Справа №:755/14627/24
Провадження №: 1-кс/755/2835/24
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"30" серпня 2024 р. слідча суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого - криміналіста 3 відділу СУ ГУ СБУ в Автономній Республіці Крим ОСОБА_3 , погоджене прокурором прокуратури АР Крим та міста Севастополя ОСОБА_4 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 42024010000000024 від 01.03.2024, за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України,
в с т а н о в и л а :
слідчий - криміналіст 3 відділу СУ ГУ СБУ в Автономній Республіці Крим ОСОБА_3 , за погодженням прокурора прокуратури АР Крим та міста Севастополя ОСОБА_4 , звернувся до слідчої судді з клопотанням про арешт майна, власником якого є громадянин України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН: НОМЕР_1 , шляхом позбавлення права на відчуження наступного майна, а саме: земельну ділянку, кадастровий номер 8536900000:09:001:0023, м. Севастополь, Нахімовський район, смт Кача, площею: 0.0600 га, надана для індивідуального дачного будівництва, іпотекодержатель: Відкрите акціонерне товариство «Морський транспортний банк» (Код.: НОМЕР_2 ), іпотекодавець: ОСОБА_5 Код: АДРЕСА_1 ; земельну ділянку, кадастровий номер 0124783800:01:003:0293, АДРЕСА_2 , площею : 805.6100 кв. м, цільове призначення: 1.8, право власності - ОСОБА_5 (Приватна власність); автомобіль, марки «LINCOLN EXCALIBUR», рік випуску 1997, номер та серія знака НОМЕР_3 , VIN: НОМЕР_4 , код кольору-колір: 11 - білий, місце реєстрації: Хмельницька область, дата реєстрації 21.03.2014.
Мотивуючи клопотання, слідчий посилається на те, що слідчим управлінням Головного управління Служби безпеки України в Автономній Республіці Крим за процесуального керівництва прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024010000000024, відомості про яке внесені 01.03.2024 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України.
Досудовим розслідування встановлено, що в період 19-22 лютого 2014 року, російська федерація (далі - рф), використовуючи загострення політико-соціальної напруженості в Україні як привід для вторгнення на її суверенну територію, в порушення міжнародно-правових норм, у т.ч. Договору про дружбу, співпрацю та партнерство між Україною та РФ, Конституції України, із застосуванням кадрових військових підрозділів своїх збройних сил, а також підконтрольних уряду РФ проросійських політичних та інших організацій та об`єднань, вчинила захоплення адміністративних будівель органів державної влади України в Автономній Республіці Крим, блокування українських військових частин, а також організацію і проведення незаконного «референдуму щодо самовизначення Криму» на території Кримського півострова, із заздалегідь відомим та підконтрольним РФ результатом, який в подальшому став формальною підставою для прийняття незаконного рішення про включення до складу РФ території АР Крим і міста Севастополя на правах суб`єктів федерації.
Внаслідок збройної агресії з боку російської федерації із 20.02.2014на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя військовослужбовцями збройних сил російської федерації встановлено ефективний контроль як над територією Кримського півострова, так і за діяльністю розташованих там органів влади, чим фактично здійснено тимчасову окупацію вказаної території України.
Законом України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014, зокрема ст. ст. 1-3 визначено, що сухопутна територія Автономної Республіки Крим та міста Севастополя є тимчасово окупованою внаслідок збройної агресії Російської Федерації з 20 лютого 2014 року.
Для реалізації окупаційного плану РФ на території півострова Крим, не раніше березня 2014 року розроблено ряд нормативно-правових актів РФ для «легалізації» факту окупації півострова Крим та створення на останньому окупаційних адміністрацій, незаконно створених органів державної влади РФ.
Крім того, РФ утворила на окупованій території України в АР Крим федеральні органи державної влади РФ, правоохоронні органи та органи судової системи, місцевого самоврядування з метою становлення і зміцнення окупаційної влади РФ та недопущення контролю України над цією територією.
У подальшому, у зв`язку з повномасштабним вторгненням РФ на Україну, Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан з 05 год. 30 хв. 24.02.2022, строком на 30 діб, який у подальшому продовжувався відповідними Указами Президента до теперішнього часу.
Разом з цим встановлено, що громадянин України ОСОБА_5 , діючи з прямим умислом та усвідомлюючи протиправний характер свого діяння, передбачаючи його суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, всупереч чинному законодавству України, 15.11.2021, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, зареєструвався відповідно до законодавства РФ як приватний підприємець « ОСОБА_5 » (рос. - индивидуальный предприниматель « ОСОБА_5 ») юридична адреса: АДРЕСА_3 , ІПП НОМЕР_6 ).
В подальшому, в невстановлений досудовим розслідуванням час та в невстановленому місці, ОСОБА_5 , будучи обізнаним про необхідність реєстрації на порталі РФ щодо державних закупівель відповідно до федерального закону РФ від 05.04.2013 № 44-Ф3 «Про контрактну систему в сфері закупівель товарів, робіт, послуг для забезпечення державних і муніципальних потреб» з метою організації провадження господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором та незаконними органами влади створеними на тимчасово окупованій території, здійснив реєстрацію ПП « ОСОБА_5 » на «Офіційному сайті єдиної інформаційної системи в сфері закупівель в інформаційно-телекомунікаційній мережі інтернет» http://zakupki.gov.ru,
Зазначений сайт, відповідно до інформації, розміщеної на ньому, «призначений для забезпечення вільного доступу до повної і достовірної інформації про контрактну систему закупівель і закупівлю товару, робіт, послуг окремим видами юридичних осіб, а також для формування, опрацювання і зберігання такої інформації».
Також на сайті відзначено, що «Порядок розміщення інформації на Офіційному ЕИС та її утримання регламентується Федеральним законом від 05.04.2013 № 44-Ф3 «Про контрактну систему в сфері закупівель товарів, робіт, послуг для забезпечення державних і муніципальних потреб» та федеральним законом РФ від 18.07.2011 № 223-Ф3 «Про закупівлі товарів, робіт, послуг окремими видами юридичних осіб», а також існуючими підзаконними актами (http://zakupki.gov.ru)»».
ОСОБА_5 добровільно, з власної ініціативи, знаючи, що контрагентами у таких договорах є бюджетні підприємства, установи та організації країни-агресора - РФ, діючи без довіреності від імені юридичної особи ПП « ОСОБА_5 », усвідомлюючи та достовірно знаючи про факт тимчасової окупації АР Крим та міста Севастополя та заборону здійснення будь-якої господарської діяльності у співпраці з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора, перебуваючи на тимчасово окупованій території України, у м. Сімферополь, уклав контракт № 39/КПЦ2022 від 03.06.2022 з т.зв. « Державним бюджетним освітнім закладом додаткової освіти Республіки Крим « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (рос.- «Государственным бюджетным образовательным учреждением дополнительного образования Республики Крым «Региональным центром по подготовке к военной службе и военно-патриотическому воспитанию») юридична адреса: АДРЕСА_4 , ІПП НОМЕР_7 , ОДРН 1159102101180) щодо надання послуг з міжміських пасажирських перевезень на суму 2 000 000 російських рублів.
Відповідно до п. 1.3. статуту т.зв. «Державного бюджетного освітнього закладу додаткової освіти Республіки Крим « ІНФОРМАЦІЯ_2 » засновником установи і власником її майна є «Республіка Крим». Функції та повноваження засновника виконує « Міністерство освіти, науки і молоді Республіки Крим ».
У пункті 2.1 статуту відзначено, що ціллю і предметом діяльності установи є методичне забезпечення отримання громадянами початкових знань у сфері оборони та підготовка їх по основам військової служби.
Пунктом 2.3. статуту передбачено, що установа виконує державне замовлення, яке формується та затверджується засновником.
Відповідно до федерального закону «Про контрактну систему в сфері закупівель товарів, робіт, послуг для забезпечення державних і муніципальних потреб» № 44-ФЗ від 05.04.2013, спільно підписаний з службовими особами т.зв. «Державного бюджетного освітнього закладу додаткової освіти Республіки Крим « ІНФОРМАЦІЯ_2 » контракт передбачав надання послуг з міжміських пасажирських перевезень з моменту його укладання, тобто з 03.06.2022 до 25.12.2022.
Відповідно до «Протоколу комісії щодо отримання товару» № 18 від 26.12.2022, № 17 від 18.12.2022, № 14 від 29.11.2022, № 15 від 29.11.2022, № 13 від 29.11.2022, № 16 від 05.12.2022, № 12 від 25.11.2022, № 11 від 14.11.2022, № 7 від 06.11.2022, № 9 від 07.11.2022, № 8 від 07.11.2022, № 6 від 02.10.2022, № 5 від 19.09.2022, № 3 від 19.08.2022, № 2 від 15.08.2022, № 1 від 18.06.2022 ПП « ОСОБА_5 », виконав умови контракту укладеного із т.зв. «Державним бюджетним освітнім закладом додаткової освіти Республіки Крим « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та здійснено послуги з міжміських пасажирських перевезень на суму 2 000 000 російських рублів чим довів свій злочинний умисел, направлений на провадження господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора, до кінця.
Вказане підтверджується наявністю інформації, розміщеної у відкритому доступі в інформаційно-телекомунікаційній мережі інтернет на «Офіційному сайті єдиної інформаційної системи в сфері закупівель».
Таким чином, ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , обґрунтовано підозрюється у провадженні господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України.
16.05.2024 складено повідомлення про підозру ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України.
Згідно зі ст. 42 КПК України підозрюваним є особа, якій у порядку, передбаченому ст. ст. 276-279 цього Кодексу, повідомлено про підозру, або особа, щодо якої складено повідомлення про підозру, однак його не вручено йому внаслідок не встановлення місцезнаходження особи, проте вжито заходів для вручення у спосіб, передбачений цим Кодексом для вручення повідомлень.
18.05.2024 в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження - газеті «Урядовий кур`єр» та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора, було опубліковано повідомлення про підозру ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України та повістку про виклик останнього до СУ ГУ СБУ в АР Крим на 22.05.2024, 23.05.2024 та 24.05.2024 в період часу з 09 год. 00 хв. по 17 год. 00 хв. для вручення письмового повідомлення про підозру та проведення інших слідчих (процесуальних) дій.
Крім того, 24.07.2024 складено повідомлення про зміну підозри ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України.
27.07.2024 в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження - газеті «Урядовий кур`єр» та 26.07.2024 на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора, було опубліковано повідомлення про зміну підозри ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України та повістку про виклик останнього до СУ ГУ СБУ в АР Крим на 31.07.2024 в період часу з 09 год 00 хв. по 17 год 00 хв. для вручення письмового повідомлення про зміну підозри та проведення інших слідчих (процесуальних) дій. 22.05.2024 фотозображення повісток та повідомлення про підозру направлене ОСОБА_5 за допомогою «WatsApp» та «Telegram».
Однак, останній на виклик не з`явився та не повідомив про причини свого неприбуття, жодних заяв чи клопотань про перенесення часу проведення процесуальних дій до органу досудового розслідування не надав. У зв`язку із викладеним, у органу досудового розслідування існують вагомі підстави вважати, що останній переховується від органу досудового розслідування та суду.
Повідомлення про підозру та зміну підозри ОСОБА_5 особисто не вручено, проте вжито заходів для вручення у спосіб, передбачений КПК України для вручення повідомлень.
Одночасно з цим, 23.05.2024 повідомлення про підозру ОСОБА_5 вручено його захиснику у вказаному кримінальному провадженні - адвокату ОСОБА_6 .
Згідно з ч. 9 ст. 135 КПК України, повістка про виклик особи, стосовно якої існують достатні підстави вважати, що така особа виїхала та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою - агресором, у випадку обґрунтованої неможливості вручення їй такої повістки згідно з частинами першою, другою, четвертою - сьомою цієї статті, публікується в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.
Особа, зазначена в абзаці першому цієї частини, вважається такою,яка належним чином повідомлена про виклик, з моменту опублікування повістки про її виклик у засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.
У зв`язку із викладеним, у органу досудового розслідування існують вагомі підстави вважати, що громадянин України ОСОБА_5 ,переховується від органу досудового розслідування та суду.
27.05.2024 у зв`язку з тим, що підозрюваний переховується від органів слідства та суду з метою ухилення від кримінальної відповідальності та його місцезнаходження невідоме, підозрюваного ОСОБА_5 , оголошено в розшук.
В свою чергу, санкція ч. 4 ст. 111-1 КК України, передбачає конфіскацію майна, як вид додаткового покарання.
Документами, які підтверджують право власності на майно, що арештовується, є відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Державний реєстр іпотек) та відомості з Єдиного державного реєстру транспортних засобів.
Згідно даних реєстрів громадянину України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН: НОМЕР_1 , належить:
земельна ділянка, кадастровий номер8536900000:09:001:0023, м. Севастополь, Нахімовський район, смт Кача, площею : 0.0600 га., надана для індивідуального дачного будівництва, іпотекодержатель: Відкрите акціонерне товариство «Морський транспортний банк» (Код.: НОМЕР_2 ), іпотекодавець: ОСОБА_5 Код: АДРЕСА_1 .
земельна ділянка, кадастровий номер 0124783800:01:003:0293, АДРЕСА_2 , площею : 805.6100 кв. м, цільове призначення: 1.8, право власності - ОСОБА_5 (Приватна власність).
автомобіль, марки «LINCOLN EXCALIBUR», рік випуску 1997, номер та серія знака НОМЕР_3 , VIN: НОМЕР_4 , код кольору-колір: 11 - білий, місце реєстрації: Хмельницька область , дата реєстрації 21.03.2014.
Застосування зазначених обмежень надасть змогу зберегти майно, унеможливить його подальше приховання, відчуження, та забезпечити конфіскацію майна як виду додаткового покарання.
Крім того, арешт майна є важливим елементом здійснення завдань кримінального провадження, своєчасне застосування якого може запобігти непоправним негативним наслідкам при розслідуванні кримінального правопорушення. Для ефективного розслідування орган досудового розслідування має потребу у збережені цього майна до встановлення фактичних обставин вчинення злочинів.
Таким чином, з метою запобігання можливості приховування та відчуження цього майна, необхідно накласти арешт із забороною вчиняти будь-які дії щодо відчуження, розпорядження та користування вказаним майном.
Крім того, з метою забезпечення арешту майна, запобігання зникненню, втрати або пошкодження арештованого майна та забезпечення його схоронності, дане клопотання просить розглянути без повідомлення власника даного майна.
Слідчий - криміналіст 3 відділу СУ ГУ СБУ в Автономній Республіці Крим ОСОБА_3 , у судове засідання не з`явився, подав до суду заяву про розгляд клопотання про арешт майна без його участі, заявлені вимоги підтримує, просить задовольнити.
Враховуючи те, що майно, на яке слідчий просить накласти арешт, не було тимчасово вилучене, крім того, слідчим зазначаються ризики того, що з майном можуть вчинятися дії з його подальшого відчуження, тому з метою забезпечення арешту майна, розгляд клопотання в силу ч. 2 ст. 172 КПК України можливо здійснити без повідомлення власника майна.
Слідча суддя, вивчивши клопотання,дослідивши матеріали додані до клопотання, дійшла такого висновку.
Слідчою суддею встановлено, що згідно постанови Генерального прокурора ОСОБА_7 від 22.03.2024 про визначення підслідності кримінального правопорушення у кримінальному провадженні, визначено підслідність кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України, у кримінальному провадженні № 42024010000000024 від 01.03.2024 за СУ ГУ СБУ в АР Крим.
Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 131 КПК України, арешт майна є заходом забезпечення кримінального провадження.
Згідно з положеннями п. 1 ч. 2 ст. 132 КПК України, клопотання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження на підставі ухвали слідчого судді подається до місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування, якщо інше не передбачено пунктом 2 цієї частини.
Як вбачається з долученої до матеріалів клопотання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, слідче управління Головного управління Служби безпеки України в Автономній Республіці Крим знаходиться за адресою: вул. Юрія Поправки, 14 А, м. Київ. Відтак, клопотання подано за правилами підсудності.
Відповідно до ч. 1, 2ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Згідно з положеннями ч. 5 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
Відповідно до ч. 1 ст. 42 КПК України, підозрюваним є особа, якій у порядку, передбаченому статтями 276-279 цього Кодексу, повідомлено про підозру, особа, яка затримана за підозрою у вчиненні кримінального правопорушення, або особа, щодо якої складено повідомлення про підозру, однак його не вручено їй внаслідок не встановлення місцезнаходження особи, проте вжито заходів для вручення у спосіб, передбачений цим Кодексом для вручення повідомлень.
16 травня 2024 року складено та погоджено повідомлення про підозру ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України. Як вбачається з долучених до клопотання матеріалів кримінального провадження, слідчим вживались заходи для вручення у спосіб, передбачений КПК України вказаної вище підозри.
Разом з тим, органом досудового розслідування у загальнодержавному засобі масової інформації - газеті «Урядовий кур`єр» 18.05.2024 № 102 ( НОМЕР_9 ), розміщено повідомлення про підозру та повістку про виклик ОСОБА_5 на 22.05.2024, 23.05.2024 та 24.05.2024 до СУ ГУ СБУ в АР Крим у кримінальному провадженні для повідомлення про підозру та проведення за його участю необхідних слідчих та процесуальних дій у кримінальному провадженні, роз`яснено наслідки неприбуття.
Аналогічно повістки про виклик ОСОБА_5 розміщено на офіційному сайті Офісу Генерального прокурора від 17.05.2024 про прибуття до СУ ГУ СБУ в АР Крим для повідомлення про підозру та проведення необхідних слідчих та процесуальних дій у кримінальному провадженні.
Надалі, 24 липня 2024 року складено та погоджено повідомлення про зміну підозри. ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України. Органом досудового розслідування у загальнодержавному засобі масової інформації - газеті «Урядовий кур`єр» 27.07.2024 № 152 ( НОМЕР_10 ) та на офіційному сайті Офісу Генерального прокурора від 26.07.2024 розміщено повідомлення про зміну підозри ОСОБА_5 .
Відтак, ОСОБА_5 набув статусу підозрюваного у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України.
Санкцією ч. 4 ст. 111-1 КК України передбачене додаткове покарання у виді конфіскації майна.
Отже, у разі доведення винуватості ОСОБА_5 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України, майно, яке належить на праві приватної власності підозрюваній, згідно вироку суду, може бути конфісковано у дохід держави.
Слідчою суддею не встановлено, що клопотання суперечить вищезазначеним вимогам КПК України, тобто не містить правових підстав для арешту майна, достатності доказів, що вказують на вчинення кримінального правопорушення, вказівки на розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження або не є пропорційним, тобто не відповідає тяжкості правопорушення і становитиме особистий і надмірний тягар для володільця майна, тому підлягає задоволенню шляхом накладення арешту на вищевказану квартиру та автомобіль.
Згідно ч. 4 ст. 173 КПК України у разі задоволення клопотання слідчий суддя, суд застосовує найменш обтяжливий спосіб арешту майна. Слідчий суддя, суд зобов`язаний застосувати такий спосіб арешту майна, який не призведе до зупинення або надмірного обмеження правомірної підприємницької діяльності особи, або інших наслідків, які суттєво позначаються на інтересах інших осіб.
Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, підозрюваний ОСОБА_5 є власником земельної ділянки, кадастровий номер 8536900000:09:001:0023, м. Севастополь, Нахімовський район, смт Кача, площею: 0.0600 га., надана для індивідуального дачного будівництва, іпотекодержатель: Відкрите акціонерне товариство «Морський транспортний банк» (Код.: НОМЕР_2 ), іпотекодавець: ОСОБА_5 , Код: АДРЕСА_1 .
Згідно з інформацією з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, земельна ділянка, кадастровий номер 0124783800:01:003:0293, АДРЕСА_2 , площею: 805.6100 кв. м, цільове призначення: 1.8, належить на праві приватної власності - ОСОБА_5 .
Відповідно до відомостей, наданих Головним сервісним центром МВС з Єдиного державного реєстру транспортних засобів, автомобіль марки «LINCOLN EXCALIBUR», рік випуску 1997, номер та серія знака НОМЕР_3 , VIN: НОМЕР_4 , код кольору-колір: 11 - білий, місце реєстрації: Хмельницька область , дата реєстрації 21.03.2014, належить ОСОБА_5 .
Як вбачається з тексту поданого клопотання, слідчий просить накласти арешт на майно із забороною вчиняти будь-які дії щодо відчуження, розпорядження та користування вказаним майном.
Взявши до уваги вищевикладене, кваліфікацію кримінального правопорушення за фактом вчинення якого розслідується кримінальне провадження та в межах якого подано дане клопотання, враховуючи наслідки від вжиття такого заходу забезпечення кримінального провадження для інших осіб, а також забезпечуючи розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, слідча суддя приходить до висновку, що вимога слідчого є обґрунтованою, а відтак найменш обтяжливим способом арешту майна за даних обставин є заборона користування, розпорядження та відчуження.
Отже, враховуючи вищевикладене, клопотання слідчого про накладення арешту на майно, яке належить підозрюваному ОСОБА_5 із забороною відчуження, розпорядження та користування вказаним майном, підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. 170-173, 175,309, 372, ст. 392, ст. 532 КПК України, слідча суддя
п о с т а н о в и л а :
клопотання слідчого - криміналіста 3 відділу СУ ГУ СБУ в Автономній Республіці Крим ОСОБА_3 , погоджене прокурором прокуратури АР Крим та міста Севастополя ОСОБА_4 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 42024010000000024 від 01.03.2024, за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України - задовольнити.
Накласти арешт на майно, яке належить на праві власності ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН: НОМЕР_1 , шляхом заборони відчуження, розпорядження та користування, а саме на:
земельну ділянку, надану для індивідуального дачного будівництва, кадастровий номер 8536900000:09:001:0023, площею 0.0600 га, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_5 , іпотекодержатель: Відкрите акціонерне товариство «Морський транспортний банк», іпотекодавець: ОСОБА_5 ;
земельну ділянку, кадастровий номер 0124783800:01:003:0293, площею: 805.6100 кв. м, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , цільове призначення: 1.8, право власності - ОСОБА_5 (Приватна власність);
автомобіль марки «LINCOLN EXCALIBUR», 1997 року випуску, номер державної реєстраціїНОМЕР_3 , VIN: НОМЕР_4 , білого кольору, місце реєстрації: Хмельницька область , дата реєстрації 21.03.2014.
Заборонити державним реєстраторам та органам державної реєстрації прав (в тому числі, але не виключно Міністерству юстиції України та його територіальним органам), виконавчим органам сільських, селищних та міських рад, Київській міській, районним у місті Києві державним адміністраціям, акредитованим суб`єктам, нотаріусам, іншим особам та органам, які виконують функції державного реєстратора, вчиняти реєстраційні дії щодо: земельної ділянки, наданої для індивідуального дачного будівництва, кадастровий номер 8536900000:09:001:0023, площею 0.0600 га, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_5 , іпотекодержатель: Відкрите акціонерне товариство «Морський транспортний банк», іпотекодавець: ОСОБА_5 ; та земельної ділянки, кадастровий номер 0124783800:01:003:0293, площею: 805.6100 кв. м, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , цільове призначення: 1.8, право власності - ОСОБА_5 (Приватна власність);
Заборонити територіальним органам з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ України (сервісним центрам МВС) та центрам надання адміністративних послуг, вчиняти реєстраційні дії стосовно: автомобіля марки «LINCOLN EXCALIBUR», 1997 року випуску, номер державної реєстраціїНОМЕР_3 , VIN: НОМЕР_4 , білого кольору, місце реєстрації: Хмельницька область , дата реєстрації 21.03.2014.
Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчих СУ ГУ СБУ в АР Крим, які здійснюють досудове розслідування та прокурорів, які здійснюють процесуальне керівництво.
Ухвала підлягає негайному виконанню.
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з моменту її оголошення.
Роз`яснити сторонам кримінального провадження, що підозрюваний, захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково, арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування за їх клопотанням, якщо вони доведуть, що в подальшому в застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.
Слідча суддя: ОСОБА_1
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2024 |
Оприлюднено | 09.09.2024 |
Номер документу | 121407851 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Дніпровський районний суд міста Києва
Левко В. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні