ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/28022/23 Головуючий у І інстанції - Войтович І.І.,
Суддя-доповідач - Губська Л.В.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 квітня 2024 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді: Губської Л.В.,
суддів: Карпушової О.В., Мєзєнцева Є.І.,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у м.Києві на рішення Київського окружного адміністративного суду від 30 жовтня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «СВР» до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «СВР» звернулось до суду з даним позовом, в якому просило визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у місії Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 7482593/39056443 від 19.10.2022, № 7508667/39056443 від 26.10.2022, № 7482595/39056443 від 19.10.2022, № 7500453/39056443 від 25.10.2022, № 7482594/39056443 від 19.10.2022, № 7403166/39056443 від 29.09.2022, № 7437440/39056443 від 06.10.2022, № 7508666/39056443 від 26.10.2022, № 7508664/39056443 від 26.10.2022, № 7805121/39056443 від 08.12.2022, № 7508665/39056443 від 26.10.2022, № 7582107/39056443 від 08.11.2022, № 7582102/39056443 від 08.11.2022, № 7486887/39056443 від 20.10.2022, № 7582109/39056443 від 08.11.2022, № 7482592/39056443 від 19.10.2022 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СВР» № 582 від 30.12.2021, № 589 від 30.12.2021, № 590 від 30.12.2021, № 593 від 30.12.2021, № 596 від 30.12.2021, № 611 від 30.12.2021, № 613 від 30.12.2021, № 618 від 30.12.2021, № 622 від 30.12.2021, № 626 від 30.12.2021, № 628 від 30.12.2021, № 629 від 30.12.2021, № 630 від 30.12.2021, № 640 від 30.12.2021, № 640 від 30.12.2021, № 150 від 11.01.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датами їх фактичного подання.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 30 жовтня 2023 року адміністративний позов задоволено.
При цьому, суд першої інстанції виходив з того, що враховуючи наявність у позивача передбачених чинним законодавством України документів, які свідчать про реальність проведення господарської операції між ним та його контрагентом, та приймаючи до уваги те, що такі документи були надані відповідачу, останній не мав правових підстав для прийняття спірних рішень.
Не погоджуючись з судовим рішенням, Головне управління ДПС у м. Києві подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права та невідповідність висновків суду обставинам справи, просить рішення суду скасувати та ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Свої доводи обґрунтовує тим, що платником податків не надано усіх необхідних документів, які засвідчують факт здійснення фінансово-господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких було відмовлено.
Позивачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якому він просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін та зазначає про безпідставність доводів, викладених в апеляційній скарзі. Крім того, заявлено вимогу про стягнення витрат на правничу допомогу на суму 15 000, 00 грн.
Згідно п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України справу розглянуто в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи та дослідивши докази, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Так, судом установлено і підтверджується матеріалами справи, що ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СВР» є юридичною особою приватного права з зареєстрованим місцезнаходженням за адресою, основним видом діяльності за КВЕД-2010: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (основний); 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, на підтвердження чого надано копія витягу з ЄДР від 08.08.2023.
На виконання договірних зобов`язань, позивачем за результатом настання першої події, у відповідності до п. 201.10 ст. 201 ПК України до Єдиного реєстру податкових накладних, було надіслано ряд податкових накладних.
Щодо реєстрації податкової накладної № 582 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою було повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 582 від 30.12.2021, в якій підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 582 від 30.12.2021 вказано, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
14.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
19.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення № 7482593/39056443 від 19.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 582 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
02.11.2022 позивав подав скаргу на рішення № 7482593/39056443 від 19.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 60989/39056443/2 від 11.11.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 589 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою було повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 589 від 30.12.2021, в якій підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 589 від 30.12.2021 зазначено, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
22.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами.
26.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення № 7508667/39056443 від 26.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (копія - додається), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 589 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
07.11.2022 позивачем подано скаргу на рішення № 7508667/39056443 від 26.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (копія - додається), з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 62346/39056443/2 від 17.11.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 590 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 590 від 30.12.2021, в якій зазначено підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
14.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
19.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення № 7482595/39056443 від 19.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 590 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
02.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7482595/39056443 від 19.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 60988/39056443/2 від 11.11.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 593 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу, квитанцію, якою було повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 593 від 30.12.2021, в якій підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 593 від 30.12.2021 стало те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
20.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
25.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №7500453/39056443 від 25.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (копія - додається), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 593 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
03.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7500453/39056443 від 25.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 61293/39056443/2 від 14.11.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 596 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою було повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 596 від 30.12.2021, вказано підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 596 від 30.12.2021 те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
14.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
19.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №7482594/39056443 від 19.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 596 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
02.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7482594/39056443 від 19.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 60987/39056443/2 від 11.11.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 611 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 611 від 30.12.2021, в якій підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 611 від 30.12.2021 зазначено те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
26.09.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
29.09.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №7403166/39056443 від 29.09.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 611 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальника (труби в кількості 22 190 шт) та на адресу покупця (труби в кількості 11 095 шт); не надано складських квитанцій; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
08.11.2022 позивачем подано скаргу на рішення № 7403166/39056443 від 29.09.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішення № 62729/39056443/2 від 18.11.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 613 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 613 від 30.12.2021, в якій зазначено підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 613 від 30.12.2021 те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
03.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
06.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №7437440/39056443 від 06.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 613 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку документів договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця (труби в кількості 4370 шт); не надано складських квитанцій; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
03.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7437440/39056443 від 06.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 61346/39056443/2 від 14.11.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 618 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 618 від 30.12.2021, в якій підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 618 від 30.12.2021 вказано те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
22.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
26.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №7508666/39056443 від 26.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 618 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
07.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7508666/39056443 від 26.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 62274/39056443/2 від 17.11.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 622 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 622 від 30.12.2021, в якій підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 622 від 30.12.2021 вказано що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
21.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
26.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №7508664/39056443 від 26.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 622 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
28.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7508664/39056443 від 26.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 70857/39056443/2 від 09.12.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 626 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 626 від 30.12.2021, та підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 626 від 30.12.2021 вказано що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
22.11.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
08.12.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №7805121/39056443 від 08.12.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 626 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків та додатково не надано документів що підтверджують подію на дату виписки ПН № 626 (не надано ВН № 5478 від 30.12.201 (з поясненнями), надано ПД від 04.01.2022.
16.12.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7805121/39056443 від 08.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 78723/39056443/2 від 23.12.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 628 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 628 від 30.12.2021 та підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 628 від 30.12.2021 вказано те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Також, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
22.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
26.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №7508665/39056443 від 26.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 628 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
07.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7508665/39056443 від 26.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішення № 62330/39056443/2 від 17.11.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 629 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 629 від 30.12.2021 та підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 629 від 30.12.2021 вказано те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник "D"=.7062%, "P"=5502126.21.
28.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
08.11.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №7582107/39056443 від 08.11.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 629 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
21.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7582107/39056443 від 08.11.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 67831/39056443/2 від 01.12.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 630 від 30.12.2021.
13.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 630 від 30.12.2021 та підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 630 від 30.12.2021 зазначено про те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
28.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
08.11.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №7582102/39056443 від 08.11.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 630 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
22.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7582102/39056443 від 08.11.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 68427/39056443/2 від 02.12.2022 залишена скаргу без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 638 від 30.12.2021.
14.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 638 від 30.12.2021, згідно з якою підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 638 від 30.12.2021 вказано те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7062%, «P»=5502126.21.
17.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
20.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення № 7486887/39056443 від 20.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 638 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції. Платником не надано довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку.
03.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7486887/39056443 від 20.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 61304/39056443/2 від 02.12.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 640 від 30.12.2021.
14.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 640 від 30.12.2021 та за вказаною квитанцією підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 640 від 30.12.2021 зазначено те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
28.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
08.11.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення № 7582109/39056443 від 08.11.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 640 від 30.12.2021, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупців відсутні складські квитанції.
23.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7582109/39056443 від 08.11.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 68877/39056443/2 від 05.12.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Щодо реєстрації податкової накладної № 150 від 11.01.2022.
14.01.2022 позивач отримав від контролюючого органу, квитанцію, якою повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної № 150 від 11.01.2022 та підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 150 від 11.01.2022 зазначено те, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Крім цього, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D»=.7637%, «P»=61787.28.
14.10.2022 засобами електронного зв`язку позивач направив до Головного управління ДПС у місті Києві, ДПІ у Дарницькому районі (Дарницький район м. Києва) повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено з відповідними доказами щодо реальності господарської операції.
9.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення № 7482592/39056443 від 19.10.2022 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 150 від 11.01.2022, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством та додатково не надано пояснення та документальне підтвердження транспортування товару від постачальників та на адресу покупця; відсутні складські квитанції; відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції.
02.11.2022 позивач подав скаргу на рішення № 7482592/39056443 від 19.10.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з вимогою про скасування вищевказаного рішення та реєстрації податкової накладної, яка рішенням № 60990/39056443/2 від 11.11.2022 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Не погоджуючись із зазначеним рішеннями відповідача, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов висновку, що відповідач як суб`єкт владних повноважень не довів суду, що діяв правомірно, з чим погоджується і колегія суддів з огляду на наступне.
Так, положеннями п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України (п. 201.16 ст. 201 ПК України).
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Так, принцип обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень має на увазі, що рішенням повинне бути прийнято з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Європейський Суд з прав людини у рішенні по справі «Суомінен проти Фінляндії» (Suominen v. Finland), № 37801/97, п. 36, від 01.07.2003, вказує, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.
Серед критеріїв/принципів, які повинні застосовуватись суб`єктом владних повноважень при прийнятті ним рішень та вчиненні дій та якими керується адміністративний суд у разі оскарження таких рішень, дій, є, зокрема, критерій законності, відповідно до якого суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним, а рішення суб`єкта владних повноважень має прийматися обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.
Встановлення невідповідності діяльності суб`єкта владних повноважень вказаним критеріям для оцінювання рішення, (дій) є достатньою підставою для задоволення адміністративного позову, за умови, що встановлено порушення прав та інтересів позивача.
Так, відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 341) (далі - Порядок № 1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених п. 192.1 ст. 192 та п. 201.10 ст. 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ст. 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до п.п. 2001.3 і 2001.9 ст. 2001 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Пунктом 13 Порядку № 1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених п. 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Дане положення кореспондує п. 201.16 ст. 201 ПК України.
Відповідно до п. 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2019 № 1165 (далі - Порядок № 1165) платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Пунктом 10 Порядку № 1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації, та в якій зазначається, зокрема, критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку (п. 11 Порядку №1165).
У свою чергу, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України Порядком № 520 від 12.12.2019 (далі - Порядок № 520).
Так, відповідно до п. 3 Порядку № 520 комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до п. 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому ст. 42 Кодексу.
Згідно п. 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, закріплено у п. 5 Порядку № 520, і може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Відповідно до п. 6 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
За правилами п. п. 9, 10 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до п. 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
При цьому, згідно п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до п. 5 цього Порядку;
- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як вбачається з матеріалів справи, на виконання вимог чинного законодавства позивачем засобами електронного документообігу відповідачу були направлені повідомлення разом з поясненнями щодо фактичного здійснення господарських операцій.
Однак, всупереч наданих документів, відповідачем прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Разом з тим, як вірно зауважив суд першої інстанції, рішення Комісії контролюючого органу повинно містити, як чітку підставу для зупинення реєстрації ПН/РК, так і чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Крім того, рішення про зупинення реєстрації податкової накладної не містять вичерпного переліку документів, які необхідно подати платнику податків, а рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних лише містить загальну фразу про те, що причиною його прийняття є: «наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі «Додаткова інформація» зазначено, що надано документи на придбання не по всім номенклатурним позиціям, визначеним в податковій накладній», без зазначення конкретних документів, які складені із порушенням законодавства.
Колегія суддів зазначає, що жодних відомостей щодо причин та підстав для ухвалення рішень про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних контролюючим органом не наведено ані під час розгляду справи в суді першої інстанції, ані під час апеляційного перегляду оскаржуваного рішення суду.
Загальними вимогами, які висуваються до індивідуальних актів, як актів правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Разом з тим, в оскаржуваних рішеннях про відмову у реєстрації податкових накладних не зазначено, яких саме документів не вистачає для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних. Тобто, відповідачем не зазначено мотивів та підстав прийняття оскаржуваних рішень.
У свою чергу, невиконання контролюючим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду від 23.10.2018 у справі №822/1817/18.
Крім того, колегія суддів звертає увагу, що при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому під час розгляду справи суд не робить висновків щодо реальності операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної. При цьому, здійснення моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення такого моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
В свою чергу, факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарської операції, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (постачання товарів/послуг, або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
Аналогічна позиція, викладена у постанові Верховного Суду від 21.05.2020 у справі № 560/391/19.
З урахуванням наведеного колегія суддів приходить до висновку, що за відсутності належного мотивування податковим органом рішення про відмову у реєстрації податкових накладних з підстав надання певних документів, складених із порушенням законодавства без їх деталізації, такі рішення не узгоджуються з вимогами наведених вище нормативно-правових актів, а тому підлягають визнанню протиправними та скасуванню, а належним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання контролюючого органу зареєструвати подані позивачем податкові накладні в ЄРПН датами їх фактичного подання.
Отже, рішення суду першої інстанції, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів, ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності.
Доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновку про порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи, тобто прийняте рішення відповідає матеріалам справи та вимогам закону, і не підлягає скасуванню.
Згідно ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Щодо стягнення витрат на правничу допомогу в суді апеляційної інстанції колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Положеннями ч. 1, п. 1 ч. 3 ст. 132 КАС України визначено, що судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати на професійну правничу допомогу.
Згідно ч.ч. 4 та 5 ст. 134 КАС України для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги. Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
В силу ч. 9 ст. 139 КАС України при вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує: 1) чи пов`язані ці витрати з розглядом справи; 2) чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес; 3) поведінку сторони під час розгляду справи, що призвела до затягування розгляду справи, зокрема, подання стороною явно необґрунтованих заяв і клопотань, безпідставне твердження або заперечення стороною певних обставин, які мають значення для справи, тощо; 4) дії сторони щодо досудового вирішення спору (у випадках, коли відповідно до закону досудове вирішення спору є обов`язковим) та щодо врегулювання спору мирним шляхом під час розгляду справи, стадію розгляду справи, на якій такі дії вчинялись.
У рішенні Європейського Суду з прав людини від 23.01.2014 у справі «East/West Alliance Limited» проти України» (заява № 19336/04) зазначено, що заявник має право на компенсацію судових та інших витрат, лише якщо буде доведено, що такі витрати були фактичними і неминучими, а їхній розмір - обґрунтованим (п. 268).
У зазначеному рішенні підкреслено, що угода, за якою клієнт адвоката погоджується сплатити в якості гонорару певний відсоток від суми, яку присудить позивачу суд - у разі якщо така сума буде присуджена та внаслідок якої виникають зобов`язання виключно між адвокатом та його клієнтом, не може бути обов`язковою для Суду, який повинен оцінити рівень судових та інших витрат, що мають бути присуджені з урахуванням того, чи були такі витрати понесені фактично, але й також - чи була їх сума обґрунтованою (п. 269). Отже, при визначенні суми відшкодування витрат, пов`язаних із наданням правової допомоги, слід виходити з реальності цих витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерію розумності їхнього розміру, з огляду на конкретні обставини справи.
Представником позивача на підтвердження витрат на професійну правничу допомогу надано суду копію додаткової угоди № 02 до договору № 24/07/23-01 про надання професійної правової (правничої) допомоги адвоката та юридичних послуг від 26.12.2023.
Пунктом 1 зазначеної додаткової угоди визначено, що відповідно до положень пункту 1.2. Договору № 24/07/23-01 про надання професійної правової (правничої) допомоги адвоката та юридичних послуг від 24.07.2023 сторони погодили наступне: доручення Клієнта, щодо необхідних йому послуг з правової (правничої) допомоги адвоката (представництва та захисту прав, законних інтересів Клієнта у суді) щодо супроводження Клієнта під час апеляційного оскарження ГУ ДПС у м.Києві судових рішень у справі № 320/28022/23.
Пунктом 1.6. цієї додаткової угоди визначено, що ціна послуг за орієнтовна Дорученням (основний гонорар) в суді апеляційної інстанції: складає 15 000, 00 грн.
З наданого Акту № 2 здачі-приймання послуг з правової (правничої) допомоги адвоката від 31.10.2023 за Договором № 24/07/23-01 про надання професійної правової (правничої) допомоги адвоката та юридичних послуг від 27.12.2023 слідує, що Виконавець здав, а Клієнт прийняв наступні послуги: аналіз та опрацювання апеляційної скарги ГУ ДПС у м.Києві (1 година), пошук в ЄДРСР актуальної судової практики (1 година), підготовка відзиву на апеляційну скаргу (3 години) та подача його до Шостого апеляційного суду у справі № 320/28022/23. Усього витрачено 5 годин. Вартість зазначених послуг складає 15 000, 00 грн (3 000, 00 грн година).
Сплата позивачем послуг підтверджена платіжною інструкцією № 2002 від 27.12.2023.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд має враховувати, що розмір відшкодування судових витрат, не пов`язаних зі сплатою судового збору, повинен бути співрозмірним з ціною позову, тобто не має бути явно завищеним порівняно з ціною позову.
Також, судом мають бути враховані критерії об`єктивного визначення розміру суми послуг адвоката.
Окрім цього, суд має враховувати, чи є розмір заявлених позивачем витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес тощо.
Визначаючись із відшкодуванням понесених витрат на правничу допомогу, суд не зобов`язаний присуджувати стороні, на користь якої ухвалене судове рішення, всі понесені нею витрати на професійну правничу допомогу, якщо, керуючись принципами справедливості та верховенства права, встановить, що розмір гонорару, визначений стороною та його адвокатом, є завищеним щодо іншої сторони спору, враховуючи такі критерії, як складність справи, витрачений адвокатом час, значення спору для сторони тощо.
Аналогічні правові висновки викладені в постанові Верховного Суду від 02.06.2022 у справі № 160/6899/20.
Велика Палата Верховного Суду у постанові від 19.02.2020 у справі № 755/9215/15-ц вказала на те, що при визначенні суми відшкодування суд має виходити з критерію реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерію розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та фінансового стану обох сторін.
Ключовим критерієм під час розгляду питання щодо можливості стягнення «гонорару успіху» у справі яка розглядається є розумність заявлених витрат. Тобто розмір відповідної суми має бути обґрунтованим. Крім того, підлягає оцінці необхідність саме такого розміру витрат.
Таким чином, дослідивши надані документи та враховуючи предмет спору, колегія суддів вважає, що вартість витрат на професійну правничу допомогу підлягає зменшенню до 3 000, 00 грн, що буде співмірним зі складністю справи та витраченим адвокатом часом.
Керуючись ст. ст. 134, 139, 243, 250, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у м.Києві - залишити без задоволення.
Рішення Київського окружного адміністративного суду від 30 жовтня 2023 року - залишити без змін.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Чернігівській області (04116, м. Київ, вул. Шолуденка 33/19, код ЄДРПОУ: 44116011) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «СВР» (02121, м. Київ, вул. Автопаркова, 7, код ЄДРПОУ: 39056442) понесені ним витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 3 000, 00 грн (три тисячі гривень 00 копійок).
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подачі касаційної скарги до Верховного Суду.
Головуючий-суддя: Л.В. Губська
Судді: О.В. Карпушова
Є.І. Мєзєнцев
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2024 |
Оприлюднено | 17.04.2024 |
Номер документу | 118365259 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні