ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,
e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,
код ЄДРПОУ 03499916
УХВАЛА
"15" квітня 2024 р. м. Житомир Справа № 906/1520/23
Господарський суд Житомирської області у складі
судді Лозинської І.В., розглядаючи справу
за позовом Заступника керівника Житомирської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Північного офісу Держаудитслужби
до 1) Комунального підприємства "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради
2) Приватного підприємства "Крошня" Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №4"
про визнання недійсними результатів публічних закупівель, договору про закупівлю, застосування наслідків недійсності правочину
за участю представників учасників справи:
- від прокуратури: Степаницька О.М., службове посвідчення №071190 від 01.03.2023
- від позивача: не прибув
- від відповідачів: не прибули
ВСТАНОВИВ:
Прокурор в інтересах держави в особі Північного офісу Держаудитслужби звернувся до Господарського суду Житомирської області з позовом до відповідачів про:
- визнання недійсним рішення уповноваженої особи КП "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради, оформлене протоколом засідання тендерного комітету зазначеного комунального підприємства №175 від 08.07.2019;
- визнання недійсним договору про надання послуг з прибирання №35 від 25.07.2019, укладеного між відповідачами;
- стягнення з ПП "Крошня-ВЖРЕП №4" на користь КП "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради 305939,40 грн, а з КП "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради - 305939,40 грн в дохід держави;
- стягнення з відповідачів сплачений судовий збір.
В обґрунтування позовних вимог прокурор вказує на вчинення учасниками закупівлі - відповідачами антиконкуретних узгоджених дій під час участі в закупівлі за предметом "Послуги з прибирання", що встановлено рішенням адміністративної колегії Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №60/20-р/к від 08.09.2022, що призвело до спотворення результатів торгів та порушення прав замовника закупівлі на отримання найбільш економічно вигідного для нього результату.
Ухвалою від 24.11.2023 господарський суд відкрив провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначив підготовче засідання на 20.12.2023 о 12:00, витребував у сторін відповідні процесуальні документи (а. с. 109).
19.12.2023 до суду від позивача надійшли письмові пояснення у справі з клопотанням про розгляд справи без повноважного представника (а. с. 113 - 125).
17.01.2024 до суду від прокуратури надійшла заява про уточнення позовних вимог від 16.01.2024, вих. №51-84-390вих-24 щодо викладення п. 4 прохальної частини позовної заяви в новій редакції із зазначенням реквізитів стосовно обліку доходів Державного бюджету України (а. с. 141 - 146).
Ухвалою від 17.01.2024 господарський суд продовжив підготовче провадження у справі по 22.02.2024; призначив підготовче судове засідання на 22.02.2024 о 10: 30 (а. с. 153).
Ухвалою від 22.02.2024 господарський суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті на 26.03.2024 о 10:30 (а. с. 158).
22.02.2024 до суду від відповідача 1) надійшов відзив на позовну заяву від 22.02.2024, в якому просить відмовити у задоволенні позову в частині стягнення з відповідача 1) сплаченого судового збору (а. с. 160 - 167).
Ухвалою від 26.03.2024 господарський суд відклав розгляд справи по суті на 15.04.2024 о 12:30; витребував у відповідача 1) додаткові документи (а. с. 170).
В засіданні суду прокурор зазначила про підтримання та незмінність позовних вимог.
Відповідачі повноважних представників в засідання суду не направили.
Відповідач 1) витребувані судом документи до справи не надав.
Присутня в засіданні суду прокурор проти відкладення розгляду справи по суті не заперечила.
Враховуючи викладене, а також з метою надання сторонам можливості викласти судові дебати у письмовій формі, розгляд справи по суті слід відкласти.
Керуючись ст. 195, 233 - 235 ГПК України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Розгляд справи по суті відкласти.
2. Призначити наступне засідання суду на "24" квітня 2024 р. о 14:30 в приміщенні господарського суду, в залі судових засідань № 107.
3. КП "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради надати суду засвідчені копії актів приймання наданих послуг, підписаних відповідачами, та нарядів - завдань, зазначених у п. 3.2 договору №35 про надання послуг з прибирання від 25.07.2019, або письмово повідомити про їх відсутність.
4. Направити копії цієї ухвали на електронні адреси (особисті кабінети системи Електронний суд) учасників справи.
Ухвала набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає оскарженню.
Ухвала підписана 15.04.2024
Суддя Лозинська І.В.
Друк. :
1 - в справу
2 - Житомирській обласній прокуратурі через Електронний суд
3 -Житомирській окружній прокуратурі через Електронний суд
4 - позивачу через Електронний суд
5 - КП "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради на ел. пошту: ІНФОРМАЦІЯ_2
6 - ПП "Крошня-ВЖРЕП №4" на ел. пошту: ІНФОРМАЦІЯ_1
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2024 |
Оприлюднено | 17.04.2024 |
Номер документу | 118353398 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Визнання договорів (правочинів) недійсними надання послуг |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Лозинська І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні