Справа № 645/470/21
Провадження № 1-кс/645/1295/24
У Х В А Л А
іменем України
10 вересня 2024 року м. Харків
Слідчий суддяФрунзенського районногосуду м.Харкова ОСОБА_1 ,при секретарісудових засідань ОСОБА_2 , особа, яка подала клопотання - старший слідчий СВ відділу поліції № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській ОСОБА_3 для розглядуклопотання неприбула,розглянув в залі судових засідань в приміщенні суду клопотання старшого слідчого СВ відділу поліції № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № № 42020221050000110 від 18.08.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 15 ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 190, ч. 5 ст. 191 КК України,-
Встановив:
Старший слідчий СВ відділу поліції № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 звернулася до Фрунзенського районного суду м. Харкова з клопотанням, погодженим з прокурором Немишлянської окружної прокуратури м.Харкова ОСОБА_4 , в якому просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, а саме до реєстраційної справи дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , за адресою: АДРЕСА_1 та можливість вилучення належним чином завірених копій її матеріалів (здійснення їх виїмки).
В обгрунтування клопотання зазначила, що в провадженні СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області перебуває кримінальне провадження № 42020221050000110 від 18.08.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 15 ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 190, ч. 5
ст. 191 КК України. Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється групою прокурорів Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова.
Встановлено, що постановою від 17.04.1936 ІНФОРМАЦІЯ_3 » на ІНФОРМАЦІЯ_4 ) та її організації покладено керівництво роботою в галузі туризму, що стало підставою для створення мережі туристично-екскурсійних закладів профспілок, які в ІНФОРМАЦІЯ_5 перебували у складі ІНФОРМАЦІЯ_6 .
Постановою від 20.07.1962 Президії ВЦРПС центральні, республіканські, краєві і обласні туристично-екскурсійні управління реорганізовані в Центральний, республіканські, краєві і обласні ради по туризму.
Постановою № 8-3 від 27.07.1982 ІНФОРМАЦІЯ_7 по туризму та екскурсіях затверджено положення про Українську республіканську раду по туризму та екскурсіям.
Так, ІНФОРМАЦІЯ_8 по туризму та екскурсіям працює під керівництвом, в тому числі, ІНФОРМАЦІЯ_9 по туризму та екскурсіям у своїй діяльності керується законодавством СРСР, законодавством УРСР, постановами ВЦРПС, ІНФОРМАЦІЯ_10 та іншими нормативними актами; Українську республіканську раду по туризму та екскурсіям очолює голова, якого затверджує ВЦРПС за пропозицією ІНФОРМАЦІЯ_10 ; реорганізація та ліквідація ІНФОРМАЦІЯ_11 по туризму та екскурсіям проводиться ІНФОРМАЦІЯ_12 та Української республіканської ради профспілок.
Українська республіканська рада по туризму та екскурсіях працює під керівництвом ІНФОРМАЦІЯ_10 ( ІНФОРМАЦІЯ_8 по туризму і екскурсіях здійснює свою діяльність на началах госпрозрахунку, являється юридичною особою, має розрахунковий рахунок, самостійний баланс. Положенням також визначені завдання, зміст роботи, склад коштів. Зокрема, кошти ІНФОРМАЦІЯ_11 по туризму і екскурсіях формувались із відрахувань від прибутку рад по туризму та екскурсіям, частини централізованих амортизаційних відрахувань та інших джерел.
Таким чином, була створена мережа туристсько-екскурсійних закладів профспілок, які в ІНФОРМАЦІЯ_5 перебували у складі ІНФОРМАЦІЯ_6 ( ІНФОРМАЦІЯ_13 ).
Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_14 депутатів трудящих № 594 від 31.12.1971 затверджено акти державних приймальних комісій та дозволено введення в експлуатацію готелю ІНФОРМАЦІЯ_15 по туризму при облпрофраді по АДРЕСА_2 .
Радою Федерацій незалежних профспілок України та ІНФОРМАЦІЯ_16 04.10.1991 укладено установчий договір про створення на базі туристсько-екскурсійних підприємств і організацій ІНФОРМАЦІЯ_11 по туризму і екскурсіях акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_17 » та затверджено його статут.
Рішенням загальних зборів ІНФОРМАЦІЯ_17 » від 15.11.2000 реорганізовано Харківське обласне дочірнє підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_18 » в ІНФОРМАЦІЯ_18 ».
На час створення ІНФОРМАЦІЯ_19 передала до статутного фонду ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » основні фонди та оборотні засоби туристсько-екскурсійних підприємств, об`єднань та організацій профспілок України на суму 381206 тис. руб., Фонд соціального врахування - 10 млн. руб.
В ході проведення реорганізації АТ в ІНФОРМАЦІЯ_18 », передано у власність ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » як внесок до його статутного фонду основні фонди, матеріальні цінності та обігові засоби, закріплені на правах повного господарського відання за обласним підприємством « ОСОБА_5 ».
Рішенням установчих зборів ІНФОРМАЦІЯ_18 » від 29.11.2000 створено ІНФОРМАЦІЯ_18 » шляхом реорганізації Харківського обласного дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_18 » Українського закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_17 ».
Засновником ІНФОРМАЦІЯ_18 » визнано:
1. Українське закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_17 », яке внесло до статутного фонду товариства майно інші цінності загальною балансовою (залишковою вартістю 3644600 грн.);
2. Громадян, членів трудового колективу обласного дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_18 » в кількості 173 особи, які внесли до статутного фонду товариства грошові кошти на загальну суму 31100,00 грн.
В подальшому, ІНФОРМАЦІЯ_18 » змінило своє найменування на приватне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_18 » відповідно до вимог Закону України «Про акціонерні товариства».
Крім того, приватне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» є повним правонаступником готельного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_18 » дочірнього підприємства ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в результаті його припинення шляхом приєднання до акціонерного товариства.
Відповідно до п. 1 Постанови Верховної Ради України «Про проект Постанови Верховної Ради України про тлумачення Постанови Верховної Ради України «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу РСР» від 01.11.1996 № 461/96 Фондом разом з громадськими організаціями, за участю відповідних органів державної влади було складено, зокрема, Перелік установ, організацій і підприємств, які станом на 24.08.1991 знаходились у віданні ІНФОРМАЦІЯ_20 (колишнього ВЦРПС) та листом від 01.04.1997 за № 10-16-3252 направлено на адресу Верховної Ради України.
Відповідно до вказаного Переліку значаться наступні об`єкти:
1. Автобаза « ІНФОРМАЦІЯ_18 » ( АДРЕСА_3 );
2. Туристична база « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (Харківська область, Зміївський район,
смт. Комсомольське);
3. Автотуристична база « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Харківська область, Харківський район, смт. Високе);
4. Туристична база « ІНФОРМАЦІЯ_22 » ( АДРЕСА_4 );
5. ІНФОРМАЦІЯ_23 (
АДРЕСА_5 ), 1;
6. ІНФОРМАЦІЯ_24 ( АДРЕСА_5 ;
7. Туристично-експедиційне виробниче об`єднання « ІНФОРМАЦІЯ_18 »
( АДРЕСА_5 ;
8. ІНФОРМАЦІЯ_25 та екскурсій (
АДРЕСА_6 );
9. ІНФОРМАЦІЯ_26 та екскурсій (
АДРЕСА_7 );
10. ІНФОРМАЦІЯ_27 та екскурсій (
АДРЕСА_8 );
11. Куп`янське бюро подорожей та екскурсій (
АДРЕСА_9 );
12. ІНФОРМАЦІЯ_28 та екскурсій (
АДРЕСА_10 );
13. ІНФОРМАЦІЯ_29 та екскурсій (
АДРЕСА_11 );
14. ІНФОРМАЦІЯ_30 та екскурсій (
АДРЕСА_12 ).
15.05.2001 ІНФОРМАЦІЯ_31 видано приватному акціонерному товариству по туризму та екскурсіях «ХАРКІВТУРИСТ» свідоцтво про право власності на автотурбазу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: АДРЕСА_13 , яка належить останньому на праві колективної власності, приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу 17.09.2015 на підставі рішення № 24531032 зареєстровано право власності
Згідно інформації ІНФОРМАЦІЯ_32 встановлено, що на виконання п. 1 Постанови Верховної Ради України «Про проект Постанови Верховної Ради України про тлумачення Постанови Верховної Ради України «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу РСР» від 01.11.1996 № 461/96 Фондом разом з громадськими організаціями, за участю відповідних органів державної влади було складено, зокрема, Перелік установ, організацій і підприємств, які станом на 24.08.1991 знаходились у віданні ІНФОРМАЦІЯ_20 (колишнього ВЦРПС) та листом від 01.04.1997 за № 10-16-3252 направлено на адресу Верховної Ради України.
У вказаному Переліку значиться Автотуристична база « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що знаходиться за адресою: АДРЕСА_4 .
Указом від 30.08.1991 Президії Верховної ради України «Про передачу підприємств, установ та організацій союзного підпорядкування, розташованих на території України, у власність держави» встановлено, що підприємства, установи та організації союзного підпорядкування, розташовані на території України, з прийняттям цього Указу переходять у державну власність України.
Одночасно, вказаним нормативно-правовим актом визнано недійсними майнові договори, якими змінено форму власності, укладені під час дії мораторію, встановленого постановою Верховної Ради України 29.11.1990, а також встановлено, що рішення державних органів, органів громадських, політичних, кооперативних, інших організацій і підприємств, посадових осіб, а також договори та інші угоди, прийняті чи здійснені на основі законодавства СРСР щодо зміни власника і форм власності після прийняття Постанови ВерховноїРади Українивід 24.08.1991«Про проголошеннянезалежності України» без узгодження з відповідними органами управління, визначеними Кабінетом Міністрів України, вважаються недійсними.
Крім того, відповідно до ст. 1 Закону України«Про підприємства,установи таорганізації союзногопідпорядкування,розташовані натериторії України» від 10.09.1991 встановлено, що майно та фінансові ресурси підприємств, установ, організацій та інших об`єктів союзного підпорядкування, розташованих на території України, є державною власністю України.
Згідно зі ст. ст. 3, 4 вказаного Закону визнано недійсними майнові договори, якими змінено форму власності, укладені під час дії мораторію, введеного постановою Верховної Ради Української РСР 29.11.1990 та встановлено, що рішення державних органів, органів громадських, політичних, кооперативних, інших організацій і підприємств, посадових осіб, а також договори та інші угоди, прийняті чи здійснені на основі законодавства СРСР щодо зміни власника і форм власності, а також створення акціонерних та спільних підприємств за участю органів влади та управління Союзу РСР після прийняття Постанови ВерховноїРади Українивід 24.08.1991«Про проголошеннянезалежності України» без узгодження з відповідними органами управління, визначеними Кабінетом Міністрів України, вважаються недійсними.
Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю)» від 05.11.1991 № 311, яка прийнята на виконання постанов Верховної Ради УРСР від 08.12.1990 «Про порядок введення в дію Закону ІНФОРМАЦІЯ_33 », від 26.03.1991 «Про введення в дію Закону Української РСР «Про власність», затверджено перелік державного майна України, яке передається до власності адміністративно-територіальних одиниць (комунальної власності). Установлено, що державне майно України, крім майна, яке належить до комунальної власності, є загальнодержавною (республіканською) власністю.
Відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про управління майном підприємств, установ та організацій, що є у загальнодержавній власності» від 14.02.1992 функція по управлінню державним майном покладена на Кабінет Міністрів України.
Постановою Верховної Ради України від 07.07.1992 затверджено Тимчасове положення про ІНФОРМАЦІЯ_34 , пунктом 1 якого визначено, що ІНФОРМАЦІЯ_34 є державним органом, який здійснює державну політику в сфері приватизації державного майна, виступає орендодавцем майнових комплексів, що є загальнодержавною власністю та у своїй діяльності підпорядкований і підзвітний Верховній Раді України.
Постановою ВерховноїРади Українивід 10.04.1992«Про майновікомплекси тафінансові ресурсигромадських організаційколишнього СоюзуРСР,розташовані натериторії України» визначено, що майно та фінансові ресурси розташованих на території України підприємств, установ та об`єктів, що перебували у віданні центральних органів цих організацій, до визначення правонаступників загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу РСР вирішено передати ІНФОРМАЦІЯ_32 .
Згідно з п. п. 1,3 Постанови Верховної Ради України від 04.02.1994 «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу РСР» встановлено, що тимчасово, до законодавчого визначення суб`єктів права власності майна загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу РСР, розташованого на території України, це майно є загальнодержавною власністю.
Таким чином, майно передане, зокрема, профспілковим організаціям, належало до державної власності та передавалось останнім виключно у відання. Проте, передача майна у відання ніяким чином не є передачею майна у власність з огляду на різне правове значення даних форм управління майном, так і на юридичні наслідки реалізації прав на це майно, а відтак об`єкти нерухомого майна, які перебували у віданні ІНФОРМАЦІЯ_20 , є державною власністю і здійснення будь-яких дій щодо зміни власника цього майна без погодження з уповноваженим суб`єктом управління є неправомірним.
Крім того, встановлено, що у провадженні Головного слідчого управління НП України перебуває кримінальне провадження № 42020000000001396 за ч. 5 ст. 191,
ч. 2 ст. 364 КК України за фактом розкрадання державного майна і зловживання службовим становищем службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_35 при оформленні права власності та відчуженні об`єктів нерухомості, які належали загальносоюзним громадським організаціям колишнього СРСР.
Під час проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42020221050000110 проведено технічну експертизу наступних документів вилучених у ІНФОРМАЦІЯ_36 зі справи 48/202-20/191, які долучались як заперечення Федерації професійних спілок України:
- «договора о закреплении прав по владению, пользованию и распоряжению профсоюзным имуществом от 18 ноября 1990 г.»;
- «Постановления президиума совета всеобщей конференции профессиональных союзов СССР № 2-1а от 18 ноября 1990 г.»;
- «приложения к договору от 18 ноября 1990 г. Перечень объектов профсоюзного имущества, закрепленных за Федерацией независимых профсоюзов Украины на праве собственности».
Згідно висновку технічної експертизи документів № 58/1 від 15.08.2022 вищевказані документи не відповідають даті створення документів, вказаних у їх реквізитах (18.11.1990). Дані документи були виготовлені не раніше 18.03.1992.
При цьому встановлено, що 29.12.2000 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » засновано дочірнє підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 юридичною адресою якого є: АДРЕСА_13 .
Директором та кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи вказаного підприємства є ОСОБА_6 .
17.09.2015 між приватним акціонерним товариством по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (продавець) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (покупець) в особі ОСОБА_7 укладенодоговори купівлі-продажу № № 1350, 1352 11/50 та 39/50 частин автотурбази « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_13 .
Таким чином, Автотуристична база « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яка перебувала у відданні профспілкової організації та мала бути передана у власність держави перейшла у приватну власність.
На теперішнійчас з метою всебічного, повного та об`єктивного проведення досудового розслідування стороні обвинувачення необхідно отримати тимчасовий доступ до матеріалів реєстраційної справи дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , та долученні до матеріалів кримінального провадження належним чином завірених документів цієї справи.
Документи, які містяться у матеріалах вищевказаної справи мають суттєве значення для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення та можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 2 ст. 84 КПК України процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.
Згідно ч. 1 ст. 99 КПК України документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об`єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуку, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Документи, які перебувають у матеріалах реєстраційної справи дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , у тому числі містять інформацію про створення вищевказаного підприємства, засновників, керівників та їх повноваження, закріплення майна, у тому числі автотурбази « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_13 тощо.
У подальшому вказані особи можуть бути допитані у якості свідків по кримінальному провадженні або за наявності достатніх доказів вчинення кримінального правопорушення повідомлені про підозру.
Згідно листа ІНФОРМАЦІЯ_38 від 24.07.2024 на запит ІНФОРМАЦІЯ_39 отримано інформацію про те, що надання документів, у тому числі реєстраційної справи дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , здійснюється виключно на підставі ухвали слідчого судді в порядку, визначеному КПК України.
Отже, в інший спосіб, окрім як проведення тимчасового доступу, отримати вказані документи в межах досудового розслідування є неможливим.
У судовезасідання старший слідчий ІНФОРМАЦІЯ_40 капітану поліції ОСОБА_3 не з`явилася, надала суду заяву з проханням розглянути клопотання у її відсутність, підтримала клопотання у повному обсязі, просила його задовольнити.
У зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося, що відповідає положенням ч. 4 ст.107 КПК України.
За положеннями ч. 4 ст. 163 КПК України, неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.
Слідчий суддя, вивчивши витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, перевіривши матеріали клопотання, приходить до наступного.
Згідно статті 2 Кримінального процесуального кодексу України завданням кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Відповідно до ч. 1 ст. 132 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.
Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
У ч. 2 ст. 159 КПК України зазначено, що тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 КПК України. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
За змістом ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до п. 7 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо.
Положеннями ч. 6 ст.163КПК України визначено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
З огляду на наведене, вважаю клопотання таким, що підлягає задоволенню, оскільки слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що ці документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, що містяться в цих речах і документах, можуть бути використані як докази та іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Керуючись ст.ст. 163, 164, 165, 309, 372 КПК України, слідчий суддя -
У х в а л и в :
Клопотання старшого слідчого СВвідділу поліції №2Харківського РУП№ 2ГУНП вХарківській області ОСОБА_3 про тимчасовийдоступ доречей ідокументів укримінальному провадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза № № 42020221050000110 від 18.08.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 15 ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 190, ч. 5 ст. 191 КК України задовольнити.
Надати старшому слідчому слідчого відділення відділу поліції № 2 Харківського районного управління поліції № 2 Головного управління Національної поліції в Харківській області майору поліції ОСОБА_3 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_8 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_9 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_4 , тимчасовий доступ до речей і документів, а саме до реєстраційної справи дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , за адресою: АДРЕСА_1 та можливість вилучення належним чином завірених копій її матеріалів (здійснення їх виїмки).
Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.
Роз`яснити особі, у володінні якої знаходяться речі та документи, що у відповідності до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
При виконанні даної ухвали слідчий, в порядку ч. 2 та ч. 3 ст. 165 КПК України, зобов`язаний пред`явити особі, у володінні якої знаходяться речі та документи її оригінал та вручити копію.
Ухвала оскарженню не підлягає, між тим відповідно до ст. 309 КПК України, може бути оскаржена в разі надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутністю яких фізична особа підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.
Слідчий суддя
Суд | Фрунзенський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 10.09.2024 |
Оприлюднено | 11.09.2024 |
Номер документу | 121493711 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Фрунзенський районний суд м.Харкова
Шарко О. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні