Ухвала
від 08.05.2024 по справі 569/7380/24
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/7380/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 травня 2024 року м. Рівне

Рівненський міський суд Рівненської області в особі судді Першко О.О. розглянувши адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Приватного підприємства «Альфа Переклад» про визнання протиправною бездіяльності розпорядника публічної інформації та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до Рівненського міського суду Рівненської області з адміністративним позовом до ПП «Альфа Переклад», в якому просить: визнати протиправною бездіяльність ПП «Альфа Переклад», яка складається у ненаданні письмової відповіді на запит ОСОБА_1 , вих. 05-7652 від 04 грудня 2023 року, на доступ до публічної інформації щодо укладення у 2023 році Договорів на закупівлю послуг усного та письмового перекладу з української мови на російську мову за рахунок коштів Державного бюджету України; зобов`язати ПП «Альфа Переклад» надати ОСОБА_1 письмову відповідь на інформаційний запит, вих. № 05-7652 від 04 грудня 2023 року, на доступ до публічної інформації щодо укладення у 2023 році Договорів на закупівлю послуг усного та письмового перекладу з української мови на російську мову за рахунок коштів Державного бюджету України.

Ознайомившись із матеріалами заяви суд дійшов наступного висновку.

Відповідно до вимог статті 20 КАС України, якою встановлено розмежування предметної юрисдикції адміністративних судів, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні:

1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності;

2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо:

оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій;

уточнення списку виборців;

оскарження дій чи бездіяльності суб`єктів у сфері медіа, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників суб`єктів у сфері медіа, що порушують законодавство про вибори та референдум;

оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб;

3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо:

примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства;

примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України;

затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України;

продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України;

затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні, або особами без громадянства;

затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію;

4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті;

5) адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років".

Окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частинами першою та третьою цієї статті.

Таким чином, згідно положень статті 22 КАС України, справи щодо спорів фізичних чи юридичних осіб із розпорядником публічної інформації щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності у частині доступу до публічної інформації предметно не підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам, а підсудні окружним адміністративним судам.

У відповідності до вимог статті 171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.

Розгляд вказаної адміністративної справи повинен здійснюватись відповідним окружним адміністративним судом і не може розглядатись загальним місцевим судом як адміністративним. Це є перевищенням меж предметної юрисдикції даного суду.

Таким чином, заява не підсудна Рівненському міському суду Рівненської області як місцевому загальному суду.

Пунктом 2 частини 1 статті 29 КАС України визначено, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.

З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для передання вказаної справи за підсудністю до Рівненського окружного адміністративного суду.

На підставі викладеного, керуючись ст. 20, п. 2 ч. 1 ст. 29, ст. 243, ст. 248, ст. 256, ст. 294, ст. 295 КАС України, суд,

У Х В А Л И В:

Адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Приватного підприємства «Альфа Переклад» про визнання протиправною бездіяльності розпорядника публічної інформації та зобов`язання вчинити певні дії передати на розгляд Рівненському окружному адміністративному суду.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Суддя О.О. Першко

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення08.05.2024
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу118897454
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них

Судовий реєстр по справі —569/7380/24

Рішення від 06.09.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.Р. Гресько

Ухвала від 01.07.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.Р. Гресько

Ухвала від 31.05.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.Р. Гресько

Ухвала від 08.05.2024

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Першко О. О.

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Кучина Н. Г.

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Тимощук О. Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні