Ухвала
від 03.04.2024 по справі 552/850/24
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ПОЛТАВИ

КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙСУД М.ПОЛТАВИ

Справа №552/850/24

Провадження № 1-кс/552/725/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03.04.2024 слідчий суддя Київського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого детектива Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Полтавській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В:

Старший детектив Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Полтавській області ОСОБА_3 звернувся з клопотанням, погодженим з прокурором відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих ТУ ДБР ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса АДРЕСА_1 .

Клопотання обґрунтоване тим, що у провадженні Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Полтавській області перебуває кримінальне провадження №72024171100000005 від 02.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.212 КК України.

Під час досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) протягом 2022-2023 років, шляхом недекларування об`єкту оподаткування в сумі 61 723 781,4 грн., отриманих від органів місцевого самоврядування та бюджетних установ за виконані роботи (послуги), умисно ухилились від сплати податку на додану вартість на суму понад 6,8 млн. грн., що призвело до фактичного ненадходження до бюджету держави грошових коштів у великих розмірах.

У подальшому, в ході вивчення аналітичної довідки, що надійшла з БЕБ України встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у 2022-2023 роках уклала ряд договорів на виконання будівельних робіт (послуг) з органами місцевого самоврядування та бюджетними установами.

Під час ході огляду електронного носія інформації оптичного диску, що є додатком до аналітичної довідки БЕБ України від 03.01.2024 складеної за результатами аналітичного дослідження, щодо оцінювання ризиків та/або правопорушень у фінансово-господарській діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2022 24.11.2023, встановлено, що одним із основних продавці будівельних та інших матеріалів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » є ФОП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_2 ). У подальшому за допомогою фільтра встановлено, що за період часу з 16.03.2022 по 12.12.2023 ФОП « ОСОБА_5 » зареєстрував на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ряд податкових декларацій на продаж будівельних та інших матеріалів на загальну суму, без ПДВ 51406393,5 грн., по яким працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 прийнято рішення про їх зупинення, або відмовлено.

Окрім цього, надійшов лист з ІНФОРМАЦІЯ_2 , про те що ними на виконання листа ІНФОРМАЦІЯ_3 від 15.02.2024 призначено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з питань правильності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість за період з 01.01.2022 по 31.12.2023.

Враховуючи викладене, з метою подальшого проведення судової економічної експертизи виникла необхідність у вилученні оригіналів документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса АДРЕСА_1 , на виконання будівельних робіт (послуг) по вищевказаним договорам, що укладалися з органами місцевого самоврядування та бюджетними установами Полтавської області.

Старший детектив ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву про можливість розгляду клопотання у його відсутність, просив задовольнити з підстав викладених у клопотанні.

Інші особи в порядку ч.2 ст. 163 КПК України не викликались.

Відповідно до вимог ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Стаття 163 КПК України передбачає, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Беручи до уваги вищевикладене, а також неможливість отримати зазначену інформацію у інший спосіб та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, встановлення об`єктивної істини та проведення всебічного досудового розслідування, наявні підстави для задоволення клопотання.

Враховуючи обсяг документів, які підлягають вилученню, вважаю за доцільне встановити строк дії даної ухвали 20 днів.

Проведення даної слідчої дії необхідно доручити слідчим, які входять до групи з розслідування даного кримінального провадження, та дані щодо яких внесені до ЄРДР.

Керуючись ст. 159-166 КПК України, -

УХВАЛИВ :

Клопотання задовольнити.

Надати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса АДРЕСА_1 , з правом вилучення їх оригіналів по виконанню будівельних робіт (послуг), на підставі укладених договорів з органами місцевого самоврядування та бюджетними установами, а саме:

1. соціально- ІНФОРМАЦІЯ_4 :

- договір № 466 від 23.06.2022 на «Послуги з поточного ремонту споруди цивільного захисту (ПРУ № 61511) ІНФОРМАЦІЯ_5 , що за адресою: АДРЕСА_2 » та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 473 від 28.06.2022 на «Підключення ЦФЗН « ІНФОРМАЦІЯ_6 по АДРЕСА_3 до централізованих мереж водопостачання та водовідведення смт. Опішня» та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 623 від 22.08.2022 на «Послуги з поточного ремонту споруди цивільного захисту (ПРУ № 61511) в частині часткової заміни вимощення будівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 , що за адресою: АДРЕСА_2 » та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 717 від 29.09.2022 на «Послуги з поточного ремонту другого поверху Човно- ІНФОРМАЦІЯ_7 для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: АДРЕСА_4 » та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 718 від 29.09.2022 на «Послуги з поточного ремонту системи ІНФОРМАЦІЯ_8 , що за адресою: АДРЕСА_2 » та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 595 від 15.05.2023 на «Капітальний ремонт огорожі (елементів благоустрою території) Дошкільного навчального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб за адресою АДРЕСА_5 » та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 1085 від 14.07.2023 на «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури за адресою: АДРЕСА_6 » та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 1086 від 14.07.2023 на «Капітальний ремонт Дошкільного навчального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » для облаштування місць проживання внутрішньо переміщених осіб по АДРЕСА_5 » та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 1382 від 25.08.2023 на «Капітальний ремонт (термомодернізації) будівлі ІНФОРМАЦІЯ_10 за адресою: АДРЕСА_2 » та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 1812/1 від 27.10.2023 на «Послуги з поточного ремонту системи опалення нежитлового приміщення за адресою: АДРЕСА_7 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 2153 від 08.12.2023 на «Поточний ремонт, (заміна віконних блоків) будівлі школи № 1 (А-3), ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_8 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 2154 від 08.12.2023 на «Нове будівництво швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття) на території ІНФОРМАЦІЯ_12 » Опішнянської селищної ради Полтавської області за адресою АДРЕСА_9 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

2. ІНФОРМАЦІЯ_13 :

- договір № 746 від 03.12.201 на «Капітальний ремонт фасаду та водостічної системи ІНФОРМАЦІЯ_14 , в АДРЕСА_10 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 563 від 06.07.2023 на «Реконструкцію будівлі комунального закладу ІНФОРМАЦІЯ_15 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт.

3. ІНФОРМАЦІЯ_16 :

- договір № 208 від 29.09.2022 на «Послуги з поточного ремонту (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) будівлі комунальної власності котельні) ІНФОРМАЦІЯ_17 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт.

4. ІНФОРМАЦІЯ_18 :

- договір № 433 від 02.12.2022 на «Послуги з поточного ремонту санітарного вузла в підвальному приміщенні (укриття) в Бричківській НВК АДРЕСА_11 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 42-с від 28.09.2022 на «Поточний ремонт підвального приміщення (укриття) в ІНФОРМАЦІЯ_19 за адресою: АДРЕСА_12 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 374 від 18.11.2022 на «Послуги з поточного аварійного ремонту санітарно-технічних приладів в підвальному приміщенні (укриття) в АДРЕСА_13 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 264 від 03.10.2022 на «Послуги з поточного аварійного ремонту системи каналізації (санвузлів) в ІНФОРМАЦІЯ_19 АДРЕСА_12 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 265 від 03.10.2022 на «Послуги з поточного аварійного ремонту системи водопостачання в ІНФОРМАЦІЯ_19 АДРЕСА_12 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт

- договір № 459 від 13.12.2022 на «Послуги з поточного аварійного ремонту системи водопостачання харчоблоку в ІНФОРМАЦІЯ_19 АДРЕСА_12 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 36-с від 13.09.2022 на «Поточний ремонт підвального приміщення (укриття) в Тахтаулівський НВК АДРЕСА_13 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 37-с від 13.09.2022 на «Поточний ремонт підвального приміщення (укриття) в Бричківський НВК АДРЕСА_11 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт.

5. ІНФОРМАЦІЯ_20 :

- договір № 192 від 27.07.2023 про закупівлю робіт по об`єкту «Реконструкція частини нежитлового приміщення першого поверху житлового будинку під центр надання адміністративних послуг за адресою: АДРЕСА_6 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт.

6. ІНФОРМАЦІЯ_21 :

- договір № 76 від 04.08.2022 на «Послуги з поточного ремонту приміщення Будинку культури (внутрішньої системи опалення) для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: АДРЕСА_14 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт.

7. ІНФОРМАЦІЯ_22 :

- договір № 10 від 10.07.2023 на «Капітальний ремонт з встановленням бетонної стіни для облаштування найпростішого укриття ІНФОРМАЦІЯ_23 по АДРЕСА_15 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт.

8. ІНФОРМАЦІЯ_24 :

- договір № 06/22-5 від 22.06.2022 на «Послуги з поточного ремонту кімнат нежитлового приміщення для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: АДРЕСА_16 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт.

- договір № 21/08-1 від 21.08.2023 на «Реконструкцію парку « ІНФОРМАЦІЯ_25 » в смт. Опішня Полтавського району Полтавської області (частина 2) та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт.

- договір № 31/08-1 від 31.08.2023 на «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху будівлі лікарні під рентгенкабінет за адресою: АДРЕСА_16 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт.

- договір № 21/07 від 21.07.2023 на «Капітальний ремонт частини фасаду (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) будівлі лікарні за адресою: АДРЕСА_16 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт

9.Полтавський державний медичний університет:

- договір № 59 від 10.03.2022 про закупівлю будівельних робіт на «Капітальний ремонт санвузлів 1 та 2 поверхів головного корпусу « ІНФОРМАЦІЯ_26 » по АДРЕСА_17 та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт;

- договір № 96-1 від 18.10.2021 про закупівлю будівельних робіт на «Капітальний ремонт частини приміщень головного корпусу ІНФОРМАЦІЯ_27 за адресою: АДРЕСА_17 » та додатки до нього: додаткові угоди до договору, договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування на виконання робіт, видаткові накладні, рахунки на оплату, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), договори субпідряду (за наявності), договори з працівниками, що працюють за трудовим договором, акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, накладні по придбанню товарів устаткування, будівельних матеріалів та їх сертифікати якості, договори оренди спецтехніки, транспортних засобів, що використовувалася під час виконання будівельних робіт.

Дозвіл на тимчасовий доступ надати детективам (старшим детективам) групи детективів у даному кримінальному провадженні ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , та ОСОБА_9 .

Строк дії ухвали 20 днів з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Полтави
Дата ухвалення рішення03.04.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу118104820
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —552/850/24

Ухвала від 22.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Шиян В. М.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Шиян В. М.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Шиян В. М.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Шиян В. М.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Шиян В. М.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Шиян В. М.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Шиян В. М.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Шиян В. М.

Ухвала від 10.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Шиян В. М.

Ухвала від 10.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Шиян В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні