ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/3775/17 Головуючий у І інстанції - Кузьменко В.А.
Суддя-доповідач - Мельничук В.П.
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 листопада 2018 року м. Київ
Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:
Головуючого-судді: Мельничука В.П.
суддів: Ісаєнко Ю.А., Лічевецького І.О.,
при секретарі: Андрієнко Н.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду апеляційну скаргу Черкаської митниці ДФС на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 31 липня 2018 року у справі за позовом Приватного підприємства "Будпостач" до Черкаської митниці ДФС про визнання протиправним та скасування рішення,-
В С Т А Н О В И Л А:
Приватне підприємство "Будпостач" звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Черкаської митниці ДФС, в якому просило визнати протиправним та скасувати рішення Черкаської міської митниці ДФС про визначення коду товару від 29 грудня 2016 року № КТ-902030000-0007-2016.
В обґрунтування позовних вимог Позивач посилається на протиправність рішення Відповідача про визначення коду товару від 29 грудня 2016 року № КТ-902030000-0007-2016, оскільки: згідно з висновком експертного товарознавчого дослідження зроблено висновок про те, що товари "Верстатні лещата на поворотній основі" моделі 100 мм, 125 мм, 150 мм, 200 мм, виробник R.P.OVERSEAS відповідають коду 84 66 20 20 00 згідно з Українським класифікатором товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД); відповідно до оформлених виробником та продавцем товарів, а також Міжнародною торгівельно-промисловою палатою Північної Індії, зазначені у рішенні товари № 1 є лещатами верстатними поворотними, а не слюсарними; у картках відмови у прийнятті митних декларацій причинами відмови у митному оформленні є неможливість однозначно перевірити правильність класифікації товару, тому рішення винесено без достатньої інформації.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 31 липня 2018 року адміністративний позов задоволено повністю.
Визнано протиправним та скасовано рішення Черкаської міської митниці ДФС про визначення коду товару від 29 грудня 2016 року № КТ-902030000-0007-2016.
Не погоджуючись з вищезазначеним рішенням, Відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвали нове рішення про відмову в задоволенні позову.
В апеляційній скарзі Відповідач не погоджується з рішенням суду першої інстанції, та посилається на порушення судом першої інстанції норми матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи по суті.
Зокрема, Відповідач зазначає, що в поданих до митного оформлення документах, Позивачем не надано жодних належних доказів, які містять достовірну інформацію техніко-технологічну документацію на оцінюваний товар (не надано належних і достатніх доказів того, що товар є частиною будь-якого верстата).
Позивачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якому просить відмовити в задоволенні апеляційної скарги та рішення суду першої інстанції залишити без змін з посиланням на те, що оскаржуване судове рішення відповідає нормам чинного законодавства.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Судом першої інстанції встановлено, що згідно з електронною митною декларацією від 14 листопада 2016 року № 902030000/2016/304243 Позивачем ввезено на митну територію України товар, зокрема: "1. Приладдя для свердлильних верстатів: затискні пристрої спеціального призначення для кріплення та фіксації оброблювальних деталей: лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт., виробник - R.P.OVERSEAS, країна виробництва - IN" з кодом товару за УКТ ЗЕД 8466 20 20 00.
Відповідно до рішення Черкаської митниці ДФС про визначення коду товару від 29 грудня 2016 року № КТ-902030000-0007-2016 імпортований Позивачем товар "1. приладдя для свердлильних верстатів: затискні пристрої спеціального призначення для кріплення та фіксації оброблювальних деталей: лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт., виробник - R.P.OVERSEAS, країна виробництва - IN" визначено як "затискачі настільні слюсарні: лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт., виробник - R.P.OVERSEAS торговельна марка - СТАЛЬ" та класифіковано за кодом УКТ ЗЕД 8205 70 00 00.
Задовольняючи адміністративний позов суд першої інстанції виходив з того, що Відповідачем не доведено правомірність оскаржуваного рішення з урахуванням вимог, встановлених частиною 2 статті 19 Конституції України та частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому адміністративний позов ПП "Будпостач" підлягає задоволенню.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції та вважає його обґрунтованим з огляду на наступне.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, згідно з статтею 67 Митного кодексу України (далі - МК України) Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.
В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.
Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев'ятий та десятий знаки цифрового коду.
Структура десятизнакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).
Положеннями статті 69 МК України визначено, що товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.
Органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД; у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.
Відповідно до положень Основних правил інтерпретації УКТЗЕД Митного тарифу України, встановленого Законом України "Про Митний тариф України" від 19 вересня 2013 року №584-VII, класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється за такими правилами:
1. Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:
2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного; (b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.
3. У разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином: (a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару; (b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати; (c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.
4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.
Тобто, зазначеними Правилами передбачено, що при віднесенні товару до тієї чи іншої позиції слід виходити з більш конкретного опису товару, тобто саме характеристики товару є визначальними для класифікації товару відповідно до УКТ ЗЕД.
Судом першої інстанції встановлено, що Позивач (покупець) уклав із компанією R.P.OVERSEAS (Індія) (продавець) контракт від 20 лютого 2016 року № 714, за умовами якого продавець продає, а покупець купує з доставкою на територію України морським транспортом товари (ручний інструмент та/або набори ручного інструменту) торгової марки Сталь відповідно до проформи-інвойсу або інвойсу.
Згідно з інвойсом від 19 вересня 2016 року № RP/EXP/2205 продавець поставив Позивачу, у тому числі, наступний товар: лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт.
Як вбачається з матеріалів справи, спірним питанням є призначення товару "лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт., виробник - R.P.OVERSEAS, країна виробництва - IN".
Зі змісту електронних повідомлень посадової особи Черкаської митниці ДФС, надісланих ПП "Будпостач", та карток відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №№902000003/2016/00056, 02030000/2016/00094 вбачається, що причиною прийняття оскаржуваного рішення та класифікації імпортованого товару за кодом УКТ ЗЕД 8205 70 00 00 неможливо однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей у зв'язку із нездійсненням документального підтвердження заявленого коду товару відповідно до частини 3 статті 69 Митного кодексу України, та те, що задекларовані лещата за своїм зовнішнім виглядом схожі зі слюсарними лещатами, які використовуються у майстернях шляхом кріплення до звичайних столів.
Щодо первинного коду УКТ ЗЕД, заявлених позивачем для розмитнення та коду, встановленого відповідачем, вказуються наступні описи товару: до товарної позиції 8466 20 20 00 відносяться: 8466 - частини та приладдя, призначені винятково або переважно для обладнання товарних позицій 8456 - 8465, включаючи пристрої для кріплення інструментів або деталей, різенарізні саморозкривні головки, ділильні головки та інші спеціальні пристрої для верстатів; кріплення для інструментів будь-якого типу, призначених для ручних робіт: 8466 20 - пристрої для кріплення оброблюваних деталей: 8466 20 20 00 - затискні пристрої та арматура спеціального призначення; комплекти стандартних затискних пристроїв і арматури.
Згідно з Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затверджених наказом Державної фіскальної служби України від 09 червня 2015 року № 401 (далі - Пояснення до УКТЗЕД), вбачається наступне.
Крім верстатів групи 82 та за умови дотримання загальних положень щодо класифікації частин (див. Загальні положення до Розділу XVI), до цієї товарної позиції включаються: (А) Частини машин товарних позицій 8456 - 8465.
(B) Приладдя до цього устаткування, а саме, допоміжні пристрої, застосовувані разом з машинами, наприклад, змінні пристрої, які модифікують машину таким чином, що вона може виконувати більш широкий діапазон операцій; пристрої для підвищення точності; пристрої, що виконують певну допоміжну функцію щодо головної функції машини.
(C) Пристрої для кріплення інструменту будь-якого типу, утримуваного під час роботи рукою.
Дуже широкий діапазон класифікованих частин і приладдя містить у собі:
(1) Пристрої для кріплення інструменту, які утримують, спрямовують або включають у дію робочий інструмент та які допускають заміну одного інструменту іншим. Вони бувають різноманітних типів, наприклад:
патрони; різенарізні і свердлильні цангові патрони; саморозкривні різенарізні головки; токарні різцетримачі; тримачі шліфувальних дисків; хонінгувальні головки для застосування в хонінгувальних верстатах; розточувальні оправки; револьверні головки до токарно-револьверних верстатів і т.п.
До цієї товарної позиції включаються також пристрої для кріплення інструменту будь-якого типу, призначеного для ручних робіт. Такі тримачі зазвичай застосовуються для інструментів товарної позиції 8205 або 8467, але до цієї товарної позиції включаються також пристрої для кріплення інструменту для агрегатів із гнучкими валами (див. також пояснення до товарних позицій 8467 і 8501).
(2) Тримачі для оброблюваних деталей, призначені для кріплення, а іноді і для маніпуляції (потрібної для виконання конкретної операції) деталлю, оброблюваної у верстаті. Сюди входять: центри токарних верстатів; механічні або пневматичні токарні патрони всіх типів з їх затискними кулачками; плити і столи для установлення деталі (незалежно від того, чи мають вони мікрометричний регулювальний або встановний пристрій чи не мають); затискачі та встановні кутники; чеки і клини; нерухомі, поворотні або регульовані механічні лещата; нерухомі люнети (кільцеподібні пристрої, призначені для підтримування довгих деталей під час токарної обробки з метою запобігання жолоблення і гасіння вібрації, створюваної тиском інструменту).
(3) Допоміжні приладдя для поперечного просікання крайок, для сферичного гостріння і т.п.
(4) Копіювальні приладдя (включаючи приладдя з електричною або електронною системою керування) для автоматичного відтворення деталі відповідно до моделі.
(5) Пристрої для обробки поверхні до токарних верстатів, поздовжньо-стругальних, поперечно-стругальних та ін.
(6) Механічні або пневматичні пристрої, застосовувані для автоматичного керування просуванням оброблюваної деталі або інструменту під час виконання обробки.
(7) Інші спеціальні допоміжні пристрої, призначені для підвищення точності верстата без фактичного втручання в його роботу. До їхнього числа входять центрувальні і вирівнювальні пристрої; ділильні головки; ділильно-поворотні столи; мікрометричні упори каретки; пристрої для встановлення позиції кареток і т.п. Такі пристрої включаються до цієї товарної позиції навіть у тому випадку, якщо вони забезпечуються оптичним пристроєм, що полегшує зчитування показів по шкалі або проведення різних регулювань (наприклад, "оптичні" ділильні головки). Проте до цієї товарної позиції не включаються прилади, які самі по собі є фактично оптичними приладами, наприклад, центрувальні мікроскопи (товарна позиція 9011), зорові труби для центрування або вирівнювання та випробувальні прилади з проектуванням зображення (товарна позиція 9031) і т.п. до товарної позиції 8205 70 00 00 відносяться: 8205 - Інструменти ручні (включаючи алмазні склорізи), що в іншому місці не зазначені; лампи паяльні; лещата, затискачі та аналогічні інструменти, крім приладдя або частин верстатів; ковадла; горна переносні; шліфувальні круги з опорними рамами, ручним або ножним приводом: 8205 70 00 00 - затискні пристрої та арматура спеціального призначення; комплекти стандартних затискних пристроїв і арматури.
Відповідно до Пояснення до УКТЗЕД до товарної позиції 8205 включаються всі ручні інструменти, не включені в інші товарні позиції цієї групи або не названі в іншому місці Класифікації (див. Загальні положення до цієї групи), а також деякі інші інструменти або пристрої, перелічені в заголовку.
До неї входить велика кількість ручних інструментів (включаючи ті з них, що мають прості ручні механізми, такі як заводні ручки, храповики чи зубчасті передачі). Ця група інструментів включає зокрема: (G) Лещата, затискачі та аналогічні вироби, включаючи ручні лещата, пруткові, верстакові або настільні лещата для столярів чи теслярів, слюсарів, збройових майстрів, годинникарів і т.п., але не включаючи лещата, що є приладдям або частиною верстатів чи водоструминних різальних машин. Ця група виробів також включає затискачі та верстакові фіксатори, які, подібно до лещат, використовуються як затискні пристрої (наприклад, столярні затискачі, підлогові затискачі та затискачі, використовувані під час виготовлення інструментів).
Ця група виробів включає металеві лещата з губками, покритими неметалічним матеріалом (дерево, волокно і т.п.), що захищають виріб від пошкоджень.
Таким чином, в даному випадку визначальними для класифікації товару згідно з Основними правилами інтерпретації УКТЗЕД є встановлення характеристик товару чи є імпортовані лещата приладдям для верстатів (верстатні лещата) (визначена декларантом товарна позиція 8466), чи товари є лещатами, що не є приладдям або частиною верстатів (слюсарні лещата) (товарна позиція 8205, яка обрана митницею для класифікації товарів).
З урахуванням наведеного, суд першої інстанції вважає правомірними доводи Позивача про те, що ввезені лещата призначені для встановлення на верстатах, тобто є верстатними лещатами, з чим погоджується колегія суддів.
Як вже зазначалось, відповідно до інвойсу від 19 вересня 2016 року №КР/ЕХР/2205, виписаного продавцем та виробником товарів компанією R.P.OVERSEAS (Індія), у графі "Найменування" вказано, що продавець продає, а покупець купує: "100 лещата верстатні поворотні, 125 лещата верстатні поворотні, 150 лещата верстатні поворотні, 200 лещата верстатні поворотні".
Лише одна модель лещат, зазначена продавцем у найменуванні "75 лещата настільні, неповоротні", віднесена виробником до слюсарних лещат і, які, відповідно, заявлені у митній декларації за кодом згідно з УКТЗЕД, за яким класифікуються слюсарні лещата.
У графі "Найменування" пакувального листа до інвойсу від 19 вересня 2016 року №КР/ЕХР/2205 продавцем визначено, що лещата моделей 100, 125, 150, 200 є лещатами верстатними поворотними, а лещата моделі 75 є лещатами настільними неповоротними.
Згідно з експортним прайс-листом від 19 вересня 2016 року в графі "Найменування" також зазначено, що моделі лещат 100, 125, 150, 200 є лещатами верстатними поворотними, а лещата моделі 75 є лещатами настільними, неповоротними.
Крім того, в інструкції для верстатних лещат на поворотній основі моделей 100, 125, 150, 200 виробник товарів компанія R.P.OVERSEAS (Індія) зазначає, що верстатні лещата використовуються для металообробних чи для механічних приладів для затиснення металу під час шліфування чи різьби; губки зроблені з алюмінію, щоб захистити тонку роботу; верстатні лещата кріплять на поверхню болтами на робочу поверхню до верстата.
Відповідно до сертифікату про походження товару № 69081, виданого Торгово-промисловою палатою Північної Індії, у графі "Опис товару" зазначено, що моделі лещат 100, 125, 150, 200 є лещатами верстатними поворотними, а лещата моделі 75 є лещатами настільними, неповоротними (слюсарними лещатами).
За таких, обставин, відповідно до складених у межах спірних правовідносин документів щодо поставки, моделі лещат 100, 125, 150, 200 є лещатами верстатними та відповідають товарній позиції за кодом згідно з УКТЗЕД 8466 20 20 00.
Також, Позивач звертався до виробника та продавця імпортованих товарів про надання додаткових відомостей, у зв'язку з неодноразовими вимогами митниці у електронних повідомленнях.
Так, своїй відповіді компанія R.P.OVERSEAS повідомила, що лещата верстатні поворотні, які вказані в інвойсі від 19 вересня 2016 року № КР/ЕХР/2205 є верстатними та призначені для встановлення на свердлильних, фрезерних та інших верстатах; використовуються верстатні лещата для жорсткого закріплення деталей на верстаті під час фрезерування, свердління, шліфування та іншого оброблення деталей.
Згідно з повідомленням від 26 грудня 2016 року продавець додатково підтвердив, що лещата, вказані в інвойсі від 19 вересня 2016 року №RP/EXP/2205, є верстатними і використовуються для жорсткого закріплення деталей на верстаті під час фрезування, свердління, шліфування та іншого оброблення деталей, а також вказав, що корпус лещат виготовлений із чавуну, а тому удари по них можуть привести до пошкодження лещат.
У то й же час, Позивач приєднав одержані від продавця документи до митної декларації, а також повідомив про одержані відомості Черкаську митницю ДФС; наведене не заперечується Відповідачем.
У матеріалах справи міститься копія висновку експертного товарознавчого дослідження від 30 січня 2017 року № 01/01-2017, складеного судовим експертом-товарознавцем Міністерства юстиції України Архіповим В.В., який має кваліфікацію судового експерта за спеціальністю оцінка машин, обладнання, у якому вказано, що за визначальними характеристиками товари "Верстатні лещата на поворотній основі", моделі 100 мм, 125 мм, 150 мм, 200 мм, виробник R.P.OVERSEAS (Індія) відповідають коду 8466 20 20 00 згідно з УКТЗЕД.
За приписами статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
Частиною 2 статті 74 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Проте, Відповідач, на якого покладено тягар доказування, не надав належних та допустимих доказів, які б підтверджували, що імпортований позивачем товар - "Приладдя для свердлильних верстатів: затискні пристрої спеціального призначення для кріплення та фіксації оброблювальних деталей: лещата верстатні поворотні 100 мм - 750 шт., лещата верстатні поворотні 200 мм - 600 шт., лещата верстатні поворотні 125 мм - 900 шт., лещата верстатні поворотні 150 мм - 1000 шт., виробник - R.P.OVERSEAS, країна виробництва - IN" є слюсарними лещатами за відповідають товарній позиції 8205 70 00 00 за УКТЗЕД, і прийняв оскаржуване рішення, ґрунтуючись на припущенні.
Отже, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що рішення Черкаської митниці ДФС про визначення коду товару від 29 грудня 2016 року №КТ-902030000-0007-2016 є протиправним та підлягає скасуванню.
Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції.
Положеннями ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Розглянувши доводи Позивача, викладені в апеляційній скарзі, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства України, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.
Керуючись ст. ст. 241, 242, 243, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційну скаргу Черкаської митниці ДФС залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 31 липня 2018 року - без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Головуючий-суддя: В.П. Мельничук
Судді: Ю.А. Ісаєнко
І.О. Лічевецький
Повний текст складено 19.11.2018 року.
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2018 |
Оприлюднено | 20.11.2018 |
Номер документу | 77924388 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні