Справа № 202/6306/23
Провадження № 2/202/957/2024
РІШЕННЯ
Іменем України
10 червня 2024 року Індустріальний районний суд м. Дніпропетровська у складі:
головуючого - судді Мачуського О.М.
за участю секретаря судового засідання Карасьової Г.І.,
позивача ОСОБА_1 ,
представника позивача адвоката Мисилюка С.В.,
розглянувши в судовому засіданні в режимі відео конференції в залі суду м. Дніпро позовну заяву ОСОБА_1 до Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору Лиманська міська рада Донецької області про розірвання трудового договору та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
У квітні 2023 року ОСОБА_1 звернувся до Індустріального районного суду м. Дніпропетровська з позовом до Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області про розірвання трудового договору та зобов`язання вчинити певні дії.
Позов (з урахуванням уточнених позовних вимог від 06.05.2024 р.) обґрунтований тим, що ОСОБА_1 , є директором «Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман» (84400, Донецька обл., м. Лиман, вул. Грушевського, буд. 6А; код ЄДРПОУ: 36731240), органом управління якої є Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області (Далі - Відповідач) з 2013 року.
5 квітня 2022 року позивач, будучи директором «Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман», виконуючи розпорядження губернатора Донецької області про евакуацію з м. Лиман у зв`язку з початком активних бойових дій на території міста, подав заяву про надання відпустки без збереження заробітної плати до директора Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області ОСОБА_2 . Обов`язки директора «Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман» було доручено ОСОБА_3 .
Позивач виїхав з дружиною з території м. Лиман та на даний час перебуває на території м. Києва.
За місто Лиман відбувалися жорстокі бої до жовтня 2022 року. Керівництво Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області було евакуйоване до м. Дніпро, а «Дитячо-юнацьку спортивну школу м. Лиман» було залишено без нагляду.
В червні 2022 року в електронному режимі позивач отримав Наказ директора Управління освіти, молоді та спорту № 168 від 02.05.2022 про призупинення діяльності «Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман» у зв`язку з активними бойовими діями на території міста Лиман.
Позивач в електронному режимі подав директору Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області, ОСОБА_2 , заяву про звільнення з посади директора «Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман». Однак, у задоволенні заяви мені було відмовлено.
В електронному режимі позивач отримав наказ № 01/413 від 29.11.2022 в якому зазначено, що у зв`язку з поновлення наказом Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради № 218 від 04.11.2022 роботи «Дитячо- юнацької спортивної школи м. Лиман», він зобов`язаний повернутися до виконання обов`язків директора даної школи.
Позивач мав намір звільнитися з роботи шляхом подання заяви до Шевченківської районної філії Київського міського центру зайнятості як внутрішньо-переміщена особа відповідно до ч.4 ст.7 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб».
Однак, відповіддю Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради № 01/350 від 18.08.2022 на звернення Шевченківської районної філії Київського центру зайнятості від 17.08.2022 № 941.2/24 зазначено, що у зв`язку з тим, що Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради знаходиться на підконтрольній Україні території, а позивач є директором «Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман», його не можуть звільнити, оскільки відповідно до п. 52 розділу XI Закону України «Про зайнятість населення» унеможливлює здійснити передачу печатки та штампу, токенів з електронними цифровими підписами, кадрового діловодства та інших документів до нового керівництва школи.
Позивач вважає, що така підстава відмови є незаконною.
Посилаючись на ці обставини, позивач просив зобов`язати Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області прийняти заяву про звільнення за власним бажанням та звільнити ОСОБА_1 з посади директора «Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман» у відповідності до положень Статуту та Положення Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області, видати трудову книжку та провести з ним повний розрахунок.
Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 05.04.2023 року, для розгляду цивільної справи № 202/6306/23, визначено суддю Мачуського О.М.
Ухвалою судді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська від 06.04.2023 року було відкрито провадження у справі в порядку спрощеного провадження.
17.04.2023 р. керівником Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області Діденко Н.М. подано до суду відзив на позовну заяву, згідно якого просила відмовити у задоволенні позовної заяви в повному обсязі. Зазначила, що ОСОБА_1 призначений на посаду директора дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман розпорядженням міського голови від 24.07.2013 № 159.
Статутом дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман (далі - Статут ДЮСШ), затвердженим Рішенням Лиманської міської ради від 18.02.2021 № 8/5-624 «Про внесення змін до Статуту дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман та затвердження його в новій редакції» визначено, що:
спортивна школа є юридичною особою, має власну печатку, штамп установленого зразку, ідентифікаційний номер, має право на відкриття реєстраційних рахунків в органах державного казначейства (п.2 );
спортивна школа у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Лиманської міської ради, її виконавчого комітету, наказами управління освіти, молоді та спорту міської ради і цим Статутом» (п.3);
безпосереднє керівництво спортивною школою здійснює директор, який призначається на посаду (звільняється з посади) міським головою. (п. 24).
27 липня 2022 року ОСОБА_1 надіслав заяву на звільнення за власним бажанням від 19.07.2022 року на ім`я начальника управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради. Того ж дня Відповідач надав ОСОБА_1 відповідь, в якій повідомив Позивача про те, що відповідно до Статуту ДЮСШ прийняття на посаду та звільнення з посади директора ДЮСШ здійснюється розпорядженням міського голови.
17 серпня 2022 року на електронну пошту управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради надійшов лист Київського міського центру зайнятості від 17.08.2022 № 291.2/24 в якому повідомляється, що ОСОБА_1 бажає звільнитися 18 серпня 2022 за власним бажанням. 18 серпня 2022 року управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради надіслало відповідь Київському міському центру зайнятості від 18.08.2022 № 01/350 про неможливість звільнення ОСОБА_1 через центр зайнятості у зв`язку з тим, що Лиманська міська рада та управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради знаходяться на підконтрольній Україні території і ОСОБА_1 необхідно звернутися з заявою про звільнення до Лиманської міської ради для звільнення в встановленому законом України порядку.
16 лютого 2023 року до Лиманської міської ради надійшла скарга від ОСОБА_1 , в якій він просить сприяти у звільнені з займаної посади на підставі поданої заяви на ім`я начальника управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради та провести повний розрахунок по заробітній платі.
Указом Президента від 04.07.2022 № 469/2022 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області» утворено Лиманську військову адміністрацію Краматорського району Донецької області, та Розпорядженням Президента України від 04.07.2022 № 122/2022-рп О. Журавльова призначено начальником Лиманської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області». Розпорядженням міського голови від 05.07.2022 № 110-0 «Про призупинення дії трудового договору Лиманського міського голови» з ОСОБА_4 тимчасово призупинена дія трудового договору на посаді міського голови Лиманської міської ради Донецької області на період здійснення повноважень начальника Лиманської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області. Цим же розпорядженням повноваження міського голови були покладені на секретаря Лиманської міської ради Ляшко Н.В.
Таким чином, на час звернення Позивача до Центру зайнятості з заявою про звільнення з займаної посади директора ДЮСШ, повноваження міського голови здійснювала секретар Лиманської міської ради Ляшко Н.В., і ОСОБА_1 не мав будь-яких об`єктивних причин та перешкод для подання заяви про звільнення секретарю Лиманської міської ради.
30.08.2022 року Верховною Радою України прийнято Постанову № 2542-ІХ «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
Так, відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» у разі утворення військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів) Верховна Рада України за поданням Президента України може прийняти рішення про те, що у період дії воєнного стану та 30 днів після його припинення чи скасування:
начальник військової адміністрації:
крім повноважень, віднесених до його компетенції цим Законом, здійснює повноваження сільської, селищної, міської ради, її виконавчого комітету, сільського, селищного, міського голови;
може затвердити тимчасову структуру виконавчих органів сільської, селищної, міської ради (для працівників, посади яких не включені до тимчасових штатних розписів, оголошується простій або здійснюється їх переведення на рівнозначну чи нижчу посаду);
апарат сільської, селищної, міської ради та її виконавчого комітету, інші виконавчі органи (з урахуванням абзацу третього пункту 1 цієї частини), комунальні підприємства, установи та організації відповідної територіальної громади підпорядковуються начальнику відповідної військової адміністрації.
Отже, зважаючи на вищезазначені норми законодавства України, Позивач міг би безперешкодно починаючи з 30.08.2022 року звернутися з заявою про звільнення до начальника Лиманської міської військової адміністрації.
Однак, з травня 2022 року по теперішній час ОСОБА_1 не звертався ні до секретаря міської ради, ні до начальника військової адміністрації із заявою про звільнення.
Зважаючи на зазначене вище, Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради вважає позовні вимоги ОСОБА_1 безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню.
Ухвалою Індустріального районного суду м. Дніпропетровська від 16.05.2023 року за письмовою заявою позивача його позовну заяву було залишено без розгляду.
Постановою Дніпровського апеляційного суду від 29.08.2023 року апеляційну скаргу представника позивача адвоката Мисилюка С.В. було задоволено, скасовано Ухвалу Індустріального районного суду м. Дніпропетровська від 16.05.2023 року, справу направлено до суду першої інстанції для продовження розгляду.
Ухвалою Індустріального районного суду м. Дніпропетровська від 07.05.2024 року за клопотанням представника позивача було залучено у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору Лиманську міську раду Донецької області.
В судовому засіданні в режимі відео-конференції позивач ОСОБА_1 та його представник адвокат Мисилюк С.В. позовні вимоги підтримали, зазначили, що позивач працював директором «Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман». У зв`язку з військовими діями, він змушений був виїхати з м. Лиман. Тривалий час школа знаходилась на окупованій території та її діяльність була зупинена. Позивач звертався з заявою про звільнення як до відповідача безпосередньо так і через центр зайнятості, однак на теперішній час питання про звільнення так і не вирішено. На теперішній час, у зв`язку з наявною небезпекою, позивач не повертається до м. Лиман, а знаходиться у м. Київ.
Представник відповідача Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Капшук О.В. надіслав до суду заяву про розгляд справи без його участі, проти позовних вимог заперечував в повному обсязі.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору Лиманської міської ради Донецької області ОСОБА_5 надіслав до суду заяву про розгляд справи без його участі, просив розглянути справу на підставі наявних у справі документах.
Вислухавши пояснення учасників судового розгляду, дослідивши обставини справи, представлені докази та давши їм оцінку, суд приходить до наступних висновків.
Суд, встановив, що ОСОБА_1 призначений на посаду директора дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман розпорядженням міського голови від 24.07.2013 № 159.
Указом президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан.
Наказом начальника Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Діденко Н.М. від 02.05.2022 року № 168 було тимчасово призупинено роботу дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман з 02.05.2022 р.
Указом Президента від 04.07.2022 № 469/2022 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області» утворено Лиманську військову адміністрацію Краматорського району Донецької області, та Розпорядженням Президента України від 04.07.2022 № 122/2022-рп О. Журавльова призначено начальником Лиманської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області». Розпорядженням міського голови від 05.07.2022 № 110-0 «Про призупинення дії трудового договору Лиманського міського голови» з ОСОБА_4 тимчасово призупинена дія трудового договору на посаді міського голови Лиманської міської ради Донецької області на період здійснення повноважень начальника Лиманської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області. Цим же розпорядженням повноваження міського голови були покладені на секретаря Лиманської міської ради Ляшко Н.В.
27 липня 2022 року ОСОБА_1 надіслав заяву на звільнення за власним бажанням від 19.07.2022 року на ім`я начальника управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради. Того ж дня Відповідач надав ОСОБА_1 відповідь, в якій повідомив Позивача про те, що відповідно до Статуту ДЮСШ прийняття на посаду та звільнення з посади директора ДЮСШ здійснюється розпорядженням міського голови.
17 серпня 2022 року на електронну пошту управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради надійшов лист Київського міського центру зайнятості від 17.08.2022 № 291.2/24 в якому повідомляється, що ОСОБА_1 бажає звільнитися 18 серпня 2022 за власним бажанням. 18 серпня 2022 року управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради надіслало відповідь Київському міському центру зайнятості від 18.08.2022 № 01/350 про неможливість звільнення ОСОБА_1 через центр зайнятості у зв`язку з тим, що Лиманська міська рада та управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради знаходяться на підконтрольній Україні території і ОСОБА_1 необхідно звернутися з заявою про звільнення до Лиманської міської ради для звільнення в встановленому законом України порядку.
Наказом Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради від 04.11.2022 року № 218 роботу дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман було поновлено з 07.11.2022 р.
Листом Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради від 29.11.2022 року ОСОБА_1 повідомлено про необхідність приступити до виконання обов`язків директора, з`ясувати ступінь пошкодження будівлі та території закладу, провести інвентаризацію, поновити роботу бухгалтерії, відновити печатки та токени, поновити роботи тренерів.
Відповідно до ст.21КЗпП України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов`язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов`язується виплачувати робітникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Відповідно до ст.23КЗпП України встановлено, щотрудовий договір може бути безстроковим, що укладається на невизначений строк.
Згідно ст.38КЗпП України працівник має право на розірвання трудового договору, укладеного на невизначений строк, за власним бажанням, попередивши роботодавця письмово за два тижні.
Починаючи з 24.02.2022, відповідно до Указу Президента України ОСОБА_6 №64/2022, в Україні введено воєнний стан.
Особливості проходження державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, особливості трудових відносин працівників усіх підприємств, установ, організацій в Україні незалежно від форми власності, виду діяльності і галузевої належності, представництв іноземних суб`єктів господарської діяльності в Україні, а також осіб, які працюють за трудовим договором, укладеним з фізичними особами, у період дії воєнного стану, введеного відповідно доЗакону України"Про правовий режим воєнного стану" визначає Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану».
Відповідно до ст. 4 цього закону, у зв`язку з веденням бойових дій у районах, в яких розташоване підприємство, установа, організація, та існування загрози для життя і здоров`я працівника він може розірвати трудовий договір за власною ініціативою у строк, зазначений у його заяві (крім випадків примусового залучення до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану, залучення до виконання робіт на об`єктах критичної інфраструктури).
Відповідно до норм статей 43,46Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Таким чином, суд зазначає, що позивач згідно чинного законодавства, має право бути звільненим за своєю заявою від 19.07.2022 року.
Разом з тим, вирішуючи питання про заявлені позивачем позовні вимоги, суд зазначає наступне.
Згідно положеньст.13ЦПК Українисуд розглядаєсправи неінакше якза зверненнямособи,поданим відповіднодо цьогоКодексу,в межахзаявлених неювимог іна підставідоказів,поданих учасникамисправи абовитребуваних судому передбаченихцим Кодексомвипадках. Збирання доказів у цивільних справах не є обов`язком суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Учасник справи розпоряджається своїми правами щодо предмета спору на власний розсуд. Таке право мають також особи, в інтересах яких заявлено вимоги, за винятком тих осіб, які не мають процесуальної дієздатності.
Позивачем заявлені вимоги про зобов`язання Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області прийняти заяву про звільнення за власним бажанням та звільнити ОСОБА_1 з посади директора «Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман» у відповідності до положень Статуту та Положення Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області, видати трудову книжку та провести з ним повний розрахунок.
Відповідно до п. 1.10 «Положення Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради» (надалі - Положення) управлінню підпорядкована, зокрема, Дитячо-юнацька спортивна школа м. Лиман.
Згідно з п. 3.6.7. Положення Начальник управління призначає на посади керівників підпорядкованих закладів відповідно до норм чинного законодавства.
Згідно п. 4 Статуту Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман спортивна школа підпорядкована, підзвітна та підконтрольна Управлінню освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради.
Положенням п. 24 Статуту визначено, що безпосереднє керівництво спортивною школою здійснює директор, який призначається на посаду (звільняється з посади) міським головою за поданням управління освіти, молоді та спорту міської ради.
Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій № 309 від 22.12.2022 року, із змінами, селище місто Лиман, Краматорського району, Донецької області України, з 25.05.2022 р. по 30.09.2022 р. було тимчасово окуповане Російською Федерацією.
Враховуючи те, що вищезазначене підприємство на теперішній час знаходиться на підконтрольній території України, у заявника наявна можливість припинити трудовий договір в спосіб, встановлений законодавством та статутом закладу.
При цьому, відповідач по справі - Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області не є тим суб`єктом який може звільнити позивача самостійно, тобто позов пред`явлено не до того відповідача.
Неналежний відповідач - це особа, притягнута позивачем як відповідач, стосовно якої встановлено, що вона не повинна відповідати по пред`явленому позову при наявності даних про те, що обов`язок виконати вимоги позивача лежить на іншій особі - належному відповідачеві.
На позивачеві лежить обов`язок довести, що саме йому належить оспорюване право, а вказаний ним відповідач зобов`язаний виконати покладений на нього законом або договором обов`язок.
Законодавець поклав на позивача обов`язок визначати відповідача у справі і суд повинен розглянути позов щодо тих відповідачів, яких визначив позивач. Водночас якщо позивач помилився і подав позов до тих, хто відповідати за позовом не повинен, або притягнув не всіх, він не позбавлений права звернутись до суду з клопотанням про заміну неналежного відповідача чи залучення до участі у справі співвідповідачів і суд таке клопотання задовольняє. Ініціатива щодо заміни неналежного відповідача повинна виходити від позивача, який повинен подати клопотання. У цьому клопотанні позивач обґрунтовує необхідність такої заміни, а саме, чому первісний відповідач є неналежним і хто є відповідачем належним. Подання позивачем такого клопотання свідчить, що він не лише згідний, але й просить про заміну неналежного відповідача належним.
З урахуванням принципу диспозитивності суд не має права проводити заміну неналежного відповідача належним з власної ініціативи.
За приписамистатті 51 ЦПК Українисуд першої інстанції може залучити до участі у справі співвідповідача або замінити первісного відповідача належним відповідачем лише за клопотанням позивача.
Згідно з правовою позицією Великої палати Верховного суду викладеної у Постанові від 11.09.2019 року по справі № 910/7122/17 пред`явлення позову до неналежного відповідача є самостійною підставою для відмови в задоволенні позову.
Вирішення даного спору належним чином без участі у справі належного відповідача було б прямим порушенням прав особи, яка не залучена до участі у справі у якості відповідача, і до якої мав би бути пред`явлений даний позов.
Обов`язок та право визначати відповідачів, до яких пред`являється позов, покладається на позивача.
Таким чином, дослідивши докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що у заявника наявна можливість припинити трудові відносини в позасудовий спосіб, відповідач по справі не є особою, яка має право звільняти позивача, а тому відсутні підстави для задоволення вимоги про зобов`язання Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області прийняти заяву про звільнення за власним бажанням та звільнити ОСОБА_1 з посади директора «Дитячо-юнацької спортивної школи м. Лиман» у відповідності до положень Статуту та Положення Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області.
Позовні вимоги щодо видачі трудової книжки та проведення з позивачем повного розрахунку також не підлягають задоволенню, як похідні від основної вимоги про звільнення.
З огляду на вказане суд вважає, що позовні вимоги ОСОБА_1 до Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору Лиманська міська рада Донецької області про розірвання трудового договору та зобов`язання вчинити певні дії є необґрунтованим та не підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 7, 10, 12, 13, 23, 258, 259, 265, 268, 354 ЦПК України, суд -
УХВАЛИВ:
У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради Донецької області, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору Лиманська міська рада Донецької області про розірвання трудового договору та зобов`язання вчинити певні дії відмовити.
Повне рішення складено 14 червня 2024 року.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпровського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги через Індустріальний районний суд м. Дніпропетровська протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разіподання апеляційноїскарги рішення,якщо йогоне скасовано,набирає законноїсили післяповернення апеляційноїскарги,відмови увідкритті чизакриття апеляційногопровадження абоприйняття постановисуду апеляційноїінстанції занаслідками апеляційногоперегляду.
Суддя О.М. Мачуський
Суд | Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2024 |
Оприлюднено | 17.06.2024 |
Номер документу | 119731761 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них |
Цивільне
Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Мачуський О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні