Ухвала
від 08.05.2024 по справі 480/934/23
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про зміну способу і порядку виконання судового рішення

08 травня 2024 року Справа № 480/934/23

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Прилипчука О.А.,

розглянувши у письмовому провадженні в приміщенні суду в м. Суми заяву ОСОБА_1 про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі за позовом ОСОБА_1 до Сумської міської ради, третя особа - Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 08.06.2023 адміністративний позов ОСОБА_1 до Сумської міської ради, третя особа - Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення задоволено.

Визнано протиправним та скасовано рішення Сумської міської ради восьмого скликання четвертої сесії Сумської міської ради від 24 лютого 2021 року № 452-МР Про інвентаризацію земель Сумської міської територіальної громади за адресою: м. Суми, вул. Гончарна, 31/1 та надання Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради (40456009) дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель зазначених у пункті 1 рішення.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Сумської міської ради (40030, м.Суми, майдан Незалежності, 2, код ЄДРПОУ 23823253) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) сплачений судовий збір в розмірі 1073 гривень 60 копійок.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 20.12.2023 апеляційну скаргу Сумської міської ради залишено без задоволення. Рішення Сумського окружного адміністративного суду від 08.06.2023 по справі №480/934/23 залишено без змін.

23.04.2024 від позивачки до суду надійшла заява про встановлення способу і порядку виконання рішення суду у даній справі щодо стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Сумської міської ради на користь ОСОБА_1 витрат по сплаті судового збору в розмірі 1073,60 грн шляхом стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Сумської міської ради в особі Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради.

Заяву мотивує тим, що на даний час рішення суду в частині відшкодування позивачу судового збору не виконується, оскільки Сумська міська рада,як розпорядник чи одержувач бюджетних коштів, в органах Казначейства Сумської області не обслуговується. Разом з цим, пунктом 3.2.72 Положення про Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради, затвердженого рішенням Сумської міської ради № 7367-МР від 23.09.2020, передбачено, що зобов`язання по сплаті коштів, стягнутих за судовими рішеннями з Сумської міської ради, несе Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради несе зобов`язання по сплаті коштів, стягнутих за судовими рішеннями з Сумської міської ради.

Ухвалою суду від 23.04.2024 заяву призначено до розгляду у судовому засіданні на 08.05.2024.

Сторони в судове засідання не з`явилися, про дату, час та місце розгляду заяви повідомлялися належним чином.

Від представника Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради надійшло заперечення щодо задоволення заяви про встановлення способу і порядку виконання рішення суду у даній справі. Заперечнння мотивоване тим, що Сумська міська рада є окремою юридичною особою, яка має власну печатку із зображенням Малого Державного Герба України і надписом свого найменування та штампи із надписом свого найменування, разунки в банках та Державній казначейській службі. Сумська міська рада та Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради є різними юридичними особами і мають різні повноваження і функції.

Враховуючи зазначене, просить відмовити у задоволенні заяви.

Відповідно до ч. 2 ст. 378 КАС України, заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Суд, дослідивши матеріали справи та заяви, поданої позивачем, встановив наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону "Про виконавче провадження" рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, рішення про стягнення коштів за час роботи стягувача на посаді помічника-консультанта народного депутата України, у тому числі при звільненні з такої посади, виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, а також іншими органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення, визначає Порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2011 р. N 845 (далі - Порядок).

Відповідно до п. 3 Порядку рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів.

Відповідно до п. 2 Порядку боржники - визначені в рішенні про стягнення коштів державні органи, розпорядники бюджетних коштів (бюджетні установи), а також одержувачі бюджетних коштів в частині здійснення передбачених бюджетною програмою заходів, на які їх уповноважено, які мають відкриті рахунки в органах Казначейства, крім рахунків із спеціальним режимом використання.

На підставі п. 24 Порядку оригінал виконавчого документа подається до органу Казначейства, в якому обслуговується боржник.

Згідно копії листа Головного управління Державної казначейської служби України у Сумській області від 09.04.2024 № 04-34-08/533, доданого позивачем до заяви, Сумська міська рада як розпорядник чи одержувач бюджетних коштів в органах Казначейства Сумської області не обслуговується та не має відкритих рахунків в Головному управлінні.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 378 Кодексу адміністративного судочинства України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Так, підставою для встановлення способу або порядку виконання, судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Отже, на переконання суду, відсутність рахунків у відповідача є обставиною, що робить неможливим виконання судового рішення в частині стягнення на користь позивача витрат по сплаті судового збору.

Разом із тим, суд звертає увагу, що згідно з Положенням про Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 23.09.2020 № 7367-МР (п.3.2.66) Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради несе зобов`язання по сплаті коштів, стягнутих за судовими рішеннями з Сумської міської ради, виконавчого комітету Сумської міської ради, Сумського міського голови по оплаті судового збору, виконавчого збору, витрат, пов`язаних з організацією та проведенням виконавчих дій, штрафів та інших зобов`язань, які виникають в діяльності Департаменту.

Отже, суб`єктом владних повноважень, за рахунок коштів якого має бути відшкодовано позивачу витрати зі сплати судового збору, є Сумська міська рада, кошти по сплаті судового забору за яку повинно відшкодовувати саме Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради (40009, м. Суми, вул. Садова, 33, код ЄДРПОУ 40456009).

Враховуючи зазначене, суд вважає за необхідне встановити порядок виконання виконавчого листа, виданого Сумським окружним адміністративним судом 20.03.2024, у справі № 480/934/23, щодо стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Сумської міської ради на користь ОСОБА_1 витрат по сплаті судового збору в розмірі 1073,60 грн. шляхом стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Сумської міської ради в особі Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради.

Керуючись ст. ст. 248, 256, 295, 378 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Заяву ОСОБА_1 про встановлення порядку виконання судового рішення - задовольнити.

Встановити порядок виконання виконавчого листа, виданого Сумським окружним адміністративним судом 20.03.2024 у справі № 480/934/23, в частині стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Сумської міської ради (40030, м.Суми, майдан Незалежності, 2, код ЄДРПОУ 23823253) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) сплачений судовий збір у розмірі 1073,60 грн., шляхом стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Сумської міської ради (40030, м.Суми, майдан Незалежності, 2, код ЄДРПОУ 23823253) в особі Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради (40009, м. Суми, вул. Садова, 33, код ЄДРПОУ 40456009).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя О.А. Прилипчук

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.05.2024
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу118901835
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —480/934/23

Ухвала від 08.05.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 23.04.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Постанова від 20.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 15.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 15.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 28.07.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Рішення від 08.06.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 09.02.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні