Рішення
від 16.08.2024 по справі 400/5939/24
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 серпня 2024 р. № 400/5939/24 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Малих О.В., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Дослідне підприємство «Степове», пров. Янтарний, 8, с. Калинівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 55553, до відповідачів1. Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6, м. Миколаїв, 54005, 2. Державної податкової служби України, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, провизнання протиправними та скасування рішень з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків та зобов`язання вчинити певні дії,ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Дослідне підприємство «Степове» (далі позивач, ТОВ ДП «Степове») звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі відповідач 1, ГУ ДПС), в якому просить:

- визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області (Комісії ГУ ДПС у Миколаївській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних) від 30.05.2024 року № 11135765/39555276, № 1135767/39555276, № 1135771/39555276, № 1135775/39555276, № 1135779/39555276, № 1135783/39555276, № 1135787/39555276, № 1135791/39555276, № 1135795/39555276, № 1135799/39555276, № 11135768/39555276, № 11135772/39555276, № 11135776/39555276, № 11135780/39555276, № 11135784/39555276, № 11135788/39555276, № 11135792/39555276, № 11135796/39555276, № 11135800/39555276, № 11135769/39555276, № 11135773/39555276, № 11135777/39555276, № 11135781/39555276, № 11135785/39555276, № 11135789/39555276, № 11135793/39555276, № 11135797/39555276, № 1135766/39555276, № 1135770/39555276, № 1135774/39555276, № 1135778/39555276, № 1135782/39555276, № 1135786/39555276, № 1135790/39555276, № 1135794/39555276, № 1135798/39555276 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 5 від 16.03.2024 року, № 6 від 17.03.2024 року, № 7 від 18.03.2024 року, № 8 від року 19.03.2024 року, № 9 від 20.03.2024 року, № 10 від 21.03.2024 року, № 11 від 22.03.2024 року, № 12 від 23.03.2024 року, № 13 від 24.03.2024 року, № 14 від 25.03.2024 року, № 15 від 26.03.2024 року, № 16 від 27.03.2024 року, № 17 від 28.03.2024 року, № 18 від 29.03.2024 року, № 19 від 30.03.2024 року, № 3 від 01.04.2024 року, № 4 від 02.04.2024 року, № 5 від 03.04.2024 року, № 6 від 04.04.2024 року, № 7 від 05.04.2024 року, № 8 від 06.04.2024 року, № 9 від 07.04.2024 року, № 10 від 08.04.2024 року, № 11 від 09.04.2024 року, № 12 від 10.04.2024 року, № 13 від 11.04.2024 року, № 14 від 12.04.2024 року, № 15 від 13.04.2024 року, № 16 від 14.04.2024 року, № 17 від 15.04.2024 року, № 18 від 16.04.2024 року, № 19 від 17.04.2024 року, № 20 від 18.04.2024 року, № 21 від 19.04.2024 року, № 22 від 20.04.2024 року, № 23 від 21.04.2024 року.

Ухвалою від 12.07.2024 року суд відкрив провадження у справі та ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження (без виклику сторін у судове засідання).

Ухвалами від 22.07.2024 року суд залучив до участі у справі в якості відповідача Державну податкову службу України (далі відповідач 2, ДПС) та ухвалив розглядати справу з урахуванням збільшених позовних вимог у наступній редакції:

- визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області (Комісії ГУ ДПС у Миколаївській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних) від 30.05.2024 року № 11135765/39555276, № 1135767/39555276, № 1135771/39555276, № 1135775/39555276, № 1135779/39555276, № 1135783/39555276, № 1135787/39555276, № 1135791/39555276, № 1135795/39555276, № 1135799/39555276, № 11135768/39555276, № 11135772/39555276, № 11135776/39555276, № 11135780/39555276, № 11135784/39555276, № 11135788/39555276, № 11135792/39555276, № 11135796/39555276, № 11135800/39555276, № 11135769/39555276, № 11135773/39555276, № 11135777/39555276, № 11135781/39555276, № 11135785/39555276, № 11135789/39555276, № 11135793/39555276, № 11135797/39555276, № 1135766/39555276, № 1135770/39555276, № 1135774/39555276, № 1135778/39555276, № 1135782/39555276, № 1135786/39555276, № 1135790/39555276, № 1135794/39555276, № 1135798/39555276 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 5 від 16.03.2024 року, № 6 від 17.03.2024 року, № 7 від 18.03.2024 року, № 8 від року 19.03.2024 року, № 9 від 20.03.2024 року, № 10 від 21.03.2024 року, № 11 від 22.03.2024 року, № 12 від 23.03.2024 року, № 13 від 24.03.2024 року, № 14 від 25.03.2024 року, № 15 від 26.03.2024 року, № 16 від 27.03.2024 року, № 17 від 28.03.2024 року, № 18 від 29.03.2024 року, № 19 від 30.03.2024 року, № 3 від 01.04.2024 року, № 4 від 02.04.2024 року, № 5 від 03.04.2024 року, № 6 від 04.04.2024 року, № 7 від 05.04.2024 року, № 8 від 06.04.2024 року, № 9 від 07.04.2024 року, № 10 від 08.04.2024 року, № 11 від 09.04.2024 року, № 12 від 10.04.2024 року, № 13 від 11.04.2024 року, № 14 від 12.04.2024 року, № 15 від 13.04.2024 року, № 16 від 14.04.2024 року, № 17 від 15.04.2024 року, № 18 від 16.04.2024 року, № 19 від 17.04.2024 року, № 20 від 18.04.2024 року, № 21 від 19.04.2024 року, № 22 від 20.04.2024 року, № 23 від 21.04.2024 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: № 5 від 16.03.2024 року, № 6 від 17.03.2024 року, № 7 від 18.03.2024 року, № 8 від 19.03.2024 року, № 9 від 20.03.2024 року, № 10 від 21.03.2024 року, № 11 від 22.03.2024 року, № 12 від 23.03.2024 року, № 13 від 24.03.2024 року, № 14 від 25.03.2024 року, № 15 від 26.03.2024 року, № 16 від 27.03.2024 року, № 17 від 28.03.2024 року, № 18 від 29.03.2024 року, № 19 від 30.03.2024 року, № 3 від 01.04.2024 року, № 4 від 02.04.2024 року, № 5 від 03.04.2024 року, № 6 від 04.04.2024 року, № 7 від 05.04.2024 року, № 8 від 06.04.2024 року, № 9 від 07.04.2024 року, № 10 від 08.04.2024 року, № 11 від 09.04.2024 року, № 12 від 10.04.2024 року, № 13 від 11.04.2024 року, № 14 від 12.04.2024 року, № 15 від 13.04.2024 року, № 16 від 14.04.2024 року, № 17 від 15.04.2024 року, № 18 від 16.04.2024 року, № 19 від 17.04.2024 року, № 20 від 18.04.2024 року, № 21 від 19.04.2024 року, № 22 від 20.04.2024 року, № 23 від 21.04.2024 року датою подання платником податків на реєстрацію.

Ухвалою від 30.07.2024 року суд ухвалив проводити розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних відповідач 1 просив позивача надати додаткові пояснення та документи з приводу того, що обсяг постачання товару перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбаного такого товару, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції.

14.05.2024 року та 21.05.2024 року позивачем подано до ГУ ДПС всю необхідну документацію по даній господарській операції (договір поставки соняшнику № 15/03-1 від 15.03.2024 року між укладений між ТОВ ДП «Степове» та ТОВ «СГВП «Снігурівське» одночасно із видатковими накладними, договір на виконання с/г робіт № 01/05-2023-1 П від 01.05.2023, договір на виконання сільськогосподарських робіт № 02/05-23 від 02.05.2023 року, Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2023 номер документа № 9003910240 від 18.03.2024 року, Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2023 номер документа № 9003509652 від 23.02.2024 року, Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2023 році номер документа № 9003909769 від 18.03.2024 року, Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2023 році номер документа № 9003509664 від 23.02.2024 року, акт про витрати насіння та садивного матеріалу СТ00-000008 від 31.05.2023 року, акт про витрати насіння та садивного матеріалу СТ00-000007 від 31.05.2023, акт надання послуг № 424 від 31.05.2023 року, акт надання послуг № 425 від 30.11.2023 року, акт надання послуг № 212 від 31.05.2023, акт надання послуг № 213 від 02.11.2023 року, договір суборенди б/н від 01.10.2022 року, акт надання послуг № 102 від 31.03.2023, акт надання послуг № 455 від 30.06.2023 року, акт надання послуг № 456 від 30.09.2023 року, акт надання послуг № 457 від 31.12.2023, оборотно-сальдові відомості по рахунку 361, платіжна інструкція щодо сплати за с/г послуги №№ 322-353 від 15.05.2024 року, платіжна інструкція № 8810659845 від 13.05.2024 року, реєстр ТТН б/н від 15.05.2024 року) та додаткові пояснення.

Проте, рішеннями Голови комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних було відмовлено у реєстрації податкових накладних у ЄРПН у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній.

Позивач вважає, що у відповідача 1 не було жодних законних підстав не реєструвати податкові накладні у ЄРПН, оскільки господарська операція була реальна та підтверджена всіма необхідними документами первинного бухгалтерського обліку, які своєчасно надані ГУ ДПС на його вимогу.

Відповідача 1 надав відзив на адміністративний позов, в якому у задоволенні позову просив відмовити. Заперечуючи проти вимог позивача ГУ ДПС зазначило, що оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН, прийняті в межах повноважень Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних, та є цілком законні. Відповідач 1 наполягає, що позивачеві відмовлено в реєстрації податкових накладних через те, що ним не доведено Комісії, що підприємство як сільгоспвиробник виростило стільки соняшнику, скільки поставило ТОВ ДП «Степове» по договору поставки.

Суд розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

З`ясувавши усі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у їх сукупності, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне:

ТОВ ДП «Степове» зареєстровано в органах державної реєстрації 19.12.2014 року та є платником податку на додану вартість з 01.05.2016 року.

Основним видом господарської діяльності товариства є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний) (КВЕД 01.11). Інші види діяльності: оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (КВЕД 46.21); післяурожайна діяльність (КВЕД 01.63); змішане сільське господарство (КВЕД 01.50); допоміжна діяльність у рослинництві (КВЕД 01.61); розведення великої рогатої худоби молочних порід (КВЕД 01.41).

15.03.2024 року між ТОВ ДП «Степове» та ТОВ «СГВП «Снігурівське» укладено договір поставки № 15/03-1, предметом якого є поставка соняшнику кількістю +/-3 17 000т за ціною (з ПДВ) за одиницю товару 9000,00грн, сума з ПДВ 153000 061,20грн, смітна домішка 3%, вологість 8%, зернова домішка 4%, масова частка олії 40%.

Відповідно до розділу 4 п. 4.5. договору поставки, оплата за договором здійснюється покупцем на поточний рахунок постачальника до 30.04.2025 року включно.

Термін виконання поставки соняшнику обумовлений п. 5.3 договору поставки та визначений у строк до 30.04.2024 року включно.

На виконання умов договору поставки ТОВ ДП «Степове» здійснено поставку товару на адресу ТОВ «СГВП «Снігурівське», що підтверджується видатковими накладними:

- № 1 від 16.03.2024 року (товар соняшник, кількість 374,78 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 2958790,66 грн, всього із ПДВ 3373021,35 грн, сума ПДВ 414230,69 грн;

- № 2 від 17.03.2024 року (товар соняшник, кількість 266,94 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 2107421,90 грн, всього із ПДВ 2402460,97 грн, сума ПДВ: 295039,07 грн);

- № 3 від 18.03.2024 року (товар соняшник, кількість 768,52 т, ціна без ПДВ: 7894,74 грн, сума без ПДВ: 6067265,58 грн, всього із ПДВ 6916682,76 грн, сума ПДВ: 849417,18 грн);

- № 4 від 19.03.2024 року (товар соняшник, кількість 279,2 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 2204211,41 грн, всього із ПДВ: 2512801,01 грн, сума ПДВ 308589,60 грн);

- № 5 від 20.03.2024 року (товар соняшник, кількість 83,66 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 660473,95 грн, всього із ПДВ 752940,30 грн, сума ПДВ 92466,35 грн);

- № 6 від 21.03.2024 року (товар соняшник, кількість 284,42 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 2245421,95 грн, всього із ПДВ 2559781,02 грн, сума ПДВ 314359,07 грн);

- № 7 від 22.03.2024 року (товар соняшник, кількість 202,34 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 1597421,69 грн, всього із ПДВ 1821060,73 грн, сума ПДВ 223639,04 грн);

- № 8 від 23.03.2024 року (товар соняшник, кількість 630,48 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 4977475,68 грн, всього із ПДВ 5674322,28 грн, сума ПДВ 696846,60 грн);

- № 9 від 24.03.2024 року (товар соняшник, кількість 863,16 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 6814423,78 грн, всього із ПДВ 7768443,11 грн, сума ПДВ 954019,33 грн);

- № 10 від 25.03.2024 року (товар соняшник, кількість 640,4 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 5055791,50 грн, всього із ПДВ 5763602,31 грн, сума ПДВ 707810,81 грн);

- № 11 від 26.03.2024 року (товар соняшник, кількість 418,56 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 3304422,37 грн, всього із ПДВ 3767041,50 грн, сума ПДВ 462619,13 грн);

- № 12 від 27.03.2024 року (товар соняшник, кількість 384 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 3031580,16 грн, всього із ПДВ 3456001,38 грн, сума ПДВ 424421,22 грн);

- № 13 від 28.03.2024 року (товар соняшник, кількість 263,4 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 2079474,52 грн, всього із ПДВ 2370600,95 грн, сума ПДВ 291126,43 грн);

- № 14 від 29.03.2024 року (товар соняшник, кількість 120,8т , ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 953684,59 грн, всього із ПДВ 1087200,43 грн, сума ПДВ 133515,84 грн);

- № 15 від 30.03.2024 року (товар соняшник, кількість 92,82 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 732789,77 грн, всього із ПДВ 835380,34 грн, сума ПДВ 102590,57 грн);

- № 16 від 01.04.2024 року (товар соняшник, кількість 33,36 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 263368,53 грн, всього із ПДВ 300240,12 грн, сума ПДВ 36871,59 грн);

- № 17 від 02.04.2024 року (товар соняшник, кількість 159,54 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 1259526,82 грн, всього із ПДВ 1435860,57 грн, сума ПДВ 176333,75 грн);

- № 18 від 03.04.2024 року (товар соняшник, кількість 669,38 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 5284581,06 грн, всього із ПДВ 6024422,41 грн, сума ПДВ 739841,35 грн);

- № 19 від 04.04.2024 року (товар соняшник, кількість 714,72 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 5642528,57 грн, всього із ПДВ 6432482,57 грн, сума ПДВ 789954,00 грн);

- № 20 від 05.04.2024 року (товар соняшник, кількість 758,48 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 5988002,40 грн, всього із ПДВ 6826322,74 грн, сума ПДВ 838320,34 грн);

- № 21 від 06.04.2024 року (товар соняшник, кількість 608,24 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 4801896,66 грн, всього із ПДВ 5474162,19 грн, сума ПДВ 672265,53 грн);

- № 22 від 07.04.2024 року (товар соняшник, кількість 192,42 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 1519105,87 грн, всього із ПДВ 1731780,69 грн, сума ПДВ 212674,82 грн);

- № 23 від 08.04.2024 року (товар соняшник, кількість 306,3 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 2418158,86 грн, всього із ПДВ 2756701,10 грн, сума ПДВ 338542,24 грн);

- № 24 від 09.04.2024 року (товар соняшник, кількість 703,08 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 5550633,80грн, всього із ПДВ 6327722,53 грн, сума ПДВ 777088,73 грн);

- № 25 від 10.04.2024 року (товар соняшник, кількість 521,98 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 4120896,39 грн, всього із ПДВ 4697821,88 грн, сума ПДВ 576925,49 грн);

- № 26 від 11.04.2024 року (товар соняшник, кількість 632,44 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 4992949,37 грн, всього із ПДВ 5691962,28 грн, сума ПДВ 699012,91 грн);

- № 27 від 12.04.2024 року (товар соняшник, кількість 739,76 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 5840212,86 грн, всього із ПДВ 6657842,66 грн, сума ПДВ 817629,80 грн);

- № 28 від 13.04.2024 року (товар соняшник, кількість 760,34 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 6002686,61 грн, всього із ПДВ 6843062,74 грн, сума ПДВ 840376,13 грн);

- № 29 від 14.04.2024 року (товар соняшник, кількість 399,58 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 3154580,21 грн, всього із ПДВ 3596221,44 грн, сума ПДВ 441641,23 грн);

- № 30 від 15.04.2024 року (товар соняшник, кількість 733,22 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 5788581,26 грн, всього із ПДВ 6598982,64 грн, сума ПДВ 810401,38 грн);

- № 31 від 16.04.2024 року (товар соняшник, кількість 234,06 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 1847842,84 грн, всього із ПДВ 2106540,84 грн, сума ПДВ 258698,00 грн);

- № 32 від 17.04.2024 року (товар соняшник, кількість 373,62 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 2949632,76 грн, всього із ПДВ 3362581,35 грн, сума ПДВ 412948,59 грн);

- № 33 від 18.04.2024 року (товар соняшник, кількість 583,8 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 4608949,21 грн, всього із ПДВ 5254202,10 грн, сума ПДВ 645252,89 грн);

- № 34 від 19.04.2024 року (товар соняшник, кількість 476,56 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 3762317,29 грн, всього із ПДВ 4289041,71 грн, сума ПДВ 526724,42 грн);

- № 35 від 20.04.2024 року (товар соняшник, кількість 610,22 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 4817528,24 грн, всього із ПДВ 5491982,19 грн, сума ПДВ 674453,95 грн);

- № 36 від 21.04.2024 року (товар соняшник, кількість 1010,98 т, ціна без ПДВ 7894,74 грн, сума без ПДВ 7 981424,25грн, всього із ПДВ 9098823,65 грн, сума ПДВ 1117399,40 грн).

Придбаний соняшник був навантажений Позивачем: Миколаївська область Баштанський район, селище Станційне, вул. Ірини Сеник, 1-Б та перевезений до ТОВ «ЕКОТРАНС» для ТОВ «СГВП «Снігурівське»: Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Проектна, 3-А, що підтверджується товарно-транспортними накладними.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що на виконання умов договору поставки позивачам поставлено ТОВ «СГВП «Снігурівське» соняшник у кількості 16 895,56т на загальну суму 152060100,84 грн, в тому числі ПДВ у розмірі 18674047,47 грн, що підтверджується виписаними видатковими накладними: № 1 від 16.03.2024 року, № 2 від 17.03.2024 року, № 3 від 18.03.2024 року, № 4 від 19.03.2024 року, № 5 від 20.03.2024 року, № 6 від 21.03.2024 року, № 7 від 22.03.2024 року, № 8 від 23.03.2024 року, № 9 від 24.03.2024 року, № 10 від 25.03.2024 року, № 11 від 26.03.2024 року, № 12 від 27.03.2024 року, № 13 від 28.03.2024 року, № 14 від 29.03.2024 року, № 15 від 30.03.2024 року, № 16 від 01.04.2024 року, № 17 від 02.04.2024 року, № 18 від 03.04.2024 року, № 19 від 04.04.2024 року, № 20 від 05.04.2024 року, № 21 від 06.04.2024 року, № 22 від 07.04.2024 року, № 23 від 08.04.2024 року, № 24 від 09.04.2024 року, № 25 від 10.04.2024 року, № 26 від 11.04.2024 року, № 27 від 12.04.2024 року, № 28 від 13.04.2024 року, № 29 від 14.04.2024 року, № 30 від 15.04.2024 року, № 31 від 16.04.2024 року, № 32 від 17.04.2024 року, № 33 від 18.04.2024 року, № 34 від 19.04.2024 року, № 35 від 20.04.2024 року, № 36 від 21.04.2024 року.

В подальшому позивачем складено податкові накладні № 5 від 16.03.2024 року, № 6 від 17.03.2024 року, № 7 від 18.03.2024 року, № 8 від 19.03.2024 року, № 9 від 20.03.2024, року № 10 від 21.03.2024 року, № 11 від 22.03.2024 року, № 12 від 23.03.2024 року, № 13 від 24.03.2024 року, № 14 від 25.03.2024 року, № 15 від 26.03.2024 року, № 16 від 27.03.2024 року, № 17 від 28.03.2024 року, № 18 від 29.03.2024 року, № 19 від 30.03.2024 року, № 3 від 01.04.2024 року, № 4 від 02.04.2024 року, № 5 від 03.04.2024 року, № 6 від 04.04.2024 року, № 7 від 05.04.2024 року, № 8 від 06.04.2024 року, № 9 від 07.04.2024 року, № 10 від 08.04.2024 року, № 11 від 09.04.2024 року, № 12 від 10.04.2024 року, № 13 від 11.04.2024 року, № 14 від 12.04.2024 року, № 15 від 13.04.2024 року, № 16 від 14.04.2024 року, № 17 від 15.04.2024 року, № 18 від 16.04.2024 року, № 19 від 17.04.2024 року, № 20 від 18.04.2024 року, № 21 від 19.04.2024 року, № 22 від 20.04.2024 року, № 23 від 21.04.2024 року, які подано для реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних (далі та раніше також ЄРПН).

За повідомленнями Автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, документ збережено. Але реєстрацію податкових накладних зупинено

Підстава: обсяг постачання товару/послуги 1206, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбаного такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Квитанції про зупинення реєстрації ПН від 13.05.2024 за №№ 9127482114, від 14.05.2024 за №№9128170379, 9128172542, 9128164646, 9128168283, 9128169942, 9128170305, 9128172210, 9128161668, 9128169010, 9128170883, 9128161665, 9128169147, 9128171990, 9128166682, 9129021837, 9129044314, 9129040870, 9129051129, 9129041954, 9129025027, 9129049261, 9129051745, 9128940798, 9129041990, 9128994156, 9129065382, 9129041734, 9128968230, 9128968162, 9129064645, 9129050827, 91290443399, 9129005099, 9129038706, 9129046354.

14.05.2024 року позивачем направлено письмове пояснення, до якого долучені копії документів, що підтверджують проведення господарської операції, зокрема, за вказаними податковими накладними, а саме: пояснення; договір поставки № 15/03-1 від 15.03.2024 року; видаткові накладні № 1 від 16.03.2024 року, № 2 від 17.03.2024 року, № 3 від 18.03.2024 року, № 4 від 19.03.2024 року, № 5 від 20.03.2024 року, № 6 від 21.03.2024 року, № 7 від 22.03.2024 року, № 8 від 23.03.2024 року, № 9 від 24.03.2024 року, № 10 від 25.03.2024 року, № 11 від 26.03.2024 року, № 12 від 27.03.2024 року, № 13 від 28.03.2024 року, № 14 від 29.03.2024 року, № 15 від 30.03.2024 року, № 16 від 01.04.2024 року, № 17 від 02.04.2024 року, № 18 від 03.04.2024 року, № 19 від 04.04.2024 року, № 20 від 05.04.2024 року, № 21 від 06.04.2024 року, № 22 від 07.04.2024 року, № 23 від 08.04.2024 року, № 24 від 09.04.2024 року, № 25 від 10.04.2024 року, № 26 від 11.04.2024 року, № 27 від 12.04.2024 року, № 28 від 13.04.2024 року, № 29 від 14.04.2024 року, № 30 від 15.04.2024 року, № 31 від 16.04.2024 року, № 32 від 17.04.2024 року, № 33 від 18.04.2024 року, № 34 від 19.04.2024 року, № 35 від 20.04.2024 року, № 36 від 21.04.2024 року; договір на виконання с/г робіт № 01/05-2023-1 П від 01.05.2023 року; договір на виконання сільськогосподарських робіт № 02/05-23 від 02.05.2023 року; Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2023 номер документа 9003910240 від 18.03.2024 року; Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2023 номер документа 9003509652 від 23.02.2024 року; Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2023 році номер документа 9003909769 від 18.03.2024 року; Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2023 році номер документа 9003509664 від 23.02.2024 року; акт про витрати насіння та садивного матеріалу СТ00-000008 від 31.05.2023 року; акт про витрати насіння та садивного матеріалу СТ00-000007 від 31.05.2023 року; акт надання послуг № 424 від 31.05.202 року; акт надання послуг № 425 від 30.11.2023 року; акт надання послуг № 212 від 31.05.2023 року; акт надання послуг № 213 від 02.11.2023 року; договір суборенди б/н від 01.10.2022 року; акт надання послуг № 102 від 31.03.2023 року; акт надання послуг № 455 від 30.06.2023 року; акт надання послуг № 456 від 30.09.2023 року; акт надання послуг № 457 від 31.12.2023 року; оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 б/н від 14.05.2024 року; оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 по договору з ТОВ «СГВП «Єланецьке» б/н від 14.05.2024 року; оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 по договору з ТОВ «Роздолля» б/н від 14.05.2024 року; оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 по договору з ТОВ «СГВП «Снігурівське» б/н від 14.05.2024 року; платіжну інструкцію щодо сплати за с/г послуги №№ 322-353 від 15.05.2024 року; платіжну інструкцію № 8810659845 від 13.05.2024 року; реєстр ТТН б/н від 15.05.2024 року.

Згідно квитанції № 2 від 15.05.2024 року вказане повідомлення прийнято та зареєстровано за № 9130507035.

21.05.2024 року Комісією з питань зупинення реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС направлено позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо надання копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; первинних документів щодо постачання, придбання, товарів, транспортування продукції, навантаження продукції, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків по ПН.

28.05.2024 позивачем направлено голові Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних повідомлення від 27.05.2024 року про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за № 2 одночасно із додатками документів, а саме: договір суборенди землі № 01/05-СЗ-23 від 01.05.2023 року; додаток до Договору договір суборенди землі за № 01/05-СЗ-23 від 01.05.2023 року № 1 від 01.05.2023 року; договір суборенди землі за № СЗ-23/03 від 30.03.2023 року; додаток до Договору суборенди землі за № СЗ-23/03 від 30.03.2023 року № 1 від 30.03.2023 року (1 частина); Додаток до Договору суборенди землі за № СЗ-23/03 від 30.03.2023 року № 1 від 30.03.2023 року (2 частина); довідку Очеретинської селищної військової адміністрації № 01-28/1941 від 20.03.2024 року; лист Головного управління статистики у Харківській області № 03-67/105 від 03.04.2024 року; платіжну інструкцію № 334 від 22.02.2024 року; Акт прийому-передачі об`єкта суборенди (земельних ділянок) за договором суборенди землі № СЗ-23/03 від 30.03.2023 року б/н від 30.03.2023 року; Акт прийому-передачі об`єкта суборенди (земельних ділянок) за договором суборенди землі № СЗ-23/03 від 30.03.2023 року б/н від 19.02.2024 року; додаткову угода до договору суборенди землі № СЗ-23/03 від 30.03.2023 року № 1н від 31.03.2023 року; Акт прийому-передачі об`єкта суборенди (земельних ділянок) за договором суборенди землі № 01/05-СЗ-23 від 01.05.2023 року б/н від 01.05.2023 року; Акт прийому-передачі об`єкта суборенди (земельних ділянок) за договором суборенди землі № 01/05-СЗ-23 від 01.01.2023 року б/н від 01.02.2024 року; довідку Головного управління статистики у Донецькій області № 01-03/350-24 від 02.04.2024 року; Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) за № 57 від 19.02.2024 року; Акт надання послуг за № 1 від 01.02.2024 року.

Відповідно до квитанції № 2 від 28.05.2024 року документ прийнято та зареєстровано за № 9142802808.

Проте, рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУ ДПС від 30.05.2024 року № 11135765/39555276, № 1135767/39555276, № 1135771/39555276, № 1135775/39555276, № 1135779/39555276, № 1135783/39555276, № 1135787/39555276, № 1135791/39555276, № 1135795/39555276, № 1135799/39555276, № 11135768/39555276, № 11135772/39555276, № 11135776/39555276, № 11135780/39555276, № 11135784/39555276, № 11135788/39555276, № 11135792/39555276, № 11135796/39555276, № 11135800/39555276, № 11135769/39555276, № 11135773/39555276, № 11135777/39555276, № 11135781/39555276, № 11135785/39555276, № 11135789/39555276, № 11135793/39555276, № 11135797/39555276, № 1135766/39555276, № 1135770/39555276, № 1135774/39555276, № 1135778/39555276, № 1135782/39555276, № 1135786/39555276, № 1135790/39555276, № 1135794/39555276, № 1135798/39555276 відмовлено в реєстрації в ЄРПН податкових накладних № 5 від 16.03.2024 року, № 6 від 17.03.2024 року, № 7 від 18.03.2024 року, № 8 від року 19.03.2024 року, № 9 від 20.03.2024 року, № 10 від 21.03.2024 року, № 11 від 22.03.2024 року, № 12 від 23.03.2024 року, № 13 від 24.03.2024 року, № 14 від 25.03.2024 року, № 15 від 26.03.2024 року, № 16 від 27.03.2024 року, № 17 від 28.03.2024 року, № 18 від 29.03.2024 року, № 19 від 30.03.2024 року, № 3 від 01.04.2024 року, № 4 від 02.04.2024 року, № 5 від 03.04.2024 року, № 6 від 04.04.2024 року, № 7 від 05.04.2024 року, № 8 від 06.04.2024 року, № 9 від 07.04.2024 року, № 10 від 08.04.2024 року, № 11 від 09.04.2024 року, № 12 від 10.04.2024 року, № 13 від 11.04.2024 року, № 14 від 12.04.2024 року, № 15 від 13.04.2024 року, № 16 від 14.04.2024 року, № 17 від 15.04.2024 року, № 18 від 16.04.2024 року, № 19 від 17.04.2024 року, № 20 від 18.04.2024 року, № 21 від 19.04.2024 року, № 22 від 20.04.2024 року, № 23 від 21.04.2024 року.

Не погоджуючись з рішеннями контролюючого органу, позивач оскаржив їх у судовому засіданні.

Приймаючи рішення у справі, суд виходить з наступного:

Так, 01.05.2023 року між ТОВ ДП «Степове» та ТОВ «Інвестеційна аграрна компанія «Балінвест» укладено договір суборенди землі № 01/05-СЗ-23 від 01.05.2023 року. згідно умов якого орендар ТОВ «Інвестеційна аграрна компанія «Балінвест») передає, а суборендар (ТОВ ДП «Степове») приймає у тимчасове користування земельні ділянки у строкове платне користування без змін цільового призначення.

Відповідно до п. 1.3 договору, зазначені земельні ділянки виділені в натурі (на місцевості) у встановленому законом порядку, розташовані на території Харківської області. Загальна площа земельних ділянок відповідно до додатку № 1 до договору суборенди землі від 01.05.2023 року № 01/05-СЗ-23 складає 3354,2665 га.

Згідно п. 2.1. договору строк дії договору до 01.02.2024 року.

За умовами п. 3.2. договору суборендна плата виплачується шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Орендаря у наступному порядку: 100% суборендної плати у строк до 16.02.2024 року включно. Розмір суборендної плати складав 2347986,55 грн (п. 3.1. договору).

Факт перебування у позивача в суборенді земельних ділянок 3354,2665 га підтверджується договором суборенди землі від 01.05.2023 року № 01/05-СЗ-23та Додатком 1 до нього, а також Актом прийому-передачі об`єкта суборенди (земельних ділянок) за договором суборенди землі від 01.05.2023 року № 01/05-СЗ-23, Актом від 01.02.2024 прийому-передачі об`єкта суборенди (земельних ділянок) за договором суборенди землі від 01.05.2023 року № 01/05-СЗ-23, Актом надання послуг від 01.02.2024 року № 1, Звітом про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2023 року № 4-сг (річна) адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма звітності (фактична адреса): Харківська область, Балаклійський район, територіальна громада: Яковенівська с/р (посівна площа соняшника 1880,00га), Звітом про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2023 році № 29-сг (річна) адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма звітності (фактична адреса): Харківська область, Балаклійський район, територіальна громада: Яковенівська с/р (посівна площа соняшника 1880,00га та обсяг виробництва (валовий збір) соняшника становить 94 000,00ц), лист ГУС у Харківській області від 03.04.2024 року № 03-67/105 на підтвердження площі зібраної та обсягів виробництва (валовий збір) у масі після доробки.

30.03.2023 року між ТОВ ДП «Степове» та ТОВ «Бета-Агро-Інвест» укладено договір суборенди землі № С3-23/03, відповідно до умов якого орендар (ТОВ «Бета-Агро-Інвест») передає, а суборендар (ТОВ ДП «Степове») приймає у тимчасове користування земельні ділянки у строкове платне користування без змін цільового призначення.

Відповідно до п. 1.3 договору зазначені земельні ділянки виділені в натурі (на місцевості) у встановленому законом порядку, розташовані на території Донецької області.

Загальна площа земельних ділянок відповідно до Додатку № 1 до договору складає 4787,9368 га.

Згідно п. 2.1. договору строк дії договору до 19.02.2024 року.

За умовами п. 3.2. договору суборендна плата виплачується шляхом перерахування коштів на банківський рахунок орендаря у наступному порядку: 100% суборендної плати у строк до 19.02.2024 року включно. Розмір суборендної плати складав 2872762,08 грн (п. 3.1. договору).

Також, позивачем на виконання умов договору сплачено суборендну плату у розмірі 2 872 762,08 грн., що підтверджується платіжною інструкцією № 334 від 22.04.2024 року. Крім того, ТОВ «Бета-Агро-Інвест» зареєстровано податкову накладну на операції з надання в суборенду землі № 16 від 19.02.2024 року на загальну суму 2872762,08 грн., в т.ч. ПДВ 478793,68 грн.

Також, довідкою Очеретиської селищної військової адміністрації Покровського району Донецької області від 20.03.2024 року № 01-28/1941 земельні ділянки, що перебувають в оренді ТОВ «Бета-Агро-Інвест» розташовані на території Донецької області, Покровського району Очеретинської селищної територіальної громади (колишні Соловйовська, Новоселівська Перша сільські ради, Желанівська селищна рада) на 01.03.2024 року не знаходяться в окупації. Факт перебування у позивача в суборенді земельних ділянок 4787,9368 га підтверджується Договором суборенди землі № СЗ-23/03 від 30.03.2023 року та Додатком 1 до нього, Додатковою угодою № 1 від 31.03.2023 до договору суборенди землі № СЗ-23/03 від 30.03.2023 року, а також Актом від 30.03.2023 прийому-передачі об`єкта суборенди (земельних ділянок) за договором року суборенди землі № СЗ-23/03 від 30.03.2023 року, Актом від 19.04.2024 року прийому-передачі об`єкта суборенди (земельних ділянок) за договором суборенди землі № СЗ-23/03 від 30.03.2023 року, Актом здачі приймання робіт (надання послуг) за № 57 від 19.02.2024 року, платіжною інструкцією № 334 від 22.04.2024 року, Звітом про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2023 року № 4-сг (річна) адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма звітності (фактична адреса): Донецька область, Добропільський район, Костянтинівський район, Покровський район, територіальна громада: Шахівська с/р, Новоторецька с/р, Правдівська с/р, Іванівська с/р (посівна площа соняшника 4787,94га), Звітом про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2023 році № 29-сг (річна) адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма звітності (фактична адреса): Донецька область, Добропільський район, Костянтинівський район, Покровський район, територіальна громада: Шахівська с/р, Новоторецька с/р, Правдівська с/р, Іванівська с/р (посівна площа соняшника 4787,94 га та обсяг виробництва (валовий збір) соняшника становить 239396,00ц), листом ГУС у Донецькій області від 02.04.2024 року № 01-03/350-24 про підтвердження даних викладених ТОВ ДП «Степове» у Звіті за формою державного статистичного спостереження № 29-сг (річна), довідкою Очеретиської селищної військової адміністрації Покровського району Донецької області від 20.03.2024 року № 01-28/1941.

З метою здійснення сільськогосподарських робіт із посіву соняшнику, обприскування соняшнику та збирання врожаю соняшнику, між ТОВ ДП «Степове» та ТОВ «СГВП «Снігурівське» 02.05.2013 року укладено договір на виконання сільськогосподарських робіт за № 02/05-23.

Також, ТОВ «СГВП «Снігурівське» зареєстровано податкові накладні на операції з надання сільськогосподарських робіт в повному обсязі, а саме: № 15 від 31.05.2023 року на загальну суму 564000,00 грн, в т.ч. ПДВ 94000,00 грн; № 41 від 02.11.2023 року на загальну суму 940007,52 грн, в т.ч. ПДВ 156667,92 грн.

Вказані обставини підтверджуються договором на виконання сільськогосподарських робіт від 02.05.2023 року № 02/05-23, Актом надання послуг № 212 від 31.05.2023 року (посів та обприскування), Актом надання послуг № 213 від 02.11.2023 року (збирання врожаю соняшнику), рахунками на оплату № 179 від 30.06.2023 року та № 185 від 02.11.2023 року, платіжними інструкціями (оплата за проведені сільськогосподарські роботи) № 322 від 09.01.2024 року, № 339 від 28.03.2024 року, № 352 від 07.05.2024 року, № 353 від 07.05.2024 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку № 631, податковими накладними № 15 від 31.05.2023 року та № 41 від 02.11.2023 року.

Крім того, для здійснення сільськогосподарських робіт із посіву соняшнику, обприскування соняшнику та збирання врожаю соняшнику, між ТОВ ДП «Степове» та ТОВ «СГВП «Єланецьке» 01.05.2023 року укладено договір на виконання сільськогосподарських робіт за № 01/05-2023-1П.

Також, ТОВ «СГВП «Єланецьке» зареєстровано податкові накладні на операції з надання сільськогосподарських робіт в повному обсязі, а саме: № 37 від 31.05.2023 року на загальну суму 1436 381,10 грн, в т.ч. ПДВ 239396,85 грн, № 41 від 30.11.2023 року на загальну суму 2393987,65 грн, в т.ч. ПДВ 398997,94 грн, що підтверджується договором на виконання сільськогосподарських робіт № 01/05-2023-1 П від 01.05.2023 року, Актом надання послуг № 424 від 31.05.2023 року (посів та обприскування), Актом надання послуг № 425 від 30.11.2023 року (збирання врожаю соняшнику), оборотно-сальдовою відомістю по рахунку № 631, а також податковими накладними від 31.05.2023 року № 37 та від 30.11.2023 року № 41 з квитанціями.

Факт використання посівного матеріалу підтверджується Актами про витрати насіння та садивного матеріалу за травень 2023 року за №№ СТ00-000007, СТ00-000008.

01.10.2022 між позивачем та ТОВ «Роздолля» укладено договір суборенди зернового складу № 17 із з`єднувальною галереєю площею 1179,8 кв.м., літера згідно техпаспорту М1, зернового складу № 18 із з`єднувальною галереєю площею 1177,3 кв.м., літера згідно техпаспорту М2, зернового складу № 14 з нижньою з`єднувальною галереєю і транспортним мостом площею 1170 кв.м., літера згідно техпаспорту П, зернового складу № 15 з транспортним мостом площею 1225,3 кв.м., літера згідно техпаспорту П1, зернового складу № 16 з важею № 16 та транспортним мостом площею 1097,4 кв.м., літера згідно техпаспорту П2 за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, селище Станційне, вул. Ірини Сеник, 1-Б. Також, ТОВ «Роздолля» зареєстровано податкові накладні на операції із суборенди зернового складу в повному обсязі, а саме: № 460 від 31.03.2023 року на загальну суму 15000,00 грн, в т.ч. ПДВ 2500,00 грн, № 463 від 30.06.2023 року на загальну суму 15000,00 грн, в т.ч. ПДВ 2500,00 грн, № 464 від 30.09.2023 року на загальну суму 15000,00 грн, в т.ч. ПДВ 2500,00 грн, № 526 від 31.12.2023 року на загальну суму 15000,00 грн, в т.ч. ПДВ 2500,00 грн, № 38 від 31.03.2024 року на загальну суму 15000,00 грн, в т.ч. ПДВ 2500,00 грн.

Даний факт підтверджується договором суборенди від 01.10.2022 року, Актом приймання-передачі від 01.10.2022 року за договором суборенди від 01.10.2023 року, листом ТОВ «Роздолля» від 19.09.2022 року № 105 до ТОВ «Бузький елеватор» про надання дозволу на передачу в суборенду окремих об`єктів нерухомого майна, листом ТОВ «Бузький елеватор» від 26.09.2022 року № 80 про надання згоди на передачу в суборенду окремих об`єктів нерухомого майна, Актами надання послуг № 455 від 30.06.2023 року, № 456 від 30.09.2023 року, № 457 від 31.12.2023 року, № 102 від 31.03.2024 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361, податковими накладними № 460 від 31.03.2023 року, № 463 від 30.06.2023 року, № 464 від 30.09.2023 року, № 526 від 31.12.2023 року, № 38 від 31.03.2024 року з квитанціями.

Суд приходить до висновку, що ТОВ ДП «Степове» як сільгосптоваровиробник мав всі потужності та можливості виростити у 2023 році та продати ТОВ «СГВП «Снігурівське » у 2024 році соняшник у кількості 16895,56 т.

Суд критично оцінює позицію відповідача 1, яка зводиться до того, що ДПС ставить під сумнів використання Позивачем у 2023 році земель у Донецькій та Харківській областях (на територіях різних ОТГ) для вирощування соняшника.

Як доказ своєї позиції ГУ ДПС в Миколаївській області посилається на направлені нею запити до державних органів та органів місцевого самоврядування вже під час слухання справи в суді.

Суд вважає за необхідне зазначити, що відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України при розгляді справ щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони перш за усе на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, на час виникнення спірних правовідносин, тобто на час прийняття оскаржуваного рішення.

Так, як вбачається з матеріалів справи та не заперечувалося сторонами в судовому засіданні, на час прийняття оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації ПН Відповідач 1 не направляв жодних Запитів до державних органів та органів місцевого самоврядування, не мав документально підтвердженої інформації, що Позивачем не використовувалися землі в Донецькій та Харківській областях, які він взяв у суборенду у ТОВ «Інвестиційна аграрна компанія «Балінвест» та ТОВ «Бета-Агро-Інвест».

Водночас, позивачем долучено до позовної заяви копії листа ГУ ДПС у Харківській області від 03.04.2024 року № 03-67/105 на підтвердження площі зібраної та обсягів виробництва (валовий збір) у масі після доробки, листа ГУ ДПС у Донецькій області від 02.04.2024 року № 01-03/350-24 про підтвердження даних викладених ТОВ ДП «Степове» у Звіті за формою державного статистичного спостереження № 29-сг (річна), довідки Очеретинської селищної військової адміністрації Покровського району Донецької області від 20.03.2024 року № 01-28/1941.

Підставою для відмови в реєстрації ПН в оскаржуваних рішеннях вказано: ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку.

У розділі «Додаткова інформація» нічого не вказано.

Згідно з п. 201.1. ст. 201 Податкового кодексу України (далі ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженої платником особи відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 (далі Порядок № 1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п. 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, у тому числі, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 1165).

Вказаний Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі права та обов`язки їх членів.

Пунктами 10, 11 Порядку № 1165 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520.

Відповідно до абзацу 2 п. 25, п. 26 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Пунктом 27 Порядку № 1165 передбачено, що комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.

Відповідно до п. 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

До спірних правовідносин належить застосувати Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 (далі Порядок № 520).

Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, приймають комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі територіальних органів ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Пунктами 3, 4 Порядку № 520 встановлено, що Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку на додану вартість (далі - платник податку) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги». У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, зокрема:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

Згідно з п. 6 Порядку № 520 копії визначених у пункті 5 документів разом з письмовими поясненнями платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

За приписами п. 9 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Пунктом 10 Порядку № 520 визначено, що Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Отже, зважаючи на вказані норми, Комісія регіонального рівня перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) та за результатом такої перевірки приймає відповідне рішення.

У той же час, податковим органом, незважаючи на надані позивачем документи, прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних без належної перевірки комісією контролюючого органу достовірності наданих позивачем разом з поясненнями документів його діяльності. Всупереч обов`язку обґрунтовувати своє рішення шляхом зазначення конкретних документів, які не надав платник податків, контролюючий орган прийняв оскаржуване рішення необґрунтовано. Документи, визначені п. 5 Порядку № 520, позивачем були надані.

Таким чином, відповідач 1 мав у своєму розпорядженні всі необхідні документи для прийняття позитивного для платника податків рішення.

Відповідач не подав належних доказів правомірності прийняття ГУ ДПС рішень.

Слід зазначити, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Дана позиція викладена у постанові Верховного Суду від 07.12.2022 року у справі № 500/2237/20, від 16.09.2022 року у справі № 380/7736/21.

Згідно ч. 5 ст. 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Враховуючи вищенаведене, суд робить висновок, що подані позивачем документи для реєстрації спірних податкових накладних підтверджують зазначені у них дані, повністю відображають зміст та дійсність відповідної господарської операції та є достатніми для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.

Європейський суд з прав людини неодноразово висловлював свою позицію щодо «принципу правової визначеності» (наприклад, справа «Гешмен і Герруп проти Сполученого Королівства»), відповідно до якого особа, здійснюючи правомірну поведінку, повинна мати можливість передбачати правові наслідки такої правової поведінки, чітко визначені законом.

Статтею 1 Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.

У постанові від 20.08.2019 року у справі № 2540/3009/18 Верховний Суд зазначив, що прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю. Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови прийняття обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та, зокрема, судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.

Про дотримання контролюючим органом вимог обґрунтованості під час прийняття відповідного акта індивідуальної дії свідчитиме належна мотивація його висновку, зокрема зі встановленням обставин, що мають значення для реєстрації податкової накладної, а також за умови посилання на докази, якими такі обставини обґрунтовані, із зазначенням причин їх прийняття чи відхилення.

І навпаки, не наведення мотивів прийнятих рішень не дає змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган дійшов саме таких висновків, надати їм належну правову оцінку, та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятого рішення.

Враховуючи викладене вище в сукупності, суд вважає оскаржувані рішення протиправними, оскільки їхній зміст не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податку рішення.

Відтак, рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Щодо позовної вимоги в частині зобов`язання відповідача 2 зареєструвати податкові накладні в ЄРПН, суд зазначає наступне:

Згідно з абз. 3 п. 19 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).

Відповідно до п. 20 Порядку № 1246 внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної / розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.

Згідно з пп. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 ПК України податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється, зокрема, у день набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Виходячи з вимог зазначеної норми, суд вважає, що належним способом відновлення порушеного права платника податку є зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну позивача в ЄРПН датою її подання.

Враховуючи викладене, позов підлягає задоволенню.

У відповідності до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Сума сплаченого позивачем судового збору підлягає відшкодуванню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів пропорційно.

Керуючись ст.ст. 2, 19, 139, 241 246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю Дослідне підприємство «Степове» (пров. Янтарний, 8, с. Калинівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 55553, код ЄДРПОУ 39555276) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6, м. Миколаїв, 54005, код ЄДРПОУ 44104027) та Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Миколаївській області від 30.05.2024 року № 11135765/39555276, № 1135767/39555276, № 1135771/39555276, № 1135775/39555276, № 1135779/39555276, № 1135783/39555276, № 1135787/39555276, № 1135791/39555276, № 1135795/39555276, № 1135799/39555276, № 11135768/39555276, № 11135772/39555276, № 11135776/39555276, № 11135780/39555276, № 11135784/39555276, № 11135788/39555276, № 11135792/39555276, № 11135796/39555276, № 11135800/39555276, № 11135769/39555276, № 11135773/39555276, № 11135777/39555276, № 11135781/39555276, № 11135785/39555276, № 11135789/39555276, № 11135793/39555276, № 11135797/39555276, № 1135766/39555276, № 1135770/39555276, № 1135774/39555276, № 1135778/39555276, № 1135782/39555276, № 1135786/39555276, № 1135790/39555276, № 1135794/39555276, № 1135798/39555276 про відмову в реєстрації податкових накладних № 5 від 16.03.2024 року, № 6 від 17.03.2024 року, № 7 від 18.03.2024 року, № 8 від року 19.03.2024 року, № 9 від 20.03.2024 року, № 10 від 21.03.2024 року, № 11 від 22.03.2024 року, № 12 від 23.03.2024 року, № 13 від 24.03.2024 року, № 14 від 25.03.2024 року, № 15 від 26.03.2024 року, № 16 від 27.03.2024 року, № 17 від 28.03.2024 року, № 18 від 29.03.2024 року, № 19 від 30.03.2024 року, № 3 від 01.04.2024 року, № 4 від 02.04.2024 року, № 5 від 03.04.2024 року, № 6 від 04.04.2024 року, № 7 від 05.04.2024 року, № 8 від 06.04.2024 року, № 9 від 07.04.2024 року, № 10 від 08.04.2024 року, № 11 від 09.04.2024 року, № 12 від 10.04.2024 року, № 13 від 11.04.2024 року, № 14 від 12.04.2024 року, № 15 від 13.04.2024 року, № 16 від 14.04.2024 року, № 17 від 15.04.2024 року, № 18 від 16.04.2024 року, № 19 від 17.04.2024 року, № 20 від 18.04.2024 року, № 21 від 19.04.2024 року, № 22 від 20.04.2024 року, № 23 від 21.04.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Дослідне підприємство «Степове» № 5 від 16.03.2024 року, № 6 від 17.03.2024 року, № 7 від 18.03.2024 року, № 8 від 19.03.2024 року, № 9 від 20.03.2024 року, № 10 від 21.03.2024 року, № 11 від 22.03.2024 року, № 12 від 23.03.2024 року, № 13 від 24.03.2024 року, № 14 від 25.03.2024 року, № 15 від 26.03.2024 року, № 16 від 27.03.2024 року, № 17 від 28.03.2024 року, № 18 від 29.03.2024 року, № 19 від 30.03.2024 року, № 3 від 01.04.2024 року, № 4 від 02.04.2024 року, № 5 від 03.04.2024 року, № 6 від 04.04.2024 року, № 7 від 05.04.2024 року, № 8 від 06.04.2024 року, № 9 від 07.04.2024 року, № 10 від 08.04.2024 року, № 11 від 09.04.2024 року, № 12 від 10.04.2024 року, № 13 від 11.04.2024 року, № 14 від 12.04.2024 року, № 15 від 13.04.2024 року, № 16 від 14.04.2024 року, № 17 від 15.04.2024 року, № 18 від 16.04.2024 року, № 19 від 17.04.2024 року, № 20 від 18.04.2024 року, № 21 від 19.04.2024 року, № 22 від 20.04.2024 року, № 23 від 21.04.2024 року датою їх подання.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6, м. Миколаїв, 54005, код ЄДРПОУ 44104027) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Дослідне підприємство «Степове» (пров. Янтарний, 8, с. Калинівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 55553, код ЄДРПОУ 39555276) судові витрати у сумі 109008,00 грн (сто дев`ять тисяч вісім гривень 00 копійок).

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Дослідне підприємство «Степове» (пров. Янтарний, 8, с. Калинівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 55553, код ЄДРПОУ 39555276) судові витрати у сумі 109008,00 грн (сто дев`ять тисяч вісім гривень 00 копійок).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено 16.08.2024 року.

Суддя О.В. Малих

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.08.2024
Оприлюднено19.08.2024
Номер документу121056205
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —400/5939/24

Окрема думка від 29.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 29.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 12.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 12.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 08.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Рішення від 16.08.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Малих О.В.

Ухвала від 16.08.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Малих О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні