Справа № 645/470/21
Провадження № 1-кс/645/681/23
У Х В А Л А
іменем України
20 червня 2023 року м. Харків
Слідчий суддяФрунзенського районногосуду м.Харкова ОСОБА_1 ,при секретарісудових засідань ОСОБА_2 , особа,яка подалаклопотання -слідчий СВ відділу поліції № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській ОСОБА_3 для розглядуклопотання неприбула,розглянувв залісудових засіданьв приміщеннісуду клопотання слідчого СВ відділу поліції № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020221050000110 від 18.08.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 15 ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 190, ч. 5 ст. 191 КК України,
Встановив:
Слідчий СВ відділу поліції № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській ОСОБА_4 звернувся до Фрунзенського районного суду м. Харкова з клопотанням, погодженим з прокурором Немишлянської окружної прокуратури м.Харкова ОСОБА_5 , в якому просить суд надати тимчасовий доступ до речей і документів, а саме до матеріалів судової справи № 48/202-20/191 за позовом заступника прокурора Одеської області в інтересах ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_2 до Закритого акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про визнання частково недійсними установчих документів, яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_1 , та можливість вилучення належним чином завірених копій матеріалів вказаної судової справи (здійснення виїмки).
В обгрунтування клопотання зазначив, що в провадженні СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області перебуває кримінальне провадження № 42020221050000110 від 18.08.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 15 ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 190, ч. 5 ст. 191 КК України. Процесуальне керівництво у вказаному кримінальному провадженні здійснюється групою прокурорів Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова. Встановлено, що постановою від 17.04.1936 ІНФОРМАЦІЯ_5 «Про ліквідацію ІНФОРМАЦІЯ_6 » на ІНФОРМАЦІЯ_7 професійних спілок ( ІНФОРМАЦІЯ_8 ) та її організації покладено керівництво роботою в галузі туризму, що стало підставою для створення мережі туристично-екскурсійних закладів профспілок, які в ІНФОРМАЦІЯ_9 перебували у складі Української республіканської ради по туризму та екскурсіям, підпорядкованої ІНФОРМАЦІЯ_10 .
Постановою від 20.07.1962 Президії ВЦРПС центральні, республіканські, краєві і обласні туристично-екскурсійні управління реорганізовані в Центральний, республіканські, краєві і обласні ради по туризму.
Постановою № 8-3 від 27.07.1982 ІНФОРМАЦІЯ_11 по туризму та екскурсіях затверджено положення про Українську республіканську раду по туризму та екскурсіям.
Так, Українська республіканська рада по туризму та екскурсіям працює під керівництвом, в тому числі, Центральної ради по туризму та екскурсіям; Українська республіканська рада по туризму та екскурсіям у своїй діяльності керується законодавством СРСР, законодавством УРСР, постановами ВЦРПС, Центральної ради по туризму та екскурсіях, Української республіканської ради профспілок та іншими нормативними актами; Українську республіканську раду по туризму та екскурсіям очолює голова, якого затверджує ВЦРПС за пропозицією Центральної ради по туризму та екскурсіям та Української республіканської ради профспілок; реорганізація та ліквідація Української республіканської ради по туризму та екскурсіям проводиться Центральною радою по туризму та екскурсіях за згодою ВЦРПС та Української республіканської ради профспілок.
Українська республіканська рада по туризму та екскурсіях працює під керівництвом Центральної ради по туризму і екскурсіях Української республіканської ради профспілок (Укрпрофрада). Українська республіканська рада по туризму і екскурсіях здійснює свою діяльність на началах госпрозрахунку, являється юридичною особою, має розрахунковий рахунок, самостійний баланс. Положенням також визначені завдання, зміст роботи, склад коштів. Зокрема, кошти Української республіканської ради по туризму і екскурсіях формувались із відрахувань від прибутку рад по туризму та екскурсіям, частини централізованих амортизаційних відрахувань та інших джерел.
Таким чином, була створена мережа туристсько-екскурсійних закладів профспілок, які в ІНФОРМАЦІЯ_9 перебували у складі Української республіканської ради по туризму і екскурсіях, підпорядкованої ІНФОРМАЦІЯ_10 (Українській республіканській раді профспілок).
Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_12 депутатів трудящих № 594 від 31.12.1971 затверджено акти державних приймальних комісій та дозволено введення в експлуатацію готелю ІНФОРМАЦІЯ_13 по туризму при облпрофраді по АДРЕСА_2 .
Радою Федерацій незалежних профспілок України та ІНФОРМАЦІЯ_14 04.10.1991 укладено установчий договір про створення на базі туристсько-екскурсійних підприємств і організацій Української республіканської ради по туризму і екскурсіях акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_15 » та затверджено його статут.
Рішенням загальних зборів Українського закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_15 » від 15.11.2000 реорганізовано Харківське обласне дочірнє підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_16 » в Харківське обласне закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист».
На час створення Рада Федерацій незалежних профспілок передала до статутного фонду ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » основні фонди та оборотні засоби туристсько-екскурсійних підприємств, об`єднань та організацій профспілок України на суму 381206 тис. руб., Фонд соціального врахування - 10 млн. руб.
В ході проведення реорганізації АТ в ІНФОРМАЦІЯ_17 закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист», передано у власність ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » як внесок до його статутного фонду основні фонди, матеріальні цінності та обігові засоби, закріплені на правах повного господарського відання за обласним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_16 ».
Рішенням установчих зборів Харківського обласного закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Харківтурист» від 29.11.2000 створено Харківське обласне закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» шляхом реорганізації Харківського обласного дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_16 » Українського закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Укрпрофтур».
Засновником Харківського обласного закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Харківтурист» визнано:
1. Українське закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Укрпрофтур», яке внесло до статутного фонду товариства майно інші цінності загальною балансовою (залишковою вартістю 3644600 грн.);
2. Громадян, членів трудового колективу обласного дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_16 » в кількості 173 особи, які внесли до статутного фонду товариства грошові кошти на загальну суму 31100,00 грн.
В подальшому, Харківське обласне закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» змінило своє найменування на приватне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» відповідно до вимог Закону України «Про акціонерні товариства».
Крім того, приватне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях «Харківтурист» є повним правонаступником готельного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_16 » дочірнього підприємства ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в результаті його припинення шляхом приєднання до акціонерного товариства.
Основний вид діяльності вказаного товариства є діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування, товариство в стадії припинення не перебуває.
Відповідно до п. 1 Постанови Верховної Ради України «Про проект Постанови Верховної Ради України про тлумачення Постанови Верховної Ради України «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_18 » від 01.11.1996 № 461/96 Фондом разом з громадськими організаціями, за участю відповідних органів державної влади було складено, зокрема, Перелік установ, організацій і підприємств, які станом на 24.08.1991 знаходились у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок (колишнього ВЦРПС) та листом від 01.04.1997 за № 10-16-3252 направлено на адресу Верховної Ради України.
Відповідно до вказаного Переліку значаться наступні об`єкти:
1. Автобаза « ІНФОРМАЦІЯ_16 » ( АДРЕСА_3 );
2. Туристична база « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (Харківська область, Зміївський район,
смт. Комсомольське);
3. Автотуристична база « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (Харківська область, Харківський район, смт. Високе);
4. Туристична база « ІНФОРМАЦІЯ_21 » ( АДРЕСА_4 );
5. ІНФОРМАЦІЯ_22 (
АДРЕСА_5 ;
6. Харківське бюро подорожей та екскурсій (м. Харків, пл. Конституції (колишня Радянської України), 1;
7. Туристично-експедиційне виробниче об`єднання « ІНФОРМАЦІЯ_16 »
(м. Харків, пл. Конституції (колишня Радянської України), 1;
8. Ізюмське бюро подорожей та екскурсій (
АДРЕСА_6 );
9. Красноградське бюро подорожей та екскурсій (
АДРЕСА_7 );
10. Первомайське бюро подорожей та екскурсій (Харківська область,
м. Первомайське, мікрорайон 1-2/51/1);
11. Куп`янське бюро подорожей та екскурсій (
АДРЕСА_5 );
12. Лозівське бюро подорожей та екскурсій (
АДРЕСА_8 );
13. Богодухівське бюро подорожей та екскурсій (
АДРЕСА_9 );
14. Чугуївське бюро подорожей та екскурсій (
АДРЕСА_10 ).
25.05.2001 ІНФОРМАЦІЯ_23 на підставі розпорядження Харківського міського голови від 18.05.2001 № 859 Харківському обласному закритому акціонерному товариству по туризму та екскурсіях «Харківтурист» видано свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю літ. «А-9» загальною площею 6455,1 кв.м. Відповідно до реєстраційного посвідчення вказана нежитлова будівля належить товариству на праві колективної власності.
Крім того, на підставі рішення державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_24 за № 9860030 від 13.01.2014 здійснено за приватним акціонерним товариством по туризму та екскурсіях «Харківтурист» державну реєстрацію права власності на вищевказану нежитлову будівлю літ. «А-9» загальною площею 6455,1 кв.м.
Згідно інформації ІНФОРМАЦІЯ_1 встановлено, що на виконання п. 1 Постанови Верховної Ради України «Про проект Постанови Верховної Ради України про тлумачення Постанови Верховної Ради України «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_18 » від 01.11.1996 № 461/96 Фондом разом з громадськими організаціями, за участю відповідних органів державної влади було складено, зокрема, Перелік установ, організацій і підприємств, які станом на 24.08.1991 знаходились у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок (колишнього ВЦРПС) та листом від 01.04.1997 за № 10-16-3252 направлено на адресу Верховної Ради України.
У вказаному Переліку значиться туристичний готель « ІНФОРМАЦІЯ_16 », що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .
Указом від 30.08.1991 Президії Верховної ради України «Про передачу підприємств, установ та організацій союзного підпорядкування, розташованих на території України, у власність держави» встановлено, що підприємства, установи та організації союзного підпорядкування, розташовані на території України, з прийняттям цього Указу переходять у державну власність України.
Одночасно, вказаним нормативно-правовим актом визнано недійсними майнові договори, якими змінено форму власності, укладені під час дії мораторію, встановленого постановою Верховної Ради України 29.11.1990, а також встановлено, що рішення державних органів, органів громадських, політичних, кооперативних, інших організацій і підприємств, посадових осіб, а також договори та інші угоди, прийняті чи здійснені на основі законодавства СРСР щодо зміни власника і форм власності після прийняття Постанови ВерховноїРади Українивід 24.08.1991«Про проголошеннянезалежності України» без узгодження з відповідними органами управління, визначеними Кабінетом Міністрів України, вважаються недійсними.
Крім того, відповідно до ст. 1 Закону України«Про підприємства,установи таорганізації союзногопідпорядкування,розташовані натериторії України» від 10.09.1991 встановлено, що майно та фінансові ресурси підприємств, установ, організацій та інших об`єктів союзного підпорядкування, розташованих на території України, є державною власністю України.
Згідно зі ст. ст. 3, 4 вказаного Закону визнано недійсними майнові договори, якими змінено форму власності, укладені під час дії мораторію, введеного постановою Верховної Ради Української РСР 29.11.1990 та встановлено, що рішення державних органів, органів громадських, політичних, кооперативних, інших організацій і підприємств, посадових осіб, а також договори та інші угоди, прийняті чи здійснені на основі законодавства СРСР щодо зміни власника і форм власності, а також створення акціонерних та спільних підприємств за участю органів влади та управління Союзу РСР після прийняття Постанови ВерховноїРади Українивід 24.08.1991«Про проголошеннянезалежності України» без узгодження з відповідними органами управління, визначеними Кабінетом Міністрів України, вважаються недійсними.
Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю)» від 05.11.1991 № 311, яка прийнята на виконання постанов Верховної Ради УРСР від 08.12.1990 «Про порядок введення в дію Закону Української РСР «Про місцеві Ради народних депутатів Української РСР та місцеве самоврядування», від 26.03.1991 «Про введення в дію Закону Української РСР «Про власність», затверджено перелік державного майна України, яке передається до власності адміністративно-територіальних одиниць (комунальної власності). Установлено, що державне майно України, крім майна, яке належить до комунальної власності, є загальнодержавною (республіканською) власністю.
Відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про управління майном підприємств, установ та організацій, що є у загальнодержавній власності» від 14.02.1992 функція по управлінню державним майном покладена на ІНФОРМАЦІЯ_25 .
Постановою Верховної Ради України від 07.07.1992 затверджено Тимчасове положення про ІНФОРМАЦІЯ_1 , пунктом 1 якого визначено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 є державним органом, який здійснює державну політику в сфері приватизації державного майна, виступає орендодавцем майнових комплексів, що є загальнодержавною власністю та у своїй діяльності підпорядкований і підзвітний ІНФОРМАЦІЯ_26 .
Постановою ВерховноїРади Українивід 10.04.1992«Про майновікомплекси тафінансові ресурсигромадських організаційколишнього ІНФОРМАЦІЯ_18 ,розташовані натериторії України» визначено, що майно та фінансові ресурси розташованих на території України підприємств, установ та об`єктів, що перебували у віданні центральних органів цих організацій, до визначення правонаступників загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_18 вирішено передати ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Згідно з п. п. 1,3 Постанови Верховної Ради України від 04.02.1994 «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_18 » встановлено, що тимчасово, до законодавчого визначення суб`єктів права власності майна загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_18 , розташованого на території України, це майно є загальнодержавною власністю.
Таким чином, майно передане, зокрема, профспілковим організаціям, належало до державної власності та передавалось останнім виключно у відання. Проте, передача майна у відання ніяким чином не є передачею майна у власність з огляду на різне правове значення даних форм управління майном, так і на юридичні наслідки реалізації прав на це майно, а відтак об`єкти нерухомого майна, які перебували у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок, є державною власністю і здійснення будь-яких дій щодо зміни власника цього майна без погодження з уповноваженим суб`єктом управління є неправомірним.
При цьому, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 не надавав погодження на відчуження туристичного готелю « ІНФОРМАЦІЯ_16 ».
Внаслідок реєстрації вищевказаного нерухомого майна за суб`єктом господарювання без погодження уповноваженого органу та відсутності у зв`язку з цим законних на те підстав, туристичний готель « ІНФОРМАЦІЯ_16 », що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , відчужено незаконно.
Крім того, встановлено, що у провадженні ІНФОРМАЦІЯ_27 перебуває кримінальне провадження № 42020000000001396 за
ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України за фактом розкрадання державного майна і зловживання службовим становищем службовими особами Федерації професійних спілок України при оформленні права власності та відчуженні об`єктів нерухомості, які належали загальносоюзним громадським організаціям колишнього СРСР.
Під час проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42020221050000110 проведено технічну експертизу наступних документів вилучених у ІНФОРМАЦІЯ_28 зі справи 48/202-20/191, які долучались як заперечення Федерації професійних спілок України:
- «договора о закреплении прав по владению, пользованию и распоряжению профсоюзным имуществом от 18 ноября 1990 г.»;
- «Постановления президиума совета всеобщей конференции профессиональных союзов СССР № 2-1а от 18 ноября 1990 г.»;
- «приложения к договору от 18 ноября 1990 г. Перечень объектов профсоюзного имущества, закрепленных за Федерацией независимых профсоюзов Украины на праве собственности».
Згідно висновку технічної експертизи документів № 58/1 від 15.08.2022 вищевказані документи не відповідають даті створення документів, вказаних у їх реквізитах (18.11.1990). Дані документи були виготовлені не раніше 18.03.1992.
Процесуальним керівником у кримінальному провадженні
№ 42020000000001396 від 18.08.2020 прокурор ІНФОРМАЦІЯ_29 , відповідно до ч. 1 ст. 222 КПК України надано письмовий дозвіл на використання копії вказаного висновку експертизи в ході розслідування кримінального провадження № 42020221050000110 в обсягах, необхідних для виконання покладених законом повноважень.
На теперішній час з метою всебічного, повного та об`єктивного проведення досудового розслідування стороні обвинувачення необхідно отримати тимчасовий доступ до матеріалів судової справи № 48/202-20/191, яка перебуває у ІНФОРМАЦІЯ_28 , та долученні до матеріалів кримінального провадження, належним чином завірених документів цієї справи.
У судове засідання слідчий не з`явилася, надала суду заяву з проханням розглянути клопотання у її відсутність, підтримала клопотання у повному обсязі, просида його задовольнити.
У зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося, що відповідає положенням ч. 4 ст.107 КПК України.
За положеннями ч. 4 ст. 163 КПК України, неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.
Слідчий суддя, вислухавши думку сторони кримінального провадження, вивчивши витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, перевіривши матеріали клопотання, приходить до наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
За змістом ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до п. 7 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо.
Положеннями ч. 6 ст.163КПК України визначено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
З огляду на наведене, вважаю клопотання таким, що підлягає задоволенню, оскільки слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що ці документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, що містяться в цих речах і документах, можуть бути використані як докази та іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Керуючись ст.ст. 163, 164, 165, 309, 372 КПК України, слідчий суддя -
У х в а л и в :
Клопотання слідчого СВ відділу поліції № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020221050000110 від 18.08.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 15 ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 190, ч. 5 ст. 191 КК України, задовольнити.
Надати слідчому СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області майор поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_6 , старшому слідчому СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_7 , слідчому СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_8 , слідчому СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_9 , слідчому СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_10 , старшому слідчому СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_11 , слідчому у кримінальному провадженні заступнику начальника СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_4 , старшому слідчому СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_12 , старшому слідчому СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_13 , старшому слідчому СВ ВП
№ 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_14 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури
м. Харкова ОСОБА_15 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_16 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_5 , тимчасовий доступ до речей і документів, а саме до матеріалів судової справи № 48/202-20/191 за позовом заступника прокурора Одеської області в інтересах ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_2 до Закритого акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про визнання частково недійсними установчих документів, яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_1 , та можливість вилучення належним чином завірених копій матеріалів вказаної судової справи (здійснення виїмки).
Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.
Роз`яснити особі, у володінні якої знаходяться речі та документи, що у відповідності до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
При виконанні даної ухвали слідчий, в порядку ч. 2 та ч. 3 ст. 165 КПК України, зобов`язаний пред`явити особі, у володінні якої знаходяться речі та документи її оригінал та вручити копію.
Ухвала оскарженню не підлягає, між тим відповідно до ст. 309 КПК України, може бути оскаржена в разі надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутністю яких фізична особа підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.
Повний текст ухвали виготовлено 20 червня 2023 року
Слідчий суддя
Суд | Фрунзенський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 111631962 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Фрунзенський районний суд м.Харкова
Шарко О. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні