Ухвала
від 01.05.2024 по справі 910/10659/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

м. Київ

01.05.2024Справа № 910/10659/19Суддя Яковенко А.В., розглянувши заяву ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЗ Маркет» арбітражного керуючого Горбача І.С.

про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями боржника на керівні органи, учасників боржника та третіх осіб

За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Парадайз Фінанс" (03150, м. Київ, вул. Червоноармійська,129, ідентифікаційний номер 39508383)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЗ Маркет" (04074, м. Київ, вул. Вишгородська,28/1, ідентифікаційний номер 32593933)

про банкрутство

ВСТАНОВИВ:

На розгляді Господарського суду міста Києва перебуває справа № 910/10659/19 за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Парадайз Фінанс» до Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЗ Маркет» про банкрутство.

До Господарського суду міста Києва надійшла заява ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЗ Маркет» арбітражного керуючого Горбача І.С. про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями боржника на керівні органи, учасників боржника та третіх осіб.

Зокрема, заявник просить суд покласти субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЗ Маркет» у розмірі 2 697 118,02 грн. на колишніх керівників та учасників банкрута - ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4.

Наразі, як вбачається з поданої ліквідатором заяви колишніми керівниками та учасниками боржника визначено фізичних осіб, що не є підприємцями.

Відповідно до частини 6 статті 176 Господарського процесуального кодексу разі якщо відповідачем у позовній заяві вказана фізична особа, що не є підприємцем, суд не пізніше двох днів з дня надходження позовної заяви до суду звертається до відповідного органу реєстрації місця перебування та місця проживання особи щодо надання інформації про зареєстроване місце проживання (перебування) такої фізичної особи.

Частиною 8 статті 176 Господарського процесуального кодексу України визначено, що суддя з метою визначення підсудності може також користуватися даними Єдиного державного демографічного реєстру.

Відповідно до Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" Єдиний державний демографічний реєстр - це електронна інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для зберігання, захисту, обробки, використання і поширення визначеної цим Законом інформації про особу та про документи, що оформлюються із застосуванням засобів Реєстру, із забезпеченням дотримання гарантованих Конституцією України свободи пересування і вільного вибору місця проживання, заборони втручання в особисте та сімейне життя, інших прав і свобод людини та громадянина.

Єдиний державний демографічний реєстр ведеться з метою ідентифікації особи для оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсними та знищення передбачених цим Законом документів. Єдиний державний демографічний реєстр у межах, визначених законодавством про свободу пересування та вільний вибір місця проживання, використовується також для обліку інформації про реєстрацію місця проживання чи місця перебування.

Згідно положень статті 2 зазначеного Закону уповноваженими суб`єктами згідно з цим Законом є, зокрема розпорядник Реєстру - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів та державне підприємство, що належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і річкового транспорту, до складу якого входить капітан морського порту, або центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпеки на морському і річковому транспорті, до складу якого входить капітан морського порту;

Центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах міграції (імміграції та еміграції) є Державна міграційна служба України (пункт 1 Положення про Державну міграційну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 360)

У відповідності до пункту 7 Порядку електронної інформаційної взаємодії між інформаційно-комунікаційними системами та передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 (далі - Порядок), органи державної влади, органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень можуть отримувати інформацію про зареєстроване/задеклароване місце проживання (перебування), що міститься в Реєстрі та відомчій інформаційній системі ДМС. Надання такої інформації здійснюється виключно у випадках, передбачених законами України, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини або за згодою самої особи. Інформація про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування) передається шляхом запровадження електронної інформаційної взаємодії засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.

Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг" від 10.12.2015 № 888-УІІІ, повноваження ДМС у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб з 04.04.2016 делеговані утвореним органам реєстрації (об`єднані територіальні громади, виконавчі органи сільських, селищних або міських рад, сільські голови (у випадку, коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено).

На виконання вимог пункту 3 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону реєстраційні обліки територіальних підрозділів ДМС (картотеки, що складаються з відомостей про реєстрацію у формі картки реєстрації особи та адресної картки) передані відповідним органам реєстрації.

Згідно з частиною 7 статті 176 Господарського процесуального кодексу інформація про місце проживання (перебування) фізичної особи має бути надана протягом п`яти днів з моменту отримання відповідним органом реєстрації місця проживання та перебування особи відповідного звернення суду.

Відповідно до відповіді № 540975 від 12.04.2024 з Єдиного державного демографічного реєстру, сформованої засобами підсистеми ЄСІТС "Електронний суд" 12.04.2024, за параметрами запиту "ПІБ: ОСОБА_3 ; дата народження: НОМЕР_1 ; РНОКПП: НОМЕР_2 " особу не знайдено.

Згідно з відповіддю № 541174 від 12.04.2024 з Єдиного державного демографічного реєстру, сформованої засобами підсистеми ЄСІТС «Електронний суд» 12.04.2024, за параметрами запиту «ПІБ: ОСОБА_5; РНОКПП: НОМЕР_3 » особу не знайдено.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про необхідність звернення із запитами щодо надання інформації про зареєстроване місце проживання (перебування) фізичних осіб ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ) та ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ) на території України до Державної міграційної служби України.

Керуючись частиною 6 статті 176, статтею 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Звернутися до Державної міграційної служби України із запитами щодо доступу до персональних даних фізичної особи ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якої є: АДРЕСА_1 , та фізичної особи ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якого є:

АДРЕСА_2 . Зобов`язати Державну міграційну службу України протягом П`ЯТИ днів з моменту отримання запитів суду надати інформацію про місце проживання (перебування) фізичної особи ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якої є: АДРЕСА_1 , та фізичної особи ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якого є: АДРЕСА_3 .

Ухвала набирає законної сили 01.05.2024 та оскарженню не підлягає.

Суддя А.В. Яковенко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.05.2024
Оприлюднено02.05.2024
Номер документу118752866
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/10659/19

Ухвала від 30.09.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 02.09.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 05.07.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 01.05.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 01.05.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 09.02.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Копитова О.С.

Ухвала від 10.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Копитова О.С.

Ухвала від 10.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Копитова О.С.

Ухвала від 09.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Копитова О.С.

Ухвала від 09.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Копитова О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні