Ухвала
від 24.04.2024 по справі 585/1550/24
РОМЕНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 585/1550/24

Номер провадження 4-с/585/1/24

У Х В А Л А

I М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 квітня 2024 року м.Ромни

Роменський міськрайонний суд Сумської області

в складі головуючого судді Євтюшенкової В.І.,

участю секретаря судового засідання - Ковган О. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань справу за скаргою ОСОБА_1 на дії державного виконавця.

Особа, яка подала скаргу стягувач ОСОБА_1 ,

суб`єкт оскарження 1 - Шевченківський відділ Державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції,

суб`єкт оскарження 2 - Головний державний виконавець Шевченківського відділу Державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерств юстиції Осадець Мар`яна Олександрівна,

боржник - ОСОБА_2 ,

представник стягувача - ОСОБА_3 , який діє на підставі довіреності від 30.12.2023.

Стислий виклад позицій учасників справи.

02 квітня 2024 року ОСОБА_1 звернулася до суду зі скаргою, в якій просить визнати дії головного державного виконавця Шевченківського відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Осадець М.О. щодо обмеження при обчисленні розміру аліментів, які стягуються з ОСОБА_2 згідно виконавчого листа №585/4508/18, виданого 08.11.2019 року Роменським міськрайонним судом Сумської області, 10 прожитковими мінімумами на дитину відповідного віку, розмір яких був встановлений на відповідний місяць року, неправомірними та зобов`язати суб`єкта оскарження 1 визначити заборгованість зі сплати аліментів ОСОБА_2 згідно виконавчого листа №585/4508/18, виданого 08.11.2019 року Роменським міськрайонним судом Сумської області про стягнення з ОСОБА_2 на їїкористь аліменти наутримання доньки ОСОБА_4 в розмірі 1/4 частини з усіх видів його заробітку, доходу, але не менше 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, щомісяця, починаючи стягнення з дня пред`явлення позову до суду, тобто з 12 листопада 2018 року, без обмеження максимального розміру та провести їх стягнення з боржника, в порядку встановленому Закону України "Про виконавче провадження".

Скаргу мотивує тим, що 26.11.2019 року державним виконавцем Шевченківського відділу державної виконавчої служби міста Львів Головного територіального управління юстиції у Львівській області Домерецькою В.І. винесено постанову про відкриття виконавчого провадження з виконання виконавчого листа №585/4508/18, виданого 08.11.2019 року Роменським міськрайонним судом Сумської області про стягнення з ОСОБА_2 на її користь аліменти на утримання доньки - ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в розмірі 1/4 частини з усіх видів його заробітку (доходу), щомісяця, починаючи стягнення з 12 листопада 2018 року і до досягнення дитиною повноліття. На даний час виконавче провадження №60712352 знаходиться на виконанні у головного державного виконавця Шевченківського відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Осадець М.О.

20.02.2024 року нею на адресу Шевченківського відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції було надіслано Заяву від 20.02.2024 року, в якій вона на підставі ст.ст.19, 71 Закону України "Про виконавче провадження", просила:

1.Надати розрахунок заборгованості зі сплати аліментів згідно виконавчого листа №585/4508/18, виданого 08.11.2019 року Роменським міськрайонним судом Сумської області про стягнення з ОСОБА_2 на її користь аліменти на утримання доньки - ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в розмірі 1/4 частини з усіх видів його заробітку (доходу), щомісяця, починаючи стягнення з 12 листопада 2018 року і до досягнення дитиною повноліття, з моменту відкриття виконавчого провадження і по день проведення розрахунку.

2.Надати розрахунок утриманих аліментів за місцем роботи (служби) та виплати пенсії боржника, які надійшли на рахунок Шевченківського ВДВС у м. Львові і з будь-яких причин не були перерахованих мені.

3.Протягом трьох днів з моменту отримання даної заяви перерахувати їй заборгованість зі сплати аліментів, які були утримані за місцем роботи (служби), виплати пенсії боржника, та не були вчасно перераховані їй Шевченківським ВДВС у м. Львові.

21.03.2024 року нею отримано повідомлення Шевченківського відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції №В-3/6117 від 11.03.2024 року, згідно якого щодо запитуваних сум повернених коштів на рахунок боржника у зв`язку із надходженням коштів у поточному місяці із доходу боржника сум, із заробітної плати та пенсії боржника, на рахунок Відділу ДВС у розмірі, більшому за максимальний, виходячи із мінімального та максимального розміру аліментів у відповідному місяці (максимальний розмір аліментів на відповідний місяць, виходячи із прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку, тобто сума понад 10 прожиткових мінімумів у відповідному місяці):

-08.11.2021 6829,07 грн. повернено боржнику за заявою боржника ОСОБА_2 про повернення коштів, оскільки у липні 2021 прожитковий мінімум на одну дитину віком від 6 до 18 років становив 2510 грн. та з доходу боржника, а саме пенсії та заробітної плати, утримано коштів на загальну суму 31929,07 грн.: із пенсії 6829,07 грн. Та 25100 грн. із заробітної плати;

-04.10.2022 6829,07 грн. оскільки за жовтень 2022 надійшли кошти у розмірі 13658,15 грн. та 18799,97 грн., що перевищувало максимальний розмір аліментів;

-07.02.2023 3363,33 грн. оскільки кошти у поточному місяці утримані із заробітної плати та пенсії боржника сукупно перевищували суму максимального розміру у поточному місяці на суму повернення;

-07.04.2023 6829,07 грн. оскільки кошти у поточному місяці утримані із заробітної плати та пенсії боржника сукупно перевищували суму максимального розміру у поточному місяці на суму повернення;

-03.07.2023 6829,07 грн. оскільки кошти у поточному місяці утримані із заробітної плати та пенсії боржника сукупно перевищували суму максимального розміру у поточному місяці на суму повернення.

Щодо повернення коштів згідно п.3 поданої нею заяви, у даній частині заявлених вимог заява не підлягає задоволенню, оскільки суми у поточних місяцях перевищували максимальний розмір аліментів (10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку, розмір котрих був встановлений на відповідний місяць року).

Посилаючись на п.9 ч.1 ст. 129 Конституції України,ч.1 ст. 18 ЦПК України, ст. 1, п.1 ч.1 ст. 3, ч.1 ст. 18, ст. 71 ЗУ «Про виконавче провадження», ч.ч.1-3 ст. 181 СК України, вважає, що дії головного державного виконавця Шевченківського відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Осадець М.О. щодо обмеження при обчисленні розміру аліментів 10 прожитковими мінімумами на дитину відповідного віку, розмір яких був встановлений на відповідний місяць року, є неправомірними.

18квітня 2024року від начальника Шевченківського ВДВС у м. Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надійшли заперечення на скаргу, в яких останній просить про відмову в задоволенні скарги в повному обсязі. Свої заперечення мотивує тим, що стягнення аліментів у ВП 60712352 проводиться із заробітної плати та пенсії боржника у розмірі доходу.. Заборгованість зі сплати аліментів відсутня. З 01.01.2024 збільшено мінімальний розмір аліментів на дитину і з 01.01.2024 він становить 1281,5 грн. (для дітей віком до 6 років) і 1598 грн. (для дітей від 6 до 18 років). Це пов`язано із підвищенням прожиткового мінімуму в Україні.

Щодо заявлених у заяві вимог про повернення зазначених у скарзі коштів, вважає, що заява не підлягає задоволенню, оскільки суми у вказаних місяцях перевищували максимальний розмір аліментів (10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку, розмір яких був встановлений у відповідний місяць року).

Аліменти це щомісячні виплати на утримання дитини, які повинен сплачувати один з батьків (який проживає окремо від дитини). У СК України зазначається, що батьки повинні утримувати дитину від народження до досягнення повноліття (18 років). Батьки також повинні сплачувати аліменти на повнолітню дитину, до 23 років, якщо вона потребує матеріальної допомоги у зв`язку з непрацездатністю або навчанням.

Мінімальний рекомендований розмір аліментів на одну дитину становить розмір прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку і може бути присуджений судом у разі достатності заробітку (доходу) платника аліментів.

Так, аліменти можуть бути меншими за половину прожиткового мінімуму, визначеного для дітей певної вікової категорії. Відповідно до закону про Держбюджет на 2024 рік, прожитковий мінімум на дітей віком до 6 років 2563 грн., для дітей віком від 6 до 18 років 3196 грн. Мінімальний розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим як 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. Це зазначено у Сімейному кодексі України. Тобто мінімальний розмір аліментів на дитину віком до 6 років 1281,5 грн., на дітей від 6 до 18 років 1598 грн.

Згідно ч.5 ст 183 СК України максимальний розмір аліментів становить 10 прожиткових мінімумів на дитину.

Тобто максимум, що має сплачувати один з батьків на дитину до 6 років 25630 грн., на дітей від 6 до 18 років 31960 грн. станом на зараз.

Розмір аліментів за попередній період відраховувався виходячи із прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку у поточному місяці у розмірі, який був визначений на кожен поточний місяць, так як даний розмір змінний у зв`язку із зміною прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку. Стягнення аліментів проводиться із пенсії та заробітної плати боржника та відрахування здійснюються у розмірі доходу боржника відповідними бухгалтеріями за місце отримання доходу боржником та виходячи, що щомісячний платіж за аліментами не може перевищувати 10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку. А, відтак, дії головного державного виконавця Відділу Осадець М.О. є правомірними та вчинені з дотриманням вимог Закону.

Заяви, клопотання та інші процесуальні дії у справі.

24.04.2024 представник ОСОБА_1 ОСОБА_5 подав заяву про розгляд скарги у його відсутності та без участі його довірительки. скаргу підтримав.

Інші учасники процесу до суду не з`явились, про час і місце розгляду скарги повідомлені.

Фактичні обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин.

20.02.2024стягувачем ОСОБА_1 до Шевченківського ВДВСу м.Львові Західногоміжрегіонального управлінняМіністерства юстиціїнаправлено заяву,про те,що наданий часу провадженніголовного державноговиконавця ШевченківськогоВДВС ум.Львові Західногоміжрегіонального управлінняМіністерства юстиції ОсадецьМ.О.перебуває виконавчепровадження зпримусового виконаннявиконавчого листа№585/4508/18,яким стягнутоз ОСОБА_2 на їїкористь аліменти наутримання доньки ОСОБА_4 в розмірі 1/4 частини з усіх видів його заробітку, доходу, але не менше 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, щомісяця. Як їй стало відомо, що державним виконавцем їй перераховувались аліменти в розмірі, меншому ніж було утримано за місце роботи боржника. На стягнуті постановою Сумського апеляційного суду 14.11.2019 аліменти (справа №585/4508/18) обмеження ч.5 ст. 183 СК України не розповсюджуються. Просила надати розрахунок заборгованості зі сплати аліментів за указаним виконавчим провадженням, надати розрахунок утриманих аліментів за місцем роботи (служби) та виплати пенсії боржника, які надійшли на рахунок Шевченківського ВДВС у м. Львові і з будь-яких причин не були їй перераховані та протягом 3 днів з моменту отримання даної заяви перерахувати їй заборгованість зі сплати аліментів, які були утримані за місцем роботи (служби), виплати пенсії боржника, та не були вчасно перераховані їй Шевченківським ВДВС у м. Львові (а.с.6).

11.03.2024 за вих №11.03.2024/В-3/6117 ОСОБА_6 Шевченківським ВДВС у м. Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції направлено відповідь, в якій вказано про те, що щодо запитуваних сум повернених коштів на рахунок боржника у зв`язку із надходженням коштів у поточному місяці із доходу боржника сум, із заробітної плати та пенсії боржника, на рахунок Відділу ДВС у розмірі, більшому за максимальний, виходячи із мінімального та максимального розміру аліментів у відповідному місяці (максимальний розмір аліментів на відповідний місяць, виходячи із прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку, тобто сума понад 10 прожиткових мінімумів у відповідному місяці):

-08.11.2021 6829,07 грн. повернено боржнику за заявою боржника ОСОБА_2 про повернення коштів, оскільки у липні 2021 прожитковий мінімум на одну дитину віком від 6 до 18 років становив 2510 грн. та з доходу боржника, а саме пенсії та заробітної плати, утримано коштів на загальну суму 31929,07 грн.: із пенсії 6829,07 грн. та 25100 грн. із заробітної плати;

-05.01.2022 6829,07 грн., оскільки із пенсії боржника помилково утримано платіж двічі (у розмірі пенсії);

-04.10.2022 6829,07 грн. оскільки за жовтень 2022 надійшли кошти у розмірі 13658,15 грн. та 18799,97 грн., що перевищувало максимальний розмір аліментів;

-07.02.2023 3363,33 грн. оскільки кошти у поточному місяці утримані із заробітної плати та пенсії боржника сукупно перевищували суму максимального розміру у поточному місяці на суму повернення;

-07.04.2023 6829,07 грн. оскільки кошти у поточному місяці утримані із заробітної плати та пенсії боржника сукупно перевищували суму максимального розміру у поточному місяці на суму повернення;

-03.07.2023 6829,07 грн. оскільки кошти у поточному місяці утримані із заробітної плати та пенсії боржника сукупно перевищували суму максимального розміру у поточному місяці на суму повернення.

Щодо повернення коштів згідно п.3 поданої заяви, у даній частині заявлених вимог заява не підлягає задоволенню, оскільки суми у поточних місяцях перевищували максимальний розмір аліментів (10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку, розмір котрих був встановлений на відповідний місяць року) (а.с.7-8).

Як додаток, долучено розрахунок заборгованості зі сплати аліментів згідно ВП № №60712352 від 11.03.2023 на 2 арк., з якого вбачається, що заборгованість станом на 11.03.2024 відсутня (а.с.9-10).

Норми права, застосовані судом:

Згідно ст.4ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.

Відповідно до Конституції України та ч. 1 ст. 18 ЦПК України судові рішення, що набрали законної сили, обов`язкові для всіх органів державної влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, посадових чи службових осіб та громадян і підлягають виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами.

Відповідно до ст.447ЦПК України сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до цього Кодексу, порушено їхні права чи свободи.

Відповідно до ч.1 ст.74Закону України«Про виконавчепровадження» рішення, дії чи бездіяльність виконавця та посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені сторонами, іншими учасниками та особами до суду, який видав виконавчий документ, у порядку, передбаченому законом.

Статтею 451ЦПК України передбачено, що за результатами розгляду скарги суд постановляє ухвалу. У разі встановлення обґрунтованості скарги суд визнає оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність неправомірними і зобов`язує державного виконавця або іншу посадову особу органу державної виконавчої служби, приватного виконавця усунути порушення (поновити порушене право заявника). Якщо оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність були прийняті або вчинені відповідно до закону, в межах повноважень державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби, приватного виконавця і право заявника не було порушено, суд постановляє ухвалу про відмову в задоволенні скарги.

Згідно ст. 1 Закону України«Про виконавчепровадження» від 02.06.2016 року, виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Згідно ч. 2 вищевказаного Закону, примусове виконання рішень покладається на органи державної виконавчої служби (державних виконавців) та у передбачених цим Законом випадках на приватних виконавців, правовий статус та організація діяльності яких встановлюються Законом України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів".

Згідно ст.71 Закону України «Про виконавче провадження» порядок стягнення аліментів визначається законом. Виконавець стягує з боржника аліменти у розмірі, визначеному виконавчим документом, але не менше мінімального гарантованого розміру, передбаченогоСімейним кодексом України. Визначення суми заборгованості із сплати аліментів, присуджених як частка від заробітку (доходу), визначається виконавцем у порядку, встановленомуСімейним кодексом України. Спори щодо розміру заборгованості із сплати аліментів вирішуються судом за заявою заінтересованої особи у порядку, встановленому законом.

Згідно з частинами 1-3 ст.181 Сімейного кодексу України способи виконання батьками обов`язку утримувати дитину визначаються за домовленістю між ними. За домовленістю між батьками дитини той із них, хто проживає окремо від дитини, може брати участь у її утриманні в грошовій і (або) натуральній формі. За рішенням суду кошти на утримання дитини (аліменти) присуджуються у частці від доходу її матері, батька або у твердій грошовій сумі за вибором того з батьків або інших законних представників дитини, разом з яким проживає дитина. Спосіб стягнення аліментів, визначений рішенням суду, змінюється за рішенням суду за позовом одержувача аліментів.

Частка заробітку (доходу) матері, батька, яка буде стягуватися як аліменти на дитину, визначається судом (частина перша статті 183 Сімейного кодексу України).

Відповідно до ст.195 Сімейного кодексу України заборгованість за аліментами, присудженими у частці від заробітку (доходу), визначається виходячи з фактичного заробітку (доходу), який платник аліментів одержував за час, протягом якого не провадилося їх стягнення, незалежно від того, одержано такий заробіток (дохід) в Україні чи за кордоном. Розмір заборгованості за аліментами обчислюється державним виконавцем, приватним виконавцем, а в разі виникнення спору - судом.

Мотиви суду.

Суд оцінив докази за власним переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному та безпосередньому їх дослідженні, давши їм оцінку в цілому так і кожному окремо враховує всі надані докази, зазначені вище, дійшов наступного.

Судом встановлено, що на примусовому виконанні Шевченківського відділу державної виконавчої служби міста Львів Західного МРУ МЮ м. Львів ( головний державний виконавець Осадець М.О.) перебуває виконавчого провадження з примусового виконання виконавчого листа №585/4508/18, виданого 08.11.2019 року Роменським міськрайонним судом Сумської області про стягнення з ОСОБА_2 на користь ОСОБА_1 аліменти на утримання доньки - ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в розмірі 1/4 частини з усіх видів його заробітку (доходу), щомісяця, починаючи стягнення з 12 листопада 2018 року і до досягнення дитиною повноліття.

Під час примусового виконання указаного виконавчого листа, з посиланням на ч.5 ст. 183 Сімейного кодексу України, у відповідності до вимог якої той із батьків або інших законних представників дитини, разом з яким проживає дитина, має право звернутися до суду із заявою про видачу судового наказу про стягнення аліментів у розмірі на одну дитину - однієї чверті, на двох дітей - однієї третини, на трьох і більше дітей - половини заробітку (доходу) платника аліментів, але не більше десяти прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку на кожну дитину, головним державним виконавцем, у провадженні якої перебуває виконавчий лист, обмежено розмір стягуваних аліментів 10 прожитковими мінімумами на дитину відповідного віку, розмір яких був встановлений рішенням суду під час вирішення спору про стягнення аліментів між сторонами в порядку позовного провадження.

Враховуючи вищевказані норми права, суд дійшов висновку, що дії головного державного виконавця Шевченківського відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Осадець М.О. щодо обмеження при обчисленні розміру аліментів 10 прожитковими мінімумами на дитину відповідного віку, розмір яких був встановлений на відповідний місяць року, суперечать вимогам ст.129 Конституції України, ст.18 Цивільного процесуального кодексу України, ст.ст.1,3,18,71ЗаконуУкраїни «Провиконавче провадження», ст.ст. 181, 183, 195 Сімейного кодексу України, та є неправомірними, оскільки обмеження при обчисленні розміру аліментів 10 прожитковими мінімумами застосовуються під час розгляду заяв про видачу судових наказів про стягнення аліментів і ч.5 ст. 183 СК України не застосовується під час розгляду спорів про стягнення аліментів в позовному провадженні.

Оскільки судом справа №585/4508/18 розглядалась в порядку позовного провадження і при вирішенні спору судом прийнято рішення про стягнення з ОСОБА_2 на користь ОСОБА_1 аліменти на утримання доньки - ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , саме у розмірі 1/4 частини з усіх видів його заробітку (доходу), щомісяця, починаючи стягнення з 12 листопада 2018 року і до досягнення дитиною повноліття, і вказівка щодо того, що розмір стягуваних аліментів не може бути більше десяти прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку у рішенні суду відсутня, головний державний виконавець не повинна була здійснювати такі обмеження.

Таким чином, перевіривши доводи скаржниці та оцінивши докази в їх сукупності, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення скарги.

Також під час постановлення ухвали судом застосовані норми процесуального права: ст. ст. 4, 447, 451, 260, 263, 265, 268 ЦПК України.

СУД У Х В А Л И В:

Скаргу ОСОБА_1 , суб`єкт оскарження 1- Шевченківський відділ Державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, суб`єкт оскарження 2 - Головний державний виконавець Шевченківського відділу Державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерств юстиції Осадець Мар`яна Олександрівна, боржник ОСОБА_2 , на дії державного виконавця задовольнити.

Визнати дії головного державного виконавця Шевченківського відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Осадець Мар`яни Олександрівни щодо обмеження при обчисленні розміру аліментів, які стягуються з ОСОБА_2 згідно виконавчого листа №585/4508/18, виданого 08.11.2019 року Роменським міськрайонним судом Сумської області, 10 прожитковими мінімумами на дитину відповідного віку, розмір яких був встановлений на відповідний місяць року, неправомірними.

Зобов`язати головного державного виконавця Шевченківського відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Осадець Мар`яну Олександрівну визначити заборгованість зі сплати аліментів ОСОБА_2 згідно виконавчого листа №585/4508/18, виданого 08.11.2019 року Роменським міськрайонним судом Сумської області про стягнення з ОСОБА_2 на користь ОСОБА_1 аліментина утриманнядоньки ОСОБА_4 в розмірі 1/4 частини з усіх видів його заробітку, доходу, але не менше 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, щомісяця, починаючи стягнення з дня пред`явлення позову до суду, тобто з 12 листопада 2018 року, без обмеження максимального розміру та провести їх стягнення з боржника, в порядку встановленому Закону України "Про виконавче провадження".

Ухвала суду може бути оскаржена до Сумського апеляційного суду протягом 15 днів з дня проголошення ухвали суду.

Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Роменського міськрайонного суду В. І. Євтюшенкова

СудРоменський міськрайонний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення24.04.2024
Оприлюднено26.04.2024
Номер документу118617006
СудочинствоЦивільне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —585/1550/24

Ухвала від 12.12.2024

Цивільне

Сумський апеляційний суд

Криворотенко В. І.

Ухвала від 19.11.2024

Цивільне

Сумський апеляційний суд

Криворотенко В. І.

Ухвала від 19.11.2024

Цивільне

Сумський апеляційний суд

Криворотенко В. І.

Ухвала від 09.10.2024

Цивільне

Сумський апеляційний суд

Криворотенко В. І.

Ухвала від 09.10.2024

Цивільне

Сумський апеляційний суд

Криворотенко В. І.

Ухвала від 07.10.2024

Цивільне

Сумський апеляційний суд

Криворотенко В. І.

Ухвала від 24.04.2024

Цивільне

Роменський міськрайонний суд Сумської області

Євтюшенкова В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні