Ухвала
від 17.04.2024 по справі 953/4530/23
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 953/4530/23

н/п 1-кс/953/2749/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" квітня 2024 р. м. Харків

Слідчий суддя Київського районного суду м. Харкова ОСОБА_1

секретар судового засідання ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Харкові клопотання старшого слідчого СУ ГУ НП в Харківській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором, який здійснює процесуальне керівництво ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023220000000444 від 24.04.2023,

у с т а н о в и в:

1. Зміст поданого клопотання та його обґрунтування.

1.1. Клопотання обґрунтовано тим, що у провадженні слідчого управління Головного управління Національної поліції в Харківській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023220000000444 від 24.04.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.27, ч. 2 ст. 205-1 КК України, про те що, невстановлені особи вчинили пособництво ОСОБА_5 , ОСОБА_6 у внесенні завідомо неправдивих відомостей в документи, які відповідно до закону були подані для проведення державної реєстрації юридичних осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ) а також вчинили пособництво невстановленим особам у реєстрації: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ» Імейдж» (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ).

Досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до інформації СБ України, котрими отримано інформацію, що юридична особа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ) має ознаки фіктивності та має номінального власника.

В ході проведення досудового розслідування у якості свідка було допитано ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , який надав покази, що він є директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_4 ). Вказані підприємства займались написанням програм для токарних станків. На підприємстві працювали неофіційно, розрахунки проводились через електронний гаманець у безготівковій формі. При цьому які господарські операції та з якими контрагентами були укладені договори він не пам`ятає.

На підставі постанови про тимчасовий доступ до речей та документів, що знаходяться у розпорядженні ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » по банківському рахунку № НОМЕР_8 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_4 ), винесеної прокурором у кримінальному провадженні-прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Харківської обласної прокуратури ОСОБА_8 , було отримано виписку по рахунку, відкритому у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » по банківському рахунку № НОМЕР_8 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_4 ), відповідно до якої були проведені фінансові операції, що можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом. Зокрема, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_4 ) були проведені фінансові операції з переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок АТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » № НОМЕР_9 , що відкритий на ФОП ОСОБА_9 (код НОМЕР_10 ).

В ході проведення досудового розслідування було допитано у якості свідка ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , яка надала покази, що у середині січня 2021 року, вона прийняла пропозицію від свого знайомого на ім`я ОСОБА_10 , на прізвисько « ОСОБА_11 », за грошову винагороду зареєструвати на себе фізичну особу-підприємця без мети здійснення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця. 27.01.2021 року ОСОБА_9 разом з чоловіком на ім`я ОСОБА_10 прибула до ІНФОРМАЦІЯ_11 , де зустрілася з жінкою на ім`я ОСОБА_12 , та в присутності останньої написала заяву щодо державної реєстрації фізичної особи-підприємця. В подальшому, за допомогою жінки на ім`я ОСОБА_12 , ОСОБА_9 відкрила рахунки у банківських установах. При цьому отримані банківські карти забрала жінка на ім`я ОСОБА_12 .

Також досудовим розслідування встановлено, що 17 серпня 2023 року, згідно вироку Дзержинського районного суду м. Харкова була затверджена угода від 18.07.2023 року, укладена між прокурором відділу нагляду за додержання законів органами Бюро економічної безпеки України Харківської обласної прокуратури та ОСОБА_9 , про визнання винуватості, згідно якої ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_10 була визнана винною у вчиненні кримінального правопорушення-злочину, передбаченого ч.2 ст. 205-1 КК України та призначено їй покарання у виді 3 років позбавлення волі, із звільненням відбування основного покарання з випробуванням з іспитовим строком на 1 рік.

Окрім цього, на підставі ухвали про тимчасовий доступ до речей та документів, що знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » було отримано виписку по рахунку № НОМЕР_11 , що відкритий на ім`я ФОП ОСОБА_9 . При вивченні вказаної виписки було встановлено, що на цей рахунок надходили кошти від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 ».

В ході проведення досудового розслідування направлено запит до ІНФОРМАЦІЯ_14 з метою отримання інформації щодо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 ».

Надійшла відповідь з ІНФОРМАЦІЯ_14 відповідно, до якої керівником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » є ОСОБА_13 . Окрім цього, ОСОБА_13 є також керівником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 ».

Під час проведення досудового розслідування у якості свідка була допитана ОСОБА_13 , яка надала покази, що у березні 2021 року вона зареєструвала ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », зазначені підприємства робили програми для деревооброблювальних станків. Працівників вказаних підприємств свідок ніколи не бачила, усі програми виконувались у телефонному режимі. При цьому у якому районі знаходяться на обліку у податковій інспекції вказані підприємства їй невідомо. Вказала, що всіма фінансово-господарськими операціями займалася її бухгалтер.

В ході проведення досудового розслідування направлена вимога до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ) з метою отримання завірених належним чином копії документів, а саме: стосовно виконання договірних та інших зобов?язань з контрагентами з придбання та реалізації товарно-матеріальних цінностей, послуг, в тому числі автоперевезень (з врахуванням джерел надходжень та використання) за період з 22.03.2021, по теперішній час, у тому числі: укладених угод (договорів, контрактів, тощо); документів щодо отриманих товарів (рахунки, накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_13 ), ФОП ОСОБА_9 (код НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_14 ( НОМЕР_14 ), ФОП ОСОБА_15 (код НОМЕР_15 ); документів щодо розрахунків за отримані послуги (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери, квитанції прибуткових касових ордерів, ТОЩО) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » ( НОМЕР_13 ), ФОП ОСОБА_9 ( НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_14 (код НОМЕР_14 ), ФОП ОСОБА_15 (код НОМЕР_15 ); підтверджуючих документів відповідності до укладених договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_13 ), ФОП ОСОБА_9 (код НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_14 (код НОМЕР_14 ), ФОП ОСОБА_15 (код НОМЕР_15 ); відомостей щодо дебіторської взаєморозрахунків, та кредиторської заборгованості і актів товарно-транспортні накладні.

Від директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ) ОСОБА_13 у відповідь на вимогу було отримано відмову у наданні копій вищевказаних документів.

У зв`язку з чим виникла необхідність в отриманні належним чином завірених копій фінансово-господарських документів: наказів про призначення та звільнення директорів та головного бухгалтера підприємства із займаної посади за вказаний період з 22.03.2021 по теперішній час; штатний розклад, інформацію про чисельність персоналу на підприємства з наданням пояснень щодо достатності трудових ресурсів, їх кваліфікації та спеціалізації, необхідні для виконання відповідних робіт, перелік основних засобів, які перебувають у підприємства на праві користування, їх розташування, функціональне призначення та місце;до оригіналів фінансово-господарських документів: укладених договорів/ угод (договорів закупівлі, договорів поставок, договорів оренди, договорів відповідального зберігання, додаткові угоди до них, специфікації); довіреності, переписки, листування в тому числі при укладенні договорів; акти звірки між підприємствами загальні по контрагенту та в розрізі договорів; акти прийому передачі товарів; попередні заявки на відвантаження товарів; оборотно сальдові відомості по рахунках №281 «Товари на складі», № 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», в розрізі договорів та номенклатур (розгорнуту); документів які підтверджують придбання та транспортування придбаного товару (рахунки, видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, товарно-транспортні накладні, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей тощо); документів щодо розрахунків за отриманий товар (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери, квитанції прибуткових касових ордерів, тощо); первинні документи щодо транспортування товару з відповідною номенклатурою; договори, укладені з перевізниками товарно-транспортні накладні (у разі їх відсутності надати інформацію щодо способу та засобу перевезення реквізити перевізника, документи щодо розрахунків з перевізником тощо); платіжні доручення, що підтверджують оплату транспортних послуг; акти виконаних робіт/послуг, що підтверджують факт надання транспортних послуг; документи, які підтверджують здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт, зберігання товару, інформацію на даний час про місцезнаходження товару з відповідною номенклатурою (з наданням підтверджуючих документів); документів, які підтверджують зберігання товару (договори матеріальної відповідальності, прибуткові ордери (типова форма № М-4), інвентаризаційні описи товарно-матеріальних цінностей, матеріальні звіти); наявність потужностей щодо зберігання товарно-матеріальних цінностей;акти списання ТМЦ, затверджені норми по виробництву та списанню ТМЦ, інформацію та документальне підтвердження щодо залишків ТМЦ та основних засобів, станом на дату надання інформації; відомостей щодо дебіторської або кредиторської заборгованості і актів звірок взаєморозрахунків; дані синтетичного та аналітичного обліків бухгалтерського обліку в яких відображені взаємовідносини (обігово-сальдові відомості, аналізи рахунків та інші дані), дані бухгалтерського та податкового обліку, які підтверджують включення до складу собівартості товарів, адміністративних витрат, витрат на збут та інших витрат, включення до складу податкового кредиту сум податку на додану вартість з вартості операцій з постачальником товару, документів щодо розрахунків за отримані послуги (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери), укладених договорів, підтверджуючих документів відповідності до укладених договорів за період з 22.03.2021 по теперішній час стосовно взаємовідносин підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_13 ), ФОП ОСОБА_9 (код НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_14 ( НОМЕР_14 ), ФОП ОСОБА_15 (код НОМЕР_15 ).

Враховуючи вищевикладене, виникла необхідність в отриманні вищевказаних належним чином завірених документів.

Вказана інформація знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 ,, контактний номер телефону НОМЕР_16 , що матиме доказове значення для проведення досудового розслідування, сприятиме встановленню всіх співучасників кримінального правопорушення, а також необхідні для проведення судової економічної експертизи.

Іншими способами одержати дані документи не можливо.

2. Позиції учасників у судовому засіданні.

2.1. У судове засідання слідчий, належним чином у передбаченому ст. 135 КПК порядку повідомлений про час та місце розгляду справи, не з`явився.

За змістом кримінального процесуального закону загальні засади кримінального провадження спрямовані на забезпечення законності кримінальної процесуальної діяльності та дотримання прав і законних інтересів осіб, що беруть участь у такому провадженні, та не суперечать вимозі імперативності.

Отже, слідчий суддя, приймаючі рішення про розгляд справи за відсутності слідчого, приймає до уваги положення частини 6 статті 9 КПК, згідно з якою, у разі якщо норми положення КПК не регулюють, або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені ч. 1 ст. 7 КПК.

Згідно з п. 14 ч. 1 ст. 7 КПК до таких засад, зокрема, відносяться доступ до правосуддя та обов`язковість судових рішень, а доступ до правосуддя іншим шляхом, окрім ухвалення відповідних судових рішень неможливий.

Таким чином, з метою недопущення обмеження доступу до правосуддя, на думку слідчого судді, клопотання можливо розглянути по суті і у відсутності сторони кримінального провадження, яка подала клопотання.

2.2. У порядку ч. 2 ст. 163 КПК, клопотання розглядається без виклику особи (уповноваженого представника), у володінні якої знаходяться речі і документи.

2.3. Через неприбуття у судове засідання слідчого, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалось, що відповідає положенням ч. 4 ст. 107 КПК.

3. Нормативне регулювання тимчасового доступу до речей і документів, як заходу забезпечення кримінального провадження.

3.1. За приписамич.1,ч.2ст.159КПКтимчасовийдоступ доречейідокументів полягаєунаданністороні кримінальногопровадженняособою,уволодінніякої знаходятьсятакіречіі документи,можливостіознайомитисяз ними,зробитиїхкопії тавилучитиїх(здійснитиїхвиїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем, комп`ютерних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах, комп`ютерних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу (речей і документів, до яких заборонено доступ:(1)листуванняабоінші формиобмінуінформацієюміж захисникомтайогоклієнтом абобудь-якоюособою,якапредставляєйого клієнта,узв`язкуз наданнямправовоїдопомоги; (2) об`єкти, які додані до такого листування або інших форм обміну інформацією). Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

У клопотаннізазначаються: (1)короткийвикладобставин кримінальногоправопорушення,узв`язкуз якимподаєтьсяклопотання; (2)правовакваліфікаціякримінального правопорушенняіззазначеннямстатті (частинистатті)законуУкраїнипро кримінальнувідповідальність; (3)речіідокументи,тимчасовийдоступдо якихплануєтьсяотримати; (4)підставивважати,щоречіі документиперебуваютьабоможуть перебуватиуволодіннівідповідної фізичноїабоюридичноїособи; (5)значенняречейі документівдлявстановленняобставин укримінальномупровадженні; (6)можливістьвикористанняяк доказіввідомостей,щомістятьсяв речахідокументах,танеможливістьіншими способамидовестиобставини,якіпередбачаєтьсядовести задопомогоюцихречей ідокументів,увипадкуподання клопотанняпротимчасовийдоступ доречейідокументів,якімістятьохоронювану закономтаємницю; (7) обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження (ч. 2 ст. 160 КПК).

До охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать: (1) інформація, що знаходиться у володінні засобу масової інформації або журналіста і надана їм за умови нерозголошення авторства або джерела інформації; (2) відомості, які можуть становити лікарську таємницю; (3) відомості, які можуть становити таємницю вчинення нотаріальних дій; (4) конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю; (5) відомості, які можуть становити банківську таємницю; (6) особисте листування особи та інші записи особистого характеру; (7) інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо; (8) персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних; (9) державна таємниця; (10) таємниця фінансового моніторингу; (11) відомості, що становлять професійну таємницю відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки. (ч. 1 ст. 162 КПК).

За приписамич.5ст.163КПКслідчийсуддя постановляєухвалупронадання тимчасовогодоступудоречей ідокументів,якщосторонакримінального провадженняусвоємуклопотанні доведенаявністьдостатніхпідстав вважати,щоціречі абодокументи: (1)перебуваютьабоможуть перебуватиуволодіннівідповідної фізичноїабоюридичноїособи; (2)саміпособі абовсукупностіз іншимиречамиідокументами кримінальногопровадження,узв`язкуз якимподаєтьсяклопотання,маютьсуттєвезначення длявстановленняважливихобставин укримінальномупровадженні; (3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті,доведеможливістьвикористання якдоказіввідомостей,щомістятьсяв цихречахідокументах,танеможливістьіншими способамидовестиобставини,якіпередбачаєтьсядовести задопомогоюцихречей ідокументів. Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом (ч. 6 ст. 163 КПК).

Відповідно до частини 7 цієї статті слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Особа,яказазначенав ухваліслідчогосудді,судупротимчасовий доступдоречейі документівякволоділецьречей абодокументів,зобов`язананадатитимчасовий доступдозазначенихв ухваліречейідокументів особі,зазначенійувідповідній ухваліслідчогосудді. Особа,якапред`являєухвалу протимчасовийдоступдо речейіоригіналівабо копійдокументів,зобов`язаназалишитиволодільцю речейіоригіналівабо копійдокументівописречей іоригіналівабокопій документів,якібуливилучені навиконанняухвалислідчого судді. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених оригіналів документів (ч. 1, ч. 3, ч. 4 ст. 165 КПК).

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів (ч. 1 ст. 166 КПК).

4. Мотиви та оцінка слідчого судді.

4.1. Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, приходить до висновку про наявність правових підстав для його задоволення, оскільки сторона кримінального провадження довела наявність обставин, передбачених ч. 3 ст. 132, ч. 5 ст. 163 КПК, довела можливість використання як доказів відомостей, що містяться в зазначених речах і документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-166, 309 КПК України, слідчий суддя -

п о с т а н о в и в:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУ НП в Харківській області ОСОБА_3 , - задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому СУ ГУНП в Харківській області підполковнику поліції ОСОБА_16 , слідчому СУ ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_17 , старшому слідчому СУ ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 , т.в.о. старшого слідчого в овс СУ ГУНП в Харківській області ОСОБА_18 на тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, а саме: наказів про призначення та звільнення директорів та головного бухгалтера підприємства із займаної посади за вказаний період з 22.03.2021 по теперішній час; штатний розклад, інформацію про чисельність персоналу на підприємства з наданням пояснень щодо достатності трудових ресурсів, їх кваліфікації та спеціалізації, необхідні для виконання відповідних робіт, перелік основних засобів, які перебувають у підприємства на праві користування, їх розташування, функціональне призначення та місце;до оригіналів фінансово-господарських документів: укладених договорів/ угод (договорів закупівлі, договорів поставок, договорів оренди, договорів відповідального зберігання, додаткові угоди до них, специфікації); довіреності, переписки, листування в тому числі при укладенні договорів; акти звірки між підприємствами загальні по контрагенту та в розрізі договорів; акти прийому передачі товарів; попередні заявки на відвантаження товарів; оборотно сальдові відомості по рахунках №281 «Товари на складі», № 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», в розрізі договорів та номенклатур (розгорнуту); документів які підтверджують придбання та транспортування придбаного товару (рахунки, видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, товарно-транспортні накладні, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей тощо); документів щодо розрахунків за отриманий товар, послуги (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери, квитанції прибуткових касових ордерів, тощо); первинні документи щодо транспортування товару з відповідною номенклатурою; договори, укладені з перевізниками товарно-транспортні накладні (у разі їх відсутності надати інформацію щодо способу та засобу перевезення реквізити перевізника, документи щодо розрахунків з перевізником тощо); платіжні доручення, що підтверджують оплату транспортних послуг; акти виконаних робіт/послуг, що підтверджують факт надання транспортних послуг; документи, які підтверджують здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт, зберігання товару, інформацію на даний час про місцезнаходження товару з відповідною номенклатурою (з наданням підтверджуючих документів); документів, які підтверджують зберігання товару (договори матеріальної відповідальності, прибуткові ордери (типова форма № М-4), інвентаризаційні описи товарно-матеріальних цінностей, матеріальні звіти); наявність потужностей щодо зберігання товарно-матеріальних цінностей;акти списання ТМЦ, затверджені норми по виробництву та списанню ТМЦ, інформацію та документальне підтвердження щодо залишків ТМЦ та основних засобів, станом на дату надання інформації; відомостей щодо дебіторської або кредиторської заборгованості і актів звірок взаєморозрахунків; дані синтетичного та аналітичного обліків бухгалтерського обліку в яких відображені взаємовідносини (обігово-сальдові відомості, аналізи рахунків та інші дані), дані бухгалтерського та податкового обліку, які підтверджують включення до складу собівартості товарів, адміністративних витрат, витрат на збут та інших витрат, включення до складу податкового кредиту сум податку на додану вартість з вартості операцій з постачальником товару, документів щодо розрахунків за отримані послуги (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери), укладених договорів, підтверджуючих документів відповідності до укладених договорів за період з 22.03.2021 по теперішній час стосовно взаємовідносин підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_13 ), ФОП ОСОБА_9 (код НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_14 ( НОМЕР_14 ), ФОП ОСОБА_15 (код НОМЕР_15 ).

Встановити строк дії ухвали по 17.06.2024 (включно).

Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення17.04.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу118420367
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —953/4530/23

Ухвала від 20.05.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Власова Ю. Ю.

Ухвала від 06.05.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Власова Ю. Ю.

Ухвала від 29.04.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Власова Ю. Ю.

Ухвала від 29.04.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Власова Ю. Ю.

Ухвала від 29.04.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Власова Ю. Ю.

Ухвала від 17.04.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Власова Ю. Ю.

Ухвала від 17.04.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Власова Ю. Ю.

Ухвала від 28.03.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Власова Ю. Ю.

Ухвала від 01.03.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Власова Ю. Ю.

Ухвала від 02.02.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Власова Ю. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні