Постанова
від 30.04.2024 по справі 826/3775/17
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 квітня 2024 року

м. Київ

справа № 826/3775/17

касаційне провадження № К/9901/69204/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача Бившевої Л.І.,

суддів: Хохуляка В.В., Юрченко В.П.,

розглянув у попередньому судовому засіданні касаційну скаргу Черкаської митниці ДФС на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 31.07.2018 (суддя Кузьменко В.А.) та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 15.11.2018 (головуючий суддя - Мельничук В.П., судді - Ісаєнко Ю.А., Лічевецький І.О.) у справі за позовом Приватного підприємства «Будпостач» до Черкаської митниці ДФС про визнання протиправним та скасування рішення,

УСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Будпостач» (далі - Підприємство, позивач, платник) звернулось до суду із позовом до Черкаської митниці ДФС (далі - відповідач, Митниця, митний орган), в якому просило визнати протиправним та скасувати рішення Митниці про визначення коду товару від 29.12.2016 № КТ-902030000-0007-2016.

В обґрунтування зазначених позовних вимог Підприємcтво послалося на протиправність прийняття митним органом рішення, яким позивачу визначено код товару за Українським класифікатором товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТ ЗЕД) з підстав неврахування всіх документів та доказів, поданих декларантом до декларації. Згідно з висновком експертного товарознавчого дослідження зроблено висновок про те, що товари "Верстатні лещата на поворотній основі" моделі 100 мм, 125 мм, 150 мм, 200 мм, виробник R.P.OVERSEAS відповідають коду 84 66 20 20 00 згідно з УКТ ЗЕД; відповідно до оформлених виробником та продавцем товарів, а також Міжнародною торгівельно-промисловою палатою Північної Індії, зазначені у рішенні товари № 1 є лещатами верстатними поворотними, а не слюсарними; у картках відмови у прийнятті митних декларацій причинами відмови у митному оформленні є неможливість однозначно перевірити правильність класифікації товару, тому рішення винесено без достатньої інформації.

Окружний адміністративний суд міста Києва рішенням від 31.07.2018, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 15.11.2018, позов задовольнив повністю: визнав протиправним та скасував рішення Митниці про визначення коду товару від 29.12.2016 №КТ-902030000-0007-2016.

Задовольняючи позовні вимоги, суди попередніх інстанцій дійшли до висновку про протиправність оскаржуваного рішення Митниці з підстав того, що надані відповідачу при митному оформленні товару відомості про визначення митної вартості товару підтверджують, що товари "Верстатні лещата на поворотній основі" моделі 100 мм, 125 мм, 150 мм, 200 мм, виробник R.P.OVERSEAS, відповідають коду 84 66 20 20 00 згідно з УКТ ЗЕД.

Митниця, не погодившись з прийнятими судовими рішеннями, звернулася до суду з касаційною скаргою, в якій просить скасувати рішення судів першої та апеляційної інстанцій та ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову.

В обґрунтування своїх вимог відповідач посилається на порушення судами попередніх інстанцій норм матеріального і процесуального права, неповне з`ясування обставин справи. Відповідач зазначає про неврахування судами, що в поданих до митного оформлення документах, позивачем не надано жодних належних доказів, які містять достовірну інформацію техніко-технологічну документацію на оцінюваний товар (не надано належних і достатніх доказів того, що товар є частиною будь-якого верстата).

В касаційній скарзі не вказано, в чому саме полягає неправильне застосування судами норм матеріального права, митний орган фактично викладає обставини, якими він керувався під час прийняття оскаржуваного рішення.

Верховний Суд у складі Касаційного адміністративного суду ухвалою від 28.12.2018 відкрив провадження за касаційною скаргою відповідача та витребував матеріали справи із суду першої інстанції.

Позивач у відзиві на касаційну скаргу, посилаючись на законність і обґрунтованість судових рішень попередніх інстанцій, просить залишити їх без змін, а касаційну скаргу залишити без задоволення.

Верховний Суд у складі Касаційного адміністративного суду ухвалою від 29.04.2024 призначив справу до касаційного розгляду в попередньому судовому засіданні на 30.04.2024.

Переглядаючи оскаржувані судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги, перевіряючи дотримання судами попередніх інстанцій норм процесуального права при встановленні фактичних обставин у справі та правильність застосування ними норм матеріального права, Верховний Суд, враховуючи межі касаційної скарги, дійшов висновку, що касаційна скарга задоволенню не підлягає, з огляду на наступне.

Як установлено судами попередніх інстанцій, між позивачем (покупець) та Компанією R.P.OVERSEAS (Індія) (продавець) був укладений контракт від 20.02.2016 №714, за умовами якого продавець продає, а покупець купує з доставкою на територію України морським транспортом товари (ручний інструмент та/або набори ручного інструменту) торгової марки «Сталь» відповідно до проформи-інвойсу або інвойсу.

Згідно з інвойсом від 19.09.2016 №RP/EXP/2205 продавець поставив позивачу, у тому числі, наступний товар: лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт.

Позивачем подано до митного органу електронну митну декларацію від 14.11.2016 №902030000/2016/304243, за якою позивачем ввезено на митну територію України товар, зокрема: "1. Приладдя для свердлильних верстатів: затискні пристрої спеціального призначення для кріплення та фіксації оброблювальних деталей: лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт., виробник - R.P.OVERSEAS, країна виробництва - IN" з кодом товару за УКТ ЗЕД 8466 20 20 00.

Митниця рішенням від 29.12.2016 № КТ-902030000-0007-2016 визначила, що імпортований позивачем товар "1. Приладдя для свердлильних верстатів: затискні пристрої спеціального призначення для кріплення та фіксації оброблювальних деталей: лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт., виробник - R.P.OVERSEAS, країна виробництва - IN" визначено як "затискачі настільні слюсарні: лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт., виробник - R.P.OVERSEAS, торговельна марка - СТАЛЬ" класифіковано за кодом УКТ ЗЕД 8205 70 00 00.

Спірним питанням у цій справі є призначення товару "лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт., виробник - R.P.OVERSEAS, країна виробництва - IN".

Як свідчить зміст електронних повідомлень Митниці, надісланих платнику, та карток відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №№902000003/2016/00056, 02030000/2016/00094, причиною прийняття оскаржуваного рішення та класифікації митним органом імпортованого товару за кодом УКТ ЗЕД 8205 70 00 00 є неможливість однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей у зв`язку із нездійсненням документального підтвердження заявленого коду товару відповідно до вимог частини третьої статті 69 Митного кодексу України, та те, що задекларовані лещата за своїм зовнішнім виглядом схожі зі слюсарними лещатами, які використовуються у майстернях шляхом кріплення до звичайних столів.

Відповідно до частини 1 статті 341 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції переглядає судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги та на підставі встановлених фактичних обставин справи перевіряє правильність застосування судом першої чи апеляційної інстанції норм матеріального і процесуального права.

Відносини, з приводу яких виник даний спір, регулюються Митним кодексом України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) (далі - Митний кодекс України).

Частиною першою статті 67 Митного кодексу України визначено, що Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів (далі - ГС) і затверджується Законом України „Про Митний тариф України".

Українську класифікацію товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) розроблено на виконання Україною своїх міжнародних зобов`язань, а саме: положень Міжнародної конвенції про Гармонізовану систему опису та кодування товарів (далі - Конвенція), Договірною стороною якої Україна стала згідно з Указом Президента України від 17.05.2002 №466/2002 „Про приєднання України до Міжнародної конвенції про Гармонізовану систему опису та кодування товарів" з набуттям усіх прав та зобов`язань, передбачених статтями Конвенції.

Чинна УКТ ЗЕД затверджена Законом України „Про Митний тариф України".

Статтею 68 Митного кодексу України встановлено, що ведення УКТ ЗЕД здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної митної справи, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Ведення УКТ ЗЕД, крім іншого, передбачає прийняття рішень щодо класифікації та кодування товарів в УКТ ЗЕД у складних випадках.

Згідно з частинами першою, восьмою статті 257, частиною першою статті 266 Митного кодексу України декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого Кодексом. Декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Частиною першою статті 69 Митного кодексу України визначено, що товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТЗЕД. Код товару декларується декларантом або уповноваженою ним особою.

Органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД (частина друга статті 69 Митного кодексу України).

У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари (частина четверта статті 69 МК України).

Відповідно до частини сьомої статті 69 Митного кодексу України рішення органів доходів і зборів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням органу доходів і зборів щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення до органу вищого рівня відповідно до глави 4 цього Кодексу або до суду.

Висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.

Відповідно до положень Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД Митного тарифу України, встановленого Законом України "Про Митний тариф України", класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється за такими правилами:

1. Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТ ЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:

2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного; (b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.

3. У разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином: (a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару; (b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати; (c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.

4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.

Зазначеними Правилами передбачено, що при віднесенні товару до тієї чи іншої позиції слід виходити з більш конкретного опису товару, тобто саме характеристики товару є визначальними для класифікації товару відповідно до УКТ ЗЕД.

Щодо первинного коду УКТ ЗЕД, заявлених позивачем для розмитнення та коду, встановленого відповідачем, вказуються наступні описи товару: до товарної позиції 8466 20 20 00 відносяться: 8466 - частини та приладдя, призначені винятково або переважно для обладнання товарних позицій 8456 - 8465, включаючи пристрої для кріплення інструментів або деталей, різенарізні саморозкривні головки, ділильні головки та інші спеціальні пристрої для верстатів; кріплення для інструментів будь-якого типу, призначених для ручних робіт: 8466 20 - пристрої для кріплення оброблюваних деталей: 8466 20 20 00 - затискні пристрої та арматура спеціального призначення; комплекти стандартних затискних пристроїв і арматури.

Поясненнями до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затверджених наказом Державної фіскальної служби України від 09.06.2015 № 401 (далі - Пояснення до УКТ ЗЕД), передбачено наступне.

Крім верстатів групи 82 та за умови дотримання загальних положень щодо класифікації частин (див. Загальні положення до Розділу XVI), до цієї товарної позиції включаються: (А) Частини машин товарних позицій 8456 - 8465.

(B) Приладдя до цього устаткування, а саме, допоміжні пристрої, застосовувані разом з машинами, наприклад, змінні пристрої, які модифікують машину таким чином, що вона може виконувати більш широкий діапазон операцій; пристрої для підвищення точності; пристрої, що виконують певну допоміжну функцію щодо головної функції машини.

(C) Пристрої для кріплення інструменту будь-якого типу, утримуваного під час роботи рукою.

Дуже широкий діапазон класифікованих частин і приладдя містить у собі:

(1) Пристрої для кріплення інструменту, які утримують, спрямовують або включають у дію робочий інструмент та які допускають заміну одного інструменту іншим. Вони бувають різноманітних типів, наприклад:

патрони; різенарізні і свердлильні цангові патрони; саморозкривні різенарізні головки; токарні різцетримачі; тримачі шліфувальних дисків; хонінгувальні головки для застосування в хонінгувальних верстатах; розточувальні оправки; револьверні головки до токарно-револьверних верстатів і т.п.

До цієї товарної позиції включаються також пристрої для кріплення інструменту будь-якого типу, призначеного для ручних робіт. Такі тримачі зазвичай застосовуються для інструментів товарної позиції 8205 або 8467, але до цієї товарної позиції включаються також пристрої для кріплення інструменту для агрегатів із гнучкими валами (див. також пояснення до товарних позицій 8467 і 8501).

(2) Тримачі для оброблюваних деталей, призначені для кріплення, а іноді і для маніпуляції (потрібної для виконання конкретної операції) деталлю, оброблюваної у верстаті. Сюди входять: центри токарних верстатів; механічні або пневматичні токарні патрони всіх типів з їх затискними кулачками; плити і столи для установлення деталі (незалежно від того, чи мають вони мікрометричний регулювальний або встановний пристрій чи не мають); затискачі та встановні кутники; чеки і клини; нерухомі, поворотні або регульовані механічні лещата; нерухомі люнети (кільцеподібні пристрої, призначені для підтримування довгих деталей під час токарної обробки з метою запобігання жолоблення і гасіння вібрації, створюваної тиском інструменту).

(3) Допоміжні приладдя для поперечного просікання крайок, для сферичного гостріння і т.п.

(4) Копіювальні приладдя (включаючи приладдя з електричною або електронною системою керування) для автоматичного відтворення деталі відповідно до моделі.

(5) Пристрої для обробки поверхні до токарних верстатів, поздовжньо-стругальних, поперечно-стругальних та ін.

(6) Механічні або пневматичні пристрої, застосовувані для автоматичного керування просуванням оброблюваної деталі або інструменту під час виконання обробки.

(7) Інші спеціальні допоміжні пристрої, призначені для підвищення точності верстата без фактичного втручання в його роботу. До їхнього числа входять центрувальні і вирівнювальні пристрої; ділильні головки; ділильно-поворотні столи; мікрометричні упори каретки; пристрої для встановлення позиції кареток і т.п. Такі пристрої включаються до цієї товарної позиції навіть у тому випадку, якщо вони забезпечуються оптичним пристроєм, що полегшує зчитування показів по шкалі або проведення різних регулювань (наприклад, "оптичні" ділильні головки). Проте до цієї товарної позиції не включаються прилади, які самі по собі є фактично оптичними приладами, наприклад, центрувальні мікроскопи (товарна позиція 9011), зорові труби для центрування або вирівнювання та випробувальні прилади з проектуванням зображення (товарна позиція 9031) і т.п. до товарної позиції 8205 70 00 00 відносяться: 8205 - Інструменти ручні (включаючи алмазні склорізи), що в іншому місці не зазначені; лампи паяльні; лещата, затискачі та аналогічні інструменти, крім приладдя або частин верстатів; ковадла; горна переносні; шліфувальні круги з опорними рамами, ручним або ножним приводом: 8205 70 00 00 - затискні пристрої та арматура спеціального призначення; комплекти стандартних затискних пристроїв і арматури.

Відповідно до Пояснення до УКТ ЗЕД до товарної позиції 8205 включаються всі ручні інструменти, не включені в інші товарні позиції цієї групи або не названі в іншому місці Класифікації (див. Загальні положення до цієї групи), а також деякі інші інструменти або пристрої, перелічені в заголовку.

До неї входить велика кількість ручних інструментів (включаючи ті з них, що мають прості ручні механізми, такі як заводні ручки, храповики чи зубчасті передачі). Ця група інструментів включає зокрема: (G) Лещата, затискачі та аналогічні вироби, включаючи ручні лещата, пруткові, верстакові або настільні лещата для столярів чи теслярів, слюсарів, збройових майстрів, годинникарів і т.п., але не включаючи лещата, що є приладдям або частиною верстатів чи водоструминних різальних машин. Ця група виробів також включає затискачі та верстакові фіксатори, які, подібно до лещат, використовуються як затискні пристрої (наприклад, столярні затискачі, підлогові затискачі та затискачі, використовувані під час виготовлення інструментів).

Ця група виробів включає металеві лещата з губками, покритими неметалічним матеріалом (дерево, волокно і т.п.), що захищають виріб від пошкоджень.

Таким чином, в даному випадку визначальними для класифікації товару згідно з Основними правилами інтерпретації УКТ ЗЕД є встановлення характеристик товару чи є імпортовані лещата приладдям для верстатів (верстатні лещата) (визначена декларантом товарна позиція 8466), чи товари є лещатами, що не є приладдям або частиною верстатів (слюсарні лещата) (товарна позиція 8205, яка обрана митницею для класифікації товарів).

Як установлено судами попередніх інстанцій, відповідно до інвойсу від 19.09.2016 №КР/ЕХР/2205, виписаного продавцем та виробником товарів, компанією R.P.OVERSEAS (Індія), у графі "Найменування" вказано, що продавець продає, а покупець купує: "100 лещата верстатні поворотні, 125 лещата верстатні поворотні, 150 лещата верстатні поворотні, 200 лещата верстатні поворотні".

Лише одна модель лещат, зазначена продавцем у найменуванні "75 лещата настільні, неповоротні", віднесена виробником до слюсарних лещат і, які, відповідно, заявлені у митній декларації за кодом згідно з УКТ ЗЕД, за яким класифікуються слюсарні лещата.

У графі "Найменування" пакувального листа до інвойсу від 19.09.2016 №КР/ЕХР/2205 продавцем визначено, що лещата моделей 100, 125, 150, 200 є лещатами верстатними поворотними, а лещата моделі 75 є лещатами настільними неповоротними.

Згідно з експортним прайс-листом від 19.09.2016 в графі "Найменування" також зазначено, що моделі лещат 100, 125, 150, 200 є лещатами верстатними поворотними, а лещата моделі 75 є лещатами настільними, неповоротними.

В інструкції для верстатних лещат на поворотній основі моделей 100, 125, 150, 200 виробник товарів компанія R.P.OVERSEAS (Індія) зазначає, що верстатні лещата використовуються для металообробних чи для механічних приладів для затиснення металу під час шліфування чи різьби; губки зроблені з алюмінію, щоб захистити тонку роботу; верстатні лещата кріплять на поверхню болтами на робочу поверхню до верстата.

Відповідно до сертифікату про походження товару № 69081, виданого Торгово-промисловою палатою Північної Індії, у графі "Опис товару" зазначено, що моделі лещат 100, 125, 150, 200 є лещатами верстатними поворотними, а лещата моделі 75 є лещатами настільними, неповоротними (слюсарними лещатами).

Відповідно до складених у межах спірних правовідносин документів щодо поставки, моделі лещат 100, 125, 150, 200 є лещатами верстатними та відповідають товарній позиції за кодом згідно з УКТЗЕД 8466 20 20 00.

Позивач звертався до виробника та продавця імпортованих товарів про надання додаткових відомостей, у зв`язку з неодноразовими вимогами митниці у електронних повідомленнях.

Так, у своїй відповіді Компанія R.P.OVERSEAS повідомила, що лещата верстатні поворотні, які вказані в інвойсі від 19.09.2016 № КР/ЕХР/2205 є верстатними та призначені для встановлення на свердлильних, фрезерних та інших верстатах; використовуються верстатні лещата для жорсткого закріплення деталей на верстаті під час фрезерування, свердління, шліфування та іншого оброблення деталей.

Згідно з повідомленням від 26.12.2016 продавець додатково підтвердив, що лещата, вказані в інвойсі від 19.09.2016 №RP/EXP/2205, є верстатними і використовуються для жорсткого закріплення деталей на верстаті під час фрезування, свердління, шліфування та іншого оброблення деталей, а також вказав, що корпус лещат виготовлений із чавуну, а тому удари по них можуть привести до пошкодження лещат.

Позивач приєднав одержані від продавця документи до митної декларації, а також повідомив митний орган про одержані відомості.

У матеріалах справи міститься копія висновку експертного товарознавчого дослідження від 30.01.2017 № 01/01-2017, складеного судовим експертом-товарознавцем Міністерства юстиції України Архіповим В.В., який має кваліфікацію судового експерта за спеціальністю оцінка машин, обладнання, у якому вказано, що за визначальними характеристиками товари "Верстатні лещата на поворотній основі", моделі 100 мм, 125 мм, 150 мм, 200 мм, виробник R.P.OVERSEAS (Індія), відповідають коду 8466 20 20 00 згідно з УКТ ЗЕД.

Ураховуючи встановлені обставини у даній справі, колегія суддів вважає правильним висновок судів попередніх інстанцій про задоволення позовних вимог та скасування оскаржуваного рішення Митниці.

З огляду на викладене та враховуючи, що за правилами частини другої статті 341 КАС України суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази, судами попередніх інстанцій виконано всі вимоги процесуального законодавства, всебічно перевірено обставини справи, вирішено справу у відповідності з нормами матеріального права, постановлено обґрунтоване рішення, в якому повно відображені обставини, що мають значення для справи. Висновки судів першої та апеляційної інстанцій про встановлені обставини і правові наслідки є вичерпними, відповідають дійсності, а тому підстав для їх перегляду з мотивів, викладених в касаційній скарзі, не вбачається.

Керуючись статтями 341, 343, 349, 350, 355, 356, 359 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Касаційну скаргу Черкаської митниці ДФС залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 31.07.2018 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 15.11.2018 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

СуддіЛ.І. Бившева В.В. Хохуляк В.П. Юрченко

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення30.04.2024
Оприлюднено02.05.2024
Номер документу118736197
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо

Судовий реєстр по справі —826/3775/17

Постанова від 30.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 28.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 15.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Постанова від 15.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 17.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 24.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

Ухвала від 24.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

Рішення від 31.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 04.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні