Рішення
від 19.03.2024 по справі 440/6778/22
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 березня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/6778/22

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Алєксєєвої Н.Ю., розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління з примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Федька Євгена Олександровича, Відділу примусового виконання рішень Управління з примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, третя особа: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про визнання протиправною та скасування постанови, визнання дій неправомірними,

В С Т А Н О В И В:

Позивач ОСОБА_1 звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Північно-східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Суми) про:

- визнання неправомірними дій начальника відділу управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області ОСОБА_2 та старшого державного виконавця Федько Є.О.;

- визнання протиправною та скасування постанови старшого державного виконавця відділу управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Північно-східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Суми) Федько Є.О. від 11.11.2021 про закінчення виконавчого провадження №66464404.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 15.08.2022 позовну заяву ОСОБА_1 залишено без руху у зв`язку з невідповідністю її вимогам ст.ст. 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 16.01.2023 позовну заяву ОСОБА_1 повернуто позивачу.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 26.12.2023 ухвалу Сумського окружного адміністративного суду від 16 січня 2023 року скасовано, оскільки суд першої інстанції дійшов передчасного висновку про пропуск строку звернення до суду. Справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Суми) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, - направлено до Полтавського окружного адміністративного суду для продовження розгляду.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 19.02.2024 позовну заяву залишено без руху, у зв`язку з невідповідністю її вимогам статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

04 березня 2024 року позивач надав до суду квитанцію про сплату судового збору та уточнену позовну заяву у якій позивачем визначено відповідачем старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління з примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Федька Євгена Олександровича та у якій просить:

- визнати неправомірними дії старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління з примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Федька Євгена Олександровича відносно виконання виконавчого листа №551/735/20 від 29.07.2021, виданого Полтавським окружним адміністративним судом;

- визнати незаконною та скасувати постанову від 11.11.2021 про закінчення виконавчого провадження ВП №66464404 від 10.08.2021, а виконавчий лист повернути у відділ для подальшого виконання у відповідності до рішення суду.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 11.03.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, а також призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні). Залучено до участі у справі як другого відповідача - Відділ примусового виконання рішень Управління з примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції. Залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області.

Відповідач позов не визнав. У наданому до суду відзиві на позов представник відповідача просив у задоволенні позовних вимог відмовити посилаючись на їх необґрунтованість та безпідставність. Зазначив про пропуск позивачем строку на оскарження постанови про закінчення виконавчого провадження від 11.11.2021 ВП №66464404.

Справу розглянуто судом у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до пункту 10 частини шостої статті 12, частини другої статті 257, статті 262 та частини четвертої статті 287 Кодексу адміністративного судочинства України.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі приписів частини четвертої статті 229 КАС України.

Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2020 року у справі №551/735/20, визнано протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо нерозгляду заяви ОСОБА_1 від 02.06.2020 про зарахування до стажу час догляду за дитиною, постраждалою внаслідок Чорнобильської катастрофи, до досягнення нею 12-ти річного віку відповідно до пункту 13 частини першої статті 30 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Соборності, 66, м. Полтава, Полтавська область, 36014, код ЄДРПОУ 13967927) розглянути заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ) від 02.06.2020 про зарахування до стажу час догляду за дитиною, постраждалою внаслідок Чорнобильської катастрофи, до досягнення нею 12-ти річного віку відповідно до пункту 13 частини першої статті 30 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", з прийняттям вмотивованого рішення, з урахуванням висновків суду. Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області провести перерахунок додаткової пенсії ОСОБА_1 відповідно до частини другої статті 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" із розрахунку 25% від мінімальної пенсії за віком з 07.06.2014.

29 липня 2021 року Полтавським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист №551/735/20 про зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області провести перерахунок додаткової пенсії ОСОБА_1 відповідно до частини другої статті 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" із розрахунку 25% від мінімальної пенсії за віком з 07.06.2014.

ОСОБА_1 подано до Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) заяву від 10 серпня 2021 року про примусове виконання виконавчого листа, виданого Полтавським окружним адміністративним судом 29.07.2021 у справі №551/735/20, яка зареєстрована органом державної виконавчої служби за вх. №02117/7025 від 10.08.2021.

10 серпня 2021 року старшим державним виконавцем Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) Федьком Є.О. розглянуто таку заяву та прийнято постанову про відкриття виконавчого провадження ВП №66464404 з виконання виконавчого листа, виданого Полтавським окружним адміністративним судом 29.07.2021 у справі №551/735/20 про: зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області провести перерахунок додаткової пенсії ОСОБА_1 відповідно до частини другої статті 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" із розрахунку 25% від мінімальної пенсії за віком з 07.06.2014, якою зобов`язано боржника виконати рішення суду протягом 10 робочих днів.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Полтавській області надіслано до Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) повідомлення про виконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 04.12.2020 у справі №551/735/20 (вх.№02116/8080 від 03.09.2021), в якому повідомлено, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Полтавській області проведено ОСОБА_1 перерахунок пенсії за період з 07.06.2014 по 02.08.2014. Заборгованість за рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 04.12.2020 №551/735/20 відсутня. До повідомлення додано копію розпорядження №124372 від 11.08.2021 про перерахунок ОСОБА_1 пенсії з 07.06.2014.

11.11.2021 року Головним державним виконавцем Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Благадиром Д.Г. прийнято постанову про закінчення виконавчого провадження ВП №66464404.

Не погодившись із постановою про закінчення виконавчого провадження №66464404 від 11.11.2021 року, ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом.

Відповідно до ч. 1 ст. 122 КАС України, позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Згідно з положеннями ч. ч. 2, 3 ст. 122 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Особливості провадження у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності органу державної виконавчої служби, приватного виконавця встановлені ст. 287 КАС України.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 287 КАС України позовну заяву може бути подано до суду у десятиденний строк з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи інтересів.

З матеріалів справи встановлено, що позивачем оскаржується постанова про закінчення виконавчого провадження від 11.11.2021 ВП № 64464404, яка прийнята старшим державним виконавцем Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.

Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 № 1404-VIII копії постанов виконавця та інші документи виконавчого провадження (далі - документи виконавчого провадження) доводяться виконавцем до відома сторін та інших учасників виконавчого провадження, надсилаються адресатам простою кореспонденцією або доставляються кур`єром, крім постанов про відкриття виконавчого провадження, про повернення виконавчого документа стягувачу, повідомлення стягувачу про повернення виконавчого документа без прийняття до виконання, які надсилаються рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Боржник вважається повідомленим про початок примусового виконання рішень, якщо йому надіслано постанову про відкриття виконавчого провадження за адресою, зазначеною у виконавчому документі.

За приписами Закону України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 № 1404-VIII не передбачено обов`язку учасника виконавчого провадження слідкувати та самостійно ознайомлюватися з ходом виконавчого провадження та вчиненими діями державного виконавця. Обов`язком державного виконавця є ознайомлення учасників виконавчого провадження з вчиненими діями, а ознайомлення учасниками виконавчого провадження з вчиненими діями останнього є їх право.

Законодавство не зобов`язує стягувача за виконавчим провадженням самостійно вчиняти активні дії щодо отримання постанов державного виконавця, адже, обов`язок направлення сторонам виконавчого провадження процесуальних документів лежить саме на державному виконавцеві.

У відзиві на позовну заяву представник відповідача зазначив, що спірну постанову від 11.11.2021 в день її винесення направлено стягувачу простою кореспонденцією, на підтвердження чого надав копію супровідного листа від 11.11.2021 №22264.

Однак дату отримання вказаної постанови встановити неможливо, позивач доказів того, коли вона отримала вказану постанову не надала, лише послалася на те, що про постанову про закінчення виконавчого провадження від 11.11.2021 вона не отримувала, про її наявність дізналася 29.07.2022 з відповіді управління забезпечення примусового виконання рішень у Полтавській області, після чого, без надмірних зволікань, 08.08.2022 звернулась до суду з позовом.

З огляду на викладені обставини, не надання відповідачем доказів вручення оспорюваної постанови позивачеві, суд вважає причини пропуску строку звернення до суду з цим позовом поважними та поновити строк звернення до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам та доводам учасників справи, викладеним у заявах по суті та які мають значення для правильного вирішення спору, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Межі повноважень, підстави та способи їх реалізації державними виконавцями та приватними виконавцями встановлені, зокрема, Законом України «Про виконавче провадження» №1404-VІІІ від 02.06.2016 року.

Статтею 1 Закону №1404-VІІІ встановлено, що виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Пунктом 1 частини першої статті 3 Закону України «Про виконавче провадження» визначено, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню рішення на підставі таких виконавчих документів, зокрема, виконавчих листів та наказів, що видаються судами у передбачених законом випадках на підставі судових рішень, рішень третейського суду, рішень міжнародного комерційного арбітражу, рішень іноземних судів та на інших підставах, визначених законом або міжнародним договором України.

Згідно з частиною 1 статті 5 Закону №1404-VІІІ примусове виконання рішень покладається на органи державної виконавчої служби (державних виконавців) та у передбачених цим Законом випадках на приватних виконавців, правовий статус та організація діяльності яких встановлюються Законом України «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів».

За змістом частини 1 та 2 статті 11 цього Закону строки у виконавчому провадженні - це періоди часу, в межах яких учасники виконавчого провадження зобов`язані або мають право прийняти рішення або вчинити дію. Строки у виконавчому провадженні встановлюються законом, а якщо вони не визначені законом - встановлюються виконавцем. Будь-яка дія або сукупність дій під час виконавчого провадження повинна бути виконана не пізніше граничного строку, визначеного цим Законом.

Відповідно до частин першої, п`ятої статті 13 Закону №1404-VІІІ під час здійснення виконавчого провадження виконавець вчиняє виконавчі дії та приймає рішення шляхом винесення постанов, попереджень, внесення подань, складення актів та протоколів, надання доручень, розпоряджень, вимог, подання запитів, заяв, повідомлень або інших процесуальних документів у випадках, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

За порушення строків прийняття рішень та вчинення виконавчих дій виконавці несуть відповідальність в порядку, встановленому законом.

Виконавець зобов`язаний вживати передбачених цим Законом заходів щодо примусового виконання рішень, неупереджено, ефективно, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії (частина перша статті 18 Закону №1404-VІІІ).

Згідно із пунктом 1 частини 2 статті 18 Закону №1404-VІІІ виконавець зобов`язаний здійснювати заходи примусового виконання рішень у спосіб та в порядку, які встановлені виконавчим документом і цим Законом.

Згідно з пунктом 9 частини першої статті 39 Закону №1404-VІІІ виконавче провадження підлягає закінченню, у разі фактичного виконання в повному обсязі рішення згідно з виконавчим документом.

Аналіз зазначених правових норм дає підстав для висновку, що державний виконавець, як суб`єкт владних повноважень, в силу положень Основного Закону, повинен виконувати свої повноваження лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, та зобов`язаний вчинити всі заходи, необхідні для своєчасного і в повному обсязі виконання судового рішення. Прийняттю державним виконавцем постанови про закінчення виконавчого провадження мають передувати певні дії відносно боржника, послідовність яких визначена Законом №1404-VІІІ, в тому числі проведення перевірки виконання боржником рішення, що підлягає виконанню відповідно до цього Закону.

Підставою для закінчення виконавчого провадження є фактичне виконання в повному обсязі рішення згідно з виконавчим документом.

Обґрунтовуючи протиправність оскаржуваної постанови про закінчення виконавчого провадження, позивач, зокрема, зазначає, що до цього часу на рахунок позивача не надійшли кошти за результатами перерахунку пенсії. Державний виконавець ніяких коштів з боржника не стягував, заяву про реквізити банку і номер рахунку на який повинні бути перераховані стягнуті з боржника кошти не просив, на депозитний рахунок виконавчої служби не перерахував.

Проте, суд не може погодитися з доводами позивача, що у державного виконавця, за встановлених обставин, не було підстав для закінчення виконавчого провадження, з огляду на таке.

Як встановлено судом, рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2020 року у справі №551/735/20, визнано протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо нерозгляду заяви ОСОБА_1 від 02.06.2020 про зарахування до стажу час догляду за дитиною, постраждалою внаслідок Чорнобильської катастрофи, до досягнення нею 12-ти річного віку відповідно до пункту 13 частини першої статті 30 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Соборності, 66, м. Полтава, Полтавська область, 36014, код ЄДРПОУ 13967927) розглянути заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ) від 02.06.2020 про зарахування до стажу час догляду за дитиною, постраждалою внаслідок Чорнобильської катастрофи, до досягнення нею 12-ти річного віку відповідно до пункту 13 частини першої статті 30 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", з прийняттям вмотивованого рішення, з урахуванням висновків суду. Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області провести перерахунок додаткової пенсії ОСОБА_1 відповідно до частини другої статті 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" із розрахунку 25% від мінімальної пенсії за віком з 07.06.2014.

Отже, рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2020 року у справі №551/735/20, як і виконавчим документом, зокрема, зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області провести перерахунок додаткової пенсії ОСОБА_1 відповідно до частини другої статті 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" із розрахунку 25% від мінімальної пенсії за віком з 07.06.2014.

Тобто, виконанням рішення суду у справі та виконавчого листа в межах ВП № 66464404 в повному обсязі буде саме здійснення перерахунку додаткової пенсії ОСОБА_1 із розрахунку 25% від мінімальної пенсії за віком з 07.06.2014.

На виконання рішення суду, Головним управління Пенсійного фонду України в Полтавській області здійснено перерахунок додаткової пенсії ОСОБА_1 відповідно до частини другої статті 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з 07.06.2014, про що надано розпорядження 124372 від 11.08.2021.

Отже, після того, як боржник вчинив усі дії у відповідності до того, як це передбачено судовим рішенням та виконавчим документом, а саме здійснив перерахунок додаткової пенсії відповідно до частини другої статті 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з 07.06.2014, у державного виконавця були підстави для висновку про те, що судове рішення виконано.

Суд зауважує, що у рішенні Полтавського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2020 року у справі №551/735/20 не вирішувалося питання щодо проведення виплати такої пенсії з урахуванням раніше виплачених сум.

Таким чином, державний виконавець при виконанні рішення суду не мав повноважень перевіряти проведення виплати боржником ОСОБА_1 додаткової пенсії, а тим більше стягувати з боржника кошти на виконання рішення суду.

Отже, вказані зауваження позивача виходять за рамки спору, який вирішувався у справі №551/735/20, а тому такі зауваження свідчать про виникнення іншого спору, який може бути вирішено шляхом подання окремого позову.

За викладених обставин, суд не вбачає підстав для визнання протиправною постанови про закінчення виконавчого провадження від 11.11.2021 № 66464404, оскільки відповідач у спірних правовідносинах діяв на підставі, у межах та у спосіб, визначений чинним законодавством, правових підстав для її скасування судом не встановлено.

Що стосується позовних вимог про визнання дій старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління з примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Федька Євгена Олександровича відносно виконання виконавчого листа №551/735/20 від 29.07.2021 неправомірними, то вони не підлягають задоволенню з огляду на те, що правові наслідки для позивача створює саме постанова про закінчення виконавчого провадження як рішення суб`єкта владних повноважень, правова оцінка якій надана судом вище, інших неправомірних дій, які б створювали правові наслідки для позивача або мали вплив на права, обов`язки та інтереси позивача позивачем не наведено, а судом не виявлено.

Беручи до уваги вище наведене, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову з викладених вище підстав.

Згідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України в разі відмови в задоволенні позову судові витрати не присуджуються на користь сторони за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ) до старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління з примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Федька Євгена Олександровича (вул. Героїв-пожежників, буд. 13, м. Полтава, Полтавська область, 36014), Відділу примусового виконання рішень Управління з примусового виконання рішень у Полтавській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вул. Героїв-пожежників, буд. 13, м. Полтава, Полтавська область, 36014, код ЄДРПОУ 43316700), третя особа: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Гоголя, буд. 34, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 13967927) про визнання протиправною та скасування постанови, визнання дій неправомірними - відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом десяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Н.Ю. Алєксєєва

Дата ухвалення рішення19.03.2024
Оприлюднено21.03.2024
Номер документу117762541
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною та скасування постанови, визнання дій неправомірними

Судовий реєстр по справі —440/6778/22

Рішення від 19.03.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Постанова від 26.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 26.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 26.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 18.07.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 18.07.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні