Постанова
від 24.09.2024 по справі 461/4083/24
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №461/4083/24

Провадження №3/461/2545/24

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 вересня 2024 року суддя Галицького районного суду м. Львова Стрельбицький В.В., за участю представника митного органу Лубоцького Б.І., особи відносно якої складено протокол гр. ОСОБА_1 , його захисника адвоката Гривняка В.М., перекладача ОСОБА_2 , розглянувши матеріали, які надійшли від Львівської митниці Державної митної служби про притягнення до адміністративної відповідальності за порушення митних правил

громадянина Сполучених Штатів ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце народження - UNITED STATES, CALIFORNIA, місце проживання - АДРЕСА_1 , закордонний паспорт НОМЕР_1 від 08.02.2018 виданий UNITED STATES, адреса для скерування поштової кореспонденції у даній справі АДРЕСА_2 (поштова адреса захисника),

за ч. 6 ст. 481 Митного кодексу України,

встановив:

29.04.2024 о 05 годині 02 хвилини в зону митного контролю митного поста «Рава-Руська» Львівської митниці Держмитслужби, смугою руху «червоний коридор» в напрямку «в`їзд в Україну», прибув транспортний засіб марки «SETRA», реєстраційний номерний знак НОМЕР_2 , країна реєстрації - НОМЕР_3 , яким громадянин Сполучених Штатів Америки ОСОБА_4 ( ОСОБА_5 ), слідував в Україну з Республіки Польща в якості пасажира.

Під час проходження митного контролю та митного оформлення вище зазначеного транспортного засобу, після проведення перевірки у відповідності до інформації електронної бази ЄАІС «Перетин кордону транспортним засобом» та спрацювання «АСУР» з`ясовано, що громадянин Сполучених Штатів ОСОБА_3 , 08.10.2018 о 19:47:17 ввіз на митну територію України транспортний засіб з реєстраційним номерним знаком НОМЕР_4 , VIN- НОМЕР_5 (PL) через пункт пропуску "РАВА-РУСЬКА - ГРЕБЕННЕ" Митний пост "Рава-Руська" по смузі руху «зелений коридор», в митному режимі «тимчасового ввезення» терміном до одного року для особистого користування.

Станом на 29.04.2024 р. вищезазначений транспортний засіб за межі митної території України не вивезено та в інший митний режим не поміщено. На момент перетину кордону, відповідних документів, що підтверджують факт аварії, дії обставин непереборної сили або протиправних дій третіх осіб, визначених статтею 460 Митного кодексу України, зазначеною особою подано не було.

Відповідно до п. 1 ст. 380 Митного кодексу України тимчасове ввезення громадянами-нерезидентами на митну територію України транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року.

Транспортний засіб, ввезений гр. ОСОБА_1 не є транспортним засобом комерційного призначення, на нього поширюється регулювання ч. 6 ст. 481 МК України, оскільки згідно п. 57 ч. 1 ст. 4 Митного кодексу України, термін товар вживаються в значенні будь-якої рухомої речі, у тому числі такої, на яку законом поширено режим нерухомої речі (крім транспортних засобів комерційного призначення), валютні цінності, культурні цінності, а також електроенергія, що переміщується лініями електропередачі. Таким чином, поняття транспортний засіб особистого користування охоплюється поняттям «товар», оскільки він є рухомою річчю.

Згідно ч. 7 ст. 380 МК України, у разі втрати чи повного зіпсування тимчасово ввезених транспортних засобів особистого користування внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили перебіг строку тимчасового ввезення зупиняється за умови надання органам доходів і зборів власниками таких транспортних засобів достатніх доказів їх втрати чи зіпсування, проте жодних документів вказаних у ч. 1 ст. 460 та ч. 7 ст. 380 МК України, гр. ОСОБА_1 не надав.

Всупереч ст. 192 МК України та розділу VIII Порядку виконання митних формальностей відповідно до заявленого митного режиму, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.05.2012 року № 657, гр. ОСОБА_1 до найближчого митного органу до завершення визначеного митницею строку транзиту про обставини подій, у зв`язку з якими порушено ці строки, та місцезнаходження товарів і транспортних засобів у випадку порушення строку транзиту не звернувся.

Таким чином, громадянин ОСОБА_1 перевищив строк тимчасового ввезення транспортного засобу на митну територію України більше ніж на тридцять діб.

У судовому засіданні гр. ОСОБА_1 ) вказав на наступне.

Він є громадянином США. Дійсно 08.10.2018 він ввіз на митну територію України транспортний засіб з реєстраційним номерним знаком НОМЕР_4 , VIN- НОМЕР_5 (PL) через пункт пропуску "РАВА-РУСЬКА - ГРЕБЕННЕ".

Також, гр. ОСОБА_1 ) визнав той факт, що транспортний засіб на даний час перебуває в Україні та не вивезений за її межі, а саме припаркований у місті Львові біля будинку на АДРЕСА_3 .

Разом з тим, гр. ОСОБА_1 ) вказав, що у жовтні 2018 року він покинув межі України, не вивізши наведеного у протоколі автомобіля. 27.12.2018 року він одружився і вони з дружиною залишались на території США, оскільки чекали на отримання посвідки на проживання. У серпні 2019 року він отримав травму спини та перебував більше ніж шість місяців на лікуванні. Зокрема, лікарі рекомендували йому уникати перельотів.

У березні 2020 року адміністрація Президента США оголосила про запровадження загальнонаціонального надзвичайного стану та заборону на поїздки для не громадян США. У подальшому, його дружина завагітніла, а потім народила дитину, що також змусило його залишатись у країни поруч із сім`єю.

Лише у квітні 2024 року він зміг приїхати до України разом із сім`єю.

В період його відсутності автомобіль наведений у протоколі перебував у його друга ОСОБА_6 , який загубив ключі до цього транспортного засобу, а у 2022 році виїхав за межі України. 25.06.2022 автомобіль було відбуксирувано за допомогою евакуатора до міста Львова, але документи на нього були втрачені. Про наведені обставини (втрату документів) 26.04.2024 він повідомив поліцію.

У квітні 2024 року, під час перетину митного кордону, він був затриманий працівниками митного органу, які належним чином не пояснили йому причини таких дій. Звертає увагу суду на некоректну поведінку працівників митного органу, які не забезпечили його перекладачем та безпідставно обмежили його та членів його сім`ї у можливості вільно пересуватись, не пускали до туалету та не давали можливості поїсти та проводили незрозумілі маніпуляції з документами.

Гр. KINARD (КІНАРД) DEAN (ДІН) подано суду відповідні письмові пояснення, які підтримані ним у судовому засіданні.

Крім того, гр. ОСОБА_1 ) просив суд у разі визнання його винним застосувати до нього стягнення у виді конфіскації автомобіля.

Захисник гр. ОСОБА_1 ) у судовому засіданні доводи неведені у зазначених поясненнях підтримав та просив врахувати такі під час оцінки доказів у справі.

Представник митниці у судовому засіданні протокол підтримав.

Завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням (ч. 1 ст. 486 МК України).

Частиною 6ст. 481 МК України,передбачена відповідальність за перевищення строку тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України більше ніж на тридцять діб, а так само втрата цих транспортних засобів, у тому числі їх розкомплектування.

За вчинення правопорушення передбаченого ч. 6ст. 481 МК Українипередбачено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або конфіскацію таких транспортних засобів.

Відповідно до ч. 1ст. 458 МК України,порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

У відповідності до вимогст. 495 МК України,доказамиу справіпро порушеннямитних правил є будь-якіфактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюється наявність або відсутністьпорушення митних правил, винність особи у його вчиненні таінші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі данівстановлюються: протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; поясненнями свідків, поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; висновком експерта, іншими документами.

Згідно ч.ч. 1, 3, 4, 5, 6,7, 8 ст. 380 Митного кодексу України,тимчасове ввезення громадянами-нерезидентами на митну територію України транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року. Цей строк може бути продовжено митними органами з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли такі транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів. Обов`язковою умовою допуску зазначених транспортних засобів до тимчасового ввезення на митну територію України є реєстрація цих транспортних засобів в уповноважених органах іноземних держав, що підтверджується відповідним документом.

Тимчасове ввезення громадянами-нерезидентами транспортних засобів особистого користування, що класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тон), 8711 згідно зУКТ ЗЕД, та причепів до них, що класифікуються за товарною позицією 8716 згідно з УКТ ЗЕД, у кількості більше однієї одиниці на кожну товарну позицію дозволяється за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, та наданням забезпечення сплати митних платежів відповідно дорозділуXцього Кодексу.

Тимчасове ввезення громадянами-резидентами транспортних засобів особистого користування, що класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тон), 8711 згідно зУКТ ЗЕДта причепів до них товарної позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД дозволяється на строк до одного року під письмове зобов`язання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, після сплати всіх митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

Тимчасове ввезення громадянами-резидентами на митну територію України інших транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року під письмове зобов`язання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, та наданням забезпечення сплати митних платежів відповідно дорозділуХцього Кодексу.

Транспортні засоби, що класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тон), 8711 згідно зУКТ ЗЕД, та причепи до них, що класифікуються за товарною позицією 8716 згідно з УКТ ЗЕД, які ввозяться громадянами-резидентами у зв`язку з виконанням своїх обов`язків за укладеними трудовими договорами з підприємствами-нерезидентами, що підтверджується документами відповідних компетентних органів країни реєстрації підприємства-нерезидента, для цілей цього Кодексу вважаються транспортними засобами особистого користування. Тимчасове ввезення громадянами-резидентами на митну територію України таких транспортних засобів дозволяється на строк до 10 діб за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, та наданням забезпечення сплати митних платежів відповідно дорозділуXцього Кодексу.

Строки, передбачені абзацами першим, другим, третім та п`ятим цієї частини, можуть бути продовжені митними органами з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів.

Громадяни-резиденти, які перебувають на тимчасовому консульському обліку в консульській установі України за кордоном, мають право тимчасово ввозити на митну територію України під письмове зобов`язання про зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, один транспортний засіб особистого користування, що класифікується за товарною позицією 8703 (крім товарної підпозиції 8703 10) згідно зУКТ ЗЕД, та причіп до нього, що класифікується за товарною підпозицією 8716 10 згідно з УКТ ЗЕД (за умови ввезення разом із транспортним засобом), на строк, що не перевищує 60 днів протягом одного календарного року (який може бути як безперервним, так і з перервами), без сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів. Зазначені транспортні засоби можуть бути тимчасово ввезені на митну територію України за умови подання митному органу документів, що підтверджують право власності громадянина на такі транспортні засоби та їх реєстрацію на території відповідної країни.

Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб.

Транспортні засоби особистого користування, що класифікуються за товарною позицією 8903 згідно зУКТ ЗЕД, можуть використовуватися громадянами, які ввезли їх в Україну, а також громадянами-резидентами та громадянами-нерезидентами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення, за умови використання транспортного засобу від імені і згідно з інструкціями користувача права на тимчасове ввезення.

Такі транспортні засоби не можуть використовуватися для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, бути розкомплектовані чи передані у володіння, користування або розпорядження іншим особам.

Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування повинні бути вивезені за межі митної території України з дотриманням строків, установлених відповідно до вимог цього Кодексу, або поміщені у митні режими відмови на користь держави, знищення або руйнування чи можуть бути оформлені для вільного обігу на митній території України за умови сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

У разі втрати чи повного зіпсування тимчасово ввезених транспортних засобів особистого користування внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили перебіг строку тимчасового ввезення зупиняється за умови надання митним органам власниками таких транспортних засобів достатніх доказів їх втрати чи зіпсування. Дозволяється поміщення таких транспортних засобів у митний режим знищення або руйнування.

Транспортні засоби особистого користування, тимчасово ввезені на митну територію України громадянами більш як на 30 діб, підлягають державній реєстрації.

Порядок державної реєстрації транспортних засобів особистого користування, тимчасово ввезених на митну територію України громадянами, встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.2 Розділу 8 Порядку виконання митних формальностей відповідно до заявленого митного режиму, затвердженогоНаказом Міністерства фінансів України від 31.05.2012 №657обставини непереборної сили - надзвичайні та невідворотні події, що виникли незалежно від волі особи, зокрема стихійне лихо (землетрус, пожежа, повінь, зсув тощо), сезонне природне явище (замерзання моря, проток, портів, ожеледиця тощо), введення воєнного чи надзвичайного стану, страйк, громадянські безпорядки, злочинні дії третіх осіб, прийняття рішень законодавчого або нормативно-правового характеру, обов`язкових для особи, закриття шляхів, проток, каналів, перевалів та інші надзвичайні та невідворотні за таких умов події. Факт аварії чи дії обставин непереборної сили - часткове чи повне пошкодження (зіпсуття, знищення, втрата тощо) товарів чи транспортних засобів, що перебувають під митним контролем, або позбавлення можливості виконання відповідною особою передбачених законодавством України з питань державної митної справи або встановлених відповідним митним органом України вимог щодо вчинення відповідних дій з товарами, транспортними засобами, що перебувають під митним контролем.

Згідно ст. 108 Митного кодексу України, строк тимчасовоговвезення товаріввстановлюється митниморганом укожному конкретномувипадку,але неповинен перевищуватитрьох роківз датипоміщення товаріву митнийрежим тимчасовоговвезення. Строктимчасового ввезеннятранспортних засобівкомерційного призначеннявстановлюється митниморганом зурахуванням того,що цітранспортні засобиповинні бутививезені замежі митноїтериторії Українипісля закінченнятранспортних операцій,для якихвони буливвезені. Зурахуванням метиввезення товарівта/аботранспортних засобівкомерційного призначення,особливостей транспортнихоперацій таінших обставинпопередньо встановленийстрок тимчасовоговвезення товаріввідповідно дочастини першоїцієї статтіта/аботранспортних засобівкомерційного призначеннявідповідно дочастини другоїцієї статтіза письмовоюзаявою власникацих товарів,транспортних засобівкомерційного призначенняабо уповноваженоїним особиможе бутипродовжений відповідниммитним органом.У разівідмови упродовженні строкутимчасового ввезеннямитний органзобов`язаний невідкладнописьмово абов електроннійформі повідомитиособі,яка звернуласяіз заявоюпро продовженнястроку тимчасовоговвезення,про причинита підставитакої відмови. Якщотовари,поміщені умитний режимтимчасового ввезення,не можутьбути своєчасновивезені замежі митноїтериторії Українивнаслідок накладенняна нихарешту (завинятком арештувнаслідок позовівприватних осіб)або вилученняу справіпро порушеннямитних правил,перебіг строкутимчасового ввезеннязупиняється начас такогоарешту (вилучення). Якщо транспортні засоби комерційного призначення, поміщені у митний режим тимчасового ввезення, не можуть бути своєчасно вивезені за межі митної території України: внаслідок дії обставин, зазначених устатті 192цього Кодексу; у разі зберігання таких транспортних засобів під митним контролем (за умови інформування митного органу, який контролює їх переміщення); у разі здійснення інших операцій з такими транспортними засобами у випадках, передбачених цим Кодексом (за умови інформування митного органу, який контролює їх переміщення); у разі накладення на них арешту (за винятком арешту внаслідок позовів приватних осіб) або вилучення у справі про порушення митних правил, перебіг строку тимчасового ввезення зупиняється на час дії таких обставин, зберігання, арешту (вилучення) або здійснення таких операцій.

Статтею 460 Митного кодексу Українивизначено, що вчинення порушення митних правил, передбачених, в тому числістаттею 481 Митного кодексу України, внаслідок аварії, дії обставин непереборної сили або протиправних дій третіх осіб, що підтверджується відповідними документами, не тягне за собою адміністративної відповідальності, передбаченоїМитним кодексом України.

Встановлено, що у діях гр. ОСОБА_1 наявні ознаки правопорушення, передбаченого ч. 6 ст. 481 МК України, а саме останній перевищив строк тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування на митну територію України більше ніж на тридцять діб, що підтверджується протоколом про порушення митних правил №0515/20900/24 від 29.04.2024, витягами з інформаційних систем митного органу (АСМО «Інспектор» та ЄАІС ДМСУ), копією паспорта гр. ОСОБА_1 , його письмовими та усними поясненнями наданими суду, декларацією транскордонного переміщення фізичними особами валютних цінностей від 29.04.2024, доповідною запискою, протоколом опитування від 13.05.2024.

Наведені докази встановлюють факт ввезення зазначеного вище транспортного засобу на територію України, митний режим ввезення та відсутність даних про його своєчасне вивезення.

У свою чергу, гр. ОСОБА_1 , будучи обізнаним про факт ввезення автомобіля та наявність відповідного зобов`язання, жодних належних доказів про наявність обставин, які виключають адміністративну відповідальність суду не надав.

Оцінюючи доводи сторони захисту щодо причин не вивезення автомобіля гр. ОСОБА_1 , виходжу з наступного.

Стороною захисту не заперечується факт ввезення 08.10.2018 о 19:47:17 ввіз на митну територію України транспортний засіб з реєстраційним номерним знаком НОМЕР_4 , VIN- НОМЕР_5 (PL) через пункт пропуску "РАВА-РУСЬКА - ГРЕБЕННЕ".

Отже, ОСОБА_1 ) при ввезенні зазначеного транспортного засобу повинен був усвідомлювати наявність обов`язку щодо його своєчасного вивезення. Той факт, що ОСОБА_1 є громадянином іншої країни і не володіє українською мовою не наділяє його правом порушувати митне законодавство держави Україна. Водночас, за встановленою митним законодавством процедурою ОСОБА_1 (ДІН) з приводу ввезення або вивезення транспортного засобу до митного органу не звертався.

Суд також відзначає, що в процесі розгляду справи було вжито дієві заходи щодо забезпечення ОСОБА_1 (ДІН) можливості реалізувати свої права, зокрема відповідною постановою матеріали справи повернуто для проведення додаткової перевірки, у тому числі для здійснення дій щодо перекладу протоколу про порушення митних правил.

Суд не ставить під сумнів той факт, що у ОСОБА_1 (ДІН) були об`єктивні перешкоди, які ускладнювали своєчасне вивезення наведеного у протоколі автомобіля за межі митної території України, пов`язані з його сімейним становищем, станом здоров`я, введеними у США карантинними обмеженнями тощо. Натомість у даному випадку не можна залишити поза увагою і наступне:

- правопорушення було виявлено 29.04.2024, тобто у день складання протоколу і є триваючим;

- незважаючи на те, що автомобіль було ввезено на територію України понад 5 років назад, ОСОБА_1 (ДІН) жодного разу не звернувся до митного органу з приводу неможливості вивезення автомобіля.

Слід відзначити, що процедура повідомлення митного органу про неможливість вивезення автомобіля не потребує безпосередньої явки громадянина (у даному випадку - ОСОБА_1 (ДІН)) до митного органу. Таке повідомлення може бути скеровано засобами поштового та електронного зв`язку. Натомість, будучи обізнаними у тому, що автомобіль залишився в Україні, ОСОБА_1 (ДІН) таких повідомлень до митного органу не скерував.

Доводи сторони захисту щодо введення карантинних обмежень у США та воєнного стану в Україні, судом враховуються, але у цій справі транспортний засіб було ввезено у 2018 році, тобто до виникнення цих обставин. При цьому наведені фактори не перешкоджали ОСОБА_1 (ДІН) повідомити митний орган письмово про відповідні обставини.

Варто також відзначити, що законодавець, вводячи у дію положення ст. 481 МКУ, неодноразово відтермінував початок їх дії, надаючи можливість громадянам виконати належним чином митні процедури встановлені законом, чим ОСОБА_1 (ДІН) не скористався.

Крім того, доводи ОСОБА_1 ) про те, що він детально не обізнаний у відповідних митних процедурах через незнання норм законодавства не можуть свідчити про відсутність у його діях складу адміністративного правопорушення, адже сам по собі факт незнання законодавства не може бути належною підставою для закриття провадження у цій справі. У свою чергу, жодних перешкод у тому аби звернутися до митного органу, у тому числі письмово, за отриманням відповідних роз`яснень у ОСОБА_1 (ДІН) не встановлено.

Отже, обставин, передбачених ст. 460 Митного кодексу України, з настанням яких діяння, передбачене ст. 481 Митного кодексу України, не тягне за собою адміністративної відповідальності під час судового розгляду не встановлено, як і не встановлено обставин дії непереборної сили, які стали причиною пропуску строку тимчасового ввезення на митну територію України транспортного засобу.

Таким чином, аналізуючи наведені докази по даній справі з точки зору їх допустимості, об`єктивності та достатності, за відсутності будь-яких істотних суперечностей, приходжу до висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 6 ст. 481 МК України доведена належним чином.

Вирішуючи питання про призначення виду стягнення за порушення митних правил, суд приймає до уваги, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

З урахуванням характеру вчиненого порушення, особи порушника, який раніше до адміністративної відповідальності за порушення митних правил не притягувався, приймаючи до уваги відсутність у матеріалах справи даних про його фактичні доходи та можливість виконати стягнення у виді штрафу, вважаю за необхідне застосувати до ОСОБА_1 (ДІН) адміністративне стягнення у виді конфіскації транспортного засобу, який є безпосереднім предметом правопорушення.

При цьому, визначаючи вид стягнення, суд вважає за можливе врахувати клопотання ОСОБА_1 ) щодо застосування конфіскації у разі визнання його винним.

У відповідності до ст.487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Крім того, суд не може залишити поза увагою пояснення ОСОБА_1 ) щодо некоректної поведінки працівників митного органу під час складання протоколу, які, за твердженням KINARD (КІНАРД) DEAN (ДІН), не забезпечили його перекладачем та безпідставно обмежили його та членів його сім`ї у можливості вільно пересуватись, не пускали до туалету, погрожували, не давали можливості поїсти та проводили незрозумілі маніпуляції з документами.

З цього приводу, вважаю за необхідне скерувати копію даної постанови до керівника Львівської митниці ДМС для вжиття відповідних заходів, а саме для перевірки відповідних фактів повідомлених ОСОБА_1 та належного реагування в межах наданої компетенції та повноважень.

Статтею 40-1КУпАП встановлено, що судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом. Згідно п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного з правопорушника стягується 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить 605,60 гривень.

Керуючись ст.ст.458, 459, 461, 481, 486, 527, 528 МК України,

постановив:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 6 ст. 481 Митного кодексу України та накласти на нього стягнення у виді конфіскації транспортного засобу автомобіля з реєстраційним номерним знаком НОМЕР_4 , VIN- НОМЕР_5 (PL).

Стягнути з ОСОБА_1 ) на користь держави в особі Державної судової адміністрації України 605,60 гривень судового збору.

Скерувати копію даної постанови до керівника Львівської митниці ДМС для перевірки повідомлення ОСОБА_1 ) про порушення допущені з боку представників митного органу, для вжиття відповідних заходів належного реагування в межах наданої компетенції та повноважень.

Постанова може бути оскаржена упродовж десяти днів з дня її винесення.

Суддя В.В. Стрельбицький

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення24.09.2024
Оприлюднено26.09.2024
Номер документу121822664
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Перевищення строку тимчасового ввезення або тимчасового вивезення товарів

Судовий реєстр по справі —461/4083/24

Постанова від 14.10.2024

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Стрельбицький В. В.

Постанова від 24.09.2024

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Стрельбицький В. В.

Постанова від 10.09.2024

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Стрельбицький В. В.

Постанова від 06.06.2024

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Стрельбицький В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні