Постанова
від 10.04.2024 по справі 160/22280/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

10 квітня 2024 року м.Дніпросправа № 160/22280/23

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Баранник Н.П.,

суддів: Малиш Н.І., Шлай А.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10 листопада 2023 року у справі № 160/22280/23 (суддя Олійник В.М., справа розглянута за правилами спрощеного позовного провадження, в порядку письмового провадження) за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТТ Трейдінг» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТТ Трейдінг» (далі позивач) звернулось до суду з позовом, в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 03.08.2023 року №194-рл щодо анулювання ліцензії ТОВ ТТ ТРЕЙДІНГ на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, реєстраційний номер №990614202201770, терміном дії з 28.12.2022 року по 30.12.2027 року;

- зобов`язати Головне управління ДПС в Дніпропетровській області (далі відповідач) видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі інформацію щодо анулювання ліцензії на право оптової торгівлі пальним Товариства з обмеженою відповідальністю ТТ ТРЕЙДІНГ за реєстраційним номером №990614202201770.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10 листопада 2023 року адміністративний позов задоволено у повному обсязі.

Із рішенням суду першої інстанції не погодився відповідач та подав апеляційну скаргу. Посилаючись на неправильне застосування судом норм матеріального права та порушення норм процесуального права, неповне з`ясування обставин справи, відповідач просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

В апеляційній скарзі відповідач зазначає, що контролюючим органом була призначена фактична перевірка позивача для здійснення функцій, визначених законодавством у сфері обігу підакцизних товарів. Уповноваженими особами ГУ ДПС у Дніпропетровській області в ході виходу на фактичну перевірку ТОВ "ТТ ТРЕЙДІНГ за адресою: м. Дніпро, Соборний р-н, вул. Барнаульська, буд. 2-А, кв. (офіс) 206 встановлено факт відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії, про що складено відповідний акт від 02.08.2023 №1724/04-36-09-02/43751255.

Відповідач наполягає, що факт відсутності суб`єкта господарювання за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії, зафіксовано також фотографіями, зробленими за адресою: м. Дніпро, Соборний р-н, вул. Барнаульська, буд. 2-А. Таким чином, оскаржене позивачем розпорядження від 03.08.2023 року № 194-рл є таким, що винесене на законних підставах, у межах повноважень та у законний спосіб, відтак у відповідача відсутні і підстави для видалення з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, інформації про анулювання ліцензії №990614202201770, що видавалася позивачу. Висновки суду першої інстанції щодо наявних підстав для задоволення позову позивача відповідач вважає помилковими та такими, що спростовуються матеріалами справи.

Позивач подав письмовий відзив на апеляційну скаргу. У відзиві стверджує, що суд першої інстанції прийняв законне і обґрунтоване рішення. Просить скаргу відповідача залишити без задоволення як необґрунтовану, а оскаржене рішення суду першої інстанції - без змін.

Розгляд справи здійснено в порядку письмового провадження у відповідності до приписів ст.311 КАС України.

Перевіривши обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ТТ ТРЕЙДІНГ" (код ЄДРПОУ 43751255) зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 04.08.2020 року за реєстраційним номером 12241020000095070.

Видами економічної діяльності позивача є:

46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (основний);

35.23 Торгівля газом через місцеві (локальні) трубопроводи

70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування

68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна

68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна

49.50 Трубопровідний транспорт

49.20 Вантажний залізничний транспорт

47.99 Інші види оптової торгівлі поза магазинами

47.78 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах

47.30 Роздрібна торгівля пальним

46.90 Неспеціалізована оптова торгівля

19.20 Виробництво продуктів нафтоперероблення.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТТ ТРЕЙДІНГ" здійснює свою діяльність на підставі ліцензії на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, реєстраційний №990614202201770, терміном дії з 28.12.2022 р. по 30.12.2027 р.

Відповідно до наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 31.07.2023 № 3560-п Про проведення фактичної перевірки ТОВ ТТ ТРЕЙДІНГ (код ЄДРПОУ 43751255)" та направлень на перевірку від 31.07.2023 №4707, №4708 було здійснено вихід за адресою: м. Дніпро, Соборний р-н, вул. Барнаульська, буд. 2-А з метою проведення фактичної перевірки ТОВ "ТТ ТРЕЙДІНГ".

За результатами виходу уповноважених осіб складено акт від 31.07.2023 р. №1724/04-36-09-02/43751255 Про неможливість проведення фактичної перевірки ТОВ "ТТ ТРЕЙДІНГ" у зв`язку з встановленням факту відсутності посадових осіб даного Товариства за адресою: м. Дніпро, Соборний р-н, вул. Барнаульська, буд. 2-А, кв. (офіс) 206.

04.08.2023 з електронного кабінету платника податків позивач отримав витяг з розпорядження заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області № 194-рл від 03.08.2023 р. (внутрішній № 124802), відповідно до якого ГУ ДПС у Дніпропетровській області, як орган ліцензування, зобов`язано анулювати ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, товариства з обмеженою відповідальності ТТ ТРЕЙДІНГ, реєстраційний номер ліцензії 990614202201770, терміном дії з 30.12.2022 по 30.12.2027.

Підставою для прийняття розпорядження № 194-рл від 03.08.2023 р. стало встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії. Тобто, спірне розпорядження № 194-рл від 03.08.2023 р. винесено на підставі абзацу 11 частини 52 статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».

07.08.2023 представником позивача подано адвокатський запит, в якому запитувалась наступна інформація:

- про надання копії акту про встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання, на підставі якого винесено Розпорядження № 194-рл від 03.08.2023 (внутрішній № 124802);

- про надання копії мультимедійної інформації щодо фіксації факту відсутності ТОВ ТТ ТРЕЙДІНГ за місцем провадження діяльності технічними приладами та/або технічними засобами, що здійснюють або мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису, та/або засобами фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису.

Листом від 14.08.2023 року №53951/6/04-36-09-03-10 відповідач надав відповідь на запит адвоката, яким повідомлено про складення акту від 02.08.2023 №1724/04-36-09-02/43751255 Про неможливість проведення фактичної перевірки ТОВ ТТ ТРЕЙДІНГ (код ЄДРПОУ 43751255)" та направлення його копії засобами поштового зв`язку з повідомленням про вручення за податковою адресою підприємства.

Позивач, вважаючи розпорядження відповідача № 194-рл від 03.08.2023 р. протиправним, звернувся до суду з позовом про його скасування та зобов`язання видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі інформацію щодо анулювання ліцензії на право оптової торгівлі пальним.

Суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги вказав, що відповідачем не дотримано процедури, яка передує прийняттю розпорядження про анулювання ліцензій, а позивач, в свою чергу, надав докази на спростування висновків акту контролюючого органу, складеного за наслідками виходу для проведення фактичної перевірки.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, враховуючи наступне.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі пальним, а також посилення боротьби з незаконним його виробництвом та обігом на території України регулює Закон Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального (далі - Закон № 481/95-ВР).

Відповідно до ст.1 Закону №481/95-ВР, ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку; анулювання ліцензії - позбавлення суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) права на провадження діяльності, зазначеної в ліцензії.

Згідно із ст.15 Закону №481/95-ВР ліцензії на всі види діяльності, передбачені цією статтею, видаються за умови обов`язкової реєстрації об`єкта оподаткування відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.

Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.

Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.

Ліцензії на право оптової торгівлі пальним видаються терміном на п`ять років органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України.

Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п`ять років.

Після видачі/призупинення/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального податковий орган вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.

Ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного розпорядження на підставі:

заяви суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

несплати чергового платежу за ліцензію;

встановлення факту незаконного використання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) марок акцизного податку (стосовно імпортерів);

встановлення факту торгівлі суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку;

рішення суду про встановлення факту переміщення суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем;

порушення вимог статті 15-3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях;

отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами;

встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії;

встановлення факту здійснення роздрібної торгівлі через реєстратори розрахункових операцій (книги обліку розрахункових операцій), не зазначені в ліцензії;

встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії;

порушення термінів звернення до органу ліцензування щодо зміни відомостей, зазначених у виданій суб`єкту господарювання (у тому числі іноземному суб`єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) ліцензії;

відмови, без законодавчих підстав, від доступу представника контролюючого органу до проведення перевірки відповідно до вимог статей 80, 81 Податкового кодексу України, на підставі акта, складеного посадовими (службовими) особами податкового органу, який засвідчує факт відмови.

Отже, податкові органи наділені повноваженнями анулювання ліцензій на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним з підстав, в тому числі встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії.

Як вбачається зі змісту наведених вище приписів статті 15 Закону № 481/95-ВР, законодавством чітко регламентовано послідовну процедуру анулювання ліцензій на торгівлю пальним, яка полягає у наступному:

- встановлення обставини, яка визначена статтею 15 Закону № 481/95-ВР, як підстава для анулювання ліцензії;

- прийняття органом, який видав ліцензію, письмового розпорядження про її анулювання;

- внесення відомостей про анулювання ліцензії до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.

Як встановлено судом, підставою для анулювання вказаної ліцензії стали обставини встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії.

Судом встановлено, що між ТОВ ФЛЕКСІБЛ ОФІС та ТОВ ТТ ТРЕЙДІНГ укладено договір суборенди нежитлового приміщення від 04.08.2022 року № 04-08/22, за умовами якого останній користується частиною нежитлового приміщення площею 14 кв.м., а саме частиною нежитлової будівлі, що знаходиться за адресою: 49044, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Соборний р-н, вул. Барнаульська, буд. 2-А, кімн. 206, яке є предметом договору оренди № 2619/06-1 від 26.08.2019 року. Зазначене приміщення використовується ТОВ ТТ ТРЕЙДІНГ з метою розміщення офісу, а також ведення статутної (господарської) діяльності не пов`язаної з промисловим виробництвом.

04.08.2023 року між ТОВ ФЛЕКСІБЛ ОФІС та ТОВ ТТ ТРЕЙДІНГ укладений договір №10825446, яким продовжена суборенда нежилого приміщення, що використовується в господарській діяльності позивача.

З наданої відповідачем інформації щодо фіксації факту відсутності ТОВ ТТ ТРЕЙДІНГ за місцем провадження діяльності технічними приладами та/або технічними засобами, що здійснюють або мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису, та/або засобами фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису, вбачається, що працівники ГУ ДПС в Дніпропетровській області не здійснили вхід в приміщення, в якому позивачем орендується офіс та здійснюється господарська діяльність. Фото були зроблені лише фасадної частини приміщення, що не може бути підставою для визнання факту відсутності позивача за місцезнаходженням.

Відповідно до приписів ст. 3 Закону №481 ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного рішення про анулювання у формі розпорядження про таке анулювання на підставі акта, що засвідчує факт відмови суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) та/або його посадових (службових) осіб (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) без законних підстав у допуску уповноважених представників контролюючого органу до проведення перевірки, складеного відповідно до вимог пункту 81.2 статті 81 Податкового кодексу України. До такого акта долучається мультимедійна інформація щодо фіксації зазначеного факту технічними приладами та/або технічними засобами, що здійснюють або мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису, та/або засобами фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису.

Розпорядження про анулювання ліцензії приймається на шістнадцятий робочий день з дня, наступного за днем вручення суб`єкту господарювання акта, що є підставою для анулювання ліцензії.

Суд встановив, що відповідно до наказу на проведення перевірки від 31.07.2023 року №3560-п, перевірку призначено тривалістю не більше 10 діб, розпочавши з 31.07.2023 року.

Акт про неможливість проведення фактичної перевірки складено 02.08.2023 року. При цьому, розпорядження про анулювання ліцензії прийнято відповідачем 03.08.2023 року, тобто на наступний день після складання акту про неможливість проведення фактичної перевірки, а не на шістнадцятий робочий день з дня, наступного за днем вручення суб`єкту господарювання акта, як це передбачено Законом.

У постанові Верховного Суду від 28 лютого 2020 року у справі № П/811/1015/16 наголошено, що принцип належного урядування має надзвичайно важливе значення для забезпечення правовладдя в Україні. Неухильне дотримання основних складових принципу належного урядування забезпечує прийняття суб`єктами владних повноважень легітимних, справедливих та досконалих рішень. Крім того, принцип належного урядування підкреслює те, що між людиною та державою повинні бути вибудовані саме публічно-сервісні відносини, у яких інституції та процеси служать всім членам суспільства.

За встановлених обставин, є вірними висновки суду першої інстанції, що відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість своїх дій та рішення, з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 КАС України, а тому розпорядження заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області № 194-рл від 03.08.2023 р. (внутрішній № 124802), відповідно до якого ГУ ДПС у Дніпропетровській області, як орган ліцензування, зобов`язано анулювати ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі Товариства з обмеженою відповідальності ТТ ТРЕЙДІНГ, реєстраційний номер ліцензії 990614202201770, терміном дії з 30.12.2022 по 30.12.2027 є протиправним та таким, що підлягало скасуванню.

Порядок ведення Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 545 (далі Порядок № 545).

Відповідно до абз.2 п.1 Порядку № 545 Єдиним реєстром ліцензіатів та місць обігу пального є електронна база даних, яка містить інформацію про суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місця виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі суб`єктів господарювання, які провадять діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.

Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального формується та ведеться ДФС та її територіальними органами в електронній формі на підставі відомостей, зазначених у документах, які подаються суб`єктами господарювання для отримання ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним відповідно до статей 3 та 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального (п.2 Порядку № 545).

Підставою для виключення суб`єкта господарювання з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального є рішення про анулювання ліцензії, прийняте ДПС та її територіальними органами відповідно до статей 3 і 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального (п.6 Порядку № 545).

Інформація про суб`єкта господарювання вноситься до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше робочого дня, наступного за днем видачі/зупинення/анулювання ліцензії або внесення змін до ліцензії (пункт 7 Порядку №545).

Враховуючи скасування судом розпорядження Головного управління ДПС у Дніпропетровській області № 194-рл від 03.08.2023 року Про анулювання ліцензії, належним та ефективним способом відновлення порушеного права позивача буде зобов`язання відповідача видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі інформацію про анулювання ліцензії на право оптової торгівлі пальним Товариства з обмеженою відповідальністю ТТ ТРЕЙДІНГ за реєстраційним номером №990614202201770.

Доводи, наведені у апеляційній скарзі відповідача, не спростовують правильних висновків суду першої інстанції, а тому рішення суду першої інстанції у даній справі слід залишити без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення.

Керуючись п.1 ч.1 ст.315, ч.1 ст.316, ст.ст.322, 328, 329 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області - залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10 листопада 2023 року у справі № 160/22280/23 - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, відповідно до п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Головуючий - суддяН.П. Баранник

суддяН.І. Малиш

суддяА.В. Шлай

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.04.2024
Оприлюднено22.04.2024
Номер документу118493145
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —160/22280/23

Постанова від 10.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 22.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 08.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Рішення від 10.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні