Рішення
від 14.06.2024 по справі 924/384/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29607, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1, e-mail: inbox@km.arbitr.gov.ua, тел.(0382)71-81-84


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"14" червня 2024 р. Справа № 924/384/24

Господарський суд Хмельницької області у складі:

суддя Вибодовський О.Д., розглянувши матеріали справи

за позовом ТОВ «САННА-ОІЛ», с. Ковалівка, Немирівського району, Вінницької області

до ПАТ «Агрохолдинг Авангард» в особі філії «Птахофабрика «Авіс», с. Гуменці, Кам`янець-Подільського району, Хмельницької області

про стягнення 177 447,61 грн. заборгованості

Представники сторін: не викликались

Суть:

До господарського суду Хмельницької області надійшла позовна заява ТОВ «САННА-ОІЛ», с. Ковалівка, Немирівського району, Вінницької області до ПАТ «Агрохолдинг Авангард» в особі філії «Птахофабрика «Авіс», с. Гуменці, Кам`янець-Подільського району, Хмельницької області про стягнення 177 447,61 грн. заборгованості.

Ухвалою суду від 17.04.2024р. прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу вирішено розглядати без виклику сторін за наявними матеріалами.

На адресу суду 01.05.2024р. від ПАТ «Агрохолдинг Авангард», м.Київ надійшла заява про передачу справи № 924/384/24 на розгляд Господарського суду міста Києва за встановленою законом територіальною юрисдикцією (підсудністю).

Ухвалою суду від 13.06.2024р. в задоволенні заяви ПАТ «Агрохолдинг Авангард», м.Київ від 01.05.2024р. про передачу справи № 924/384/24 на розгляд Господарського суду міста Києва за встановленою законом територіальною юрисдикцією (підсудністю) відмовлено.

У поданому відзиві на позов від 01.05.2024р. відповідач зазначає, що позивач не надав доказів надання відповідачеві разом з партіями товару оригіналу рахунку, копії експертного висновку, посвідчення про якість, сертифікату на вміст ГМО, довідки про походження товару.

Позивач не приєднав до позову докази реєстрації в ЄРПН податкової накладної, оформленої внаслідок відвантаження партії макухи соєвої в кількості 22,98 т (реквізити податкової накладної: дата та номер, зазначити неможливо через низьку якість копії відповідної податкової накладної в підситстемі "Електронний суд" ЄСІТС).

Згідно з ч. 2 ст. 662 ЦК України, продавець повинен одночасно з товаром передати покупцеві його приналежності та документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до договору або актів цивільного законодавства.

З викладених обставин відповідач вважає позовні вимоги необґрунтованним та передчасними.

У поданій відповіді на відзив позивач зазначив, що відповідно до ч. 2 ст. 662 ЦК України, позивач (Продавець) одночасно з поставкою Товару передав відповідачу (Покупцеві) його приналежності та документи (оригінал рахунку, сертифікат якості (в якому зазначено, що даний продукт повністю відповідає всім показникам і нормам згідно ГОСТУ 27149-95), довідку про походження товару тощо), що стосуються товару відповідно до договору або актів цивільного законодавства (копія Сертифікату якості № 09 від 26.07.2021 року на макуху соєву та копія Довідки про походження товару (вих. № 09 від 26.07.2021 року) додана до відповіді на відзив.

Податкова накладна №80 від 22.08.2021 року (додаток №14) складена саме на відвантаження партії макухи соєвої в кількості 22,98 т, та міститься в додатках до позовної заяви, яка направлена на поштову адресу відповідача.

Позивач, вважає, що всі документи, що стосуються Товару надані відповідачу в повному обсязі.

Розглядом матеріалів справи встановлено наступне:

22 червня 2021 року між ТОВ «САННА-ОІЛ» (Постачальник) та ПрАТ «Агрохолдинг Авангард», в особі директора з виробництва Філії «Птахофабрика «Авіс» ПрАТ «Агрохолдинг Авангард» Величка Максима Олександровича (Покупець) було укладено Договір поставки № КПКЗ-2206/2021.

Згідно п.1.1 Договору в порядку та на умовах, визначених вказаним Договором, Постачальник зобов`язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити: висівки пшеничні та/або висівки кукурудзяні, та/або шрот соняшниковий, та/або шрот соєвий, та/або макуху соняшникову, та/або макуху соєву, та/або макуху кукурудзяну, та/або олію соєву, та/або олію соняшникову та/або інші білкові продукти (надалі -Товар).

Умови, строки поставки, асортимент, кількість та ціна Товару, який поставляється відповідно до Договору, визначається Сторонами у Специфікаціях (Додатках) до цього Договору, які є невід`ємними частинами цього Договору. Під партією Товару, Сторони розуміють кількість Товару фактично прийнятої Покупцем по одній видатковій накладній (п.2.1 Договору).

Відповідно до п.4.1 Договору ціна за одиницю Товару, загальна вартість партії Товару та кількість партії Товару, що поставляється погоджуються Сторонами в Специфікації (Додатку) на поставку відповідного Товару (згідно п. 2.3. цього Договору) та в подальшому відображається (дублюється) у рахунках та видаткових накладних на відповідну партію Товару.

Відповідно до п.4.4. Договору розрахунки за поставлений згідно Договору Товар здійснюються шляхом перерахунку коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі або повідомлений Постачальником Покупцю згідно умов цього Договору, у наступному порядку:

- 80% вартості Товару згідно відповідної Специфікації (Додатку) - не пізніше 3 (трьох) банківських днів після розвантаження Товару в місці (поставки) призначення та підписання видаткової накладної Покупцем;

- 20% вартості Товару згідно відповідної Специфікації (Додатку) - після реєстрації податкової накладної та надання всіх супровідних документів, згідно п. 3.7. цього Договору.

Позивачем здійснено чотири поставки товару: 22 червня 2021 року, 26 червня 2021 року, 13 серпня 2021 року та 22 серпня 2021 року:

- згідно із товарно-транспортною накладною № 99 від 21 червня 2021 року автомобілем ДАФ державний номер НОМЕР_1 перевезено вантаж вагою 23 040 (двадцять три тисячі сорок) кг. Відповідно до видаткової накладної № 39 від 22 червня 2021 року, вартість, перевезення в національній валюті склала 426 610,09 грн.;

- згідно із товарно-транспортною накладною № 100 від 25 червня 2021 року автомобілем ДАФ державний номер НОМЕР_1 перевезено вантаж: вагою 23 160 (двадцять три тисячі сто шістдесят) кг. Відповідно до видаткової накладної № 41 від 26 червня 2021 року вартість перевезення склала 427 720,09 грн.;

- згідно із товарно-транспортною накладною № 109 від 12 серпня 2021 року автомобілем ДАФ державний номер НОМЕР_1 перевезено вантаж вагою 23 100 (двадцять три тисячі сто) кг. Відповідно до видаткової накладної № 51 від 13 серпня 2021 року вартість перевезення в національній валюті склала 426 610,09 грн.;

- згідно із товарно-транспортною накладною №111 від 21 серпня 2021 року автомобілем ДАФ державний номер НОМЕР_1 перевезено вантам: вагою 23 020 (двадцять три, тисячі двадцять) кг. Відповідно до видаткової накладної № 53 від 22 серпня 2021 року вартість перевезення склала 425 130,10 грн..

Позивачем надано послуг на загальну суму вартістю 1 706 070,37 грн., що підтверджується товарно-транспортними накладними, видатковими накладними та специфікаціями з відміткою вантажоотримувача про отримання вантажу.

Відповідачем оплату за поставлений товар здійснено не в повному обсязі, що підтверджується виписками з АТ«УКРСИББАНК» за 01.01.2021р. - 31.12.2021р., за 01.01.2022р. - 31.12.2022р.

Вищевказаними виписками, підтверджено, що з рахунку філії «Птахофабрика «Авіс» приватного акціонерного товариства «Агрохолдинг Авангард» проведено оплати за надані послуги в розмірі 1 584 330,18 грн.

Відповідно 121 740,19 грн. відповідачем сплачено позивачу не було.

Згідно п. 6.4. Договору у випадку прострочення оплати або не повної оплати Товару в строки, зазначені у даному Договорі, Покупець зобов`язується на вимогу Постачальника сплатити останньому пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на період прострочення платежу від вартості неоплаченого або частково неоплаченого Товару за кожен день прострочення оплати, але не більше 5% від суми простроченого грошового зобов`язання. Дана пеня не застосовується до попередньої оплати, яку повинен здійснити Покупець.

Оскільки, відповідач порушував умови Договору щодо дотримання строків оплати Товару, окрім суми основного боргу позивачем відповідно до п. 6.4. Договору нараховано відповідачу 6 087,01 грн. штрафних санкцій.

Також, позивачем в порядку ст.625 ЦК України нараховано відповідачу 8 262,37 грн. - 3% річних, згідно доданого до позовної заяви розрахунку за період з 01.01.2022р. по 05.04.2024р. та 41 358,04 грн. - інфляційних втрат, згідно доданого до позовної заяви розрахунку за період з 01.01.2022р. по 05.04.2024р.

Всього, сума заборгованості за Договором складає 177 447,61 грн., з яких 121 740,19 грн. - основний борг, 6 087,01 грн. штрафних санкцій, 8 262,37 грн. - 3% річних, 41 358,04 грн. - інфляційних втрат.

Досліджуючи надані по справі докази, оцінюючи їх в сукупності, судом враховується наступне:

Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 175 Господарського кодексу України майнові зобов`язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України.

Відповідно до ст. 11 ЦК України та ст. 174 ГК України господарські зобов`язання можуть виникати, зокрема з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.

Згідно з ст. 627 ЦК України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

З положень ст.509 ЦК України, ст.173 ГК України вбачається, що господарським визнається зобов`язання, що виникає між суб`єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб`єкт (зобов`язана сторона, у тому числі боржник) зобов`язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб`єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб`єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку.

Приписами ст.638 ЦК України передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.

Згідно ст. 526 ЦК України зобов`язання повинні виконуватись належним чином і в установлений строк. Відповідно до ст. 193 Господарського кодексу України одностороння відмова від виконання зобов`язання і одностороння зміна умов договору не допускається.

Згідно ст. 265 ГК України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму.

До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін (ч. 2 ст. 712 ЦК України).

Як вбачається з правовідносин, що виникли між сторонами їм притаманні ознаки, що характеризують цивільні відносини, які виникають з договорів поставки.

22 червня 2021 року між ТОВ «САННА-ОІЛ» (Постачальник) та ПрАТ «Агрохолдинг Авангард», в особі директора з виробництва Філії «Птахофабрика «Авіс» ПрАТ «Агрохолдинг Авангард» Величка Максима Олександровича (Покупець) було укладено Договір поставки № КПКЗ-2206/2021.

Згідно п.1.1 Договору в порядку та на умовах, визначених вказаним Договором, Постачальник зобов`язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити: висівки пшеничні та/або висівки кукурудзяні, та/або шрот соняшниковий, та/або шрот соєвий, та/або макуху соняшникову, та/або макуху соєву, та/або макуху кукурудзяну, та/або олію соєву, та/або олію соняшникову та/або інші білкові продукти (надалі -Товар).

Умови, строки поставки, асортимент, кількість та ціна Товару, який поставляється відповідно до Договору, визначається Сторонами у Специфікаціях (Додатках) до цього Договору, які є невід`ємними частинами цього Договору. Під партією Товару, Сторони розуміють кількість Товару фактично прийнятої Покупцем по одній видатковій накладній (п.2.1 Договору).

Відповідно до п.4.1 Договору ціна за одиницю Товару, загальна вартість партії Товару та кількість партії Товару, що поставляється погоджуються Сторонами в Специфікації (Додатку) на поставку відповідного Товару (згідно п. 2.3. цього Договору) та в подальшому відображається (дублюється) у рахунках та видаткових накладних на відповідну партію Товару.

Відповідно до п.4.4. Договору розрахунки за поставлений згідно Договору Товар здійснюються шляхом перерахунку коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі або повідомлений Постачальником Покупцю згідно умов цього Договору, у наступному порядку:

- 80% вартості Товару згідно відповідної Специфікації (Додатку) - не пізніше 3 (трьох) банківських днів після розвантаження Товару в місці (поставки) призначення та підписання видаткової накладної Покупцем;

- 20% вартості Товару згідно відповідної Специфікації (Додатку) - після реєстрації податкової накладної та надання всіх супровідних документів, згідно п. 3.7. цього Договору.

Відповідно до ст.ст. 525, 526 ЦК України, ст. 193 ГК України зобов`язання мають виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог Цивільного Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від виконання зобов`язань не допускається.

На виконання умов Договору, позивачем здійснено чотири поставки товару: 22 червня 2021 року, 26 червня 2021 року, 13 серпня 2021 року та 22 серпня 2021 року:

- згідно із товарно-транспортною накладною № 99 від 21 червня 2021 року автомобілем ДАФ державний номер НОМЕР_1 перевезено вантаж вагою 23 040 (двадцять три тисячі сорок) кг. Відповідно до видаткової накладної № 39 від 22 червня 2021 року, вартість, перевезення в національній валюті склала 426 610,09 грн.;

- згідно із товарно-транспортною накладною № 100 від 25 червня 2021 року автомобілем ДАФ державний номер НОМЕР_1 перевезено вантаж: вагою 23 160 (двадцять три тисячі сто шістдесят) кг. Відповідно до видаткової накладної № 41 від 26 червня 2021 року вартість перевезення склала 427 720,09 грн.;

- згідно із товарно-транспортною накладною № 109 від 12 серпня 2021 року автомобілем ДАФ державний номер НОМЕР_1 перевезено вантаж вагою 23 100 (двадцять три тисячі сто) кг. Відповідно до видаткової накладної № 51 від 13 серпня 2021 року вартість перевезення в національній валюті склала 426 610,09 грн.;

- згідно із товарно-транспортною накладною №111 від 21 серпня 2021 року автомобілем ДАФ державний номер НОМЕР_1 перевезено вантам: вагою 23 020 (двадцять три, тисячі двадцять) кг. Відповідно до видаткової накладної № 53 від 22 серпня 2021 року вартість перевезення склала 425 130,10 грн..

Позивачем надано послуг на загальну суму вартістю 1 706 070,37 грн., що підтверджується товарно-транспортними накладними, видатковими накладними та специфікаціями з відміткою вантажоотримувача про отримання вантажу.

Відповідачем оплату за поставлений товар здійснено не в повному обсязі, що підтверджується виписками з АТ«УКРСИББАНК» за 01.01.2021р. - 31.12.2021р., за 01.01.2022р. - 31.12.2022р.

Вищевказаними виписками, підтверджено, що з рахунку філії «Птахофабрика «Авіс» приватного акціонерного товариства «Агрохолдинг Авангард» проведено оплати за надані послуги в розмірі 1 584 330,18 грн.

Таким чином, заборгованість відповідача складає 121 740,19 грн.

Відповідно до п. 1 ст. 692 Цивільного кодексу України покупець зобов`язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару.

Згідно з ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Невиконання зобов`язання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання) стаття 610 ЦК України визначає, як порушення зобов`язання.

Частиною 1 ст. 612 ЦК України встановлено, що боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 611 ЦК України, у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки.

Відповідно до ч. ч.1, 3 ст. 549 ЦК України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.

Частиною другою ст. 551 ЦК України передбачено, якщо предметом неустойки є грошова сума, її розмір встановлюється договором або актом цивільного законодавства.

Відповідно до ст. ст.1, 3 Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов`язань" платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін. Розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.

Частиною 6 ст. 232 ГК України передбачено, що нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов`язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов`язання мало бути виконано.

Згідно п. 6.4. Договору у випадку прострочення оплати або не повної оплати Товару в строки, зазначені у даному Договорі, Покупець зобов`язується на вимогу Постачальника сплатити останньому пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на період прострочення платежу від вартості неоплаченого або частково неоплаченого Товару за кожен день прострочення оплати, але не більше 5% від суми простроченого грошового зобов`язання. Дана пеня не застосовується до попередньої оплати, яку повинен здійснити Покупець.

Оскільки, відповідач порушував умови Договору щодо дотримання строків оплати Товару, окрім суми основного боргу позивачем відповідно до п. 6.4. Договору нараховано відповідачу 6 087,01 грн. штрафних санкцій.

Також, позивачем в порядку ст.625 ЦК України нараховано відповідачу 8 262,37 грн. - 3% річних, згідно доданого до позовної заяви розрахунку за період з 01.01.2022р. по 05.04.2024р. та 41 358,04 грн. - інфляційних втрат, згідно доданого до позовної заяви розрахунку за період з 01.01.2022р. по 05.04.2024р.

Всього, сума заборгованості за Договором складає 177 447,61 грн., з яких 121 740,19 грн. - основний борг, 6 087,01 грн. - штрафних санкцій, 8 262,37 грн. - 3% річних, 41 358,04 грн. - інфляційних втрат.

Суд, перевіривши правильність нарахування штрафних санкцій, 3 % річних та інфляційних втрат у вище вказаних сумах, дійшов висновку, що вказані нарахування здійсненні вірно та підлягають задоволенню.

Враховуючи вищевикладене, оцінивши всі обставини справи, давши їм правову оцінку, суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Згідно ч.9, ст.129 ГПК України витрати по оплаті судового збору покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 2, 20, 24, 73, 74, 129, 130, 185, 191, 231, 232, 237, 238, 240, 241, 326-327 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства «Агрохолдинг Авангард» (код ЄДРПОУ 00851519, 03115, місто Київ, проспект Берестейський, будинок 121, офіс 106 в особі Філії «Птахофабрика «Авіс» (код ЄДРПОУ 39765686, 32325, Хмельницька обл., Кам`янець-Подільський район, с. Гуменці, вул. Вербецьке шосе, 1) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «САННА-ОІЛ» (код ЄДРПОУ 39720928, 22830, Вінницька область, Немирівський район, с. Ковалівка, вул. Рубанського, 91) заборгованість за Договором поставки № КПКЗ-2206/2021 від 22 червня 2021 року - 121 740,19 грн. (сто двадцять одну тисячу сімсот сорок гривень 19 коп.) - основний борг, 6 087,01 грн. (шість тисяч вісімдесят сім гривень 01 коп.) - штрафних санкцій, 8 262,37 грн. (вісім тисяч двісті шістдесят дві гривні 37 коп.) - 3% річних, 41 358,04 грн. (сорок одну тисячу триста п"ятдесят вісім гривень 04 коп.) - інфляційних втрат та 3 028,00 грн. Три тисячі двадцять вісім гривень 00 коп.) - витрат по оплаті судового збору.

Видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів до Північно - західного апеляційного господарського суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.Д. Вибодовський

Віддрук 4 прим.:

1- до справи

2- позивачу - sannaoil14@gmail.com

3 - відповідачу - 32325, Хмельницька обл., Кам`янець-Подільський р-н, с. Гуменці, вул. Вербецьке шосе, 1

4 - відповідачу - 32325, Хмельницька обл., Кам`янець-Подільський р-н, с. Гуменці, вул. Польова, 5

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення14.06.2024
Оприлюднено17.06.2024
Номер документу119740858
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг

Судовий реєстр по справі —924/384/24

Ухвала від 12.11.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 05.11.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Постанова від 16.10.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Олексюк Г.Є.

Ухвала від 09.10.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Олексюк Г.Є.

Постанова від 30.09.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Олексюк Г.Є.

Ухвала від 12.07.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Олексюк Г.Є.

Рішення від 14.06.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 13.06.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 14.05.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 17.04.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні