УХВАЛА
Справа № 569/7018/24
1-кс/569/5566/24
19 серпня 2024 року Рівненський міський суд Рівненської області
у складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Рівне клопотання слідчого у кримінальному провадженні старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ Національної поліції в Рівненській області підполковника поліції ОСОБА_3 про арешт майна,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий у кримінальному провадженні старший слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ Національної поліції в Рівненській області підполковник поліції ОСОБА_3 за погодженням із прокурором Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 звернувся до суду з клопотанням про арешт на майно, а саме майно, яке було вилучене 14.08.2024 в ході обшуку за місцем фактичного знаходження документації та інших носіїв щодо здійснення діяльності ПП «ЗАХІД ПРОМБУДСЕРВІС» (ЄДРПОУ 35193635) та ПП «ДОСВІД-БУД» (ЄДРПОУ 35665963) у приміщенні кафе-бару «Околиця» за адресою: АДРЕСА_1 .
В обґрунтування клопотання вказав, що слідчим управлінням ГУНП в Рівненській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42023180000000073 від 28.07.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
З матеріалів клопотання вбачається, що службові Департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради діючи за попередньою змовою із окремими службовими особами суб`єктів господарювання у період 2022-2023 років зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, внесли завідомо неправдиві відомості до актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт форми КБ-2в в частині штучного завищення об`ємів, вартості робіт та використаних будівельних матеріалів, матеріальних ресурсів, у тому числі постачання товарно-матеріальних цінностей, які не відповідають вимогам проектно-кошторисної документації, ДБН, ДСТУ, ГОСТ, СНиП, ТУ, тендерним документаціям замовників робіт та/або послуг, надання послуг та постачання товарів у неповному об`ємі, внаслідок чого бюджету Вараської міської ради нанесено матеріальної шкоди (збитків) у великих розмірах.
В ході проведення досудового розслідування, отримано ухвалу слідчого судді Рівненського міського суду №569/7018/24 1-кс/569/5349/24 від «07» серпня 2024 року на проведення обшуку за місцем фактичного знаходження документації та інших носіїв щодо здійснення діяльності ПП «ЗАХІД ПРОМБУДСЕРВІС» (ЄДРПОУ 35193635) та ПП «ДОСВІД-БУД» (ЄДРПОУ 35665963) у приміщенні кафе-бару «Околиця» за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання, фіксації, виявлення та вилучення речей та документів, які відповідно до ст. 98 КПК України можуть бути використані як речові докази у кримінальному провадженні, зокрема бухгалтерські звітні документи в паперовому та електронному вигляді.
В подальшому, 14.08.2024 в ході обшуку у приміщенні кафе-бару «Околиця» за адресою: АДРЕСА_1 виявлено та вилучено наступне: Копія Статуту ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» на 18 арк.; Наказ №27-1/02/18 від 27.02.2018 щодо особового складу про виконання обов`язків директора учасником (власником) підприємства на 2 арк.; Наказ №7 про Затвердження переліку посадових інструкцій ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» від 16.11.2020 з додатком на 2 арк.; Наказ №15 про Про внесення змін до штатного розпису ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» від 01.12.2021 на 1 арк.; Штатний розпис ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» від 01.12.2021 на 1 арк.; Штатний розпис ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» від 01.09.2022 на 1 арк.; Посадова інструкція виконавця робіт ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» на 3 арк.; Посадова інструкція інженера з охорони праці ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» на 5 арк.; Посадова інструкція директора ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» на 3 арк.; Наказ №16к від 10.12.2021 ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» про прийняття на роботу ОСОБА_5 на 1 арк.; Копія ID-картки ОСОБА_5 на 1 арк.; Наказ №6к від 03.05.2022 ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» про призначення осіб відповідальних за безпечне виконання будівельних робіт ( ОСОБА_5 ) на 1 арк.; Заява ОСОБА_5 від 10.12.2021 на 1 арк.; Копія диплому ОСОБА_5 на 1 арк.; Копія витягу з ЄДДР щодо реєстрації місця проживання на 1 арк.; Копія - Платіжна інструкція 351277103 від 27.04.2023 на 1 арк.; Копія - Платіжна інструкція 08/06/2023 №140 від 09.06.23 на 1 арк.; Копія - Платіжна інструкція 24/07/2023 №187 від 18.08.23 на 1 арк.; Договір №4330-Д-15-1-23 від 31.03.2023 між Департаментом ЖКГ, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради та ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» з додатками (Протокол погодження договірної ціни, договірна ціна) на 9 арк.; Акт №1 від 25.04.2023 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2023 року на 12 арк.; Підсумкова відомість ресурсів (звітний період 1 ( квітень 2023) Об`єкт: Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (витрати - по факту) на 8 арк.; Розрахунок виробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 на 4 арк.;Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-02 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (електротехнічні рішення) на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-04 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (внутрішні сантехнічні мережі) на 3 арк.; Акт №2 від 25.04.2023 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2023 року на 5 арк.; Підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: поточний ремонт зовнішніх мереж адміністративної будівлі за адресою : АДРЕСА_2 (витрати- по факту) (звітний період 1 квітень 2023) на 5 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №06-01-01 на зовнішні мережі водопостачання на 3 арк.; Акт №3 від 07.06.2023 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2023 року на 17 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 на 2 арк.;Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (загальнобудівельні роботи ) на 4 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-02 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (електротехнічні рішення ) на 2 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-03 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (вентиляція та опалення) на 2 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-04 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (внутрішні сантехнічні мережі) на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-05 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (кабельна мережа інтернет) на 2 арк.; Підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: поточний ремонт зовнішніх мереж адміністративної будівлі за адресою : АДРЕСА_2 (витрати- по факту) (звітний період 2 (травень 2023) на 12 арк.; Акт №4 від 07.06.2023 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2023 року на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на Поточний ремонт зовнішніх мереж адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 на 1 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №06-01-01 на Зовнішні мережі водопостачання на 2 арк.; Підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: поточний ремонт зовнішніх мереж адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (витрати- по факту) (звітний період 2 (травень 2023) на 3 арк.; Довідка від 25.04.2023 про вартість виконаних будівельних робіт за квітень 2023 на 2 арк.; Довідка від 27.06.2023 про вартість виконаних будівельних робіт за червень 2023 на 2 арк.; Договір №4330-Д-68-23 від 25.05.2023 між Департаментом ЖКГ, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради та ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» з додатками (Протокол погодження договірної ціни, договірна ціна, календарний графік надання послуг) на 7 арк.; Додаткова угода №1 від 30.06.2023 до договору №4330-Д-68-23 від 25.05.2023 з додатком (календарний графік надання послуг) на 2 арк.; Акт №1 від 24.07.2023 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2023 року на 7 арк.; Підсумкова відомість ресурсів (звітний період 1 ( червень 2023) Об`єкт: Поточний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі (витрати - по факту) на 7 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в №1 на Поточний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі (звітний період 1 (червень 2023)) на 1 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Поточний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі на 3 арк.; Видаткова накладна №06 від 10.02.2023 на 1 арк. 2 шт.; Видаткова накладна №55 від 23.03.2023 на 1 арк.; Товарно-транспортна накладна №16 від 23.03.2023 на 1 арк.; Видаткова накладна №934 від 27.03.2023 на 1 арк.; Рахунок до сплати №796 від 21.03.2023 на 1 арк.; Видаткова накладна №157 від 30.03.2023 на 1 арк.; Видаткова накладна №3 від 06.04.2023 на 1 арк.; Рахунок-фактура №3 від 06.04.2023 на 1 арк.; Видаткова накладна № 4 від 10 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура від № 4 від 10 квітня 2023р ; Видаткова накладна № 5 від 14 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура від 14 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 6 від 19 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура від 19 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 7 від 22 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура № 7 від 22 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № АБ-001/05, від 03 травня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок фактура АБ-000009 від 18 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Товарно-транспортна накладна № 3/05 від 3 травня 2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 96 від 03.05.2023, на 1 аркуші; Товарно-транспортна накладна № 2 від 03.05.2023, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 8 від 04 травня 2023, на 2 аркушах; Видаткова накладна № АБ-002/05, від 4.05.2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура № АБ-0010, від 18.04.2023 року, на 1 аркуші; Товарно-транспортна накладна № 4/05 від 03.05.2023 року, НА 1 аркуші; Рахунок-фактура № 10 від 08.05.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 10 від 08.05.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 09 від 09 травня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура №09 від 08 травня 2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № АБ-004/05 від 17.05.2023 року, на 1 аркуші; Товарно-транспортна накладна № 07/05 від 17.05.2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура № АБ-000013 від 16.05.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № АБ-003/05 від 17.05.2023 року, на 1 аркуші; Товарно-транспортна накладна № 05/05 від 17.05.2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура № АБ-0000012 від 16.05.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 128 від 05.06.2023 року, на 1 аркуші; ТТН № 4 від 05.06.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 12 від 06.06.2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура № 12 від 06.06.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 128 від 09.06.2023 року, на 1 аркуші; ТТН № Р1208 від 09.06.2023 року, на 1 аркуші ; Договір №4330-Д-50-23 від 03.05.2023 між Департаментом житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради та ПП «ДОСВІД-БУД» з додатками (Протокол погодження договірної ціни, календарний графік виконання робіт, план фінансування, договірна ціна) на 15 арк.; Додаткова угода №1 від 08.12.2023 до Договору №4330-Д-50-23 від 03.05.2023 з додатками (протокол погодження договірної ціни, договірна ціна, ) на 4 арк.; Додаткова угода №2 від 18.12.2023 до Договору №4330-Д-50-23 від 03.05.2023 з додатками (протокол погодження договірної ціни, договірна ціна, план фінансування ) на 4 арк.; Довідка від 08.12.2023 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2023 р. на суму 1927, 83600 гривень на 1 арк.; Довідка від 08.12.2023 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2023 р. на суму 849,53400 гривень на 1 арк.; Акт №3 від 08.12.2023 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 р на 3 арк.; Акт №2 від 08.12.2023 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 р на 28 арк.; Підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: адміністративна будівля (витрати за прийнятими нормами) на 16 арк.; Довідка від 26.07.2023 про вартість виконаних будівельних робіт за липень 2023 на 1 арк.; Акт №1 від 26.07.2023 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2023 на 23 арк.; Акт №2 (додатково до акту №1) від 26.07.2023 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2023 на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на Адмістративна будівля на 1 арк. ; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на загальнобудівельні роботи 1-го поверху на 4 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-02 на загальнобудівельні роботи 2-го поверху на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-03 на загальнобудівельні роботи 3-го поверху на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-04 на електротехнічні рішення на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-05 на водопостачання і водовідведення на 2 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-06 на опалення на 2 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-07 на вентиляція на 2 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-08 на монтаж технологічного обладнання на 2 арк.; Підсумкова відомість ресурсів. Об`єкт: Адміністративна будівля (витрати по факту) на 14 арк.; Видаткова накладна №04 від 01.09.2022 на 1 арк. 2 шт.; Рахунок фактура №04 від 01.09.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №06 від 07.09.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №06 від 07.09.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №12 від 15.09.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №12 від 15.09.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №14 від 23.09.2022 на 1 арк. 2 шт.; Рахунок фактура №14 від 23.09.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №17 від 11.10.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №17 від 11.10.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №18 від 11.10.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №18 від 11.10.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №19 від 14.10.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №19 від 14.10.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №20 від 14.10.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №20 від 14.10.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №22 від 26.10.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №22 від 26.10.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №24 від 26.10.2022 на 1 арк. 2 шт.
Вказані документи оглянуті та визнані речовими доказами у кримінальному провадженні, оскільки можуть містити відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Крім того, у ході проведення досудового розслідування є необхідність у проведенні судових експертиз, предметом дослідження яких можуть бути вилучені документи, речі та предмети.
Слідчий у кримінальному провадженні старший слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ Національної поліції в Рівненській області підполковник поліції ОСОБА_3 подав суду заяву про розгляд клопотання у його відсутність, просив задовольнити.
Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Враховуючи те, що учасники процесуальної дії не з`явились в судове засідання, слідчий суддя вважає за можливим розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, оцінивши їх у сукупності з іншими доказами, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання слід задовольнити із наступних підстав.
Арешт може бути накладено на: нерухоме і рухоме майно, майнові права інтелектуальної власності, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковому вигляді, цінні папери, корпоративні права; майно у вигляді речей, документів, грошей, якщо вони відповідають критеріям, зазначеним у ч. 2 ст. 167 КПК, а саме: підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди; надані особі з метою схилити її до вчинення кримінального правопорушення, фінансування та (або) матеріального забезпечення кримінального правопорушення чи як винагорода за його вчинення; є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом; одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та (або) є доходами від них, або на які було спрямоване кримінальне правопорушення.
Відповідно до ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Згідно ч.2 ст.170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення:
1) збереження речових доказів;
2) спеціальної конфіскації;
3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;
4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.
Статтею 98 КПК України регламентовано, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Як убачається із п.7 ч. 2 ст.131 КПК України, що заходом забезпечення кримінального провадження для досягнення його дієвості є арешт майна.
Враховуючи, те що слідчим доведено, що майно, майно, яке було вилучене 14.08.2024 в ході обшуку за місцем фактичного знаходження документації та інших носіїв щодо здійснення діяльності ПП «ЗАХІД ПРОМБУДСЕРВІС» (ЄДРПОУ 35193635) та ПП «ДОСВІД-БУД» (ЄДРПОУ 35665963) у приміщенні кафе-бару «Околиця» за адресою: АДРЕСА_1 , відповідає критеріям, зазначеним устатті 98, 167 КПК України, тому з метою збереження речових доказів, запобігання знищення, втрати майна, слідчий суддя прийшов до висновку про наявність достатніх підстав для задоволення даного клопотання та накладення арешту.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 98, 131-132, 167, 170-173, 174, 175 КПК України, слідчий суддя -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Накласти арешт на майно, майно, яке було вилучене 14.08.2024 в ході обшуку за місцем фактичного знаходження документації та інших носіїв щодо здійснення діяльності ПП «ЗАХІД ПРОМБУДСЕРВІС» (ЄДРПОУ 35193635) та ПП «ДОСВІД-БУД» (ЄДРПОУ 35665963) у приміщенні кафе-бару «Околиця» за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: Копія Статуту ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» на 18 арк.; Наказ №27-1/02/18 від 27.02.2018 щодо особового складу про виконання обов`язків директора учасником (власником) підприємства на 2 арк.; Наказ №7 про Затвердження переліку посадових інструкцій ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» від 16.11.2020 з додатком на 2 арк.; Наказ №15 про Про внесення змін до штатного розпису ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» від 01.12.2021 на 1 арк.; Штатний розпис ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» від 01.12.2021 на 1 арк.; Штатний розпис ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» від 01.09.2022 на 1 арк.; Посадова інструкція виконавця робіт ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» на 3 арк.; Посадова інструкція інженера з охорони праці ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» на 5 арк.; Посадова інструкція директора ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» на 3 арк.; Наказ №16к від 10.12.2021 ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» про прийняття на роботу ОСОБА_5 на 1 арк.; Копія ID-картки ОСОБА_5 на 1 арк.; Наказ №6к від 03.05.2022 ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» про призначення осіб відповідальних за безпечне виконання будівельних робіт ( ОСОБА_5 ) на 1 арк.; Заява ОСОБА_5 від 10.12.2021 на 1 арк.; Копія диплому ОСОБА_5 на 1 арк.; Копія витягу з ЄДДР щодо реєстрації місця проживання на 1 арк.; Копія - Платіжна інструкція 351277103 від 27.04.2023 на 1 арк.; Копія - Платіжна інструкція 08/06/2023 №140 від 09.06.23 на 1 арк.; Копія - Платіжна інструкція 24/07/2023 №187 від 18.08.23 на 1 арк.; Договір №4330-Д-15-1-23 від 31.03.2023 між Департаментом ЖКГ, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради та ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» з додатками (Протокол погодження договірної ціни, договірна ціна) на 9 арк.; Акт №1 від 25.04.2023 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2023 року на 12 арк.; Підсумкова відомість ресурсів (звітний період 1 ( квітень 2023) Об`єкт: Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (витрати - по факту) на 8 арк.; Розрахунок виробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 на 4 арк.;Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-02 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (електротехнічні рішення) на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-04 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (внутрішні сантехнічні мережі) на 3 арк.; Акт №2 від 25.04.2023 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2023 року на 5 арк.; Підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: поточний ремонт зовнішніх мереж адміністративної будівлі за адресою : АДРЕСА_2 (витрати- по факту) (звітний період 1 квітень 2023) на 5 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №06-01-01 на зовнішні мережі водопостачання на 3 арк.; Акт №3 від 07.06.2023 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2023 року на 17 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 на 2 арк.;Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (загальнобудівельні роботи ) на 4 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-02 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (електротехнічні рішення ) на 2 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-03 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (вентиляція та опалення) на 2 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-04 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (внутрішні сантехнічні мережі) на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-05 на Поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (кабельна мережа інтернет) на 2 арк.; Підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: поточний ремонт зовнішніх мереж адміністративної будівлі за адресою : АДРЕСА_2 (витрати- по факту) (звітний період 2 (травень 2023) на 12 арк.; Акт №4 від 07.06.2023 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2023 року на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на Поточний ремонт зовнішніх мереж адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 на 1 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №06-01-01 на Зовнішні мережі водопостачання на 2 арк.; Підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: поточний ремонт зовнішніх мереж адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_2 (витрати- по факту) (звітний період 2 (травень 2023) на 3 арк.; Довідка від 25.04.2023 про вартість виконаних будівельних робіт за квітень 2023 на 2 арк.; Довідка від 27.06.2023 про вартість виконаних будівельних робіт за червень 2023 на 2 арк.; Договір №4330-Д-68-23 від 25.05.2023 між Департаментом ЖКГ, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради та ПП «ЗАХІД ПРОМБУД СЕРВІС» з додатками (Протокол погодження договірної ціни, договірна ціна, календарний графік надання послуг) на 7 арк.; Додаткова угода №1 від 30.06.2023 до договору №4330-Д-68-23 від 25.05.2023 з додатком (календарний графік надання послуг) на 2 арк.; Акт №1 від 24.07.2023 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2023 року на 7 арк.; Підсумкова відомість ресурсів (звітний період 1 ( червень 2023) Об`єкт: Поточний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі (витрати - по факту) на 7 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в №1 на Поточний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі (звітний період 1 (червень 2023)) на 1 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Поточний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі на 3 арк.; Видаткова накладна №06 від 10.02.2023 на 1 арк. 2 шт.; Видаткова накладна №55 від 23.03.2023 на 1 арк.; Товарно-транспортна накладна №16 від 23.03.2023 на 1 арк.; Видаткова накладна №934 від 27.03.2023 на 1 арк.; Рахунок до сплати №796 від 21.03.2023 на 1 арк.; Видаткова накладна №157 від 30.03.2023 на 1 арк.; Видаткова накладна №3 від 06.04.2023 на 1 арк.; Рахунок-фактура №3 від 06.04.2023 на 1 арк.; Видаткова накладна № 4 від 10 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура від № 4 від 10 квітня 2023р ; Видаткова накладна № 5 від 14 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура від 14 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 6 від 19 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура від 19 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 7 від 22 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура № 7 від 22 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № АБ-001/05, від 03 травня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок фактура АБ-000009 від 18 квітня 2023 року, на 1 аркуші; Товарно-транспортна накладна № 3/05 від 3 травня 2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 96 від 03.05.2023, на 1 аркуші; Товарно-транспортна накладна № 2 від 03.05.2023, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 8 від 04 травня 2023, на 2 аркушах; Видаткова накладна № АБ-002/05, від 4.05.2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура № АБ-0010, від 18.04.2023 року, на 1 аркуші; Товарно-транспортна накладна № 4/05 від 03.05.2023 року, НА 1 аркуші; Рахунок-фактура № 10 від 08.05.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 10 від 08.05.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 09 від 09 травня 2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура №09 від 08 травня 2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № АБ-004/05 від 17.05.2023 року, на 1 аркуші; Товарно-транспортна накладна № 07/05 від 17.05.2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура № АБ-000013 від 16.05.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № АБ-003/05 від 17.05.2023 року, на 1 аркуші; Товарно-транспортна накладна № 05/05 від 17.05.2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура № АБ-0000012 від 16.05.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 128 від 05.06.2023 року, на 1 аркуші; ТТН № 4 від 05.06.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 12 від 06.06.2023 року, на 1 аркуші; Рахунок-фактура № 12 від 06.06.2023 року, на 1 аркуші; Видаткова накладна № 128 від 09.06.2023 року, на 1 аркуші; ТТН № Р1208 від 09.06.2023 року, на 1 аркуші ; Договір №4330-Д-50-23 від 03.05.2023 між Департаментом житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради та ПП «ДОСВІД-БУД» з додатками (Протокол погодження договірної ціни, календарний графік виконання робіт, план фінансування, договірна ціна) на 15 арк.; Додаткова угода №1 від 08.12.2023 до Договору №4330-Д-50-23 від 03.05.2023 з додатками (протокол погодження договірної ціни, договірна ціна, ) на 4 арк.; Додаткова угода №2 від 18.12.2023 до Договору №4330-Д-50-23 від 03.05.2023 з додатками (протокол погодження договірної ціни, договірна ціна, план фінансування ) на 4 арк.; Довідка від 08.12.2023 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2023 р. на суму 1927, 83600 гривень на 1 арк.; Довідка від 08.12.2023 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2023 р. на суму 849,53400 гривень на 1 арк.; Акт №3 від 08.12.2023 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 р на 3 арк.; Акт №2 від 08.12.2023 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 р на 28 арк.; Підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: адміністративна будівля (витрати за прийнятими нормами) на 16 арк.; Довідка від 26.07.2023 про вартість виконаних будівельних робіт за липень 2023 на 1 арк.; Акт №1 від 26.07.2023 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2023 на 23 арк.; Акт №2 (додатково до акту №1) від 26.07.2023 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2023 на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на Адмістративна будівля на 1 арк. ; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на загальнобудівельні роботи 1-го поверху на 4 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-02 на загальнобудівельні роботи 2-го поверху на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-03 на загальнобудівельні роботи 3-го поверху на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-04 на електротехнічні рішення на 3 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-05 на водопостачання і водовідведення на 2 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-06 на опалення на 2 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-07 на вентиляція на 2 арк.; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-08 на монтаж технологічного обладнання на 2 арк.; Підсумкова відомість ресурсів. Об`єкт: Адміністративна будівля (витрати по факту) на 14 арк.; Видаткова накладна №04 від 01.09.2022 на 1 арк. 2 шт.; Рахунок фактура №04 від 01.09.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №06 від 07.09.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №06 від 07.09.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №12 від 15.09.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №12 від 15.09.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №14 від 23.09.2022 на 1 арк. 2 шт.; Рахунок фактура №14 від 23.09.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №17 від 11.10.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №17 від 11.10.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №18 від 11.10.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №18 від 11.10.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №19 від 14.10.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №19 від 14.10.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №20 від 14.10.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №20 від 14.10.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №22 від 26.10.2022 на 1 арк. 2 шт. ; Рахунок фактура №22 від 26.10.2022 на 1 арк.; Видаткова накладна №24 від 26.10.2022 на 1 арк. 2 шт. та позбавити можливості власнику розпоряджатись будь-яким чином вказаним майном та використовувати його до прийняття процесуального рішення у кримінальному провадженні.
Роз`яснити, що відповідно до ч.1ст. 174 КПК України, що підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.
Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.
На ухвалу може бути подана апеляційна скарга до Рівненського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_6
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 19.08.2024 |
Оприлюднено | 23.08.2024 |
Номер документу | 121145283 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні