Постанова
від 12.09.2024 по справі 480/13595/23
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий І інстанції: О.М. Кунець

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 вересня 2024 р. Справа № 480/13595/23Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді Ральченка І.М.,

Суддів: Катунова В.В. , Подобайло З.Г. ,

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 11.06.2024 по справі № 480/13595/23

за позовом ОСОБА_1

до Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумській області"

про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_2 звернувся до суду із позовом, у якому просив:

- визнати протиправними дії Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумський області» у відмові ОСОБА_2 виготовити нову довідку про розмір грошового забезпечення з урахуванням листа Національної поліції України до Міністерства внутрішніх справ України від 24 лютого 2021 № 2388/09/48-2021 «Про надання інформації щодо грошового забезпечення поліцейських» в листопаді місяці 2019, за формою, передбаченою додатком 2 до Порядку № 45 (у редакції до змін, внесених Постановою № 103), за листопад 2019 за прирівняною посадою заступник начальника сектору, що не входить до складу відділу, та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09 квітня 1992 № 2262-ХІІ, з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 № 45 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», п. 2 Наказу МВС України від 17 лютого 2017 № 138 «Про затвердження Переліку посад осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», що прирівнюються посадам поліцейських, постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» та наказу МВС України № 260 від 06 квітня 2016 «Про затвердження Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання» для проведення з 01 грудня 2019 (першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії) перерахунку основного розміру пенсії;

- зобов`язати Державну установу «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумській області» виготовити нову довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_2 з урахуванням листа Національної поліції України до Міністерства внутрішніх справ України від 24 лютого 2021 № 2388/09/48-2021 «Про надання інформації щодо грошового забезпечення поліцейських» в листопаді місяці 2019, за формою, передбаченою додатком 2 до Порядку № 45 (у редакції до змін, внесених Постановою № 103), за листопад місяць 2019 за прирівняною посадою заступник начальника сектору, що не входить до складу відділу та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09 квітня 1992 № 2262-ХІІ, з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 № 45 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», п. 2 Наказу МВС України від 17 лютого 2017 № 138 «Про затвердження Переліку посад осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», що прирівнюються посадам поліцейських, постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» та наказу МВС України № 260 від 06 квітня 2016 «Про затвердження Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання» для проведення з 01 грудня 2019 (першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії) перерахунку основного розміру пенсії з урахуванням виплачених сум.

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 11.06.2024 у задоволенні позову відмовлено.

Позивач, не погодившись із рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, у якій просив скасувати рішення суду, прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги. В обґрунтування вимог апеляційної скарги заявник посилається на порушення судом першої інстанції при прийнятті постанови норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи. Зокрема, апелянт зазначив, що посада «заступник начальника відділення, що не входить до складу відділу» з посадовим окладом 2850 грн. станом на листопад 2019 та на теперішній час відсутня в штатах Національної поліції України, з огляду на що прирівнення посади, з якої звільнено позивача, до вказаної при виготовленні довідки про грошове забезпечення для перерахунку пенсії є протиправним. Натомість позивач вважав, що вірною прирівняною посадою має бути «заступник начальника сектору, що не входить до складу відділу».

На підставі п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України справа розглянута в порядку письмового провадження, у зв`язку з чим фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню з огляду на таке.

Як встановлено судовим розглядом, згідно з наказом Управління Міністерства внутрішніх справ України в Сумській області № 37 о/с від 31.03.2005 по особовому складу позивач був звільнений з органів внутрішніх справ за ст. 65 п. «а» - за віком з посади заступника начальника відділення дільничних інспекторів міліції Роменського міськрайвідділу УМВС України в Сумській області.

На теперішній час позивач перебуває на обліку в Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області та отримує пенсію за вислугу років, яка призначена в порядку та на умовах Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» № 2262-ХII.

Державною установою «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумській області» на виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 22.01.2021 у справі № 480/6645/20 було виготовлено довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_2 № 33/39-1857 від 22.07.2021, № 22/6 4539 від 16.08.2021 станом на листопад 2019 за посадою «заступник начальника відділення, що не входить до складу відділу (управління, відділи (відділення) поліції», із наступними складовими: посадовий оклад 2850 грн., оклад за спецзванням підполковник поліції 2000 грн., надбавка за стаж служби в поліції 35% - 1697,5 грн., надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції 60% - 3928,5 грн., премія 29,13% - 3051,66 грн., усього 13527 грн.

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 08.11.2021 у справі № 480/8670/221 було зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області провести з 01.12.2019 перерахунок та виплату на підставі довідки № 22/6-4539 від 16.08.2021, виготовленої Департаментом персоналу МВС України за рішенням Сумського адміністративного суду від 22.01.2021 у справі № 480/6645/20.

Позивач звернувся до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумській області» із заявою щодо виготовлення нової довідки про розмір грошового забезпечення з урахуванням листа Національної поліції України до Міністерства внутрішніх справ України від 24.02.2021 № 2388/09/48-2021 «Про надання інформації щодо грошового забезпечення поліцейських» в листопаді 2019, за листопад 2019 року за прирівняною посадою - "заступник начальника сектору, що не входить до складу відділу", яка є у штатному розписі Національної поліції України, подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09.04.1992 № 2262-ХІІ, з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 № 45 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» та наказу МВС України № 260 від 06.04.2016 «Про затвердження Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання» для проведення з 01.12.2019 перерахунку основного розміру пенсії.

Відповідач листом від 23.10.2023 відмовив у виготовлені нової довідки за прирівняною посадою заступник начальник сектору, що не входить до складу відділу.

Позивач, не погоджуючись із відмовою відповідача та зазначаючи про те, що прирівняною до посади, з якої його було звільнено зі служби з органів внутрішніх справ, є "заступник начальника сектору, що не входить до складу відділу", а не "заступник начальника відділення, що не входить до складу відділу", звернувся до суду із даним позовом.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з відсутності належних обґрунтувань недотримання відповідачем положень п. 2 Наказу № 138.

Колегія суддів не погоджується з висновком суду першої інстанції, з огляду на таке.

Спеціальним законом, який регулює правовідносини у сфері пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які проходили службу в органах внутрішніх справі є, зокрема Закон України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" України від 09.04.1992 № 2262-ХІІ.

Відповідно до ч. 3, 4 ст. 63 Закону № 2262-XII перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.

Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 № 45 затверджено Порядок проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", згідно з п. 1, 2 та 3 якого перерахунок раніше призначених відповідно до Закону № 2262-ХІІ пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв`язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

Відповідно до п. 4, 5, 6 Порядку № 45 перерахунок пенсії здійснюється на момент виникнення такого права і проводиться у строки, передбачені частинами другою і третьою статті 51 Закону № 2262-ХІІ. Якщо внаслідок перерахунку розмір зменшується, пенсія виплачується в раніше встановленому розмірі.

Так, спірні правовідносини між сторонами виникли з приводу визначення посади, до якої на момент виникнення підстав для складання оновленої довідки, прирівнювалась посада позивача, з якої його було звільнено з органів внутрішніх справ.

Відповідною вважається посада, яка за класифікаційними характеристиками, зокрема назвою, розміром посадового окладу, функціональністю та організаційним рівнем підрозділу у структурі органу (організації, установи, військової частини тощо) прирівнюється до посади, з якої особа була звільнена.

Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 17.02.2017 № 138 затверджено Перелік посад осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», що прирівнюються посадам поліцейських.

Із матеріалів справи встановлено, що 31.03.2005 позивач був звільнений з органів внутрішніх справ з посади заступника начальника відділення дільничних інспекторів міліції Роменського міськрайвідділу УМВС України в Сумській області.

Розділом VIII Переліку № 138 встановлено прирівнювання посад в апараті міських управлінь; міські, районні відділи, лінійні відділи (відділення пункти), відділи (відділення) спеціальної міліції, відділи (відділення) міліції; підрозділи та установи, що підпорядковані головним управлінням, управлінням МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, місті Севастополі, на транспорті, міськрайлінорганам (відділи, відділення Державтоінспекції з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах, інші підрозділи Державтоінспекції).

Відповідно до п. 11 розд. VIII Переліку № 138 посади "Заступник начальника: відділення міліції, відділення спеціальної міліції, лінійного відділення" та "Заступник начальника самостійного відділення" прирівняно до посади "Заступник начальника відділення, що не входить до складу відділу".

Так, відповідач при складанні довідок про розмір грошового забезпечення на ім`я ОСОБА_2 визначав прирівняну посаду позивача «заступник начальника відділення, що не входить до складу відділу».

Разом з тим, п. 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України від 17.02.2017 № 138 установлено, що посади, які не включені до Переліку посад осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», що прирівнюються посадам поліцейських, затвердженого пунктом 1 цього наказу, прирівнюються до посад поліцейських за відповідною посадою у структурі МВС з урахуванням розміру посадового окладу, з якого їм призначено (перераховано) пенсію станом на 01.01.2008, та функціональних (посадових) обов`язків.

У разі якщо прирівняної посади поліцейського, визначеної в Переліку посад осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», що прирівнюються посадам поліцейських, затвердженому цим наказом, немає у штатному розписі Національної поліції України або така посада є вакантною на момент призначення або перерахунку пенсії, грошове забезпечення визначається з урахуванням Схеми окладів поліцейських за спеціальними званнями у розмірах згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», схем посадових окладів поліцейських у розмірах згідно з додатками 3-10 до постанови, а інші додаткові види грошового забезпечення - за наявною відповідною посадою поліцейського, яка за кваліфікаційними характеристиками, зокрема за назвою, розміром посадового окладу, функціональністю та організаційним рівнем підрозділу у структурі органу (закладу, установи тощо), прирівнюється до посади, з якої особа була звільнена.

Із наведених норм встановлено, що умовою застосування Переліку № 138 при визначенні посад поліцейських, які прирівняні до посад осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», є наявність передбаченої вказаним Переліком посади поліцейського у штатному розписі Національної поліції України.

Натомість, у випадку її відсутності на момент перерахунку пенсії у штатному розписі Національної поліції України грошове забезпечення особи визначається із урахуванням положень п. 2 Наказу № 138.

Так, за інформацією Національної поліції України, викладеною у листі № К-568/10/4/01-2023 за підписом начальника Департаменту кадрового забезпечення Національної поліції України на запит ОСОБА_1 , посада «заступник начальника відділення, що не входить до складу відділу» з посадовим окладом 2850 грн. станом на листопад 2019 та на теперішній час відсутня в штатах Національної поліції України.

Також, Головним управлінням Національної поліції в Сумській області листом № 12/УС-11зі від 27.09.2023 на запит ОСОБА_1 повідомлено, що з 07.11.2015 посада «заступник начальника відділення, що не входить до складу відділу» з посадовим окладом 2850 грн. у штатному розписі Головного управління Національної поліції в Сумській області не існує.

Отже, при складанні довідки про грошове забезпечення ОСОБА_1 для перерахунку пенсії розмір грошового забезпечення має визначається, не виходячи із прирівняної посади "заступник начальника відділення, що не входить до складу відділу", як визначено у Переліку № 138, а з урахуванням п. 2 Наказу № 138, який передбачає застосування, у тому числі, Схеми окладів поліцейських за спеціальними званнями у розмірах згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», схем посадових окладів поліцейських у розмірах згідно з додатками 3-10 до постанови.

Натомість, відмовляючи у виготовлення оновленої довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_2 відповідач зазначав, що на виконання судового рішення у справі № 480/8670/21 Державною установою «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумській області» вже складена довідка № 22/64539 від 16.08.2021 станом на листопад 2019, з огляду на що підстави для виготовлення нової довідки відсутні.

Втім, зі змісту довідки № 22/64539 від 16.08.2021 встановлено, що остання була виготовлені за посадою «заступник начальника відділення, що не входить до складу відділу (управління, відділи (відділення) поліції», яку внесена до Переліку № 138 та при цьому відсутня в штатах Національної поліції України.

Отже, враховуючи викладене вище, колегія суддів не погоджується із такою позицією відповідача та доходить висновку, що відмова відповідача у виготовленні нової довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_2 станом на листопад 2019 є неправомірною, з огляду на що позовні вимоги щодо зобов`язання Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумській області» виготовити нову довідку про грошове забезпечення ОСОБА_1 станом на листопад 2019 є обґрунтованими.

Водночас, слід враховувати, що п. 4 ч. 2 ст. 245 КАС Укини передбачено, що у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти рішення про зобов`язання відповідача вчинити певні дії. При цьому, у випадку, коли закон встановлює повноваження суб`єкта публічної влади в імперативній формі, тобто його діяльність чітко визначена законом, то суд зобов`язує відповідача прийняти конкретне рішення чи вчинити певну дію. У випадку, коли ж суб`єкт наділений дискреційними повноваженнями, то суд може лише вказати на виявлені порушення, допущені при прийнятті оскаржуваного рішення (дій), та зазначити норму закону, яку відповідач повинен застосувати при вчиненні дії (прийнятті рішення), з урахуванням встановлених судом обставин.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог шляхом зобов`язання Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумській області» виготовити та направити до Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області оновлену довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 , станом на листопад 2019 року, у якій грошове забезпечення визначити з урахуванням Схеми окладів поліцейських за спеціальними званнями у розмірах згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», схем посадових окладів поліцейських у розмірах згідно з додатками 3-10 до постанови, а інші додаткові види грошового забезпечення - за наявною відповідною посадою поліцейського, яка за кваліфікаційними характеристиками, зокрема за назвою, розміром посадового окладу, функціональністю та організаційним рівнем підрозділу у структурі органу (закладу, установи тощо), прирівнюється до посади, з якої ОСОБА_1 був звільнений, а саме «заступника начальника відділення дільничних інспекторів міліції Роменського міськрайвідділу УМВС України в Сумській області».

Вищенаведене суд першої інстанції не врахував, у зв`язку з чим рішення суду першої інстанції підлягає скасуванню з прийняттям нового про часткове задоволення позову.

Згідно з ч. 1 ст. 317 КАС України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: 1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

Стосовно розподілу судових витрат щодо сплати судового збору колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до ч. 6 ст. 139 КАС України якщо суд апеляційної інстанції ухвалить нове, він відповідно змінює розподіл судових витрат.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Частиною 3 ст. 139 КАС України визначено, що при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Згідно з ч. 7 ст. 139 КАС України розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо).

З матеріалів справи вбачається, що за подання позовної заяви позивачем сплачено судовий збір у розмірі 1073,6 грн., що підтверджується платіжною інструкцією від 21.12.2023 (а.с. 13).

Також, позивачем понесені витрати зі сплати судового збору за подання апеляційної скарги 1610,4 грн., що підтверджується квитанцією до платіжної інструкції від 28.06.2024.

Враховуючи, що за наслідками судового розгляду апеляційну скаргу задоволено частково, та фактично частково задоволено позовні вимоги, на користь позивача підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір у розмірі 1342 грн.

Керуючись ст. ст. 243, 250, 311, 315, 317, 321 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - задовольнити частково.

Рішення Сумського окружного адміністративного суду від 11.06.2024 по справі № 480/13595/23 - скасувати.

Прийняти нову постанову, якою позовні вимоги ОСОБА_1 - задовольнити частково.

Визнати протиправною відмову Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумській області" у видачі ОСОБА_1 нової довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії.

Зобов`язати Державну установу «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумській області» виготовити та направити до Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області оновлену довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 , станом на листопад 2019 року, у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 9 квітня 1992 року №2262-XII, та з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції", у якій грошове забезпечення визначити з урахуванням Схеми окладів поліцейських за спеціальними званнями у розмірах згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», схем посадових окладів поліцейських у розмірах згідно з додатками 3-10 до постанови, а інші додаткові види грошового забезпечення - за наявною відповідною посадою поліцейського, яка за кваліфікаційними характеристиками, зокрема за назвою, розміром посадового окладу, функціональністю та організаційним рівнем підрозділу у структурі органу (закладу, установи тощо), прирівнюється до посади, з якої ОСОБА_1 був звільнений, а саме «заступник начальника відділення дільничних інспекторів міліції Роменського міськрайвідділу УМВС України в Сумській області», із обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, для здійснення з 01.12.2019 перерахунку основного розміру пенсії.

В задоволенні іншої частини позовних вимог ОСОБА_1 - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Сумській області» (ЄДРПОУ 08733899) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) судові витрати на судовий збір в загальній сумі 1342 (тисяча триста сорок дві) грн.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя І.М. Ральченко Судді В.В. Катунов З.Г. Подобайло

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.09.2024
Оприлюднено16.09.2024
Номер документу121575644
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —480/13595/23

Ухвала від 17.01.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

Окрема ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

Ухвала від 02.12.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

Постанова від 12.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 30.08.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 11.07.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Рішення від 11.06.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

Ухвала від 27.12.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні