Постанова
від 03.12.2008 по справі 13/410
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01025,  м. Київ,  вул. Десятинна,  4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 03 грудня 2008 року           12:25           № 13/410

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді  Степанюка А.Г. при секретарі судового засідання  Федоровій О.В.  розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом

 Державна податкова інспекція у Дніпровському районі м. Києва

до

третя особа

 Товариство з обмеженою відповідальністю "промислово-енергетична компанія "Укренергоресурси"

Дніпровська районна у м. Києві державна адміністрація

про

 скасування державної реєстрації

На підставі ч. З ст. 160 КАС України в судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Виготовлення постанови у повному обсязі відкладено, про що повідомлено сторін після проголошення вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з урахуванням вимог ч. 4 ст. 167 КАС України.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач звернувся до суду з позовом про припинення юридичної особи відповідача відповідно до ст.38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” у зв’язку з неподанням протягом року до органів ДПС податкових декларацій , документів фінансової звітності.

           Ухвалою суду від 04.08.08 відкрито провадження у справі та справу призначено до судового розгляду.

            Представник позивач у судовому засіданні позовні вимоги підтримує.             

            Відповідач представника у судове  засідання не направив, своїми процесуальними правами не скористався.  

Розглядом   матеріалів   справи   встановлено наступне.

Відповідач зареєстрований як суб’єкт підприємницької діяльності Харківською районною державною адміністрацією м.Києва  23 травня 2000 р.,  що підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію та зареєстрований в ЄДРПОУ під кодом 30936748 згідно довідки статистики.

Згідно Статуту відповідача,  засновниками підприємства є ОСОБА_1 та ОСОБА_2

Проведеною позивачем перевіркою встановлено, що відповідач взятий на облік податкового органу, проте   з першого кварталу 2002 року не подає передбачену податковим  законодавством фінансову  звітність  в податковий  орган, що підтверджується довідкою від 13 вересня 2007 року та доповідною головного державного податкового інспектора.

У зв’язку з цим позивачем подано позов.

Досліджуючи  надані  докази, наведені міркування, оцінюючи  їх в сукупності, судом враховується наступне.

Згідно ст. 104 Цивільного кодексу України від 16.01.2003р. та ст. 33 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців” юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Згідно  п.1 та п.2 частини 4  ст. 38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців” державна реєстрація припинення підприємницької діяльності юридичної особи проводиться крім іншого у разі постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи. При цьому підставою для винесення рішення про припинення підприємницької діяльності юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, зокрема, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Судом враховується, що відповідно до ст. 9 Закону України “Про систему оподаткування” від 25.06.1991р. №1251-ХІІ, платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Згідно з п. 2 ст. 9 Закону України "Про систему оподаткування" № 1251-XII від 25.06.1991 (зі змінами та доповненнями) платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Відповідно до п.п. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.00р. №2181-III (зі змінами та доповненнями) (надалі –Закон 2181) платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті.

Прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Податкова декларація приймається без попередньої перевірки зазначених у ній показників через канцелярію, чий статус визначається відповідним нормативно-правовим актом (п.п. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 вказаного Закону 2181).

Відповідно до п.п. 4.1.7 п. 4.1 ст. 4 Закону 2181 платник податків має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення граничного строку подання декларації, визначеного згідно з підпунктом 4.1.4 цього пункту, надіслати декларацію (розрахунок) на адресу податкового органу поштою з повідомленням про вручення.

Крім того, податкова звітність може бути надана за добровільним рішенням платника податків податковому органу в електронній формі, за умови реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством (п.п. "з" п.п. 4.4.2п. 4.2 ст.4 Закону 2181).

Згідно ст.124 Конституції України 1996 року, згідно якої юрисдикція судів поширюється на всі  правовідносини, що виникають у державі, а згідно статті 38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців” підставою для винесення рішення про припинення підприємницької діяльності юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, зокрема, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону, суд вважає обґрунтованим звернення позивача до суду з вимогою припинити юридичну особу саме з наведеної підстави.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

У зв’язку з наявністю документально підтвердженої підстави для припинення юридичної особи, позовні вимоги позивача обґрунтовані матеріалами справи, відповідають чинному законодавству і підлягають задоволенню.

Згідно ст. 105 Цивільного Кодексу України  від 16.01.03р. необхідно встановити  порядок та  строки  припинення юридичної особи, а виконання функції комісії з припинення  юридичної особи покласти на орган  управління юридичної особи.

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 94, 158-163 КАС України, адміністративний суд -

 

                                                      ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Припинити юридичну особу - товариство з обмеженою відповідальністю «Промислово-енергетична компанія «Укренергоресурси»м. Київ, вул. Серафимовича, 7А, код 30936748.

3. Виконання функції комісії з припинення юридичної особи покласти на орган управління товариства з обмеженою відповідальністю «Промислово-енергетична компанія «Укренергоресурси»м. Київ. Зобов’язати комісію провести роботу у порядку, визначеному ст. ст.  105, 110-112 Цивільного кодексу України у строк не більше дванадцяти місяців з моменту набрання Постановою суду законної сили.

          

          Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Дані заяви подаються до апеляційного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова  суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

КОПІЇ ПОСТАНОВИ НАПРАВИТИ СТОРОНАМ, ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРАТОРУ (державному реєстратору - після набрання ПОСТАНОВОЮ законної сили).

Суддя                                                                                       А. Степанюк

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.12.2008
Оприлюднено03.11.2010
Номер документу11965944
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —13/410

Ухвала від 19.12.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Рєпіна Л.О.

Постанова від 30.01.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Рєпіна Л.О.

Ухвала від 10.05.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 24.04.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 01.02.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Кропивна Л.В.

Рішення від 17.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Курдельчук І.Д.

Ухвала від 01.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Курдельчук І.Д.

Ухвала від 11.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Курдельчук І.Д.

Постанова від 03.12.2008

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Степанюк А.Г.

Ухвала від 09.10.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Курдельчук І.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні