ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
10.06.2024справа №910/1026/24
Господарський суд міста Києва у складі судді Марченко О.В., за участю секретаря судового засідання Роздобудько В.В., розглянув у відкритому судовому засіданні
справу № 910/1026/24
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ейенді Солюшнс» (Печерський узвіз, буд. 19, м. Київ, 01011; ідентифікаційний код 38510454)
до Товариства з обмеженою відповідальністю «СІ Солюшнс» (село Кудринська, буд. 5, Тотемський р-н., Вологодська обл., Російська Федерація, 161312; основний реєстраційний номер 3518000171)
про стягнення 5 053 517,27 грн,
за участю представників:
позивача - Волторніста О.С. (довіреність від 01.05.2024 №б/н);
Волторніста С.М. (ордер від 26.01.2024 серія ВІ №1194121; в режимі відеоконференції з використанням сервісу «Система захищеного відеоконференцзв`язку з судом»);
відповідача - не з`явився.
ІСТОРІЯ СПРАВИ
1. Стислий виклад позовних вимог
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ейенді Солюшнс» (далі - ТОВ «Ейенді Солюшнс») звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «СІ Солюшнс» (далі - ТОВ «СІ Солюшнс») про:
- 855 993,60 грн основної заборгованості, що утворилася в зв`язку з невиконанням ТОВ «СІ Солюшнс» умов договору від 05.05.2015 №01/20150503 про надання консультаційних послуг та послуг по будівництву ТЦ «Інтерспар» (далі - Договір 1); 898 336,57 грн втрат від інфляції та 185 862,87 грн 3% річних;
- 1 410 717 грн основної заборгованості, що утворилася в зв`язку з невиконанням ТОВ «СІ Солюшнс» умов договору від 17.01.2016 №02/20161701 про надання консультаційних послуг та послуг по будівництву ТЦ «Інтерспар» (далі - Договір 2); 1 404 045,59 грн втрат від інфляції та 298 561,64 грн 3% річних, а всього 5 053 517,27 грн.
Позов мотивовано тим, що:
- 05.05.2015 і 17.01.2016 ТОВ «Ейенді Солюшнс» (виконавець) та ТОВ «СІ Солюшнс» (замовник) було укладено Договори, відповідно до яких замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов`язання надавати замовнику консультаційні послуги та послуги з супроводу будівництва ТЦ «Інтерспар» (м. Люберці, Октябрський проспект, будинок 112);
- на виконання умов Договорів ТОВ «Ейенді Солюшнс» виконало роботи за вказаними договорами, що підтверджується підписаними сторонами актами виконаних робіт від 31.10.2016 №1 (на суму 2 112 000 рублів, що еквівалентно 855 993,60 грн) та від 06.01.2017 №2 (на суму 3 255 000 рублів, що еквівалентно 1 410 717 грн);
- проте всупереч умовам Договорів відповідач не оплатив виконані роботи, у зв`язку з чим у ТОВ «СІ Солюшнс» утворилася заборгованість у загальній сумі 2 266 710,60 грн;
- у зв`язку з невиконанням відповідачем умов укладених Договорів позивачем нараховано 898 336,57 грн втрат від інфляції та 185 862,87 грн 3% річних за Договором 1 і 1 404 045,59 грн втрат від інфляції та 298 561,64 грн 3% річних за Договором 2.
2. Процесуальні дії у справі
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 07.02.2024 позовну заяву залишено без руху та встановлено позивачу п`ятиденний строк з дня вручення вказаної ухвали для усунення недоліків позовної заяви.
21.02.2024 позивачем подано суду документи на виконання ухвали від 07.02.2024.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 26.02.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку загального позовного провадження; підготовче засідання призначено на 08.04.2024.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 08.04.2024 продовжено строк підготовчого провадження; підготовче засідання відкладено на 13.05.2024.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.05.2024 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 10.06.2024.
Оскільки наразі дипломатичні відносини України і Російської Федерації розірвано, то можливості вручити документи суду на території держави агресора не вбачається за можливе, а тому судом інформація для ТОВ «СІ Солюшнс» щодо розгляду даного спору розміщувалася на офіційному вебпорталі судової влади України, докази чого наявні у матеріалах справи.
Представник відповідача у судове засідання 10.06.2024 не з`явився.
Представник позивача у судовому засіданні 10.06.2024 оголосив вступне слово та підтримав позовні вимоги у повному обсязі.
Суд, заслухавши вступне слово представника позивача, з`ясувавши обставини, на які посилається позивач, дослідив в порядку статей 209 і 210 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) докази у справі.
Після закінчення з`ясування обставин справи та перевірки їх доказами суд перейшов до судових дебатів.
Представник позивача виступив з промовою (заключним словом), в якій посилався на обставини і докази, досліджені у судовому засіданні.
У судовому засіданні 10.06.2024 було оголошено вступну та резолютивну частини рішення згідно зі статтею 233 ГПК України.
Судом відповідно до вимог статей 222 і 223 ГПК України здійснювалося повне фіксування судового засідання технічними засобами та секретарем судового засідання велися протоколи судових засідань, які долучені до матеріалів справи.
ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДОМ
05.05.2015 ТОВ «Ейенді Солюшнс» (виконавець) і ТОВ «СІ Солюшнс» (замовник) було укладено Договір 1, за умовами якого:
- замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов`язання надавати замовнику консультаційні послуги та послуги з супроводу будівництва ТЦ «Інтерспар», м. Люберці, просп. Октябрський, буд. 112 (далі - проєкт) (пункт 1.1 Договору 1);
- під супроводом та наданням консультаційних послуг розуміється повністю або частково залежно від потреб замовника: консультації щодо встановлення плитки для підлоги для проєкту згідно з вимогами замовника; консультації стосовно влаштування «коробів стелі з ГКЛ»; консультації щодо влаштування стелі з ГКЛ; консультації стосовно влаштування перегородок; консультації щодо влаштування риштування під короби; консультації з шпаклювання (коробів, стелі); консультації стосовно влаштування коробу з ГВП, ГКЛ; додаткові консультації (влаштування профілю, заміна розміру); консультації щодо встановлення плінтуса (плитка); консультації стосовно монтажу-демонтажу риштувань; консультації з облицювання дверей; консультації з монтажу кутка на короби: консультації з влаштування перегородки санвузла; консультації з влаштування подвійної перегородки в офісі (пункт 1.2 Договору 1);
- виконавець надає послуги відповідно до Договору 1 на території та об`єктах замовника згідно з оформленою заявкою на надання послуг (форма - додаток №1); заявка на надання послуг оформлюється заздалегідь або безпосередньо перед наданням послуг (пункт 2.1 Договору 1);
- виконавець надає послуги відповідно до Договору 1 на території та об`єктах замовника в робочі дні в період між 9:00 год. та 18:00 год. (пункт 2.2 Договору 1);
- кожен епізод надання послуг фіксується в протоколі (форма - додаток №2), а факт надання послуг за заявкою замовника в повному обсязі - актом наданих послуг, що підписуються відповідальними особами кожної сторони і є невід`ємними частинами Договору 1 (пункт 2.3 Договору 1);
- виконавець може залучати до надання деяких послуг за Договором 1 третіх осіб без додаткового погодження із замовником, залишаючись відповідальним перед замовником за порушення Договору 1 (пункт 2.4 Договору 1);
- замовник оформляє завдання на надання послуг у вигляді відповідної заявки (із зазначенням переліку послуг, а також бажаних термінів їх надання), яка передається виконавцю зручними для обох сторін засобами зв`язку, а саме: за телефоном, факсом, електронною поштою, в усному порядку в офісі замовника або виконавця (пункт 3.1 Договору 1);
- замовник своєчасно оплачує послуги виконавця у розмірі і терміни, передбачені в розділі 4 Договору 1 (пункт 3.2 Договору 1);
- надання послуг у визначеному місяці завершується складанням та підписанням документів, передбачених пунктом 2.3 Договору 1, не рідше ніж один раз на місяць не пізніше останнього робочого дня місяця (пункт 4.1 Договору 1);
- факти надання послуг за заявками замовника у повному обсязі підтверджуються актами наданих послуг (пункт 4.2 Договору 1);
- суми оплат, що вказуються в рахунках-фактурах та актах наданих послуг, розраховуються пропорційно до робочого часу, витраченого на надання послуг за Договором 1; тариф (вартість) однієї години робочого дня виконавця становить 3 000 рублів, ПДВ - 0,00 рублів (пункт 4.3 Договору 1);
- виконавець має право в односторонньому порядку переглядати вартість послуг, зазначену в пункті 4.3 Договору 1, з обов`язковим письмовим повідомленням замовника не пізніше ніж за 30 календарних днів до набрання чинності зміненого тарифу (пункт 4.4 Договору 1);
- остаточна вартість наданих послуг визначається за фактом їх надання згідно з пунктом 4.3 Договору 1 та фіксується у рахунках-фактурах і актах наданих послуг (пункт 4.5 Договору 1);
- замовник здійснює 100% оплату сум відповідно до рахунків-фактур, що виставляються виконавцем, без відстрочки виконання платежів, протягом 2 (двох) банківських днів з моменту підписання відповідного акта наданих послуг (пункт 4.6 Договору 1);
- суми, зафіксовані сторонами в рахунках-фактурах та актах наданих послуг, є договірними та не підлягають зміні в односторонньому порядку (пункт 4.7 Договору 1);
- ціна Договору 1 дорівнює вартості послуг, наданих замовнику згідно з заявками замовника протягом усього терміну дії Договору 1 (пункт 4.8 Договору 1);
- виконавець має право не приймати заявки замовника до виконання та/або припинити та/або призупинити надання послуг за Договором 1 у разі порушення строку оплати послуг виконавця більш ніж на 10 (десять) робочих днів (пункт 4.9 Договору 1);
- Договір 1 набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2015 (пункт 8.1 Договору 1).
На виконання умов Договору 1 позивачем було надано, а відповідачем прийнято без будь-яких зауважень послуги на загальну суму 2 112 000 рублів, що підтверджується підписаним уповноваженими представниками сторін та скріпленим печатками юридичних осіб актом виконаних робіт від 31.10.2016 №1.
17.01.2016 ТОВ «Ейенді Солюшнс» (виконавець) і ТОВ «СІ Солюшнс» (замовник) було укладено Договір 2, за умовами якого:
- замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов`язання надавати замовнику консультаційні послуги та послуги з супроводу будівництва ТЦ «Інтерспар», м. Люберці, просп. Октябрський, буд. 112 (далі - проєкт) (пункт 1.1 Договору 2);
- під супроводом та наданням консультаційних послуг розуміється повністю або частково залежно від потреб замовника: консультації щодо встановлення плитки для підлоги для проєкту відповідно до вимог замовника; консультації стосовно влаштування електропроводки; консультації щодо влаштування стелі; консультації стосовно влаштування вікон; консультації щодо влаштування дверей; консультації з шпаклювання (стін, стелі); консультації стосовно утеплення; додаткові консультації (влаштування профілю та заміна розміру); консультації щодо встановлення плінтуса (плитка); консультації стосовно монтажу-демонтажу обладнання; консультації з облицювання дверей; консультації з монтажу санвузла; консультації з влаштування перегородки санвузла; консультації з влаштування подвійної перегородки в офісі (пункт 1.2 Договору 2);
- виконавець надає послуги згідно з Договором 2 на території та об`єктах замовника відповідно до оформленої заявки на надання послуг (форма - додаток №1); заявка на надання послуг оформлюється заздалегідь або безпосередньо перед наданням послуг (пункт 2.1 Договору 2);
- виконавець надає послуги згідно з Договором 2 на території та обєктах замовника в робочі дні в період між 9:00 год. та 18:00 год. (пункт 2.2 Договору 2);
- кожен епізод надання послуг фіксується в протоколі (форма - додаток №2), а факт надання послуг за заявкою замовника в повному обсязі актом наданих послуг, що підписуються відповідальними особами кожної сторони і є невід`ємними частинами Договору 2 (пункт 2.3 Договору 2);
- виконавець може залучати до надання деяких послуг за Договором 2 третіх осіб без додаткового погодження із замовником, залишаючись відповідальним перед замовником за порушення Договору 2 (пункт 2.4 Договору 2);
- замовник оформляє завдання на надання послуг у вигляді відповідної заявки (із зазначенням переліку послуг, а також бажаних термінів їх надання), яка передається виконавцю зручними для обох сторін засобами зв`язку, а саме: за телефоном, факсом, електронною поштою, в усному порядку в офісі замовника або виконавця (пункт 3.1 Договору 2);
- замовник своєчасно оплачує послуги виконавця у розмірі і терміни, передбачені в розділі 4 Договору 2 (пункт 3.2 Договору 2);
- надання послуг у визначеному місяці завершується складанням та підписанням документів, передбачених пунктом 2.3 Договору 2, не рідше ніж один раз на місяць не пізніше останнього робочого дня місяця (пункт 4.1 Договору 2);
- факти надання послуг за заявками замовника у повному обсязі підтверджуються актами наданих послуг (пункт 4.2 Договору 2);
- суми оплат, що вказуються в рахунках-фактурах та актах наданих послуг, розраховуються пропорційно до робочого часу, витраченого на надання послуг за Договором 2; тариф (вартість) однієї години робочого дня виконавця становить 3 000 рублів, ПДВ - 0,00 рублів (пункт 4.3 Договору 2);
- виконавець має право в односторонньому порядку переглядати вартість послуг, зазначену в пункті 4.3 Договору 2, з обов`язковим письмовим повідомленням замовника не пізніше ніж за 30 календарних днів до набрання чинності зміненого тарифу (пункт 4.4 Договору 2);
- остаточна вартість наданих послуг визначається за фактом їх надання згідно з пунктом 4.3 Договору 2 та фіксується у рахунках-фактурах і актах наданих послуг (пункт 4.5 Договору 1);
- замовник здійснює 100% оплату сум відповідно до рахунків-фактур, що виставляються виконавцем, без відстрочки виконання платежів, протягом 2 (двох) банківських днів з моменту підписання відповідного акта наданих послуг (пункт 4.6 Договору 2);
- суми, зафіксовані сторонами в рахунках-фактурах та актах наданих послуг, є договірними та не підлягають зміні в односторонньому порядку (пункт 4.7 Договору 2);
- ціна Договору 2 дорівнює вартості послуг, наданих замовнику згідно з заявками замовника протягом усього терміну дії Договору 2 (пункт 4.8 Договору 2);
- виконавець має право не приймати заявки замовника до виконання та/або припинити та/або призупинити надання послуг за Договором 2 у разі порушення строку оплати послуг виконавця більш ніж на 10 (десять) робочих днів (пункт 4.9 Договору 1);
- Договір 2 набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2015 (пункт 8.1 Договору 2).
На виконання умов Договору 2 позивачем було надано, а відповідачем прийнято без будь-яких зауважень послуги на загальну суму 3 255 000 рублів, що підтверджується підписаним уповноваженими представниками сторін та скріпленим печатками юридичних осіб актом виконаних робіт від 06.01.2017 №2.
ТОВ «СІ Солюшнс» прийняті за Договорами послуги не оплатило, у зв`язку з чим претензією від 05.09.2016 вихх. №/3/2016 ТОВ «Ейенді Солюшнс» просило сплатити наявну заборгованість у загальній сумі 5 367 000 рублів та 745 481,45 рублів втрат від інфляції.
Відповіддю на претензію від 31.10.2016 №б/н відповідач повідомив про те, що прострочка оплати за виконані роботи була викликана перерахунком вартості наданих послуг; даною відповіддю на претензію підтверджено наявність заборгованості за Договором 1 у сумі 2 112 000 рублів; проте відповідач не погодився із зазначеним відшкодуванням витрат, пов`язаних з індексом інфляції за весь час прострочення; додав акт виконаних робіт за Договором 1; зазначив, що грошові кошти у сумі 2 112 000 рублів будуть перераховані в доларовому еквіваленті згідно з курсом уповноваженого банку до 30.11.2016 на банківський рахунок позивача, реквізити якого зазначені в розділі 9 Договору 1.
Листом від 07.01.2017 вих. №/07/01/2017 ТОВ «Ейенді Солюшнс» повідомило ТОВ «СІ Солюшнс», зокрема, про таке:
- розглянувши відповідь на претензію від 31.10.2016 №б/н та отримавши пояснення стосовного скрутного фінансово-господарського становища відповідача через нестабільну політико-економічну ситуацію у державі реєстрації ТОВ «СІ Солюшнс» - Російській Федерації, - керівництво позивача прийняло рішення надати відповідачу пільговий строк щодо виконання зобов`язання та погашення заборгованості за Договорами;
- керуючись частиною другою статті 530 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) запропонував погасити заборгованість за Договорами у сумі 5 367 000 рублів, що підтверджується актами виконаних робіт від 31.10.2016 №1 і від 06.01.2017 №2, не пізніше 31.03.2017.
Відповідач відповіді на вказаний лист не надіслав, заборгованість за Договорами не сплатив.
ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ. ПОЗИЦІЯ СУДУ
Частиною першою статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Відповідно до частини першої статті 526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Згідно із статтею 525 ЦК України одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 629 ЦК України передбачено, що договір є обов`язковим для виконання сторонами.
Відповідно до статті 610 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).
За приписами статті 625 ЦК України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання грошового зобов`язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Передбачене законом право кредитора вимагати сплати боргу з урахуванням індексу інфляції та 3% річних в порядку статті 625 ЦК України є способами захисту його майнового права та інтересу, суть яких полягає у відшкодуванні матеріальних втрат від знецінення грошових коштів внаслідок інфляційних процесів та отриманні компенсації (плати) від боржника за користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові.
ВИСНОВКИ
Відтак, оскільки позивачем належним чином виконано умови Договору, що підтверджується наявними в матеріалах справи підписаними та скріпленими печатками актами виконаних робіт, а відповідачем прийняті послуги не оплачено, то позовні вимоги ТОВ «Ейенді Солюшнс» в частині стягнення з ТОВ «СІ Солюшнс» 855 993,60 грн (еквівалент 2 112 000 рублів за офіційним курсом Національного Банку України, станом на дату виникнення зобов`язання відповідача (31.10.2016)) основної заборгованості за Договором 1 та 1 410 714 грн (еквівалент 3 255 000 рублів за офіційним курсом Національного Банку України, станом на дату виникнення зобов`язання відповідача (06.01.2017)) основної заборгованості за Договором 2 є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Крім суми основної заборгованості позивач просить стягнути з відповідача 898 336,57 грн втрат від інфляції за період з листопада 2016 року по грудень 2023 року та 185 862,87 грн 3% річних за період з 31.10.2016 по 25.01.2024 за Договором 1 і 1 404 045,59 грн втрат від інфляції за період з січня 2017 року по грудень 2023 року та 298 561,64 грн 3% річних за період з 06.01.2017 по 25.01.2024 за Договором 2.
Перевіривши розрахунок ТОВ «Ейенді Солюшнс» судом встановлено, що періоди нарахування і суми втрат від інфляції розраховані позивачем правильно, проте дати початку період нарахування зазначених сум 3% річних визначені неправильно
За перерахунком суду періоди нарахування та суми 3% річних становлять:
за Договором 1: з 03.11.2016 (оскільки 02.11.2016 є останнім банківським днем для оплати заборгованості за актом від 31.10.2016 №1; нарахованих на суму 855 993,60 грн) по 25.01.2024 (дата, визначена позивачем у розрахунку) сума 3% річних становить 185 738,89 грн;
за Договором 2: з 11.01.2017 (оскільки 10.01.2017 є останнім банківським днем для оплати заборгованості за актом від 06.01.2017 №2 (07.01.2017 і 08.01.2017 вихідні дні); нарахованих на 1 410 717 грн) по 25.01.2024 (дата, визначена позивачем у розрахунку) сума 3% річних становить 298 105,76 грн.
Отже, стягненню з відповідача підлягає 898 336,57 грн втрат від інфляції за Договором 1 і 1 404 045,59 грн втрат від інфляції за Договором 2 за розрахунком позивача та 185 738,89 грн 3% річних за Договором 1 і 298 105,76 грн 3% річних за Договором 2 за розрахунком суду; у стягненні решти суми (579,86 грн) 3% річних слід відмовити.
За приписами статті 129 ГПК України судові витрати зі справи слід покласти на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Керуючись статтями 129, 233, 236 - 238, 240 та 241 ГПК України, Господарський суд міста Києва
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ейенді Солюшнс» (Печерський узвіз, буд. 19, м. Київ, 01011; ідентифікаційний код 38510454) до Товариства з обмеженою відповідальністю «СІ Солюшнс» (село Кудринська, буд. 5, Тотемський р-н., Вологодська обл., Російська Федерація, 161312; основний реєстраційний номер 3518000171) про стягнення 5 053 517,27 грн задовольнити частково.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «СІ Солюшнс» (село Кудринська, буд. 5, Тотемський р-н., Вологодська обл., Російська Федерація, 161312; основний реєстраційний номер 3518000171) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Ейенді Солюшнс» (Печерський узвіз, буд. 19, м. Київ, 01011; ідентифікаційний код 38510454): 855 993 (вісімсот п`ятдесят п`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто три) грн 60 коп. основної заборгованості за договором від 05.05.2015 №01/20150503 про надання консультаційних послуг та послуг по будівництву ТЦ «Інтерспар»; 898 336 (вісімсот дев`яносто вісім тисяч триста тридцять шість) грн 57 коп. втрат від інфляції; 185 738 (сто вісімдесят п`ять тисяч сімсот тридцять вісім) грн 89 коп. 3% річних; 1 410 717 (один мільйон чотириста десять тисяч сімсот сімнадцять) грн основної заборгованості за договором від 17.01.2016 №02/20161701 про надання консультаційних послуг та послуг по будівництву ТЦ «Інтерспар»; 1 404 045 (один мільйон чотириста чотири тисячі сорок п`ять) грн 59 коп. втрат від інфляції; 298 105 (двісті дев`яносто вісім тисяч сто п`ять) грн 76 коп. 3% річних і 75 794 (сімдесят п`ять тисяч сімсот дев`яносто чотири) грн 06 коп. судового збору.
3. Після набрання рішенням законної сили видати відповідний наказ.
4. У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Північного апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 13.06.2024.
Суддя Оксана Марченко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2024 |
Оприлюднено | 14.06.2024 |
Номер документу | 119705749 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Марченко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні