Ухвала
від 20.03.2024 по справі 458/291/24
ТУРКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 458/291/24

2-а/458/6/2024

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

20.03.2024 м.Турка

Суддя Турківського районного суду Львівської області Кшик О.І., перевіривши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до поліцейського СРПП Відділення поліції №2 Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області Пацкана Івана Миколайовича, інспектора СРПП Відділення поліції №2 Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області Бриня Михайла Осиповича, Відділення поліції №2 Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області, Головного управління Національної поліції у Львівській області про скасування постанов про накладення адміністративних стягнень,

встановив:

19.03.2024 до суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до поліцейського СРПП Відділення поліції №2 Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області Пацкана І.М., інспектора СРПП Відділення поліції №2 Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області Бриня М.О., Відділення поліції №2 Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області, Головного управління Національної поліції у Львівській області, в якій просить скасувати постанови про накладення адміністративних стягнень по справах про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані не в автоматичному режимі серії БАД №588228 від 28.02.2024 та серії БАД № 588156 від 28.02.2024.

При вирішенні питання про відкриття провадження у справі встановлено, що дана позовна заява не відповідає вимогам ст. 161 КАС України, а тому підлягає залишенню без руху з таких підстав.

Частиною 3 статті 161 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Відповідно до ч. 2 ст. 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Так, правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України від 08 липня 2011 року №3674-VI "Про судовий збір" (далі Закон № 3674-VI).

Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону № 3674-VI судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

18.03.2020 Великою Палатою Верховного Суду за наслідком розгляду касаційних скарг у адміністративній справі №543/775/17 ухвалено постанову, в якій Велика Палата Верховного Суду відступила від висновку Верховного Суду України, викладеного в постанові від 13 грудня 2016 року (провадження № 21-1410а16), та вказала, що чинне законодавство містить ставку судового збору, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги у справі про оскарження постанови про адміністративне правопорушення та подальшому оскарженні позивачем та відповідачем судового рішення.

Також, Велика Палата Верховного Суду дійшла висновку, що з огляду на необхідність однакового підходу у визначенні розміру судового збору, який підлягає застосуванню у справах щодо накладення адміністративного стягнення та справляння судового збору, він складає за подання позовної заяви 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно з ч. 5 ст. 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

На підставі викладеного, суд враховує висновок Великої Палати Верховного Суду зазначає, що за подання фізичною особою адміністративного позову про оскарження постанови про адміністративне правопорушення справляється судовий збір у розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що станом на день звернення до суду становить 605,60 грн.

З позовної заяви видно, що позивач просить скасувати дві різні постанови про накладення адміністративних стягнень по справах про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані не в автоматичному режимі, а саме, постанову серії БАД №588228 від 28.02.2024 та постанову серії БАД № 588156 від 28.02.2024.

Відтак, позивач пред`явив дві позовні вимоги немайнового характеру, за подання яких повинен сплатити судовий збір в розмірі 605,60 грн за кожну вимогу.

Позивач до позовної заяви додав квитанцію платіжного сервісу GOVPAY24 (ТАСКОМБАНК) ID: 8596-9537-8005-0479 від 18.03.2024 року про сплату судового збору в розмірі 605,60 грн.

Таким чином, позивач не доплатив 605,60 грн судового збору.

За таких обставин, позивачу необхідно надати суду документ про сплату судового збору в розмірі 605,60 грн в дохід Державного бюджету України за такими платіжними реквiзитами для перерахування судового збору в гривнях:

Отримувач коштів ГУК Львiв/Турківська тг/22030101

Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38008294

Банк отримувача Казначейство України(ел. адм. подат.)

Рахунок отримувача UA328999980313101206000013919

Код класифікації доходів бюджету 22030101

Призначення платежу 101


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і має відповідну відмітку у паспорті);Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Турківський районний суд Львівської області (назва суду, де розглядається справа).

Також, відповідно до ч. 2 ст. 286 КАС України, позовну заяву щодо оскарження рішень суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності може бути подано протягом десяти днів з дня ухвалення відповідного рішення (постанови).

Згідно з ч. 6 ст. 161 КАС України, у разі пропуску строку звернення до адміністративного суду позивач зобов`язаний додати до позову заяву про поновлення цього строку та докази поважності причин його пропуску.

У позовній заяві позивач зазначив, що оскаржувані постанови про накладення адміністративних стягнень серії БАД №588228 від 28.02.2024 та серії БАД № 588156 від 28.02.2024 він отримав 12.03.2024, а відтак, вважає, що не пропустив строк звернення до суду.

Однак, позивач не долучив доказів отримання ним оскаржуваних постанов 12.03.2024, що виключає можливість суду перевірити дотриманням ним строків звернення до суду.

Відповідно до ч. 1 ст. 169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Беручи до уваги те, що позивач не в повному розмірі сплатив судовий збір за подання позовної заяви з двома позовнми вимогами нематеріального характеру, не надав суду доказів отримання ним оскаржуваних постанов, що має значення для вирішення питання дотримання строків звернення до суду на стадії вирішення питання про відкриття провадження в справі, тому позов підлягає залишенню без руху з наданням можливості позивачу надати такі докази або ж подати клопотання про поновлення такого строку.

Керуючись ст. 160, 161, 169, 248, 286 Кодексу адміністративного судочинства України,

ухвалив:

Залишити без руху позовну заяву ОСОБА_1 до поліцейського СРПП Відділення поліції №2 Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області Пацкана Івана Миколайовича, інспектора СРПП Відділення поліції №2 Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області Бриня Михайла Осиповича, Відділення поліції №2 Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області, Головного управління Національної поліції у Львівській області про скасування постанов про накладення адміністративних стягнень.

Встановити ОСОБА_1 п`ятиденний строк з дня вручення цієї ухвали для усунення недоліків, які зазначені в мотивувальній частині ухвали.

Якщо позивач усуне недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, вона вважатиметься поданою у день первинного її подання до суду та буде прийнята до розгляду, а у випадку не усунення таких недоліків позовна заява буде повернута позивачеві.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Дата складання та підписання ухвали 20.03.2024.

Суддя О.І. Кшик

Дата ухвалення рішення20.03.2024
Оприлюднено21.03.2024
Номер документу117770571
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них дорожнього руху

Судовий реєстр по справі —458/291/24

Рішення від 11.04.2024

Адміністративне

Турківський районний суд Львівської області

Кшик О. І.

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Турківський районний суд Львівської області

Кшик О. І.

Ухвала від 21.03.2024

Адміністративне

Турківський районний суд Львівської області

Кшик О. І.

Ухвала від 20.03.2024

Адміністративне

Турківський районний суд Львівської області

Кшик О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні