справа № 752/10164/24
провадження №: 1-кс/752/5308/24
У Х В А Л А
про арешт майна
10.07.2024 року слідчий суддя Голосіївського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання прокурора відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №42024100000000092, відомості щодо якого внесені 13.02.2024 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, про арешт майна,-
В С Т А Н О В И В:
До слідчого судді звернувся прокурор із вказаним клопотанням, в якому просить накласти арешт на майно, яке вилучене в ході проведення обшуку, за місцем здійснення фінансово-господарської діяльності КП «КИЇВЕКСПЕРТИЗА» (ЄДРПОУ - 21606480), за адресою: місто Київ, вул. Кирилівська, буд. 113, із забороною розпорядження та користування ним, а саме на:
1. Доручення від 25.01.2024 № 070-103 на 1 арк.;
2. Довідку перевірки вартості виконаних обсягів робіт у 2022-2024 роках на 57 арк.;
3. Довідку (проєкт) перевірки вартості виконаних обсягів робіт у 2022-2024 роках на 52 арк.;
4. Копію кольорову виконавчої схеми заповнення віконних прорізів блоками із металопластику на 1 арк.;
5. Копію посвідчену виконавчої схеми улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів на 8 арк.;
6. Лист від 19.02.2024 № 37 на 1 арк.;
7. Копію кольорову виконавчої схеми електромонтажних робіт на 7 арк.;
8. Кольорову копію виконавчої схеми влаштування підвісних стель «Армстронг» на 1 арк.;
9. Копію посвідчену акту обстеження технічного стану від 15.08.2021 на 1 арк.;
10. Копію посвідчену перевезення сміття зі спортивного комплексу №1 Загальноосвітнього навчального закладу «Київський спортивний ліцей» на 1 арк.;
11. Копію кольорову виконавчої схеми влаштування підвісних стель «Армстронг» на 1 арк.;
12. Копію паспорта, гарантійний талон світлодіодна панель з додатками на 7 арк.;
13. Копію посвідчену протоколу від 29.06.2023 на 1 арк.;
14. Копію кольорову технічних характеристик віконних блоків на 9 арк.;
15. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінах в чоловічій душовій, туалетах, кімнаті, електрощитовій, в тепловому пункті, п
16. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінах в чоловічій душовій на 1 арк.;
17. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінах в жіночій душовій на 1 арк.;
18. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі в чоловічому туалеті на 1 арк.;
19. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі в жіночому туалеті на 1 арк.;
20. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі в кімнаті № 1 на 1 арк.;
21. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі в електрощитовій на 1 арк.;
22. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі тепловому пункті на 1 арк.;
23. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в С/В на 1 арк.;
24. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в С/В спортивного залу на 1 арк.;
25. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі прачечній на 1 арк.;
26. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в медичному пункті на 1 арк.;
27. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
28. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
29. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
30. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі в чоловічій та дівочій душовій на 1 арк.;
31. Копію посвідчену листа-погодження будівельних матеріалів від 22.01.2024 на 1 арк.;
32. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі прачечній на 1 арк.;
33. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в медичному пункті на 1 арк.;
34. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
35. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
36. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
37. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по підлозі в чоловічій та дівочій душовій на 1 арк.;
38. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по підлозі тепловому пункті на 1 арк.;
39. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по підлозі в кімнаті № 1 на 1 арк.;
40. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по підлозі в електрощитовій на 1 арк.;
41. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в С/В на 1 арк.;
42. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам в чоловічій душовій на 1 арк.;
43. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам в жіночій душовій на 1 арк.;
44. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підло зі в чоловічому туалеті на 1 арк.;
45. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в жіночому туалеті на 1 арк.;
46. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в С/В спортивного залу на 1 арк.;
47. Копію посвідчену виконавчої схеми улаштування підлоги з лінолеумом на 3 арк.;
48. Копію посвідчену виконавчої схеми відділ 15. на 1 арк.;
49. Копію посвідчену листа-роз`яснення щодо виконання обсягів робіт в приміщенні № 20 (медпункт) на 1 арк.;
50. Копію посвідчену листа-погодження від 18.11.2021 на 1 арк.;
51. Копію посвідчену листа-погодження норм витрат будівельних матеріалів від 08.11.2021 на 1 арк.;
52. Копію посвідчену схеми перенесення сміття з приміщень до майданчика тимчасового складування на 1 арк.;
53. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 26.12.2022 на 1 арк.;
54. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 27.12.2022 на 1 арк.;
55. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 21.12.2022 на 1 арк.;
56. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 22.12.2022 на 1 арк.;
57. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 06.08.2023 на 1 арк.;
58. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 07.08.2023 на 1 арк.;
59. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 20.07.2023 на 1 арк.;
60. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 21.07.2023 на 1 арк.;
61. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 13.12.2023 на 1 арк.;
62. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 14.12.2023 на 1 арк.;
63. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 26.11.2023 на 1 арк.;
64. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 27.11.2023 на 1 арк.;
65. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 23.11.2023 на 1 арк.;
66. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 24.11.2023 на 1 арк.;
67. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 16.11.2023 на 1 арк.;
68. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 17.11.2023 на 1 арк.;
69. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 16.10.2023 на 1 арк.;
70. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 17.10.2023 на 1 арк.;
71. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 10.09.2023 на 1 арк.;
72. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 11.09.2023 на 1 арк.;
73. Копію посвідчену плану розташування сантехнічних перегородок в душовій на 1 арк.;
74. Копію посвідчену листа-роз`яснення щодо влаштування гідроізоляції підлоги в приміщеннях на 1 арк.;
75. Копію посвідчену листа-погодження норм витрат будівельних матеріалів від 10.10.2023 на 1 арк.;
76. Копію посвідчена листа-роз`яснення щодо плитки керамічного типу для підлоги ГРЕС на 1 арк.;
77. Копію посвідчену листа-роз`яснення щодо застосування маячних профілів металевих оцинкованих на 1 арк.;
78. Копію посвідчену виконавчої схеми відділ 11 та 14. на 1 арк.;
79. Копію посвідчену експертного звіту (позитивний) на 5 арк.;
80. Копію посвідчену зведеного кошторису розрахунків вартості об`єкта будівництва від 26.02.2024 на 5 арк.;
81. Копію посвідчену виконавчої схеми каналізація К1, вузол 1, вузол 2, вузол 3, вузол 4 на 4 арк.;
82. Копію кольорову виконавчої схеми вентиляція на 1 арк.;
83. Копію кольорову виконавчої схеми водовідведення на 1 арк.;
84. Копію кольорову виконавчої схеми протипожежна система на 1 арк.;
85. Обмірювальний план спортивний комплекс №1 на 1 арк.;
86. Копію кольорову до акту № 1 (дог. № 145-3132-Тд), а саме: виконавчі схеми по відновленню покрівлі, (до акту виконаних робіт № 5), (до акту виконаних робіт № 6), (до акту виконаних робіт № 6), (до акту виконаних робіт № 6), відомість обсягів робіт (до акту виконаних робіт № 6), відомість обсягів робіт (до акту виконаних робіт № 6) на 7 арк.;
87. Копію кольорову паспорту інструкції по монтажу шафи пожежного крану, в складі пожежного кран-комплекту з додатками на 36 арк.;
88. Копію посвідчену акту прийняття-передачі матеріальних цінностей від 14.02.2024 на 1 арк.;
89. Копію посвідчену акту прийняття-передачі матеріальних цінностей від 14.02.2024 на 1 арк.;
90. Копію посвідчену акту про непридатність демонтованих матеріалів від 14.02.2024 на 2 арк.;
91. Копію посвідчена акту про непридатність демонтованих матеріалів від 14.02.2024 на 2 арк.;
92. Копію видаткової накладної № 4015 від 31.10.2022 з гербовою печаткою на 1 арк.;
93. Копію видаткової накладної № 04/15/23 від 04.09.2023 з гербовою печаткою на 1 арк.;
94. Копію видаткової накладної № 3341 від 27.06.2023 з гербовою печаткою на 1 арк.;
95. Копію видаткової накладної № 3750 від19.09.2022 з гербовою печаткою на 1 арк.;
96. Копію видаткової накладної № 4076 від 02.12.2022 з гербовою печаткою на 1 арк.;
97. Копію видаткової накладної № 4010 від 21.10.2022тз гербовою печаткою на 1 арк.;
98. Копію рахунку - фактури № 00000001112 від 17.11.2023 з гербовою печаткою на 1 арк.;
99. Копію специфікації від 05.05.2023 до договору поставки від 18.12.2020 з гербовою печаткою на 1 арк.;
100. Копію посвідчену паспорта дверей номер Б0004533 на 1 арк.;
101. Копію посвідчену паспорта дверей номер Б0004531 на 1 арк.;
102. Копію посвідчену паспорта дверей номер Б0004580 на 1 арк.;
103. Копію посвідчену паспорта дверей номер Б0004557 на 1 арк.;
104. Копію посвідчену паспорта дверей номер Б0004535 на 1 арк.;
105. Копію посвідчену акту обстеження технічного стану покрівель № 1 та № 2 у складі об`єкту від 25.10.2021 з додатком на 8 арк.;
106. Копію посвідчену листа-роз`яснення щодо грат віконних в приміщеннях: коридор №3 (відділ 5) та бойлерній (відділ 10) з додатком на 3 арк.;
107. Копію специфікації від 29.09.2023 до договору від 18.12.2020 № 04/12 з гербовою печаткою на 1 арк.;
108. Копію акту виконаних робіт № 1547/10 від 30.10.2023 гербовою печаткою на 1 арк.;
109. Копію договору поставки № 27/04/23 від 27.04.2023 з гербовою печаткою на 4 арк.;
110. Копію специфікації від 12.07.2023 до договору поставки № 27/04/23 від 27.04.2023 з гербовою печаткою на 1 арк.;
111. Копію специфікації роз`яснення від 12.07.2023 до договору поставки № 27/04/23 від 27.04.2023 з гербовою печаткою на 1 арк.;
112. Копію паспорта якості з гербовою печаткою на 1 арк.;
113. Копію платіжної інструкції від 15.09.2023 № 6982 з гербовою печаткою на 1 арк.;
114. Копію платіжної інструкції від 15.09.2023 № 6982 з гербовою печаткою на 1 арк.;
115. Копію платіжної інструкції від 17.07.2023 № 6528 з гербовою печаткою на 1 арк.;
116. Копію платіжної інструкції від 17.07.2023 № 6528 з гербовою печаткою на 1 арк.;
117. Копію платіжної інструкції від 28.09.2023 № 7051 з гербовою печаткою на 1 арк.;
118. Копію платіжної інструкції від 28.09.2023 № 7051 з гербовою печаткою на 1 арк.;
119. Копію специфікації металопластикових вікон з гербовою печаткою на 3 арк.;
120. Копію відповіді від 24.05.2024 № 304-896 на 1 арк.;
121. Копію резолюції на вх. № 304/755 від 23.05.2024 на 1 арк.;
122. Копію листа № 111 від 20.05.2024 (вх. № 304/755 від 23.05.2024) на 2 арк.;
123. Копію резолюції на вх. № 304/662 від 07.05.2024 на 1 арк.;
124. Копію листа від 07.05.2024 № 070-631 (вх. № 304/662 від 07.05.2024) на 1 арк.;
125. Копію резолюції на вх. № 304/625 від 29.04.2024 на 1 арк.;
126. Копію листа від 29.04.2024 № 070-595 (вх. № 304/625 від 29.04.2024) на 1 арк.;
127. Копію резолюції на вх. № 304/611 від 24.04.2024 на 1 арк.;
128. Копію листа (вх. № 304/611 від 24.04.2024) на 2 арк.;
129. Копію листа від 22.04.2024 № 304-743 на 1 арк.;
130. Копію резолюції на вх. № 304/498 від 02.04.2024 на 1 арк.;
131. Копію листа від 02.04.2024 № 070-456 (вх. № 304/498 від 02.04.2024) на 1 арк.;
132. Копію резолюції на вх. № 304/483 від 01.04.2024 на 1 арк.;
133. Копію листа від 01.04.2024 № 70 (вх. № 304/483 від 01.04.2024) на 1 арк.;
134. Копію резолюції на вх. № 304/392 від 14.06.2024 на 1 арк.;
135. Копію листа від 12.03.2024 № 53 (вх. № 304/392 від 14.03.2024) на 2 арк.;
136. Копію резолюції на вх. № 304/346 від 07.03.2024 на 1 арк.;
137. Копію листа (вх. № 304/346 від 07.03.2024) на 1 арк.;
138. Копію резолюції на вх. № 304/279 від 23.02.2024 на 1 арк.;
139. Копію листа від 19.02.2024 № 37-а (вх. № 304/279 від 23.02.2024) на 3 арк.;
140. Копію листа від 14.02.2024 № 304/291 з додатком на 3 арк.;
141. Копію резолюції на вх. № 304/145 від 01.02.2024 на 1 арк.;
142. Копію листа (вх. № 304/145 від 01.02.2024) на 1 арк.;
143. Копію таблиці по предметам договорів на 1 арк.;
144. Копію резолюції на вх. № 304/73 від 22.01.2024 на 1 арк.;
145. Копію листа (вх. № 304/73 від 22.01.2024) на 1 арк.;
146. Копію резолюції на вх. № 304/74 від 22.01.2024 на 1 арк.;
147. Копію листа (вх. № 304/72 від 22.01.2024) на 1 арк.;
148. Копію переліку документів, які подаються до Департаменту внутрішнього контролю та аудиту на 1 арк.;
149. Копію переліку документів, які надаються КП «Київекспертиза» на 2 арк., які упаковано до спецпакету NPU1303554.
150. Копії Наказу від 26.01.2024 № 8/КО, посадової інструкції експерта будівельника сектору перевірки спеціальних робіт, посадової інструкції начальника відділу перевірки обсягів виконаних робіт, посадової інструкції експерта будівельника будівельного сектору перевірки мостобудівних та дорожніх робіт, посадової інструкції першого заступника директора підприємства, посадової інструкції завідувача сектору фактичних замірів в натурі фізичних обсягів робіт, посадової інструкції експерта будівельного сектору перевірки загально будівельних робіт об`єктів житлового та соціального призначення, посадової інструкції експерта будівельного відділу перевірки обсягів виконання робіт, Наказу від 08.05.2023 № 39/к, Наказу від 13.01.2023 № 3/к, Наказу від 04.06.2021 від 37-к, Наказу від 07.02.2022 № 08/к, Наказу від 31.05.2018 № 58-к, Наказу від 20.01.2020 № 07-К, Наказу від 27.07.2015 № 69-к, Наказу від 20.01.2020 № 03-к, Наказу від 10.02.2015 № 8-к, Наказу від 14.09.2018 № 143 на 45 арк.;
151. Копії запиту від 07.05.2024 № СЕД-34725/ВРОТЗ-2024, резолюції від 07.05.2024 № 304/668, відповіді від 14.05.2024 № 304-850 на 3 арк.;
152. Копію посвідчену Наказу від 28.03.2019 № 39-к на 1 арк.;
153. Копію Розпорядження від 27.05.2009 № 251 на 1 арк.;
154. Копію СТАТУТУ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «КИЇВЕКСПЕРТИЗА» на 8 арк., які упаковано до спецпакету RIC2021059.
155. Фотографії, які скопійовані з робочого персонального комп`ютера ОСОБА_4 який являється експертом будівельником на першому поверсі в кабінеті № 107, з інвентарним № 860, а саме папка під назвою «СК АДРЕСА_1 (326ф.)» в якій містяться 326 елементів (фотографій) об`ємом 107 МБ, які скопійовані на флеш носій VEGA 16 GB; а також скопійовано з робочого персонального комп`ютера ОСОБА_5 , яка являється експертом будівельником на другому поверсі в кабінеті № 208, з серійним номером 301309201902, а саме папка під назвою «КСЛІ Севастополя 37» в якій містяться 882 елементи об`ємом 799 МБ, які скопійовані на флеш носій VEGA 16 GB. Флеш носій VEGA 16 GB з скопійованими папками поміщена до спецпакету KIV1112037.
Прокурор обґрунтовує клопотання тим, що відділом розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42024100000000092, відомості щодо якого внесені 13.02.2024 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Із матеріалів клопотання вбачається, що посадові особи Київського спортивного ліцею міста Києва (ЄДРПОУ - 23516367) та управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (ЄДРПОУ - 37393777), а також суб`єктів господарської діяльності, які ймовірно всупереч інтересам держави та чинного законодавства, здійснили розкрадання та привласнення бюджетних коштів.
Крім того встановлено, що «Київським спортивним ліцеєм міста Києва» було укладено ряд договорів підряду, а саме: договір №145 - 3132-ТД від 22 жовтня 2021 року, щодо капітального ремонту приміщень спортивного комплексу №1 Київського спортивного ліцею за адресою: АДРЕСА_2 та договір №98-3132-Вт-1178-491 від 19.09.2023 року на виконання робіт: «Капітальний ремонт приміщень спортивного комплексу №1 Київського спортивного ліцею за адресою: АДРЕСА_2 , (коригування)» з суб`єктом господарської діяльності, а саме: ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС2006» (ЄДРПОУ - 34574357).
Також, встановлено, що управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (ЄДРПОУ - 37393777), яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Введенська, 35, було укладено ряд договорів підряду, а саме: договір 170-К від 23.10.2023 року «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Спеціалізована школа № 3 з поглибленим вивченням інформаційних технологій» за адресою: просп. Правди, 84, Подільського району м. Києва» та договір 171-К від 23.10.2023 року «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 6» за адресою: просп. Георгія Гонгадзе, 20 І, Подільського району м. Києва» з суб`єктом господарської діяльності, а саме: ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС2006» (ЄДРПОУ - 34574357).
В ході аналізу офіційного державного веб порталу з відкритими даними про використання бюджетних коштів в Україні було встановлено, що «Київським спортивним ліцеєм міста Києва» та управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було здійснено перерахування бюджетних коштів у вигляді безготівкового розрахунку на користь суб`єкта господарської діяльності, а саме: ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС2006» (ЄДРПОУ - 34574357).
В ході проведених заходів було встановлено, що посадові особи в особі - ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_1 , який будучи заступником директора «Київського спортивного ліцею міста Києва» (ЄДРПОУ - 23516367), яке знаходиться за адресою: м. Київ, бул. Гавела Вацлава, буд. 46, забезпечує укладання прямих договорів з суб`єктом господарської діяльності, а саме ТОВ«ТЕХНОБУДСЕРВІС2006» (ЄДРПОУ - 34574357) та в подальшому сприяє внесенню недостовірних відомостей до актів виконаних робіт за формою Кб-2в та Кб-3 та веде перемовини з директором та засновником ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС2006» (ЄДРПОУ - 34574357), яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Лугова, буд. 8, - ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_2 ймовірно щодо внесення неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме до актів прийому виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в), довідок про вартість виконаних робіт (дефектних актів, підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат, локальних кошторисів, документів, що підтверджують використання машин та механізмів).
Також, в ході проведених заходів було встановлено, що посадові особи в особі начальника групи централізованого господарського обслуговування закладів освіти управління освіти Подільського району міста Києва - ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_3 сприяє внесенню недостовірних відомостей до актів виконаних робіт за формою Кб-2в та Кб-3 та веде перемовини з директором та засновником ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС2006» (ЄДРПОУ - 34574357), яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Лугова, буд. 8, - ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_2 , а також ймовірно щодо внесення неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме до актів прийому виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в), довідок про вартість виконаних робіт (дефектних актів, підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат, локальних кошторисів, документів, що підтверджують використання машин та механізмів).
В ході проведення заходів направлених на виявлення, припинення та протидію корупційним злочинам було встановлено, що посадові особи «Київського спортивного ліцею міста Києві» та управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації з метою особистого збагачення, використовуючи міри конспірації, зловживаючи владою та службовим становищем ймовірно здійснили розкрадання та привласнення бюджетних коштів виділених на вищевказані будівельні роботи шляхом необґрунтованого перерахування коштів, які мають кількісні, часові і цільові обмеження за фактично невиконані будівельні роботи, здвоєння фактичних об`ємів виконаних будівельних робіт, а також внесення неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме до актів прийому виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в), довідок про вартість виконаних робіт, (дефектних актів, підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат, локальних кошторисів, документів, що підтверджують використання машин та механізмів).
Проте мається наявна оперативна інформація, що роботи з «Капітального ремонту приміщень спортивного комплексу №1 Київського спортивного ліцею за адресою: АДРЕСА_2 », «Капітального ремонту найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Спеціалізована школа № 3 з поглибленим вивченням інформаційних технологій» за адресою: АДРЕСА_3 » та «Капітального ремонту найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 6» за адресою: АДРЕСА_4 » станом на теперішній час не виконані в повному обсязі, мають порушення державних будівельних норм, а також державних стандартів України, що в подальшому може привести до значних наслідків.
Також, встановлено що на даний час Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської ради (КМДА) згідно зведеного плану діяльності з внутрішнього аудиту (зі змінами) на 2024 рік виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) здійснює фактично внутрішній аудит з оцінки ефективності та відповідності закупівель, управління бюджетними коштами та об`єктами комунальної власності, виконання міських цільових програм, здійснення капітальних видатків за програмою соціально-економічного розвитку тощо, а саме: проводиться оцінка діяльності установи як замовника, а саме: Управління освіти Подільської РДА в місті Києві щодо дотримання актів законодавства, планів, процедур, контрактів під час виконання робіт з будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ЗНЗ І-ІІІ ступенів «Спеціалізована школа №3 з поглибленим вивченням інформаційних технологій» на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА_3 (із залученням фахівців КП «КИЇВЕКСПЕРТИЗА» (ЄДРПОУ - 21606480), що знаходяться за адресою: місто Київ, вул. Кирилівська, буд. 113), а також оцінка діяльності установи як замовника, а саме «Київський спортивний ліцей міста Києва», щодо дотримання актів законодавства, планів, процедур, контрактів під час виконання робіт з капітального ремонту приміщень спортивного комплексу №1 загальноосвітнього навчального закладу «Київський спортивний ліцей-інтернат» за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 37 в Солом`янському районі м. Києва (із залученням фахівців КП «КИЇВЕКСПЕРТИЗА» (ЄДРПОУ - 21606480), що знаходяться за адресою: місто Київ, вул. Кирилівська, буд. 113). Проте мається наявна оперативна інформація, що посадові особи Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської ради (КМДА) та КП «Київекспертиза», навмисно затягують процес проведення оцінки діяльності установ шляхом продовження строків, внутрішній аудиту з оцінки ефективності та відповідності з метою приховування всіх недоліків та їх усунення з метою уникнення кримінальної відповідальності згідно чинного законодавства.
Згідно матеріалів кримінального провадження, допиту свідків, та матеріалів виконання доручення слідчого наданого в порядку ст. 40 КПК України, та за результатами проведення негласних слідчих (розшукових дій), допитів свідків, оглядів речей, працівниками УСР в м. Києві ДСР НП України, встановлено, що до вказаної протиправної діяльності, причетний «Київського спортивного ліцею міста Києва» (ЄДРПОУ - 23516367), яке фактично здійснює свою протиправну діяльність за адресою: АДРЕСА_5 , право власності на яку відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна зареєстровано за Територіальною громадою міста Києва в особі Київської міської ради.
21.06.2024 згідно ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду міста Києва від 14.06.2024 проведено обшук за місцем здійснення фінансово-господарської діяльності КП «КИЇВЕКСПЕРТИЗА» (ЄДРПОУ - 21606480), розташованого за адресою: місто Київ, вул. Кирилівська, буд. 113, під час якого виявлено та вилучено вказані речі та документи, які зазначені у протоколі обшуку.
Разом з цим, постановою слідчого СУ ГУНП у м. Києві ОСОБА_9 від 21.06.2024 вилучені речі та документи визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42024100000000092.
Враховуючи вищевикладене, вказані документи мають значення речових доказів у вказаному кримінальному провадженні, з метою забезпечення їх збереження та запобігання можливості їх приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна, у зв`язку з цим, прокурор просить задовольнити вказане клопотання.
В судове засідання прокурор не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином. До початку розгляду вказаного клопотання слідчий групи слідчих подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, вимоги викладені підтримав та просив їх задовольнити. При цьому, з метою недопущення приховування, пошкодження, зникнення, втрати, знищення вищевказаного майна, а також його незаконного відчуження, просив розглянути вказане клопотання без виклику власника майна або його представника.
Згідно ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Положеннями ч. 1 ст. 107 КПК України визначено, що рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію.
Враховуючи вищевказані положення КПК України, слідчий суддя вважає за можливо розглянути клопотання за відсутності прокурора, власника майна та його представника та без фіксування судового засідання за допомогою звуко- та відеозаписувальних технічних засобів.
Слідчий суддя, вивчивши вказане клопотання та додані до нього документи, вважає необхідним задовольнити клопотання, виходячи з наступного.
Статтею 170 КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Ухвалою Голосіївського районного суду м. Києва від 14.06.2024 року надано дозвіл на проведення обшуку за місцем здійснення фінансово-господарської діяльності КП «КИЇВЕКСПЕРТИЗА» (ЄДРПОУ - 21606480), за адресою: місто Київ, вул. Кирилівська, буд. 113, з метою виявлення та фіксація відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте в результаті його вчинення.
Одночасно з цим, слід зазначити, що під час внесення клопотання про проведення обшуку та надання дозволу на проведення обшуку, як слідчим, так і слідчим суддею заздалегідь не може бути встановлено які саме речі та документи необхідно вилучити з метою встановлення обставин вчиненого кримінального правопорушення.
Під час проведення обшуку 21.06.2024 за вищевказаною адресою, у відповідності до ст.ст. 223, 235 КПК України, виявлено та вилучено вищевказане майно, яке зазначено у протоколі обшуку.
Відповідно до ч. 2 ст. 167 КПК України, тимчасово вилученим може майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди, а також одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від них, а також майно, в яке їх було повністю або частково перетворено.
Тимчасове вилучення майна може здійснюватися також під час обшуку, огляду, що передбачено ч. 2 ст. 168 КПК України.
Згідно ч. 5 ст. 171 КПК України у разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої ст.235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено.
Як вбачається із матеріалів клопотання, прокурор подав до суду вказане клопотання про арешт майна 22.06.2024, що підтверджується трекінгом відправлень АТ «Укрпошта», а зареєстровано в судді - 05.07.2024, що підтверджується відміткою на поданому клопотанні.
Частиною 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення, зокрема: збереження речових доказів.
Постановою слідчого СУ ГУНП у м. Києві ОСОБА_9 від 21.06.2024 вилучені документи визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42024100000000092.
Положеннями ч. 1 ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Отже, слідчий суддя приходить до висновку, що вилучені документи за вищевказаною адресою, відповідають вимогам ч. 1 ст. 98 КПК України і у встановленому закону порядку, визнані речовими доказами.
У відповідності до ч. 2 ст. 173 КПК України, слідчий суддя, при вирішенні питання про арешт майна враховує правові підстави для арешту майна, можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданнями кримінального провадження, а також наслідки арешту майна.
Слідчий суддя, у відповідності до ч. 2 ст. 173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна враховує правові підстави для арешту майна, а саме те, що вказане майно є об`єктом кримінального провадження та визнане речовим доказом, наявність суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність, а тому вважає необхідним накласти арешт на вищевказані документи.
Крім того, прокурором обґрунтовано клопотання про накладення певних заборон на вищевказані документи.
Відповідно до ч. 11 ст. 170 КК України, заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Слідчий суддя, враховуючи наявність достатніх даних, які вказують на наявність ознак кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, обставин вчинення кримінального правопорушення, наслідків, правових підстав для накладення арешту, вважає необхідним застосувати заборону будь-кому і будь-яким чином користуватись та розпоряджатись вищевказаними документами, оскільки не вжиття вказаних заходів може призвести до непередбачених наслідків, у тому числі до приховування, пошкодження, зникнення, втрати, знищення вищевказаних документів.
З огляду на викладене та враховуючи наявність даних про достатність доказів, що вказують на наявність ознак кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, слідчий суддя приходить до висновку, що у ході досудового розслідування виникла обґрунтована необхідність у накладенні арешту на вищевказані документи, із застосуванням вказаних заборон, у зв`язку із цим, клопотання прокурора про арешт майна підлягає задоволенню, до скасування арешту у встановленому законом порядку.
Керуючись ст.ст. 372, 376 КПК України, слідчий суддя -
ПОСТАНОВИВ
Клопотання прокурора відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна - задовольнити.
Накласти арешт на майно, яке вилучене в ході проведення обшуку, за місцем здійснення фінансово-господарської діяльності КП «КИЇВЕКСПЕРТИЗА» (ЄДРПОУ - 21606480), за адресою: місто Київ, вул. Кирилівська, буд. 113, із забороною розпорядження та користування ним, а саме на:
1. Доручення від 25.01.2024 № 070-103 на 1 арк.;
2. Довідку перевірки вартості виконаних обсягів робіт у 2022-2024 роках на 57 арк.;
3. Довідку (проєкт) перевірки вартості виконаних обсягів робіт у 2022-2024 роках на 52 арк.;
4. Копію кольорову виконавчої схеми заповнення віконних прорізів блоками із металопластику на 1 арк.;
5. Копію посвідчену виконавчої схеми улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів на 8 арк.;
6. Лист від 19.02.2024 № 37 на 1 арк.;
7. Копію кольорову виконавчої схеми електромонтажних робіт на 7 арк.;
8. Кольорову копію виконавчої схеми влаштування підвісних стель «Армстронг» на 1 арк.;
9. Копію посвідчену акту обстеження технічного стану від 15.08.2021 на 1 арк.;
10. Копію посвідчену перевезення сміття зі спортивного комплексу № 1 Загальноосвітнього навчального закладу «Київський спортивний ліцей» на 1 арк.;
11. Копію кольорову виконавчої схеми влаштування підвісних стель «Армстронг» на 1 арк.;
12. Копію паспорта, гарантійний талон світлодіодна панель з додатками на 7 арк.;
13. Копію посвідчену протоколу від 29.06.2023 на 1 арк.;
14. Копію кольорову технічних характеристик віконних блоків на 9 арк.;
15. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінах в чоловічій душовій, туалетах, кімнаті, електрощитовій, в тепловому пункті, п
16. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінах в чоловічій душовій на 1 арк.;
17. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінах в жіночій душовій на 1 арк.;
18. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі в чоловічому туалеті на 1 арк.;
19. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі в жіночому туалеті на 1 арк.;
20. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі в кімнаті № 1 на 1 арк.;
21. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі в електрощитовій на 1 арк.;
22. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі тепловому пункті на 1 арк.;
23. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в С/В на 1 арк.;
24. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в С/В спортивного залу на 1 арк.;
25. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі прачечній на 1 арк.;
26. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в медичному пункті на 1 арк.;
27. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
28. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
29. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
30. Копію посвідчену виконавчої схеми влаштування плитки по підлозі в чоловічій та дівочій душовій на 1 арк.;
31. Копію посвідчену листа-погодження будівельних матеріалів від 22.01.2024 на 1 арк.;
32. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі прачечній на 1 арк.;
33. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в медичному пункті на 1 арк.;
34. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
35. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
36. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в роздягальні (душова, С/В) на 1 арк.;
37. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по підлозі в чоловічій та дівочій душовій на 1 арк.;
38. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по підлозі тепловому пункті на 1 арк.;
39. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по підлозі в кімнаті № 1 на 1 арк.;
40. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по підлозі в електрощитовій на 1 арк.;
41. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в С/В на 1 арк.;
42. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам в чоловічій душовій на 1 арк.;
43. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам в жіночій душовій на 1 арк.;
44. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підло зі в чоловічому туалеті на 1 арк.;
45. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в жіночому туалеті на 1 арк.;
46. Копію посвідчену схеми розкладки влаштування плитки по стінам та підлозі в С/В спортивного залу на 1 арк.;
47. Копію посвідчену виконавчої схеми улаштування підлоги з лінолеумом на 3 арк.;
48. Копію посвідчену виконавчої схеми відділ 15. на 1 арк.;
49. Копію посвідчену листа-роз`яснення щодо виконання обсягів робіт в приміщенні № 20 (медпункт) на 1 арк.;
50. Копію посвідчену листа-погодження від 18.11.2021 на 1 арк.;
51. Копію посвідчену листа-погодження норм витрат будівельних матеріалів від 08.11.2021 на 1 арк.;
52. Копію посвідчену схеми перенесення сміття з приміщень до майданчика тимчасового складування на 1 арк.;
53. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 26.12.2022 на 1 арк.;
54. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 27.12.2022 на 1 арк.;
55. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 21.12.2022 на 1 арк.;
56. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 22.12.2022 на 1 арк.;
57. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 06.08.2023 на 1 арк.;
58. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 07.08.2023 на 1 арк.;
59. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 20.07.2023 на 1 арк.;
60. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 21.07.2023 на 1 арк.;
61. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 13.12.2023 на 1 арк.;
62. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 14.12.2023 на 1 арк.;
63. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 26.11.2023 на 1 арк.;
64. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 27.11.2023 на 1 арк.;
65. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 23.11.2023 на 1 арк.;
66. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 24.11.2023 на 1 арк.;
67. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 16.11.2023 на 1 арк.;
68. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 17.11.2023 на 1 арк.;
69. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 16.10.2023 на 1 арк.;
70. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 17.10.2023 на 1 арк.;
71. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 10.09.2023 на 1 арк.;
72. Копію посвідчену акту на закриття прихованих робіт від 11.09.2023 на 1 арк.;
73. Копію посвідчену плану розташування сантехнічних перегородок в душовій на 1 арк.;
74. Копію посвідчену листа-роз`яснення щодо влаштування гідроізоляції підлоги в приміщеннях на 1 арк.;
75. Копію посвідчену листа-погодження норм витрат будівельних матеріалів від 10.10.2023 на 1 арк.;
76. Копію посвідчена листа-роз`яснення щодо плитки керамічного типу для підлоги ГРЕС на 1 арк.;
77. Копію посвідчену листа-роз`яснення щодо застосування маячних профілів металевих оцинкованих на 1 арк.;
78. Копію посвідчену виконавчої схеми відділ 11 та 14. на 1 арк.;
79. Копію посвідчену експертного звіту (позитивний) на 5 арк.;
80. Копію посвідчену зведеного кошторису розрахунків вартості об`єкта будівництва від 26.02.2024 на 5 арк.;
81. Копію посвідчену виконавчої схеми каналізація К1, вузол 1, вузол 2, вузол 3, вузол 4 на 4 арк.;
82. Копію кольорову виконавчої схеми вентиляція на 1 арк.;
83. Копію кольорову виконавчої схеми водовідведення на 1 арк.;
84. Копію кольорову виконавчої схеми протипожежна система на 1 арк.;
85. Обмірювальний план спортивний комплекс №1 на 1 арк.;
86. Копію кольорову до акту № 1 (дог. № 145-3132-Тд), а саме: виконавчі схеми по відновленню покрівлі, (до акту виконаних робіт № 5), (до акту виконаних робіт № 6), (до акту виконаних робіт № 6), (до акту виконаних робіт № 6), відомість обсягів робіт (до акту виконаних робіт № 6), відомість обсягів робіт (до акту виконаних робіт № 6) на 7 арк.;
87. Копію кольорову паспорту інструкції по монтажу шафи пожежного крану, в складі пожежного кран-комплекту з додатками на 36 арк.;
88. Копію посвідчену акту прийняття-передачі матеріальних цінностей від 14.02.2024 на 1 арк.;
89. Копію посвідчену акту прийняття-передачі матеріальних цінностей від 14.02.2024 на 1 арк.;
90. Копію посвідчену акту про непридатність демонтованих матеріалів від 14.02.2024 на 2 арк.;
91. Копію посвідчена акту про непридатність демонтованих матеріалів від 14.02.2024 на 2 арк.;
92. Копію видаткової накладної № 4015 від 31.10.2022 з гербовою печаткою на 1 арк.;
93. Копію видаткової накладної № 04/15/23 від 04.09.2023 з гербовою печаткою на 1 арк.;
94. Копію видаткової накладної № 3341 від 27.06.2023 з гербовою печаткою на 1 арк.;
95. Копію видаткової накладної № 3750 від19.09.2022 з гербовою печаткою на 1 арк.;
96. Копію видаткової накладної № 4076 від 02.12.2022 з гербовою печаткою на 1 арк.;
97. Копію видаткової накладної № 4010 від 21.10.2022тз гербовою печаткою на 1 арк.;
98. Копію рахунку - фактури № 00000001112 від 17.11.2023 з гербовою печаткою на 1 арк.;
99. Копію специфікації від 05.05.2023 до договору поставки від 18.12.2020 з гербовою печаткою на 1 арк.;
100. Копію посвідчену паспорта дверей номер Б0004533 на 1 арк.;
101. Копію посвідчену паспорта дверей номер Б0004531 на 1 арк.;
102. Копію посвідчену паспорта дверей номер Б0004580 на 1 арк.;
103. Копію посвідчену паспорта дверей номер Б0004557 на 1 арк.;
104. Копію посвідчену паспорта дверей номер Б0004535 на 1 арк.;
105. Копію посвідчену акту обстеження технічного стану покрівель № 1 та № 2 у складі об`єкту від 25.10.2021 з додатком на 8 арк.;
106. Копію посвідчену листа-роз`яснення щодо грат віконних в приміщеннях: коридор №3 (відділ 5) та бойлерній (відділ 10) з додатком на 3 арк.;
107. Копію специфікації від 29.09.2023 до договору від 18.12.2020 № 04/12 з гербовою печаткою на 1 арк.;
108. Копію акту виконаних робіт № 1547/10 від 30.10.2023 гербовою печаткою на 1 арк.;
109. Копію договору поставки № 27/04/23 від 27.04.2023 з гербовою печаткою на 4 арк.;
110. Копію специфікації від 12.07.2023 до договору поставки № 27/04/23 від 27.04.2023 з гербовою печаткою на 1 арк.;
111. Копію специфікації роз`яснення від 12.07.2023 до договору поставки № 27/04/23 від 27.04.2023 з гербовою печаткою на 1 арк.;
112. Копію паспорта якості з гербовою печаткою на 1 арк.;
113. Копію платіжної інструкції від 15.09.2023 № 6982 з гербовою печаткою на 1 арк.;
114. Копію платіжної інструкції від 15.09.2023 № 6982 з гербовою печаткою на 1 арк.;
115. Копію платіжної інструкції від 17.07.2023 № 6528 з гербовою печаткою на 1 арк.;
116. Копію платіжної інструкції від 17.07.2023 № 6528 з гербовою печаткою на 1 арк.;
117. Копію платіжної інструкції від 28.09.2023 № 7051 з гербовою печаткою на 1 арк.;
118. Копію платіжної інструкції від 28.09.2023 № 7051 з гербовою печаткою на 1 арк.;
119. Копію специфікації металопластикових вікон з гербовою печаткою на 3 арк.;
120. Копію відповіді від 24.05.2024 № 304-896 на 1 арк.;
121. Копію резолюції на вх. № 304/755 від 23.05.2024 на 1 арк.;
122. Копію листа № 111 від 20.05.2024 (вх. № 304/755 від 23.05.2024) на 2 арк.;
123. Копію резолюції на вх. № 304/662 від 07.05.2024 на 1 арк.;
124. Копію листа від 07.05.2024 № 070-631 (вх. № 304/662 від 07.05.2024) на 1 арк.;
125. Копію резолюції на вх. № 304/625 від 29.04.2024 на 1 арк.;
126. Копію листа від 29.04.2024 № 070-595 (вх. № 304/625 від 29.04.2024) на 1 арк.;
127. Копію резолюції на вх. № 304/611 від 24.04.2024 на 1 арк.;
128. Копію листа (вх. № 304/611 від 24.04.2024) на 2 арк.;
129. Копію листа від 22.04.2024 № 304-743 на 1 арк.;
130. Копію резолюції на вх. № 304/498 від 02.04.2024 на 1 арк.;
131. Копію листа від 02.04.2024 № 070-456 (вх. № 304/498 від 02.04.2024) на 1 арк.;
132. Копію резолюції на вх. № 304/483 від 01.04.2024 на 1 арк.;
133. Копію листа від 01.04.2024 № 70 (вх. № 304/483 від 01.04.2024) на 1 арк.;
134. Копію резолюції на вх. № 304/392 від 14.06.2024 на 1 арк.;
135. Копію листа від 12.03.2024 № 53 (вх. № 304/392 від 14.03.2024) на 2 арк.;
136. Копію резолюції на вх. № 304/346 від 07.03.2024 на 1 арк.;
137. Копію листа (вх. № 304/346 від 07.03.2024) на 1 арк.;
138. Копію резолюції на вх. № 304/279 від 23.02.2024 на 1 арк.;
139. Копію листа від 19.02.2024 № 37-а (вх. № 304/279 від 23.02.2024) на 3 арк.;
140. Копію листа від 14.02.2024 № 304/291 з додатком на 3 арк.;
141. Копію резолюції на вх. № 304/145 від 01.02.2024 на 1 арк.;
142. Копію листа (вх. № 304/145 від 01.02.2024) на 1 арк.;
143. Копію таблиці по предметам договорів на 1 арк.;
144. Копію резолюції на вх. № 304/73 від 22.01.2024 на 1 арк.;
145. Копію листа (вх. № 304/73 від 22.01.2024) на 1 арк.;
146. Копію резолюції на вх. № 304/74 від 22.01.2024 на 1 арк.;
147. Копію листа (вх. № 304/72 від 22.01.2024) на 1 арк.;
148. Копію переліку документів, які подаються до Департаменту внутрішнього контролю та аудиту на 1 арк.;
149. Копію переліку документів, які надаються КП «Київекспертиза» на 2 арк., які упаковано до спецпакету NPU1303554.
150. Копії Наказу від 26.01.2024 № 8/КО, посадової інструкції експерта будівельника сектору перевірки спеціальних робіт, посадової інструкції начальника відділу перевірки обсягів виконаних робіт, посадової інструкції експерта будівельника будівельного сектору перевірки мостобудівних та дорожніх робіт, посадової інструкції першого заступника директора підприємства, посадової інструкції завідувача сектору фактичних замірів в натурі фізичних обсягів робіт, посадової інструкції експерта будівельного сектору перевірки загально будівельних робіт об`єктів житлового та соціального призначення, посадової інструкції експерта будівельного відділу перевірки обсягів виконання робіт, Наказу від 08.05.2023 № 39/к, Наказу від 13.01.2023 № 3/к, Наказу від 04.06.2021 від 37-к, Наказу від 07.02.2022 № 08/к, Наказу від 31.05.2018 № 58-к, Наказу від 20.01.2020 № 07-К, Наказу від 27.07.2015 № 69-к, Наказу від 20.01.2020 № 03-к, Наказу від 10.02.2015 № 8-к, Наказу від 14.09.2018 № 143 на 45 арк.;
151. Копії запиту від 07.05.2024 № СЕД-34725/ВРОТЗ-2024, резолюції від 07.05.2024 № 304/668, відповіді від 14.05.2024 № 304-850 на 3 арк.;
152. Копію посвідчену Наказу від 28.03.2019 № 39-к на 1 арк.;
153. Копію Розпорядження від 27.05.2009 № 251 на 1 арк.;
154. Копію СТАТУТУ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «КИЇВЕКСПЕРТИЗА» на 8 арк., які упаковано до спецпакету RIC2021059.
155. Фотографії, які скопійовані з робочого персонального комп`ютера ОСОБА_4 який являється експертом будівельником на першому поверсі в кабінеті № 107, з інвентарним № 860, а саме папка під назвою «СК АДРЕСА_1 (326ф.)» в якій містяться 326 елементів (фотографій) об`ємом 107 МБ, які скопійовані на флеш носій VEGA 16 GB; а також скопійовано з робочого персонального комп`ютера ОСОБА_5 , яка являється експертом будівельником на другому поверсі в кабінеті № 208, з серійним номером 301309201902, а саме папка під назвою «КСЛІ Севастополя 37» в якій містяться 882 елементи об`ємом 799 МБ, які скопійовані на флеш носій VEGA 16 GB. Флеш носій VEGA 16 GB з скопійованими папками поміщена до спецпакету KIV1112037.
Ухвала виконується негайно слідчим та прокурором.
На ухвалу слідчого судді безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга. Якщо ухвалу постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання копії судового рішення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.07.2024 |
Оприлюднено | 21.08.2024 |
Номер документу | 121079880 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні