МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
08 липня 2024 р. № 400/2861/21 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Мельника О.М., розглянув у письмовому провадженні за правилами загального провадження адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "ДІ КОР - БУД", вул. Соборна, 3/1,м. Миколаїв,54001,вул. Кругова, 44,Миколаїв,54034
до відповідачаГоловного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6, м.Миколаїв,54001,
провизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 02.04.2021 № 277814290701, № 277914290701,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІ КОР-БУД» звернулось до адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 02 квітня 2021 року №277814290701, яким визначено грошове зобов`язання з податку на прибуток на загальну суму 714221,25 грн., в т.ч. основний платіж 571377 грн. та штрафні (фінансові) санкції 142844,25 грн., №277914290701, яким визначено грошове зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 1075185,35 грн., в т.ч. основний платіж 891325 грн. та штрафні (фінансові) санкції 183860,35 грн. в частині збільшення грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість на суму 718829, 00 грн. та застосування штрафних санкцій в сумі 166610,75 грн.
Свої вимоги позивач обґрунтував тим, він має належним чином оформлений повний пакет первинних документів з приводу взаємовідносин з ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» (код ЄДРПОУ 42540034 ), ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» (код ЄДРПОУ 42871215), ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» (код ЄДРПОУ 42786643), ПП «ФАЄРСТАР» (код ЄДРПОУ 42486014), ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ТОВ «БРЕНОЛТРЕЙД» (теперішня назва підприємства - ТОВ «ЛАДА ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 4270490), тому, відповідач безпідставно приходить до висновку в акті перевірки, що відсутнє фактичне отримання ТОВ «ДІ КОР-БУД» товарно-матеріальних цінностей у контрагентів-постачальників, а саме у взаємовідносинах з наступними постачальниками ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» (код ЄДРПОУ 42540034 ), ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» (код ЄДРПОУ 42871215), ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» (код ЄДРПОУ 42786643), ПП «ФАЄРСТАР» (код ЄДРПОУ 42486014), ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ТОВ «БРЕНОЛТРЕЙД» (теперішня назва підприємства - ТОВ «ЛАДА ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 4270490). Доводи щодо наявності податкової інформації щодо порушення податкового законодавства зі сторони контрагентів ТОВ «ДІ КОР-БУД», відсутності окремих документів за результатами спірних операцій (ТТН, довіреностей на отримання ТМЦ, сертифікатів якості, тощо), не є доказами безтоварності, оскільки господарські операції з вказаними контрагентами носили реальний характер, що підтверджується реальними та допустимими доказами.
Відповідач позов не визнав просив в задоволенні позову відмовити. У відзиві відповідач зазначив, що до перевірки не було надано довіреностей на отримання ТМЦ від ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» (код ЄДРПОУ 42540034 ), ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» (код ЄДРПОУ 42871215), ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» (код ЄДРПОУ 42786643), ПП «ФАЄРСТАР» (код ЄДРПОУ 42486014), ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), а також будь-яких документів щодо транспортування ТМЦ від ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД». Сертифікати якості виробника, паспорти та інші документи, підтверджуючі вказаний товар, до перевірки також не надано. Зазначив, що ТОВ «ДІ КОР-БУД» до перевірки, до заперечень до акту перевірки, а також до позовної заяви, не було надано ніяких первинних документів, які б підтверджували використання ТМЦ (будівельних матеріалів) у господарській діяльності платника. Тобто, перевіркою встановлено, що списання будівельних матеріалів, які зазначені у видаткових та податкових накладних ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» (код ЄДРПОУ 42540034 ), ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» (код ЄДРПОУ 42871215), ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» (код ЄДРПОУ 42786643), ПП «ФАЄРСТАР» (код ЄДРПОУ 42486014), ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), на витрати (на собівартість реалізованої готової продукції, товарів, робіт, послуг) здійснювалось без факту їх фактичного використання при виконанні замовлень покупців, або для власних потреб, чи подальшого їх продажу.
Судове засідання неодноразово відкладалося за клопотанням Позивача щодо необхідності ознайомлення з матеріалами справи з зв`язку з заміною представників, та інших підстав, що можна розцінити як зловживання процесуальними правами Позивачем.
В березні 2024 року судове засідання в чергове було відкладено в зв`язку з необхідністю з`ясування конкретних обставин справи представником Позивача та наданням доказів на підтвердження доводів стороною Позивача.
В квітні 2024 року представником Позивача заявлено клопотання про відкладення в зв`язку участю в кримінальній справі та неможливістю прибуття.
В травні 2024 року черговим представником подано клопотання про розгляд справи за його відсутності, доказів чи пояснень по суті позову не подано.
На підставі норм ч.3 ст.194 КАС України суд розглянув справу в порядку письмового провадження. Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складання повного судового рішення (ч. 5 ст. 250 КАС України).
Суд оцінив доводи сторін, дослідив наявні в матеріалах справи докази, надав їм оцінку та встановив наступне.
В період з 11.03.2020р. по 12.03.2020р. та з 09,02.2021 року по 25.02.2021 року посадовими особами ГУ ДПС у Миколаївській області, на підставі наказів ГУ ДПС у Миколаївській області від 26.02.2020 року N5 563 «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «ДІ КОР- БУД» (код за ЄДРПОУ 34510974)», від 13.03.2020 року № 683 «Про перенесення термінів проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «ДІ КОР-БУД» (код за ЄДРПОУ 34510974)», було проведено документальну планову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІ КОР-БУД» за період з 01.01.2017 по 31.12.2019, з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи за період з 01.01.2017 по 31.12.2019, в тому числі з питання своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість за період з 01.02.2017 по 31.12.2019, правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2017 по 31.12.2019, за результатами якої складено Акт від 04.03.2021р. № 1967/14-29-07-01/ НОМЕР_2 , в якому зафіксовано порушення Товариством приписів податкового законодавства, в т.ч.: п. 44.1, п. 44.2 ст. 44, п.п.134.1.1 п. 134.1 ст. 134, п. 135.1 ст. 135 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року, із змінами і доповненнями, в результаті чого знижено податок на прибуток в періоди, що перевірявся на загальну суму 571377 грн, в тому числі за звітними періодами: за 2017 рік на суму 125080,00 грн; за півріччя 2019 року на суму 157964,00 грн (у т.ч. за 2 квартал 2019 року на суму 157694,00 грн); за 3 квартали 2019 року на суму 157964,00 грн ( у т.ч. за 3 квартал 2019 року на суму 0 грн); за 2019 рік на суму 446297,00 грн (у т.ч. за 4 квартал 2019 року на суму 288603 грн).
п. 187.7 ст. 187, п. 189.1 ст. 189, п. 192.2 ст.192, п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п.л. г) п. 198.5 ст. 198, п. 200.1, п. 200.2, ст.200 з урахуванням вимог п.п. 14.1.36 п.14.1 ст,14, Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-УІ, із змінами і доповненнями, в результат? чого занижено податок на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, на загальну суму 891325,00 грн, у т.ч. за звітними періодами: за червень 2019 року у сумі 100015 грн; за серпень 2019 року у суму 153343,00 грн; за вересень 2019 року у сумі 378161,00 грн; грудень 2019 року на суму 259806,00 грн.
На підставі висновків акту перевірки ГУ ДПС у Миколаївській області від 04.03.2021 №1967/14-29-07-01/34510974 були прийняті податкові повідомлення-рішення: від 02 квітня 2021 року №277814290701, яким визначено грошове зобов`язання з податку на прибуток на загальну суму 714221,25 грн., в т.ч. основний платіж 571377 грн. та штрафні (фінансові) санкції 142844,25 грн., №277914290701, яким визначено грошове зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 1075185,35 грн., в т.ч. основний платіж 891325 грн. та штрафні (фінансові) санкції 183860,35 грн. в частині збільшення грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість на суму 718829, 00 грн. та застосування штрафних санкцій в сумі 166610,75 грн.
Щодо податкових повідомлень-рішень від 02.04.2021 №277814290701, яким визначено грошове зобов`язання з податку на прибуток на загальну суму 714221,25 грн., в т.ч. основний платіж 571377 грн. та штрафні (фінансові) санкції 142844,25 грн. та №277914290701, яким визначено грошове зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 1075185,35 грн., в т.ч. основний платіж 891325 грн. та штрафні (фінансові) санкції 183860,35 грн.
В акті перевірки (стор.12-13) зазначено про те, що ТОВ «ДІ КОР-БУД» задекларовано в рядку 02 Декларацій фінансовий результат до оподаткування (прибуток або збиток), визначений у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності" у загальній сумі 1356723 грн.
Представниками Відповідача було при перевірці показників рядка 02 Декларацій „Фінансовий результат до оподаткування (прибуток або збиток), на підставі первинних документів та встановлено його заниження на загальну суму 3174317 грн, в тому числі за звітними періодами: - за 2017 рік на суму 694890 грн - за півріччя 2019 року на суму 876075 грн (у т.ч. за 2 квартал 2019 року на суму 876075 грн). - за 3 квартали 2019 року на суму 876075 грн (у т.ч. за 3 квартал 2019 року на суму 0 грн). - за 2019 рік на суму 2479427 грн (у т.ч. за 4 квартал 2019 року на суму 1603352 грн), встановлено завищення задекларованих суб`єктом господарювання показників у рядку 2050 «Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг)» на загальну суму 3174317 грн, в тому числі за звітними періодами по взаємовідносинам з контрагентами-постачальниками ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» (код ЄДРПОУ 42540034 ), ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» (код ЄДРПОУ 42871215), ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» (код ЄДРПОУ 42786643), ПП «ФАЄРСТАР» (код ЄДРПОУ 42486014), ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ).
Крім того в акті перевірки (стор.84-94) зазначено про те, що ТОВ «ДІ КОР-БУД» завищено податковий кредит по податку на додану вартість у сумі 631519 грн. по операціях з ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» (код ЄДРПОУ 42540034 ), ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» (код ЄДРПОУ 42871215), ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» (код ЄДРПОУ 42786643), ПП «ФАЄРСТАР» (код ЄДРПОУ 42486014).
З цього питання суд зазначає наступне.
Основний вид діяльності ТОВ «ДІ КОР-БУД» - КВЕД 41.10 Організація будівництва будівель.
Для здійснення своєї господарської діяльності ТОВ «ДІ КОР-БУД» має необхідність закуповувати ТМЦ (будівельні матеріали), для їх подальшого використання при виконанні замовлення на будівництво.
ТОВ «ДІ КОР-БУД» (покупець) було укладено з ТОВ «ЕКСІМА ОПТ ЛТД» (продавець) договір поставки від 01.09.2019 року № 01/09, відповідно до якого продавець зобов`язався своєчасно постачати покупцеві товар, а покупець зобов`язується прийняти товар на умовах цього договору.
Згідно акту перевірки ТОВ «ДІ КОР-БУД» до перевірки надані наступні документи по взаємовідносинах з ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД»: - податкова накладна від 30.09.2019 № 256, податкова накладна від 30.09.2019 №257; видаткова накладна від 30.09.2019 №39, видаткова накладна від 30.09.2019 №40 з номенклатурою товару: плитка тротуарна фігурна товщина 60 мм, плитка тротуарна фігурна товщина 60 мм, профлист Н57-750-0,8 з полімерним покриттям RAL9017, профлист Н57-750-0,8 з полімерним покриттям RAL 7040, профлист Н57-750-0,8 з полімерним покриттям RAL 7040, профлист Н57-750-0,8 з полімерним покриттям RAL 7040, металеві конструкції приямка під ковбик, мастика морозостійка бітумно-масляна МБ-50, металоконструкцiї iндивiдуальнi, плитка керамографічна 600х600х20 мм.
Згідно наданих до перевірки накладних-вимог на списання будівельних матеріалів, картки обліку по рахунку №23 «Виробництво» за 2019 рік, перевіркою встановлено, що вартість будівельних матеріалів, наведених у видаткових накладних від 30.09.2019 №39, №40, ТОВ «ДІ КОР-БУД» списано на замовлення - на будівництво об`єкту, розташованого за адресою: Миколаївська обл, м. Первомайськ, вул. Вінграновського Миколи (вул. Радянська), 9, за договором від 31.01.2019 №31-01/3 (замовник - ТОВ «АТБ-торгстрой» від імені та в інтересах якого на підставі договору доручення №12-1156/0912 від 09.12.2017 діє ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ». ТОВ «ДІ КОР-БУД» вартість вищезазначених будівельних матеріалів включено до складу собівартості реалізованої продукції, товарів, робіт послуг за 2019 рік (4 квартал 2019 року), що відображено по дебету рахунку №903 «Собівартість реалізованих робіт і послуг» та кредиту рахунку №231 «Виробництво» згідно картки по рахунку №231 «Виробництво» за період 2019 року.
До перевірки надано наступні акти приймання виконаних будівельних робіт, укладені із замовником ТОВ «АТБ-торгстрой» від імені та в інтересах якого на підставі договору доручення №12-1156/0912 від 09.12.2017 та довіреності №25-12/09-17 від 09.12.2017 діє ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ»: №5 за жовтень 2019 року (локальні кошториси: 2-1-1 на конструкції залізобетонні, 2-1-2 на конструкції металеві, 2-1-3 на загально будівельні роботи) на загальну суму 5497209,60 грн, у т.ч. ПДВ 916201,60 грн, №6 за жовтень 2019 року (локальні кошториси: 6-1-1 на зовнішні мережі водопроводу, 6-1-2 на зовнішні мережі каналізації) на загальну суму 158082,00 грн, у т.ч. ПДВ 26347,00 грн, №7 за жовтень 2019 року (локальні кошториси 7-1-1 на благоустрій) на загальну суму 717441,60 грн, у т.ч. ПДВ 119573,60 грн., №8 за листопад 2019 року (локальний кошторис: 2-1-3 на загально будівельні роботи) на загальну суму 824521,20 грн, у т.ч. ПДВ 137420,20 грн, №9 за листопад 2019 року (локальний кошторис 7-1-1 на благоустрій) на загальну суму 1639908 грн, у т.ч. ПДВ 273318 грн.
Відповідно до зазначених актів приймання виконаних будівельних робіт №5 за жовтень 2019 року, №6 за жовтень 2019 року, №7 за жовтень 2019 року, №8 за листопад 2019 року, №9 за листопад 2019 року (та підсумкових відомостей ресурсів до цих актів) будівельних матеріалів, які нібито було придбано ТОВ «ДІ КОР-БУД» у ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» у номенклатурі використаних будівельних матеріалів під час будівництва зазначеного об`єкту, не зазначено, доказів до суду щодо використання в господарській діяльності зазначених будівельних матеріалів в іншій господарській діяльності також не надано.
Також, ТОВ «ДІ КОР-БУД» укладено договір від 02.09.2019 №02/09/02 з ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ», відповідно до якого: Продавець зобов`язується своєчасно постачати Покупцеві товар, а Покупець зобов`язується прийняти товар на умовах цього Договору.
Згідно п. 2.1 якість і комплектність Товару, що постачається, повинні відповідати нормам і стандартам, чинним в Україні.
Згідно акту перевірки ТОВ «ДІ КОР-БУД» до перевірки надані наступні документи по взаємовідносинах з ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ»: - податкова накладна від 13.09.2019 № 830; видаткова накладна від 13.09.2019 №46 номенклатурою товару: гсиліконовий, піна монтажна, дюбель, блоки віконні та вітражні з металопластику, плитки тротуарні фігурні 60 мм, плитки керамогранітні 200х200х12 мм, гарячекатана арматурна сталь, періодичного профілю, клас А-III, діаметр 10мм, гарячекатана арматурна сталь, періодичного профілю, клас А-III,діаметр 12мм, гарячекатана арматурна сталь, періодичного профілю, клас А-III, діаметр 8мм, гарячекана арматурна сталь, періодичного профілю, клас А-III, діаметр 14мм, блок дверний протипожежний 2,1х0,9 вітрини, дошки підвіконні з пластику, блоки дверні з метало пластику, блоки стінові з газобетону, плити облицювальні з блоків граніту, групи тов 20мм, плитки керамічні бежева Цезарь 300х600, плитки керамічні бежева Цезарь 300х600, Плитки керамічні бежева Цезарь 300х600, плитки керамічні фасадні, рядові, глазуровані, рельєфні, кольорові,(однобарвні), товщина 9 мм гарячекатана арматупна сталь, клас А-1, діаметр 6 мм.
Згідно наданих до перевірки накладних-вимог на списання будівельних матеріалів, картки обліку по рахунку №23 «Виробництво» за 2019 рік, перевіркою встановлено, що вартість будівельних матеріалів, зазначених у видатковій накладній від 13.09.2019 №46, ТОВ «ДІ КОР-БУД» списано на наступне замовлення - роботи з будівництва об`єкта: м. Миколаїв, вул. Херсонське шосе, ріг вулиці Космонавтів (кадастровий номер 4810136900:04:073:0014) за договором генерального підряду №03-06-9 від 03.06.2019, замовник ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» (стор. 24-26 акту перевірки).
ТОВ «ДІ КОР-БУД» вартість ТМЦ від ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» до складу собівартості реалізованих товарів, робіт, послуг та до складу витрат у 2019 році не відносило, у зв`язку з тим, що замовлення на роботи з будівництва об`єкта: м.Миколаїв, вул. Херсонське шосе, ріг вулиці Космонавтів (кадастровий номер 4810136900:04:073:0014) за договором генерального підряду №03-06-9 від 03.06.2019, замовник ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», станом на 31.12.2019, ще не було завершено.
Позивачем, ТОВ «ДІ КОР-БУД» було укладено договір поставки від 24.07.2019 №24/07 з ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ», відповідно до якого: продавець зобов`язується своєчасно постачати Покупцеві товар, а покупець зобов`язується прийняти товар на умовах цього договору. Якість і комплектність Товару, що постачається, повинні відповідати нормам і стандартам, чинним в Україні. Продавець постачає Товар на суму сплачену покупцем в пункт постачання в строк не пізніше 30-ти календарних днів з моменту оплати Покупцем виставленого рахунку згідно п.4.1 Договору. На підтвердження виконання даного договору було надано: податкову накладну від 02.08.2019 №4, від 30.08.2019 №65, видаткову накладну від 02.08.2019 №24, від 30.08.2019 №42, за номенклатурою товару: відбійник з чечевичним рифленням (колони), алюміній, покриття брудоочисне, техноеласт ФИКС, техноеласт "полум`я стоп" фарба Hammerite, фарба латексна , RAL 9017, фарба латексна , RAL 7038, фарба латексна, RAL 9011, профлист Н-21-1000-0,7 (комплект) металеві декоративні балки 400х120мм (комплект), швелери N14-20 iз сталi марки 18пс, диск алмазний, гарячекатана арматурна сталь перiодичного профiлю, клас А-III, дiаметр 10мм, гарячекатана арматурна сталь перiодичного профiлю, клас А-III, дiаметр 12мм, герметик силіконовий, піна монтажна, дюбель, стрічка пароізоляційна, стрічка паро гідроізоляційна, блоки віконні з металопластику, блоки віконні та вітражні з металопластику.
Згідно наданих до перевірки накладних-вимог на списання будівельних матеріалів, карток обліку по рахункам №23 «Виробництво», №91 «Загальновиробничі витрати» за 2019 рік, перевіркою встановлено, що вартість будівельних матеріалів, зазначених у податкових накладних від 02.08.2019 №4, від 30.08.2019 №65, видаткових накладних від 02.08.2019 №24, від 30.08.2019 №42, ТОВ «ДІ КОР-БУД» списано на наступне замовлення - на будівництво об`єкту, розташованого за адресою: Миколаївська обл, м. Первомайськ, вул. Вінграновського Миколи (вул. Радянська), 9, за договором від 31.01.2019 №31-01/3 (замовник - ТОВ «АТБ-торгстрой» від імені та в інтересах якого на підставі договору доручення №12-1156/0912 від 09.12.2017 діє ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» (стор. 31-33 акту перевірки).
ТОВ «ДІ КОР-БУД» вартість вищезазначених будівельних матеріалів на загальну суму 766716,80 грн включено до складу собівартості реалізованої продукції, товарів, робіт послуг за 2019 рік (4 квартал 2019 року), що відображено по дебету рахунку №903 «Собівартість реалізованих робіт і послуг» та кредиту рахунку №231 «Виробництво» згідно картки по рахунку №231 «Виробництво» за 2019 рік.
До перевірки надано наступні акти приймання виконаних будівельних робіт, укладені із замовником ТОВ «АТБ-торгстрой» від імені та в інтересах якого на підставі договору доручення №12-1156/0912 від 09.12.2017 та довіреності №25-12/09-17 від 09.12.2017 діє ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ»: №5 за жовтень 2019 року (локальні кошториси: 2-1-1 на конструкції залізобетонні, 2-1-2 на конструкції металеві, 2-1-3 на загально будівельні роботи) на загальну суму 5497209,60 грн, у т.ч. ПДВ 916201,60 грн, №6 за жовтень 2019 року (локальні кошториси: 6-1-1 на зовнішні мережі водопроводу, 6-1-2 на зовнішні мережі каналізаціїї) на загальну суму 158082,00 грн, у т.ч. ПДВ 26347,00 грн, №7 за жовтень 2019 року (локальний кошторис 7-1-1 на благоустрій) на загальну суму 717441,60 грн, у т.ч. ПДВ 119573,60 грн., №8 за листопад 2019 року (локальний кошторис: 2-1-3 на загально будівельні роботи) на загальну суму 824521,20 грн, у т.ч. ПДВ 137420,20 грн, №9 за листопад 2019 року (локальний кошторис 7-1-1 на благоустрій) на загальну суму 1639908 грн, у т.ч. ПДВ 273318 грн. \
Відповідно до зазначених актів приймання виконаних будівельних робіт №5 за жовтень 2019 року, №6 за жовтень 2019 року, №7 за жовтень 2019 року, №8 за листопад 2019 року, №9 за листопад 2019 року, будівельних матеріалів, які нібито було придбано ТОВ «ДІ КОР-БУД» від ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» у номенклатурі використаних будівельних матеріалів під час будівництва зазначеного об`єкту, не зазначено.
Жодних доказів про використання зазначених матеріалів в іншій господарській діяльності Позивачем також не надано.
Таким чином, зазначені будівельні матеріали, які підприємством було списано на собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) для виконання замовлення ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» по договору №31-01/3 від 31.01.2019, не використовувались при будівництві об`єкту, розташованого за адресою: Миколаївська обл, м. Первомайськ, вул. Вінграновського Миколи (вул. Радянська), 9 і взагалі не використовувались в господарській діяльності Позивача.
01.06.2019 ТОВ «ДІ КОР-БУД» укладено договір поставки №01/06 з ПП «ФАЕРСТАР», відповідно до якого: Продавець зобов`язується своєчасно постачати Покупцеві товар, а Покупець зобов`язується прийняти товар на умовах цього Договору. Якість і комплектність Товару, що постачається, повинні відповідати нормам і стандартам, чинним в Україні. На підтвердження виконання даного договору надано наступні документи по взаємовідносинах з ПП «ФАЕРСТАР»: - податкова накладна від 30.06.2019 №22, податкова накладна від 30.06.2019 №57 та видаткова накладна від 30.06.2019 №30, видаткова накладна від 30.06.2019 №32 за номенклатурою товару: лист сталевий 3мм(1х4), труба профільна (30х20х2), арматура діам.10мм (міра), арматура діам.14 мм (міра), труба профільна 40х40х3 мм, труба профільна 50х50х2 мм, арматура діам.14 мм (міра).
Перевіркою встановлено, що відповідно до картки по рахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» по контрагенту ПП «ФАЕРСТАР» всі зазначені ТМЦ оприбутковано як арматуру 10 мм на суму 89945 грн (вся сума видаткової накладної від 30.06.2019 №32). ТОВ «ДІ КОР-БУД» вартість арматури 10 мм списано на рахунок №231 «Виробництво» згідно картки по рахунку №231. В подальшому суму 89945 грн включено до складу собівартості реалізованої продукції, товарів, робіт послуг за 2019 рік (2 квартал 2019 року), що відображено по дебету рахунку №903 «Собівартість реалізованих робіт і послуг» та кредиту рахунку №231 «Виробництво» згідно картки по рахунку №231 «Виробництво» за 2019 рік.
Таким чином, ТОВ «ДІ КОР-БУД» не були оприбутковані: лист сталевий 3мм (1х4) у кількості 7,55 тонн на суму 14570 грн, труба профільна (30х20х2) у кількості 6,82 тонни на суму 16125 грн, арматура діам.14 мм (міра) у кількості 13500 грн, труба профільна 40х40х3 мм у кількості 4 тонни на суму 16125 грн, труба профільна 50х50х2 мм у кількості 2,82 тони на суму 16125 грн., в зв`язку з відсутністю їх придбання ПП «ФАЕРСТАР».
Згідно наданих до перевірки накладних-вимог на списання будівельних матеріалів, картки обліку по рахунку №23 «Виробництво» за 2019 рік, перевіркою встановлено, що вартість арматури діам.14 мм (міра) у кількості 30,38 тонн на суму 410130 грн. (видаткова накладна ПП «ФАЕРСТАР» від 30.06.2019 №30, податкова накладна від 30.06.2019 №57) ТОВ «ДІ КОР-БУД» списано на замовлення - на будівництво об`єкту, розташованого за адресою: Миколаївська обл, м. Миколаїв, пр. Центральний, 154 за договором №07-05/2, який укладено з ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ». Перелік накладних вимог на списання наведено на стор. 42-43.
Згідно наданих актів приймання виконаних будівельних робіт за червень 2019 року за договором №07-05/2, який укладено з ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», загальна вартість робіт складає 9566353,10 грн.
За даними бухгалтерського обліку реалізація зазначених робіт відображена по дебету рахунку №361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями» та кредиту рахунку №703 «Доходи від реалізації робіт та послуг» на суму 9566353,10 грн. згідно оборотів по рахунку №361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями» за червень 2019 року.
Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (та підсумкових відомостей ресурсів) за червень 2019 року, будівельних матеріалів, які нібито було придбано ТОВ «ДІ КОР-БУД» від ПП «ФАЄРСТАР» (арматура діам.14 мм (міра) у кількості 30,38 тонн), у номенклатурі використаних будівельних матеріалів під час будівництва зазначеного об`єкту, не встановлено. Доказів зворотнього Позивачем не надано.
Також Позивачем укладено договори купівлі-продажу від 01.09.2017 б/н. , від 02.01.2018 б/н, від 08.08.2018 б/н. з ФОП Печененко відповідно до яких: Продавець зобов`язується передати у власність Покупцю матеріали, іменовані надалі «Товар», а покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар в порядку та на умовах, передбачених договором.
На підтвердження їх виконання надано дві видаткові накладні від 29.12.2017, виписані ФОП ОСОБА_1 б/н на постачання матеріалів на загальну суму 694890,25 грн. За даними бухобліку ТОВ «ДІ КОР-БУД» матеріали оприбутковано на склад 29.12.2017 та списано на виробництво 29.12.2017 за накладною-вимогою від 29.12.2017 на будівництво об`єкта за адресою АДРЕСА_1 за договором від 07.05.2018 №07-05/2.
До перевірки надано видаткову накладну виписану ФОП ОСОБА_1 від 05.06.2019 б/н на постачання матеріалів на загальну суму 376000,00 грн без зазначення по якому саме договору.
Згідно наданих до перевірки накладних-вимог на списання будівельних матеріалів, вартість матеріалів, нібито одержаних ТОВ «ДІ КОР-БУД» на підставі товарних накладних, складених від імені ФОП ОСОБА_1 , списано на об`єкти (замовлення) - будівництво об`єктів за адресами: м. Миколаїв, пр. Центральний 26с та 154 (супермаркети АТБ).
За даними бухгалтерського обліку підприємства списання зазначених будівельних матеріалів відображено бухгалтерською проводкою: по дебету рахунків №91 «Загальновиробничі витрати», №231 «Виробництво» та кредиту рахунку №205 «Будівельні матеріали» згідно карток по рахунках №91, №23 на загальну суму 1070890 грн., у т.ч. за звітними періодами: за 2017 рік на суму 694890 грн., за півріччя 2019 року на суму 376000 грн. (у т.ч. за 2 квартал 2019 року на суму 376000 грн), за 3 квартали 2019 року на суму 376000 грн. (у т.ч. за 3 квартал 2019 року на суму 0 грн), за 2019 рік на суму 376000 грн. (у т.ч. за 4 квартал 2019 року на суму 0 грн).
Відповідно до наданих до перевірки актів приймання виконаних будівельних робіт (та підсумкових відомостей ресурсів), складених між ТОВ «ДІ КОР-БУД» та замовником (ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ») на будівництво об`єктів за адресами: м. Миколаїв, пр. Центральний 26с та 154 (супермаркети АТБ), вартість будівельних матеріалів, нібито одержаних ТОВ «ДІ КОР-БУД» на підставі товарних накладних, складених від імені ФОП ОСОБА_1 , у номенклатурі використаних будівельних матеріалів під час будівництва зазначених об`єктів, не встановлено.
Тобто, зазначені будівельні матеріали, які були придбані у контрагентів-постачальників, підприємством було списано на собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) для виконання замовлення ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» по договорах, але на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (та підсумкових відомостей ресурсів), накладних-вимог на списання будівельних матеріалів не встановлено використовувались будівельних матеріалів придбаних у контрагентів постачальників за номенклатурою товару, що зазначена в податкових накладних та видаткових накладних при будівництві об`єктів.
Також перевіркою встановлено, що списання вищенаведених ТМЦ на інші замовлення покупців та відображення їх у складі витратних матеріалів згідно актів виконаних робіт з іншими замовниками, або продажу цих ТМЦ покупцям, не здійснювалось.
Перевіркою не встановлено придбання будівельних матеріалів по ланці постачання. Взаємовідносини ТОВ «ДІ КОР-БУД» з ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» (код ЄДРПОУ 42540034 ), ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» (код ЄДРПОУ 42871215), ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» (код ЄДРПОУ 42786643), ПП «ФАЄРСТАР» (код ЄДРПОУ 42486014), мали вплив на відображення податкової звітності з ПДВ, оскільки ТОВ «ДІ КОР-БУД» задекларовано у складі податкового кредиту ТМЦ, які виписані по документах ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» (код ЄДРПОУ 42540034), ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» (код ЄДРПОУ 42871215), ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» (код ЄДРПОУ 42786643), ПП «ФАЄРСТАР» (код ЄДРПОУ 42486014).
Згідно висновків акту ТОВ «ДІ КОР-БУД» у своїх постачальників не придбавало ТМЦ за номенклатурою товару зазначеною в податкових та видаткових накладних, у зв`язку з відсутністю власних та орендованих основних фондів, відсутністю трудових ресурсів самостійно не виготовляло.
Таким чином, надані ТОВ «ДІ КОР-БУД» первинні документи не підтверджені реальним рухом активів між ТОВ «ДІ КОР-БУД» та контрагентами-постачальниками. Зважаючи на той факт, що первинні документи: податкові накладні, видаткові накладні, накладні-вимоги не відповідають фактичному руху (його відсутності в дійсності) активів, останні не можуть враховуватися в даних податкового обліку, тим самим ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД», ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ», ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ», ПП «ФАЕРСТАР» надають податкову вигоду при декларування ТОВ «ДІ КОР-БУД» витрат та податкового кредиту.
Враховуючи викладене вище та той факт, що господарські операції між ТОВ «ДІ КОР-БУД» та контрагентами ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД», ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ», ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ», ПП «ФАЕРСТАР» не відбулися, відсутнє придбання ТМЦ, первинні документи не відповідають фактичному руху активів та не можуть враховуватись в даних податкового обліку, при декларуванні взаємовідносин з ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД», ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ», ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ», ПП «ФАЕРСТАР», в деклараціях з податку на додану вартість, ТОВ «ДІ КОР-БУД» порушено вимоги п.198.1, п.198.2, п.198.3 ст.198, п.200.1, п.200.2, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями), що призвело до завищення суми податкового кредиту (р. 10.1 та р.17) за вересень 2019 року на суму ПДВ 631519 грн., у т.ч. за звітними періодами:
- за червень 2019 року у сумі 100015 грн.
- за серпень 2019 року у сумі 153343 грн.
- за вересень 2019 року у сумі 378161 грн.
Факт порушення встановлено на підставі наданих документів: договорів поставки, податкових накладних, видаткових накладних, акті виконання будівельних робіт (та підсумкових відомостей ресурсів), накладних-вимог на списання будівельних матеріалів, оборотно-сальдових відомостей, оборотів по рахунку, картки по рахункам бухгалтерського обліку №10,11,13,15,20,22,23,30,31,33,361,37,39,631,64,65,66,68,70,71,73,79,90,91,92,94,97, особові рахунку по податку на прибуток, податкові накладні, розрахунки корегування до податкових накладних, матеріальні звіти про використання запасів, касові книги, видаткові та прибуткові касові ордери, авансові звіти, банківські виписки, журнали ордери по рахункам 301 «Каса в національній валюті», 311 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», 372 «Розрахунки з підзвітними особами в національній валюті», 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками», що підтверджується додатком 4 до акту перевірки.
Як вбачається з матеріалів справи, в ході проведення перевірки підприємству було надано лист від 11.02.2021 щодо надання до перевірки оригіналів документів по взаємовідносинам з постачальниками за період взаємовідносин, який включено до складу податкового кредиту та до складу витрат, а саме: договорів, додаткових угод та додатків до них, специфікацій, видаткових накладних, прибуткових накладних, актів приймання-передачі товарів, платіжних доручень/виписок банку щодо сплати за ТМЦ та інших документи, які стосуються взаємовідносин з контрагентами - постачальниками та підтверджують списання цих ТМЦ на замовлення.
Як встановлено з матеріалів справи до перевірки не було надано оригіналів запитуваних документів, про що складено акт від 25.02.2021 №225/14-29-07-01/34510974.
Відповідно до практики Верховного Суду, а саме постанови від 15.05.2023 року по справі №520/5732/2020, абзацом першим пункту 44.6 статті 44 ПК визначено, що у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.
Протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта перевірки, платник податків має право подати контролюючому органу, що проводив перевірку, заперечення та/або додаткові документи, які підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності (абзац другий пункту 44.7 статті 44 ПК; цей абзац виключено на підставі Закону № 466-ІХ від 16.01.2020, який набрав чинності 23.05.2020).
Відповідно до пункту 85.2 статті 85 ПК платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки.
Цьому обов`язку кореспондує право контролюючого органу при проведенні перевірок вимагати і отримувати у платників податків первинні фінансово-господарські, бухгалтерські та інші документи (в тому числі, засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності) їх копії), які б підтверджували задекларовані об`єкти оподаткування, суми податкових зобов`язань, дотримання вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Таке право закріплене нормою пункту 85.4 статті 85 ПК.
Отже, надання платником податків фінансово-господарських документів під час проведення перевірки є необхідною умовою підтвердження правомірності задекларованих платником показників податкового обліку. Обов`язок платника податків зберігати документи й надавати їх під час перевірки контролюючому органу кореспондує з компетенцією контролюючого органу здійснювати перевірку на підставі документів. Ненадання платником податків документів на підтвердження задекларованих показників податкового обліку прирівнюється нормами пункту 44.6 статті 44 ПК до їх відсутності.
Така теза неодноразово висловлювалася Верховним Судом, зокрема, але не виключно, у постановах від 05.05.2020 (справа № 826/678/16), від 16.04.2020 (справа № 826/7760/15), від 06.08.2019 (справа № 160/8441/18), від 29.05.2020 (справа № 826/27811/15), від 23.10.2020 (по справі №816/2932/15), від 27.04.2022 (по справі №20/13197/20).
Як встановлено з матеріалів справи контролюючий орган запитував документи та є наявний акт про ненадання документів. Встановлено, що платник не скористався своїм правом надати заперечення з переліком первинних документів, які підтверджують витрати та формування податкового кредиту.
Крім того, Позивач не надав жодних доказів, що підтверджують використання в господарській діяльності предметів договорів з вищезазначеними контрагентами, і до суду.
До позовної заяви було додано, договори поставки, видаткові накладні, податкові накладні, платіжні доручення, накладна вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів №000420 від 30.09.2020 року по взаємовідносинам з ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ», ТТН, паспорти відповідності, паспорти якості по взаємовідносинам з ТОВ «БРЕНОЛТРЕЙД»,як встановлено ці документи надавались під час проведення перевірки та на підставі яких контролюючий орган встановив порушення.
Згідно висновкам акту, надані ТОВ «ДІ КОР-БУД» первинні документи не підтверджені реальним рухом активів між ТОВ «ДІ КОР-БУД» та контрагентами-постачальниками. Зважаючи на той факт, що первинні документи: податкові накладні, видаткові накладні, накладні-вимоги не відповідають фактичному руху (його відсутності в дійсності) активів, останні не можуть враховуватися в даних податкового обліку, тим самим ПП «ФАЕРСТАР», ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ», ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ», ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» надають податкову вигоду при декларування ТОВ «ДІ КОР-БУД» витрат та податкового кредиту.
Отже, підприємством здійснено безпідставне документальне оформлення господарської операції, реальність здійснення якої перевіркою не встановлено та складено первинні документи всупереч норм частини першої ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський обліку та фінансову звітність в Україні» та пп. 2.1 і 2.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року №88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 року за №168/704, оскільки відсутній факт формування згідно з абзацом другим ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» відповідного активу, як ресурсу контрольованого у результаті минулих подій внаслідок реального придбання у інших суб`єктів господарювання або власного виробництва. Тобто відсутня господарська операція як певна дія або подія у визначенні абзацу п`ятого ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», в основі якої має бути дійсний рух певного активу.
При відображенні підприємством інформації з складених первинних документів виписаних ПП «ФАЕРСТАР», ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ», ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ», ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» на адресу ТОВ «ДІ КОР-БУД» у облікових регістрах порушено норми частини п`ятої ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», п.1.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року №88, абзацу другого розділу І Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов`язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 30.11.1999 №291.
Враховуючи вищенаведене, первинні документи, виписані ПП «ФАЕРСТАР», ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ», ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ», ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» на адресу ТОВ «ДІ КОР-БУД», не можуть за змістом п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, із змінами і доповненнями, вважатися документами для підтвердження даних податкового обліку і звітності, та відповідно не повинні відображатись у бухгалтерському обліку підприємства.
- п.44.2 ст.44 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, із змінами і доповненнями для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.
- п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, із змінами і доповненнями об`єктом оподаткування є: прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.
- п.135.1 ст.135 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, із змінами і доповненнями базою оподаткування є грошове вираження об`єкту оподаткування, визначеного згідно із статтею 134 цього Кодексу з урахуванням положень цього Кодексу.
- п.2 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 N318, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 за N27/4248, із змінами та доповненнями об`єкт витрат - продукція, роботи, послуги або вид діяльності підприємства, які потребують визначення пов`язаних з їх виробництвом (виконанням) витрат.
- п.7 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 N318, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 за N27/4248, із змінами та доповненнями витрати визнаються витратами певного періоду одночасно з визнанням доходу, для отримання якого вони здійснені.
- п.11 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 N318, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 за N27/4248, із змінами та доповненнями собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг) складається з виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), яка була реалізована протягом звітного періоду, нерозподілених постійних загальновиробничих витрат та наднормативних виробничих витрат.
В постанові Верховного Суду від 06.10.2022 року №400/1693/19 зазначено, що «…правові наслідки у вигляді виникнення права платника податку на формування витрат, що враховуються при визначені об`єкта оподаткування, та податкового кредиту наступають лише у разі реального (фактичного) вчинення господарських операцій з придбання товарів (робіт, послуг) з метою їх використання у власній господарській діяльності, що пов`язані з рухом активів, зміною зобов`язань чи власного капіталу платника, та відповідають економічному змісту, відображеному в укладених платником податку договорах, що має підтверджуватись належним чином оформленими первинними документами.
Таким чином, думка Позивача про те, що отримавши товар від контрагентів, ТОВ «ДІ КОР-БУД» виконало вимоги законодавства отримало товар, здійснило його оплату, а тому не може нести відповідальність за порушення, які можливо допустив контрагент є хибною, оскільки основним в даному випадку є використання придбаного товару, робіт, послуг саме в господарській діяльності.
Аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції.
У разі надання контролюючим органом доказів, які в сукупності з іншими доказами у справі свідчать про те, що документи, на підставі яких платник податків задекларував податковий кредит та сформував витрати, що враховуються при визначені об`єкта оподаткування, містять інформацію, що не відповідає дійсності, платник податків має спростовувати ці доводи. Наведене випливає зі змісту частини першої статті 77 КАС, згідно з якою кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу», що підтверджується Окремою думкою Великої Палата Верховного Суду від 07.07.2022 у справі №160/3364/19.
Велика Палата Верховного Суду у постанові від 07.07.2022 у справі №160/3364/19 виснувала, що будь-який документ, виданий від імені суб`єкта господарювання (платника податків), що не був позбавлений відповідного статусу на час складення цього документа, має силу первинного документа та згідно зі статтею 44 ПК та статтею 9 Закону №996-ХIV підтверджує дані податкового обліку суб`єкта господарювання та/або його контрагентів у тому разі, якщо цей документ містить, зокрема: достовірні дані про фактично здійснену господарську операцію та відображає її економічну суть; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Водночас інший платник податків під час використання такого документа у своєму податковому обліку повинен діяти розумно, добросовісно та з належною обачністю, а також не мати достатніх підстав для сумніву в достовірності даних, внесених до відповідного документа своїм контрагентом, у тому числі стосовно даних щодо можливих дефектів правового статусу такого контрагента, а також щодо підпису та інших засобів ідентифікації представників контрагента, які брали участь у господарській операції.
Не встановлено реалізації ТМЦ (ані у складі безпосередньої реалізації вищенаведених ТМЦ покупцям, ані у складі ТМЦ, використаних при здійсненні ТОВ «ДІ КОР-БУД» будівельних робіт), які нібито було отримано від ПП «ФАЕРСТАР», ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ», ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ», ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД», позивачем не було надано до суду документів які не підтверджують списання будівельних матеріалів у 2019 рік, що вартість будівельних матеріалів, зазначених у податкових накладних, видаткових накладних виписаних контрагентами-постачальниками на адресу ТОВ «ДІ КОР-БУД» списано на будівництво об`єктів розташованих за адресою:
- Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Вінграновського Миколи (вул. Радянська), 9, за договором від 31.01.2019 №31-01/3 (замовник - ТОВ «АТБ-торгстрой» від імені та в інтересах якого на підставі договору доручення №12-1156/0912 від 09.12.2017 діє ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» по ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД»;
- м. Миколаїв, вул. Херсонське шосе, ріг вулиці Космонавтів (кадастровий номер 4810136900:04:073:0014) за договором генерального підряду №03-06-9 від 03.06.2019, замовник ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ») по ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ».
- Миколаївська обл, м. Первомайськ, вул. Вінграновського Миколи (вул. Радянська), 9, за договором від 31.01.2019 №31-01/3 (замовник - ТОВ «АТБ-торгстрой» від імені та в інтересах якого на підставі договору доручення №12-1156/0912 від 09.12.2017 діє ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» по ТОВ «КВАРТ ІНВЕСТМЕН».
- Миколаївська обл., м. Миколаїв, пр. Центральний, 154 за договором №07-05/2, який укладено з ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» по ПП «ФАЕРСТАР».
- м. Миколаїв, пр. Центральний, 26с та пр.Центральний, 154 (супермаркети АТБ) по ФОП ОСОБА_1 .
Не встановлено використання ТМЦ (будівельних матеріалів) у господарській діяльності платника у перевіряємий період.
Крім цього, позивач надав до суду клопотання про долучення до матеріалів справи первинних документів: - договір підряду №24/09 від 24.09.2019 про виконання ремонтних робіт за адресою: м. Миколаїв, вул. Кругова, 44, довідка про вартість виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року за адресою м. Миколаїв, вул. Кругова, 44 до акту виконаних будівельних робіт №1 від 31.10.2019, акт приймання виконаних будівельних робіт №1 від 31.10.2019 за жовтень 2019 року за адресою м. Миколаїв, вул. Кругова, 44, підсумкова відомість ресурсів до акту №1 від 31.10.2019 виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року за адресою м. Миколаїв, вул. Кругова,44 (блоки віконні та вітражні з металопластику у кількості 76,8 кв.м. та дошки підвіконні з пластику у кількості 170 кв.м.), довідка про вартість виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року за адресою м. Миколаїв, вул. Кругова, 44 до акту виконаних будівельних робіт №2 від 31.10.2019, акт приймання виконаних будівельних робіт №2 від 31.10.2019 за жовтень 2019 року за адресою м. Миколаїв, вул. Кругова, 44, підсумкова відомість ресурсів до акту №2 від 31.10.2019 виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року за адресою м. Миколаїв, вул. Кругова,44 (блоки віконні та вітражні з металопластику у кількості 31,889 кв.м. та дошки підвіконні з пластику у кількості 64,5 кв.м.), однак не надано підтверджуючих документів щодо використання предметів договорів з контрагентами при виконанні саме робіт за цими будівельними підрядами.
Згідно акту перевірки ці документи не наддавались під час проведення перевірки, крім цього відповідно до журналу (мовою оригіналу) «Обороты счета 361 за 2019 рік» замовних ОСОБА_2 відсутній у переліку контрагентів замовників.
Акт приймання виконаних будівельних робіт №1 від 31.10.2019 та підсумковій відомості ресурсів до акту №1 від 31.10.2019, використання матеріалів, а саме блоки віконні та вітражні з металопластику у кількості 31,889 кв. м. та дошки підвіконні з пластику у кількості 64,5 кв. м., які ТОВ «ДІКОР-БУД» було придбано від ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» використано для виконання ремонтних робіт для гр. ОСОБА_2 ,але номенклатура, яка зазначена у видатковій накладній від ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» від 13.09.2019 №46 на загальну суму без ПДВ 1054168,77 грн. (у т.ч. блоки віконні та вітражні з металопластику у кількості 122,979 кв. м. та дошки підвіконні з пластику у кількості 645,93 кв. м.) за даними бухгалтерського обліку підприємства по рахунку №23 «Виробництво» за 2019 рік, списано на замовлення - роботи з будівництва об`єкта: м. Миколаїв, вул. Херсонське шосе, ріг вулиці Космонавтів (кадастровий номер 4810136900:04:073:0014) за договором генерального підряду №03-06-9 від 03.06.2019, замовник ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», а саме: по вимозі-накладній (мовою оригіналу - «требование-накладная 0000-000420 від 30.09.2019 21:00:00 Списані ТМЦ» на загальну суму 1054168,77 грн (що співпадає з номенклатурою, кількістю та сумою по видатковій накладній від 13.09.2019 №46) згідно картки по рахунку №23 за 2019 рік (порядкові номери з 5013 по 5031).
Як встановлено з матеріалів справи підсумкові відомості ресурсів до актів №2 від 30.04.2020, №12 від 30.04.2020 у ході перевірки не досліджувались, так як перевіряймий період був з 01.01.2017 по 31.12.2019 роки.
Відповідно до видаткових накладних, даних складського обліку по рахунку №205 «Будівельні матеріали», вимог-накладних на списання будівельних матеріалів по взаємовідносинам з ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД», ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ», ПП «ФАЕРСТАР», ФОП ОСОБА_1 , вартість будівельних матеріалів ТОВ «ДІ КОР-БУД» було списано на витрати/собівартість/ до 31.12.2019 року, в залишках станом на 01.01.2020 не рахувались, а тому наданні підсумкові відомості ресурсів як доказ використання будівельних матеріалів, отриманих від вищеперерахованих контрагентів-постачальників не підтверджують їх використання при будівництві об`єктів.
Щодо отримання та використання будівельних матеріалів по взаємовідносинам з ТОВ «ПРОКСІТЕХНОТОРГ» встановлено, що вони станом на 31.12.2019 рахувались у незавершеному виробництві: по об`єкту м. Миколаїв, вул. Херсонське шосе, ріг вулиці Космонавтів (кадастровий номер 4810136900:04:073:0014) за договором генерального підряду №03-06-9 від 03.06.2019, замовник ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», у 2019 році до складу витрат/собівартості/ підприємством не відносилось, перевіркою не було встановлено заниження об`єкту оподаткування податком на прибуток, тому врахування цих документів є безпідставним.
Судом встановлено, що Позивачем також укладено договір купівлі продажу будівельних матеріалів №б/н від 27 серпня 2019 року, укладений між ТОВ «ДІ КОР-БУД» та ТОВ «ФАСАД-ЦЕНТР», та до нього оформлено: видаткова накладна №18 від 30 серпня 2019 року, платіжне доручення №855 від 02 вересня 2019 року на суму 597000 грн, платіжне доручення №856 від 02 вересня 2019 року на суму 597000 грн.
З даного приводу суд зазначає, що по операціям з ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» стосовно придбання ТМЦ по видатковій накладній №42 від 30.08.2019 та у зв`язку з подальшим продажем цих ТМЦ на адресу ТОВ «ФАСАД-ЦЕНТР», перевіркою не встановлено порушень податкового законодавства в частині заниження податку на прибуток та податку на додану вартість.
Також судом оцінено наступні докази, так акти приймання виконаних будівельних робіт №5 за жовтень 2019 року, №6 за жовтень 2019 року, №7 за жовтень 2019 року, №8 за листопад 2019 року, №9 за листопад 2019 року та підсумкові відомості ресурсів щодо будівництва на об`єкті: Миколаївська область, місто Первомайськ, вул. Вінграновського Миколи, 9, відповідають наданим підсумковим відомостям ресурсів, які було надано до перевірки.
Акт №17 від 16.06.2020 та підсумкова відомість ресурсів до акту №17 від 16.06.2020 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2020 року, не надавався ТОВ «ДІ КОР-БУД» до перевірки (перевіркою перевірявся період діяльності з 01.01.2017 по 31.12.2019), як такий, що не належить до періоду перевірки.
ТОВ «ДІ КОР-БУД» по взаємовідносинам з ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД» та ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ» було надано наступні видаткові накладні (паперові носії за формою первинних документів), а саме: по ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД», видаткові накладні: №39 від 30.09.2019 (плитка тротуарна фігурна товщина 60 мм, профлист Н57-750-0,8 з полімерним покриттям RAL9017, профлист Н57-750-0,8 з полімерним покриттям RAL 7040) на суму без ПДВ 452280,40 грн, крім того ПДВ 90456,07 грн, №40 від 30.09.2019 (металеві конструкції приямка під ковбик, мастика морозостійка бітумно-масляна МБ-50, металоконструкцiї iндивiдуальнi, плитка керамографічна 600х600х20 мм) на суму без ПДВ384354,7 грн, крім того ПДВ на суму 76870,93 грн, а всього на загальну суму 836635,10 грн, крім того ПДВ 167327 грн; по ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ», видаткова накладна: №24 від 02.08.2019 (відбійник з чечевичним ріфленієм (колони), алюміній у кількості 92,4 м2, покриття брудоочисне у кількості 19 м2, техноеласт ФИКС у кількості 470 м.2, техноеласт "полум`я стоп" у кількості 950 м2, фарба Hammerite у кількості 64,66 кг, фарба латексна, RAL 9017 у кількості 262,98 кг, фарба латексна RAL 7038 у кількості 116,784 кг, фарба латексна, RAL 9011 у кількості 423,612 кг) на суму без ПДВ 766716,80 грн, крім того ПДВ 153343,40 грн.
Зазначені будівельні матеріали було оприбутковано підприємством по балансовому рахунку №205 «Будівельні матеріали» у серпні та вересні 2019 року та списано у вересні 2019 року на виробництво (станом на 01.10.2019 зазначені будівельні матеріали у залишках складського обліку відсутні).
Так, згідно наданих до перевірки та матеріалів справи накладних-вимог на списання будівельних матеріалів, картки обліку по рахунку №23 «Виробництво» за 2019 рік, перевіркою встановлено, що вартість ТМЦ по вищенаведеним видатковим накладним ТОВ «ДІ КОР-БУД» списано на наступне замовлення - на будівництво об`єкту, розташованого за адресою: Миколаївська обл, м. Первомайськ, вул. Вінграновського Миколи (вул. Радянська), 9, за договором від 31.01.2019 №31-01/3 (замовник - ТОВ «АТБ-торгстрой» від імені та в інтересах якого на підставі договору доручення №12-1156/0912 від 09.12.2017 діє ТОВ «РІТЕЙЛ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», а саме по вимогам-накладним: по ТОВ «ЕКСІМА-ОПТ ЛТД»- №0000-000195 від 30.09.2019 22:00:00 списано ТМЦ на загальну суму 836635,03 грн (що співпадає з номенклатурою, кількістю та сумою по видатковій накладній №39 від 30.09.2019) згідно картки по рахунку №23 за 2019 рік (порядкові номери з 5064 по 5066, 5097, 5099, 5100) .
Щодо ТОВ «КВАРТА ІНВЕСТМЕНТ»: вимога накладна від 30.09.2019 22:00:00 списано ТМЦ» на загальну суму 728388,34 грн., (що співпадає з номенклатурою, кількістю та сумою по видатковій накладній №24 від 02.08.2019) згідно картки по рахунку №23 за 2019 рік (порядкові номери з 5057 по 5060, 5092, 5106-5109, 5112, 5098, 5084, 5091).
Згідно наданих до перевірки накладних-вимог на списання будівельних матеріалів, картки обліку по рахунку №91 «Загальновиробничі витрати» за 2019 рік, перевіркою встановлено, що вартість ТМЦ по вищенаведеним видатковим накладним ТОВ «ДІ КОР-БУД» списано на наступне замовлення - на будівництво об`єкту, розташованого за адресою: Миколаївська обл, м. Первомайськ - «требование-накладная 0000-000405 от 02.08.2019 19:00:00 Списаны ТМЦ» на загальну суму 38328,46 грн (диск алмазний - що співпадає з номенклатурою, кількістю та сумою по видатковій накладній №24 від 02.08.2019) згідно картки по рахунку №91 за 2019 рік (порядковий номер 3532).
Щодо взаємовідносин з ТОВ «БРЕНОЛТРЕЙД» ТОВ «ДІ КОР-БУД» надано до перевірки договір поставки нафтопродуктів від 25.09.2019 №9490-09-19-7, відповідно до якого: постачальник передає у власність Покупцю нафтопродукти (надалі - Товар), а Покупець приймає і сплачує їх вартість, податкова накладна від 27.09.2019 №339 за номенклатурою товару: олива індустріальна И-20А - 23697 кг., податкова накладна від 17.10.2019 №389 за номенклатурою товару: олива індустріальна И-20А - 26010 кг, видаткові накладні від 27.09.2019 №316 за номенклатурою товару: олива індустріальна И-20А - 23697 кг., видаткові накладні від 17.10.2019 №349 за номенклатурою товару: олива індустріальна И-20А - 26010 кг.
До перевірки надано товарно-транспортні накладні на відпуск нафтопродуктів (форма №1-ТТН (нафтопродукт): - №113 від 27.09.2019; №140 від 17.10.2019.
До перевірки також було надано накладні-вимоги на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів:- від 16.12.2019 №0000-000440, - від 30.12.2019 №0000-000439 (копії вищезазначених накладних-вимог на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів, які було надано до перевірки, знаходяться в запереченнях на клопотання).
Відповідно до наданих позивачем накладних-вимог на відпуск (внутрішнє переміщення) оливи індустріальної в кількості 49707 кг на загальну суму 799340,49 грн., неможливо встановити осіб, які здійснювали відпуск та приймання оливи, на які потреби використано, так як відсутні будь-які ПІБ осіб.
ТОВ «ДІ КОР-БУД» включено до складу загальновиробничих витрат вартість оливи індустріальної у розмірі 799340,49 грн. у загальній кількості 49707 кг, з подальшим списанням її вартості на зменшення фінансового результату до оподаткування за 2019 рік (грудень 2019 року) згідно декларації про прибуток підприємства за 2019 рік (у т.ч. за 4 квартал 2019 року) у сумі 799340,49 грн.
З матеріалів справи встановлено, що відповідно до наданих первинних бухгалтерських документів (видаткових накладних, актів виконаних будівельних робіт), платіжних доручень, податкових накладних, договорів з покупцями та постачальниками, оборотів та карток по рахункам бухгалтерського обліку №361, №681, №631, №371, №685, №311, не встановлено подальшого продажу зазначеної оливи індустріальної або її використання в ході проведення будівельних робіт (відповідно до наданих до перевірки актів виконаних будівельних робіт, які укладено з замовниками цих робіт).
Відповідно до наданих до перевірки лише накладних-вимог на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів від 16.12.2019 №0000-000440 щодо списання оливи у кількості 26010 кг на суму 420188,49 грн, та від 30.12.2019 №0000-000439 щодо списання оливи у кількості 23697 кг на суму 379152,00 грн., на загальновиробничі витрати (балансовий рахунок №91 «Загальновиробничі витрати») інших документів, які підтверджують оприбуткування, зберігання та використання оливи індустріальної марки И-20А, до перевірки не надано.
Також слід зазначити, що за даними бухгалтерського обліку по рахунку 103 «Будинки та споруди», №104 «Машини та обладнання», №105 «Транспортні засоби», №106 «Інструменти, прилади та інвентар», №109 «Інші основні засоби», №11 «Інші необоротні матеріальні активи», за період хз 01.01.2017 по 31.12.2019 не значаться будь-які складські приміщення, ємності або транспортні засоби для зберігання паливно-мастильних матеріалів.
Договорів оренди на приймання, зберігання та відпуск вищенаведеної оливи, актів, рахунків на надання зазначених послуг, платіжних доручень щодо сплати за послуги зберігання, до перевірки не надано. Крім того, у бухгалтерському обліку за період з 01.01.2017 по 31.12.2019 відсутнє відображення взаємовідносин будь з ким на приймання, зберігання та відпуск вищенаведеної оливи.
Позивач надав до суду акту прийому-передачі №1 від 08.11.2019, ТОВ «Ютекс ЛТД» передано в оренду обладнання WILSTON P 110.
Відповідно до пояснювальної записки, наданої до клопотання, витрати палива по зазначеному обладнанню встановлені 21 літр на годину, та витрати палива на об`єктах становлять 5000 літрів за 240 годин експлуатації.
Як встановлено ТОВ «Ютекс ЛТД» фактично було надано в оренду зазначене дизель-генератор FG Wilson Р110 Е1, лише на 4,381692 доби (податкова накладна №3 від 07.11.2019), однак слід звернути увагу на те, що дизель-генератор FG Wilson Р110 Е1 працює на дизельному паливі, а не оливі, олива використовується тільки для змащування. Об`єм оливи в картері двигуна складає від 16 до 19 літрів, та заміна оливи здійснюється кожен рік, або кожні 500 машино-годин.
При цьому, ТОВ «ДІ КОР-БУД» списано на витрати у грудні 2019 року оливи в кількості 49707 кг на загальну суму 799340,49 грн. Таким чином, твердження Позивача, що олива індустріальна у кількості 49707 кг. була використана для господарської діяльності підприємства у листопаді-грудні 2019 року, не підтверджена первинними документами.
Тобто, ТОВ «ДІ КОР-БУД» на порушення вимог п.189.1 ст.189, п.п. г) п.198.5 ст.198, з урахуванням вимог п.п.14.1.36 п.14.1 ст.14, Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, із змінами і доповненнями, не включено до складу податкових зобов`язань податок на додану вартість з вартості оливи індустріальної И-20А, використаної не у господарській діяльності без підтверджуючих документів щодо їх фактичного використання, на загальну суму 159868 грн., у т.ч. за звітний період грудень 2019 року на суму 159868 грн.
Що стосується доводів Відповідача про ненадання до перевірки документів, що підтверджують якість та ідентифікацію товару, а саме: сертифікати відповідності товарів, паспорта заводів виробників, дозволи та свідоцтва, щодо підтвердження якості, всі необхідні висновки про відповідність технічних умов виробництва, зберігання, а також реєстрації обов`язкових підтверджуючих документів (реквізити товару ДСТу, ТУ, марки, типу, заводу виробника) слід зазначити.
Документи, які підтверджують якість товарів, за своїм змістом не можуть доводити або спростовувати факт поставки товарів (запчастин) ТОВ «ДІ КОР-БУД», оскільки містять виключно інформацію стосовно відповідності товарів стандартам та технічним умовам.Такого ж змісту позиція викладена у постанові Верховного Суду від 13 листопада 2018 року у справі №805/528/17-а, в якій зазначено, що посилання відповідача на відсутність окремих сертифікатів відповідності (якості), колегія суддів касаційної інстанції погоджується з висновком судів попередніх інстанцій, що сертифікат якості на товар не належить до документів, на підставі яких формується бухгалтерський і податковий облік та не містить відомостей про господарську операцію, ненадання ТОВ «ДІ КОР-БУД» у спірних правовідносинах сертифікатів якості товару не є порушенням.
У відповідності до ч.2 ст.2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою ці повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За вказаних обставин, суд вважає, що податкові повідомлення-рішення від 02 квітня 2021 року №277814290701, яким визначено грошове зобов`язання з податку на прибуток на загальну суму 714221,25 грн., в т.ч. основний платіж 571377 грн. та штрафні (фінансові) санкції 142844,25 грн., №277914290701, яким визначено грошове зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 1075185,35 грн., в т.ч. основний платіж 891325 грн. та штрафні (фінансові) санкції 183860,35 грн. в частині збільшення грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість на суму 718829, 00 грн. та застосування штрафних санкцій в сумі 166610,75 грн., прийняті відповідачем у відповідності до вимогам ч.3 ст.2 КАС України і підстави для їх скасування відсутні.
Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 02 квітня 2021 року №277814290701, яким визначено грошове зобов`язання з податку на прибуток на загальну суму 714221,25 грн., в т.ч. основний платіж 571377 грн. та штрафні (фінансові) санкції 142844,25 грн., та №277914290701, яким визначено грошове зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 1075185,35 грн., в т.ч. основний платіж 891325 грн. та штрафні (фінансові) санкції 183860,35 грн. в частині збільшення грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість на суму 718829, 00 грн. та застосування штрафних санкцій в сумі 166610,75 грн.- відмовити.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Суддя О.М. Мельник
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2024 |
Оприлюднено | 10.07.2024 |
Номер документу | 120235887 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Мельник О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні