Ухвала
від 30.05.2024 по справі 200/3313/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

30 травня 2024 року Справа №200/3313/24

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Волгіна Н.П., ознайомившись з матеріалами адміністративного позову Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Комунального підприємства «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради про стягнення адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць та пені, -

В С Т А Н О В И Л А:

Донецьке обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю звернулось до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Комунального підприємства «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради, в якому просить суд:

- стягнути з Комунального підприємства «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради (код ЄДРПОУ 32270664) на користь Державного бюджету України адміністративно-господарські санкції за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2023 році, у розмірі 45 426,13 грн та пеню у розмірі 308,89 грн на р/р UA098999980313121230000005630 Донецьке ГУК/Краматорська МТГ/50070000; ЄДРПОУ ГУ ДКСУ 37967785; МФО 899998; код платежу 50070000. ЄДРПОУ відділення Фонду (стягувача) 13492430.

Відповідно до ч. 1ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України(далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; відповідає позовна заява вимогам, встановленим ст.ст.160,161,172цьогоКодексу; належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Пунктом 5 ч. 5 ст. 160 КАС України передбачено, що в позовній заяві, крім іншого, зазначається виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, та докази, що підтверджують вказані обставини.

Згідно ч. 4 ст. 161 КАС України позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).

У позовній заяві позивач посилається на те, що відповідно до ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю щороку до 10 березня в автоматизованому режимі з використанням даних Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та Централізованого банку даних з проблем інвалідності здійснює визначення підприємств, установ та організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, які не забезпечили виконання у попередньому році нормативу робочих місць, визначеного згідно з частиною першою цієї статті, та надсилає їм розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік, обчислених відповідно до статті 20 цього Закону. Розрахунок надсилається у формі електронного документа через електронні кабінети підприємств, установ та організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України у формі та порядку, визначених Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю спільно з Пенсійним фондом України.

Зазначає, що надання даних, на підставі яких проводиться нарахування адміністративногосподарських санкцій, здійснюється відповідно до Порядку надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та у формі, затверджених постановою Правління Пенсійного Фонду України від 10 березня 2023 року № 14-2.

У порушення вищевказаних вимог закону позивачем до позовної заяви не додані докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються його позовні вимоги, а саме:

- відомості з Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (або Централізованого банку даних з проблем інвалідності) за встановленою формою, які були отримані позивачем і на підставі яких було констатовано, що відповідач не забезпечив виконання у 2023 році нормативу робочих місць (які зазначено у ч. 12 ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21 березня 1991року №875-XII);

- докази направлення відповідачу розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік.

Суддя зауважує, що документ із назвою «квитанція від 7 березня 2024 року», доданий до позовної заяви на підтвердження розміщення в електронному кабінеті роботодавця (КП «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради) на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України 7 березня 2024 року о 10:42:48 розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій - не є належним доказом на підтвердження такого розміщення, оскільки не містить жодних ідентифікуючих реквізитів, за допомогою яких можна було б встановити, що ця квитанція дійсно є квитанцією, наданою позивачеві Пенсійним фондом України на підтвердження розміщення в електронному кабінеті КП «Служба єдиного замовника» Авдіївської МР на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України 7 березня 2024 року розрахунку, доданого позивачем до позову; відсутня підтверджуюча квитанція з відповідного програмного забезпечення про доставлення «квитанції від 7 березня 2024 року» з сайту ПФУ на офіційну електронну адресу позивача (або електронний кабінет позивача); відсутні відомості про те, що саме доданий до позову "розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій" був розміщений в електронному кабінеті КП «Служба єдиного замовника» Авдіївської МР на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (в квитанції зазначено про розміщення в електронному кабінеті відповідача на вебпорталі Пенсійного фонду України файлу із назвою (ім`ям) «32270664_2023.pdf», разом із цим доказів на підтвердження того, що доданий до позову «розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій" і є документом (файлом) на ім`я «32270664_2023.pdf» - надані суду документи не містять); також вказана квитанція (або інший документ) не містить посилання на електронну адресу на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, за допомогою якого суд міг би переконатися про розміщення 7 березня 2024 року в електронному кабінеті відповідача на вебпорталі Пенсійного фонду України розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті відповідачем у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік.

Отже, позовна заява не відповідає приписам ст. 161 КАС України.

Відповідно до ч. 1 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст.ст.160,161цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Враховуючи зазначене, позовна заява підлягає залишенню без руху із встановленням позивачу семиденного строку з дня отримання даної ухвали для усунення недоліків.

Керуючись ст.ст. 160, 161, 169, 171, 243, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХ В А Л И Л А :

1. Позовну заяву Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Комунального підприємства «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради про стягнення адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць та пені - залишити без руху.

2. Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви протягом семи календарних днів з дня отримання копії даної ухвали шляхом надання суду:

- доказів на підтвердження обґрунтованості заявлених позовних вимог, про які зазначено у позові, а саме: відомостей з Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (або з Централізованого банку даних з проблем інвалідності), на підставі яких позивачем було встановлено, що відповідач не забезпечив виконання у 2023 році нормативу робочих місць з працевлаштування інвалідів;

- належних доказів на підтвердження направлення відповідачу (шляхом розміщення в електронному кабінеті Комунального підприємства «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України) розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік за формою, наведеною у додатку до Порядку надсилання розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 10 березня 2023 року№ 14-1.

3. Роз`яснити позивачеві, що при невиконанні вимог даної ухвали, зазначена позовна заява буде повернута.

4. Повернення позовної заяви не позбавляє позивача права повторного звернення до суду в порядку, встановленому законом.

5. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя Н.П. Волгіна

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2024
Оприлюднено03.06.2024
Номер документу119399255
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю

Судовий реєстр по справі —200/3313/24

Рішення від 06.08.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

Ухвала від 11.06.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

Ухвала від 31.05.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

Ухвала від 30.05.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні