Ухвала
від 13.08.2024 по справі 902/633/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

13 серпня 2024 р. Справа № 902/633/23

Господарський суд Вінницької області у складі: головуючий суддя Тісецький С.С., секретар судового засідання Полотнянко Б.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в режимі відеоконференції матеріали у справі

за заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрокрафт-Хатценбіхлер Груп" (пр.Гагаріна, буд. 12-А, офіс 413, м. Одеса, 65039; ідент. код 38611781)

до: Товариства з обмеженою відповідальністю "Терра Крафт" (вул. Миру, буд. 105 В, с.Голодьки, Хмільницький район, Вінницька обл., 22064; ідент. код 37257648)

про банкрутство

за участю :

Головного управління ДПС у Вінницькій області: Панасюк В.В.

арбітражний керуючий Юринець А.В.

В С Т А Н О В И В :

В провадженні суду перебуває справа № 902/633/23 за заявою ТОВ "Агрокрафт-Хатценбіхлер Груп" про банкрутство ТОВ "Терра Крафт".

Ухвалою суду від 14.08.2023 року, зокрема, відкрито провадження у справі №902/633/23 про банкрутство ТОВ "Терра Крафт". Введено процедуру розпорядження майном боржника. Призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Юринця А.В.

17.08.2023 року оприлюднено повідомлення про відкриття провадження у справі №902/633/23 про банкрутство ТОВ "Терра Крафт" та встановлено строк подання заяв кредиторів з вимогами до боржника: протягом тридцяти днів з дня офіційного оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

В подальшому, постановою суду від 19.12.2023 року визнано боржника - ТОВ "Терра Крафт" у справі № 902/633/23 банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців. Ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Юринця А.В.

07.05.2024 року до суду від Головного управління ДПС у Вінницькій області надійшла заява б/н від 06.05.2024 року (вх. № 01-36/457/24) про визнання поточних кредиторських вимог до боржника в розмірі 58 950 410,18 грн., з яких: 43 292 921,60 грн. - основного платежу, 9 157 675,00 грн. - штрафні санкції, 6 499 813,58 грн. - пеня.

Ухвалою від 09.05.2024 року призначено заяву Головного управління ДПС у Вінницькій області б/н від 06.05.2024 року (вх. № 01-36/457/24) про визнання поточних кредиторських вимог до боржника у справі № 902/633/23 до розгляду в судовому засіданні на 13.08.2024 року - 11:00 год.

13.06.2024 року до суду від арбітражного керуючого Юринця А.В. надійшло повідомлення № 10/06-24-2 від 10.06.2024 року про результати розгляду грошової вимоги Головного управління ДПС у Вінницькій області, в якому зазначено про визнання заявлених до боржника вимог у повному обсязі.

Ухвалою від 14.06.2024 року задоволено заяви арбітражного керуючого Юринця А.В. №05/06/24-1 від 05.06.2024 року та №06/06/24-1 від 06.06.2024 року про участь в судових засіданнях у справі № 902/633/23 в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів. Ухвалено забезпечити участь арбітражного керуючого Юринця А.В. у судових засіданнях в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду у справі № 902/633/23, які призначено на 13.08.2024 року - 11:00 год. та 28.08.2024 року - 10:00 год., в приміщенні Господарського суду Вінницької області, з використання підсистеми відеоконференцзв`язку ЄСІТС.

11.07.2024 року до суду від Головного управління ДПС у Вінницькій області надійшла заява б/н від 11.07.2024 року (вх. № 01-36/726/24) про зміну предмету позову, в якій кредитор просить суд визнати:

конкурсні кредиторські вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області до боржника у розмірі 58 480 823,18 грн., з яких: 42 824 354,60 грн. - основного платежу, 9 156 655,00 грн. - штрафні санкції, 6 499 813,58 грн. - пеня та

поточні кредиторські вимоги у розмірі 469 587,00 грн., з яких: 468 567,00 грн. - основного платежу, 1 020,00 грн. - штрафні санкції, та включити їх до реєстру вимог кредиторів.

02.08.2024 року до суду від представника боржника надійшли наступні документи:

- відзив б/н від 02.08.2024 року на позовну заяву, в якому боржник просить суд заяву Головного управління ДПС у Вінницькій області від 11.07.2024 року про зміну предмету позову залишити без задоволення, визнати поточні кредиторські вимоги Головного управління ДПС у Вінницькій області б/н від 06.05.2024 року (вх. № 01-36/457/24) у справі № 902/633/23;

- заява б/н від 02.08.2024 року про розгляд справи без участі представника боржника, з посиланням на зайнятість в іншому судовому засіданні.

В судове засідання на визначену дату з`явились представник заявника та арбітражний керуючий. Інші учасники провадження у даній справі правом участі в судовому засіданні не скористались.

В ході розгляду справи представник заявника надав пояснення щодо обставин, наведених у заяві про визнання поточних кредиторських вимог до боржника, з урахуванням заяви про зміну предмету позову, підтримав її вимоги та просив задоволити.

Арбітражний керуючий визнав заявлені до боржника вимоги Головного управління ДПС у Вінницькій області в повному обсязі, про що було зазначено у згаданому вище повідомленні.

Суд, заслухавши представників сторін, розглянувши заяву ГУ ДПС у Вінницькій області б/н від 06.05.2024 року (вх. № 01-36/457/24) про визнання поточних кредиторських вимог до боржника, з урахуванням заяви б/н від 11.07.2024 року (вх.№01-36/726/24) про зміну предмету позову, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, встановив наступне та дійшов такого висновку.

Так, за змістом заяви та наявних матеріалів справи, вбачається, що станом на час звернення з даною заявою, відповідно до інтегрованих карток особового рахунку платника, що містить хронологію та підстави виникнення боргу,

заборгованість боржника збільшено у сумі 58 950 410,18 грн., з яких: 43 292 921,60 грн.

основного платежу, 9 157 675 грн. - штрафних санкцій, 6 499 813,58 грн. - пені, що складаються з наступних платежів:

податок на прибуток в сумі 27 181 677,85 грн., з яких: 20 246 072,60 грн. - основного платежу, 3 796 096,00 грн. - штрафних санкцій, 3 139 509,25 грн. - пені;

податок на додану вартість в сумі 31 767 712,33 грн., з яких: 23 046 849,00 грн. - основного платежу, 5 360 559,00 грн. - штрафних санкцій, 3 360 304,33 грн. - пені;

адмін. штрафи та інші санкції в сумі 1 020,00 грн., з яких: 0,00 грн. - основного платежу, 1 020,00 грн. - штрафних санкцій, 0,00 грн. - пені.

Заборгованість з податку на прибуток виникла 29.04.2024 року та підтверджується карткою особового рахунку платника податку, податковим повідомленням-рішенням №0099520712 від 20.03.2024 року, розрахунком пені.

Заборгованість з податку на додану вартість виникла 15.04.2024 року та підтверджується карткою особового рахунку платника податку, податковими повідомленнями-рішеннями №0099560712 від 20.03.2024 року, №0099570712 від 20.03.2024 року, №0099580712 від 20.03.2024 року, розрахунком пені.

Заборгованість з адмін. штрафів та інших санкцій виникла 19.02.2024 року та підтверджується карткою особового рахунку платника податку, податковим повідомленням-рішенням № 000319/0712 від 08.01.2024 року.

Також, відповідно до п.п.129.1.2 ст.129 ПК України нараховано пені в сумі 6 499 813,58 грн.

Податкові повідомлення-рішення №0099520712 від 20.03.2024 року, №0099560712 від 20.03.2024 року, №0099570712 від 20.03.2024 року, №0099580712 від 20.03.2024 року були направлені за адресою арбітражного керуючого ТОВ "Терра Крафт" - Юринця А.В.

Податкове повідомлення-рішення №000319/0712 від 08.01.2024 року було направлено за зареєстрованим місцезнаходженням ТОВ "Терра Крафт".

Зазначені податкові повідомлення-рішення не були оскаржені у адміністративному чи судовому порядку, а тому набули статусу узгоджених.

Посилаючись на наведені обставини, заявник просить суд визнати поточні кредиторські вимоги до боржника в розмірі 58 950 410,18 грн., з яких: 43 292 921,60 грн. - основного платежу, 9 157 675,00 грн. - штрафні санкції, 6 499 813,58 грн. - пеня.

Водночас, у заяві про зміну предмету позову заявник зазначає, що 07.05.2024 року Головним управлінням ДПС у Вінницькій області подано заяву про визнання поточних кредиторських вимог у справі № 902/633/23.

ГУ ДПС у Вінницькій області зазначає, що в даній заяві про визнання кредиторських вимог допущено описку, а кредиторські вимоги заявлені в ній у розмірі 58 480 823,18 грн. є конкурсними враховуючи наступне.

ГУ ДПС у Вінницькій області зазначає, що станом на 11.07.2024 року до ТОВ "Терра Крафт" існують не заявлені конкурсні кредиторські вимоги у розмірі 58 480 823,18 грн. та поточні кредиторські вимоги у розмірі 469 587,00 грн., які складаються з наступних платежів:

податок на прибуток в сумі 27 181 677,85 грн., з яких: 20 246 072,60 грн. - основного платежу, 3 796 096,00 грн. - штрафних санкцій, 3 139 509,25 грн. - пені;

податок на додану вартість в сумі 31 767 712,33 грн., з яких 23 046 849,00 грн. - основного платежу, 5 360 559,00 грн. - штрафних санкцій, 3 360 304,33 грн. - пені;

адмін. штрафи та інші санкції в сумі 1 020,00 грн., з яких: 0,00 грн. - основного платежу, 1 020,00 грн. - штрафних санкцій, 0,00 грн. - пені.

Отже, загальна сума кредиторських вимог ГУ ДПС у Вінницькій області, що підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів складає 58 950 410,18 грн., з яких: основний платіж 43 292 921,6 грн, штрафні санкції 9 157 675,00 та пеня 6 499 813,58 грн.

Заборгованість з податку на прибуток підтверджується карткою особового рахунку платника податку, податковим повідомленням-рішенням №0099520712 від 20.03.2024 року, розрахунком пені.

Заборгованість з податку на додану вартість підтверджується карткою особового рахунку платника податку, податковими повідомленнями-рішеннями №0099560712 від 20.03.2024 року, №0099570712 від 20.03.2024 року, №0099580712 від 20.03.2024 року, розрахунком пені.

Заборгованість з адмін. штрафів та інших санкцій підтверджується карткою особового рахунку платника податку, податковим повідомленням-рішенням №000319/0712 від 08.01.2024 року.

Відповідно до змісту податкового повідомлення-рішення №0099520712 від 20.03.2024 року періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено порушення є 2017 - 1-3 квартали 2023 років.

Відповідно до змісту податкового повідомлення-рішення №0099560712 від 20.03.2024 року періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено порушення є 2017 - березень 2023 року.

Відповідно до змісту податкового повідомлення-рішення №0099580712 від 20.03.2024 року періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено порушення є січень 2023 року.

Зі змісту податкових повідомлень-рішень №0099520712 від 20.03.2024 року, №0099560712 від 20.03.2024 року, №0099580712 від 20.03.2024 року, вбачається, що моментом виникнення заявлених кредиторських вимог є 2017 - березень 2023 року, тобто до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт", з чого слідує, що такі вимоги є конкурсними.

Відповідно до змісту розрахунку фінансових санкцій (штрафів) до податкового повідомлення-рішення №000319/0712 від 08.01.2024 року, яке винесено на підставі акта про ненадання до перевірки первинних бухгалтерських документів від 05.01.2024 року №9/02-32-07-12/37257648, періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено ці порушення є січень 2017 - вересень 2023 (розрахунок додається до заяви).

Згідно змісту розрахунку фінансових санкцій (штрафів) до податкового повідомлення-рішення №000319/0712 від 08.01.2024 року на суму 1 020 грн., вбачається, що періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено порушення є 11.05.2011 - 30.09.2023, а отже такі вимоги є поточними, оскільки виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт".

Відповідно до змісту податкового повідомлення-рішення №0099570712 від 20.03.2024 року періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено порушення є січень 2023, вересень 2023 року.

Відповідно до змісту акту документальної перевірки №6778/02-32-07-12/37257648 від 14.02.2024, на підставі якого прийняте податкове повідомлення-рішення №0099570712 від 20.03.2024 року вбачається нарахування:

за січень 2023 року на суму 51 080,00 грн., що є конкурсними кредиторськими вимогами, оскільки виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт"

за вересень 2023 року на суму 468 567,00 грн., що є поточними кредиторськими вимогами, оскільки виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт".

Відповідно до розрахунків пені, обчисленої на виявлені органом ДПС суми занижень податкових зобов`язань, періодом нарахування пені у розмірі 6 499 813,58 грн. є 2017 - 2020 роки, тобто до порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт".

Таким чином, кредиторські вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області, у розмірі 58 480 823,18 гри, є конкурсними кредиторськими вимогами, оскільки такі виникли до порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт".

Разом з тим, кредиторські вимоги у розмірі 469 587,00 грн. є поточними кредиторськими вимогами, оскільки виникли після порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт", з урахування судової практики щодо визначення статусу кредиторських вимог (постанови Верховного суду від 08.08.2023 року по справі № 908/1954/21, від 17.01.2024 року по справі № 903/51/20).

Отже, конкурсні кредиторські вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області до боржника становлять 58 480 823,18 грн., а поточні кредиторські вимоги - 469 587,00 грн.

Посилаючись на наведене, заявник у заяві про зміну предмету позову просить суд визнати:

конкурсні кредиторські вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області до боржника у розмірі 58 480 823,18 грн., з яких: 42 824 354,60 грн. - основного платежу, 9 156 655,00 грн. - штрафні санкції, 6 499 813,58 грн. - пеня та

поточні кредиторські вимоги у розмірі 469 587,00 грн., з яких: 468 567,00 грн. - основного платежу, 1 020,00 грн. - штрафні санкції, та включити їх до реєстру вимог кредиторів.

На підтвердження заявлених кредиторських вимог, заявником додано відповідні письмові докази.

Згідно повідомлення арбітражного керуючого Юринця А.В. № 10/06-24-2 від 10.06.2024 року про результати розгляду грошової вимоги Головного управління ДПС у Вінницькій області, заявлені ГУ ДПС у Вінницькій області вимоги визнаються в повному обсязі.

Поряд з цим, представник боржника у відзиві зазначає наступне.

Після оголошення Боржника банкрутом та введення ліквідаційної процедури, ГУ ДПС у Вінницькій області проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ "Терра Крафт" за період з 01.01.2017 по 30.09.2023, за результатами якої збільшено заборгованість боржника у сумі 58 950 410,18 грн.

У зв`язку з цим, ГУ ДПС у Вінницькій області 06.05.2024 року звернулось до суду із заявою про визнання поточних кредиторських вимог у даній справі та просило визнати поточні кредиторські вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області.

З огляду на відсутність у ТОВ "Терра Крафт" документів, з використанням яких можливо було б перевірити правильність нарахувань ГУ ДПС у Вінницькій області за результатами податкової перевірки, через що ТОВ "Терра Крафт" не оскаржувало прийнятих ГУ ДПС у Вінницькій області податкових повідомлень-рішень, якими нараховано Боржнику податкові зобов`язання, у відповідності з положеннями Кодексу України з процедур банкрутства боржника повідомляє про відсутність заперечень щодо заяви ГУ ДПС у Вінницькій обл. б/н від 06.05.2024 року (вх. № 01-36/457/24) про визнання поточних кредиторських вимог.

Проте, 11.07.2024 року до Господарського суду Вінницької області надійшла заява ГУ ДПС у Вінницькій області про зміну предмету позову у даній справі, відповідно до якої ГУ ДПС у Вінницькій області заявлені згідно заяви б/н від 06.05.2024 року (вх. № 01- 36/457/24) поточні вимоги, просить визнати конкурсними, обґрунтовуючи це тим, що хоч і заявлені податкові зобов`язання Боржника були нараховані після визнання його банкрутом, але такі зобов`язані нараховані до відкриття провадження у справі про банкрутство, з посиланням при цьому на висновки Верховного Суду, зроблені в постанові від 17.01.2024 року у справі № 903/51/20.

Вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області про визнання грошових вимог у розмірі 58 480 823,18 грн. конкурсними, боржник вважає незаконними та необґрунтованими, з огляду на наступне.

По-перше, варто звернути увагу, що дійсно, як у даній справі, так і у справі № 903/51/20, на висновки якої посилається ГУ ДПС у Вінницькій області, податковим органом після оголошення боржника банкрутом проведено податкову перевірку і нараховано податкові зобов`язання за період до відкриття провадження у справі про банкрутство. Як у даній справі, так і у справі № 903/51/20 податковим органом, після здійснених боржнику нарахувань, заявлено саме поточні кредиторські вимоги.

Разом з тим, предметом касаційного оскарження у справі № 903/51/20 було рішення суду першої інстанції, яким взагалі відхилені поточні грошові вимоги податкового органу до боржника, а не конкурсні вимоги, які визнані судом як поточні.

При цьому, в постанові Верховного Суду від 17.01.2024 у справі № 903/51/20, якою скасовані рішення судів першої інстанції та направлено справу на новий розгляд, відсутні вказівки на необхідність визнання грошових вимог, які виникли з огляду на здійснені податковим органом нарахування за період до відкриття провадження у справі про банкрутство, кредиторськими.

Більше того, після направлення справи № 903/51/20 на новий розгляд, ухвалою Господарського суду Волинської області від 09.04.2024 року у справі № 903/51/20, з урахуванням висновків та вказівок Верховного Суду, зроблених в постанові від 17.01.2024 року, грошові вимоги Головного управління ДПС у Волинській області до боржника у справі № 903/51/20, визнано поточними. Вказана ухвала Господарського суду Волинської області від 09 квітня 2024 року у справі № 903/51/20, постановлена на виконання вказівок Верховного Суду, не оскаржувалась ГУ ДПС у Волинській обл.

По-друге, вказуючи на необхідність визнання нарахованих Боржнику грошових зобов`язань в сумі 58 480 823,18 грн. конкурсними, з посиланням на висновки Верховного Суду, що господарському суду належить встановити момент виникнення грошових вимог податкового органу за кожним несплаченим боржником та заявленим контролюючим органом податком, ГУ ДПС у Вінницькій області жодним чином не обґрунтовано та не надано доказів того, що момент несплати Боржником виник до порушення провадження у справі про банкрутство.

Натомість, ГУ ДПС у Вінницькій області до заяви про визнання поточних кредиторських вимог від 06.05.2024 надало зокрема Довідку про суму податкового боргу ТОВ "Терра Крафт" станом на 06.05.2024 року, в якій зокрема самим же ж податковим органом визначено датку виникнення боргу. Так, згідно цієї довідки податок на прибуток з урахуванням штрафних санкцій в сумі 27 181 677,85 грн. виник 29.04.2024 року, податок на додану вартість з урахуванням штрафних санкцій в сумі 31 767 712,33 грн. виник 15.04.2024 року, адмін.штраф в сумі 1 020,00 грн. виник 19.02.2024 року. Вказані дати виникнення податкового боргу узгоджуються також з картками нарахованих недоїмок, які також додані самим же ж ГУ ДПС у Вінницькій область.

Враховуючи наведене, представник боржника у відзиві просить суд: заяву Головного управління ДПС у Вінницькій області від 11.07.2024 року про зміну предмету позову залишити без задоволення, визнати поточні кредиторські вимоги Головного управління ДПС у Вінницькій області б/н від 06.05.2024 року (вх. № 01-36/457/24) у справі № 902/633/23.

З врахуванням встановлених обставин, суд дійшов таких висновків.

Частиною 1 ст. 2 ГПК України, визначено, що завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.

Відповідно до ч. 1, ч. 3 ст. 3 ГПК України, судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Судочинство у господарських судах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Частина 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - КУзПБ) передбачає, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України. Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

За змістом ч. 3 ст. 13 ГПК України, кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

В силу ч. 1, ч. 2 ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Згідно ч. 1 ст. 74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відповідно до ч. 1 ст. 76 ГПК України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно ч.1, ч.2 ст. 79 ГПК України, наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування. Питання про вірогідність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

За змістом ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Частиною 4 ст. 236 ГПК України визначено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

За змістом постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 01.12.2022 року у справі № 918/1154/21, розглядаючи кредиторські вимоги, суд має належним чином дослідити сукупність поданих заявником доказів (договори, накладні, акти, судові рішення, якими вирішено відповідний спір, тощо), перевірити їх, надати оцінку наявним у них невідповідностям (за їх наявності), та аргументам, запереченням щодо цих вимог з урахуванням чого з`ясувати, чи є відповідні докази підставою для виникнення у боржника грошового зобов`язання (аналогічний висновок викладено у постанові Верховного Суду від 21.06.2022 у справі № 902/90/21).

Водночас, заявник сам визначає докази, які на його думку підтверджують заявлені вимоги (постанови Верховного Суду від 26.02.2019 у справі № 908/710/18, від 25.06.2019 у справі № 922/116/18, від 15.10.2019 у справі № 908/2189/17, від 24.10.2019 у справі №910/10542/18, від 07.11.2019 у справі № 904/9024/16).

Проте, обов`язок надання правового аналізу поданих кредиторських вимог, підстав виникнення грошових вимог кредиторів до боржника, їх характеру, встановлення розміру та моменту виникнення цих грошових вимог, покладений на господарський суд, в провадженні якого перебуває справа про банкрутство. Під час розгляду заявлених грошових вимог суд користується правами та повноваженнями наданими йому процесуальним законом. Суд самостійно розглядає кожну заявлену грошову вимогу, перевіряє її відповідність чинному законодавству та за результатами такого розгляду визнає або відхиляє частково чи повністю грошові вимоги кредитора (подібні правові позиції викладені у постановах Верховного Суду від 18.04.2018 у справі № 914/1126/14, від 26.02.2019 у справі № 908/710/18, від 24.10.2019 у справі № 910/10542/18, від 02.06.2022 у справі № 917/1384/20).

За змістом ст. 1 КУзПБ, грошове зобов`язання (борг) - зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов`язань належать також зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов`язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов`язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях. До складу грошових зобов`язань боржника, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, а також зобов`язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров`ю громадян, зобов`язання з виплати авторської винагороди, зобов`язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли з такої участі. Склад і розмір грошових зобов`язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов`язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), якщо інше не встановлено цим Кодексом. При поданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) розмір грошових зобов`язань визначається на день подання до господарського суду такої заяви.

Кредитор - кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника, а також адміністратор за випуском облігацій, який відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки" діє в інтересах власників облігацій, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

Статтею 67 Конституції України встановлений обов`язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно п. 1.1 ст. 1 Податкового кодексу України (далі - ПК України), податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п. 6.1 ст. 6 ПК України, податком є обов`язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету або на єдиний рахунок, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

За змістом підпункту 41.1.1. п. 41.1. ст. 41 ПК України, контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

Згідно п. 41.4. ст. 41 ПК України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 цього пункту, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

Згідно правового висновку Верховного Суду, викладеного у постановах від 25.06.2020 у справі №916/1965/13, від 21.09.2020 у справі №916/2878/14, від 19.01.2021 - №916/4181/14, від 04.11.2020 у справі №904/9024/16, від 14.06.2023 у справі №904/5743/20, згідно з яким визначення статусу вимог кредитора (конкурсні чи поточні) пов`язується безпосередньо з моментом виникнення цих вимог. При цьому набуття статусу кредитора у справі про банкрутство законодавець пов`язує з наявністю у особи (як фізичної, так і юридичної) грошових вимог до боржника, поданих у встановленому законом порядку, та прийняття судом відповідної ухвали про повне або часткове визнання її вимог.

Верховний Суд у складі палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду у постанові від 14.06.2023 у справі №904/5743/20 дійшов висновку про те, що з огляду на положення статей 45-47 КУзПБ податковий орган, так само як і інші конкурсні кредитори, повинен подати до господарського суду вимоги до боржника щодо його грошових зобов`язань по сплаті податків і зборів, що виникли до дня відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство разом з документами, що ці зобов`язання підтверджують, а господарський суд зобов`язаний розглянути всі вимоги та заперечення проти них на підставі поданих кредитором і боржником документів, оцінити правомірність цих вимог незалежно від наявності в адміністративному суді спору щодо неузгодженого податкового зобов`язання, з якого сформована кредиторська вимога податкового органу.

У постанові Верховного Суду від 25.07.2023 у справі № 922/5231/21 та постанові судової палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду у складі Верховного суду від 14.06.2023 у справі №904/5743/20 наведено правову позицію, згідно з якою норми КУзПБ не містять заборони кредитору заявляти конкурсні вимоги до боржника у ліквідаційній процедурі.

Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 15.12.2020 у справі №904/1693/19 зазначено про те, що аналіз приписів податкового законодавства, в тому числі положень підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14, пункту 56.18 статті 56, пункту 57.3 статті 57 та інших положень ПК України, дає змогу дійти висновку, що грошове зобов`язання платника податків для цілей здійснення адміністрування податків та зборів може існувати як узгоджене зобов`язання, набувши статусу податкового боргу після настання моменту його сплати, що надає податковому органу можливість здійснення заходів щодо стягнення суми такого зобов`язання, а також як неузгоджене зобов`язання, коли грошове зобов`язання існує, але заходи щодо адміністрування податків та зборів податковими органами не вживаються. Однак неузгодженість суми грошового зобов`язання не означає, що зобов`язання не існує або може не враховуватися при зверненні із заявою про визнання кредиторських вимог відповідно до приписів законодавства про банкрутство.

Відповідно до пункту 36.1 статті 36, пункту 37.2 статті 37 ПК України в податковому законодавстві податковий обов`язок включає в себе обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов`язок виникає у платника податку з моменту настання обставин, з якими цей Кодекс та закони з питань митної справи пов`язує сплату ним податку.

Платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункти 16.1.3, 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України).

У пункті 54.1 статті 54 ПК України визначено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (пункт 57.1 статті 57 ПК України).

З урахуванням наведеного, можна виділити наступні етапи податкового обов`язку платника податку: виникнення об`єкту оподаткування; обчислення платником суми податкового зобов`язання; подання декларації; сплата податку у визначені податковим законодавством строки.

У постанові Верховного Суду у складі судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суду від 27.09.2022 у справі № 380/7694/20 наведено висновок про те, що за загальним правилом обов`язок з обчислення суми податкового зобов`язання і зазначення такої у відповідній податковій декларації покладено на платників податків (крім випадків, передбачених ПК України). Строк для сплати податкового зобов`язання становить 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації (крім випадків, встановлених цим Кодексом). Якщо під час проведення перевірки контролюючий орган встановить порушення платником податків вимог податкового законодавства, що призвело до заниження у податковому (звітному) періоді суми податкового зобов`язання з відповідного податку та/або збору, обов`язок з визначення суми такого заниження покладено на контролюючий орган. За змістом статті 58 ПК України визначення контролюючим органом такої суми відбувається за кожним видом податку та/або збору шляхом надіслання (вручення) податкового повідомлення-рішення, у якому також у випадках, визначених ПК України, визначається сума штрафних (фінансових) санкцій (штрафів). Така сума коштів, до якої входить сума податкового зобов`язання та сума штрафних (фінансових) санкцій, є грошовим зобов`язанням платника податків.

Таким чином, за добросовісного виконання платником податків наведених вище етапів податкового обов`язку, платник податків уникає наслідків порушення податкового законодавства (зокрема, покладення на нього штрафних санкцій визначених ПК України), а податковий орган, у свою чергу, може належно виконати свій обов`язок з реєстрації, перевірки та обліку платників податків тощо.

Водночас у випадку, коли платник податку в установлені строки не подає декларації або дані перевірок свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань, контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань та надіслати платнику податків ППР про обов`язок платника податків сплатити суму грошового зобов`язання.

Положеннями пункту 58.1 статті 58 ПК України передбачено, що контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків ППР, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу.

Зазначена стаття встановлює загальні підстави і порядок надсилання ППР і не пов`язує із цією дією виникнення податкового зобов`язання у платника податку (пункти 6.15, 6.16 постанови Великої Палати Верховного Суду від 15.12.2020 у справі № 904/1693/19).

Згідно з правовими висновками, викладеними у постанові Верховного Суду у складі судової палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду від 17.01.2024 у справі № 903/51/20 (пункти 69, 70) положеннями податкового законодавства визначено обов`язок платника податків подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, за кожний встановлений ПК України звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню та обов`язок самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПК України для подання податкової декларації.

Отже, для цілей розгляду грошових вимог податкового органу до боржника у справі про банкрутство та кваліфікації їх як конкурсних чи поточних, моментом виникнення грошових вимог податкового органу в розумінні КУзПБ слід вважати перший день несплати боржником податку, що настає за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПК України.

Так, судом встановлено, що на даний час вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області до боржника становлять 58 950 410,18 грн., з яких: основний платіж 43 292 921,6 грн, штрафні санкції 9 157 675,00 та пеня 6 499 813,58 грн., які складаються з наступних платежів: податок на прибуток в сумі 27 181 677,85 грн., з яких: 20 246 072,60 грн. - основного платежу, 3 796 096,00 грн. - штрафних санкцій, 3 139 509,25 грн. - пені; податок на додану вартість в сумі 31 767 712,33 грн., з яких 23 046 849,00 грн. - основного платежу, 5 360 559,00 грн. - штрафних санкцій, 3 360 304,33 грн. - пені; адмін. штрафи та інші санкції в сумі 1 020,00 грн., з яких: 0,00 грн. - основного платежу, 1 020,00 грн. - штрафних санкцій, 0,00 грн. - пені.

При цьому, як зазначено раніше, ухвалою від 14.08.2023 року було відкрито провадження у справі №902/633/23 про банкрутство ТОВ "Терра Крафт".

Як вбачається з наявних матеріалів справи, заборгованість з податку на прибуток підтверджується карткою особового рахунку платника податку, податковим повідомленням-рішенням №0099520712 від 20.03.2024 року, розрахунком пені (періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено порушення є 2017 - 1-3 квартали 2023 років).

Заборгованість з податку на додану вартість підтверджується карткою особового рахунку платника податку, податковими повідомленнями-рішеннями №0099560712 від 20.03.2024 року, №0099570712 від 20.03.2024 року, №0099580712 від 20.03.2024 року, розрахунком пені (періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено порушення є 2017 - березень 2023 року).

Податкові повідомлення-рішення №0099520712 від 20.03.2024 року, №0099560712 від 20.03.2024 року, №0099570712 від 20.03.2024 року, №0099580712 від 20.03.2024 року були направлені за адресою арбітражного керуючого ТОВ "Терра Крафт" - Юринця А.В., отримано останнім - 30.03.2024 року.

Так, зі змісту податкових повідомлень-рішень №0099520712 від 20.03.2024 року, №0099560712 від 20.03.2024 року, №0099580712 від 20.03.2024 року, вбачається, що моментом виникнення заявлених кредиторських вимог є 2017 - березень 2023 року, тобто до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт".

Заборгованість з адмін. штрафів та інших санкцій підтверджується карткою особового рахунку платника податку, податковим повідомленням-рішенням №000319/0712 від 08.01.2024 року, яке винесено на підставі акта про ненадання до перевірки первинних бухгалтерських документів від 05.01.2024 року №9/02-32-07-12/37257648, періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено ці порушення є січень 2017 - вересень 2023.

Податкове повідомлення-рішення №000319/0712 від 08.01.2024 року було направлено за зареєстрованим місцезнаходженням ТОВ "Терра Крафт", отримано останнім - 16.01.2024 року.

Згідно змісту розрахунку фінансових санкцій (штрафів) до податкового повідомлення-рішення №000319/0712 від 08.01.2024 року на суму 1 020 грн., вбачається, що періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено порушення є 11.05.2011 - 30.09.2023, а отже такі вимоги виникли вже після відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт".

Відповідно до змісту податкового повідомлення-рішення №0099570712 від 20.03.2024 року періодом фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено порушення є січень 2023, вересень 2023 року.

Відповідно до змісту акту документальної перевірки №6778/02-32-07-12/37257648 від 14.02.2024, на підставі якого прийняте податкове повідомлення-рішення №0099570712 від 20.03.2024 року вбачається нарахування:

за січень 2023 року на суму 51 080,00 грн., які виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт"

за вересень 2023 року на суму 468 567,00 грн., які виникли вже після відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт".

Відповідно до розрахунків пені, обчисленої на виявлені органом ДПС суми занижень податкових зобов`язань, періодом нарахування пені у розмірі 6 499 813,58 грн. є 2017 - 2020 роки, тобто до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт".

Відтак, з огляду на наведені вище обставини, вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області в розмірі 58 480 823,18 грн, виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт" (до 14.08.2023 року) та відповідно є конкурсними кредиторськими вимогами.

При цьому, кредиторські вимоги в розмірі 469 587,00 грн. виникли вже після відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Терра Крафт" (після 14.08.2023 року) та відповідно є поточними кредиторськими вимогами.

Згідно ч.ч. 1,4,6 ст. 45 КУзПБ, конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Для кредиторів, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, усі дії, вчинені у судовому процесі, є обов`язковими так само, як вони є обов`язковими для кредиторів, вимоги яких були заявлені протягом встановленого строку.

Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, задовольняються в порядку черговості, встановленої цим Кодексом.

Кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.

Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, розглядаються господарським судом у порядку черговості їх отримання у судовому засіданні, яке проводиться після попереднього засідання господарського суду.

За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів.

Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, може бути оскаржена у встановленому цим Кодексом порядку та є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.

Частиною 4 ст. 60 КУзПБ, передбачено, що у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу.

Враховуючи викладене, за наслідками розгляду заяви ГУ ДПС у Вінницькій області б/н від 06.05.2024 року (вх. № 01-36/457/24) про визнання поточних кредиторських вимог до боржника, з урахуванням заяви б/н від 11.07.2024 року (вх. № 01-36/726/24) про зміну предмету позову, суд дійшов висновку, що заявлені кредиторські вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області до ТОВ "Терра Крафт": в розмірі 58 480 823,18 грн, виникли до відкриття провадження у даній справі, є конкурсними кредиторськими вимогами (однак, заявлені з пропуском строку, визначеного ч. 1 ст. 45 КУзПБ); в розмірі 469 587,00 грн., виникли після відкриття провадження у даній справі, є поточними кредиторськими вимогами - та такі вимоги підтверджуються наданими письмовими доказами, а тому підлягають визнанню, з віднесенням їх до відповідних черг задоволення, згідно ст. 64 КУзПБ.

Також, підлягають визнанню вимоги кредитора у розмірі 6 056,00 грн. - судового збору за подання заяви про визнання кредиторських вимог.

Отже, зважаючи на наведені приписи законодавства та встановлені обставини справи у їх сукупності, суд дійшов висновку про задоволення заяви ГУ ДПС у Вінницькій області про визнання поточних кредиторських вимог до боржника, з урахуванням заяви про зміну предмету позову в повному обсязі, з мотивів наведених вище.

При цьому, суд критично оцінює заперечення представника боржника щодо заявлених конкурсних вимог ГУ ДПС у Вінницькій області, оскільки вказані у відзиві доводи та наведений у ньому перелік судової практики не спростовують ні встановлених наявними матеріалами справи обставин, ні наявності заборгованості перед кредитором.

Керуючись ст.ст. 1, 2, 9, 45, 59, 60, 61, 64 КУ з процедур банкрутства, ст. ст. 2, 3, 12, 18, 73, 74, 76-79, 86, 226, 232-236, 256, 326 ГПК України, суд -

У Х В А Л И В :

1. Задоволити заяву ГУ ДПС у Вінницькій області б/н від 06.05.2024 року (вх.№01-36/457/24) про визнання поточних кредиторських вимог до боржника, з урахуванням заяви б/н від 11.07.2024 року (вх. № 01-36/726/24) про зміну предмету позову у справі № 902/633/23, в повному обсязі.

2. Визнати вимоги Головного управління ДПС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ ВП 44069150) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Терра Крафт" (код ЄДРПОУ 37257648) в розмірі 58 950 410,18 грн., з яких:

- конкурсні кредиторські вимоги в розмірі 58 480 823,18 грн., з яких: 42 824 354,60 грн. - основного платежу (третя черга задоволення), 9 156 655,00 грн. - штрафні санкції (шоста черга задоволення), 6 499 813,58 грн. - пеня (шоста черга задоволення);

- поточні кредиторські вимоги у розмірі 469 587,00 грн., з яких: 468 567,00 грн. - основного платежу (третя черга задоволення), 1 020,00 грн. - штрафні санкції (шоста черга задоволення);

а також 6 056,00 грн. - судового збору за подання заяви про визнання кредитором у справі №902/633/23 (перша черга задоволення).

3. Арбітражному керуючому (ліквідатору) Юринцю А.В. внести відповідні кредиторські вимоги до реєстру вимог кредиторів ТОВ "Терра Крафт".

4. Копію ухвали надіслати до електронних кабінетів ЄСІТС та на відомі суду електронні адреси: арбітражному керуючому Юринцю А.В. - ІНФОРМАЦІЯ_1 ; ІНФОРМАЦІЯ_2 ; представнику ТОВ "Терра Крафт" адвокату Оніщуку Є.О. - ІНФОРМАЦІЯ_3 ; представнику ТОВ "Агрокрафт-Хатценбіхлер Груп" адвокату Станкову С.С. - ІНФОРМАЦІЯ_4 ; ТОВ "Заможне-Агро" - zamozhneagro@gmail.com; ТОВ "Кантарелл Україна" - accounting@cantarell.com.ua; ГУ ДПС у Вінницькій області - vin.official@tax.gov.ua; ТОВ "Науково-Виробнича Фірма БТУ-Центр" - info@btu-center.com; представнику ТОВ "Науково-Виробнича Фірма "БТУ-Центр" - адвокату Василяку Р.О. - ІНФОРМАЦІЯ_5

Згідно ч. 6 ст. 45 КУ з процедур банкрутства, ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 ГПК України.

Суддя Тісецький С.С.

Віддрук. прим.:

1 - до справи.

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення13.08.2024
Оприлюднено19.08.2024
Номер документу121046328
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —902/633/23

Ухвала від 31.01.2025

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Жуков С.В.

Ухвала від 30.01.2025

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Жуков С.В.

Ухвала від 30.01.2025

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Жуков С.В.

Ухвала від 27.01.2025

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Жуков С.В.

Ухвала від 18.12.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Жуков С.В.

Постанова від 04.12.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Грязнов В.В.

Ухвала від 15.11.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Грязнов В.В.

Ухвала від 24.10.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Грязнов В.В.

Ухвала від 21.10.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Грязнов В.В.

Ухвала від 11.10.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Грязнов В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні