Дата документу 09.07.2024Справа № 554/295/24 Провадження № 1-кс/554/7260/2024
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09.07.2024 року м. Полтава
Слідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 , розглянувши клопотання старшого слідчого слідчої групи у кримінальному провадженні слідчого відділу СУ ГУНП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_2 , рамках кримінального провадження за № 12023170000000751 від 26.10.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
Слідчими СУ ГУНП в Полтавській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12023170000000751 від 26.10.2023 за фактом заволодіння чужим майном, шляхом зловживання службовим становищем, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено протиправну діяльність посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які зловживаючи своїм службовим становищем, вступили у злочинну змову із службовими особами ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), які з метою особистого незаконного збагачення, здійснили привласнення бюджетних коштів під час виконання робіт, з реконструкції двоповерхового житлового будинку по АДРЕСА_1 , шляхом внесення недостовірних відомостей до актів виконаних робіт та довідки про обсяги виконаних робіт.
Відповідно, що 01.11.2022 між ІНФОРМАЦІЯ_2 , в особі ОСОБА_4 , та ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в особі ОСОБА_5 , укладено договір підряду № 111 по об`єкту «Реконструкція двоповерхового житлового будинку по АДРЕСА_1 » Коригування (для подальшого тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб), загальна сума якого, з урахуванням додаткової угоди № 6 від 26.12.2023, становить 15 326 923, 35 грн.
У подальшому, з метою заволодіння бюджетними коштами, указані службові особи, діючи за попередньою домовленістю між собою, зловживаючи своїм службовим становищем, подали до офіційних документів, актів виконаних робіт ф. КБ-2в неправдиві відомості щодо обсягів та вартості виконаних робіт, та вартості придбаних товарів.
З метою перевірки фактів заволодіння бюджетними коштами вищевказаними особами, здобуття доказів вини осіб, перевірки останніх на причетність до вчинення злочинів щодо заволодіння бюджетними коштами, діями яких, як наслідок стало незаконне їх отримання, а також з метою проведення ряду почеркознавчих та будівельно-технічних експертиз необхідно отримати оригінали документів, які стосуються проведення будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція двоповерхового житлового будинку по АДРЕСА_1 » Коригування (для подальшого тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб), а саме:
- Договори підряду від 01.11.2022 № 111 та від 15.05.2023 № 77, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_2 , в особі ОСОБА_4 та ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в особі ОСОБА_5 , з додатками (договірні ціни, локальні кошториси, додаткові угоди тощо);
- Проєктно-кошторисна документація на об`єкт будівництва (дефектні акти) та Експертні звіти щодо проведення експертизи вказаної проєктно-кошторисної документації;
- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в до договору підряду від 01.11.2022 № 111 та договору підряду від 15.05.2023 № 77, акти на встановлення обладнання, довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форми № КБ-3), відомості загальновиробничих витрат, підсумкові відомості ресурсів до указаних актів приймання виконаних будівельних робіт, розширені розрахунки загальновиробничих витрат до указаних актів приймання виконаних будівельних робіт, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, обґрунтування та підтверджень включення інших супутніх витрат за угодами та договорами із залученими субпідрядними юридичними, фізичними особами, організаціями (підприємствами), акти на приховані роботи за період 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт до договору підряду від 01.11.2022 № 111 та до договору підряду від 15.05.2023 № 77;
- Платіжні доручення, платіжні інструкції до договору підряду від 01.11.2022 № 111 та до договору підряду від 15.05.2023 № 77;
- Декларації про початок та закінчення будівельних робіт, введення об`єкту в експлуатації;
- Рахунки фактури щодо проведення операцій з оплати за виконані роботи за договором підряду від 01.11.2022 № 111 та за договором підряду від 15.05.2023 № 77;
- Журнали обліку виконаних робіт;
- Договори укладені ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та субпідрядними організаціями (підприємствами), довідки про вартість виконаних робіт ф. КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт ф. КБ-2в, які безпосередньо складалися субпідрядними організаціями (підприємствами) з відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрати до них;
- Договори на поставку матеріалів, виробів та комплектів укладені ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та постачальниками за період 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Видаткові накладні на придбання матеріалів, виробів та комплектів з наступними постачальниками: ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_8 (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_9 (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (ЄДРПОУ НОМЕР_7 );
- Оборотно-сальдові відомості (картки аналітичного обліку) помісячно за субрахунками та у їх розрізі (із зазначенням залишків на початок та кінець періоду, номенклатури, руху за операціями у грошовому та кількісному показниках) у розгорнутому вигляді по рахункам бухгалтерського обліку за № 361, 631, 20, 28, 26, 23, 311, 301, 201, 205 ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) у розрізі контрагентів: ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_8 (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_9 (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Оригінали (ксерокопії) сертифікатів про походження, паспортів якості, декларації виробника на ТМЦ (будівельні матеріали, інші товари), калькуляції на виробництво матеріалів власними силами, експертні висновки на ціни, проведені експертними установами, протоколи погодження цін та вартості матеріалів до вказаних вище договорів;
- Звіти про витрати основних матеріалів у будівництві у співвідношенні з виробничими нормами помісячно за період 01.11.2022 по 31.12.2023 із зазначенням залишків на початок та кінець періоду;
- Звіти про рух матеріальних цінностей (форма М-19)/акти на списання та передачу у виробництво товарно-матеріальних цінностей помісячно за період за період 01.11.2022 по 31.12.2023 із зазначенням залишків на початок та кінець періоду;
- Видаткові накладні, товарно-транспортні (вантажні) накладні на придбання та перевезення матеріалів, ТМЦ, шляхові листи з перевезення матеріалів та використання машин та механізмів, включених до актів виконаних робіт та відображених за звітами про рух матеріальних цінностей, а також використаних при проведенні будівельних робіт за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Витяг з головної книги ПП « ОСОБА_3 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ) у розрізі рахунків та субрахунків бухгалтерського обліку згідно з Планом рахунків за рахунками та субрахунками, у їх розрізі (із зазначенням залишків на початок та кінець періоду, номенклатури, руху за операціями у грошовому та кількісному показниках) у розгорнутому вигляді за проведеними господарськими операціями за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Довідку про відповідальних осіб за фінансово-господарську діяльність (які мають право підпису первинних документів) за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Звіти щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Документи, що підтверджують фактичні витрати ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на відрядження працівників на об`єкт будівництва (накази про приймання працівників на роботу, накази про відрядження, звіти про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт, банківські виписки щодо фактичного відшкодування коштів на відрядження таким працівникам тощо);
- Касова книга, виписки з банку та інші підтверджувальні документи щодо отримання готівки, яка була використана для відшкодування коштів на відрядження за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Діюче на ПП « ОСОБА_3 » в період з 01.11.2022 по 31.12.2023 Положення про направлення працівників у відрядження, інші затвердженні на ПП « ОСОБА_3 » документи, що регламентують Порядок направлення працівників у відрядження, отримання коштів на відрядження, відшкодування витрат пов`язаних з відрядженням та затверджений розмір добових, що виплачується працівникам;
- Затверджений ПП « ОСОБА_3 » Порядок оприбуткування готівки в касі та Порядок розрахунку ліміту каси, а також затверджений ліміт каси, як передбачено в п. 1-2 постанови Правління ІНФОРМАЦІЯ_3 від 29.12.2017 № 148 «Про затверджений Положення про ведення касових операцій у національній валюті України» (зі змінами та доповненнями);
- Документи, що підтверджують надходження в касу та видачу з каси готівки на відшкодування витрат пов`язаних з відрядженням (чеки, квитанції, касові прибуткові, видаткові ордери, видаткові відомості, тощо);
- Журнали реєстрації прибуткових-видаткових документів;
- Документи щодо найманих робітників ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), їх посадові інструкції, накази на призначення, трудові договори;
- Посадові інструкції ПП « ОСОБА_3 » ОСОБА_5 .
Вищевказані документи мають значення для всебічного, повного та об`єктивного проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні та можуть бути використані як докази, а іншими способами, крім отримання до них тимчасового доступу з можливістю їх вилучення, довести обставини, які мають значення для розслідування кримінального правопорушення неможливо.
Вказані документизнаходяться врозпорядженні ПП« ОСОБА_3 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ),що зареєстрованеза адресою: АДРЕСА_2 , та можуть бути отримані лише на підставі ухвали суду.
Слідчий прохав розглядати клопотання без його участі.
Згідно норми ч. 4ст. 107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
З урахуванням обставин справи, існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, у зв`язку з чим розгляд клопотання повинен проводитися згідно вимог ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої вони перебувають.
Відповідно доч.5,ч.6ст.163КПК Українислідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ці речі абодокументи:1) перебувають абоможуть перебуватиу володіннівідповідної фізичноїабо юридичноїособи;2) самі пособі абов сукупностіз іншимиречами ідокументами кримінальногопровадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні;3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Ураховуючи те, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, оскільки відомості, які в ній містяться можуть бути використані як докази, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання.
Керуючись ст. ст. 159-166 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого задовольнит и.
Надати дозвіл слідчим групи слідчих СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_2 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів документів, що перебувають у розпорядженні ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме:
- Договори підряду від 01.11.2022 № 111 та від 15.05.2023 № 77, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_2 , в особі ОСОБА_4 та ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в особі ОСОБА_5 , з додатками (договірні ціни, локальні кошториси, додаткові угоди тощо);
- Проєктно-кошторисна документація на об`єкт будівництва (дефектні акти) та Експертні звіти щодо проведення експертизи вказаної проєктно-кошторисної документації;
- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в до договору підряду від 01.11.2022 № 111 та договору підряду від 15.05.2023 № 77, акти на встановлення обладнання, довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форми № КБ-3), відомості загальновиробничих витрат, підсумкові відомості ресурсів до указаних актів приймання виконаних будівельних робіт, розширені розрахунки загальновиробничих витрат до указаних актів приймання виконаних будівельних робіт, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, обґрунтування та підтверджень включення інших супутніх витрат за угодами та договорами із залученими субпідрядними юридичними, фізичними особами, організаціями (підприємствами), акти на приховані роботи за період 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт до договору підряду від 01.11.2022 № 111 та до договору підряду від 15.05.2023 № 77;
- Платіжні доручення, платіжні інструкції до договору підряду від 01.11.2022 № 111 та до договору підряду від 15.05.2023 № 77;
- Декларації про початок та закінчення будівельних робіт, введення об`єкту в експлуатації;
- Рахунки фактури щодо проведення операцій з оплати за виконані роботи за договором підряду від 01.11.2022 № 111 та за договором підряду від 15.05.2023 № 77;
- Журнали обліку виконаних робіт;
- Договори укладені ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та субпідрядними організаціями (підприємствами), довідки про вартість виконаних робіт ф. КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт ф. КБ-2в, які безпосередньо складалися субпідрядними організаціями (підприємствами) з відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрати до них;
- Договори на поставку матеріалів, виробів та комплектів укладені ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та постачальниками за період 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Видаткові накладні на придбання матеріалів, виробів та комплектів з наступними постачальниками: ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_8 (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_9 (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (ЄДРПОУ НОМЕР_7 );
- Оборотно-сальдові відомості (картки аналітичного обліку) помісячно за субрахунками та у їх розрізі (із зазначенням залишків на початок та кінець періоду, номенклатури, руху за операціями у грошовому та кількісному показниках) у розгорнутому вигляді по рахункам бухгалтерського обліку за № 361, 631, 20, 28, 26, 23, 311, 301, 201, 205 ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) у розрізі контрагентів: ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_8 (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_9 (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Оригінали (ксерокопії) сертифікатів про походження, паспортів якості, декларації виробника на ТМЦ (будівельні матеріали, інші товари), калькуляції на виробництво матеріалів власними силами, експертні висновки на ціни, проведені експертними установами, протоколи погодження цін та вартості матеріалів до вказаних вище договорів;
- Звіти про витрати основних матеріалів у будівництві у співвідношенні з виробничими нормами помісячно за період 01.11.2022 по 31.12.2023 із зазначенням залишків на початок та кінець періоду;
- Звіти про рух матеріальних цінностей (форма М-19)/акти на списання та передачу у виробництво товарно-матеріальних цінностей помісячно за період за період 01.11.2022 по 31.12.2023 із зазначенням залишків на початок та кінець періоду;
- Видаткові накладні, товарно-транспортні (вантажні) накладні на придбання та перевезення матеріалів, ТМЦ, шляхові листи з перевезення матеріалів та використання машин та механізмів, включених до актів виконаних робіт та відображених за звітами про рух матеріальних цінностей, а також використаних при проведенні будівельних робіт за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Витяг з головної книги ПП « ОСОБА_3 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ) у розрізі рахунків та субрахунків бухгалтерського обліку згідно з Планом рахунків за рахунками та субрахунками, у їх розрізі (із зазначенням залишків на початок та кінець періоду, номенклатури, руху за операціями у грошовому та кількісному показниках) у розгорнутому вигляді за проведеними господарськими операціями за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Довідку про відповідальних осіб за фінансово-господарську діяльність (які мають право підпису первинних документів) за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Звіти щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Документи, що підтверджують фактичні витрати ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на відрядження працівників на об`єкт будівництва (накази про приймання працівників на роботу, накази про відрядження, звіти про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт, банківські виписки щодо фактичного відшкодування коштів на відрядження таким працівникам тощо);
- Касова книга, виписки з банку та інші підтверджувальні документи щодо отримання готівки, яка була використана для відшкодування коштів на відрядження за період з 01.11.2022 по 31.12.2023;
- Діюче на ПП « ОСОБА_3 » в період з 01.11.2022 по 31.12.2023 Положення про направлення працівників у відрядження, інші затвердженні на ПП « ОСОБА_3 » документи, що регламентують Порядок направлення працівників у відрядження, отримання коштів на відрядження, відшкодування витрат пов`язаних з відрядженням та затверджений розмір добових, що виплачується працівникам;
- Затверджений ПП « ОСОБА_3 » Порядок оприбуткування готівки в касі та Порядок розрахунку ліміту каси, а також затверджений ліміт каси, як передбачено в п. 1-2 постанови Правління ІНФОРМАЦІЯ_3 від 29.12.2017 № 148 «Про затверджений Положення про ведення касових операцій у національній валюті України» (зі змінами та доповненнями);
- Документи, що підтверджують надходження в касу та видачу з каси готівки на відшкодування витрат пов`язаних з відрядженням (чеки, квитанції, касові прибуткові, видаткові ордери, видаткові відомості, тощо);
- Журнали реєстрації прибуткових-видаткових документів;
- Документи щодо найманих робітників ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), їх посадові інструкції, накази на призначення, трудові договори;
- Посадові інструкції ПП « ОСОБА_3 » ОСОБА_5 .
3.Зобов`язати службовихосіб ПП« ОСОБА_3 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ) надати доступ до оригіналів зазначених вище документів з можливістюїх вилученняу паперовомута електронномувигляді негайно після отримання ними ухвали про тимчасовий доступ.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Строк дії ухвали 2 місяці.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2024 |
Оприлюднено | 15.07.2024 |
Номер документу | 120285459 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Тімошенко Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні