Справа № 206/3817/23
Провадження № 1-кс/206/906/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06.09.2024 м. Дніпро
Слідчий суддя Самарського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 за участю слідчої ОСОБА_3 розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Дніпро клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Луганській області майора поліції ОСОБА_3 погоджене прокурором Луганської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Східного регіону ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю та здійснення їх виїмки у кримінальному провадженню, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 18.08.2023 під №42023132610000268 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України,
В С Т А Н О В И В:
До Самарського районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Луганській області майора поліції ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю.
В обґрунтуванні клопотання вказано, що слідчими Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Луганській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42023132610000268 від 17.08.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України.
Відповідно до листа начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 № 833/111/18/01-2023 від 17 квітня 2023 року, у зв`язку із проведенням активних бойових дій на території області Головне управління тимчасово передислоковано до м. Дніпра, а в свою чергу органи досудового розслідування ГУНП в Луганській області з 18 квітня 2023 року дислокуються та виконують свої функції, відповідно вимог діючого законодавства України, за адресою: АДРЕСА_1 . Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється групою прокурорів Луганської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Східного регіону.
Досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 37 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» (далі - Закон) зняттю з військового обліку військовозобов`язаних у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки підлягають громадяни України, в тому числі, за рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Відповідно до п. 3 ч. 6 ст. 37 Закону виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов`язаних та резервістів ІНФОРМАЦІЯ_3 або регіональних органах ІНФОРМАЦІЯ_4 , військовозобов`язаних та резервістів ІНФОРМАЦІЯ_5 - у відповідному підрозділі ІНФОРМАЦІЯ_5 ) підлягають громадяни України, які визнані військово-лікарськими комісіями непридатними до військової служби з виключенням з військового обліку.
Відповідно до п. 60 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів (Постанова КМ України від 30 грудня 2022 р. № 1487) медико-соціальні експертні комісії повідомляють у семиденний строк відповідним районним (міським) територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки, органам ІНФОРМАЦІЯ_6 , підрозділам ІНФОРМАЦІЯ_5 про призовників, військовозобов`язаних та резервістів, яких визнано особами з інвалідністю, та про зміну групи інвалідності.
Таким чином, згідно розробленої злочинної схеми, службові особи Луганського комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та підпорядкованих йому підрозділів, зловживаючи своїми службовими становищем, з метою одержання неправомірної вигоди, діючи всупереч інтересам служби, складають, видають завідомо неправдиві офіційні документи щодо наявності у військовозобов`язаних осіб групи інвалідності.
У подальшому зазначені документи спрямовуються до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки та слугують підставою для визнання військовозобов`язаних осіб непридатними до військової служби та виключення із військового обліку, що у свою чергу завдає істотної шкоди державним інтересам в умовах воєнного стану.
Наказом Міністерства охорони здоров`я від 30 липня 2012 року № 577 «Про затвердження форм первинної облікової документації, що використовується в медико-соціальних експертних комісіях», затверджено форми №157/о «Акт огляду медико-соціальною експертною комісією» та №157-5/о «Журнал протоколів засідань медико-соціальної експертної комісії», у яких відображаються перебіг засідань комісії.
Разом з цим, на виконання Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу», Закону України «Про оборону України», Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 року № 921 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов`язаних», Наказу ІНФОРМАЦІЯ_8 від 14.08.2008 року № 402 «Про Затвердження Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України», та з метою якісного проведення медичних оглядів військовозобов`язаних, за відповідним рішенням можуть створюватися позаштатні військово-лікарські комісії. Так, при ІНФОРМАЦІЯ_9 створено позаштатну військово-лікарську комісію яка фактично реалізує свої повноваження в одному приміщенні із службові особи Луганського комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_7 », в сусідніх кабінетах.
Під час проведення досудового розслідування 25.01.2024 на підставі ухвали слідчого судді Самарського районного суду міста Дніпропетровська про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів у Луганському комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_7 » вилучено 72 медико-експертні справи, в яких в період часу з 23.08.2023 по 01.01.2024 прийнято рішення щодо встановлення інвалідності громадянам у період дії впровадженого режиму воєнного стану в Україні. Вказані медико-експертні справи спрямовані до ІНФОРМАЦІЯ_10 для перевірки щодо наявності достатніх підстав для встановлення інвалідності.
Проведеним аналізом вилучених медичних справ встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_11 група інвалідності встановлювалась громадянами на підставі наданих громадянами даних щодо звернень до лікарів, результатів обстежень та проходження стаціонарних лікувань, проте в ході досудового розслідування встановлені непоодинокі випадки перебування «пацієнтів» за кордоном в момент обстеження комісією МСЕК або стаціонарного лікування, документи щодо якого потім ставали підставою для призначення групи інвалідності.
Також аналізом проведеної медичної документації, описані в особових справах симптоми, перебіг захворювань зазначених громадян та інші встановлені під час досудового розслідування обставини визивають сумніви щодо наявності достатніх підстав для встановлення їм інвалідності.
На підставі наданих зазначеними громадянами даних щодо звернень до лікарів, результатів обстежень та проходження стаціонарних лікувань, комісією Луганського комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_7 » прийняті рішення про встановлення інвалідності, які з урахуванням встановлених обставин, викликають сумніви щодо їх об`єктивності.
У зв`язку з викладеними обставинами, на теперішній час існує необхідність в проведенні перевірки щодо звернень, проходження обстежень та стаціонарного лікування такими особами:
1. ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_12
2. ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_13
3. ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_14
4. ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_15
5. ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_16
6. ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_17
7. ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_18
8. ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_19
9. ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_20
10. ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_21
11. ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_22
12. ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_23
13. ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_24
14. ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_15
15. ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_25
16. ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_26
17. ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_27
18. ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_28
19. ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_29
20. ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_30
21. ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_31
22. ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_32
23. ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_33
24. ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_34
25. ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_35
26. ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_36
27. ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_37
28. ОСОБА_32 , ІНФОРМАЦІЯ_38
29. ОСОБА_33 , ІНФОРМАЦІЯ_39
30. ОСОБА_34 , ІНФОРМАЦІЯ_40
31. ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_41
32. ОСОБА_36 , ІНФОРМАЦІЯ_42
33. ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_43
34. ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_44
35. ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_18
36. ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_45
37. ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_46
38. ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_47
39. ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_48
40. ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_49
41. ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_50
42. ОСОБА_46 , ІНФОРМАЦІЯ_51
43. ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_52
44. ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_53
45. ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_54
46. ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_55
47. ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_56
48. ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_57
49. ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_58
50. ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_59
51. ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_60
52. ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_61
53. ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_62
54. ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_21
55. ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_63
56. ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_21
57. ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_21
58. ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_64
59. ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_65
60. ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_66
61. ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_67
62. ОСОБА_66 , ІНФОРМАЦІЯ_68
63. ОСОБА_67 , ІНФОРМАЦІЯ_69
64. ОСОБА_68 , ІНФОРМАЦІЯ_70
65. ОСОБА_69 , ІНФОРМАЦІЯ_71
66. ОСОБА_70 , ІНФОРМАЦІЯ_72
67. ОСОБА_71 , ІНФОРМАЦІЯ_73
68. ОСОБА_72 , ІНФОРМАЦІЯ_74
69. ОСОБА_73 , ІНФОРМАЦІЯ_75
70. ОСОБА_74 , ІНФОРМАЦІЯ_76 .
71. ОСОБА_75 , ІНФОРМАЦІЯ_77 .
72. ОСОБА_76 , ІНФОРМАЦІЯ_78 , в медичних установах за період часу з 24.02.2023 по 25.01.2024.
Так, наказом ІНФОРМАЦІЯ_2 №110 від 14.02.2012 затверджені форми первинної облікової документації та Інструкції щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров`я незалежно від форми власності та підпорядкування.
Відповідно до даного Наказу, у закладах охорони здоров`я ведеться Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації (Форма № 001/о), призначений для реєстрації хворих, які були госпіталізовані в стаціонар, та у разі відмов у госпіталізації. У формі № 001/о вказується кожний хворий, який звернувся до приймального відділення зі скеруванням на госпіталізацію або звернувся самостійно з приводу захворювання чи доставлений бригадою швидкої медичної допомоги у стаціонар і був госпіталізований, а також зазначаються всі випадки відмов хворому в госпіталізації. Форма № 001/о має бути пронумерована, прошита, засвідчена підписом керівника та печаткою закладу охорони здоров`я. У разі ведення форми № 001/о в електронному форматі вона повинна включати в себе всі дані, які містяться на затвердженому паперовому носії інформації. Термін зберігання форми № 001/о - 25 років.
Медична карта стаціонарного хворого (Форма № 003/о) є основним медичним документом, що заповнюється на кожного хворого, який влаштовується на стаціонарне медичне лікування, та ведеться в усіх закладах охорони здоров`я, які надають стаціонарну допомогу, та санаторіях. Форма № 003/о містить всі дані щодо стану хворого протягом усього періоду перебування в стаціонарі, організації та проведення лікування, а також дані об`єктивних, функціональних, рентгенологічних, лабораторних та інших методів обстежень. Форма № 003/о передається в кабінет статистики для обробки, а потім до архіву закладу охорони здоров`я. У разі ведення форми № 003/о в електронному форматі вона повинна включати в себе всі дані, які містяться на паперовому носії інформації. Строк зберігання форми № 003/о - 25 років.
Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів (форма № 074/о), заповнюється медичним персоналом (лікарями, молодшими спеціалістами з медичною освітою) всіх спеціальностей, які ведуть самостійний амбулаторний прийом і відвідування пацієнтів удома, в амбулаторіях, кабінетах, поліклініках, поліклінічних відділеннях лікарень усіх профілів (у тому числі психіатричних і наркологічних), міських і сільських, які обслуговують населення (дорослих віком 18 років і старше та дітей віком 0 - 17 років включно), диспансерах усіх профілів, жіночих консультаціях пологових будинків та самостійних диспансерних і поліклінічних відділеннях науково-дослідних інститутів, у центрах первинної медико-санітарної допомоги, фельдшерсько-акушерських пунктах, лікарських і фельдшерських пунктах охорони здоров`я, травмпунктах та у приймальних відділеннях закладів охорони здоров`я, що надають стаціонарну допомогу, щодо амбулаторних пацієнтів, які звернулись за допомогою.
Медична карта амбулаторного хворого (Форма № 025/о) є основним первинним медичним документом хворого, який лікується амбулаторно або вдома, і заповнюється на усіх хворих при зверненні у заклад охорони здоров`я, який надає амбулаторно- поліклінічну допомогу. Форма №025/о заповнюється в усіх амбулаторно-поліклінічних закладах, які ведуть амбулаторний прийом. На кожного хворого в поліклініці ведеться одна форма № 025/о незалежно від того, лікується він в одного чи декількох лікарів. Форма № 025/о повинна зберігатися в реєстратурі амбулаторно-поліклінічного закладу.
Крім цього встановлено, що згідно наказу ІНФОРМАЦІЯ_2 № 587 від 28.02.2020 затверджений порядок ведення реєстру медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров`я (електронний кабінет пацієнта).
Згідно з п. 3 вказаного наказу утримувачем реєстру медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров`я є ІНФОРМАЦІЯ_79 .
З огляду на викладене, зазначені вище документи мають виключне доказове значення в рамках встановлення істини у кримінальному провадженні, та отриманні останні у будь який інший спосіб, передбачений процесуальним законодавством без завдання шкоди для слідства, не представляється можливим.
Відповідно до вимог п.2 ч.1 ст. 162 КПК України відомості, які можуть становити лікарську таємницю є охоронюваною законом таємницею.
Відповідно до вимог ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, робити з них копії, а у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, здійснити їх вилучення (виїмку).
Враховуючи викладені обставини та обґрунтування клопотання, єдиним можливим способом отримати доступ до цих речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, є одержання рішення слідчого судді про надання дозволу на тимчасовий доступ до вказаних речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, їх вилучення, а відтак просить надати дозвіл заступнику начальника відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_77 , старшому слідчому в ОВС відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області підполковнику поліції ОСОБА_78 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_79 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_80 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_81 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_82 , старшому слідчому СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_83 , слідчому СУ ГУНП в Луганській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_84 , слідчому СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_85 , начальнику відділу СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_77 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та перебувають у володіння ІНФОРМАЦІЯ_80 , яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю їх вилучення, а саме оригіналів:
- інформації, що міститься в Реєстрі медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров`я в інформацію стосовно звернень до медичного закладу, проходження обстежень та лікування такими особами:
1. ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_12
2. ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_13
3. ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_14
4. ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_15
5. ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_16
6. ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_17
7. ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_18
8. ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_19
9. ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_20
10. ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_21
11. ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_22
12. ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_23
13. ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_24
14. ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_15
15. ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_25
16. ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_26
17. ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_27
18. ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_28
19. ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_29
20. ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_30
21. ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_31
22. ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_32
23. ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_33
24. ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_34
25. ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_35
26. ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_36
27. ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_37
28. ОСОБА_32 , ІНФОРМАЦІЯ_38
29. ОСОБА_33 , ІНФОРМАЦІЯ_39
30. ОСОБА_34 , ІНФОРМАЦІЯ_40
31. ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_41
32. ОСОБА_36 , ІНФОРМАЦІЯ_42
33. ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_43
34. ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_44
35. ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_18
36. ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_45
37. ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_46
38. ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_47
39. ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_48
40. ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_49
41. ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_50
42. ОСОБА_46 , ІНФОРМАЦІЯ_51
43. ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_52
44. ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_53
45. ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_54
46. ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_55
47. ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_56
48. ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_57
49. ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_58
50. ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_59
51. ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_60
52. ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_61
53. ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_62
54. ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_21
55. ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_63
56. ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_21
57. ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_21
58. ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_64
59. ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_65
60. ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_66
61. ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_67
62. ОСОБА_66 , ІНФОРМАЦІЯ_68
63. ОСОБА_67 , ІНФОРМАЦІЯ_69
64. ОСОБА_68 , ІНФОРМАЦІЯ_70
65. ОСОБА_69 , ІНФОРМАЦІЯ_71
66. ОСОБА_70 , ІНФОРМАЦІЯ_72
67. ОСОБА_71 , ІНФОРМАЦІЯ_73
68. ОСОБА_72 , ІНФОРМАЦІЯ_74
69. ОСОБА_73 , ІНФОРМАЦІЯ_75
70. ОСОБА_74 , ІНФОРМАЦІЯ_76 .
71. ОСОБА_75 , ІНФОРМАЦІЯ_77 .
72. ОСОБА_76 , ІНФОРМАЦІЯ_78 ,
за період часу з 24.02.2022 по 25.01.2024.
Розгляд клопотання просила проводити без виклику особи, у володінні якої знаходяться вказані у клопотанні документи, з метою уникнення їх можливої зміни або знищення.
У судовому засіданні слідчий ОСОБА_3 просила задовольнити клопотання в повному обсязі, посилаючись на обставини зазначені у клопотанні.
Дослідивши клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, додатки до цього клопотання, заслухавши думку слідчого, слідчий суддя вважає за можливе клопотання задовольнити частково, виходячи з наступного.
Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає в наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч.2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно з ст.163КПКУкраїни слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей та документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до положень ч.6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах та документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Так, слідчим суддею встановлено, що звертаючись із зазначеним клопотанням до суду, в якості доказів до клопотання надано:копія витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань від 17.08.2023, копію постанови про створення групи прокурорів для здійснення повноважень прокурора у об`єднаному кримінальному провадженні від 18.08.2023, копія постанови про доручення здійснення досудового розслідування групи слідчих від 19.08.2023, рапорт, копія повідомлення про вчинення кримінального правопорушення від 17.08.2023, копія протоколу про тимчасовий доступ до речей і документів від 25 січня 2024 року, копія акту огляду медико-соціальною експертною комісією під № 11-269 від 19.10.2023 відносно хворого ОСОБА_86 , копія направлення на медико-соціально-експертну комісію (МСЕК) № 110 від 13.10.2023 відносно ОСОБА_86 , виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого ОСОБА_86 , копія ІНФОРМАЦІЯ_81 виданого на ім я ОСОБА_86 , копія ІНФОРМАЦІЯ_82 виданого на ім я ОСОБА_86 , копія інформації щодо перетину кордону ОСОБА_87 , копія протоколу огляду від 29.11.2023 та інші матеріали кримінального провадження.
Дослідивши вищезазначені докази в судовому засіданні, з урахуванням дотримання принципів рівності, змагальності та диспозитивності, слідчий суддя приходить до висновку про те, що дане клопотання підлягає частковому задоволенню в частині надання копій запитуваних документів, оскільки запитувана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України, а відомості, які містяться в запитуваних документах, можуть бути використані як докази. Також слідчим доведено, що отримання вищезазначеної інформації іншим шляхом, крім за ухвалою суду, неможливо.
Керуючись ст. ст. 159, 160-165, 300, 309,372КПК України слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Луганській області майора поліції ОСОБА_3 погоджене прокурором Луганської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Східного регіону ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю та здійснення їх виїмки у кримінальному провадженню, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 18.08.2023 під №42023132610000268 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України задовольнити частково.
Надати дозвіл заступнику начальника відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_77 , старшому слідчому в ОВС відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області підполковнику поліції ОСОБА_78 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_79 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_80 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_81 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_82 , старшому слідчому СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_83 , слідчому СУ ГУНП в Луганській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_84 , слідчому СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_85 , начальнику відділу СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_77 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та перебувають у володіння ІНФОРМАЦІЯ_80 , яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю їх вилучення, а саме копій:
- інформації, що міститься в Реєстрі медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров`я в інформацію стосовно звернень до медичного закладу за період часу з 24.02.2022 по 25.01.2024, проходження обстежень та лікування такими особами:
1. ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_12
2. ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_13
3. ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_14
4. ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_15
5. ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_16
6. ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_17
7. ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_18
8. ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_19
9. ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_20
10. ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_21
11. ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_22
12. ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_23
13. ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_24
14. ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_15
15. ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_25
16. ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_26
17. ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_27
18. ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_28
19. ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_29
20. ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_30
21. ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_31
22. ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_32
23. ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_33
24. ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_34
25. ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_35
26. ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_36
27. ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_37
28. ОСОБА_32 , ІНФОРМАЦІЯ_38
29. ОСОБА_33 , ІНФОРМАЦІЯ_39
30. ОСОБА_34 , ІНФОРМАЦІЯ_40
31. ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_41
32. ОСОБА_36 , ІНФОРМАЦІЯ_42
33. ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_43
34. ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_44
35. ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_18
36. ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_45
37. ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_46
38. ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_47
39. ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_48
40. ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_49
41. ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_50
42. ОСОБА_46 , ІНФОРМАЦІЯ_51
43. ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_52
44. ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_53
45. ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_54
46. ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_55
47. ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_56
48. ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_57
49. ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_58
50. ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_59
51. ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_60
52. ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_61
53. ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_62
54. ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_21
55. ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_63
56. ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_21
57. ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_21
58. ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_64
59. ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_65
60. ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_66
61. ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_67
62. ОСОБА_66 , ІНФОРМАЦІЯ_68
63. ОСОБА_67 , ІНФОРМАЦІЯ_69
64. ОСОБА_68 , ІНФОРМАЦІЯ_70
65. ОСОБА_69 , ІНФОРМАЦІЯ_71
66. ОСОБА_70 , ІНФОРМАЦІЯ_72
67. ОСОБА_71 , ІНФОРМАЦІЯ_73
68. ОСОБА_72 , ІНФОРМАЦІЯ_74
69. ОСОБА_73 , ІНФОРМАЦІЯ_75
70. ОСОБА_74 , ІНФОРМАЦІЯ_76 .
71. ОСОБА_75 , ІНФОРМАЦІЯ_77 .
72. ОСОБА_76 , ІНФОРМАЦІЯ_78 ,
Строк дії ухвали про дозвіл на тимчасовий доступ до документів та інформації становить один місяць з дня її винесення, тобто до 06.10.2024.
Ухвала підлягає виконанню одноразово.
Перед початком виконання ухвали слідчого судді особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, а за її відсутності - іншій присутній особі, повинна бути пред`явлена ухвала і надана її копія.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів та їх тимчасового вилучення слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає і заперечення проти ухвали можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Самарський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2024 |
Оприлюднено | 11.09.2024 |
Номер документу | 121496421 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Самарський районний суд м.Дніпропетровська
Поштаренко О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні