ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
30 травня 2024 рокуЛьвівСправа № 380/6407/20 пров. № А/857/12086/23Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
головуючого судді:Запотічного І.І.,
суддів:Глушка І.В., Бруновської Н.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження в м. Львові заяву Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області про роз`яснення ухвали Львівського окружного адміністративного суду від 16.06.2023 про задоволення заяви про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення від 15.12.2020 у справі №380/6407/20 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Бортківська сільська рада про визнання протиправним і скасування наказу,-
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 16 червня 2023 року заяву про встановлення судового контролю за невиконання судового рішення задоволено повністю. Зобов`язано Красненську селищну раду Золочівського району Львівської області подати суду протягом 60-ти днів з моменту закінчення воєнного стану або з моменту набранням законної сили внесених відповідних змін до підпункту 5 п. 27 Розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України щодо скасування певних особливостей (заборон) земельних відносин під час дії воєнного стану надати суду звіт про виконання рішення Львівського окружного адміністративного суду від 15.12.2020 року у справі №380/6407/20.
Не погоджуючись з вказаною ухвалою суду, її в апеляційному порядку оскаржив ОСОБА_1 та Восьмий апеляційний адміністративний суд постановою від 06.11.2023 апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишив без задоволення, а ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 16 червня 2023 року у справі №380/6407/20 без змін.
На адресу Восьмого апеляційного адміністративного суду надійшла заява від Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області про роз`яснення судового рішення.
Просить роз`яснити ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 16.06.2023 у справі № 380/6407/20 «Про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення на предмет встановленого 60-ти денного строку з моменту закінчення воєнного стану або з моменту набранням законної сили внесених відповідних змін до підпункту 5 п. 27 Розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України щодо скасування певних особливостей (заборон) земельних відносин під час дії воєнного стану».
Керуючись ч. 3 ст. 254 КАС України, колегія суддів вирішила розглядати заяву в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши обставини справи та доводи заяви про роз`яснення постанови, колегія суддів дійшла наступного висновку.
Відповідно до частини 1 статті 254 КАС України за заявою учасника справи, державного виконавця суд роз`яснює ухвалене ним судове рішення, яке набрало законної сили, не змінюючи змісту судового рішення, шляхом постановлення ухвали.
Як вже було зазначено Красненська селищна рада Золочівського району Львівської області просить Восьмий апеляційний адміністративний суд роз`яснити ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 16.06.2023 у справі № 380/6407/20.
З огляду положення частини 1 статті 254 КАС України, колегія суддів вважає, що Восьмий апеляційний адміністративний суд не може роз`яснювати ухвалу Львівського окружного адміністративного суду.
Відповідно до частини 1 статті 167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, відомості про наявність або відсутність електронного кабінету; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом. Вимога вказати в заяві по суті справи, скарзі, заяві, клопотанні або запереченні ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України стосується лише юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України. Іноземна юридична особа подає документ, що є доказом її правосуб`єктності за відповідним законом іноземної держави (сертифікат реєстрації, витяг з торгового реєстру тощо). До заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Частиною 2 статті 167 КАС України, зокрема, передбачено, що якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
З врахуванням наведеного вище, та оскільки Красненська селищна рада Золочівського району Львівської області просить Восьмий апеляційний адміністративний суд роз`яснити ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 16.06.2023 колегія суддів дійшла висновку про повернення заяви про роз`яснення судового рішення без розгляду.
Колегія суддів зазначає, відповідно до вимог частини 1 статті 254 КАС України Красненська селищна рада Золочівського району Львівської області може звернутися до Львівського окружного адміністративного суду з заявою про роз`яснення ухвали Львівського окружного адміністративного суду від 16.06.2023 у даній справі.
Керуючись статтями 156, 254, 311, 321, 325, 328, 329 КАС України, суд,-
УХВАЛИВ:
Заяву Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області про роз`яснення ухвали Львівського окружного адміністративного суду від 16.06.2023р. у справі № 380/6407/20 повернути заявнику без розгляду.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її підписання суддями та касаційному оскарженню не підлягає.
Головуючий суддя І. І. Запотічний судді І. В. Глушко Н. В. Бруновська
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.05.2024 |
Оприлюднено | 03.06.2024 |
Номер документу | 119403825 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні