ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
================================================================
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 вересня 2024 року Справа № 915/187/24
м. Миколаїв
Господарський суд Миколаївської області у складі судді Ржепецького В.О., за участі секретаря судового засідання Матвєєвої А.В.,
розглянувши матеріали справи про банкрутство
боржник: Товариство з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна (код ЄДРПОУ 35512773, 54018, м. Миколаїв, пр. Жовтневий, 30, кв. 12)
кредитор: Приватне підприємство Стройкран (код ЄДРПОУ 44394711, 01003, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 33А)
розпорядник майна: арбітражний керуючий Пляка Сергій Валерійович (свідоцтво про право на здійснення арбітражного керуючого № 465 від 15.03.2013)
представники учасників справи не з`явились,
встановив:
В провадженні Господарського суду Миколаївської області перебуває справа №915/187/24 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна.
Ухвалою суду від 21.08.2024 підсумкове засідання у справі призначено на 13 вересня 2024 року об 11:40 год.
Учасники справи належним чином повідомлені про дату, час та місце проведення підсумкового засідання, правом участі у засіданні суду не скористались.
11.09.2024 на адресу суду надійшло клопотання розпорядника майна про визнання боржника банкрутом та призначення ліквідатором товариства банкрута арбітражного керуючого Пляки С.В. (свідоцтво про право на здійснення арбітражного керуючого № 465 від 15.03.2013).
12.09.2024 арбітражним керуючим Плякою С.В. (свідоцтво про право на здійснення арбітражного керуючого № 465 від 15.03.2013) подано до господарського суду заяву про згоду на призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна.
Згідно абз. 3 ч. 1 ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі
На підставі ст. 233 ГПК України, за результатами підсумкового засідання, судом підписано вступну та резолютивну частини постанови.
Розглянувши у підсумковому засіданні матеріали справи та дослідивши докази, судом встановлено наступне.
Частиною 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Цей Кодекс встановлює умови та порядок відновлення платоспроможності боржника - юридичної особи або визнання його банкрутом з метою задоволення вимог кредиторів, а також відновлення платоспроможності фізичної особи.
Статтею 1 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що неплатоспроможність - це неспроможність боржника виконати після настання встановленого строку грошові зобов`язання перед кредиторами не інакше, як через застосування процедур, передбачених цим Кодексом.
26.02.2024 Приватне підприємство Стройкран звернулось до Господарського суду Миколаївської області з заявою від 26.01.2024 № 26-01/2024 (вх. № 2206/24 від 26.02.2024) про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк Україна (код ЄДРПОУ 35512773).
Ухвалою суду від 04.04.2024 відкрито провадження у справі № 915/187/24 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна (код ЄДРПОУ 35512773), визнано вимоги Приватного підприємства Стройкран у розмірі 400000,00 грн; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника на строк до 170 календарних днів; призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Пляку Сергія Валерійовича (свідоцтво про право на здійснення арбітражного керуючого № 465 від 15.03.2013).
Повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство оприлюднено 08.04.2024, номер публікації 72911.
Відповідно до ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства (далі КУзПБ), конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.
Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.
У межах строку, визначеного ч. 1 ст. 45 КУзПБ, на адресу суду інших заяв кредиторів з грошовими вимогами до боржника не надійшло.
Згідно розпорядження керівника апарату Господарського суду Миколаївської області №77 від 26.06.2024 призначено повторний автоматизований розподіл судових справ про банкрутство, які перебували у провадженні судді Ткаченка О.В.
Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями головуючим у справі №915/187/24 визначено суддю Ржепецького В.О.
Ухвалою від 02.07.2024 суд постановив: справу №915/187/24 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна прийняти до свого провадження; продовжити строк процедури розпорядження майном та дію мораторію на задоволення вимог кредиторів до 21.08.2024 включно; провести попереднє засідання у справі поза межами встановленого Кодексом України з процедур банкрутства строку у розумний строк, тривалість якого обумовлюється введенням в Україні за указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 21022-ІХ, воєнного стану через військову агресію Російської Федерації проти України.
Ухвалою від 21.08.2024 суд постановив зобов`язати розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна арбітражного керуючого Пляку С.В. включити до реєстру вимог кредиторів боржника визнані судом конкурсні грошові вимоги кредитора - Приватного підприємства Стройкран.
На виконання ухвали Господарського суду Миколаївської області від 21.08.2024 розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна було скликано загальні збори кредиторів боржника на 03.09.2024 у формі опитування.
Відповідно до протоколу загальних зборів кредиторів №1 від 03.09.2024, прийнято наступні рішення:
1) обрати комітет кредиторів у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна у складі однієї особи та обрати головою комітету кредиторів Приватне підприємство Стройкран;
2) звернутися до Господарського суду Миколаївської області з клопотанням про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури. Розпоряднику майна оформити клопотання зборів кредиторів та подати його до суду;
3) призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна арбітражного керуючого Пляку Сергія Валерійовича (свідоцтво про право на здійснення арбітражного керуючого № 465 від 15.03.2013).
12.09.2024 арбітражним керуючим Плякою С.В. (свідоцтво про право на здійснення арбітражного керуючого № 465 від 15.03.2013) подано до господарського суду заяву про згоду на призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна.
Згідно з ч. 5 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про: визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; схвалення плану санації боржника та схвалення внесення змін до нього; звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство; обрання арбітражного керуючого у разі відсторонення арбітражного керуючого, визначеного Єдиною судової інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень; інші питання, передбачені цим Кодексом, у тому числі віднесені до компетенції комітету кредиторів.
Відповідно до ч. 8 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого; надання згоди на продаж майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) та погодження умов продажу майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) у процедурі санації відповідно до плану санації або у процедурі ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Кодексом.
Рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість голосів кредиторів, присутніх на зборах (комітеті) кредиторів, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті (ч.9 ст.48 Кодексу України з процедур банкрутства).
Відповідно до ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень: ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом; ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.
З системного аналізу норм закону вбачається, що боржник визнається банкрутом, коли господарським судом встановлено неспроможність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані вимоги кредиторів інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Відповідно до реєстру вимог кредиторів, визначенню підлягає розмір пасиву боржника. Відомості про актив боржника мають міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією) про фінансово - майновий стан божника, що повинен бути наданий комітету кредиторів та на основі якого комітет кредиторів вирішує питання про введення наступної судової процедури. Фінансово-майновий стан боржника (актив) повинен бути предметом розгляду в судовому засіданні.
Якщо встановлення пасиву боржника відбувається на попередньому засіданні суду, то остаточна правова оцінка активу і пасиву боржника та можливість відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом надається у підсумковому засіданні суду з огляду на знаходження справи у процедурі розпорядження майном боржника.
Таким чином, завдання підсумкового засідання суду полягає у з`ясуванні ознак банкрутства та наявності можливості визначення наступної судової процедури і подальшого здійснення провадження по справі, виходячи з клопотання комітету кредиторів, однак остаточна їх оцінка надається судом.
Розпорядником майна 20.08.2024 надано суду звіт про результати процедури розпорядження майном, з якого вбачається, що у процедурі розпорядження майном проведено аналіз фінансово-господарського стану боржника та встановлено, що балансова вартість активів боржника становить 0,00 грн, кредиторська заборгованість становить 494180,00 грн.
Фактів, які б свідчили про доведення до банкрутства чи фіктивне банкрутство розпорядником майна не встановлено.
З урахуванням звіту розпорядника майна та показників Аналізу фінансово-господарського стану боржника, суд дійшов висновку, що боржник має ознаки критичної неплатоспроможності, що відповідають фінансовому стану потенційного банкрутства і в такому разі задоволення вимог кредиторів можливе лише із застосуванням судових процедур із відновлення платоспроможності.
Пропозицій щодо санації боржника до господарського суду або розпорядника майна не надходило.
Згідно наявних в матеріалах справи документів, боржник не погасив кредиторську заборгованість, не має перспективи та джерел її погашення.
Заперечень щодо відкриття ліквідаційної процедури та визнання боржника банкрутом до суду не подано.
Враховуючи викладені обставини, клопотання зборів кредиторів щодо введення процедури ліквідації, відсутність пропозицій щодо санації боржника, господарський суд дійшов висновку щодо необхідності введення процедури ліквідації та визнання боржника банкрутом.
Відповідно до ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства, у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.
Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців.
З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства) господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом; скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.
Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть зобов`язання щодо відшкодування збитків, завданих таким ухиленням. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, у відповідності до ч. 3 ст. 59 КУзПБ, здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному вебпорталі судової влади України.
Вирішуючи питання щодо призначення ліквідатора банкрута судом враховано наступне.
Пунктом 4 ч.8 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого.
З матеріалів справи вбачається, що комітетом кредиторів 03.09.2024 прийнято рішення про призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна арбітражного керуючого Пляки Сергія Валерійовича (свідоцтво про право на здійснення арбітражного керуючого № 465 від 15.03.2013).
Арбітражним керуючим Плякою С.В. (свідоцтво про право на здійснення арбітражного керуючого № 465 від 15.03.2013) подано до господарського суду заяву про згоду на призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна.
Дослідивши подані докази, враховуючи положення ст. 28, 60 Кодексу України з процедур банкрутства, суд вважає за можливе задовольнити клопотання комітету кредиторів, визнати Товариство з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Пляку Сергія Валерійовича (свідоцтво про право на здійснення арбітражного керуючого № 465 від 15.03.2013), зобов`язавши його здійснювати заходи ліквідаційної процедури у відповідності до вимог Кодексу України з процедур банкрутства.
Керуючись ст. 45, 48, 49, 58, 59 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 12, 233, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна (код ЄДРПОУ 35512773).
2. Припинити повноваження розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна (код ЄДРПОУ 35512773) арбітражного керуючого Пляки С.В.
3. Визнати боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна (код ЄДРПОУ 35512773) банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.
4. Призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю Транслінк-Україна (код ЄДРПОУ 35512773) арбітражного керуючого Пляку Сергія Валерійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 465 від 15.03.2013; адреса: м. Миколаїв-17, а/с№8, РНОКПП НОМЕР_1 ).
5. Встановити основну грошову винагороду ліквідатора в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень ліквідатора.
6. Скасувати арешти, накладені на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
7. Господарську діяльність банкрута вважати завершеною.
8. Строк виконання всіх грошових зобов`язань вважати таким, що настав 13.09.2024.
9. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.
10. З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному вебпорталі судової влади України.
11. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 13.09.2024.
12. Зобов`язати посадових осіб банкрута протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону.
13. Ліквідатору, відповідно до вимог ст. 61-64 Кодексу України з процедур банкрутства, здійснити ліквідаційну процедуру та подати звіт про виконану роботу, відповідно до вимог ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства.
14. Зобов`язати державного реєстратора за місцезнаходженням боржника внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора банкрута.
15. Копію постанови направити кредитору, боржнику, ліквідатору, органу державної виконавчої служби Корабельному відділу державної виконавчої служби у місті Миколаєві Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (е-mail: info_kor@mkm.mk.dvs.gov.ua); контролюючому органу, визначеному податковим кодексом України за місцем проживання боржника ? Головному управлінню ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001); державному реєстратору Департаменту надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20), Відділу з питань банкрутства Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А).
16. Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена в апеляційному порядку у строк, встановлений статтею 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст постанови складено і підписано 16.09.2024.
Суддя В.О.Ржепецький
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2024 |
Оприлюднено | 17.09.2024 |
Номер документу | 121620330 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Ржепецький В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні