Ухвала
від 17.04.2024 по справі 520/10076/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

УХВАЛА

з питання звернення до Верховного Суду із поданням

у порядку частини 1 статті 290 КАС України

17 квітня 2024 року справа №520/10076/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сліденка А.В., вирішуючи у порядку письмового провадження питання наявності правових підстав для передачі до Верховного Суду у порядку ст.290 КАС України справи за позовом ОСОБА_1 (далі за текстом - позивач, заявник) до Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Харківській області" (далі за текстом - відповідач, суб"єкт владних повноважень, владний суб`єкт, орган публічної адмінстрації, адміністративний орган, ДУ, Установа) про: 1) визнання протиправними дій Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Харківській області», викладені у листі від 04.03.2024 №33/41-806, щодо відмови в оформленні та надані до Головного управління ПФУ в Харківській області оновленої довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 , станом на 01.01.2024, із зазначенням відомостей про розміри посадового окладу, окладу за військове звання, процентної надбавки за вислугу років, та щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, розмір яких визначається із застосуванням розміру посадового окладу, визначеного шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» на 01.01.2024 (але не менше 50 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законом на 1 січня календарного року), на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками до постанови Кабінету Міністрів України №704 від 30.08.2017, та з урахуванням видів грошового забезпечення, коефіцієнтів, тарифів та надбавок, визначених відповідно до постанови КМ України від 11.11.2015 №988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», для здійснення обчислення та перерахунку з 01.02.2024 основного розміру пенсії ОСОБА_1 ; 2) зобов`язання Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Харківській області» оформити та надати до Головного управління ПФУ в Харківській області оновлену довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 , станом на 01.01.2024, із зазначенням відомостей про розміри посадового окладу, окладу за військове звання, процентної надбавки за вислугу років, та щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, розмір яких визначається із застосуванням розміру посадового окладу, визначеного шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» на 01.01.2024 (але не менше 50 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законом на 1 січня календарного року), на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 №704, та з урахуванням видів грошового забезпечення, коефіцієнтів, тарифів та надбавок, визначених відповідно до постанови КМ України від 11.11.2015 №988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної по лінії», для здійснення обчислення та перерахунку з 01.02.2024 основного розміру пенсії ОСОБА_1 , -

встановив:

Спір склався з приводу видачі довідки про "умовно" підвищене грошове забезпечення станом на 01.01.2024р., обчислене у порядку постанови КМУ від 30.08.2017р. №704 із використанням показника прожиткового мінімум для працездатної особи - 3.028,00грн. у цілях перерахунку раніше призначеної пенсії відповідно до ст.63 Закону України від 09.04.1992р. №2662-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі за текстом - Закон України №2662-ХІІ).

На спірні правовідносини за самостійно ініційованим заявником спором поширюється дія положень ч.4 ст.9 Закону України від 20.12.1991р. №2011-ХІІ "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", ч.3 ст.43 та ч.4 ст.63 Закону України від 09.04.1992р. №2662-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі за текстом - Закон України №2662-ХІІ), п.4 постанови КМУ від 30.08.2017р. у редакції постанови КМУ від 12.05.2023р., ст.ст.7 і 22 Закону України від 09.11.2023р. №3460-ІХ "Про Державний бюджет України на 2024 рік", пунктів 1 і 5 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб (затверджено постановою КМУ від 13.02.2008р. №45, далі за текстом - Порядок №45).

Так, згідно з ч.4 ст.9 Закону України від 20.12.1991р. №2011-ХІІ "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" грошове забезпечення виплачується у розмірах, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, та повинно забезпечувати достатні матеріальні умови для комплектування Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів кваліфікованим особовим складом, враховувати характер, умови служби, стимулювати досягнення високих результатів у службовій діяльності.

Порядок виплати грошового забезпечення визначається Міністром оборони України, керівниками центральних органів виконавчої влади, що мають у своєму підпорядкуванні утворені відповідно до законів України військові формування та правоохоронні органи, керівниками розвідувальних органів України.

Отже, повноваження з приводу визначення розмірів грошового забезпечення військовослужбовців було передано законодавцем у виключне відання Уряду України, а відтак згадане повноваження повинно реалізовуватись виключно за рішеннями Кабінету Міністрів України нормативного характеру у формі постанов, а не у наслідок застосування будь-яких інших актів права.

Відповідно до п.4 постанови КМУ від 30.08.2017р. №704 у редакції постанови КМУ від 12.05.2023р. №481 установлено, що розміри посадових окладів, окладів за військовими (спеціальними) званнями військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу та деяких інших осіб розраховуються виходячи з розміру 1.762,00 гривні та визначаються шляхом множення на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками 1, 12, 13 і 14.

Жодних інших рішень з даного питання Урядом України не приймалось.

Частиною 4 ст.63 Закону України від 09.04.1992р. №2662-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" визначено, що усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Отже, повноваження з приводу визначення умов, порядку та розмірів перерахунку раніше призначених пенсій колишніх військовослужбовців було передано законодавцем у виключне відання Уряду України і реалізовані у нормах Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб (затверджено постановою КМУ від 13.02.2008р. №45, далі за текстом - Порядок №45).

Згідно з п.1 Порядку №45 перерахунок пенсій проводиться у разі прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців або у зв`язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

Отже, приводом для проведення перерахунку розміру раніше призначеної пенсії є фактична зміна розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій службовців, проведена на підставі рішення загального характеру, виданого суб`єктом владних повноважень, наділеним правом установлювати чи змінювати види грошового забезпечення військовослужбовців.

Згідно з п.5 Порядку №45 у редакції до внесення змін п.6 постанови КМУ від 21.02.2018р. №103 та у редакції після втрати п.6 постанови КМУ від 21.02.2018р. №103 (29.01.2020р. як з моменту набрання законної сили судовими рішеннями по справі №826/5463/18) для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів: посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням; надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання "заслужений" чи "народний", службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі; щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок; інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію; щомісячні надбавки за особливі умови служби (крім надбавки за службу у віддаленій місцевості) особам, звільненим з військової служби, які проходили службу та обслуговували ядерну зброю на об`єктах "С", у складальних бригадах ремонтно-технічних баз, у складі екіпажів атомних підводних човнів, на території військових полігонів, де проводилися випробування ядерної зброї або навчання із застосуванням такої зброї, та у військових частинах, що обслуговували космодром "Байконур", якщо такі надбавки виплачувалися їм на день звільнення із служби у відсотках посадового окладу, що встановлювалися до 1 січня 2008 р. для обчислення розміру пенсії, але не більше розміру надбавок за особливі умови служби відповідно до законодавства. Додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), крім зазначених у абзаці шостому цього пункту, для перерахунку пенсії не враховуються.

Отже, у силу спеціального застереження п.5 Порядку №45 у редакції до внесення змін п.6 постанови КМУ від 21.02.2018р. №103 і розмір окладу за посадою, і розмір окладу за військовим (спеціальним) званням, і розмір відсоткової надбавки за вислугу років підлягають визначенню або за рішенням Кабінету Міністрів України, або за рішенням керівника державного органу (тобто кошторисами державного органу чи штатним розписом державного органу).

Згідно з листом Департаменту соціального забезпечення Міністерства оборони України від 13.10.2023р. №423/6682 у період 01.01.2021р.-31.12.2023р. Міністерству оборони України виділялись асигнування для виплати грошового забезпечення, обчисленого із прожиткового мінімум для працездатної особи - 1.762,00грн.

Доказів включення до законів України про Державний бюджет України бюджетних призначень на оплату праці публічних службовців у порядку постанови КМУ від 30.08.2017р. №704, згідно з якими грошове забезпечення повинно обчислюватись із використання показника прожиткового мінімуму для працездатної особи станом на 01 січня кожного поточного календарного року (окрім: працівників центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику; працівників центрального органу виконавчої влади із спеціальним статусом, на який покладається попередження, виявлення, припинення, розслідування та розкриття корупційних та інших кримінальних правопорушень, віднесених до його підслідності, а також запобігання вчиненню нових; працівників державного правоохоронного органу, на який покладаються завдання щодо запобігання, виявлення, припинення, розкриття та розслідування кримінальних правопорушень) окружним адміністративним судом не виявлено.

Відповідно до ст.22 Закону України від 02.12.2021р. №198-ІХ "Про Державний бюджет України на 2022 рік" у 2022 році для всіх категорій працівників установ, закладів та організацій бюджетної сфери, державних органів розмір заробітної плати (грошового забезпечення) може змінюватися виключно в межах бюджетних призначень на оплату праці, передбачених у державному бюджеті.

Відповідно до ст.22 Закону України від 03.11.2022р. №2710-ІХ "Про Державний бюджет України на 2023 рік" у 2023 році для всіх категорій працівників установ, закладів та організацій бюджетної сфери, державних органів розмір заробітної плати (грошового забезпечення) може змінюватися виключно в межах бюджетних призначень на оплату праці, передбачених у державному бюджеті.

Відповідно до ст.22 Закону України від 09.11.2023р. №3460-ІХ "Про Державний бюджет України на 2024 рік" у 2024 році для всіх категорій працівників установ, закладів та організацій бюджетної сфери, державних органів розмір заробітної плати (грошового забезпечення) може змінюватися виключно в межах бюджетних призначень на оплату праці, передбачених у державному бюджеті.

З наведених норм закону слідує, що "умовне підвищення" заробітної плати (грошового забезпечення) усіх категорій робітників, оплата праці яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, шляхом застосування актуального показника прожиткового мінімуму станом на 01 січня кожного календарного року, а не того показника прожиткового мінімуму, який був визначений рішенням Кабінету Міністрів України (у даному випадку - 1.762,00грн. за п.4 постанови КМУ від 30.08.2017р. №704) не узгоджується із ст.22 Закону України від 02.12.2021р. №198-ІХ Про Державний бюджет України на 2022 рік, ст.22 Закону України від 03.11.2022р. №2710-ІХ Про Державний бюджет України на 2023 рік, ст.22 Закону України від 09.11.2023р. №3460-ІХ "Про Державний бюджет України на 2024 рік".

Правових висновків Верховного Суду з приводу застосування ст.22 Закону України від 02.12.2021р. №198-ІХ "Про Державний бюджет України на 2022 рік", ст.22 Закону України від 03.11.2022р. №2710-ІХ "Про Державний бюджет України на 2023 рік", ст.22 Закону України від 09.11.2023р. №3460-ІХ "Про Державний бюджет України на 2024 рік" як у відносинах з приводу грошового забезпечення діючих публічних службовців, на яких поширюються норми постанови КМУ від 30.08.2017р. №704, так і у відносинах з пенсійного забезпечення колишніх військовослужбовців, яким призначена пенсія у порядку Закону України від 09.04.1992р. №2662-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", окружним адміністративним судом наразі не виявлено.

Правових висновків Верховного Суду з приводу застосування п.4 постанови КМУ від 30.08.2017р. №704 у редакції постанови КМУ від 12.05.2023р. №481 окружним адміністративним судом наразі також не виявлено.

Разом із тим, згідно з правовою позицією постанови Верховного Суду від 06.11.2023р. у справі №300/1947/22 Так, у постанові від 02.08.2022 у справі №440/6017/21 Верховний Суд на підставі аналізу, у тому числі, норм Закону №2262-XII та Постанови №704 виснував таке:

а) з 01.01.2020 положення пункту 4 постанови № 704 в частині визначення розрахунковою величиною для визначення посадових окладів, розрахованих згідно з постановою № 704 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня 2018 року не відповідає правовим актам вищої юридичної сили, згідно із якими прожитковий мінімум як базовий державний стандарт був змінений на відповідний рік у тому числі як розрахункова велична для визначення посадових окладів, заробітної плати, грошового забезпечення працівників державних органів;

б) через зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, зокрема, згідно із Законом № 1082-IX, у осіб з числа військовослужбовців виникло право на отримання довідки про розміри грошового забезпечення для перерахунку пенсії за формою, що передбачена додатком 2 до Порядку №45, з урахуванням оновлених даних про розмір посадового окладу та окладу за військовим (спеціальним) званням, які визначаються шляхом застосування пункту 4 постанови №704 із використанням для їх визначення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року (через його збільшення на відповідний рік).

в) встановлене положеннями пункту 3 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1774-VІІІ обмеження щодо застосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини для визначення посадових окладів, розрахованих згідно з постановою № 704 жодним чином не впливає на спірні правовідносини, оскільки такою розрахунковою величною є, прожитковий мінімум для працездатних осіб, встановлений законом на 1 січня календарного року. Розмір мінімальної заробітної плати не є розрахунковою величиною для визначення посадових окладів, а застосований з іншою метою - для визначення мінімальної величини, яка враховується як складова при визначенні розмірів посадових окладів та окладів за військовим (спеціальним) званням.

25. Зазначений правовий висновок застосовний до цієї справи, обставини якої тотожні справі №440/6017/21. Колегія суддів не вбачає підстав для відступу від зазначеного правового висновку.

26. Отже, у позивача, через зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, виникло право на отримання довідки про розміри грошового забезпечення для перерахунку пенсії за формою, що передбачена додатком 2 до Порядку №45, з урахуванням оновлених даних про розмір посадового окладу та окладу за військовим (спеціальним) званням, які визначаються шляхом застосування пункту 4 постанови №704 із використанням для їх визначення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року (через його збільшення на відповідний рік)..

З огляду на викладене, унаслідок істотної зміни змісту нормативного регламентування суспільних відносин існує виключна правова проблема, котра задля формування єдності судової практики може бути розвязана по суті у порядку ст.290 КАС України, оскільки за сталими напрацьованими Верховним Судом підходами необхідність відступу від висновку, викладеного в раніше ухвалених постановах Верховного Суду може бути зумовлена, зокрема, змінами законодавства; змінами у правозастосуванні, що зумовлені розширенням сфери застосування певного принципу права або ж зміною доктринальних підходів до вирішення питань; необхідність забезпечити єдність судової практики у застосуванні норм права тощо.

Існування виключного правового питання, котре у цілях формування єдності судової практики може бути розглянуто Верховним Судом у порядку ст.290 КАС України (із можливістю перегляду в апеляційному порядку Великою Палатою Верховного Суду), підтверджено як істотними змінами законодавства, так і окремою думкою судді Верховного Суду від 18.12.2023р. у справі №380/1907/23 до постанови Верховного Суду від 12.12.2023р. у справі №380/1907/23, де згадано, що одним із ключових питань є те - чи дійсно у 2020, 2021 та 2022 роках відбулося підвищення грошового забезпечення відповідних категорій діючих військовослужбовців (враховуючи, зокрема, практику Верховного Суду, сформовану у постанові Верховного Суду від 27 травня 2021 року у справі №520/5794/2020).

Як з`ясовано судом із відомостей АІС "Діловодство спеціального суду" та Єдиного державного реєстру судових рішень, у провадженні Харківського окружного адміністративного суду станом на 17.04.2024р. знаходяться аналогічні справи, а саме: №№520/5854/24, 520/5850/24, 520/6887/24, 520/6890/24, 520/6891/24, 520/6892/24, 520/7153/24, 520/7158/24, 520/8970/24.

Окрім того, у розумінні п.21 ст.4 КАС України до ознак типової справи у даному конкретному випадку може бути віднесено критерій обтяження суб"єкта владних повноважень обов"язком видачі довідок про "підвищене" грошове забезпечення у цілях перерахунку розміру раніше призначених пенсій у порядку ст.63 Закону України від 09.04.1992р. №2662-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" із грошового забезпечення, обчисленого із використанням норм п.4 постанови КМУ від 30.08.2017р. №704 у редакції постанови КМУ від 12.05.2023р. №481.

За такого підходу до типових справ можуть бути віднесені усі справи за ідентичними позовами громадян про спонукання усіх згаданих у п.4 та п.5 постанови КМУ від 30.08.2017р. №704 державних органів - територіальних органів системи Міністерства оборони України, Державної прикордонної служби України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України, Державної кримінально-виконавчої служби України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Служби безпеки України до видачі довідок про обчислене у порядку п.4 постанови КМУ від 30.08.2017р. №704 у редакції постанови КМУ від 12.05.2023р. №481 "умовно підвищене" грошове забезпечення станом на 01.01.2024р. із використанням показника прожиткового мінімуму для працездатної особи - "3.028,00грн." у цілях подальшого перерахунку розміру раніше призначених пенсій у порядку ст.63 Закону України від 09.04.1992р. №2662-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб".

Відтак, до переліку типових справ з приводу застосування з 01.01.2024р. норм постанови КМУ від 30.08.2017р. №704 у редакції постанови КМУ від 12.05.2023р. №481, ст.ст.7, 22 Закону України від 09.11.2023р. №3460-ІХ "Про Державний бюджет України на 2024 рік", ст.63 Закону України від 09.04.1992р. №2662-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" можуть також бути віднесені справи №№: 520/4015/24, 520/5832/24, 520/5854/24, 520/7099/24, 520/7103/24, 520/7158/24.

Усі перелічені справи підпадають під визначення типових адміністративних справ згідно з п.21 ч.1 ст.4 КАС України, адже, по-перше, відповідачем у цих спорах є субєкт владних повноважень, до управлінських функцій якого віднесено видача довідок про підвищене грошове забезпечення у цілях проведення територіальними органами системи Пенсійного фонду України перерахунку розміру раніше вже призначених пенсій (зокрема, у даному випадку - територіальний орган Міністерства внутрішніх справ України).

По-друге, спір у цих справах виник з аналогічних підстав - вчинення субєктом владних повноважень управлінського волевиявлення у формі відмови у виготовленні довідки про "умовно" підвищене грошове забезпечення станом на 01.01.2024р. із використанням показника величини прожиткового мінімуму для працездатних осіб у розмірі - 3.028,00грн. у зв`язку із тим, що цей показник не використовується під час обчислення грошового забезпечення діючим військовослужбовцям.

По-третє, спір склався у правовідносинах, котрі унормовані одними і тими ж нормами права - ч.4 ст.9 Закону України від 20.12.1991р. №2011-ХІІ "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", ч.3 ст.43 та ч.4 ст.63 Закону України від 09.04.1992р. №2662-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі за текстом - Закон України №2662-ХІІ), п.4 постанови КМУ від 30.08.2017р. у редакції постанови КМУ від 12.05.2023р., ст.ст.7 і 22 Закону України від 09.11.2023р. №3460-ІХ "Про Державний бюджет України на 2024 рік", пунктами 1 і 5 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб (затверджено постановою КМУ від 13.02.2008р. №45, далі за текстом - Порядок №45).

По-четверте, заявлені вимоги є ідентичними за правовою суттю та аргументами (хоча і по різному текстуально сформульовані) і спрямовані на створення умов (виготовлення офіційного письмового документа) для подальшого проведення територіальним органом системи ПФУ обчислення нового розміру раніше вже призначеної пенсії із використанням у якості бази обрахунку розміру, складових та структури "умовно" підвищеного грошового забезпечення діючого військовослужбовця за січень 2024р. із використанням показника величини прожиткового мінімуму для працездатних осіб у розмірі - 3.028,00грн. при реальному отримання згаданим субєктом права грошового забезпечення, обчисленого із використанням показника прожиткового мінімуму для працездатної особи - 1.762,00грн.

Згідно з ч. 1 ст. 290 КАС України якщо у провадженні одного або декількох адміністративних судів перебувають типові адміністративні справи, кількість яких визначає доцільність ухвалення зразкового рішення, суд, який розглядає одну чи більше таких справ, може звернутися до Верховного Суду з поданням про розгляд однієї з них Верховним Судом як судом першої інстанції.

З огляду на викладене, суд вбачає підстави для застосування процедури згідно з ч. 1 ст. 290 КАС України.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 29 КАС України адміністративна справа підлягає передачі до Верховного суду.

З метою створення найбільш сприятливих умов для вирішення подання по суті до матеріалів справи належить долучити копії позову та ухвал про прийняття позову до розгляду в аналогічних справах.

Керуючись ст.ст. 8, 19, 124, 129 Конституції України, ст.ст. 6-9, ст.ст.29, 241-243, 248, ч.1 ст.290 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ухвалив:

1.Звернутись до Верховного Суду із поданням у порядку ст. 290 КАС України з приводу розгляду справи №520/10076/24 як судом першої інстанції.

2.Передати справу №520/10076/24 до Верховного Суду, зупинивши провадження по даній справі.

3.Роз`яснити, що ухвала оскарженню не підлягає, набирає законної сили з моменту підписання.

Суддя А.В. Сліденко

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.04.2024
Оприлюднено19.04.2024
Номер документу118429484
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —520/10076/24

Ухвала від 08.05.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сліденко А.В.

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 17.04.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сліденко А.В.

Ухвала від 17.04.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сліденко А.В.

Ухвала від 17.04.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сліденко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні