Ухвала
від 27.08.2024 по справі 908/1403/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 27/124/24

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

27.08.2024 Справа № 908/1403/24

м. Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі судді Дроздової С.С. при секретарі судового засіданні Вака В.С., розглянувши матеріали справи

за позовом: Концерну «Міські теплові мережі» (вул. Героїв полку «Азов», буд. 137, м. Запоріжжя, 69091, ідентифікаційний номер юридичної особи 32121458)

до відповідача: Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради (бул. Гвардійський, буд. 142, м. Запоріжжя, 69091, ідентифікаційний код 05498849)

про стягнення 621 975 грн 46 коп.

за участю представників

від позивача: Науменко М.В., адвокат, довіреність № 817/20-24 від 08.05.2024

від відповідача: Іваниця О.О., адвокат, ордер серія АР № 1174132 від 27.05.2024

вільний слухач: ОСОБА_1, паспорт серія НОМЕР_1 виданий 17.01.2014

УСТАНОВИВ:

Концерн «Міські теплові мережі» звернувся до суду з позовною заявою про стягнення з Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради 621 975 грн 46 коп. заборгованості за спожиту теплову енергію.

Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 09.05.2024 позовні матеріали № 908/1403/24 передано на розгляд судді Дроздовій С.С.

Ухвалою суду від 14.05.2024 прийнято справу № 908/1403/24 до свого провадження суддею Дроздовою С.С., присвоїти справі номер провадження 27/124/24, призначено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання.

15.05.2024 відповідач сформував в системі «Електронний суд» заяву про розгляд справи в порядку загального позовного провадження.

20.05.2024 відповідач сформував в системі «Електронний суд» відзив на позовну заяву, просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 27.05.2024 визначено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, розпочато розгляд справи зі стадії відкриття провадження у справі, призначено підготовче судове засідання на 26.06.2024.

28.05.2024 Комунальним некомерційним підприємством «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради» за допомогою системи «Електронний суд» звернулось Комунальне некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради» з заявою із запереченнями проти розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження та про розгляд справи за участю (присутності) сторін.

07.06.2024 Концерном «Міські теплові мережі» подані письмові пояснення.

11.06.2024 Комунальним некомерційним підприємством «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради» за допомогою системи «Електронний суд» подані до суду заперечення (на відповідь на відзив).

Ухвалою суду від 26.06.2024 викликані у судове засідання 22.07.2024 спеціалісти Концерну «Міські теплові мережі» та Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, для надання суду пояснень щодо стану системи опалення у приміщенні - м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67. Відкладено підготовче провадження, засідання суду призначено на 22.07.2024.

11.07.2024 Комунальним некомерційним підприємством «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради за допомогою системи «Електронний суд» та 12.07.2024 через канцелярію суду, подано до суду клопотання про долучення доказів до матеріалів справи № 908/1403/24, а сам: акту обстеження нерухомого майна розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, яке знаходиться на балансі Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради від 02.07.2024 з додатками. Просить суд відмовити у задоволенні позовної заяви Концерну «Міські теплові мережі».

18.07.2024 Концерном «Міські теплові мережі» за допомогою системи «Електронний суд» подано до суду клопотання про долучення доказів до матеріалів справи № 908/1403/24 акту від 18.07.2024.

Ухвалою суду від 22.07.2024 продовжено строк підготовчого провадження до 27.08.2024, відкладено підготовче засідання на 27.08.2024.

26.08.2024 Комунальним некомерційним підприємством «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради за допомогою системи «Електронний суд» подано до суду клопотання про призначення експертизи (вх.. № 16883/08-08/24 від 27.08.2024).

Судове засідання 27.08.2024 проводилось за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Відповідно до ст. 222 Господарського процесуального кодексу України, Суд під час судового розгляду справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу в порядку, передбаченому Положенням про Єдину судову інформаційно-комунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів). За заявою будь-кого з учасників справи або за ініціативою суду повне фіксування судового засідання здійснюється за допомогою відеозаписувального технічного засобу (за наявності в суді технічної можливості та за відсутності заперечень з боку будь-кого з учасників судового процесу).

Судом з`ясовано у представників сторін про наявність заяв чи клопотань.

27.08.2024 представник відповідача підтримав клопотання про призначення експертизи. Просить суд призначити теплотехнічну експертизу у справі № 908/1403/24, проведення якої доручити Національному науковому центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України (61177, м. Харків, вул. Золочівська, 8-А, е-mail: nncise@nncise.org.ua), та на вирішення експертизи поставити наступні питання:

- який характер пошкоджень, пошкодження теплотехнічного обладнання, систем теплопостачання, теплових установок та мереж в будівлях розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67 ?

- чи дозволяв характер пошкоджень та руйнувань, пошкодження та руйнування теплотехнічного обладнання, систем теплопостачання, теплових установок та мереж, в будівлях розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, постачання та споживання теплової енергії протягом листопада 2021 - вересня 2023 років?

- чи споживалася комунальним некомерційним підприємством «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради теплова енергія в приміщеннях будівель та споруд, розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, протягом листопада 2021 - вересня 2023 років?

- який фактичний обсяг спожитої теплової енергії за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, протягом листопада 2021 - вересня 2023 років?

- чи здатне було наявне обладнання системи опалення (наявні теплоносії, теплотехнічне обладнання, системи теплопостачання, теплові установки та мережі) в приміщеннях будівель за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, забезпечити необхідні параметри технічних та санітарних норм, для експлуатації будівель та функціонування комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради згідно статутної діяльності?

- чи відповідають технічні характеристики наявних теплоносіїв, теплотехнічного обладнання, систем теплопостачання, теплових установок та мереж нормативним вимогам?

В обґрунтування клопотання представник відповідача зазначив, для з`ясування обставин, що мають значення для справи, а саме, додаткового підтвердження технічної неможливості постачання теплової енергії до приміщень за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, протягом листопада 2021 року - серпня 2023 року та неможливості споживання Комунальним некомерційним підприємством «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради теплової енергії в приміщеннях будівель, розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, протягом листопада 2021 року - серпня 2023 року, необхідні спеціальні знання, без яких належно підтвердити та встановити вказані обставини неможливо.

Також, представник пояснив, що при підготовці клопотання, було з`ясовано, що в Україні на даний час єдині експерти які мають ліцензію на проведення теплотехнічної експертизи працюють у Національному науковому центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України.

Представник позивача в судовому засіданні 27.08.2024 усно заперечив проти призначення судової теплотехнічної експертизи.

Право заявляти клопотання є важливим процесуальним правом осіб, які беруть участь у справі. Клопотання можуть стосуватися різних питань щодо розгляду справи повинні бути обґрунтованими.

Розглянувши клопотання про призначення у справі судової експертизи, суд вважає за доцільно призначити у справі № 908/1403/24 теплотехнічну експертизу.

Предметом спору у справі є стягнення з Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради на користь Концерну «Міські теплові мережі» заборгованості за поставлену теплову енергію в сумі 621975 грн 46 коп. у будівлю за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, за період з листопада 2021 року по серпень 2023 року.

Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради в свою чергу вважає позов не обґрунтованим, зазначає, що фактично теплову енергію за адресою м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, 67, не отримувала та тепловою енергією лікарня фактично не користувалася, тому підстави для її оплати лікарнею відсутні. Повідомляє, що 01.06.2021 комісією у складі керівника та працівників Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради було здійснено обстеження нерухомого майна, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, 67, яке згідно рішення Запорізької обласної ради від 18.03.2021 передавалося на баланс лікарні. Обстеженням будівель та споруд було встановлено незадовільний технічний стан нерухомого майна, а саме часткового демонтажу інженерного устаткування: системи водопостачання та каналізації (труб водопостачання та внутрішніх водостоків), центрального опалення (частковий демонтаж трубопроводів сталевих, радіаторів чавунних), вентиляції, електропостачання (відсутні ввідно-розподільчі пристрої, внутрішньобудинкові магістралі з розподільчими щитками, демонтована електропроводка (прихована), вимикачі, розетки, мережа постачання ліфтових установок), системи гасіння пожежі та пожежної сигналізації; сантехічного обладнання, пошкодження штукатурки на стінах, облицювання керамічних плит, пошкодження та демонтаж міжкімнатних дверей, покриття підлоги, значне засмічення, захаращення кімнат та проходів. Експлуатація нерухомого майна можлива лише після проведення капітального ремонту та повного відновлення інженерних мереж. До акту додані фото обстеження. Зазначає, що рішенням тридцять восьмої позачергової сесії Запорізької обласної ради сьомого скликання № 42 від 06.08.2020 встановлено факт розкрадання майна, яке розташоване за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, 67, створено тимчасову контрольну комісію з перевірки даного факту (роздрукована з сайту Запорізької обласної ради копія рішення додається, оригінал наявний у Запорізькій обласній раді), проте подальша інформації з приводу роботи створеної комісії у лікарні відсутня. Також повідомляє, що після встановлення Комунальним некомерційним підприємством «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, після передачі на баланс будівель, розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, 67, їх занедбаності, незадовільного технічного стану, демонтажу інженерного устаткування, зокрема, центрального опалення (частковий демонтаж трубопроводів сталевих, радіаторів чавунних), та неможливості здійснення статутної діяльності за вказаною адресою, 13.10.2021 за вих. № 1705 лікарня звернулася до Концерну «МТМ» з припиненням постачання теплової енергії та виконання видимого розриву. У свою чергу Концерн «Міські теплові мережі» у відповідь надано лист від 22.10.2021 за вих. № 5559/42-8163, згідно якого зазначено, що звернення щодо відключення окремо розташованого нежитлового приміщення по вул. Академіка Амосова буд.67, від послуги з централізованого опалення (теплопостачання) буде передане на розгляд Комісії органу місцевого самоврядування, яка на найближчому засіданні розгляне заяву, та про прийняте рішення буде проінформовано додатково. Відповідача повідомляє, що 03.01.2023 та 14.03.2023 Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради листами №1 та № 344 повторно зверталось до Концерну «Міські теплові мережі» з проханням вжиття заходів щодо приведення у відповідність тепломережі та виконання видимого розриву приміщення лікарні адресою: м. Запоріжжя, вул Академіка Амосова, 67.

Відповідно до ст. 99 ГПК України, суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі для з`ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо;

При призначенні експертизи судом, експерт або експертна установа обирається сторонами за взаємною згодою, а якщо такої згоди не досягнуто у встановлений судом строк, експерта чи експертну установу визначає суд. З урахуванням обставин справи суд має право визначити експерта чи експертну установу самостійно. У разі необхідності може бути призначено декілька експертів для підготовки одного висновку (комісійна або комплексна експертиза).

Питання, з яких має бути проведена експертиза, що призначається судом, визначаються судом.

Учасники справи мають право запропонувати суду питання, роз`яснення яких, на їхню думку, потребує висновку експерта. У разі відхилення або зміни питань, запропонованих учасниками справи, суд зобов`язаний мотивувати таке відхилення або зміну.

Питання, які ставляться експерту, і його висновок з них не можуть виходити за межі спеціальних знань експерта.

Призначений судом експерт невідкладно повинен повідомити суд про неможливість проведення ним експертизи через відсутність у нього необхідних знань або без залучення інших експертів.

Згідно ст. 1 Закону України «Про судову експертизу» судова експертиза - це дослідження на основі спеціальних знань у галузі науки, техніки, мистецтва, ремесла тощо об`єктів, явищ і процесів з метою надання висновку з питань, що є або будуть предметом судового розгляду.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про судову експертизу» судово-експертна діяльність здійснюється на принципах законності, незалежності, об`єктивності і повноти дослідження.

Згідно з п. 2 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 4 від 23.03.2012 р. «Про деякі питання практики призначення судової експертизи» судова експертиза - це дослідження експертом на основі спеціальних знань матеріальних об`єктів, явищ і процесів, які містять інформацію про обставини справи, що перебуває у провадженні, зокрема, суду. Водночас і згідно з частиною першою статті 41 ГПК експертиза призначається для з`ясування питань, що потребують спеціальних знань. Із сукупності наведених норм матеріального і процесуального права вбачається, що неприпустимо ставити перед судовими експертами правові питання, вирішення яких чинним законодавством віднесено до компетенції суду, зокрема, про відповідність окремих нормативних актів вимогам закону, про правову оцінку дій сторін тощо. Судова експертиза призначається лише у разі дійсної потреби у спеціальних знаннях для встановлення фактичних даних, що входять до предмета доказування, тобто у разі, коли висновок експерта не можуть замінити інші засоби доказування. Якщо наявні у справі докази є взаємно суперечливими, їх оцінку в разі необхідності може бути здійснено господарським судом з призначенням відповідної судової експертизи.

Відповідно до п. 17 розділу ІІ Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 26.12.2012 № 1950/5), зі змінами, об`єктами теплотехнічної експертизи є теплотехнічне обладнання та його частини, що виробляють теплову енергію шляхом перетворення механічної, електричної, хімічної енергії; устаткування теплоенергетичного призначення, що використовує теплову енергію для опалення, вентиляції, водопостачання, технологічних, виробничих або комунально-побутових потреб; теплосилові установки, що здійснюють перетворення теплоти в роботу або, навпаки, роботи в теплоту; системи паливо- та теплопостачання та інше інженерно-технічне устаткування або системи перетворення будь-якого виду енергії в теплову; складові частини зазначеного устаткування, в якому відбувається нагрівання; системи охолодження та тепломасообміну речовин у твердому, рідкому та газоподібному агрегатних станах; системи передачі (транспортування, постачання) теплової енергії, системи тепло- та водопостачання (паропроводи, трубопроводи гарячої води) разом з допоміжним обладнанням, що забезпечує транспортування та керування цими процесами; системи утилізації (рекуперації), накопичення (акумуляції) теплової енергії; системи реєстрації параметрів роботи теплотехнічного устаткування; режими роботи (нормальні та аварійні) теплотехнічного устаткування; креслення, технологічні схеми, регламенти роботи теплотехнічного устаткування тощо.

Одним із основних завдань теплотехнічної експертизи є:

- визначення характеристик та параметрів об`єктів, пов`язаних з виробництвом, транспортуванням, постачанням та використанням (споживанням) теплової енергії;

- визначення відповідності теплотехнічного обладнання систем теплопостачання, опалення, вентиляції та кондиціонування вимогам, які встановлені в технічних умовах, нормах, стандартах та правилах;

- визначення технічного стану теплотехнічного обладнання, теплосилових установок, трубопроводів опалення з опалювальними приладами, теплообмінниками та запірно-регулювальною арматурою;

- встановлення причин і наслідків аварій та відмов теплотехнічного обладнання теплоенергетичних установок, які призвели до порушення режимів теплопостачання споживачів;

- встановлення причин і наслідків аварій та відмов досліджуваного устаткування, під час роботи якого відбуваються теплові процеси з відхиленням параметрів цього процесу від штатного;

- встановлення режимів роботи теплових установок та механізму перебігу теплових процесів при технічній експлуатації теплотехнічного обладнання та складових елементів систем теплопостачання;

- встановлення фактичних обставин виникнення та перебігу теплових процесів у теплотехнічному обладнанні, устаткуванні, машинах та механізмах та/або їх складових;

встановлення обсягу використання теплоти та/або палива на опалення, вентиляцію, водопостачання, технологічні, виробничі потреби.

Перед теплотехнічною експертизою можуть ставитись й інші завдання, якщо для їх розв`язання необхідні спеціальні знання в галузі теплотехніки та енергоефективних технологій. Спеціальні знання в галузі теплотехніки можуть також застосовуватись при комплексному вирішенні питань, де потрібно застосування спеціальних знань за іншими експертними спеціальностями.

Згідно ст. 100 ГПК України, про призначення експертизи суд постановляє ухвалу, в якій зазначає підстави проведення експертизи, питання, з яких експерт має надати суду висновок, особу (осіб), якій доручено проведення експертизи, перелік матеріалів, що надаються для дослідження, та інші дані, які мають значення для проведення експертизи.

Ухвала про призначення експертизи направляється особам, яким доручено проведення експертизи, та учасникам справи. Об`єкти та матеріали, що підлягають дослідженню, направляються особі, якій доручено проведення експертизи (провідному експерту або експертній установі).

Для повного, об`єктивного та всебічного розгляду спору, враховуючи предмет позову, клопотання відповідача щодо призначення судової теплотехнічної експертизи задовольняється, в порядку ст. 99 ГПК України призначається судова теплотехнічна експертиза у справі № 908/1403/24.

На вирішення судової теплотехнічної експертизи поставити питання:

- Який характер пошкоджень, пошкодження теплотехнічного обладнання, систем теплопостачання, теплових установок та мереж в будівлях розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67 ?

- Чи дозволяв характер пошкоджень та руйнувань, пошкодження та руйнування теплотехнічного обладнання, систем теплопостачання, теплових установок та мереж, в будівлях розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, постачання та споживання теплової енергії протягом листопада 2021 - вересня 2023 років?

- Чи споживалася комунальним некомерційним підприємством «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради теплова енергія в приміщеннях будівель та споруд, розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, протягом листопада 2021 - вересня 2023 років?

- Який фактичний обсяг спожитої теплової енергії за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, протягом листопада 2021 - вересня 2023 років?

- Чи здатне було наявне обладнання системи опалення (наявні теплоносії, теплотехнічне обладнання, системи теплопостачання, теплові установки та мережі) в приміщеннях будівель за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, забезпечити необхідні параметри технічних та санітарних норм, для експлуатації будівель та функціонування комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради згідно статутної діяльності?

- Чи відповідають технічні характеристики наявних теплоносіїв, теплотехнічного обладнання, систем теплопостачання, теплових установок та мереж нормативним вимогам?

Згідно п. 5 ст. 100 ГПК України, в ухвалі про призначення експертизи суд попереджає експерта про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків.

Пунктом 6 ст. 100 ГПК України передбачено, що у разі виникнення сумніву щодо змісту та обсягу доручення призначений судом експерт невідкладно подає суду клопотання щодо його уточнення або повідомляє суд про неможливість проведення ним експертизи за поставленими питаннями.

Проведення судової теплотехнічної експертизи доручити експертам Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України (61177, м. Харків, вул. Золочівська, 8-А, е-mail: nncise@nncise.org.ua).

Відповідно до ст. 103 ГПК України, у разі якщо суд призначив проведення експертизи експертній установі, керівник такої установи доручає проведення експертизи одному або декільком експертам. Ці експерти надають висновок від свого імені і несуть за нього особисту відповідальність. Експерт повинен забезпечити збереження об`єкта експертизи.

Частинами 1, 2, 4, 8 ст. 98 ГПК України передбачено, що висновок експерта - це докладний опис проведених експертом досліджень, зроблені у результаті них висновки та обґрунтовані відповіді на питання, поставлені експертові, складений у порядку, визначеному законодавством. Предметом висновку експерта може бути дослідження обставин, які входять до предмета доказування та встановлення яких потребує наявних у експерта спеціальних знань. Предметом висновку експерта не можуть бути питання права. Висновок експерта викладається у письмовій формі і приєднується до справи. Якщо експерт під час підготовки висновку встановить обставини, що мають значення для справи, з приводу яких йому не були поставлені питання, він має право включити до висновку свої міркування про ці обставини.

Відповідно до ч. 2 п. 1 ст. 228 ГПК України суд може за заявою учасника справи, а також з власної ініціативи зупинити провадження у справі у випадках призначення судом експертизи.

Враховуючи те, що матеріали справи направляються до експертної установи, що унеможливлює подальший розгляд справи, провадження у справі № 908/1403/24 підлягає зупиненню згідно з п. 1 ч. 2 ст. 228 Господарського процесуального кодексу України.

Витрати по оплаті експертизи покладаються на відповідача, як ініціатора призначення експертизи.

Керуючись ст. ст. 42, 46, 69, 98, 99, 100, 228, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Клопотання Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради про призначення судової теплотехнічної експертизи задовольнити.

2. Призначити у справі № 908/1403/24 судову теплотехнічну експертизу.

3. На вирішення судової теплотехнічної експертизи поставити наступні питання:

- Який характер пошкоджень, пошкодження теплотехнічного обладнання, систем теплопостачання, теплових установок та мереж в будівлях розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67 ?

- Чи дозволяв характер пошкоджень та руйнувань, пошкодження та руйнування теплотехнічного обладнання, систем теплопостачання, теплових установок та мереж, в будівлях розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, постачання та споживання теплової енергії протягом листопада 2021 - вересня 2023 років?

- Чи споживалася комунальним некомерційним підприємством «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради теплова енергія в приміщеннях будівель та споруд, розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, протягом листопада 2021 - вересня 2023 років?

- Який фактичний обсяг спожитої теплової енергії за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, протягом листопада 2021 - вересня 2023 років?

- Чи здатне було наявне обладнання системи опалення (наявні теплоносії, теплотехнічне обладнання, системи теплопостачання, теплові установки та мережі) в приміщеннях будівель за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, забезпечити необхідні параметри технічних та санітарних норм, для експлуатації будівель та функціонування комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради згідно статутної діяльності?

- Чи відповідають технічні характеристики наявних теплоносіїв, теплотехнічного обладнання, систем теплопостачання, теплових установок та мереж нормативним вимогам?

4. Проведення судової теплотехнічної експертизи доручити експертам Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України (61177, м. Харків, вул. Золочівська, 8-А, е-mail: nncise@nncise.org.ua)

5. Витрати з виконання судової теплотехнічної експертизи покладаються на Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради.

6. Попередити експертів про відповідальність, передбачену Законом України «Про судову експертизу» та ст. ст. 384, 385 Кримінального кодексу України за завідомо неправдивий висновок, а також за відмову без поважних причин від виконання покладених на них обов`язків.

7. Зобов`язати експертів Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України надіслати висновок експерта у письмовій формі для приєднання до матеріалів справи, відповідно до п. 4 ст. 98 ГПК України.

8. Зупинити провадження у справі № 908/1403/24 до отримання результатів судової теплотехнічної експертизи та надходження матеріалів справи № 908/1403/24 до Господарського суду Запорізької області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення 27.08.2024 та може бути оскаржена в апеляційному порядку.

Повний текст ухвали складено та підписано 03.09.2024.

Повний текст ухвали розміщено в Єдиному державному реєстрі судових рішень за веб-адресою у мережі Інтернет за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua.

Суддя С.С. Дроздова

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення27.08.2024
Оприлюднено06.09.2024
Номер документу121401407
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг енергоносіїв

Судовий реєстр по справі —908/1403/24

Ухвала від 18.11.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

Ухвала від 11.11.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

Ухвала від 27.08.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

Ухвала від 22.07.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

Ухвала від 26.06.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

Ухвала від 27.05.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

Ухвала від 14.05.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні