ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
УХВАЛА
"08" квітня 2024 р. Справа № 924/1108/18
м. Хмельницький
Господарський суд Хмельницької області у складі судді Виноградової В.В., розглянувши матеріали заяви про заміну сторони виконавчого провадження у справі
за позовом приватного акціонерного товариства Дунаєвецьке АТП-16839, м. Дунаївці Хмельницької області
до управління соціального захисту населення Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області, м. Дунаївці Хмельницької області
про стягнення 658441,13 грн заборгованості
представники учасників справи не з`явилися
У засіданні оголошено вступну і резолютивну частини ухвали.
встановив: рішенням Господарського суду Хмельницької області від 14.02.2019 у справі №924/108/18, залишеним без змін постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 11.04.2019, задоволено позов приватного акціонерного товариства Дунаєвецьке АТП-16839, м. Дунаївці Хмельницької області до управління соціального захисту населення Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області, м. Дунаївці Хмельницької області про стягнення 658441,13 грн заборгованості. Стягнуто з управління соціального захисту населення Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області на користь приватного акціонерного товариства Дунаєвецьке АТП-16839 658441,13 грн заборгованості, 9876,62 грн витрат зі сплати судового збору.
24.04.2019 на виконання рішення видано відповідний наказ.
Ухвалою суду від 17.02.2022 замінено боржника у наказі Господарського суду Хмельницької області від 24.04.2019 у справі №924/1108/18 з Управління соціального захисту населення Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області на Кам`янець-Подільську районну державну адміністрацію Хмельницької області.
28.03.2024 на адресу суду від Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області надійшла заява (від 28.03.2024) про заміну сторони виконавчого провадження, в якій просить замінити боржника в судовому наказі з виконання рішення Господарського суду Хмельницької області у справі №924/1108/18 на належного боржника Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області.
В обґрунтування вимоги заявник, зокрема повідомляє, що розпорядженням начальника Кам`янець-Подільської районної військової адміністрації від 17.01.2024 №06/2024-р затверджено структуру адміністрації на 2024 рік, до складу якої входить Управління соціального захисту населення Кам`янець Подільської районної державної (військової) адміністрації. До основних завдань Управління, з-поміж іншого, належить призначення та виплата соціальної допомоги, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством. При цьому Кам`янець-Подільською районною радою прийняте рішення від 25.03.2021 №38 Про затвердження районної Програми для забезпечення виконання рішень суду на 2021-2025 роки за ініціативи Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської райдержадміністрації як правонаступника Управління соціального захисту населення Дунаєвецької райдержадміністрації, згідно з якою передбачено фінансування на погашення заборгованості за рішенням суду у справі №924/1108/18 впродовж її дії.
Ухвалою суду від 29.03.2024 заяву приватного Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області (від 28.03.2024) про заміну сторони виконавчого провадження призначено до розгляду в судовому засіданні на 08.04.2024.
Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 334 ГПК України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює сторону її правонаступником. Заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець. Суд розглядає заяву про заміну сторони її правонаступником у десятиденний строк з дня її надходження до суду у судовому засіданні з повідомленням учасників справи та заінтересованих осіб. Неявка учасників справи та інших осіб не є перешкодою для вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження.
Учасники справи представників у засідання не направили.
Від Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області на адресу суду надійшло клопотання (від 01.04.2024), в якому просить розглядати заяву за відсутності свого представника. Зазначила, що заяву підтримує та просить задовольнити.
Від Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області надійшло клопотання (від 05.04.2024) із зазначенням про підтримання заяви про заміну сторони виконавчого провадження та розгляд справи без її представника за наявними у справі документами.
Приватне акціонерне товариство Дунаєвецьке АТП-16839 представника у засідання не направило. Ухвала суду від 29.03.2024 вручена товариству 03.04.2024, що підтверджується відомостями сайту АТ «Укрпошта» щодо відстеження пересилання поштового відправлення.
При розгляді поданої заяви судом враховується таке.
Згідно з постановою Верховної Ради України від 17.07.2020 №807-ХІ Про утворення та ліквідацію районів у Хмельницькій області утворено, зокрема Кам`янець-Подільський район (з адміністративним центром у місті Кам`янець-Подільський), до складу якого увійшла, з-поміж інших, територія Дунаєвецької міської територіальної громади, затверджена Кабінетом Міністрів України, та ліквідовано Дунаєвецький район.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1635-р Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій здійснено реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих згідно з постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 р. № 807-IX Про утворення та ліквідацію районів, шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, згідно з додатком 1. Відповідно до наведеного додатку Дунаєвецьку райдержадміністрацію реорганізовано шляхом приєднання до Кам`янець-Подільської райдержадміністрації.
Згідно з п. 8 Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року №1421 (далі - Порядок), перехід майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється: у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації;
Передавальний акт складається комісією з реорганізації та затверджується головою облдержадміністрації (9 Порядку).
Відповідно до п. 10 Порядку райдержадміністрація, розташована в ліквідованому районі, продовжує здійснювати свої повноваження до моменту виникнення відповідного правонаступництва, передбаченого пунктами 7 і 8 цього Порядку.
Райдержадміністрації, що припиняються, до складу яких входять структурні підрозділи із статусом юридичної особи публічного права, після набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про реорганізацію відповідної райдержадміністрації, а у разі створення райдержадміністрацій на території новоутвореного району - після державної реєстрації створення райдержадміністрацій видають акт про реорганізацію структурних підрозділів райдержадміністрації, які мають статус юридичної особи публічного права. У акті про реорганізацію визначається її спосіб, заходи з реорганізації, строк її завершення та інші необхідні умови (п. 11 Порядку).
Відповідно до розпорядження голови Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області від 31 грудня 2020 року №179/2020-р Про реорганізацію структурних підрозділів Дунаєвецької районної державної адміністрації структурний підрозділ Дунаєвецької районної державної адміністрації - управління соціального захисту населення Дунаєвецької районної державної адміністрації реорганізовано шляхом приєднання до Дунаєвецької районної державної адміністрації.
Розпорядженням голови Хмельницької обласної державної адміністрації №310/2021-р від 19.03.2021 Про затвердження передавального акта Дунаєвецької районної державної адміністрації затверджено передавальний акт нефінансових, фінансових активів та зобов`язань станом на 11.03.2021 від Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області до правонаступника - Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області.
У наявному в матеріалах справи листі Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області від 29.09.2021, наданому на запит ПАТ Дунаєвецьке АТП-16839, райдержадміністрація зазначила, що відповідно до розпорядження голови Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області від 31.12.2020 №179/2020-р Про реорганізацію структурних підрозділів Дунаєвецької районної державної адміністрації Управління соціального захисту населення Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області реорганізувалося шляхом приєднання до Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області. На виконання постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 №807-ІХ Про утворення та ліквідацію районів, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1635-р Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій, у зв`язку з ліквідацією Дунаєвецького району та утворенням Кам`янець-Подільського району, Дунаєвецька районна державна адміністрація Хмельницької області реорганізувалася шляхом приєднання до Кам`янець-Подільської районної держави адміністрації Хмельницької області.
Відповідно до п. 3 наданої до заяви районної Програми для забезпечення виконання рішень суду на 2021-2025 роки, яка затверджена рішенням Кам`янець-Подільської районної ради від 25.03.2021 №38 (далі - Програма), управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської РДА Хмельницької області є органом виконавчої влади, який реалізує політику у сфері соціального захисту населення на території Кам`янець-Подільського району; зазначено, що у районі наявне невиконане рішення Господарського суду Хмельницької області від 14 квітня 2019 року у справі №924/1108/18 за позовом приватного акціонерного товариства "Дунаєвецьке АТП-16839" до управління соціального захисту населення Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області, правонаступником якого є управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області, про стягнення на користь приватного акціонерного товариства "Дунаєвецьке АТП-16839" боргу у сумі 658441 гривень 13 копійок та 9876 гривень 62 копійки витрат із сплати судового збору. Управлінням соціального захисту населення Дунаєвецької районної державної адміністрації Хмельницької області відповідно до Програми забезпечення виконання рішень суду на 2019-2020 роки, затвердженої рішенням 27 сесії Дунаєвецької районної ради VII скликання від 16 квітня 2019 року №5-27/2019, за рахунок видатків Дунаєвецької міської та Дунаєвецької селищної об`єднаної територіальної громади на виконання судового рішення у межах субвенції здійснено безспірне списання коштів частини заборгованості в сумі 24 тис. грн, тому заборгованість становить 638441 гривень 13 копійок та 9876 гривень 62 копійки витрат зі сплати судового збору.
У паспорті Програми (додаток 1) визначено, зокрема ініціатора програми - Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області, відповідальних виконавців головні розпорядники коштів районного бюджету, бюджетні та комунальні заклади, термін реалізації програми 2021-2025 роки, основні джерела фінансування - кошти органів місцевого самоврядування та інші джерела, які не заборонені чинним законодавством України, загальний обсяг фінансування Програми - 648317 гривень 75 копійок, в межах асигнувань, передбачених в районному бюджеті та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України, по мірі надходження рішень суду про стягнення коштів.
До Програми додано додаток 2 Заходи районної Програми забезпечення виконання рішень суду на 2021-2025 роки із визначенням заходів з погашення заборгованості та оплати судового збору та обсягів фінансування за кожен з років за період з 2021 року по 2025 рік, а також додаток 3 Ресурсне забезпечення районної Програми забезпечення виконання рішень суду на 2021-2025 роки із визначенням етапів виконання Програми та обсягів коштів, які пропонується залучити на її виконання.
Рішенням Кам`янець-Подільської районної ради від 30.06.2021 №9 змінено відповідального виконавця районної Програми з головних розпорядників районного бюджету, бюджетних та комунальних закладів на Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської райдержадміністрації Хмельницької області та збільшено фінансування за Програмою до 785,0 тис. грн з викладенням додатків до програми у новій редакції.
Розпорядженням начальника Кам`янець-Подільської районної військової адміністрації від 27.11.2023 №214/2023-р затверджено Положення про управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області, яким передбачено, що Управління соціального захисту населення Кам`янець районної державної адміністрації Хмельницької області утворюється головою (начальником) районної державної (військової) адміністрації, входить до складу Кам`янець-Подільської районної державної (військової) адміністрації Хмельницької області і в межах району забезпечує виконання покладених на нього завдань. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики та Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації, розпорядженнями, наказами голови (начальника) Хмельницької державної (військової) адміністрації та Кам`янець-Подільської районної державної (військової) адміністрації, рішеннями обласної та районної рад, а також положенням про управління. Основними завданнями управління є, зокрема призначення та виплата соціальної допомоги, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством. Управління та його статус як юридичної особи публічного права визначається головою (начальником) Кам`янець-Подільської районної (військової) державної адміністрації. Управління відповідно до визначених повноважень, серед іншого, бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку району, вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету, забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів, здійснює відповідні повноваження з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення, у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям населення, у сферах надання соціальних послуг населенню (п. п. 1, 3, 4, 7, 8 Положення).
Розпорядженням начальника Кам`янець-Подільської районної військової адміністрації від 17.01.2024 № 06/2024-р сформовано структуру адміністрації, до складу якої входить Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної (військової) адміністрації.
Кам`янець-Подільське управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області листом від 25.02.2022 зверталось до Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації, повідомивши про перебування у нього на виконанні наказу Господарського суду Хмельницької області від 24.04.2019 у справі №924/1108/18, ухвали Господарського суду Хмельницької області від 17.02.2022 у справі №924/1108/18 про стягнення на користь приватного акціонерного товариства Дунаєвецьке АТП-16839 634441,13 грн боргу, 9876,62 грн судового збору.
Також Кам`янець-Подільське управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області звернулось до Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації з вимогою (від 01.03.2024) щодо необхідності вжиття боржником заходів для встановлення відкритих асигнувань або здійснення інших дій, спрямованих на виконання судового рішення.
Судом береться до уваги, що відповідно до ст. 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.
Статтею 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та ст. 18 Господарського процесуального Кодексу України визначено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.
Згідно зі ст. ст. 326, 327 ГПК України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами. Невиконання судового рішення є підставою для відповідальності, встановленої законом. Виконання судового рішення здійснюється на підставі наказу, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.
У ст. 1 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - це сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
З положень ст. 2 Господарського процесуального Кодексу України та ст. 2 Закону України "Про виконавче провадження" вбачається, що обов`язковість судового рішення, його виконання є основною засадою господарського судочинства та, відповідно, засадою виконавчого провадження.
Згідно з ч. 2 ст. 6 Закону України "Про виконавче провадження", ст. 3 Закону України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень" рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Стадія виконавчого провадження як завершальна стадія судового процесу починається після видачі виконавчого документа стягувачу та закінчується фактичним виконанням судового рішення або зі спливом строку пред`явлення документа до виконання, оскільки у разі пропуску такого строку виконавчий документ повертається стягувану органом стягнення.
Відповідно до ст. 52 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.
При цьому процесуальне правонаступництво в розумінні статті 52 Господарського процесуального кодексу України допускається на будь-якій стадії судового процесу, включаючи стадію виконання судового рішення.
Стаття 334 ГПК України передбачає, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
Процесуальне правонаступництво на стадії виконання судового рішення є однією з процесуальних гарантій захисту та відновлення захищених судом прав та інтересів фізичних і юридичних осіб.
Для вирішення питання щодо можливості процесуального правонаступництва суд в кожному конкретному випадку має аналізувати фактичні обставини, передбачені нормами матеріального права, зокрема, відомості первинних документів, які підтверджують факт вибуття особи з матеріального правовідношення, перехід її прав та обов`язків до іншої особи - правонаступника (близька за змістом правова позиція викладена, зокрема, у постанові Верховного Суду від 04.11.2020 у справі №922/817/18).
Як зазначив Верховний Суд у постанові від 06.09.2021 у справі №923/484/18, процесуальне правонаступництво - це перехід процесуальних прав та обов`язків від однієї особи до іншої. Виникнення процесуального правонаступництва безпосередньо пов`язане з переходом матеріальних прав між такими особами. Заміна сторони правонаступником відбувається, як правило, у випадках зміни суб`єкта права або обов`язку у правовідношенні, коли новий суб`єкт права повністю або частково приймає на себе права чи обов`язки попередника.
У постанові від 30 грудня 2020 року у справі №805/4361/17-а (адміністративне провадження №К/9901/23524/20) Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду дійшов висновку, що публічне правонаступництво органів державної влади є окремим, особливим видом правонаступництва. Під таким терміном розуміється перехід в установлених законом випадках прав та обов`язків одного суб`єкта права іншому.
Правонаступництво в сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.
Особливістю адміністративного (публічного) правонаступництва є те, що подія переходу прав та обов`язків, що відбувається із суб`єктами владних повноважень, сама по собі має бути публічною та врегульованою нормами адміністративного права.
Відтак, коли відбувається публічне правонаступництво, вирішальним є встановлення факту переходу повністю чи частково функцій (адміністративної компетенції) від одного суб`єкта владних повноважень до іншого, а не факту державної реєстрації припинення вибувшого з публічних правовідносин суб`єкта владних повноважень як юридичної особи.
Як зазначено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 16.02.2021 у справі №911/3411/14, заміна сторони виконавчого провадження правонаступником, тобто здійснення процесуального правонаступництва після набрання судовим рішенням законної сили, полягає в поширенні на правонаступників законної сили судового рішення. При цьому на правонаступників законна сила судового рішення поширюється усіма своїми правовими наслідками - незмінністю, неспростовністю, виключністю, преюдиційністю, виконуваністю.
Забезпечення остаточності судового рішення та його неухильного виконання спрямоване на дотримання таких вимог верховенства права як забезпечення прав і свобод людини, правової визначеності, доступу до правосуддя, законності. Порушення принципу обов`язковості виконання судового рішення суперечить вимогам правової визначеності (позиція, викладена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 16 червня 2020 року в справі №922/4519/14 (провадження №12-34гс20)).
З вищенаведених обставин справи, а також повноважень Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області та зі змісту Програми для забезпечення виконання рішень суду на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Кам`янець-Подільської районної ради від 25.03.2021 №38 (з урахуванням змін, внесених рішенням районної ради від 30.06.2021 №9), слідує, що у спірних правовідносинах Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області уповноважено вжити заходи з погашення заборгованості згідно з рішенням Господарського суду Хмельницької області від 14.04.2019 у справі №924/1108/18, для якого вказаною Програмою заплановано відповідне фінансування.
З огляду на наведене у сукупності суд, враховуючи принцип обов`язковості виконання судових рішень, доходить висновку про задоволення заяви Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області (від 28.03.2024) та заміну боржника Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації на Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області у виконавчому провадження щодо виконання наказу Господарського суду Хмельницької області від 24.04.2019 у справі №924/1108/18.
Одночасно суд вважає за необхідне зауважити, що відповідно до ч. 6 ст. 6 ГПК України адвокати, нотаріуси, державні та приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, органи державної влади та інші державні органи, зареєстровані за законодавством України як юридичні особи, їх територіальні органи, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи, зареєстровані за законодавством України, реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-комунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в обов`язковому порядку. Інші особи реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-комунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в добровільному порядку.
Керуючись ст. ст. 42, 234, 235, 334 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
Замінити боржника Кам`янець-Подільську районну державну адміністрацію Хмельницької області, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський район, с. Мукша Китайгородська, вул. Матросова, буд. 30А (код 21319591) на Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський район, с. Жванець, вул. Центральна, буд. 57 (код 03198439) у виконавчому провадження щодо виконання наказу Господарського суду Хмельницької області від 24.04.2019 у справі №924/1108/18.
Повідомити приватне акціонерне товариство Дунаєвецьке АТП-16839 та Управління соціального захисту населення Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації про їх обов`язок зареєструвати свій електронний кабінет та про можливість ознайомлення з матеріалами справи через Єдину судову інформаційно-комунікаційну систему або її окрему підсистему (модуль), що забезпечує обмін документами.
Ухвала набирає законної сили 08.04.2024.2022 та може бути оскаржена у строки та порядку, встановлені ст. ст. 256, 257 ГПК України.
Повний текст ухвали складено 09.04.2024.
СуддяВ.В. Виноградова
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2024 |
Оприлюднено | 11.04.2024 |
Номер документу | 118220617 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Виноградова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні