Рішення
від 25.06.2024 по справі 240/2026/24
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 червня 2024 року м. Житомир справа № 240/2026/24

категорія 113070200

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

судді Семенюка М.М.,

з участю секретаря судового засідання Федорчук Д.В.,

представника позивача Качура С.В., представника відповідача Чернюк А.В., представників третіх осіб Єрмакова М.М., Мохнюка М.В.,

представника позивача Кордонського О.Ю., представника відповідача Зеленової Л.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Чернігівська транспортна компанія" до Виконавчого комітету Житомирської міської ради, треті особи - Управління транспорту та зв`язку Житомирської міської ради, Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Кард Систем Житомир", про визнання протиправним та скасування рішення, визнання недійсним договору,

встановив:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради № 1660 про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади від 01.11.2023 року;

- визнати недійсним укладений за результатами Конкурсу з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади Двосторонній договір № 1 про організацію та обслуговування автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади від 20.11.2023 року.

В обґрунтування позову зазначає, що недопуск TOB "Чернігівська транспортна компанія" до участі в Конкурсі та визнання ТОВ "Сіті Кард Систем Житомир" переможцем Конкурсу є протиправною поведінкою Виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області; рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради № 1660 є протиправним, оскільки прийняте з порушенням пунктів 3-7 частини 2 статті 2 КАС України та грубим недотриманням умов конкурсу, оскільки у позивача наявний кваліфікований персонал та обладнання, позивач зареєстрований з 10.07.2017 та має сформований статутний капітал на відміну від Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Кард Систем Житомир", яке зареєстроване 07.06.2023 та яким не надано підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом конкурсу договору (договорів); конкурсна пропозиція не відповідає встановленій формі; зважаючи на те, що переможцем конкурсу протиправно визнано ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР, позивача протиправно не допущено до участі в конкурсі, то результати конкурсу не можуть слугувати підставою для укладення договорів, а тому підлягає визнанню недійсним укладений за результатами конкурсу Двосторонній договір № 1.

Ухвалою від 15.02.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, яка розглядається за правилами загального позовного провадження.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Кард Систем Житомир" подало пояснення (т. 3 а.с. 154-157), в яких просило відмовити в задоволенні позову з тих підстав, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІ КАРД СИСТЕМ» як один з учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «СІТІ КАРД СИСТЕМ-ЖИТОМИР» бере на себе ряд зобов`язань, які стосуються забезпечення операційної діяльності Третьої особи, з урахуванням досвіду роботи ТОВ «СІТІ КАРД СИСТЕМ» у сфері автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті; досвід ТОВ «СІТІ КАРД СИСТЕМ» у цій сфері складає більше 4 років, діяльність товариства поширюється на міста Луцьк, Костопіль, Володимир, Нововолинськ, вказаний досвід чітко описаний в конкурсній пропозиції Третьої особи та не заперечувався позивачем. Серед іншого корпоративний договір передбачає обов`язок ТОВ «СІТІ КАРД СИСТЕМ» купівлі для діяльності Третьої особи всього необхідного обладнання, підтримки Третьої особи в сферах бухгалтерського обліку, юридичних послуг та фінансового аутсорсингу, а також у інших сферах, підтримка у яких знадобиться новоствореному товариству для забезпечення його діяльності. Повторно наголошуємо, що вказаний взаємозв`язок ТОВ «СІТІ КАРД СИСТЕМ» та ТОВ «СІТІ КАРД СИСТЕМ-ЖИТОМИР» детально описано у Конкурсній пропозиції Третьої особи. Більше того, цей зв`язок в контексті досвіду Третьої особи було проаналізовано під час проведення Конкурсу. За таких обставин, вважаємо необґрунтованими твердження позивача щодо відсутності у Третьої особи необхідного досвіду у сфері автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті. Третя особа переконана, що з комплексного змісту вимог до АСООП вбачається бажання Замовника здійснити саме заміну програмного забезпечення, у чому власне у полягала суть конкурсу. Не було потреби проводити конкурс з метою замінити програмне забезпечення на аналогічне, яке вже використовується. Комісія під час проведення конкурсу встановила наявність у Третьої особи діючого сайту та додатку. Інформація про наявні додаток та сайт також міститься у Конкурсній пропозиції.

Відповідач подав відзив на позовну заяву (т. 3 а.с. 166-173), в якому просив відмовити в задоволенні позову з тих підстав, що подані ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ-ЖИТОМИР документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом конкурсу договору (договорів) є такими, що підтверджують досвід виконання таких договорів не особисто Учасником/Заявником (тобто ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ-ЖИТОМИР), а засновником цієї юридичної особи (ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ), який є окремим суб`єктом господарювання. З документів, наданих у складі конкурсної пропозиції, вбачається, що Учасник конкурсу, ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР, відповідає вимогам Замовника, адже воно взмозі забезпечити виконання завдань, які ставить Замовник конкурсу, що підтверджується досвідом в інших містах України. Відносини між ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ та ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР, закріплені у вищевказаному договорі, свідчать про гарантоване дотримання договірних зобов`язань та забезпечення ресурсами, необхідними для їх виконання. Інформуємо, що директор ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ та ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР одна й та сама особа ОСОБА_1 , що вбачається з корпоративного договору від 01.06.2023 та наказу ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР від 07.06.2023 №1 (сторінка 368 конкурсної пропозиції). ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР у своїй конкурсній пропозиції надало заповнену конкурсну пропозицію учасника: сторінка 51 зазначеної конкурсної пропозиції. Конкурсна пропозиція, подана ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР, повністю відповідає встановленій формі згідно з Додатком 3. Учасник заповнив всі графи та додав інформацію на свій розсуд. Товариство з обмеженою відповідальністю Чернігівська транспортна компанія зазначило в позовній заяві про те, що Додатком 1 до Порядку та умов проведення конкурсу з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади, затвердженого рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 06.09.2023 № 1263 Про затвердження Положення про Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади, порядку та умов визначення Оператора на конкурсній основі, передбачено загальні вимоги до системи АССОП. Акцентуємо увагу на тому, що Специфікація до Договору № 5/01/23 від 05.01.2023 не заповнена, а це не дає можливості з`ясувати, яке термінальне обладнання ТОВ «Сімбол Транспорт» зобов`язується продати ТОВ «Чернігівська транспортна компанія» і чи воно продане. У Договорі № 5/01/22 технічної підтримки від 04.01.2022 також не вказано, послуги з технічної підтримки якого програмного забезпечення ТОВ «Сімбол Транспорт» зобов`язується надавати ТОВ «Чернігівська транспортна компанія». Специфікація до Договору не заповнена.

Позивач подав відповідь на відзив (т. 4 а.с. 135-138), в якому просив позов задовольнити в повному обсязі, вказуючи, що корпоративним договором ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ набуває обов`язків щодо забезпечення в певній мірі діяльності ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР; проте, такі обов`язки перед новоствореним товариством не можуть вважатись переданням ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР немайнових прав, зокрема, досвіду виконання договорів; зчитування Транспортної карти Карта Житомирянина запропонованими ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ ЖИТОМИР валідаторами не є підтвердженням того, що ПЗ оновлюватиметься, а не змінюватиметься. Натомість такий факт свідчить про сумісність КЖ з новою системою та новим ПЗ. Окремо зазначаємо про те, що Відповідачем не спростовано те, що ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР всупереч вимогам Порядку та умов проведення Конкурсу не подано переклад разом з оригіналом документу, який перекладається (натомість - подано разом з копією документу, який перекладається).

Відповідач подав заперечення на відповідь на відзив (т. 4 а.с. 168-174), в яких просив відмовити в задоволенні позову, вказуючи, що переклад українською мовою поданих ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР документів був засвідчений належним чином.

В судовому засіданні:

- представник позивача просив позов задовольнити в повному обсязі;

- представник відповідача та представники третіх осіб щодо задоволення позову заперечували.

Дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку, що позов не підлягає задоволенню з таких підстав.

Згідно позовних вимог предметом спору є рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.11.2023 № 1660 "Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади"(т. 1 а.с. 30) та Двосторонній договір № 1 про організацію та обслуговування автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади від 20.11.2023 (т. 1 а.с 31-35).

Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується учасниками справи (т. 1 а.с. 18-29), ТОВ "Чернігівська транспортна компанія" ТОВ ФК "Платіжний центр" та ТОВ "СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР" подали заявки на участь у конкурсі з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади, розглянувши яки конкурсна комісія 23.10.2023 до участі в конкурсі допустила ТОВ "СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР" та не допустила ТОВ "Чернігівська транспортна компанія" ТОВ ФК "Платіжний центр" і визнала переможцем конкурсу ТОВ "СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР".

Згідно протоколу № 3 від 23.10.2023 (т. 1 а.с. 28-29) конкурсною комісією прийнято рішення про визнання ТОВ "СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР" переможцем конкурсу з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади.

Виконавчим комітетом Житомирської міської ради прийнято рішення від 01.11.2023 № 1660 "Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади" (т. 1 а.с. 30-35), яким введено в дію рішення конкурсної комісії, яке зазначено у протоколі від 23.10.2023 № 3.

Після чого, між Виконавчим комітетом Житомирської міської ради та ТОВ "СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР" укладено Двосторонній договір № 1 від 20.11.2023 про організацію та обслуговування автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті та території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади (т. 1 а.с. 31-35).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Згідно підпункту 10-1 пункту "а" ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать прийняття рішення про впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності та визначення особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду.

Рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 06.09.2023 № 1263 (т.3 а.с.176) затверджено Положення про Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади (т.3 а.с.177-180), Порядок та умови проведення конкурсу звизначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади (т.3 а.с.180-196), Положення про конкурсну комісію з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади (т.3 а.с.196-198).

Щодо твердження позивача на протиправний не допуск його до участі у конкурсі, то суд його до уваги не приймає, як недоведене оскільки дії конкурсної комісії щодо не допуску позивача до участі у конкурсі відповідним органом не визнавались протиправними; предметом спору в даній справі є рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради № 1660 та Двосторонній договір № 1; відповідно до п. 8.12 Порядку та умов проведення Конкурсу (т. 3 а.с.180-186) спори, що виникають у зв`язку із проведенням конкурсу розглядаються в установленому законодавством порядку.

Враховуючи, що в силу приписів частини 2 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справи в межах позовних вимог, то суд, враховуючи предмет позову, не дає оцінку правомірності/протиправності не допуску позивача до конкурсу.

Однією з підстав щодо визнання протиправним та скасування спірного рішення, позивач зазначає відсутність необхідного досліду для виконання аналогічного за предметом конкурсу договору у ТОВ "СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР".

Відповідно до підпункту 6.3.5. пункту 6.3. розділу 6 Порядку та умов проведення Конкурсу з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади, затвердженого рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 06.09.2023 № 1263 "Про затвердження Положення про Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади, порядку та умов визначення Оператора на конкурсній основі" (далі - Порядок), учасник конкурсу на підтвердження своєї відповідності та кваліфікації подає наступні документи: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом конкурсу договору (договорів), що підтверджується копіями договорів та документів, що свідчать про їх повне виконання (т. 3 а.с. 184).

Як вбачається з доданого до ТОВ "СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР" до конкурсної пропозиції Договору про забезпечення операційної діяльності товариства від 01.06.2023 (т. 3 а.с. 160-161) укладеного між ТОВ "Сіті Кард Систем" (Сторона 1) та ТОВ "Сіті Кард Систем Житомир" (Сторона 2), він укладений між сторонами з метою виконання Стороною 1 зобов`язань, взятих нею згідно з Корпоративним договором, які полягають у:

- Купівлі обладнання, необхідного для нормальної операційної діяльності Сторони 2 (оренда майна на підставі відповідного договору);

- Розробці/ надання дозволу на використання наявного програмного та технічного забезпечення, необхідного для нормальної операційної діяльності Сторони 2;

- Обслуговуванні, моніторингу, ремонті всіх складових системи, необхідної для нормальної операційної діяльності Сторони 2;

- Підтримці Сторони 2 в сферах бухгалтерського обліку, юридичних послуг та фінансового аутсорсингу, а також у інших сферах, підтримка у яких знадобиться новоствореному товариству для забезпечення його діяльності;

- Надання всіх необхідних прав інтелектуальної власності для нормальної операційної діяльності Сторони 2;

- Надання документів, необхідних для повноцінного використання обладнання та програмного забезпечення.

Те, що ТОВ "Сіті Кард Систем" є окремим суб`єктом господарювання не свідчить про те, що ним не будуть виконані вимоги Договору про забезпечення операційної діяльності товариства від 01.06.2023.

Крім того директор ТОВ "Сіті Кард Систем" є одним із засновників ТОВ "Сіті Кард Систем Житомир".

Отже суд погоджується з твердженням відповідача, що Договір від 01.06.2023 року може розглядатися як документ, що свідчить про гарантовану можливість виконання ТОВ "Сіті Кард Систем Житомир" зобов`язань у випадку визнання його переможцем конкурсу та про вже наявний аналогічний досвід у інших містах України, а тому не приймає вказане вище твердження позивача.

Також, в позові позивач посилається на те, що подана конкурсна пропозиція не відповідає встановленій формі, визначеній в Додатку 3 до Порядку, однак суд дослідивши вказаний Додаток (т. 3 а.с. 194) та подану ТОВ "Сіті Кард Систем Житомир" конкурсну пропозицію (т. 1 а.с. 88) прийшов до висновку про безпідставність даного посилання позивача, оскільки вказана конкурсна пропозиція повністю відповідає змісту та формі встановленому в додатку 3, а посилання позивача на обов`язковість зазначення іншої інформації є хибними, оскільки така інформація вказується на розсуд учасника конкурсного відбору.

Також, в позові позивач посилається на те, що ТОВ "СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР" пропонує замінити систему, яка вже існує в місті Житомирі, а не здійснити її оновлення, вимога про що міститься в пункті 6.1 Загальних вимог до АССОП

Представник відповідача на дане твердження зазначив, що слід забезпечити подальшу роботу та обслуговування 175 тисяч карток, що перебувають у користуванні мешканців міста Житомира. Валідатори, що запропоновані ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР, функціонують з наявною системою, зчитують "Картку Житомирянина". ТОВ "СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР" забезпечить здійснення оновлення наявного програмно-апаратного забезпечення задля забезпечення коректної та безперебійної роботи всієї АСООП, протягом дії договору укладеного з Оператором; розробку програмного рішення системи АСООП для надання звітності, online моніторингу роботи валідаторів (їх працездатність, стан вивантаження), а також розробку щодо надання інтерфейсу для відправлення online команд на термінали; розробку програмного комплексу для отримання звітності з розмежуванням за ролями та об`ємом доступної інформації; ТОВ "СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР" інформувало про наявність технологій, матеріально-технічної бази та обладнання. Як підтвердження, надано копію корпоративного договору від 01.06.2023. ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ купує обладнання та надає програмне забезпечення, необхідне для безперебійної операційної діяльності ТзОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР для користування та використання в роботі технології автоматизованої системи обліку оплати проїзду, системи управління транспортними засобами, системи GPS-моніторингу, системи відеоспостереження (т.2 а.с.72). Оплата квитків за обліковим записом (ABT) це «безквитковий» спосіб, який дозволяє людям подорожувати в громадському транспорті. ABT дозволяє пасажирам просто натиснути або відсканувати захищений маркер (безконтактну банківську картку, телефон або смарт-картку), пов`язаний з обліковим записом у бек-офісі, щоб здійснити подорож. Продаж квитків на основі облікового запису означає, що пасажирам більше не потрібно купувати квиток заздалегідь або знати тарифи перед поїздкою.

Враховуючи те, що заміна попередньої версії програмного забезпечення повністю, що й здійснила третя особа, теж є оновленням програмного забезпечення, суд вважає вищевказане твердження позивача хибним.

Щодо доводів позивача про те, що ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР для участі у конкурсі були подані документи, які не відповідають вимогам п. 5.2 та п. 5.3 Порядку, то суд зазначає, що для участі у конкурсі ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР подало документи українською мовою, а конкурсна пропозиція прошита, пронумерована та скріплена підписом та печаткою учасника Конкурсу, що свідчить про правомірність її допуску до участі в Конкурсі; особа перекладача, його дієздатність та кваліфікація перевірено, що підтверджується приватним нотаріусом Н.В. Пастуховим (т.1 а.с.94, 99, т.2 а.с.65-70, 229, 231, 237, 239).

Щодо твердження позивача, що ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР не продемонструвало здатність забезпечити дотримання усіх положень Загальних вимог до АСООП, то воно спростовується протоколом № 3 від 23.10.2023 (т.1 а.с.28-29), відповідно до якого ТОВ СІТІ КАРД СИСТЕМ - ЖИТОМИР здійснив демонстрацію запропонованого обладнання та програмного забезпечення, чим підтвердив свою відповідність до кваліфікованих вимог умовам конкурсу.

Отже, перевіривши в межах доводів позовної заяви спірне рішення, суд вважає що воно прийнято відповідачем у спосіб та в межах повноважень, передбачених законодавством.

Щодо вимоги про визнання недійсним укладеного за результатами Конкурсу з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади Двосторонній договір № 1 про організацію та обслуговування автоматизованої системи обліку оплати проїзду у громадському транспорті на території Житомирської міської об`єднаної територіальної громади від 20.11.2023 року, то вказаний договір не порушує прав та законних інтересів позивача, оскільки не породжує для нього ніяких правових наслідків, а тому в задоволенні цієї вимоги належить відмовити.

Враховуючи відмову в позові та приписи ст. 139 КАС України, суд не стягує на користь позивача понесені ним судові витрати.

На підставі викладеного, керуючись статтями 242-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Відмовити в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Чернігівська транспортна компанія" (вул. Олександра Молодчого, буд. 44, м. Чернігів, 14027, код 41448329) до Виконавчого комітету Житомирської міської ради (майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, м. Житомир, 10014, код 04053625), треті особи - Управління транспорту та зв`язку Житомирської міської ради (майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, м. Житомир, 10014, код 37107794), Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Кард Систем Житомир" (вул. Покровська, буд. 159, кв. 68, м. Житомир, 10031, код 44972636) про визнання протиправним та скасування рішення, визнання недійсним договору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.М. Семенюк

Повне судове рішення складене 09 липня 2024 року

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.06.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120296978
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —240/2026/24

Постанова від 04.12.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Постанова від 04.12.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 28.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 24.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 17.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 19.08.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Рішення від 25.06.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Семенюк Микола Миколайович

Ухвала від 20.06.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Семенюк Микола Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні