номер провадження справи 22/65/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
30.05.2024 Справа № 908/3529/21
м. Запоріжжя Запорізької області
Суддя Господарського суду Запорізької області Ярешко О.В.
При секретарі судового засідання Красніковій С.І.
За участю:
від заявника (стягувача, позивача): адвокат Уткін О.Є., довіреність № 1368 від 05.12.2023
від боржника (відповідача-1): не з`явився
від відповідача-2: Савран З.В., розпорядження № 112-к від 06.08.2013 (самопредставництво)
від заінтересованої особи-1: не з`явився
від заінтересованої особи-2: не з`явився
розглянувши в судовому засіданні матеріали заяви (вих. № б/н від 12.04.2024) Акціонерного товариства Українська залізниця про заміну сторони у наказі в справі № 908/3529/21
до відповідача-1: Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області (вул. Шкільна, буд. 230, смт. МихайлІвка, Михайлівський район, Запорізька область, 72002)
до відповідача-2: Управління соціального захисту населення Василівської районної державної адміністрації Запорізької області (бул. Центральний, буд. 6Д, м. Василівка, Василівський район, Запорізька область, 71601; поштова адреса: вул. Олександрійська, буд. 48, м. Запоріжжя, 69063)
про стягнення 1 254 629,29 грн.
заінтересована особа-1: Запорізька обласна військова адміністрація (69207, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164)
заінтересована особа-2: Василівська районна державна адміністрація (м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 57А)
ВСТАНОВИВ:
15.04.2024 до Господарського суду Запорізької області через систему Електронний суд надійшла заява (вих. № б/н від 12.04.2024) Акціонерного товариства Українська залізниця про заміну сторони в наказі, згідно якої просив замінити боржника в наказі Господарського суду Запорізької області від 20.12.2023 по справі № 908/3529/21 Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області (ЄДРПОУ 03193092) на його правонаступника Управління соціального захисту населення Василівської районної державної адміністрації Запорізької області (ЄДРПОУ 03193117).
Протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду від 15.04.2024 вказану вище заяву передано на розгляд судді Ярешко О.В.
Ухвалою суду від 15.04.2024 прийнято до розгляду заяву Акціонерного товариства Українська залізниця, розгляд заяви призначено в судовому засіданні 07.05.2024.
Призначаючи дату судового засідання з розгляду заяви, судом прийнято до уваги місцезнаходження боржника (відповідача-1) на тимчасово окупованій території України та обов`язок суду повідомити останнього про дату, час і місце судового засідання не пізніше ніж за двадцять днів до дати судового засідання.
16.04.2024, згідно ч. 1 ст. 12-1 Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території, на веб-порталі судової влади України було розміщено оголошення про повідомлення боржника щодо судового розгляду заяви.
Заява обґрунтована такими обставинами. Управління соціального захисту населення Василівської районної державної адміністрації Запорізької області є правонаступником усього майна, всіх прав та обов`язків Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області, що не пов`язується з державною реєстрацією припинення цієї юридичної особи. Датою виникнення універсального правонаступництва Управління соціального захисту населення Василівської районної державної адміністрації Запорізької області щодо Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації, яке припиняється шляхом приєднання, слід вважати дату видання розпорядження голови районної державної адміністрації від 14 січня 2021 року № 9 Про припинення структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області шляхом приєднання до Василівської районної державної адміністрації Запорізької області.
25.04.2024 через систему Електронний суд надійшли пояснення Управління соціального захисту населення Василівської районної державної адміністрації Запорізької області, у задоволенні заяви просило відмовити. Вважає, що відповідач-2 не є правонаступником Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області, та, відповідно, не може бути замінено в якості боржника в наказі суду від 20.12.2023 по справі № 908/3529/21. Вказує, що Розпорядження голови Василівської районної державної адміністрації від 14.01.2021 № 9 прийняте всупереч п. 11 Порядку та пп. 3 п. 3 Розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 11.01.2021 № 17. Зазначеним розпорядженням не визначено належним чином спосіб реорганізації, строк її завершення (взагалі не зазначено) та інші необхідні умови, що, у свою чергу, підтверджує позицію відповідача-2 щодо відсутності передавального акту, затвердженого комісією з реорганізації Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації, внаслідок чого не відбулося переходу майна, майнових прав та обов`язків відповідача-1 до відповідача-2. Відповідних відомостей щодо правонаступництва відповідача-2 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб не внесено.
Відповідачі-1 та -2 є органами державної влади та структурними підрозділами Михайлівської та Василівської районних державних адміністрацій Запорізької області. Враховуючи, що відповідач-1 знаходиться на тимчасово окупованій території, пояснень щодо заяви позивача не надав, відсутній передавальний акт, можливі існування суперечок між Василівською районною державною адміністрацією та Михайлівською районною державною адміністрацією, суд ухвалою від 07.05.2024 залучив до участі в розгляді заяви заінтересовану особу-1: Запорізьку обласну військову адміністрацію. Оскільки відповідач-2 заперечив законність Розпорядження голови Василівської районної державної адміністрації від 14.01.2021 № 9, суд залучив до участі в справі заінтересовану особу-2: Василівську районну державну адміністрацію. Розгляд заяви відкладено на 30.05.2024.
З метою встановлення всіх обставин у цій справі, судом застосовано розумний строк розгляду заяви відповідно до Конвенції про захист прав людини і основних свобод.
14.05.2024, згідно ч. 1 ст. 12-1 Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території, на веб-порталі судової влади України було розміщено оголошення щодо повідомлення боржника про судовий розгляд заяви.
13.05.2024 через систему «Електронний суд» від заявника, на виконання ухвали суду від 07.05.2024, надійшли пояснення. Завершальною, визначеною законодавством, стадією припинення Михайлівської УСЗН стало передавання балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області до правонаступника Василівської районної державної адміністрації Запорізької області, оформленого та підписаного сторонами у вигляді Передавального акту від 26 березня 2021, який затверджено 08.04.2021. Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 11.01.2021 року № 17 була утворена комісія з реорганізації Михайлівської райдержадміністрації, тобто здійснено публічно-владне правонаступництво Михайлівської райдержадміністрації до Василівської райдержадміністрації. Як наслідок, відбувся перехід повноважень, прав та обов`язків від Михайлівської УСЗН, як структурного підрозділу Михайлівської райдержадміністрації, до
структурного підрозділу Василівської райдержадміністрації - Василівської УСЗН.
20.05.2024 від Запорізької обласної військової адміністрації надійшло пояснення. Ліквідація та реорганізація відповідних структурних підрозділів районної державної адміністрації зі статусом юридичної особи публічного права здійснювалась безпосередньо районними державними адміністраціями з застосуванням Порядку. Розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 08.04.2021 № 236 було затверджено передавальний акт Михайлівської районної державної адміністрації. Саме Василівська районна державна адміністрація є компетентним органом, який володіє інформацією щодо завершення/не завершення процедури припинення.
28.05.2024 від Василівської районної державної адміністрації надійшло пояснення. Михайлівська райдержадміністрація була реорганізована шляхом приєднання до Василівської райдержадміністрації. Розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 11.01.2021 № 17 була утворена комісія з реорганізації Михайлівської районної державної адміністрації. Розпорядженням було зобов`язано голову комісії з реорганізації ОСОБА_1 надати копію розпорядження про реорганізацію структурних підрозділів Михайлівської райдержадміністрації. Головою комісії з реорганізації ОСОБА_1 було прийнято розпорядження від 14.01.2021 № 9 на бланку Василівської райдержадміністрації, відповідно до ч. 2 п. 15 Порядку. Вказаним розпорядженням припинено структурні підрозділи зі статусом юридичних осіб Михайлівської райдержадміністрації, встановлено, що правонаступником майнових прав та обов`язків структурних підрозділів Михайлівської райдержадміністрації, що припиняються, є відповідні структурні підрозділи Василівської райдержадміністрації.
У судове засідання 30.05.2024 з`явилися представники заявника та відповідача-2. Представники боржника та заінтересованих осіб не з`явилися; про дату, час та місце судового засідання повідомлені відповідно до вимог Господарського процесуального кодексу України. Представником Запорізької обласної військової адміністрації у поясненні, що надійшло до суду 20.04.2024, викладено клопотання про розгляд заяви без участі Запорізької обласної державної (військової) адміністрації.
Відповідно ч. 3 ст. 334 ГПК України, неявка учасників справи та інших осіб не є перешкодою для вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження.
Суд визнав можливим розглянути заяву за відсутності представників боржника та заінтересованих осіб. Судом враховано, що явка представників обов`язковою не визнавалася.
Відповідно до ст. 222 ГПК України здійснювалося фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Розглянувши заяву, заслухавши представників учасників справи, дослідивши та оцінивши представлені письмові докази в їх сукупності, суд дійшов до висновку, що заява підлягає задоволенню, виходячи з такого.
Рішенням Господарського суду Запорізької області від 16.11.2023 у справі № 908/3529/21 стягнуто з Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області (код ЄДРПОУ 03193092) на користь Акціонерного товариства Українська залізниця (код ЄДРПОУ 40075815) в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця (код ЄДРПОУ 40081237) 1254629 (один мільйон двісті п`ятдесят чотири тисячі шістсот двадцять дев`ять) грн. 29 коп. збитків за пільгове перевезення пасажирів, 18819 (вісімнадцять тисяч вісімсот дев`ятнадцять) грн. 44 коп. судового збору.
20.12.2023, на виконання рішення, Господарським судом Запорізької області видано наказ, який надіслано стягувачу.
Управлінням Державної казначейської служби України у Дніпровському районі м. Запоріжжя Запорізької області, листом від 31.01.2024 № 02-06.3-08/145, вказаний наказ був повернутий стягувачу без виконання в зв`язку з реорганізацією та відсутністю відкритих рахунків Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1635-р здійснено реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих згідно з постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 р. № 807-IX Про утворення та ліквідацію районів, шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, згідно з додатком 1.
Згідно додатку 1 до вказаного розпорядження, Михайлівська райдержадміністрація Запорізької області реорганізується шляхом приєднання до Василівської райдержадміністрації Запорізької області.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1321 затверджено Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються.
Цей Порядок, згідно п. 1, визначає механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням або реорганізацією райдержадміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, у зв`язку із зміною адміністративно-територіального устрою України.
Відповідно п. 7 даного Порядку, перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється (далі - комісія з реорганізації).
Перехід майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації (пункт 8 Порядку).
Передавальний акт складається комісією з реорганізації та затверджується головою облдержадміністрації (пункт 9 Порядку). Райдержадміністрація, розташована в ліквідованому районі, продовжує здійснювати свої повноваження до моменту виникнення відповідного правонаступництва, передбаченого пунктами 7 і 8 цього Порядку (пункт 10 Порядку).
Райдержадміністрації, що припиняються, до складу яких входять структурні підрозділи із статусом юридичної особи публічного права, після набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про реорганізацію відповідної райдержадміністрації, а у разі створення райдержадміністрацій на території новоутвореного району - після державної реєстрації створення райдержадміністрацій видають акт про реорганізацію структурних підрозділів райдержадміністрації, які мають статус юридичної особи публічного права. У акті про реорганізацію визначається її спосіб, заходи з реорганізації, строк її завершення та інші необхідні умови (пункт 11 Порядку).
Розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 11.01.2021 № 17 утворено комісію з реорганізації Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області та затверджено її склад. Зобов`язано голову комісії надати не пізніше ніж 15.01.2021 обласній державній адміністрації копію розпорядження про реорганізацію структурних підрозділів Михайлівської районної державної адміністрації, які мають статус юридичної особи публічного права, в якому визначені спосіб реорганізації, строк її завершення та інші необхідні умови.
Розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 08.04.2021 № 236 затверджено Передавальний акт балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів Михайлівської районної державної адміністрації; зобов`язано Василівську районну державну адміністрацію Запорізької області прийняти, як правонаступника, балансові рахунки, матеріальні цінності та активи Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької обласної, згідно з Передавальним актом.
Згідно Передавального акту від 26.03.2021 балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області до правонаступника Василівської районної державної адміністрації Запорізької області, усі зобов`язання Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області перед кредиторами, дебіторами, усі права, обов`язки та залишки, а також всі активи і пасиви переходять до правонаступника - Василівської районної державної адміністрації Запорізької області, зокрема, рахунки балансу та позабалансового обліку Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації.
У додатках №№ 8-12, 15-17 до вказаного Передавального акту визначені основні засоби Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації, що передаються.
Розпорядженням голови комісії з реорганізації Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області А. Холоши від 14.01.2021 № 9 зобов`язано:
1. Припинити структурні підрозділи зі статусом юридичних осіб публічного права Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області шляхом приєднання до Василівської районної державної адміністрації Запорізької області відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1635-р: 2) Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області шляхом приєднання до Управління соціального захисту населення Василівської районної державної адміністрації Запорізької області.
2. Встановлено, що правонаступником майнових прав та обов`язків структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області, що припиняються, є відповідні структурні підрозділи зі статусом юридичних осіб публічного права Василівської районної державної адміністрації Запорізької області.
4. Створити комісію з припинення юридичної особи публічного права - Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області.
5. Установити двомісячний строк для пред`явлення кредиторами вимог до юридичних осіб публічного права Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області, що припиняються.
6. Голову комісії з припинення структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області протягом 3 робочих днів з дня видання цього розпорядження повідомити про припинення юридичної особи публічного права орган державної реєстрації та вжити організаційні заходи, пов`язані з припиненням юридичної особи публічного права.
Як визначено ч. 2 п. 15 Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1321, для здійснення своїх повноважень голова комісії з реорганізації видає розпорядження, використовуючи бланки райдержадміністрації, до якої здійснюється приєднання райдержадміністрацій, що припиняються.
Відтак, відповідно до вказаного Порядку, розпорядження голови комісії з реорганізації Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області А. Холоши від 14.01.2021 № 9, видано на бланку Василівської районної державної адміністрації Запорізької області.
Відповідно до даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань, 18.01.2021 до реєстру внесено запис щодо припинення Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області.
Станом на час розгляду цієї заяви, Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області перебуває в стані припинення.
Згідно ч. 5 ст. 15 Закону України Про виконавче провадження, у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
Відповідно до положень статті 334 ГПК України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником. Заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
Процесуальне правонаступництво - це перехід процесуальних прав і обов`язків сторони у справі до іншої особи у зв`язку з вибуттям особи у спірному матеріальному правовідношенні.
Приписами ст. 52 ГПК України визначено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.
При цьому, процесуальне правонаступництво в розумінні статті 52 Господарського процесуального кодексу України допускається на будь-якій стадії судового процесу, включаючи стадію виконання судового рішення.
Відповідно до статті 326 Господарського процесуального кодексу України, судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною радою України, - і за її межами.
Оскільки виконання рішення суду є невід`ємною стадією процесу правосуддя, то і заміна сторони (стягувача або боржника) у виконавчому документі на цій стадії може відбуватися не інакше, як на підставах та у порядку, визначеному Господарським процесуальним кодексом України.
Отже, наведені процесуальні та матеріальні норми законодавства надають право стороні (заінтересованій особі), а також державному виконавцю звернутися з відповідною заявою до господарського суду, який на стадії виконання судового рішення може здійснити заміну відповідного учасника справи (процесуальне правонаступництво), а також заміну сторони виконавчого провадження (боржника та/або стягувача) їх правонаступником.
За змістом положень ч. 1 ст. 104, ч. 1 ст. 106 ЦК України, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників. Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
Згідно з висновком Великої Палати Верховного Суду, викладеним у постанові від 16.06.2020 по справі № 910/5953/17, якщо припустити, що правонаступництво настає лише з моменту державної реєстрації припинення юридичної особи, то це призведе до можливостей порушення прав кредиторів, які протягом значного періоду часу не зможуть звернутися з вимогами до новоствореної юридичної особи, яка отримає все майно правопопередника, але не буде нести відповідальність за його зобов`язаннями. При цьому, Велика Палата Верховного Суду в зазначеній постанові визнала помилковим висновок попередніх інстанцій про те, що правонаступництво не відбулось за відсутності в Реєстрі запису про припинення юридичної особи, яка реорганізовувалась.
Положеннями статей 104, 107 Цивільного кодексу України не визначений момент переходу прав та обов`язків від юридичної особи, яка припиняється у зв`язку з реорганізацією, тому такий момент не може пов`язуватися з внесенням запису до державного реєстру про припинення реорганізованої юридичної особи.
Зазначене кореспондується з висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 14.09.2020 у справі № 296/443/16-ц, від 04.11.2020 по справі № 922/817/18.
Рішення суду в цій справі, що набрало законної сили, до теперішнього часу залишається невиконаним у зв`язку з тим, що відбувається реорганізація органів державної влади, а стягувач у даному випадку стає заручником невизначеності поведінки держави. Держава зобов`язана діяти послідовно, добросовісно та зрозуміло. Можливі помилки держави не можуть покладатися на зацікавлену особу, у даному випадку, стягувача.
Мета правосуддя, що полягає також у виконанні судового рішення, не досягається, відновлення порушеного права стягувача не відбувається.
Також суд зазначає, що відповідно до пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ратифікованої Законом України від 17.07.1997, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.
Перебіг строків судового розгляду у цивільних справах починається з часу надходження позовної заяви до суду, а закінчується ухваленням остаточного рішення у справі, якщо воно не на користь особи (справа "Скопелліті проти Італії" від 23.11.1993), або виконанням рішення, ухваленого на користь особи (справа "Папахелас проти Греції" від 25.03.1999).
На підставі викладеного, беручи до уваги надані суду письмові докази, з урахуванням приписів діючого законодавства, враховуючи перехід прав та обов`язків від Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області до правонаступника - Управління соціального захисту населення Василівської районної державної адміністрації Запорізької області, суд дійшов висновку про обґрунтованість вищезазначеної заяви, яка задовольняється судом повністю.
У судовому засіданні 30.05.2024 судом підписано та проголошено вступну та резолютивну частини ухвали.
Керуючись ст.ст. 52, 234, 235, 334 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
У Х В А Л И В :
Заяву (вих. № б/н від 12.04.2024) Акціонерного товариства Українська залізниця про заміну сторони в наказі в справі № 908/3529/21 - задовольнити.
Замінити боржника в наказі Господарського суду Запорізької області від 20.12.2023 по справі № 908/3529/21 Управління соціального захисту населення Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області (код ЄДРПОУ 03193092) на його правонаступника Управління соціального захисту населення Василівської районної державної адміністрації Запорізької області (бул. Центральний, буд. 6Д, м. Василівка, Василівський район, Запорізька область, 71601; поштова адреса: вул. Олександрійська, буд. 48, м. Запоріжжя, 69063, код ЄДРПОУ 03193117).
Відповідно до ст. 235 ГПК України ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення. Повний текст ухвали підписаний 04.06.2024.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку відповідно до ст.ст. 255, 256 ГПК України.
Суддя О.В. Ярешко
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 30.05.2024 |
Оприлюднено | 05.06.2024 |
Номер документу | 119484533 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Іванов Олексій Геннадійович
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Іванов Олексій Геннадійович
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Іванов Олексій Геннадійович
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Ярешко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні