Рішення
від 27.03.2024 по справі 520/11932/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 березня 2024 р. № 520/11932/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Транс-Сервіс" (вул. Промислова, буд. 21,смт. Васищеве,Харківський район, Харківська область,62495) до Державної служби України з безпеки на транспорті (вул. Антоновича, буд. 51,м. Київ,03150) про визнання протиправними та скасування постанов,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Приватне підприємство "Транс-Сервіс", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати постанови Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті про застосування адміністративно-господарського штрафу від 02.05.2023 року № 028621; № 028622; № 028623; № 028624; № 028625; № 028626; № 028627.

В обґрунтування позову зазначено, що постанови Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті про застосування адміністративно-господарського штрафу від 02.05.2023 року № 028621; № 028622; № 028623; № 028624; № 028625; № 028626; № 028627 є протиправними та такими, що винесені з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягають скасуванню.

25.05.2023 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Представником відповідача 22.06.2023 року надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, та зазначає, що оскаржувані позивачем постанови Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті про застосування адміністративно-господарського штрафу від 02.05.2023 року № 028621; № 028622; № 028623; № 028624; № 028625; № 028626; № 028627 є такими, що винесені в межах чинного законодавства України, а тому не підлягають скасуванню.

13.07.2023 року та 14.07.2023 року до суду від представника позивача надійшли відповіді на відзив. в яких позовні вимог позивач підтримав та просив суд їх задовольнити в повному обсязі.

17.07.2023 року представник відповідача надав до суду заперечення на відповідь позивача, в яких щодо задоволення позовних вимог заперечував.

04.08.2023 року позивачем було надано пояснення по справі.

Ухвалою суду від 07.08.2023 року зупинено провадження в адміністративній справі №520/11932/23 до набрання законної сили судовим рішенням по справі №520/19680/23 за адміністративним позовом Приватного підприємства "Транс-Сервіс" до Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації, третя особа: Департамент економіки і міжнародних відносин Харківської обласної військової адміністрації про визнання протиправними та скасування актів перевірок.

Ухвалою суду від 27.03.2024 року провадження у справі №520/11932/23 поновлено.

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що відповідно до акту відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті № АР 025501 від 19.04.2023 року, головним спеціалістом відділу державного нагляду (контролю) у Харківській області Волковим О.В., на підставі направлення на рейдову перевірку від 14.04.2023 року № 015137 проведено перевірку транспортного засобу марки I-VAN, номерний знак НОМЕР_1 , серія і номер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_2 , що належить ПП «Транс-Сервіс» та виявлено порушення водієм ОСОБА_1 статті 39 Закону України «Про автомобільний транспорт»: при здійсненні регулярних пасажирських перевезень за приміським автобусним маршрутом № 1181 «Харків (АС-3) - Безлюдівка на момент перевірки у водія відсутні документи, а саме схеми маршруту, копії затвердженої організатором перевезень розкладу руху, передбаченого п. 1.3. Наказу МТЗУ № 278 від 07.05.2010 року, у тому числі порушення, відповідальність за які передбачена статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» абз. 3 ч. 1 - перевезення пасажирів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтею 39 цього Закону, а саме відсутня схема маршруту, копії затвердженої організатором перевезень, розкладу руху, передбаченою п. 1.3. Наказу МТЗУ № 278 від 07.05.2010 року. Водій з актом ознайомлений, від пояснень та підпису відмовився.

Відповідно до акту відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті № 327859 від 19.04.2023 року, старшим державним інспектор відділу державного нагляду (контролю) у Харківській області Гопцій С.В., на підставі направлення на рейдову перевірку від 14.04.2023 року № 015137 проведено перевірку транспортного засобу марки MERCEDES-BENZ 308D, номерний знак НОМЕР_3 , серія і номер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_4 , що належить ПП «Транс Сервіс» та виявлено порушення водієм ОСОБА_2 , статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт»: під час надання послуг з регулярних перевезень пасажирів за маршрутом м. Харків Мерефа № 1154 перевізник не забезпечив водія документами, передбаченими ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме розкладу руху, схеми маршруту, у тому числі порушення, відповідальність за які передбачена статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» абз. 3 ч. 1 - перевезення пасажирів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтею 39 цього Закону, а саме схеми маршруту, розкладу руху, передбаченою п. 1.3. Наказу МТЗУ № 278 від 07.05.2010 року «Харків Мерефа» № 1154. Водій з актом ознайомлений, від пояснень та підпису відмовився.

Відповідно до акту відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті № 327890 від 13.04.2023 року, головним спеціалістом відділу державного нагляду (контролю) у Харківській області Фроловим Р.М., на підставі направлення на рейдову перевірку від 14.04.2023 року № 015137 проведено перевірку транспортного засобу марки I-VAN А07А-30, номерний знак НОМЕР_5 , серія і номер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_6 , що належить ПП «Транс-Сервіс» та виявлено порушення водієм ОСОБА_3 п. 1.3. Наказу МТЗУ № 278 від 07.05.2010 року та статті 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: на момент перевірки відсутні копії затвердженого засновником перевезень розкладу руху, схема маршруту під час надання послуг регулярних перевезень пасажирів на приміському маршруті № 1167 «Харків Хорошеве», у тому числі порушення, відповідальність за які передбачена статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» абз. 3 ч. 1 - на момент проведення перевірки відсутні копії затвердженого засновником перевезень розкладу руху та схема маршруту, передбачені п. 1.3. Наказу МТЗУ № 278 від 07.05.2010 року та порушено ст. 39 цього Закону. Водій з актом ознайомлений, від пояснень та підпису відмовився.

Відповідно до акту відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті № 327886 від 12.04.2023 року, головним спеціалістом відділу державного нагляду (контролю) у Харківській області Фроловим Р.М., на підставі направлення на рейдову перевірку від 10.04.2023 року № 015136 проведено перевірку транспортного засобу марки I-VAN А07А-30, номерний знак НОМЕР_7 , серія і номер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_8 , що належить ПП «Транс-Сервіс» та виявлено порушення водієм ОСОБА_4 статті 39 Закону України «Про автомобільний транспорт» та п. 1.3. Наказу МТЗУ № 278 від 07.05.2010 року, а саме: на момент перевірки відсутній розклад руху, затверджений засновником перевезень, та схема маршруту під час надання послуг з регулярних перевезень пасажирів на приміському автобусному маршруті № 1167 «Харків Хорошеве», у тому числі порушення, відповідальність за які передбачена статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» абз. 3 ч. 1 - на момент перевірки під час надання послуг з регулярних перевезень пасажирів на приміському автобусному маршруті № 1167 «Харків Хорошеве» відсутні схема маршруту, а також копії розкладу руху, затверджена засновником перевезень, передбачена п. 1.3. Наказу МТЗУ № 278 від 07.05.2010 року чим порушено ст. 39 цього Закону. Водій з актом ознайомлений, від пояснень та підпису відмовився.

Відповідно до акту відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті № 327901 від 04.04.2023 року, старшим державним інспектор відділу державного нагляду (контролю) у Харківській області Пархоменко В.В., на підставі направлення на рейдову перевірку від 03.04.2023 року № 015135 проведено перевірку транспортного засобу марки БАЗ (А07914), номерний знак НОМЕР_9 , серія і номер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_10 , що належить ПП «Транс-Сервіс» та виявлено порушення водієм ОСОБА_5 статті 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», у тому числі порушення, відповідальність за які передбачена статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» абз. 3 ч. 1: надання послуг з регулярних перевезень пасажирів за маршрутом № 1622 (Харків АС-3 Котляри) без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме копії затвердженого організатором перевезень розкладу руху, передбаченою п. 1.3. Наказу МТЗУ № 278 від 07.05.2010 року та схеми маршруту. Водій з актом ознайомлений, від пояснень та підпису відмовився.

Відповідно до акту відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті № 327892 від 04.04.2023 року, старшим державним інспектор відділу державного контролю та нагляду пасажирському транспорті Мартинець О.В., на підставі направлення на рейдову перевірку від 03.04.2023 року № 015135 проведено перевірку транспортного засобу марки VOLKSWAGEN LT 35, номерний знак НОМЕР_11 , серія і номер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_12 , що належить ПП «Транс Сервіс» та виявлено порушення водієм ОСОБА_6 статті 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», у тому числі порушення, відповідальність за які передбачена статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» абз. 3 ч. 1: надання послуг з регулярних пасажирських перевезень за приміським маршрутом № 1154 «Харків Мерефа (Оболонна) без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме копії затвердженого організатором перевезень розкладу руху, передбаченою п. 1.3. Наказу МТЗУ № 278 від 07.05.2010 року, схеми маршруту. Водій з актом ознайомлений, від пояснень та підпису відмовився.

Відповідно до акту відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті № АР № 025540 від 19.04.2023 року, старшим державним інспектор відділу державного нагляду (контролю) у Харківській області Гопцій С.В., на підставі направлення на рейдову перевірку від 14.04.2023 року № 015137 проведено перевірку транспортного засобу марки MERCEDES-BENZ 313 CDI, номерний знак НОМЕР_13 , серія і номер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_14 , що належить ПП «Транс-Сервіс» та виявлено порушення водієм ОСОБА_7 , статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт»: під час надання послуг з регулярних перевезень пасажирів за маршрутом «Харків Мерефа» № 1154 перевізник не забезпечив водія документами, передбаченими ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме розкладу руху, схеми маршруту, у тому числі порушення, відповідальність за які передбачена статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» абз. 3 ч. 1 - перевезення пасажирів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтею 39 цього Закону, а саме схеми маршруту, розкладу руху, передбаченою п. 1.3. Наказу МТЗУ № 278 від 07.05.2010 року «Харків Мерефа» № 1154. Водій з актом ознайомлений, наявний підпис водія.

На підставі даних актів 02.05.2023 року Відділом державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті винесено постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу у розмірі 17 000 грн.: № 028621 (на підставі акту АР № 025501 від 19.04.2023 року); № 028622 (на підставі акту № 327859 від 19.04.2023 року); № 028623 (на підставі акту № 327890 від 13.04.2023 року); № 028624 (на підставі акту № 327886 від 12.04.2023 року); № 028625 (на підставі акту № 327901 від 04.04.2023 року); № 028626 (на підставі акту № 3327892 від 04.04.2023 року); № 028627 (на підставі акту АР № 025540 від 19.04.2023 року).

Також судом встановлено, що рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 22.09.2023 року по справі № 520/19680/23 позовну заяву Приватного підприємства "Транс-Сервіс" (вул. Промислова, буд. 21, смт. Васищеве, Харківський район, Харківська область, 62495, код ЄДРПОУ 33010796) до Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації (м-н Свободи, буд. 5, Держпром, 3 під., 4 пов., м. Харків, 61022, код ЄДРПОУ 44243911), третя особа: Департамент економіки і міжнародних відносин Харківської обласної військової адміністрації (61022, м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 3 під`їзд, 8 поверх, код ЄДРПОУ 38157940) про визнання протиправними та скасування актів перевірок - задоволено в повному обсязі.

Визнано протиправними та скасовано акти перевірок Робочої групи Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації виконання Договору № 1391 від 01 серпня 2014 року: Акт № 18 від 16.12.2022, Акт № 26 від 23.01.2023 року, Акт № 38 від 08.02.2023 року.

Визнано протиправними та скасовано акти перевірок Робочої групи Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації виконання Договору 153 від 09 листопада 2020 року: Акт № 24 від 16.12.2022, Акт № 33 від 23.01.2023 року та Акт № 34 від 08.02.2023 року.

Визнано протиправними та скасовано акти перевірок Робочої групи Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації щодо Договору № 97 від 20 березня 2018 року: Акт № 25 від 16.12.2022, Акт № 32 від 23.01.2023 року та Акт № 35 від 08.02.2023 року.

Визнано протиправними та скасовано акти перевірок Робочої групи Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації щодо Договору 82 від 15.03.2018 року: на Акт № 22 від 16.12.2022 та Акт № 30 від 23.01.2023 року.

Визнано протиправними та скасовано акти перевірок Робочої групи Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації щодо Договору щодо Договору №94 від 20 березня 2018 року: Акт № 23 від 16.12.2022, Акт № 31 від 23.01.2023 року та Акт № 39 від 08.02.2023 року.

Визнано протиправними дії Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації щодо розірвання договорів № 1391 від 01 серпня 2014 року, № 62 від 27 листопада 2017 року; № 153 від 09 листопада 2020 року, № 97 від 20 березня 2018 року та №55 від 30 травня 2017 року, № 82 від 15 березня 2018 року та № 48 від 30 травня 2017 року, № 94 від 20 березня 2018 року про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, укладених між Приватним підприємством «Транс-Сервіс» та Департаментом економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації, Управлінням транспорту Харківської військової адміністрації ХОВА в односторонньому порядку.

Зобов`язано Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації утриматися від вчинення перешкод у виконанні ПП «Транс сервіс» зобов`язань за Договорами № 1391 від 01 серпня 2014 року, № 62 від 27 листопада 2017 року; № 153 від 09 листопада 2020 року, № 97 від 20 березня 2018 року та № 55 від 30 травня 2017 року, № 82 від 15 березня 2018 року та № 48 від 30 травня 2017 року, № 94 від 20 березня 2018 року про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Визнано договори № 1391 від 01 серпня 2014 року та № 153 від 09 листопада 2020 року укладеними до 13 серпня 2024 року та до 19 листопада 2025 року відповідно, та, за умови продовження в Україні воєнного стану після 13 серпня 2024 року та 19 листопада 2025 року на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування.

Визнано договори № 62 від 27 листопада 2017 року; № 97 від 20 березня 2018 року та № 55 від 30 травня 2017 року, № 82 від 15 березня 2018 року та № 48 від 30 травня 2017 року, поновленим на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування відповідно до приписів Постанови Кабінету Міністрів України № 512 від 29.04.2022 року, Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 07.02.2023 р. № 2915-IX.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 29.12.2023 року апеляційні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Південбудтранс", Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМЕЙЛ-2012" задоволено частково.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 22.09.2023 року по справі № 520/19680/23 скасовано в частині задоволення позовних вимог про визнання протиправними та скасування актів перевірок Робочої групи Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації виконання: Договору № 1391 від 01 серпня 2014 року: Акт № 18 від 16.12.2022, Акт № 26 від 23.01.2023 року, Акт № 38 від 08.02.2023 року; Договору 153 від 09 листопада 2020 року: Акт № 24 від 16.12.2022, Акт № 33 від 23.01.2023 року та Акт № 34 від 08.02.2023 року; Договору № 97 від 20 березня 2018 року: Акт № 25 від 16.12.2022, Акт № 32 від 23.01.2023 року та Акт № 35 від 08.02.2023 року; Договору 82 від 15.03.2018 року: на Акт № 22 від 16.12.2022 та Акт № 30 від 23.01.2023 року; Договору щодо Договору №94 від 20 березня 2018 року: Акт № 23 від 16.12.2022, Акт № 31 від 23.01.2023 року та Акт № 39 від 08.02.2023 року та в частині задоволення позовних вимог про зобов`язання Управління транспорту Харківської обласної військової адміністрації утриматися від вчинення перешкод у виконанні ПП Транссервіс зобов`язань за Договорами № 1391 від 01 серпня 2014 року, № 62 від 27 листопада 2017 року; № 153 від 09 листопада 2020 року, № 97 від 20 березня 2018 року та № 55 від 30 травня 2017 року, № 82 від 15 березня 2018 року та № 48 від 30 травня 2017 року, № 94 від 20 березня 2018 року про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Прийнято в цій частині нове судове рішення, яким позовні вимоги Приватного підприємства "Транс-Сервіс" залишено без задоволення.

В іншій частині рішення Харківського окружного адміністративного суду від 22.09.2023 року по справі № 520/19680/23 залишено без змін.

Відповідно до ч. 4 ст. 78 КАС України встановлено, що обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку, що позивач не обтяжений обов`язком адміністративно-господарського штрафу згідно постанов від 02.05.2023 року № 028621; № 028622; № 028623; № 028624; № 028625; № 028626; № 028627, оскільки вказані постанови були винесені на підставі атів АР № 025501 від 19.04.2023 року; № 327859 від 19.04.2023 року; № 327890 від 13.04.2023 року; № 327886 від 12.04.2023 року; № 327901 від 04.04.2023 року; акту № 3327892 від 04.04.2023 року; АР № 025540 від 19.04.2023 року, підстави складання яких, Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 29.12.2023 року, були визнані протиправними.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Приватного підприємства "Транс-Сервіс" (вул. Промислова, буд. 21,смт. Васищеве,Харківський район, Харківська область,62495) до Державної служби України з безпеки на транспорті (вул. Антоновича, буд. 51,м. Київ,03150) про визнання протиправними та скасування постанов - задовольнити в повному обсязі.

Скасувати постанови Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій, Луганській та Харківській області Державної служби України з безпеки на транспорті про застосування адміністративно-господарського штрафу від 02.05.2023 року № 028621; № 028622; № 028623; № 028624; № 028625; № 028626; № 028627.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті на користь Приватного підприємства "Транс-Сервіс" сплачений судовий збір у сумі 18788 (вісімнадцять тисяч сімсот вісімдесят вісім) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Спірідонов М.О.

Дата ухвалення рішення27.03.2024
Оприлюднено01.04.2024
Номер документу117979905
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування постанов

Судовий реєстр по справі —520/11932/23

Ухвала від 07.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

Ухвала від 27.03.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Рішення від 27.03.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 07.08.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 25.05.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні