Постанова
від 26.03.2024 по справі 340/4523/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

26 березня 2024 року м. Дніпросправа № 340/4523/23

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Кругового О.О. (доповідач),

суддів: Малиш Н.І., Щербака А.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Дніпрі апеляційну скаргу Першого заступника керівника Кіровоградської обласної прокуратури

на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 27.10.2023, (суддя суду першої інстанції Дегтярьова С.В.), прийняте в порядку спрощеного провадження в м. Кропивницькому, в адміністративній справі №340/4523/23 за позовом Керівника Новоукраїнської окружної прокуратури Кіровоградської області в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції Придніпровського округу до Піщанобрідської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, третя особа: ОСОБА_1 про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,

УСТАНОВИВ:

26.06.2023 Керівник Новоукраїнської окружної прокуратури Кіровоградської області звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив: визнати протиправним та скасувати рішення Піщанобрідської сільської ради №253 від 11.12.2019 року "Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства".

Адміністративний позов мотивовано тим, що Рішенням Кіровоградської обласної ради №81 від 06.09.2002 Про зміни у мережі територій і об`єктів природно-заповідного фонду області оголошено територію та об`єкт Червоні скелі такою, що належать до природно-заповідного фонду місцевого значення. 11.12.2019 року Піщанобрідською сільською радою прийнято рішення № 253 Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства та у 2021 році виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства (код КВЦПЗ:01.03) загальною площею 4,0000 га на території Піщанобрідської сільської ради (за межами населеного пункту). Земельній ділянці площею 2 га, що розташована на території Піщанобрідської сільської ради (за межами населеного пункту) присвоєно кадастровий номер 3521785300:02:003:0391. Визначено цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства. Дана земельна ділянка сформована. Відповідно до картографічних матеріалів, інформації з відкритої загальнодоступної інформаційної системи kadastr.live, а також схеми розміщення природно-заповідного фонду місцевого значення Червоні скелі вбачається розміщення земельної ділянки за кадастровим номером 3521785300:02:003:0391, площею 2, га на території та в межах заповідного урочища місцевого значення Червоні скелі. Вищевказане, на думку заявника, свідчить про те, що земельна ділянка за кадастровим номером 3521785300:02:003:0391 площею 2 га, що передана Піщанобрідською сільською радою всупереч вимогам природоохоронного законодавства, для ведення особистого селянського господарства, входить у межі цього об`єкта і за своїми характеристиками належить до земель природно-заповідного фонду. Отже, рішення Піщанобрідської сільської ради №253 від 11.12.2019 Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства прийняте з грубими порушеннями вимог ст.ст.45, 186 Земельного кодексу України, ст.7 Закону України Про природно-заповідний фонд України, за вказаних обставин воно підлягає скасуванню.

Кіровоградський окружний адміністративний суд рішенням від 27.10.2023 в задоволенні адміністративного позову відмовив.

Перший заступник керівника Кіровоградської обласної прокуратури звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому посилаючись на порушення судом вимог норм матеріального та процесуального права просить рішення суду скасувати та прийняти нову постанову про задоволення позовних вимог.

Апеляційна скарга обґрунтована фактично доводами адміністративного позову. Заявник також зазначає, що наявність оскаржуваного рішення в частині, що стосується надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_2 у власність для ведення особистого селянського господарства унеможливлює скасування державної реєстрації земельної ділянки із кадастровим номером 352178600:02:000:0391.

Дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, відзиву на апеляційну скаргу, відповіді на відзив, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного судового рішення норм матеріального та процесуального права, суд вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню за наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Рішенням Кіровоградської обласної ради №81 від 06.09.2002 Про зміни у мережі територій і об`єктів природно-заповідного фонду області оголошено територію та об`єкт Червоні скелі такою, що належать до природно-заповідного фонду місцевого значення (а.с.27-28).

Заповідне урочище місцевого значення Червоні скелі, загальною площею 150 га, розташоване на території села Піщаний Брід Добровеличківського району (на даний час - Новоукраїнський район) Кіровоградської області.

19.12.2002 року з метою збереження мальовничого ландшафту та багатства рослинного і тваринного світу заповідного урочища місцевого значення Червоні скелі, загальною площею 150 га, укладено охоронне зобов`язання №ЗУ 42-564 (а.с.30).

Відповідно до схеми розміщення природно-заповідного фонду місцевого значення Червоні скелі, дане заповідне урочище розміщене на території Любомирської сільської ради, що відноситься до землекористування колишнього КСП Труд Добровеличківського району Кіровоградської області (а.с.33).

На даний час, вказана територія відноситься до Піщанобрідської сільської ради.

11.12.2019 року Піщанобрідською сільською радою прийнято рішення №253 Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства (а.с.45, 80).

ОСОБА_3 виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки загальною площею 4,00 га на території Піщанобрідської сільської ради ОТГ Добровеличківського району Кіровоградської області, за межами населеного пункту у власність для ведення особистого селянського господарства.(а.с.39-76).

Рішенням Піщанобрідської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області №839 від 12 листопада 2021 року "Про внесення змін до рішення сільської ради №253 від 11 грудня 2019 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянам для ведення особистого селянського господарств" внесено зміни шляхом викладу пункту 7 рішення в новій редакції та надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою громадянці ОСОБА_4 (зміна прізвища з Христич) щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,0000 га, в тому числі 2,0000 га - землі під сільськогосподарськими та іншими будівлями і дворами, для ведення особистого селянського господарства із земель запасу комунальної власності на території Піщанобрідської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області (а.с.132).

Дане рішення прийняте, в тому числі, на підставі висновку та пропозицій депутатської комісії з питань земельних відносин, природокористування, адміністративного устрою, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам`яток історичного середовища, оскільки було встановлено те, що земельна ділянка, яка планувалась для відведення, входить в межі об`єкта, що за своїми характеристиками належить до земель природно-заповідного фонду.

На підставі рішення Піщанобрідської сільської ради від 11.12.2019 року №253 в редакції рішення №839 від 12 листопада 2021 року "Про внесення змін до рішення сільської ради №253 від 11 грудня 2019 року, ОСОБА_4 ( ОСОБА_3 ) виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства. Проект розроблено ТОВ "Інститут дослідження проблем оточуючого середовища України".

Рішенням Піщанобрідської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області №1195 від 04 лютого 2022 року затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення, що перебувають у запасі за адресою: Піщанобрідська сільська рада Добровеличківського району Кіровоградської області (а.с.130-131).

Згідно із пунктом 2 рішення Піщанобрідської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області №1195 від 04 лютого 2022 року громадянці ОСОБА_4 передано у власність земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства площею 2,0000 га, кадастровий номер 3521780600:02:000:6563.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, земельна ділянка із кадастровим номером 3521780600:02:000:6563 належить ОСОБА_4 на праві приватної власності (а.с.137-139).

Прокурор звернувся до суду з адміністративним позовом в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції Придніпровського регіону, оскільки вважає, що рішення Піщанобрідської сільської ради №253 від 11.12.2019 Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства прийняте з грубими порушеннями вимог ст.ст.45, 186 Земельного кодексу України, ст.7 Закону України Про природно-заповідний фонд України, за вказаних обставин воно підлягає скасуванню.

Вирішуючи спір між сторонами та відмовляючи у задоволенні позовних вимог суд першої інстанції виходив з того, що на підставі рішення в новій редакції і розроблено третьою особою проект землеустрою, який затверджено рішенням Піщанобрідської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області за №1195 вiд 04.02.2022 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства гр. ОСОБА_4 та передано у власність земельну ділянку площею 2,0 га, кадастровий номер 3521780600:02:000:6563, із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства (а.с.130-131). Таким чином, земельна ділянка за кадастровим номером 3521785300:02:003:0391 у власність на підставі оскаржуваного рішення не передавалась. Вказане, на думку суду, вказує на відсутність підстав для задоволення позовних вимог прокурора.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.

У відповідності до п. б ч.1 ст.81 Земельного кодексу України (по тесту рішення у редакції, чинній на момент спірних правовідносин), громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.

Згідно п. в ч.3 ст.116 Земельного кодексу України, безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Пунктом б ч.1 ст.121 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

Згідно з ч.1 ст.122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Відповідно до статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні, рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

Згідно з пунктом 34 частини 1 статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні, виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.

Відповідно до частини 6 статті 118 Земельного кодексу України, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Згідно з ч.7 статті 118 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

Частиною 8 статті 118 Земельного кодексу України визначено, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Згідно частини 9 статті 118 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Частиною 10 статті 118 Земельного кодексу України передбачено, що відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

Відповідно до ст. 29 Закону України від 22.05.2003 №858-IV Про землеустрій (далі Закон України №858-IV в редакції, чинні на момент виникнення спірних правовідносин) Документація із землеустрою включає в себе текстові та графічні матеріали і містить обов`язкові положення, встановлені завданням на розробку відповідного виду документації.

Документація із землеустрою розробляється на основі завдання на розробку відповідного виду документації, затвердженого замовником.

Склад, зміст і правила оформлення кожного виду документації із землеустрою регламентуються відповідною нормативно-технічною документацією з питань здійснення землеустрою.

Частиною 1 ст.26 Закону №858-IV визначено, що замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.

Розробниками документації із землеустрою є:

юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;

фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.

Взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором.

Подання документації із землеустрою до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру від імені замовника документації здійснюється її розробником, якщо інше не встановлено договором.

Статтею 50 Закону №858-IV проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок.

Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України.

Судом встановлено, що пункт 7 оскаржуваного рішення від 11.12.2019 року №253 на день розгляду справи вже мав іншу редакцію:

"п.7. Надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою громадянці ОСОБА_4 щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,0000 га, в тому числі 2,0000 га - землі під сільськогосподарськими та іншими будівлями і дворами, для ведення особистого селянського господарства із земель запасу комунальної власності на території Піщанобрідської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області" (а.с.132).

Натомість як попередня редакція оскаржуваного рішення від 11.12.2019 року №253 містила такий пункт 7:

"п.7. Надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою громадянці ОСОБА_3 щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,0000 га, в тому числі 2,0000 га - пасовища, для ведення особистого селянського господарства із земель запасу комунальної власності на території Піщанобрідської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області" (а.с.80).

На підставі рішення в новій редакції і розроблено третьою особою проект землеустрою, який затверджено рішенням Піщанобрідської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області за №1195 вiд 04.02.2022 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства гр. ОСОБА_4 та передано у власність земельну ділянку площею 2,0 га, кадастровий номер 3521780600:02:000:6563, із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства (а.с.130-131).

Таким чином, земельна ділянка за кадастровим номером 3521785300:02:003:0391 у власність на підставі оскаржуваного рішення не передавалась.

В зв`язку з тим, що оскаржуване рішення є реалізованим у спосіб передачі у приватну власність ОСОБА_4 земельної ділянки площею 2,0 га, кадастровий номер 3521780600:02:000:6563, а прокурор звернувся до суду посилаючись на протиправне виділення цим рішенням з природно-заповідного фонду місцевого значення двох гектарів, які є сформованими з визначенням кадастрового номеру 3521785300:02:003:0391, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про наявність підстав для задоволення заявлених позовних вимог, оскільки у даному випадку мова йде про дві різні земельні ділянки.

Прокурор зазначає, що відповідач безпідставно змінив цільове призначення земельної ділянки у розмірі 2 га з природно-заповідного фонду на цільове призначення для ведення особистого селянського господарства та сформував її як об`єкт цивільного права з визначенням кадастрового номеру 3521785300:02:003:0391, а тому наявні підстави для скасування її державної реєстрації.

Між тим, як правильно зазначив суд першої інстанції, що виявити обставини виділення у власність ОСОБА_4 земельної ділянки площею 2,0 га, за кадастровим номером 3521780600:02:000:6563 оскаржуваним рішенням, а не земельної ділянки 3521785300:02:003:0391, прокурору належало перед підготовкою матеріалів для звернення до суду, та подати позовну заяву з позовними вимогами, які би давали можливість реалізувати йому свої повноваження належним чином та у встановленому порядку. Натомість, на день ухвалення рішення, позовні вимоги, що розглядаються у даному провадженні є безпідставними та не врегульовують у легітимний спосіб правовідносин, які склались з приводу формування земельної ділянки 3521785300:02:003:0391.

В апеляційній скарзі прокурор зазначає, що наявність оскаржуваного рішення в частині, що стосується надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_2 у власність для ведення особистого селянського господарства унеможливлює скасування державної реєстрації земельної ділянки із кадастровим номером 352178600:02:000:0391.

При цьому, прокурор не зазначає, яким саме чином наявність рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, яке є реалізованим у спосіб передачі у приватну власність ОСОБА_4 земельної ділянки площею 2,0 га, кадастровий номер 3521780600:02:000:6563, унеможливлює скасування державної реєстрації земельної ділянки із кадастровим номером 352178600:02:000:0391 та не надає суду апеляційної інстанції відповідних доказів неможливості приведення даних Державного земельного кадастру у відповідність до вимог Закону без скасування оскаржуваного рішення.

Посилання прокурора на правові висновки Верховного Суду у справі № 813/4701/16 колегія суддів не приймає, адже спірні відносини, що становлять предмет доказування в цій справі та в справі №8134701/16 є різними. Так, Верховний Суд розглядав справу з приводу скасування дозволу на виготовлення проекту землеустрою для відведення у власність земельної ділянки в межах земель історико-культурного призначення. Водночас, в межах цієї справи судом встановлено, що третій особі надано дозвіл на виготовлення проекту землеустрою на земельну ділянку, яка має сільськогосподарське призначення та є відмінною від тієї, яка, як зазначає прокурор, хоча фактично є землею природоохоронного фонду, але протиправно віднесена до земель сільськогосподарського призначення.

За таких обставин, колегія суддів приходить до висновку, що рішення суду першої інстанції про відмову в задоволенні позовних вимог прокурора, який діє в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції Придніпровського округу є законним та обґрунтованим, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, а тому підстави для зміни чи скасування рішення суду відсутні.

Керуючись ст. 243, 308, 311, 315, 316, 321, 325 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Першого заступника керівника Кіровоградської обласної прокуратури залишити без задоволення.

Рішення Кіровоградського окружного адміністративного від 27.10.2023 ва адміністративній справі № 340/4523/23 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів.

Головуючий - суддяО.О. Круговий

суддяН.І. Малиш

суддяА.А. Щербак

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.03.2024
Оприлюднено01.04.2024
Номер документу117980840
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —340/4523/23

Ухвала від 15.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Постанова від 26.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 07.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Рішення від 27.10.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 10.10.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 04.10.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 03.10.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 28.08.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні