Справа № 185/2880/24
Провадження № 1-кс/185/390/24
У Х В А Л А
29 березня 2024 року м.Павлоград
Слідчий суддя Павлоградського міськрайонного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, погоджене прокурором Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 , в рамках кримінального провадження відомості про які внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024042120000005 від 04.01.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст.191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Клопотанням слідчий порушує питання про надання дозволу, слідчому СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанту поліції ОСОБА_5 , начальнику відділення СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ст. лейтенанту поліції ОСОБА_6 , ст. слідчому СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , слідчому СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанту поліції ОСОБА_7 , слідчому СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_8 , слідчому СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанту поліції ОСОБА_9 , слідчому СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанту поліції ОСОБА_10 , слідчому СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанту поліції ОСОБА_11 , слідчому СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанту поліції ОСОБА_12 , слідчому СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанту поліції ОСОБА_13 та/або прокурорам групи прокурорів Павлоградської окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , ОСОБА_14 , на отримання тимчасового доступу з можливістю вилучення оригіналів документів, які перебувають володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , серед яких:
- договір підряду № 177 від 22.05.2023 року, укладеного між ФОП « ОСОБА_15 » (ІНН НОМЕР_2 , та ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), на виконання робіт по об`єкту - відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття за адресою: вул. Центральна відвул. Філатова до вул. Самарська, вул. Самарська від буд. № 1 до буд. 9, вул. Друга Набережна від буд. 25 до вул. Самарська с. В`язівок Павлоградського району, Дніпропетровської області. (Код згідно ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь); акти виконаних робіт з додатками (КБ-2в, КБ-3), акти огляду прихованих робіт, акти прийому передачі товарно-матеріальних цінностей (далі ТМЦ), супроводжувальні документи щодо кількості та якості ТМЦ, сертифікати якості ТМЦ, прибутково-видаткові накладні на придбання/постачання ТМЦ, податкові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення на перерахування коштів за виконані роботи та ТМЦ, товарно-транспортні накладні та доручення на отримання ТМЦ, інші платіжні документи, банківські виписки, довідки про дебіторську та кредиторську заборгованість, які були поставлені/виконані/надані на виконання за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час;
- додаткова угода № 1 від 12.07.2023 року, до договору підряду № 177 від 22.05.2023 року, укладеного між ФОП « ОСОБА_15 » (ІНН НОМЕР_2 , та ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), на виконання робіт по об`єкту - відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття заадресою: вул. Центральна від вул. Філатова до вул. Самарська, вул. Самарська від буд. № 1 до буд. 9, вул. Друга Набережна від буд. 25 до вул. Самарська с. В`язівок Павлоградського району, Дніпропетровської області. (Код згідно ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь); акти виконаних робіт з додатками (КБ-2в, КБ-3), акти огляду прихованих робіт, акти прийому передачі товарно-матеріальних цінностей (далі ТМЦ), супроводжувальні документи щодо кількості та якості ТМЦ, сертифікати якості ТМЦ, прибутково-видаткові накладні на придбання/постачання ТМЦ, податкові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення на перерахування коштів за виконані роботи та ТМЦ, товарно-транспортні накладні та доручення на отримання ТМЦ, інші платіжні документи, банківські виписки, довідки про дебіторську та кредиторську заборгованість, які були поставлені/виконані/надані на виконання за період часу з 12.07.2023 року по теперішній час;
- договір підряду № 178 від 22.05.2023 року, укладеного між ФОП « ОСОБА_15 » (ІНН НОМЕР_2 , та ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), на виконання робіт по об`єкту відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття за адресою: вул. Сонячна від буд. 163 до вул. Бригадна с. В`язівок Павлоградського району, Дніпропетровської області. (Код згідно ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь); акти виконаних робіт з додатками (КБ-2в, КБ-3), акти огляду прихованих робіт, акти прийому передачі товарно-матеріальних цінностей (далі ТМЦ), супроводжувальні документи щодо кількості та якості ТМЦ, сертифікати якості ТМЦ, прибутково-видаткові накладні на придбання/постачання ТМЦ, податкові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення на перерахування коштів за виконані роботи та ТМЦ, товарно-транспортні накладні та доручення на отримання ТМЦ, інші платіжні документи, банківські виписки, довідки про дебіторську та кредиторську заборгованість, які були поставлені/виконані/надані на виконання за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час;
- додаткова угода № 1 від 12.07.2023 року, до договору підряду 178 від 22.05.2023 року, на виконання робіт по об`єкту відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття за адресою: вул. Сонячна від буд. 163 до вул. Бригадна с. В`язівок Павлоградського району, Дніпропетровської області. (Код згідно ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь); акти виконаних робіт з додатками (КБ-2в, КБ-3), акти огляду прихованих робіт, акти прийому передачі товарно-матеріальних цінностей (далі ТМЦ), супроводжувальні документи щодо кількості та якості ТМЦ, сертифікати якості ТМЦ, прибутково-видаткові накладні на придбання/постачання ТМЦ, податкові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення на перерахування коштів за виконані роботи та ТМЦ, товарно-транспортні накладні та доручення на отримання ТМЦ, інші платіжні документи, банківські виписки, довідки про дебіторську та кредиторську заборгованість, які були поставлені/виконані/надані на виконання за період часу з 12.07.2023 року по теперішній час;
- договір підряду № 179 від 22.05.2023 року, укладеного між ФОП « ОСОБА_15 » (ІНН НОМЕР_2 , та ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), на виконання робіт по об`єкту відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття за адресою: АДРЕСА_2 . (Код згідно ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь); акти виконаних робіт з додатками (КБ-2в, КБ-3), акти огляду прихованих робіт, акти прийому передачі товарно-матеріальних цінностей (далі ТМЦ), супроводжувальні документи щодо кількості та якості ТМЦ, сертифікати якості ТМЦ, прибутково-видаткові накладні на придбання/постачання ТМЦ, податкові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення на перерахування коштів за виконані роботи та ТМЦ, товарно-транспортні накладні та доручення на отримання ТМЦ, інші платіжні документи, банківські виписки, довідки про дебіторську та кредиторську заборгованість, які були поставлені/виконані/надані на виконання за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час;
- додаткова угода № 2 від 06.07.2023 року, до договору підряду № 179 від 22.05.2023 року, укладеного між ФОП « ОСОБА_15 » (ІНН НОМЕР_2 , та ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), на виконання робіт по об`єкту відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття за адресою: АДРЕСА_2 . (Код згідно ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь); акти виконаних робіт з додатками (КБ-2в, КБ-3), акти огляду прихованих робіт, акти прийому передачі товарно-матеріальних цінностей (далі ТМЦ), супроводжувальні документи щодо кількості та якості ТМЦ, сертифікати якості ТМЦ, прибутково-видаткові накладні на придбання/постачання ТМЦ, податкові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення на перерахування коштів за виконані роботи та ТМЦ, товарно-транспортні накладні та доручення на отримання ТМЦ, інші платіжні документи, банківські виписки, довідки про дебіторську та кредиторську заборгованість, які були поставлені/виконані/надані на виконання за період часу з 06.07.2023 року по теперішній час;
- додаткова угода № 1, до договору підряду № 179 від 22.05.2023 року, укладеного між ФОП « ОСОБА_15 » (ІНН НОМЕР_2 , та ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), на виконання робіт по об`єкту відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування кошторисної вартості. (Код згідно ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь); акти виконаних робіт з додатками (КБ-2в, КБ-3), акти огляду прихованих робіт, акти прийому передачі товарно-матеріальних цінностей (далі ТМЦ), супроводжувальні документи щодо кількості та якості ТМЦ, сертифікати якості ТМЦ, прибутково-видаткові накладні на придбання/постачання ТМЦ, податкові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення на перерахування коштів за виконані роботи та ТМЦ, товарно-транспортні накладні та доручення на отримання ТМЦ, інші платіжні документи, банківські виписки, довідки про дебіторську та кредиторську заборгованість, які були поставлені/виконані/надані на виконання за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час;
- договір підряду № 180 від 22.05.2023 року, укладеного між ФОП « ОСОБА_15 » (ІНН НОМЕР_2 , та ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),на виконання робіт по об`єкту відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття за адресою: АДРЕСА_3 . Коригування кошторисної вартості.(Код згідно ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь); акти виконаних робіт з додатками (КБ-2в, КБ-3), акти огляду прихованих робіт, акти прийому передачі товарно-матеріальних цінностей (далі ТМЦ), супроводжувальні документи щодо кількості та якості ТМЦ, сертифікати якості ТМЦ, прибутково-видаткові накладні на придбання/постачання ТМЦ, податкові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення на перерахування коштів за виконані роботи та ТМЦ, товарно-транспортні накладні та доручення на отримання ТМЦ, інші платіжні документи, банківські виписки, довідки про дебіторську та кредиторську заборгованість, які були поставлені/виконані/надані на виконання за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час;
- додаткові угоди до договору підряду № 180 від 22.05.2023 року, укладеного між ФОП « ОСОБА_15 » (ІНН НОМЕР_2 , та ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), на виконання робіт по об`єкту відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття за адресою: АДРЕСА_3 . Коригування кошторисної вартості.(Код згідно ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь); акти виконаних робіт з додатками (КБ-2в, КБ-3), акти огляду прихованих робіт, акти прийому передачі товарно-матеріальних цінностей (далі ТМЦ), супроводжувальні документи щодо кількості та якості ТМЦ, сертифікати якості ТМЦ, прибутково-видаткові накладні на придбання/постачання ТМЦ, податкові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення на перерахування коштів за виконані роботи та ТМЦ, товарно-транспортні накладні та доручення на отримання ТМЦ, інші платіжні документи, банківські виписки, довідки про дебіторську та кредиторську заборгованість, які були поставлені/виконані/надані на виконання за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час;
- інші додатки та додаткові угоди до договорів підрядів №№177,178,179, 180 № 29, укладені між ФОП « ОСОБА_15 » (ІНН НОМЕР_2 , та ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), на виконання робіт по об`єкту відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття в селах В`язівок та Вербки Павлоградського району, Дніпропетровської області, ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь», акти виконаних робіт з додатками (КБ-2в, КБ-3), акти огляду прихованих робіт, акти прийому передачі товарно-матеріальних цінностей (далі ТМЦ), супроводжувальні документи щодо кількості та якості ТМЦ, сертифікати якості ТМЦ, прибутково-видаткові накладні на придбання/постачання ТМЦ, податкові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення на перерахування коштів за виконані роботи та ТМЦ, товарно-транспортні накладні та доручення на отримання ТМЦ, інші платіжні документи, банківські виписки, довідки про дебіторську та кредиторську заборгованість, які були поставлені/виконані/надані на виконання за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час;
- дефектні акти, проектно кошторисну документацію із відповідним висновком державної будівельної експертизи щодо виконання робіт по об`єкту відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття в селах В`язівок та Вербки Павлоградського району, Дніпропетровської області, ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь», за період з 22.05.2023 року по теперішній час;
- інформацію про погодження до залучення, для виконання робіт «відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття в селах В`язівок та Вербки Павлоградського району, Дніпропетровської області, ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь», за період з 22.05.2023 року по теперішній час субпідрядних організацій;
- договір щодо здійснення технічного, авторського та іншого нагляду по об`єкту закупівлі: «відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття в селах В`язівок та Вербки Павлоградського району, Дніпропетровської області, ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь», акти виконаних робіт до них, копії відповідних журналів щодо здійснення відповідного об`єму технічного та авторського нагляду за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час;
- висновки фахівців, спеціалістів, комісій, звернення структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_2 , громадських організацій щодо неякісно проведених будівельних робіт з «відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття в селах В`язівок та Вербки Павлоградського району, Дніпропетровської області, ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь», тощо, за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час;
- уточнений перелік будівельних матеріалів та обладнання, які були чи будуть застосовані на об`єкті «відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття в селах В`язівок та Вербки Павлоградського району, Дніпропетровської області, ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь» із усіма коригуваннями до нього;
- право установчі документи ФОП « ОСОБА_16 » (ІНН НОМЕР_2 , а саме: Бланк замовлення, копія паспорта, завірена підписом особи, копія витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; для ФОП платників єдиного податку: Копія витягу з реєстру платників єдиного податку, завірена підписом (та печаткою за наявності) ФОП; давність витягу не більше двох місяців до дати пред`явлення; для ФОП платників ПДВ: копія витягу з реєстру платників ПДВ, завірена підписом (та печаткою за наявності) ФОП; давність витягу не більше двох місяців до дати пред`явлення та відповідальних за контроль по виконанню робіт «відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття в селах В`язівок та Вербки Павлоградського району, Дніпропетровської області, ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь», за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час;
- документально оформлену інформацію щодо стану проведення робіт по «відновлення елементів благоустрою капітальний ремонт частини дорожнього покриття в селах В`язівок та Вербки Павлоградського району, Дніпропетровської області, ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь» за період часу з 22.05.2023 року по теперішній час, строком на 2 місяці.
Клопотання обґрунтоване тим, що управлінням Служби безпеки України у Дніпропетровській області, в ході виконання пріоритетних завдань, у встановленому законом порядку, а також контррозвідувального забезпечення об?єктів критичної інфраструктури, отримана інформація щодо порушення вимог чинного законодавства з боку посадових осіб ФОП « ОСОБА_16 » (ІНН НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_4 ).
Встановлено, що посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , директор ОСОБА_17 ) було проведено ряд тендерів щодо обрання підрядної організації для проведення робіт з капітального ремонту дорожнього покриття на території громади.
За результатом проведення тендерів, перемогу отримали посадові особи ФОП « ОСОБА_16 », з якими було укладено договори №177 від 23.05.2023, №178 від 28.05.2023, №179 від 23.05.2023, №180 від 22.05.2023, на загальну суму - 13 177 265 грн.
За наявними даними, станом на 08.12.2023 року роботи за вищевикладеними договорами відповідно до актів виконаних робот посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 було перераховано на рахунки ФОП « ОСОБА_16 » грошові кошти на загальну суму - 10 444 211 грн.
Фактичне керівництво вказаним суб`єктом господарської діяльності здійснює - ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_4 , для зв`язку використовує н.м.т. НОМЕР_3 , НОМЕР_4 , НОМЕР_5 .
Згідно листа управління ІНФОРМАЦІЯ_5 , посадові особи ФОП « ОСОБА_16 » при здійсненні ремонту доріг використовували будівельні матеріали за завищеними цінами:
- емульсія бітумна дорожня вказано у кошторисній документації - 28259,42 грн/т (при ринковій вартості станом на 10.05.2023 близько 22 тис.грн/т);
- суміш асфальтобетонна гаряча, марки «1», на бітумах БНД вказано у кошторисній документації - 4956,09 грн/т (при ринковій вартості станом на 10.05.2023 близько - 3.3 тис.грн./т). Відповідно до податкової звітності ФОП « ОСОБА_16 », закупівля ТМЦ для виконання робіт за грошові кошти здійснюється у підприємств з ознаками фіктивності, які, можливо, задіяні в схемі конвертації безготівкових коштів в готівку, з метою подальшого привласнення посадовими особами підприємства. Посадовими особами вказаного суб`єкту господарської діяльності, зловживаючи своїм службовим становищем, здійснюють заходи, спрямовані на привласнення грошових коштів, а саме вносять в офіційні документи неправдиві відомості щодо обсягу виконаних робіт (в т.ч. акти ф.КБ-2в, супровідні документи, тощо), на підставі яких здійснюється перерахування грошових коштів, також останні здійснюють заходи з підроблення підписів керівників підприємств. За отриманими даними, ТМЦ, які використовуються для виконання умов вищевказаних договорів, не відповідають критеріям тендерної закупівлі (у частині технічним характеристикам матеріалів) та постачаються за завищеними цінами.
Відповідно до протоколу допиту свідка ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , від 29.01.2024 року, останній пояснив, що в липні місяця та серпні місяці 2023 року він перебував в АДРЕСА_1 та бачив, як під час здійснення ремонту дорожнього покриття здійснювалася протиправна діяльність, яка полягає в неякісному проведенні ремонтних робіт, не працевлаштованими працівниками та не сертифікованою продукцією. Під час проведення ремонту дорожнього покриття було задіяно близько 6 осіб та лише одна одиниця вантажівки. Крім того повідомив, що роботи на вказаних вулицях здійснювались некваліфікованими співробітниками та низької якості асфальтової суміші, тому що одразу після покладки нового асфальтового покриття, воно почало руйнуватися, а товщина, з якої її клали, дуже тонка. Також вказані співробітники, які здійснювали ремонт дорожнього покриття дуже поспішали та робили ремонт покриття не якісно, що ставить під великий сумнів якість вказаних ремонтів.
Слідчий у судове засідання не з`явився, проте подав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі.
Дослідивши матеріали додані до клопотання, слідчий суддя прийшов до наступного висновку.
Згідно з ч. 1, 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до вимог ч.2 ст. 160 КПК України, у клопотанні про тимчасовий доступ до речей і документів зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Положеннями до ч. 6 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Сторони кримінального провадження повинні подати суду докази обставин, на які вони посилаються (частини 5 та 6 ст.132 КПК).
Отже, застосування тимчасового доступу до речей та документів можливе за умови, коли сторона кримінального провадження зіткнулась з труднощами в зборі доказів, якщо, зокрема, володільці речей та документів відмовляються добровільно надати необхідні докази.
Згідно матеріалів клопотання немає підстав вважати, що уповноважені особи ІНФОРМАЦІЯ_1 будуть чинити слідчому перешкоди у здійсненні досудового розслідування та відмовлять у наданні доказу, який знаходиться в їх розпорядженні.
Слідчим не надано доказів та необґрунтовано неможливість отримання документів в порядку ст. 93 КПК України, якою визначено порядок збирання доказів, або іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
Відповідно до ч.7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Надані матеріали не надають слідчому судді можливість зробити висновок, що для потреб досудового розслідування, є необхідним отримати тимчасовий доступ до документів зазначених у клопотанні, вилучити їх, зважаючи на приписи ч. 7 ст.163 КПК України.
Слідчим відповідно до норм ч.7 ст.163 КПК України не доведено наявності достатніх підстав вважати, що без вилучення оригіналів вищевказаних документів існує реальна загроза їх зміни або знищення, або таке вилучення оригіналів необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів, та відповідні мотиви і обґрунтування у клопотанні відсутні.
Матеріали клопотання не містять клопотання про призначення експертизи, вимоги експерта про надання оригіналів документів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 159, 160, 162, ч. 2 ст. 163, ст. 164 - 166, 369-372 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні клопотання слідчого СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, погоджене прокурором Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 , в рамках кримінального провадження відомості про які внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024042120000005 від 04.01.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст.191 КК України - відмовити.
Відповідно до ст. 309 КПК України ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 29.03.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 118020818 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Головін В. О.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Головін В. О.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Юдіна С. Г.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Юдіна С. Г.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Врона А. О.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Врона А. О.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Врона А. О.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Врона А. О.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Врона А. О.
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Врона А. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні