Постанова
від 22.07.2024 по справі 420/28866/23
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 липня 2024 р.м. ОдесаСправа № 420/28866/23

Головуючий в 1 інстанції: Білостоцький О.В. Дата і місце ухвалення: 29.03.2024р., м. Одеса Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду

у складі:

головуючого Ступакової І.Г.

суддів Бітова А.І.

Лук`янчук О.В.

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 29 березня 2024 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «КОДЖА ТРАНС» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, зобов`язання виключити з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, -

В С Т А Н О В И Л А :

В жовтні 2023 року товариство з обмеженою відповідальністю «КОДЖА ТРАНС» звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС в Одеській області, в якому просило суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №1114 від 27.06.2023р.;

- зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити ТОВ «КОДЖА ТРАНС» з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначав, що комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято спірне рішення про відповідність ТОВ «КОДЖА ТРАНС» п.8 Критеріїв ризиковості платника податку без конкретизації, яка саме податкова інформація наявна в контролюючого органу та якими документами, що мають доказове значення, підтверджується вказана інформація, та під час яких процесів господарської діяльності товариства така інформація стала відома. Оскаржуване рішення Комісії не відповідає критеріям чіткості, обґрунтованості та зрозумілості, в ньому відсутні будь-які посилання на документи, які необхідно надати товариству для спростування підстав вважати його таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку на додану вартість.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 29 березня 2024 року позов задоволено.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 27.06.2023р. №1114 про відповідність ТОВ «КОДЖА ТРАНС» п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Зобов`язано Головне управління ДПС в Одеській області виключити ТОВ «КОДЖА ТРАНС» з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Стягнуто з Головного управління ДПС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь ТОВ «КОДЖА ТРАНС» суму сплаченого позивачем судового збору за подання адміністративного позову у розмірі 2 684,00 грн.

Не погоджуючись з вказаним рішенням, Головне управління ДПС в Одеській області подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права та порушення норм процесуального права, не повне з`ясування обставин справи просить скасувати рішення від 29.03.2024р. з ухваленням по справі нового судового рішення - про відмову в задоволенні позову ТОВ «КОДЖА ТРАНС».

В своїй скарзі апелянт зазначає, що при вирішенні спору судом першої інстанції не враховано, що дії контролюючого органу щодо внесення інформації до електронної бази даних, незалежно від джерела її отримання, мають характер службової діяльності з інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органу. Інформація, зібрана відповідно до норм ПК України, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів для виконання покладених на них функцій та завдань з метою здійснення відповідних прав та обов`язків. А відтак, при вирішенні спору суд першої інстанції проігнорував мету здійснення податкового контролю відповідно до п.62.2 ст.62 ПК України, яка в подальшому відобразилася у рішенні про відповідність ТОВ «КОДЖА ТРАНС» критеріям ризиковості платника податку на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку відповідно до Постанови №1165.

Також, апелянт посилається на те, що контролюючим органом встановлено постачання ТОВ «КОДЖА ТРАНС» товару суб`єктам господарювання, щодо яких прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості, а саме: ТОВ «СВС-К» (код ЄДРПОУ 35075640) код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова 49.41; ТОВ «ФРАМ-ЛАЙН» (код ЄДРПОУ 35918945), код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова 49.41; ТОВ «АЛЮМІНІЙ ТЕХНОЛОДЖИ» (код ЄДРПОУ 42312862) код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова 52.29. Подані позивачем документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості.

Апелянт просить суд апеляційної інстанції врахувати, що у рішенні від 27.06.2023р. №1114 зазначені коди податкової інформації стосовно ТОВ «КОДЖА ТРАНС». Оскаржуване рішення Комісії відповідає вимогам та змісту додатку 4 до Порядку №1165.

Справу розглянуто судом апеляційної інстанції в порядку письмового провадження на підставі п.3 ч.1 ст.311 КАС України.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, зареєстрованими видами діяльності ТОВ «КОДЖА ТРАНС» є інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (КВЕД 52.29) та вантажний автомобільний транспорт (КВЕД 49.41).

18.10.2021р. ТОВ «КОДЖА ТРАНС» подало до податкового органу повідомлення №1 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку (відповідно до рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку №1257 від 05.02.2021р.).

21.10.2021р. комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області, з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів №1 від 18.10.2021р., прийнято рішення №5339 про відповідність платника податку на додану вартість ТОВ «КОДЖА ТРАНС» п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Підставою віднесення позивача до зазначеної категорії вказано ризикові операції.

09.03.2023р. ТОВ «КОДЖА ТРАНС» подало до податкового органу повідомлення №1 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку (відповідно до рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку №1257 від 05.02.2021р.). До повідомлення долучено пояснення щодо діяльності товариства за №015/2023-Л від 09.03.2023р., з яких вбачається, що: основною діяльністю товариства є транспортно-експедиторська діяльність в міжнародному перевезенні вантажів із залученням перевізника-нерезидента KOCATRANS LOJISTIK ITHALAT VE IHRACAT TICARET LIMITED SIRKETI, з яким укладений зовнішньоекономічний контракт від 11.01.2021р.; штатна чисельність підприємства 4 особи. Також, зазначено відомості про розмір нарахованої заробітної плати працівникам підприємства та розміри сплачених підприємством податків і зборів, обставини оформлення та реєстрації податкових накладних підприємства.

Згідно квитанції №2 від 09.03.2023р., повідомлення доставлено до Головного управління ДПС в Одеській області за реєстраційним номером №9044451539, але прийнято не було з підстав відсутності у додатках рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку №1257 від 05.02.2021р.

20.06.2023р. ТОВ «КОДЖА ТРАНС» подало до податкового органу повідомлення №2 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку (відповідно до рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку №5339 від 21.10.2021р.), із залученням документів, що підтверджують реальність проведених операцій.

За результатами розгляду наданого товариством повідомлення і копій підтверджуючих документів 27.06.2023р. комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення №1114, яким ТОВ «КОДЖА ТРАНС» повторно було визнано таким, що відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Підставою віднесення позивача до зазначеної категорії контролюючим органом зазначено наступні коди:

12 - постачання товарі (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;

03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності).

Інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку - операції з постачання у період з 12.10.2020р. по 14.11.2022р. за кодом ДКПП 49.41 та 52.29 із наступними платниками податків, заподіяними в ризикових операціях: 35075640, 35918945 та 42312862.

У графі «ненадання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку» зазначені наступні документи: розрахунковий документ - подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості.

Не погоджуючись з правомірністю вказаного рішення ТОВ «КОДЖА ТРАНС» оскаржило його в судовому порядку.

Суд першої інстанції, задовольняючи позов товариства, виходив з того, що комісією регіонального рівня було прийнято оскаржуване рішення про відповідність товариства критеріям ризиковості платника податку на додану вартість без посилання на конкретну господарську операцію, зазначену у поданій для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування, а за результатами проведеного моніторингу реєстрації ТОВ «КОДЖА ТРАНС» податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних інформаційних ресурсів та на основі баз даних ДПС під час виконання функцій контролю, що ставить позивача у стан правової невизначеності щодо підстав визнання відповідності критеріям ризиковості. Суд зазначив, що лише сам факт проведення господарської операції підприємства із контрагентами, стосовно яких існують рішення податкового органу про відповідність їх критерію ризиковості, не може бути єдиною та самостійною підставою для віднесення конкретної господарської операції до ризикових та, відповідно, віднесення платника податків, задіяного у такій операції, до ризикових. За висновками суду, оскаржуване рішення Комісії не містить обґрунтувань підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, як і не містить жодної конкретизації щодо переліку первинних документів, які не були надані позивачем, що не відповідає вимогам Порядку №1165.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції виходячи з наступного.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165.

Зокрема, цим Порядком визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість (додаток 1), повноваження комісії контролюючого органу, яка приймає рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, порядок прийняття рішення комісією тощо.

Відповідно до пункту 5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Критерії ризиковості платника податку наведені у додатку 1 до Порядку №1165.

Пунктом 8 до Критеріїв ризиковості платника податку віднесено наступне: «у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування».

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі установлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої установлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Разом з цим, у затвердженій формі рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку передбачено необхідність зазначення контролюючим органом однієї із двох підстав для прийняття такого рішення, а саме:

- у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності, або

- з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від … р. №.

Тобто, законодавцем установлена певна послідовність прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість Критеріям ризиковості платника податку на додану вартість.

Так, рішенню Комісії щодо відповідності платника податку Критеріям ризиковості платника податку на додану вартість має передувати складання та направлення таким платником податкової накладної/розрахунку коригування, за наслідками чого здійснюється моніторинг платника податку, податкової накладної/розрахунку коригування.

При цьому, установленню наявності у контролюючих органах податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, яка стала відома контролюючому органу у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, має передувати моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування, поданої для реєстрації.

З огляду на викладене, питання відповідності ТОВ «КОДЖА ТРАНС» критеріям ризиковості платника ПДВ має розглядатись комісією регіонального рівня за наслідками подання товариством для реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування та моніторингу платника податку і податкової накладної/розрахунку коригування, що направлена для реєстрації.

Висновки колегії суддів відповідають правовій позиції Верховного Суду, яка викладена, зокрема, у постановах від 23.06.2022р. у справі №640/6130/20, від 14.03.2023р. по справі №908/41/22.

У спірному рішенні про відповідність ТОВ «КОДЖА ТРАНС» критеріям ризиковості платника податків не зазначено інформації під час моніторингу та перевірки якої саме ПН/РК Комісія дійшла висновку щодо відповідності позивача, як платника ПДВ, критеріям ризиковості.

За таких обставин, колегія суддів вважає обґрунтованими висновки суду першої інстанції про порушення податковим органом вимог Порядку №1165 в частині встановленої послідовності прийняття рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, якому має передувати складання та направлення таким платником податкової накладної/розрахунку коригування, за наслідками чого здійснюється моніторинг платника податку, податкової накладної/розрахунку коригування. У випадку, якщо під час проведення аналізу господарських операцій, зазначених в поданих на реєстрацію податкових накладних/розрахунках коригування будуть виявлені ризикові операції платник податків може бути віднесений до ризикових, а реєстрація таких податкових накладних/розрахунків коригування призупиняється.

Підставою для прийняття комісією регіонального рівня ГУ ДПС в Одеській області рішень про відповідність ТОВ «КОДЖА ТРАНС» критеріям ризиковості платника податку на додану вартість слугував факт наявності у контролюючого органу податкової інформації без будь-якого тлумачення такої інформації, або зазначення посилань на службові документи, які містять таку інформацію.

В оскаржуваному рішенні Комісії міститься посилання на код « 12» (постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку).

Апелянт зазначає, що контролюючим органом встановлено постачання ТОВ «КОДЖА ТРАНС» товару суб`єктам господарювання, щодо яких прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості, а саме: ТОВ «СВС-К» (код ЄДРПОУ 35075640) код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова 49.41; ТОВ «ФРАМ-ЛАЙН» (код ЄДРПОУ 35918945), код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова 49.41; ТОВ «АЛЮМІНІЙ ТЕХНОЛОДЖИ» (код ЄДРПОУ 42312862) код згідно з ДКПП операції, визначеної як ризикова 52.29.

Колегія суддів вважає необґрунтованими такі доводи апелянта, оскільки лише сам факт проведення господарської операції підприємства із контрагентом, стосовно якого існує рішення податкового органу про відповідність його критерію ризиковості, не може бути єдиною та самостійною підставою для віднесення конкретної господарської операції до ризикових та віднесення платника податків, задіяного у такій операції, до ризикових.

Що ж до вказівки в рішенні №1114 від 27.06.2023р. на код « 03» (відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності), то колегія суддів зазначає, що податковим органом не враховано специфіки діяльності ТОВ «КОДЖА ТРАНС».

Позивач надає послуги з організації перевезення вантажу на території України та за межами митної території України, а не здійснює безпосередньо перевезення товару.

З огляду на зазначене, вказівка Комісією в спірному рішенні на відсутність відомостей про об`єкти оподаткування, придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання товарів, що перевозились, є безпідставною.

Більше того, як правильно встановлено судом першої інстанції, ТОВ «КОДЖА ТРАНС» надало відповідну первинну документацію на підтвердження діяльності щодо надання послуг з організації перевезення вантажу на території України та за межами митної території України, в т.ч. з контрагентами, зазначеними у зведеній таблиці оспорюваного рішення №1114 від 27.06.2023р., а саме: 35075640, 35918945 та 42312862.

Будь-яких зауважень відносно наявних відомостей у наданій первинній документації товариства відповідачем ні суду першої, а ні суду апеляційної інстанцій не зазначено.

Під час розгляду справи в суді першої та апеляційної інстанцій відповідачем не надано жодного доказу, який би досліджувався в ході засідання Комісії, і який слугував підставою для прийняття оскаржуваного рішення.

Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

У п. 70 рішення Європейського суду з прав людини від 20 жовтня 2011 року у справі «Рисовський проти України» суд зазначив, що принцип «належного урядування», зокрема передбачає, що державні органи повинні діяти в належний і якомога послідовний спосіб. При цьому, на них покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах. Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість уникати виконання своїх обов`язків.

Прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю. Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови винесення обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.

Апелянт зазначає, що дії контролюючого органу щодо внесення інформації до електронної бази даних, незалежно від джерела її отримання, мають характер службової діяльності з інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органу, не порушують прав позивача, які підлягають захисту в судовому порядку.

Колегія суддів не приймає до уваги такі посилання апелянта, оскільки внесення платника податків до переліку ризикових платників на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку фактично є підставою для зупинення реєстрації в ЄРПН в подальшому всіх складених платником податку податкових накладних/розрахунків коригування.

За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність ТОВ «КОДЖА ТРАНС» критеріям ризиковості платника податків №1114 від 27.06.2023р. є протиправним та підлягає скасуванню.

Колегія суддів також погоджується з висновком суду першої інстанції, що належним способом захисту прав позивача, який забезпечить їх ефективне поновлення, є зобов`язання Головного управління ДПС в Одеській області виключити позивача з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, що узгоджується з положеннями п.6 Порядку №1165.

Доводи апеляційної скарги Головного управління ДПС в Одеській області правильність висновків суду не спростовують, а тому підстав для задоволення апеляційної скарги відповідача та скасування рішення суду першої інстанції колегія суддів не вбачає.

Оскільки судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та постановлено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому, відповідно до ст.316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

З огляду на залишення рішення суду першої інстанції без змін, відповідно до приписів статті 139 КАС України, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Враховуючи, що дана справа правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, тому постанова суду апеляційної інстанції, відповідно до ч.5 ст.328 КАС України, в касаційному порядку оскарженню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 308, 311, п.1 ч.1 ст.315, ст.ст. 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області залишити без задоволення, рішення Одеського окружного адміністративного суду від 29 березня 2024 року залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає, крім випадків, передбачених п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Повний текст судового рішення виготовлений 22 липня 2024 року.

Головуючий: І.Г. Ступакова

Судді: А.І. Бітов

О.В. Лук`янчук

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.07.2024
Оприлюднено25.07.2024
Номер документу120549402
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/28866/23

Ухвала від 29.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 22.07.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 02.07.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 02.07.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 20.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Рішення від 29.03.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О.В.

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О.В.

Ухвала від 30.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні