ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення апеляційної скарги без руху
26 червня 2024 рокуЛьвівСправа № 300/3110/20 пров. № А/857/11837/24
Суддя Восьмого апеляційного адміністративного суду Коваль Р. Й., перевіривши апеляційну скаргу Державної служби України з питань праці та заяву Головного управління Держпраці в Одеській області про приєднання до цієї апеляційної скарги на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10 квітня 2024 року у справі № 300/3110/20 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Державної служби України з питань праці, Головного управління Держпраці в Одеській області , третя особа, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_2 начальник Головного управління Держпраці в Одеській області про визнання протиправними, скасування наказів про застосування дисциплінарних стягнень, поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу,
ВСТАНОВИВ:
Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10 квітня 2024 року задоволено частково адміністративний позов ОСОБА_1 до Державної служби України з питань праці, Головного управління Держпраці в Одеській області , третя особа, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_2 начальник Головного управління Держпраці в Одеській області про визнання протиправними, скасування наказів про застосування дисциплінарних стягнень, поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
Не погодившись із прийнятим рішенням, Державна служба України з питань праці подала апеляційну скаргу. Згодом Головне управління Держпраці в Одеській області подало заяву про приєднання до цієї апеляційної скарги.
Однак вказана апеляційна скарга не відповідає вимогам, встановленим статтею 296 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки до неї не додано документа про сплату судового збору.
Також не відповідає вимогам статті 302 Кодексу адміністративного судочинства України заява Головного управління Держпраці в Одеській області про приєднання цієї апеляційної скарги, оскільки до неї не додано документа про сплату судового збору.
Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору, визначені Законом України «Про судовий збір».
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про судовий збір» передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно із статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» прожитковий мінімум на одну працездатну особу станом на 01 січня 2020 року становить 2102 грн.
Розмір ставки судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, відповідно до частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги, але не більше 15 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Адміністративний позов в даній справі містить вимоги майнового та немайнового характеру.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» за подання до суду адміністративного позову майнового характеру, який подано фізичною особою або фізичною особою підприємцем ставка судового збору становить 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб та не більше 5 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; немайнового характеру, який подано фізичною особою ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. За подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
Відтак, розмір судового збору який підлягав сплаті при поданні позовної заяви становить 4553,65 (840,80 - немайнова вимога +3712,85 майнова вимога (371285*0,01) = 4553,65) грн.
Відповідно до частини 3 статті 4 Закону України «Про судовий збір», при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.
Перевіривши матеріали справи суд встановив, що апеляційну скаргу подано в електронній формі через підсистему «Електронний суд», а тому при обрахунку суми судового збору застосовується коефіцієнт 0,8.
Враховуючи наведене, розмір судового збору за подання апеляційної скарги становить 5464,38 грн.
Вказаний недолік апеляційної скарги та заяви про приєднання до апеляційної скарги необхідно усунути шляхом надіслання до Восьмого апеляційного адміністративного суду оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 5464,38 грн. за наступними реквізитами «Отримувач - ГУК Львiв/Галицький р-н/22030101; код отримувача (ЄДРПОУ) 38008294; банк отримувача - Казначейство України (ел. адм. подат.); рахунок отримувача UA338999980313161206081013952; код класифікації доходів бюджету 22030101; найменування коду класифікації доходів бюджету: судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050); призначення платежу *;101; код платника; судовий збір; № справи; Восьмий апеляційний адміністративний суд».
Разом з тим, в апеляційній скарзі та заяві про приєднання до апеляційної скарги міститься клопотання про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги та заяви про приєднання до апеляційної скарги на підставі п.20 ч.1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір».
Розглянувши клопотання про звільнення від сплати судового збору, суд зазначає таке.
З матеріалів справи видно, що предметом розгляду цієї справи є звільнення позивача, поновлення останнього на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
Пунктом 20 частини 1 статті 5 Закону України «Про судовий збір» визначено, що від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняється центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, його територіальні органи.
Суд вважає, що, оскільки скасування наказу про звільнення позивача, поновлення його на посаді та стягнення на користь останнього середнього заробітку за час вимушеного прогулу не є реалізацією Державної служби України з питань праці та Головного управління Держпраці в Одеській області державної політики з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, тому у цьому випадку відсутні підстави для задоволення клопотання про звільнення від сплати судового збору.
Відтак, скаржникам необхідно подати до суду документ про сплату судового збору у встановленому законом порядку та розмірі.
За таких обставин, відповідно до статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу та заяву про приєднання до апеляційної скарги слід залишити без руху та надати строк для усунення вказаного недоліку.
Також слід роз`яснити особам, яка подала апеляційну скаргу та заяву про приєднання до апеляційної скарги, що у разі неусунення недоліку апеляційної скарги та заяви про приєднання до апеляційної скарги у встановлений строк, відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України така буде їй повернута.
Керуючись статтями 169, 296, 298 Кодексу адміністративного судочинства України,
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної служби України з питань праці та заяву Головного управління Держпраці в Одеській області про приєднання до цієї апеляційної скарги на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10 квітня 2024 року у справі № 300/3110/20 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Державної служби України з питань праці, Головного управління Держпраці в Одеській області , третя особа, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_2 начальник Головного управління Держпраці в Одеській області про визнання протиправними, скасування наказів про застосування дисциплінарних стягнень, поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу залишити без руху.
Встановити Державній службі України з питань праці та Головному управлінню Держпраці в Одеській області десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліків апеляційної скарги та заяви про приєднання до апеляційної скарги.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає.
СуддяР. Й. Коваль
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2024 |
Оприлюднено | 28.06.2024 |
Номер документу | 120003353 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Коваль Роман Йосипович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Коваль Роман Йосипович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні