ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа№ 2а-8005/11/1370
У Х В А Л А
про повернення заяви без розгляду
08 серпня 2024 року
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Сподарик Н.І. розглянув в порядку письмового провадження заяву представника Червоноградського відділу Державної виконавчої служби у Червоноградському району Львівської області про видачу дубліката виконавчого листа,
в с т а н о в и в:
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 19.10.2011 року у задоволенні позову Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Червонограді до Відкритого акціонерного товариства «Червоноградське АТП 24664» про стягнення капіталізованих платежів відмовлено повністю.
Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 28.04.2015 року скасовано постанову Львівського окружного адміністративного суду від 19.10.2011 року, прийнято нову постанову, якою позов Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Червонограді задоволено повністю, стягнуто на користь Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Червонограді з ВАТ «Червоноградське АТП 24664» капіталізовані платежі в сумі 1527925,23 грн.
На виконання судового рішення Львівським окружним адміністративним судом 03.06.2015 року видано виконавчий лист у справі №2а-8005/11/1370, стягувачем у якому зазначено - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Червонограді.
Постановою старшого державного виконавця Червоноградського міського ВДВС ГТУЮ у Львівській області від 21.06.2018 року ВП №54009096 повернуто виконавчий документ стягувачу.
Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 20.10.2018 року замінено стягувача у виконавчому листі у справі №2а-8005/11/1370, виданому Львівським окружним адміністративним судом 03.06.2015 року, - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Червонограді правонаступником - Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області (79041, м.Львів, вул.Героїв УПА, буд.73, корпус 8; код ЄДРПОУ 41322361)..
Постановою державного виконавця Червоноградського відділу державної виконавчої служби у Червоноградському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 20.06.2023 ВП №69966922 виконавчий документ повернуто стягувачу.
Ухвалою суду від 16.08.2023 замінено сторону виконавчого провадження з примусового виконання виконавчого листа №2а-8005/11/1370 від 03.06.2015 року, виданого за постановою Львівського окружного адміністративного суду від 28.04.2015 року з Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області (місцезнаходження: вул.Героїв УПА,73, корпус 8, м.Львів, 79041; код ЄДРПОУ: 41322361) на його правонаступника Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області (місцезнаходження: вул.Митрополита Андрея, 10, м.Львів, 79016; код ЄДРПОУ: 13814885).
07.08.2024 за вх.№60366 представник Червоноградського відділу Державної виконавчої служби у Червоноградському району Львівської області подав заяву, просив видати дублікат виконавчого листа у справі №2а-8005/11/1370 у зв`язку із втратою оригіналу.
Розглянувши подану заяву суд прийшов до таких висновків.
Згідно з ч. 1 ст. 55 Кодексу адміністративного судочинства України сторона, третя особа в адміністративній справі, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, може брати участь у судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника, крім випадку, встановленого частиною дев`ятою статті 266 цього Кодексу.
Згідно ч.ч. 3, 4 ст. 55 Кодексу адміністративного судочинства України юридична особа незалежно від порядку її створення, суб`єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, беруть участь у справі через свого керівника, члена виконавчого органу, іншу особу, уповноважену діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво юридичної особи, суб`єкта владних повноважень), або через представника.
Держава, Автономна Республіка Крим, територіальна громада беруть участь у справі через відповідний орган державної влади, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування відповідно до його компетенції, від імені якого діє його керівник, інша уповноважена особа відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування), або через представника.
Тобто, за змістом наведених норм для визнання особи такою, що діє в порядку самопредставництва юридичної особи/суб`єкта владних повноважень, необхідно, щоб у відповідному законі, положенні чи трудовому договорі (контракті) було чітко визначене її право діяти від імені такої юридичної особи/суб`єкта владних повноважень без права юридичної особи без додаткового уповноваження, або ж повноваження такої особи повинні бути визначені у відповідному документі, що посвідчує такі повноваження.
Судом встановлено, що заяву про видачу дублікату виконавчого документа від імені Червоноградського відділу Державної виконавчої служби у Червоноградському району Львівської області підписано старшим державним виконавцем Червоноградського відділу Державної виконавчої служби у Червоноградському району Львівської області Галиною Оліярник.
При цьому, на підтвердження своїх повноважень щодо підписання подання про видачу дублікату виконавчого документа заявником до такого подання не додано, доказів наявності права діяти від імені Червоноградського відділу Державної виконавчої служби у Червоноградському району Львівської області без додаткового уповноваження (у порядку самопредставництва), ні документа, що посвідчує такі повноваження (оригінал довіреності чи її копія, засвідчена у визначеному законом порядку) не надано.
Отже, подання про видачу дублікату виконавчого документа підписана особою, повноваження якої на підписання такого подання не підтверджені жодним документом.
Також, суд зазначає, що приписами ч. 6 ст. 7 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування.
За приписами ч. 2 ст. 167 КАС України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
З огляду на викладене та враховуючи, що виявлені недоліки поданого подання не дають можливості її розглянути по суті, а тому таке подання підлягає поверненню заявнику без розгляду на підставі частини 2 статті 167 КАС України.
Суд роз`яснює, що заявник не позбавлений права повторного звернення до адміністративного суду із заявою про видачу дублікату виконавчого документа із обов`язковим наданням доказів, що підтверджують повноваження заявника на представництво інтересів Червоноградського відділу Державної виконавчої служби у Червоноградському району Львівської області.
Керуючись ст.ст. 167, 248, 256, 294, пп. 18.4 п.18 розділу VII «Перехідні положення» КАС України, суд
у х в а л и в:
Повернути заяву представника Червоноградського відділу Державної виконавчої служби у Червоноградському району Львівської області про видачу дубліката виконавчого листа заявнику без розгляду.
Ухвала про набирає законної сили з моменту її підписання. Ухвала може бути оскаржена до Восьмого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги у п`ятнадцятиденний строк з дати складання ухвали.
СуддяСподарик Наталія Іванівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.08.2024 |
Оприлюднено | 12.08.2024 |
Номер документу | 120896066 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сподарик Наталія Іванівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сподарик Наталія Іванівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сподарик Наталія Іванівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сподарик Наталія Іванівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сподарик Наталія Іванівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сподарик Наталія Іванівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сподарик Наталія Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні