Рішення
від 15.03.2024 по справі 460/28176/23
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

15 березня 2024 року м. Рівне №460/28176/23

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Друзенко Н.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом

Приватного підприємства "Рівне Транс" доВідділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови, -

В С Т А Н О В И В:

18.12.2023 Приватне підприємство «Рівне Транс» звернулось в суд з позовом до Відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови від 17.10.2023 №024240 про застосування адміністративно-господарського штрафу в сумі 17000,00 грн.

Ухвалою судді Друзенко Н.В. від 19.12.2023 відкрито провадження в справі №460/28176/23. Розгляд справи вирішено провести за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін у строки, визначені статтею 258 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою від 29.12.2023 відмовлено в задоволенні клопотання позивача про об`єднання в одне провадження справи №460/28176/23 за справою №460/28299/23.

Згідно з позовною заявою, письмовими поясненнями та відповіддю на відзив, вимоги Приватного підприємства «Рівне Транс» ґрунтуються на тому, що за результатами рейдової перевірки інспектором складений акт про порушення позивачем статті 39 Закону України «Про автомобільний транспорт» - під час надання послуг з перевезення пасажирів на приміському маршруті Рівне ПВА - Шпанів перевізник не забезпечив наявності у водія документів на маршрут, а саме: відсутня схема маршруту, таблиця вартості проїзду, розклад руху, затверджений замовником перевезень. На підставі акта перевірки винесена постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу №024240 від 17.10.2023, яка є протиправною, оскільки під час рейдової перевірки водій надав інспектору усі необхідні документи, що визначені нормами чинного законодавства. Також сторона позивача вказує на порушення відповідачем процедури розгляду справи, оскільки позивача не було належним чином повідомлено про розгляд справи про порушення законодавства про транспорт. Окрім того, позивач зазначає, що перевірка проведена неуповноваженою особою. За сукупністю наведеного, сторона позивача просила задовольнити позов у повному обсязі.

Згідно з відзивом на позов, запереченнями на відповідь на відзив, відповідач вимоги не визнає. Свої заперечення обґрунтовує тим, що актом проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом зафіксовано, що під час перевірки виявлено порушення статті 34, 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: не надано схему маршруту, таблиці вартості проїзду, розкладу руху, затвердженого замовником перевезень. Сторона відповідача зауважує, що позивача було належним чином повідомлено про дату, час і місце розгляду справи, проте уповноважена особа перевізника не скористалася своїм правом на участь у розгляді справи. Виявлене порушення слугувало безумовною підставою для притягнення перевізника до відповідальності, а тому оскаржуване рішення є правомірним. За наведеного, сторона відповідача просила відмовити у задоволенні позову повністю.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Відповідно до Ліцензії Міністерства транспорту та зв`язку України серії АГ №503840 від 18.01.2011(строк дії ліцензії - необмежений), Приватне підприємство «Рівне Транс» має право на провадження такого виду господарської діяльності, як надання послуг з внутрішніх перевезень пасажирів автобусами (а.с.24).

На підставі договору №1312 про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування від 21.11.2016 (а.с.25-30), який був переукладений 12.01.2019 за №1408 (а.с.38-42), та 27.10.2021 за №1740 (а.с.31-37), на підставі відповідного Протоколу засідання обласного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, ПП «Рівне Транс» здійснює перевезення пасажирів на регулярному маршруті Рівне ПВА - Шпанів (гр.№3), №1408.

Для надання послуг з перевезення пасажирів на даному регулярному маршруті перевізник використовує належний йому автобус БАЗ А079.03, держномер НОМЕР_1 (Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_2 )(а.с.19-20).

Відповідно до щотижневого графіка проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) Відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області Укртрансбезпеки у період з 02.10.2023 по 08.10.2023 (від 29.09.2023) та направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) №015748 від 29.09.2023 (а.с.71-72,141), у с.Шпанів. ПВА м-т Рівне-Шпанів, інспектором Ямпілець О.А. здійснено перевірку транспортного засобу марки БАЗ номерний знак НОМЕР_3 , під керуванням водія ОСОБА_1 .

Результати перевірки оформлені Актом №021434 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 02.10.2023 (а.с.16).

В акті зафіксовано, що під час надання послуг з перевезення пасажирів на приміському маршруті Рівне-Шпанів перевізник не забезпечив водія документами на маршрут, а саме відсутня схема маршруту, таблиця вартості проїзду, розклад руху, затверджений замовником перевезень, чим порушив вимоги ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Водій з актом ознайомлений, від підпису відмовився.

До акту перевірки інспектором додано копії: посвідчення водія, реєстраційні документи на транспортний засіб, фото транспортного засобу, паспорт № 1712 приміського автобусного маршруту (титульна сторінка) (а.с.17-20, 118)).

06.10.2023 на офіційну електронну пошту ПП «Рівне Транс» направлено повідомлення за №76738/35/24-23 про розгляд справи 17.10.2023 о 10:00 год. в приміщенні Відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області (а.с.117, 119 зворот, 120,121).

Повідомлення доставлено на електронну пошту 09.10.2023 (а.с.116 зворот).

На розгляд справи позивач не прибув; клопотань, заяв чи пояснень по суті не надавав. Справа про порушення законодавства про автомобільний транспорт була розглянута 17.10.2023 без участі позивача.

17.10.2023 контролюючим органом винесено постанову №024240 про застосування до ПП «Рівне Транс» адміністративно-господарського штрафу у розмірі 17000,00 грн., за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абз.3 ч.1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме перевезення пасажирів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених ст.39 цього Закону (а.с.15, 119).

Постанова направлена на адресу ПП «Рівне Транс» 18.10.2023 супровідним листом №80481/35/24-23 рекомендованим поштовим відправленням та отримана адресатом 23.10.2023 (а.с.117 зворот, 120 зворот).

Не погодившись із прийнятою постановою, позивач звернувся з цим позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Що стосується процедурних порушень, про які зазначає позивач.

Постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006 було затверджено Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо здійснення габаритно-вагового контролю та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» №79 від 02.02.2022 внесено ряд змін до постанови №1567, в тому числі назву постанови викладено в такій редакції: «Про затвердження Порядку проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі)».

Пунктом 2 Порядку проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) передбачено, що рейдовим перевіркам (перевіркам на дорозі) підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних автомобільних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.

За вимогами пунктів 12, 13 Порядку, рейдова перевірка (перевірка на дорозі) здійснюється на підставі щотижневого графіка. Графік проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) складається та затверджується керівником або заступником керівника Укртрансбезпеки або її територіального органу з урахуванням стану аварійності, періоду, що пройшов від попередньої перевірки, забезпечення належного рівня транспортного обслуговування в окремих регіонах, інформації про діяльність осіб, що незаконно надають послуги з перевезень, перевірки дотримання умов перевезень, визначених дозволом (договором) на перевезення, та інших обставин.

Відповідно до пункту 19 Порядку, рейдова перевірка (перевірка на дорозі) проводиться у строк, зазначений у направленні на перевірку, а відповідно до пункту 16 - рейдова перевірка (перевірка на дорозі) може проводитися однією посадовою особою Укртрансбезпеки.

За вимогами пункту 15 Порядку, під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) перевіряється виключно: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону; додержання водієм вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР);відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам; оснащення таксі справним таксометром; відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху; наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення; додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів або перевезення організованих груп дітей за маршрутом, який виходить за межі населеного пункту та має протяжність понад 250 кілометрів; виконання приписів щодо усунення порушень вимог законодавства про автомобільний транспорт, винесених за результатами розгляду справ про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, які можливо перевірити під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі); виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.

Відповідно до пунктів 21-27 Порядку, у разі виявлення в ході рейдової перевірки (перевірки на дорозі) транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовою особою (особами), що провела перевірку, складається акт за встановленою формою. У разі відмови водія від підписання акта рейдової перевірки (перевірки на дорозі) транспортного засобу посадова особа (особи), що провела перевірку, вносить про це запис. Акт реєструються в журналі обліку. Справа про порушення розглядається в територіальному органі Укртрансбезпеки за місцезнаходженням автомобіль-ного перевізника або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи автомобільного перевізника) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення. Справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи автомобільного перевізника. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа автомобільного перевізника повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням або надсиланням на офіційну електронну адресу (за наявності). У разі неявки уповноваженої особи автомобільного перевізника справа про порушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник територіального органу Укртрансбезпеки або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів.

Судом установлено, що контролюючий орган сформував повідомлення за №76738/35/24-23 про розгляд справи 17.10.2023 о 10:00 год. в приміщенні Відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області і направив його 06.10.2023 на офіційну електронну пошту ПП «Рівне Транс» - rivnetrans2005@gmail.com. Таке повідомлення було доставлено на електронну пошту позивача 09.10.2023. Належність позивачу вказаної поштової скриньки не оспорюється і навіть підтверджена в письмових заявах по суті, що скеровувались позивачем до суду.

Відтак, відповідач виконав свій обов`язок щодо повідомлення позивача про розгляд справи на 17.10.2023 відповідно до вимог чинного законодавства. Позивач вважається таким, що отримав повідомлення про розгляд справи завчасно, на розгляд справи не прибув, клопотань, заяв чи пояснень по суті не надавав.

Зважаючи на вказане, керівник відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області мав усі правові підстави для розгляду справи за відсутності уповноваженого представника перевізника.

Позивач також вказує, що рейдова перевірка проведена неуповноваженою особою, яка не мала жодних правових підстав для проведення такої перевірки та складання акта перевірки.

В акті перевірки зазначено, що рейдова перевірка проведена посадовою особою Ямпілець О.А - головним спеціалістом Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій області. У направленні на перевірку №015748 від 29.09.2023 зазначено, що таке видане, зокрема, ОСОБА_2 головному спеціалісту Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій області Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки.

Наказом керівника Державної служби України з безпеки на транспорті №995-К від 16.06.2022, Ямпільця Олега, старшого державного інспектора відділу адміністрування Департаменту надання адміністративних послуг на наземному транспорті, з 30 червня 2022 року за його згодою переведено на посаду старшого державного інспектора Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій області, з посадовим окладом відповідно до штатного розпису (а.с.75).

Наказом №1080-К від 05.07.2022 у зв`язку з воєнними діями та неможливістю виконувати посадові обов`язки у Донецькій області Ямпільцю Олегу, старшому державному інспектору Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій області, визначено робочим місцем Відділ державного нагляду (контролю) у Рівненській області з 01 липня 2022 року на період воєнного стану в Україні (а.с.76).

Позивач вказує, що затверджена 25.10.2022 нова структура Укртрансбезпеки (а.с.83-85) не містить найменування територіального органу - Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій області, оскільки утворено Відділ державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській областях, тому ОСОБА_2 на посаду головного спеціаліста Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській областях не призначався, службове посвідчення не видавалося, а отже, рейдова перевірка проведена неуповноваженою особою.

Суд критично оцінює такі доводи позивача та зазначає, що трудові відносини між Укртрансбезпекою та спеціалістом Ямпільцем Олегом тривають та не розірвані, а його робочим місцем визначено Відділ державного нагляду (контролю) у Рівненській області з 01.07.2022 на період воєнного стану в Україні. При цьому, визначення «робочого місця» не означає обов`язку отримання посвідчення саме щодо Відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області.

Що стосується порушення, за які позивача притягнуто до відповідальності.

Нормативно-правовим актом, який визначає засади організації та діяльності автомобільного транспорту є Закон України «Про автомобільний транспорт» №2344-III від 05.04.2001.

За визначенням статті 1 Закону №2344-III, автомобільний перевізник - це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.

У даному випадку позивач - ПП «Рівне Транс» є автомобільним перевізником, який надає послуги з внутрішніх перевезень пасажирів автобусами відповідно до Ліцензії Міністерства транспорту та зв`язку України серії АГ №503840.

За правилами частини першої статті 39 Закону №2344-III, автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення.

Документи для регулярних пасажирських перевезень:

для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх дозвіл, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;

для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством України;

для пасажира - квиток на проїзд в автобусі та на перевезення багажу (для пільгового проїзду - посвідчення особи встановленого зразка чи довідка, на підставі якої надається пільга), а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - електронний квиток та документи для пільгового проїзду.

Відповідно до статті 34 Закону №2344-III, автомобільний перевізник, зобов`язаний, в тому числі, забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів.

В акті перевірки, на підставі якого позивача притягнуто до адміністративно-господарської відповідальності зафіксовано, що під час надання послуг з перевезення пасажирів на приміському маршруті Рівне-Шпанів перевізник не забезпечив водія документами на маршрут, а саме, відсутня схема маршруту, таблиця вартості проїзду, розклад руху, затверджений замовником перевезень, що є порушенням вимог ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Позивач даний факт заперечує наявністю паспорту №1712 приміського автобусного маршруту регулярних перевезень який працює у звичайному режимі назва маршруту Рівне ПВА - Шпанів, затвердженого ПП «Рівне Транс» та погодженого з УПД ГУНП в Рівненській області 30.11.2016, до складу якого входить і схема маршруту, і таблиця вартості проїзду, і розклад руху (а.с.44-70).

З даного приводу суд зауважує наступне.

Порядок розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту, затверджено наказом Міністерства транспорту та зв`язку України №278 від 07.05.2010, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.2010 за № 408/17703.

Відповідно до пункту 2.1. згаданого Порядку, Паспорт маршруту включає: схему маршруту; характеристику маршруту, у тому числі відомості щодо усіх залізничних переїздів, через які проходить автобусний маршрут (у разі їх наявності); копію затвердженого організатором розкладу руху автобусів; графік режиму праці та відпочинку водіїв; таблицю вартості проїзду, затверджену перевізником (для регулярних перевезень); список пасажирів (для регулярних спеціальних перевезень), перевезення яких передбачено договором про регулярні спеціальні перевезення та які застраховані в установленому законодавством порядку (крім маршрутів регулярних спеціальних перевезень у межах населеного пункту та маршрутів, що виходять за межі території населеного пункту, протяжність яких не більше ніж 50 кілометрів, туристично-екскурсійних перевезень, а також перевезення осіб, що перетинають лінію розмежування в Донецькій і Луганській областях та адміністративний кордон між Автономною Республікою Крим та Херсонською областю); відомості про зміни на маршруті; умови здійснення перевезень на маршруті (для регулярних спеціальних перевезень); акт відповідності паспорта автобусного маршруту умовам здійснення перевезень на маршруті (для регулярних спеціальних перевезень); договір про надання послуг (для регулярних спеціальних перевезень); відомості про виявлені порушення умов здійснення перевезень пасажирів, що розміщуються на зворотному боці титульного аркуша паспорта (для регулярних спеціальних перевезень).

У паспорті маршруту зазначають назву маршруту, яка складається з назв початкового та кінцевого пунктів маршруту (зупинок), а для приміських, міжміських автобусних маршрутів загального користування - з назв автостанцій, у разі їх відсутності - з назв зупинок, передбачених розкладом руху.

За вимогами пункту 2.10 цього Порядку, складові паспорта маршруту регулярних перевезень виготовляються в кількості, необхідній для забезпечення організації перевезень, та зберігаються в перевізника. Один примірник паспорта маршруту регулярних перевезень зберігається в організатора перевезень.

Зазначена норма кореспондується з нормою пункту 1.3 цього ж Порядку, де вказано, що автомобільний перевізник повинен забезпечити:

водія автобуса, що здійснює перевезення пасажирів за маршрутом регулярних перевезень, - таблицею вартості проїзду (крім міських перевезень), схемою маршруту та копією затвердженого організатором перевезень розкладу руху;

водія автобуса, що здійснює перевезення пасажирів за маршрутом регулярних спеціальних перевезень, - примірником паспорта маршруту з позначкою «В».

При цьому, в силу прямої вказівки, що міститься в пункті 1.4 Порядку, схема маршруту та розклад руху регулярних перевезень або відповідний примірник паспорта регулярних спеціальних перевезень пред`являються водієм автобуса під час здійснення перевезень пасажирів та перевізником за його місцезнаходженням для перевірки представникам Державної служби України з безпеки на транспорті під час здійснення ними державного контролю та працівникам уповноважених підрозділів Національної поліції України.

Аналіз наведених норм свідчить на користь того, що Паспорт маршруту регулярних перевезень у звичайному режимі зберігається у автомобільного перевізника.

При цьому, такий автомобільний перевізник повинен забезпечити водія автобуса, який здійснює перевезення пасажирів за маршрутом регулярних перевезень, таблицею вартості проїзду), схемою маршруту та копією затвердженого організатором перевезень розкладу руху.

Виключення становлять лише маршрути регулярних спеціальних перевезень (за списками пасажирів), при здійсненні яких водій забезпечується примірником паспорта маршруту з позначкою «В».

Судом встановлено, що позивач є автомобільним перевізником і здійснює регулярні перевезення на приміському автобусному маршруті, а не регулярні спеціальні перевезення. Відтак, на виконання вимог частини першої статті 39 Закону №2344-III, водій автобуса повинен був мати і пред`явити старшому державному інспектору Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій області, в тому числі, схему маршруту, розклад руху і таблицю вартості проїзду.

Актом №021434 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 02.10.2023 зафіксовано, що таких документів водій автобуса БАЗ держномер НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_2 , до перевірки не надав.

ПП «Рівне Транс», що надає послуги з перевезення пасажирів на регулярному маршруті Рівне ПВА - Шпанів, і якому належить даний транспортний засіб, доказів забезпечення водія вказаними документами, ні відповідачу, ні суду не надав.

Наявність на момент перевірки титульного аркуша Паспорту №1712 приміського автобусного маршруту регулярних перевезень який працює у звичайному режимі, назва маршруту Рівне ПВА - Шпанів, дотримання перевізником вимог статті 39 Закону №2344-III жодним чином не доводить.

Більше того, наявність Паспорту маршруту у водія під час здійснення ним регулярних перевезень у приміському автобусному маршруті, який працює у звичайному режимі, суперечить вимогам Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв`язку України №278 від 07.05.2010, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.2010 за № 408/17703.

Відповідно до статті 60 Закону №2344-III, за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи, зокрема, за перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 цього Закону, - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Установлені під час розгляду справи обставини та наявні в матеріалах справи докази свідчать про порушення позивачем вимог законодавства - ненадання документів, визначених статтею 39 Закону №2344-III, а тому притягнення автомобільного перевізника до відповідальності є правомірним.

За наведених обставин, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, при прийнятті постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №024240 від 17.10.2023, діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені законодавчими актами України, а вказана постанова відповідає критеріям правомірності, обґрунтованості та розсудливості, відповідно, підстави для її скасування відсутні.

З огляду на викладене, в задоволенні позовних вимог ПП «Рівне Транс» слід відмовити повністю.

Підстави для застосуванні положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

У задоволенні позову Приватного підприємства "Рівне Транс" до Відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області Державної служби України з безпеки на транспорті про скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №024240 від 17.10.2023, - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складений 15 березня 2024 року

Учасники справи:

Позивач - Приватне підприємство "Рівне Транс" (вул. Василя Червонія, 30,м. Рівне,Рівненська обл., Рівненський р-н,33022, ЄДРПОУ/РНОКПП 33871785)

Відповідач - Відділ державного нагляду (контролю) у Рівненській області Державної служби України з безпеки на транспорті (вул. Відінська, буд. 8,м. Рівне,Рівненська обл.,33023, ЄДРПОУ/РНОКПП 39816845)

Суддя Н.В. Друзенко

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.03.2024
Оприлюднено20.03.2024
Номер документу117725363
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них

Судовий реєстр по справі —460/28176/23

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 15.03.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

Ухвала від 29.12.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні