Ухвала
від 06.06.2024 по справі 910/2288/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

м. Київ

06.06.2024Справа № 910/2288/23

Господарський суд міста Києва у складі судді Стасюка С.В., за участю секретаря судового засідання Коваленко М.О., розглянувши заяви з кредиторськими вимогами до боржника

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦ ТЕХ ЗАХІД"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" (ідентифікаційний код 40023039)

про банкрутство

Представники учасників справи: згідно протоколу судового засідання

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Заявник звернувся до суду з заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство боржника, оскільки останній неспроможний сплатити борг.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.04.2023 відкрито провадження у справі № 910/2288/23 та призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Василюка Ігоря Миколайовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 241 від 14.02.2013).

Ухвалою попереднього засідання Господарського суду міста Києва від 12.10.2023 затверджено реєстр вимог кредиторів на загальну суму 218 415 978,61 грн. Підсумкове судового засідання у справі призначено на 09.11.2023.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 09.11.2023 відкладено підсумкове засідання на 19.12.2023.

Підсумкове засідання не відбулося у зв`язку з направленням матеріалів справи до суду апеляційної інстанції.

22.01.2024 до Господарського суду міста Києва повернулися матеріали справи № 910/2288/23.

Так, згідно розпорядження № 01.3-16/442/24 від 07.02.2024, відповідно до п. 2.3.50 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, призначено повторний автоматичний розподіл матеріалів судової справи № 910/2288/23, позову в межах справи про банкрутство 910/3168/23 та заяв, зареєстрованих до картки додаткових матеріалів справи за вхідним №№ 01-20/6227/23, 01-27/659/23, 01-20/8285/23, 01-27/814/23, 01-27/838/2, у зв`язку із звільненням судді ОСОБА_1 .

За результатами повторного автоматичного розподілу справ справу № 910/2288/23, позов в межах справи про банкрутство № 910/3168/23 та заяви, зареєстровані до картки додаткових матеріалів справи за вхідним №№ 01-20/6227/23, 01-27/659/23, 01-20/8285/23, 01-27/814/23, 01-27/838/2, передано на розгляд судді Стасюку С.В.

З огляду на викладене, суд вважає за доцільне прийняти справу № 910/2288/23 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" до свого провадження.

Разом з тим, суд відзначає, що за час перебування матеріалів справи в суді апеляційної інстанції, до Господарського суду міста Києва надійшли:

05.10.2023 від Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБД" заява з грошовими вимогами до боржника на суму 2 176 764, 81 грн.

11.12.2023 від Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова-технологія" заява з грошовими вимогами до боржника на суму 190 871, 99 грн.

18.12.2023 від Товариства з обмеженою відповідальністю "Майстерпромбуд" заява з грошовими вимогами до боржника на суму 7 479 826, 83 грн.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 15.02.2024 справу № 910/2288/23 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" прийнято до свого провадження. Прийнято до розгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБД" з грошовими вимогами до боржника на суму 2 176 764, 81 грн., Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова-технологія" з грошовими вимогами до боржника на суму 190 871, 99 грн., Товариства з обмеженою відповідальністю "Майстерпромбуд" з грошовими вимогами до боржника на суму 7 479 826, 83 грн. Призначено судове засідання на 14.03.2024.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 14.03.2024 задоволено клопотання розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Василюка Ігоря Миколайовича про перерахування основної грошової винагороди з депозитного рахунку суду. Здійснено сплату основної грошової винагороди арбітражному керуючому Василюку Ігорю Миколайовичу на його рахунок № НОМЕР_1 в АТ "Банк інвестицій та заощаджень" за три місяці виконання ним повноважень розпорядника майна у справі № 910/2288/23 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" у розмірі 60 300, 00 грн з депозитного рахунку Господарського суду міста Києва UA418201720355289002000015332, відкритого у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 05379487 за рахунок коштів, авансованих Товариством з обмеженою відповідальністю "СПЕЦ ТЕХ ЗАХІД" у відповідності до платіжної інструкції № 2072 від 08.02.2023.

Постановою Господарського суду міста Києва від 14.03.2024 припинено процедуру розпорядження майном та повноваження розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" арбітражного керуючого Василюка І.М, визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" та відкрито ліквідаційну процедури ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Василюка І.М.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 14.03.2024 відкладено судове засідання на 16.05.2024.

19.03.2024 до Господарського суду міста Києва надійшла заява Дочірнього підприємства "Євротранс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро" з кредиторськими вимогами до боржника на суму 349 966, 66 грн.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 21.03.2024 прийнято заяву Дочірнього підприємства "Євротранс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро" з кредиторськими вимогами до боржника на суму 349 966, 66 грн до розгляду. Призначено розгляд заяви у судовому засіданні на 16.05.2024.

18.04.2024 до Господарського суду міста Києва надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкосар" з кредиторськими вимогами до боржника на суму 3 159 618, 94 грн.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.05.2024 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкосар" з кредиторськими вимогами до боржника на суму 3 159 618, 94 грн. до розгляду. Призначено розгляд заяви у судовому засіданні на 16.05.2024.

15.05.2024 до Господарського суду міста Києва надійшли повідомлення ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Василюка І.М. про результати розгляду грошових вимог ТОВ "ТБД", ТОВ "Нова-Технологія", Дочірнього підприємства "Євротранс" ТОВ "Євро", ТОВ "Інкосар", ТОВ "Майстерпромбуд".

15.05.2024 до Господарського суду міста Києва надійшло клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Василюка І.М. про зобов`язання вчинити дії.

У судовому засіданні 06.06.2024 розглядались заяви з кредиторськими вимогами до боржника.

Присутні в засіданні представники кредиторів надали пояснення по суті поданих заяв з грошовими вимогами д боржника та просили суд про їх задоволення та визнання грошових вимог у заявлених сумах.

Як вбачається із поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "ТБД" заяви, заявлені кредитором вимоги складають 2 182 132, 81 грн, з яких: 2 176 764, 81 грн - основний борг, 5 368, 00 грн - судовий збір за подання заяви з грошовими вимогами.

В ході розгляду даної заяви, судом встановлено, що 08.07.2021 між ТОВ "ТБД" (виконавець) та ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" (замовник) було укладено договір надання послуг № 0807/21-бр, відповідно до умов якого виконавець взяв на себе зобов`язання надати замовнику послуги з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки та влаштування металевого бар`єрного огородження, а замовник зобов`язався прийняти послуги та своєчасно оплатити їх у порядку та строки, встановлені ним договором.

На виконання взятих на себе зобов`язань виконавцем в період з липня по листопад 2021 року були надані, а замовником прийняті (згідно актів надання послуг) наступні послуги:

- акт надання послуг № 1 від 27 вересня 2021 року - "влаштування 918 п.м. дорожнього металевого бар`єрного огородження на об`єкті: Автомобільна дорога загального користування державного значення М-21 Виступовичі-Житомир-Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 22+483-км29+483, Житомирська область.".

Вартість наданих послуг склала 271 480,14 грн., в т.ч. ПДВ 45246,69 грн.

Претензій щодо якості і кількості наданих послуг замовник не мав.

- акт надання послуг № 1/1 від 27 вересня 2021 року - "нанесення дорожньої розмітки (додаток №1) на об`єкті: Автомобільна дорога загального користування державного значення М-21 Виступовичі-Житомир-Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 22+483-км29+483, Житомирська область. ".

Вартість наданих послуг склала 1 298 092,96 грн., в т.ч. ПДВ 216 348,83 грн.

Претензій щодо якості і кількості наданих послуг замовник не мав.

- акт надання послуг № 2 від 29 листопада 2021 року - "влаштування 419 п.м. дорожнього металевого бар`єрного огородження на об`єкті: Автомобільна дорога загального користування державного значення М-21 Виступовичі-Житомир-Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 22+483-км29+483,Житомирська область.".

Вартість наданих послуг склала 44 063,77 грн в т.ч. ПДВ 7343,96 грн.

Претензій щодо якості і кількості наданих послуг замовник не мав.

- акт надання послуг № 2/1 від 29 листопада 2021 року - "нанесення дорожньої розмітки (додаток №1) на об`єкті: Автомобільна дорога загального користування державного значення М-21 Виступовичі-Житомир-Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 22+483- км29+483, Житомирська область.".

Вартість наданих послуг склала 1 060 451,02 грн, в т.ч. ПДВ 176 741,84грн.

Претензій щодо якості і кількості наданих послуг замовник не мав.

Крім того, між сторонами у 2021-2022 роках відбулись наступні господарські взаємовідносини:

- відповідно до умов договору про надання послуг № 09/08/21-бр від 09 серпня 2021 року ТОВ "ТБД" (у якості виконавця) взяло на себе зобов`язання надати послуги з влаштування металевого бар`єрного огородження (ПК1+20-ПК 16+45) на об`єкті: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне на ділянці км 150+500- км 156+700, а замовник - ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" зобов`язався прийняти та оплатити такі послуги. На підтвердження виконання ТОВ "ТБД" умов договору № 09/08/2l-бо від 09 серпня 2021 року, сторони договору склали акт надання послуг №1 від 01 жовтня 2021 року в якому зазначено, що вартість наданих послуг склала 299 674,37 грн. Послуги виконані у повному обсязі. Замовник претензій до виконавця щодо якості і кількості послуг не має.

- відповідно до умов договору про надання послуг технікою та будівельними механізмами № 0/08/21-пт від 09 серпня 2021 року ТОВ "ТБД" (у якості виконавця) взяло на себе зобов`язання за заявкою замовника надавати за оплату послуги спеціальної (будівельної) техніки, механізмів, устаткування відповідно до їх цільового призначення на будівельних об`єктах замовника, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити наведені послуги.

На підтвердження виконання ТОВ "ТБД" умов договору №0908/21-пт від 09 серпня 2021 року, сторони договору склали акт надання послуг № 366 від 01 жовтня 2021 року, відповідно до якого ТОВ "ТБД" надало ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" наступні послуги: послуги автомобіля вантажного MAN, державний номер НОМЕР_2 у кількості 127,6 маш/год; послуги гідравлічної установки GAYK HRE 3000 у кількості 1 81,7 маш/год. Загальна вартість послуг склала 142 374,55грн в т.ч. ПДВ - 23729,09 грн.

Замовник претензій по об`єму, якості та строкам виконаних робіт (наданих послуг) не мє.

У підсумку за вищенаведеними договорами: №0807/21-бр від 08.07.2021, №09/08/2l-бо від 09.08.2021, №0908/21-пт від 09.08.2021 ТОВ "ТБД" надало ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" послуг на загальну суму 3 116 136,81 грн.

Натомість, замовником не було здійснено оплати за надані виконавцем послуги.

08.02.2022 між ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" (у якості постачальника) та ТОВ "ТБД" (у якості покупця) був укладений договір поставки № 0812202-/1 відповідно до умов якого постачальник взяло на себе зобов`язання поставити геосинтетичні матеріали в асортименті, а покупець прийняти і оплатити їх.

Загальна сума зобов`язання ТОВ "ТБД" перед ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" за поставлений товар станом на 24 грудня 2022 року складала 1 127 246,40 грн.

З метою врегулювання наявних господарських взаємних фінансових претензій та для зменшення кредиторсько-дебіторських зобов`язань, ТОВ "ТБД" та ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" 24 грудня 2022 року уклали угоду про зарахування зустрічних однорідних вимог в якій визначалось, що сторона-1 і сторона-2, маючи, станом на день підписання цієї угоди, одна до одної зустрічні однорідні вимоги, строк виконання яких настав, на підставі статей 601 та 606 Цивільного кодексу України дійшли згоди про зарахування зустрічних однорідних вимог у зв`язку з поєднанням боржника і кредитора в одній особі, що випливають з нижче вказаних договорів, у яких сторона-1 і сторона-2 є сторонами, а саме:

- за договором поставки № 08122022/1 від 08 грудня 2022 року сторона-2 є кредитором, а сторона-1 є боржником при виконанні грошового зобов`язання в сумі 1 127 246,40 грн.

- за договором про надання послуг № 09/08/2l-бо від 09.08.2021 року сторона-1 є кредитором, а сторона-2 є боржником при виконанні грошового зобов`язання в сумі 299 674,37 грн.

- за договором про надання послуг технікою та будівельними матеріалами №0908/21-пт від 09.08.2021 року сторона-1 є кредитором, а сторона-2 є боржником при виконанні грошового зобов`язання в сумі 142 374,55 грн.

- за договором про надання послуг № 0807/21-бр від 08.07.2021 року сторона-1 є кредитором, а сторона-2 є боржником при виконанні грошового зобов`язання в сумі 2 674 087,81 грн.

2.3. З моменту підписання даної угоди:

- сторона-2 не є зобов`язаною перед стороною-1 за договором про надання послуг № 09/08/21-бо від 09.08.2021 за зобов`язанням на суму 299 674,37 грн.

- сторона-2 не є зобов`язаною перед стороною-1 за договором про надання послуг технікою та будівельними матеріалами № 0908/21-пт від 09.08.2021 за зобов`язанням на суму 142 374,55 грн.

- зобов`язання сторони-2 перед стороною-1 за договором про надання послуг №0807/21-бр від 08.07.2021 становить 2 674 087,81 грн.

- сторона-1 є зобов`язаною перед стороною-2 за договором поставки №08122022/1 від 08.12.2022 за зобов`язанням на суму 187 874,40 грн.

Зобов`язання сторін за вищевказаними договорами вважаються виконаними на суму 939 372, 00 грн.

Також ТОВ "ТБД" зазначає, що ним 23.12.2022 було отримано від ТОВ "Спільне Украінсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" повідомлення про заміну кредитора № 1223 за наявною заборгованістю ТОВ "ТБД" перед ТОВ "Спільне Украінсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" за договором поставки №08122022/1 від 08.12.2022 у сумі 187 874,40 грн.

Цим повідомленням ТОВ Спільне Украінсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" поставило ТОВ "ТБД" до відома, що вищезазначена сума повинна бути оплачена "Новому Кредитору" - ТОВ "ІНВЕСТТРЕЙДІНГ", у відповідності до умов договору переведення боргу № 23/12/22 від 23 грудня 2022року.

Виконуючи вищезазначені умови та вимоги, ТОВ "ТБД" 29 грудня 2022 року на підставі платіжної інструкції в національній валюті №11997 здійснив "Оплату згідно договору переведення боргу №23/12/22 у сумі 187 874,40грн. без ПДВ.".

Зазначена заборгованість підтверджується доданими до заяви доказами, а саме: договір про надання послуг №0807/21-бр від 08 липня 2021р., специфікація №1 від 08 липня 2021 р. (про погодження найменування та вартості послуг) до договору №0807/21-бр, акт надання послуг №1 від 27 вересня 2021р., акт надання послуг №1/1 від 27 вересня 2021р., розрахунок вартості послуг до акту надання послуг №1/1 від 27 вересня 2021 р., акт надання послуг №2 від 21 листопада 2021р., акт надання послуг №2/1 від 21 листопада 2021р., розрахунок вартості послуг до акту надання послуг №2/1 від 21 листопада 2021р., договір про надання послуг №09/08/21-бо від 09 серпня 2021р., специфікація №1 від 08 липня 2021р. (про погодження найменування та вартості послуг) до договору №09/08/21-бо від 09 серпня 2021р., акт надання послуг №1 від 01 жовтня 2021р. до Договору про надання послуг №09/08/21-бо від 09 серпня 2021р., договір №0908/21-пт від 09 серпня 2021 року про надання послуг технікою та будівельними механізмами, специфікація №1 від 09 серпня 2021р. (про погодження найменування та вартості послуг) до договору№0908/21-пт, акт надання послуг №366 від 01 жовтня 2021р. до договору про надання послуг № 0908/21- пт, договір поставки №08122022/1 від 08 грудня 2022р., специфікація №1 від 08 грудня 2022р. до Договору поставки №08122022/1 від 08 грудня 2022р., видаткова накладна №10 від 21 грудня 2022р., довіреність від 17 листопада 2022 р. №2 (повноваження заступника директора по загальним питанням Хумаряна Андраніка Амаяковича), договір переведення боргу № 23/12/22 від 23 грудня 2022р., платіжна інструкція в національній валюті від 29 грудня 2022р. № 11997, угода про зарахування зустрічних однорідних вимог від 24 грудня 2022року.

З огляду на викладене вище, наявними в матеріалах справи первинними господарськими та бухгалтерськими документами, підтверджується наявність заборгованості ТОВ Спільне Украінсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" перед ТОВ "ТБД" на суму 2 176 764, 81 грн.

Згідно повідомлення ліквідатора банкрута про результати розгляду грошових вимог ТОВ "ТБД" від 13.05.2024 № 02-46/170, ліквідатором кредиторські вимоги визнано в повному обсязі та включено до реєстру вимог кредиторів ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" 5 368, 00 грн - вимоги першої черги, 2 176 764, 81 грн - вимоги четвертої черги.

Як вбачається із поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Нова-технологія" заяви, заявлені кредитором вимоги складають 190 971, 99 грн, в тому числі: 137 100,00 грн - основний борг, 42 802,13 грн - інфляційні втрати, 5 701, 86 грн - 3% річних, а також, 5 368, 00 грн - судовий збір за подання заяви з грошовими вимогами.

В ході розгляду даної заяви, судом встановлено, ТОВ "Нова-технологія" надавало послуги на підставі отриманого авансу (оплачених рахунків) чи на умовах післяплати у відповідності до підписаних актів наданих послуг замовнику, яким був договір про спільну діяльність від 17.07.2017 (укладений між ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" та Відкритими акціонерними товариствами "Дорожно-строительный трест № 2, г. Гомель", "Дорожно-строительный трест №4, г. Брест" та "Дорожно-строительный трест №6") з індивідуальним податковим номером 100006740, від якого у господарських відносинах виступала уповноважена особа ТОВ "Белавтодор-Україна".

Як вбачається з наданих доказів сторони дійшли згоди щодо істотних умов надання послуг (ціни послуг, предмету - виду послуг та строку їх надання) та ТОВ "Нова-технологія" належним чином виконувала взяті на себе зобов`язання щодо надання послуг спецтехнікою, а саме "Послуг екскаватора JCB 3CX", "Послуг катка дорожнього" та "Послуг екскаватора Volvo BL71".

На підставі вищевказаного боржником у даній справі є юридична особа - ТОВ "Белавтодор-Україна", яке зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та яке у правовідносинах, що виникли з заявником, діє на виконання і на підставі договору про спільну діяльність від 17.07.2017.

Так на виконання замовлень замовника ТОВ "Нова-технологія" в період з 23.06.2021 по 18.10.2021 надавала відповідні замовлені послуги на загальну суму 418 650, 00 грн, що підтверджується оформленими заявником актами надання послуг: від 23.06.2021 № 228 на загальну суму 32 000,00 грн у т. ч ПДВ 5 333,33 грн, від 23.06.2021 № 229 на загальну суму 26 000,00 грн у т. ч ПДВ 4 333,33 грн, від 01.07.2021 № 230 на загальну суму 30 000,00 грн у т. ч. ПДВ 5 000,00 грн, від 01.07.2021 № 231 на загальну суму 28 800,00 грн у т. ч. ПДВ 4 800,00 грн, від 01.07.2021 № 232 на загальну суму 23 400,00 грн у т. ч. ПДВ 3 900,00 грн, від 12.07.2021 № 239 на загальну суму 20 150,00 грн у т. ч. ПДВ 3 358,33 грн, від 12.07.2021 № 240 на загальну суму 80 800,00 грн у т. ч. ПДВ 13 466,67 грн, від 22.07.2021 № 247 на загальну суму 76 800,00 грн у т. ч. ПДВ 12 800,00 грн, від 22.07.2021 № 248 на загальну суму 45 500,00 грн у т. ч. ПДВ 7 583,33 грн, від 28.07.2021 № 261 на загальну суму 8 000,00 грн у т. ч. ПДВ 1 333,33 грн, від 13.08.2021 № 282 на загальну суму 8 000,00 грн у т. ч. ПДВ 1 333,33 грн, від 11.10.2021 № 353 на загальну суму 25 600,00 грн у т. ч. ПДВ 4 266,67 грн, від 18.10.2021 № 363 на загальну суму 13 600,00 грн у т. ч. ПДВ 2 266,67 грн. Сторони на підтвердження надання послуг підписували акти наданих послуг.

Натомість, замовник свої зобов`язання щодо своєчасної та в повному обсязі оплати наданих послуг не виконав, здійснивши часткову оплату за надані виконавцем послуг згідно виставлених рахунків на оплату та актів наданих послуг на загальну суму 242 350,00 грн, що підтверджується реєстром операцій по рахунку із замовником за період з 23.06.2021 по 05.12.2023 в АТ "ПУМБ" та платіжними інструкціями, та стало боржником, по відношенню до кредитора.

З метою підписання актів наданих послуг № 353 від 11.10.2021, № 363 від 18.10.2021 та досудового врегулювання питання щодо оплати суми боргу за надані послуги, кредитором на адресу боржника було направлено вимогу від 15.11.2021 № 15/11/21. Однак жодних дій щодо погашення заборгованості боржник не вчинив, акти від 11.10.2021 № 353 на загальну суму 25 600,00 грн у т. ч. ПДВ 4 266,67 грн та від 18.10.2021 № 363 на загальну суму 13 600,00 грн у т. ч. ПДВ 2 266,67 грн боржник не повернув кредитору та жодних відповідей не надав.

До заяви у якості доказів заявником надані акти наданих послуг, підписані сторонами та скріплені печатками сторін, якими підтверджується надання кредитором боржнику та прийняттям боржником послуг у сумі 379 450,00 грн.

Таким чином, суд вказує, що доданими до заяви доказами, підтверджена заборгованість боржника як уповноваженої особи по договору про спільну діяльність від 17.07.2017 перед ТОВ "Нова-технологія" складає 137 100,00 грн.

Крім того, у зв`язку з порушенням строків виконання грошового зобов`язання, заявником виходячи із суми боргу 137 100,00 грн у період з 01.12.2021 по 12.04.2024 було здійснено нарахування інфляційних втрат на суму 42 802, 13 грн та 3% річних на суму 5 701, 86 грн, арифметичний перерахунок яких був здійснений судом, та встановлено їх обґрунтованість у заявленому заявником розмірі.

Згідно повідомлення ліквідатора банкрута про результати розгляду грошових вимог ТОВ "Нова-технологія" від 13.05.2024 № 02-46/172, ліквідатором кредиторські вимоги визнано в повному обсязі та включено до реєстру вимог кредиторів ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" 5 368, 00 грн - вимоги першої черги, 190 871, 99 грн грн - вимоги четвертої черги.

Як вбачається із поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Майстерпромбуд" заяви, заявлені кредитором вимоги складають 7 479 826, 83 грн, з яких: основний борг 4 037 627 грн 24 коп., пеня 752 472 грн 62 коп., інфляційні втрати 329 546 грн 74 коп., 48% річних 2 244 352 грн 39 коп. та судові витрати по сплаті судового збору 110 459 грн 84 коп., а також, 5 368, 00 грн - судовий збір за подання заяви з грошовими вимогами.

В ході розгляду даної заяви, судом встановлено, що рішенням Господарського суд міста Києва від 27.07.2022 у справі № 910/1769/22 було стягнуто з ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" на користь ТОВ "Майстерпромбуд" заборгованість у розмірі 4 037 627 грн 24 коп., пеню у розмірі 752 472 грн 62 коп., інфляційні втрати у розмірі 329 546 грн 74 коп., 48% річних у розмірі 2 244 352 грн 39 коп. та судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 110 459 грн 84 коп.

У даному рішенні, суд було встановлено наступне:

"Між Товариством з обмеженою відповідальністю "МАЙСТЕРПРОМБУД" (надалі - позивач, постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-БІЛОРУСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЛАВТОДОР-УКРАЇНА" (надалі- покупець, відповідач) був укладений договір поставки №17 від 09.03.2021 (надалі - договір).

Відповідно до п. 1.1. договору Постачальник зобов`язується поставити та передати у власність Покупцю асфальтобетонну суміш різних типів та марок (далі - Товар/Продукція), а Покупець зобов`язується прийняти Товар та оплатити його.

Згідно п. 1.2. договору сторони домовились, що найменування, ціна та орієнтований обсяг Товару, що поставляється за цим договором визначається у Специфікації № 1.

…На виконання умов договору та Специфікації №1 від 09.03.2021 позивачем було поставлено, а відповідачем було прийнято товар на загальну суму 15 487 627,24 грн, про що свідчать видаткові накладні: №9 від 10.04.2021, №10 від 11.04.2021, №11 від 12.04.2021, №12 від 14.04.2021, №13 від 15.04.2021, №15 від 16.04.2021, №16 від 17.04.2021, №17 від 18.04.2021, №23 від 19.04.2021, №30 від 21.04.2021, №31 від 22.04.2021, №32 від 24.04.2021, №48 від 09.06.2021.

Відповідно до пункту 3.1 договору ТОВ "МАЙСТЕРПРОМБУД" надавались рахунки на оплату № 10 від 10.04.2021 на суму 2 940 805,88 грн, № 11 від 14.04.2021 на суму 1 526 674, 84 грн, № 12 від 15.04.2021 на суму 920 072,71 грн, № 14 від 16.04.2021 на суму 1 779 386,32 грн, № 15 від 17.04.2021 на суму 1 477 009,75 грн, № 16 від 18.04.2021 на суму 717 499,33 грн, № 21 від 19.04.2021 на суму 1 454 778,71 грн, № 29 від 21.04.2021 на суму 1 531 275,85 грн, № 30 від 22.04.2021 на суму 1 588 852,96 грн, № 31 від 24.04.2021 на суму 1 106 779,06 грн, № 43 від 09.06.2021 на суму 444 491,83 грн, які були частково оплачені відповідачем на загальну суму 11 450 000,00 грн, про що свідчать банківські виписки за період з 15.04.2021 по 10.11.2021.

З метою досудового врегулювання спору позивач звертався до відповідача з претензією №15 від 24.06.2021, у якій просив останнього розглянути вищевказану претензію та сплатити протягом 10 днів з дня отримання претензії існуючу заборгованість за договором, пеню, інфляційні втрати та 48% річних.

…Як встановлено судом, позивачем на виконання умов договору та підписаної між сторонами Специфікації №1 від 09.03.2021 було поставлено, а відповідачем прийнято товар на загальну суму 15 487 627,24 грн, про що свідчать видаткові накладні, підписані за період з 10.04.2021 по 09.06.2021, виставлені рахунки на оплату та зареєстровані податкові накладні на здійснену суму поставки.

…З наявних у матеріалах справи банківських виписок за період з 15.04.2021 по 10.11.2021 вбачається, що відповідачем було частково оплачений поставний товар на загальну суму 11 450 000,00 грн. Інша частина станом на момент розгляду справи по суті залишена без оплати.

При цьому з матеріалів справи також вбачається, що листом №2278р-1/2021 від 17.06.2021 відповідач визнавав існуючу заборгованість за договором та зобов`язувався її погасити до 06.08.2021.

…Оскільки матеріали справи не містять доказів повної оплати відповідачем основного боргу, а факт заборгованості відповідача перед позивачем за договором належним чином доведений, документально підтверджений та відповідачем не спростований, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення з відповідача основного боргу у розмірі 4 037 627,24 грн є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.

…Перевіривши розрахунок пені, суд встановив, що останній є обґрунтованим та арифметично вірним, а тому позовні вимоги щодо стягнення пені у розмірі 752 472,62 грн підлягають задоволенню в повному обсязі.

Крім того, за прострочення виконання грошового зобов`язання за договорами позивачем заявлено до стягнення з відповідача 48% річних у розмірі 2 244 352,39 грн та інфляційні втрати у розмірі 329 546,74 грн.

…Отже, враховуючи факт прострочення відповідачем виконання грошового зобов`язання щодо оплати товару за договором, суд дійшов висновку про наявність підстав для стягнення з відповідача на користь позивача 48% річних та інфляційних втрат.

Здійснивши перевірку заявленої до стягнення з відповідача суми 48% річних та інфляційних втрат, суд дійшов висновку, що розрахунок останніх є обґрунтованим, арифметично вірним та таким, що не суперечить нормам чинного законодавства, у зв`язку з чим вимоги в цій частині підлягаю задоволенню в повному обсязі.".

Частиною 4 ст. 75 ГПК України визначено, що обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Таким чином, обставини встановлені в рішенні Господарського суду міста Києва від 27.07.2022 у справі № 910/1769/22 мають преюдиційне значена та не потребують повторного доказування.

Згідно повідомлення ліквідатора банкрута про результати розгляду грошових вимог ТОВ "Майстерпромбуд" від 13.05.2024 № 02-46/171, ліквідатором кредиторські вимоги визнано в повному обсязі та включено до реєстру вимог кредиторів ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна".

Як вбачається із поданої Дочірнім підприємством "Євротранс" Товариством з обмеженою відповідальністю "Євро" заяви, заявлені кредитором вимоги складають 349 966, 66 грн, з яких: 244 800, 00 грн - основний борг, 85 832, 48 грн - інфляційні втрати, 13 278, 18 грн - 3% річних, а також, 6 056, 00 грн - судовий збір за подання заяви з грошовими вимогами.

В ході розгляду даної заяв, судом встановлено, що ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" та Дочірнім підприємством "Євротранс" Товариством з обмеженою відповідальністю "Євро" було укладено договір оренди № 13/04/21 від 13.04.2021 у спрощений спосіб, зокрема, прийняттям пропозиції відповідно до ч. 2 ст.642 Цивільного кодексу України (копія проекту договору, скрішпот з електронної пошти доданий до заяви).

Згідно п. 1.1. договору, орендодавець зобов`язується передати орендареві в строкове платне користування спецтехніку: фронтальний навантажувач марки ZL-50G, державник номерний знак НОМЕР_3 , а орендар зобов`язується прийняти назване майно, а також сплачувати орендодавцеві орендну плату.

3а умовами п. 1.1. договору, розмір орендної плати за цим договором становить: - 6 000 (шість тисяч) грн. за кожен відпрацьований день, з урахуванням ПДВ; 1 500 (одна тисяча п`ятсот) грн за кожен день простою виробництва не з вини орендодавця.

Відповідно до п. 4.2. договору оплата замовником послуг виконавця проводиться у безготівковій формі у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку замовника на поточний рахунок виконавця на протязі 5 (п`яти) банківських днів па підставі підписаних сторонами актів наданих послуг.

На виконання умов договору сторонами підписані акти здачі-приймання робіт (надання послуг):

- №153 від 30.04.2021 на суму 72000,00 грн., відповідно у боржника виник обов`язок оплатити надані послуги в строк до 07.05.2021 включно, який повністю сплачено в сумі 400.00,00 грн. згідно платіжного доручення №22 від 08.06.2021 року (рах.№159 від 30.04.2021) та в сумі 32000,00 грн. згідно платіжного доручення №30 від 06.07.2021 (рах.№159 від 30.04.2021).

- №169 від 25.05.2021 на суму 144000,00 грн., відповідно у боржника виник, обов`язок оплатити надані послуги в строк до 01.06.2021 включно, який не оплачено (рах. №180 від 25.05.2021). Борг становить 144000,00 грн.

- №189 від 18.06.2021 на суму 122400,00 грн., відповідно у боржника виник обов`язок оплатити надані послуги в строк до 29.06.2021 включно, який частково сплачено в сумі 62400,00 грн. згідно платіжного доручення №32 від 09.07.2021 року (рах. №213 від 18.06.21р.). Залишок боргу становить 60000,00 грн.

- №198 від 3 0.06.2021р. на суму 47600,00грн., відповідно у Боржника виник обов`язок оплатити надані послуги в строк до 07.07.2021 включно, який повністю сплачено в сумі 47600,00 грн. згідно платіжного доручення №59 від 29.10.2021 року (рах. №229 від 30.06.21).

- №215 від 30.07.2021р. на суму 40800,00 грн., відповідно у боржника виник обов`язок оплатити надані послуги в строк до 06.08.2021 включно, який не оплачено (рах. №243 від 30.07.2021р.). Борг становить 40800,00 грн.

За результатами здійснення господарської операції з оренди кредитором було складено та зареєстровані податкові накладні №188 від 30.04.2021 на суму 72000,00 грн., №257 від 25.05.2021р. па суму 144000,00 грн., №258 від 18.06.2021 на суму 122400,00 грн., №259 від 30.06.2021 на суму 47600,00 грн. та №275 від 30.07.2021 на суму 40800,00 грн. де контрагентом вказано ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна".

Відтак, Дочірнім підприємством "Євротранс" Товариством з обмеженою відповідальністю "Євро" належним чином було виконання обумовлені договором оренди №13/04/21 від 13.04.2021 зобов`язання щодо передачі ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" спецтехніки, що підтверджується зазначеними актами здачі-приймання робіт (надання послуг) на загальну суму 426 800,00 грн.

За надані послуги, ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" було сплачено 182000,00 грн, що підтверджується платіжними дорученнями №22 від 08.06.2021 на суму 40000,00 грн., №30 від 06.07.2021 на суму 32000,00 грн., №32 від 09.07.2021 на суму 62400,00 грн., №59 від 29.10.2021 на суму 47600,00 грн.

22.05.2022 на електронну адресу ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" info@belautodor-ua.com, була направлена вимога про сплату заборгованості в сумі 292 400, 00 грн.

За надані послуги, ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" було сплачено 182000,00 грн, що підтверджується платіжними дорученнями №22 від 08.06.2021 на суму 40000,00 грн., №30 від 06.07.2021 на суму 32000,00 грн., №32 від 09.07.2021 на суму 62400,00 грн., №59 від 29.10.2021 на суму 47600,00 грн.

13.02.2024 на адресу ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" була надіслана повторна вимога про сплату заборгованості, копію якої було додано до заяви. 22.02.2024 боржником отримано повторну вимогу, що підтверджується повідомлення про вручення відправлення, однак, вимоги дана вимога залишена без задоволення.

Таким чином, ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" не в повному обсязі виконало обов`язок з оплати наданих послуг з оренди спецтехніки, внаслідок чого в останнього утворилася заборгованість в сумі 244 800,00 грн.

Крім того, у зв`язку з порушенням строків виконання грошового зобов`язання, заявником по акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №169 від 25.05.2021 на суму 144000,00 грн. у період з 02.06.2021 по 12.04.2023 було здійснено нарахування 3% річних на суму 8048,22 грн та інфляційних втрат на суму 50 682, 05 грн; по акту здачі-приймання робіт (надання послуг) № 189 від 18.06.2021 на суму 60000,00 грн. у період з 09.07.2021 по 12.04.2023 3% річних на суму 3170,96 грн та інфляційних втрат на суму 20 955, 61 грн; по акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №215 в1д 30.07.2021 на суму 40800,00 грн. у період з 07.08.2021 по 12.04.2023 було здійснено нарахування 3% річних на суму 2059,00 грн та інфляційних втрат на суму 14 194, 82 грн.

Судом було здійснено арифметичний перерахунок інфляційних втрат та 3% річних та встановлено їх обґрунтованість у заявленому заявником розмірі.

Згідно повідомлення ліквідатора банкрута про результати розгляду грошових вимог Дочірнього підприємства "Євротранс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро" від 13.05.2024 № 02-46/174, ліквідатором кредиторські вимоги визнано в повному обсязі та включено до реєстру вимог кредиторів ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" 6 056, 00 грн - вимоги першої черги, 343 910, 66 грн - вимоги четвертої черги.

Як вбачається із поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Інкосар" заяви, заявлені кредитором вимоги складають 3 159 618, 94 грн, з яких: основний борг 2 428 123,06 грн, інфляційні втрати 634 986,34 грн., 3 % річних 96 509, 54 грн., а також 6 056, 00 грн - судовий збір за подання заяви з грошовими вимогами.

В ході розгляду даної заяв, судом встановлено, що між ТОВ "Інкосар" та ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" 14.07.2021 уклало наступні договори: договір поставки №1407/21-2п (далі - договір поставки 1), договір поставки № 14/07/21-п (далі - договір поставки 2); договір про надання послуг технікою та будівельними механізмами № 140721-2пт. (далі - договір про надання послуг 1), договір про надання послуг технікою та будівельними механізмами №1407/21-пт (далі - договір про надання послуг 2); договір про надання послуг №14/07/21-св (далі - договір про надання послуг 3), договір про надання послуг №1407/21-2св (далі - договір про надання послуг 4), також, 01.10.2021 між сторонами укладено договір про надання послуг № 0110/21-вбк (далі - договір про надання послуг 5).

Шодо договорів поставки 1, 2

Згідно п. 1.1. договорів поставки 1, 2, заявник (постачальник) зобов`язався в порядку та на умовах, визначених цим договором, виготовляти та передавати у власність покупця товар/продукцію в асортименті відповідно до специфікацій (додатків до договору), замовлень покупця та видаткових накладних, які є невід`ємною частиною цього договору, а покупець зобов`язався прийняти та оплатити поставлений товар.

За умовами п. 3.14. договорів поставки 1, 2, товар вважається прийнятим покупцем з моменту фактичної передачі товару та підписання сторонами видаткової накладної з проставленням печаток сторін.

Відповідно до п. 5.6. договорів поставки 1, 2 сторони домовились, що оплата за товар, що поставляється за цим договором, здійснюється покупцем поетапно.

1 етап: покупець здійснює попередню оплату у розмірі до 10% вартості (партії) товару, вказаної у виставленому постачальником рахунку-фактурі. Покупець може на власний розсуд збільшити розмір попередньої оплати.

2 етап: покупець зобов`язується не пізніше 7 (семи) банківських днів після підписання сторонами відповідної видаткової накладної здійснити остаточний розрахунок за поставлений товар (партію товару).

На виконання вимог договорів поставки 1, 2, заявником 01.12.2021 поставлено покупцю товар на загальну суму 335 267, 26 грн. про, що свідчать підписані сторонами: видаткова накладна №57 на суму 281663,51 грн. до договору поставки 1 та видаткова накладна №60 на суму 53 603, 75 грн. до договору поставки 2.

Таким чином строк оплати вказаного товару сплив 10.12.2021, у передбачений договорами поставок 1, 2 строк та станом на день подання даної заяви боржник не виконав свій обов`язок щодо оплати за поставлений Товариством Товар.

Щодо договорів про надання послуг 1,2

Згідно до п. 1.1. Договорів про надання послуг 1, 2 Товариство (виконавець) зобов`язалось в порядку та на умовах, визначених договором за заявкою замовника (боржника) протягом визначеного в договорі строку надавати за плату послуги спеціальної (будівельної) техніки, механізмів чи устаткування (надалі - техніка) відповідно до їх цільового призначення на будівельних об`єктах замовника, а замовник зобов`язався прийняти та оплатити надані послуги.

Пунктами 4.3. 4.4. договорів про надання послуг 1, 2 встановлено, що підписання та скріплення печатками сторін акта приймання-передачі наданих послуг є підставою для здійснення оплати. Здавання послуг виконавцем та приймання їх результатів замовником оформлюється актом приймання-передачі наданих послуг, який підписується повноважними представниками сторін протягом 3 (трьох) робочих днів після фактичного надання послуг. Підписання акта приймання-передачі наданих послуг представником замовника є підтвердженням відсутності претензій з його боку.

Згідно п. 4.5. договорів про надання послуг 1, 2 сторони домовились про те, що оплата вартості послуг наданих за цим договором здійснюється поетапно:

1 етап: замовник здійснює попередню оплату у розмірі до 10% вартості послуг за відповідним додатком (специфікацією) до цього договору протягом 10-ти банківських днів з дати підписання цього договору та/або відповідного додатку (специфікації) до договору. Замовник може збільшити розмір попередньої оплати на власний розсуд;

2 етап: протягом 7 (семи) банківських днів після підписання сторонами відповідного акту наданих послуг та надання виконавцем відповідного рахунку на оплату замовник здійснює остаточний розрахунок за надані виконавцем послуги.

01.12.2021 між сторонами підписано акти надання послуг № 56 за договором про надання послуг 1 згідно якого виконавцем надані послуги (автомобілі бортові вантажопідйомністю 5т, екскаватори одноковшеві дизельні на повноколесному ходу місткістю ковша 0,25м2 кількістю 84 та 884 маш. год. відповідно) загальною вартістю 402 528,00 грн. та № 59 за договором про надання послуг 2 згідно якого виконавцем надані послуги (автомобілі бортові вантажопідйомністю 15т. екскаватори, кранів, компресора, машини поливально-миючої, навантажувача, загальною кількістю 209 годин) загальною вартістю 218 671, 58 грн. Таким чином вимоги заявника за договорами про надання послуг 1, 2 складають 621199,58 грн.

З урахуванням п. 4.5. договорів про надання послуг 1, 2 строк виконання боржником зобов`язань щодо оплати наданих послуг сплив 10.12.2021 та на день подання цієї заяви не виконаний.

Щодо договорів про надання послуг 3, 4

Згідно змісту п. 1.1. договору про надання послуг 3 в порядку та на умовах, визначених цим договором, виконавець зобов`язався за завданням замовника надати за плату послуги з улаштування скидів води з проїзної частини на об`єкті "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне на ділянці км. 150+500 - км. 156+700", надалі іменуються "Послуги", а замовник зобов`язався прийняти та оплатити такі послуги.

Згідно п.1.1. договору про надання послуг 4 в порядку та на умовах, визначених цим договором, виконавець зобов`язався за завданням замовника надати за плату послуги з улаштування скидів води з проїзної частини на об`єкті "Будівництво автомобільної дороги від автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище-Рівне -Староконстянтинів км 146+630 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32/Н-22/ Ходоси-Кустин -/Н-25/км 8+426 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), надалі іменуються "Послуги", а замовник зобов`язався прийняти та оплатити такі послуги,

Відповідно до 1.4. договорів про надання послуг 3, 4 обсяги надання послуг - відповідно до специфікації(цій) (додаток 1 до цього договору) обсяги послуг/робіт можуть бути зменшені залежно від фактичної потреби у послугах, зміни проектних рішень.

Згідно п. 1.6. договорів про надання послуг 3,4 на підтвердження факту надання виконавцем замовнику послуг, відповідно до умов цього договору складається акт про надання послуг.

На виконання умов договорів про надання послуг 3, 4 та додатків до них Товариством надані послуги з улаштування водоскидних споруд, основ під фундаменти, монолітних гасників, роз тікачів, укріплення укосів земляного полотна, тощо загальною вартістю 1 274 813, 14 грн. про що свідчать підписані відповідні акти надання послуг, а саме: акт надання послуг № 34 від 16 жовтня 2021 загальною вартістю робіт 106 838,74 грн., акт надання послуг № 58 від 01 грудня 2021 загальною вартістю робіт 148 603,86 грн., акт надання послуг № 72 від 16.12.2021загальною вартістю робіт 958 011, 56 грн., акт надання послуг № 73 від 16.12.2021 загальною вартістю робіт 61358,98 грн.

Згідно п. 4.7. договорів про надання послуг 3, 4 сторони домовились про те, що оплата вартості послуг наданих за цим договором здійснюється поетапно:

1 етап: замовник здійснює попередню оплату у розмірі до 10% вартості послуг за відповідним додатком (специфікацією) до цього договору протягом 10-ти банківських днів з дати підписання цього договору та/або відповідного додатку (специфікації) до договору. Замовник може збільшити розмір попередньої оплати на власний розсуд;

2 етап: протягом 7 (семи) банківських днів після підписання сторонами відповідного акту наданих послуг та надання виконавцем відповідного рахунку на оплату замовник здійснює остаточний розрахунок за надані виконавцем послуги.

Таким чином боржник мав оплатити надані послуги згідно вказаних актів не пізніше 27.12.2021.

Натомість, боржником не було оплачено надані Товариством послуги, у зв`язку з чим, за договорами про надання послуг 3, 4 утворилася заборгованість на суму 1 274 813,14 грн.

Щодо договору про надання послуг 5

Пунктом 1.1. договору про надання послуг 5 виконавець зобов`язався в порядку та на умовах, визначених цим договором, за завданням замовника надати за плату послуги з встановлення бортового каменю на об`єкті "Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ-Знам`янка на ділянці км. 110+585 - км 123+750", надалі іменовано послуги, а замовник зобов`язався прийняти та оплатити такі послуги.

Відповідно до 1.4. договору про надання послуг 5 обсяги надання послуг - відповідно до специфікації(цій) (додаток 1 до цього договору) обсяги послуг/робіт можуть бути зменшені залежно від фактичної потреби у послугах, зміни проектних рішень.

Згідно п. 1.6. договору про надання послуг 5 на підтвердження факту надання виконавцем замовнику послуг, відповідно до умов цього договору складається акт про надання послуг.

Відповідно до п. 4.3. договору про надання послуг 5 здавання послуг Виконавцем та приймання їх результатів замовником оформлюється актом наданих послуг, який підписується замовником та виконавцем після фактичного надання послуг.

Згідно п. 4.7. договору про надання послуг 5 сторони домовились про те, що оплата вартості послуг за цим договором здійснюється після повного 100% виконання зобов`язання виконавця перед замовником (пост оплата), з можливістю внесення передоплати за попередньою домовленістю сторін.

На виконання умов договору про надання послуг 5 та додатку до нього Товариством надані послуги з установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу понад 150 мм. В кількості 890 м. загальною вартістю 196 843,08 грн. про що свідчить підписаний сторонами акт надання послуг №61 від 24.12.2021, натомість, боржником не було здійснено оплату за надані послуги, внаслідок чого в останнього утворилася заборгованість.

Отже, з огляду на викладене у ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" перед ТОВ "Інкосар" утворилася заборгованість за договорами поставки №1407/21-2п на суму 281 663, 51 грн та № 14/07/21-п га суму 53 603, 75 грн; за договорами про надання послуг технікою та будівельними механізмами № 140721-2пт. на суму 402 528, 00 грн та №1407/21-пт на суму 218 671, 58 грн; за договорами про надання послуг №14/07/21-св на суму 148 603, 86 грн та №1407/21-2св на суму 1 126 209, 28 грн, а також договором про надання послуг № 0110/21-вбк на суму 196 843, 08 грн, що загалом становить 2 428 123, 06 грн.

Крім того, у зв`язку з порушенням строків виконання грошових зобов`язань, кредитором було виходячи із сум боргу за вказаними вище договорами, було здійснено нарахування інфляційних втрат та 3%річних, зокрема: за договором поставки 1 (період 10.12.2021-13.04.2023) інфляційне збільшення складає 87 934,35 грн., 3% річних складає 11343,71 грн; за договором поставки 2 (період 10.12.2021-13.04.2023) інфляційне збільшення складає 16 734,90 грн., 3% річних складає 2 158,84 грн; за договором про надання послуг 1 (період 10.12.2021-13.04.2023) інфляційне збільшення складає 125 667,81грн., 3% річних складає 16 211,40 грн; за договором про надання послуг 2 (період 10.12.2021-13.04.2023) інфляційне збільшення складає 68 268,49 грн., 3% річних складає 8 806,77 грн; за договором про надання послуг 3 (період 10.12.2021-13.04.2023) інфляційне збільшення складає 46 393,60 грн., 3% річних складає 5 984,87 грн; за договором про надання послуг 4 (період 27.10.2021-13.04.2023) інфляційне збільшення складає 334743,27 грн., 3% річних складає44 318,98 грн; за договором про надання послуг 5 (період 25.12.2021-13.04.2023) інфляційне збільшення складає 59 913,17грн., 3% річних складає 7 684,97 грн. Загальна сума вимог інфляційного збільшення складає 634 986,34 грн., 3% річних складає 96 509, 54 грн.

Судом було здійснено арифметичний перерахунок інфляційних втрат та 3% річних та встановлено їх обґрунтованість у заявленому заявником розмірі.

Згідно повідомлення ліквідатора банкрута про результати розгляду грошових вимог ТОВ "Інкосар" від 13.05.2024 № 02-46/174, ліквідатором кредиторські вимоги визнано в повному обсязі та включено до реєстру вимог кредиторів ТОВ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна" 6 056, 00 грн - вимоги першої черги, 3 159 618, 94 грн - вимоги четвертої черги.

Згідно ст. 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Суд не може збирати докази, що стосуються предмету спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному зверненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов`язків щодо доказів.

Отже, з огляду на викладене вище, розглянувши заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБД", Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова-технологія", Товариства з обмеженою відповідальністю "Майстерпромбуд", Дочірнього підприємства "Євротранс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкосар" з кредиторськими вимогами до боржника, дослідивши матеріали справи та оцінивши додані до заяв докази, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених кредиторами вимог, тому вважає за доцільне дані заяви задовольнити та визнати заявлені кредитором вимоги в повному обсязі.

Керуючись ст. 41, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 232 та 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБД" з грошовими вимогами до боржника на суму 2 182 132, 81 грн. - задовольнити.

2. Визнати кредиторські вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБД" на загальну суму 2 182 132, 81 грн, з яких: 5 368, 00 грн - вимоги першої черги, 2 176 764, 81 грн - вимоги четвертої черги.

3. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова-технологія" з грошовими вимогами до боржника на суму 190 971, 99 грн. - задовольнити.

4. Визнати кредиторські вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова-технологія" на загальну суму 190 971, 99 грн, з яких: 5 368, 00 грн - вимоги першої черги, 185 603, 99 грн - вимоги четвертої черги.

5. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Майстерпромбуд" з грошовими вимогами до боржника на суму 7 479 826, 83 грн. - задовольнити.

6. Визнати кредиторські вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Майстерпромбуд" на загальну суму 7 479 826, 83 грн, з яких: 5 368, 00 грн - вимоги першої черги, 6 721 986, 21 грн - вимоги четвертої черги, 752 472, 62 грн - вимоги шостої черги.

7. Заяву Дочірнього підприємства "Євротранс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро" з кредиторськими вимогами до боржника на суму 349 966, 66 грн.

8. Визнати кредиторські вимоги Дочірнього підприємства "Євротранс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро" на загальну суму 349 966, 66 грн, з яких: 6 056, 00 грн - вимоги першої черги, 343 910, 66 грн - вимоги четвертої черги.

9. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкосар" з кредиторськими вимогами до боржника на суму 3 159 618, 94 грн.

10. Визнати кредиторські вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкосар" на суму 3 159 618, 94 грн - вимоги четвертої черги та 6 056, 00 грн - вимоги першої черги.

11. Зобов`язати ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Василюка Ігоря Миколайовича включити кредиторські вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБД", Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова-технологія", Товариства з обмеженою відповідальністю "Майстерпромбуд", Дочірнього підприємства "Євротранс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкосар" до реєстру вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна".

12. Копію ухвали направити сторонам, ліквідатору та кредиторам.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Кодексом України з процедур банкрутства та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.

Дата складання та підписання повного тексту ухвали: 04.07.2024.

Суддя Сергій СТАСЮК

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.06.2024
Оприлюднено08.07.2024
Номер документу120203967
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —910/2288/23

Ухвала від 06.06.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Стасюк С.В.

Ухвала від 06.06.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Стасюк С.В.

Ухвала від 16.05.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Стасюк С.В.

Ухвала від 13.05.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Стасюк С.В.

Рішення від 13.05.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Стасюк С.В.

Ухвала від 11.04.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Стасюк С.В.

Ухвала від 21.03.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Стасюк С.В.

Ухвала від 14.03.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Стасюк С.В.

Постанова від 14.03.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Стасюк С.В.

Ухвала від 14.03.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Стасюк С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні