ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відкриття провадження в адміністративній справі
01 травня 2024 року м. Житомир справа № 240/7123/24
категорія 112010203
Суддя Житомирського окружного адміністративного суду Романченко Є.Ю., розглядаючи позовну заяву ОСОБА_1 до Управління сім`ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради Житомирської області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії,
встановив:
ОСОБА_1 звернулася до суду із позовом до Управління сім`ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради Житомирської області в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просить:
- визнати протиправними дії Управління сім`ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради Житомирської області щодо відмови у наданні статусу члена сім"ї загиблого (померлого) ветерана війни та у видачі посвідчення члена сім"ї загиблого (померлого) ветерана війни;
- зобов"язати Управління сім`ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради Житомирської області встановити ОСОБА_1 статус члена сім"ї загиблого (померлого) ветерана війни та видати посвідчення члена сім"ї загиблого (померлого) ветерана війни встановленого зразка.
Крім того, позивачем заявлено клопотання про залучення ОСОБА_2 в якості законного представника інтересів ОСОБА_1 та клопотання про залучення виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.
Згідно зі статтями 19, 20, 26, 32 Кодексу адміністративного судочинства України, визначений спір належить до юрисдикції адміністративних судів і підлягає розгляду у порядку адміністративного судочинства, Житомирським окружним адміністративним судом, суддею одноособово.
Позовна заява подана у порядку передбаченому статтею 168 Кодексу адміністративного судочинства України та відповідає вимогам статей 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України.
Щодо заявленого клопотання позивача про залучення ОСОБА_2 в якості законного представника інтересів ОСОБА_1 , суд зазначає наступне.
Частиною 1 статті 56 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що права, свободи та інтереси малолітніх та неповнолітніх осіб, які не досягли віку, з якого настає адміністративна процесуальна дієздатність, а також недієздатних фізичних осіб захищають у суді їхні законні представники - батьки, усиновлювачі, опікуни чи інші особи, визначені законом.
Судом не встановлено, що ОСОБА_1 у встановленому законом порядку визнана недієздатною особою, відтак підстави для представництва її інтересів законним представником відсутні.
Щодо заявленого клопотання позивача про залучення виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, суд зазначає наступне.
За змістом частини 2 статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору можуть бути залучені до участі у справі за клопотанням учасників справи, якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі.
Обгрунтовуючи подане клопотання про залучення виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, позивач вказала на відсутність зареєстрованого "Електронного кабінету" у відповідача Управління сім`ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради Житомирської області, що є наслідком бездіяльності органу місцевого самоврядування - виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області, на який покладено обов"язок контролю та координації діяльності Управління сім`ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради Житомирської області.
Втім, судом не встановлено обставин, які б свідчили про те, що рішення за наслідком розгляду вказаної адміністративної справи може вплинувати на права чи обов"язки виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області. На переконання суду, Управління сім`ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради Житомирської області у правовідносинах, що склалися між сторонами, є самостійним суб"єктом владних повноважень при здійсненні публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.
Вирішуючи питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження, суд враховує умови, визначені ст.ст. 12, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, за яких суд має право розглядати справи у загальному або спрощеному позовному провадженні, та вважає, що дана справа може бути розглянута у формі спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи (у письмовому провадженні), за правилами встановленими ст.ст. 260-262 Кодексу адміністративного судочинства України.
Керуючись статтями 19, 20, 160, 161, 171, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ухвалив:
Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Управління сім`ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради Житомирської області (вул. Європейська, 83, м. Бердичів, Житомирська обл., 13306) про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії.
Розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи (у письмовому провадженні), в приміщенні Житомирського окружного адміністративного суду, який розташований за адресою: м.Житомир, вул. Б. Лятошинського, 5, у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України.
У задоволенні клопотання ОСОБА_1 про залучення ОСОБА_2 в якості її законного представника - відмовити.
У задоволенні клопотання ОСОБА_1 про залучення виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - відмовити.
Встановити відповідачу строк для подачі відзиву на позовну заяву впродовж п`ятнадцяти днів з дня отримання копії ухвали про відкриття провадження у справі.
Копія відзиву та доданих до нього документів повинна бути надіслана (надана) іншим учасникам справи одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.
У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
Відповідач у строк встановлений для подання відзиву, а позивач не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву мають право подати до суду клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.
Учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається в мережі Інтернет за адресою: http://court.gov.ua/fair/sud0670/.
Копію ухвали та інформацію про права та обов`язки невідкладно направити сторонам. Відповідачу також направити копію позовної заяви та доданих до неї документів.
Ухвала суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України, та оскарженню не підлягає.
Суддя Є.Ю. Романченко
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.05.2024 |
Оприлюднено | 06.05.2024 |
Номер документу | 118822108 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні