол №18/04-03-06 про адміністративне правопорушення, в якому зафіксовано порушення генеральним директором ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» ОСОБА_1 встановленого законодавством порядку ведення податкового обліку, відповідальність за яке передбачена ч.І ст. 163 1 КУпАП; протокол №17/04-03-06 про адміністративне правопорушення, в якому зафіксовано порушення генеральним директором ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» ОСОБА_2 встановленого законодавством порядку ведення податкового обліку, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст. 163 1 КУпАП.

20.02.2023 Святошинський районний суд міста Києва виніс постанови у справах №759/2626/23 (пр. №3/759/1958/23) та №759/2613/23 (провадження №3/759/1954/23), якими провадження в справах про адміністративне правопорушення, передбачене ч.І ст. 163- 1 КУпАП, відносно ОСОБА_1 та ОСОБА_2 закрив на підставі п.1 ст. 247 КУпАП в зв`язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення. За змістом мотивувальної частини рішень: « ... як випливає в Акту, якщо порушення вимог п. 200.1 п. 200.4, п.200.7 ст. 200 ПК України є загальними та похідними (вказані пункти ст. 200 стосуються порядку визначення сум податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Держбюджету або бюджетному відшкодуванню, а також подання відповідному контролюючому органу податкової декларації та заяви про повернення суми бюджетного відшкодування), то встановлене порушення платником податків п. 198.5 ст. 198 ПК України дійсно становить суть претензії податкового органу», «... в Акті перевірки відсутні будь-які відомості про здійснення ПАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» у вересні 2022 року інших видів діяльності, що не відносяться до господарської»; «... ЦМУ ДПС по роботі з великими платниками податків не надав належних та допустимих доказів порушення ПАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» вимог податкового законодавства в частині завищення суми від`ємного значення, що зараховується до стаду податкового кредиту наступного звітного періоду на суму 6 822 852 грн., а також відмову у бюджетному відшкодуванні податку на додану вартість на рахунок платника у банку у розмірі 1 384 489 грн., оскільки в Акті перевірки не наведено, для якої діяльності ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» призначені товари/послуги, необоротні активи, придбані/отримані у вересні 2022 року у вищевказаних контрагентів, чи в якій діяльності ПАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» почали використовуватися у вересні 2022 року товари/послуги, придбані/отримані у таких постачальників. Також не зазначено на підставі яких первинних бухгалтерських документів контролюючий орган дійшов висновку, що товари та послуги, придбані/отримані у вересні 2022 року у постачальників, призначені або почали використовуватися у вересні 2022 року не у господарській діяльності товариства».

Отже, застосуванню податковим органом положень п.п. 195.5 ст. 198 ПК України, має передувати встановлення відповідачем факту неоподатковуваного/не господарського використання товарів (послуг) і необоротних активів, що відповідає позиції Верховного Суду у постанові від 27.04.2021 у справі №460/3510/20, а саме: «Відсутність фактів використання Товариством нежитлових приміщень в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (пункт «г» пункту 198.5 статті 198 ПК України) свідчить про відсутність у нього обов`язку складати та реєструвати зведені податкові накладні, а тому застосування контролюючим органом штрафних санкцій ...є безпідставним...».

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що відповідач не довів на підставі належних та допустимих доказів порушення товариством вимог податкового законодавства в частині завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) кредиту на суму 6 822 852,00 грн., оскільки в Акті перевірки не наведено, для якої діяльності позивача призначені товари/послуги, необоротні активи, придбані/отримані у вересні 2022 року у вищевказаних контрагентів, чи в якій діяльності позивача почали використовуватися у вересні 2022 року товари/послуги, придбані/отримані у таких постачальників. На підставі яких первинних бухгалтерських документів контролюючий орган дійшов висновку, що товари та послуги, придбані/отримані у вересні 2022 року у ТОВ «ПОЖДУМА» (код ЄДРПОУ 41124150), ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» (код ЄДРПОУ 42355089), ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» (код ЄДРПОУ 39772061), ТОВ «Ром-Укр Трейд Сервіс» (код ЄДРПОУ 36397676), ТОВ «ІБК «ВС» (код ЄДРПОУ 39428615), ТОВ «НВП «ВОЛАНТ1С» (код ЄДРПОУ 41201596), ТОВ «НТЦ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 31405191), ТОВ «СТАЛКЕР ІНЖІНІРІНГ» (код ЄДРПОУ 42927492), ТОВ «Д`ЮВАН ЕЙР» (код ЄДРПОУ 35181703), ТОВ «АГРОКОМПЛЕКС (код ЄДРПОУ 05476925) призначені або почали використовуватися у вересні 2022 року у негосподарській діяльності товариства.

Крім того, відповідно до правових висновків Верховного Суду, наведених у постанові від 30.06.2020 р. у справі №520/3141/19 в акті перевірки мають бути деталізовані обставини податкового правопорушення. Відсутність в Акті перевірки деталізації обставин податкового правопорушення, суперечить Методичним рекомендаціям щодо оформлення матеріалів документальних перевірок податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, та документування виявлених порушень, затвердженим Наказом Державної податкової служби України 25.02.2021 №244.

20.10.2022 позивачем було подано до відповідача податкову декларацію з податку на додану вартість за вересень 2022 року з реєстраційним номером документу: 9215599957 (далі «Податкова декларація»), підтвердженням чого є квитанція №2. Разом з Податковою декларацією товариство подало Розрахунок суми бюджетного відшкодування (Додаток 3) та Заяву про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та/або врахування реєстраційної суми платника податку, що реорганізовується, в обрахунку реєстраційної суми правонаступника (Додаток 4). За змістом Додатку 4 відповідно до ст. 200 розділу V ПК України бюджетне відшкодування, визначене у податковій декларації за звітний (податковий) період (рядок 20.2) з податку на додану вартість за вересень 2022 року у сумі 5 025 478 грн. товариство просить перерахувати на рахунок в установі банку.

Приписами пп. 14.1.18 п. 14.1 ст. 14 ПК України визначено, що бюджетне відшкодування - це відшкодування від`ємного значення податку на додану вартість на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за результатами перевірки платника.

Відповідно до п.200.4 ст. 200 ПК України при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з п. 200.1 цієї статті, така сума: а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200і.З статті 200і цього кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу; б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету У країни, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200і.З статті 200і цього кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету, в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації (п. 200.7 ст. 200 ПК України). У п.3.3.2. Акту перевірки контролюючим органом зазначено, що «в порушення ПАТ НВЦ«БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» вимог п.200.1, п.200.4, п.200.7 ст.200 Податкового кодексу, завищено суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що призвело до відмови у бюджетному відшкодуванні суми ПДВ на рахунок платника у банку за вересень 2022 року на суму 1 384 489 грн». Однак, відповідно до п. 200.1. ст. 200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду. З урахуванням п.п. «б» п. 200.4 ст. 200 ПК України при від`ємному значенні різниці між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду платник ПДВ має право заявити таку суму, в частині, що не перевищує реєстраційну суму на момент отримання контролюючим органом декларації, до бюджетного відшкодування на поточний рахунок платника податку та/або сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету шляхом заповнення рядка 20.2 та відповідно рядків 20.2.1 та/або 20.2.2 декларації, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289 із змінами та доповненнями (далі - Порядок №21).

Згідно із абз. 4 п.п. 4 п. 5 розд. V Порядку № 21 платники податку, які відповідно до ст. 200 ПК України мають право на бюджетне відшкодування податку на додану вартість, здійснюють розрахунок бюджетного відшкодування та додають до декларації (ДЗ) (додаток 3) та (Д4) (додаток 4). Таблиця 1 додатка 3 до декларації заповнюється наступним чином: в графі 1 зазначається сума від`ємного значення, що не перевищує суму, обчислену відповідно до п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим.1 ПК України на момент подання декларації, за вирахуванням суми, зарахованої у зменшення суми податкового боргу з ПДВ (рядок 20 - рядок 20.1 декларації); в графі 2 відображається сума з рядка 1, що є фактично сплаченою у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України; - в графі 3 зазначається сума, що підлягає бюджетному відшкодуванню та яка переноситься до рядка 20.2 декларації. Значення цього рядка не може перевищувати значення рядка 2.

Водночас, у Податковому кодексі України та Порядку № 21 не визначено особливостей заповнення додатка ДЗ, а також не передбачено черговості погашення поточних податкових зобов`язань податковим кредитом та заявления його до бюджетного відшкодування. Під час заповнення як додатка Д2, так і таблиці 2 додатка ДЗ до декларації з ПДВ, платник ПДВ має право самостійно визначати послідовність відображення від`ємного значення ПДВ звітного (податкового) періоду та суми бюджетного відшкодування в розрізі періодів виникнення таких сум. Ці зауваження було узагальнено Державною фіскальною службою України в оприлюдненій індивідуальній податковій консультації від ; 1.05.2018 р. № 2082/6/99-99-15-03-02-15/ІПК. Для отримання відшкодування, згідно Декларації з податку на додану вартість за вересень 2022 року (додатки (ДЗ) та (Д4)), позивачем були відібрані суми ПДВ, сплачені ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ» до Державного бюджету при розмитненні імпортованих товарів митниці в липні та серпні 2022 року, які входили до складу від`ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду р. 16.1 Декларації, та відповідають вимогам Податкового кодексу України і Порядку № 21. Інформація та всі підтверджуючі первинні бухгалтерські документи (договори, рахунки, митні декларації, платіжні документи та інші) щодо відображення у податковій звітності операцій з імпорту товарів у липні та серпні 2022 року була відображена у додатках №4 та №5 до пояснень вих. №122/05-07 від 05.12.2022 р., які були надані позивачем на запит контролюючого органу № 1 та №2 від 01.12.2022.

Натомість, в Акті перевірки відсутнє обґрунтування як нормативно-правове, так і арифметичне того, яким чином перевіряючий орган дійшов висновку про відсутність права на врахування суми від`ємного значення при наданні бюджетного відшкодування додатку на додану вартість у розмірі 1 384 488,80 грн. Наведені доводи відповідача щодо визначення від`ємного значення ПДВ не відповідають вимогам податкового кодексу України. До того ж, відповідач не спростував, що позивач придбану фармацевтичну сировину не реалізовує, а використовує при виготовленні лікарських засобів.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 08 лютого 2023 року №280/Ж10/31-00-04-03-06-15 (форма «В4») та №281/Ж 16/31-00-04-03-05-15 (форма «ВЗ»).

Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

Решта тверджень та посилань сторін судовою колегією апеляційного суду не приймається до уваги через їх неналежність до предмету позову або непідтвердженість матеріалами справи.

При цьому, колегія суддів зазначає, що згідно з п. 30. Рішення Європейського Суду з прав людини у справі "Hirvisaari v. Finland" від 27 вересня 2001 р., рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя .

Однак, згідно з п. 29 Рішення Європейського Суду з прав людини у справі "Ruiz Torija v. Spain" від 9 грудня 1994 р., статтю 6 п. 1 не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін. Відповідно, питання, чи дотримався суд свого обов`язку обґрунтовувати рішення може розглядатися лише в світлі обставин кожної справи.

За правилами ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Керуючись статтями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу Центрального міжрегіонального управління Державної податкової служби по роботі з великими платниками податків залишити без задоволення, а рішення Київського окружного адміністративного суду від 15 березня 2024 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, та може бути оскаржена безпосередньо до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного суду у тридцятиденний строк в порядку, встановленому статтями 329-331 КАС України.

Головуючий суддя Є.І.Мєзєнцев

cуддя О.В.Епель

суддя В.В.Файдюк

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.07.2024
Оприлюднено02.07.2024
Номер документу120094974
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них бюджетного відшкодування з податку на додану вартість

Судовий реєстр по справі —320/4877/23

Ухвала від 26.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 01.07.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Постанова від 01.07.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 06.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Рішення від 15.03.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 03.03.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні