Ухвала
від 23.09.2024 по справі 902/480/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Пирогова, 29, м. Вінниця, 21018, тел./факс (0432)55-80-00, (0432)55-80-06 E-mail: inbox@vn.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

про відмову в задоволенні скарги на дії або бездіяльність

органу ДВС, приватного виконавця

"23" вересня 2024 р.Cправа № 902/480/24

Господарський суд Вінницької області у складі головуючого судді Маслія І.В.,

при секретарі судового засідання Глобі А.С.,

за участі представників:

скаржника (позивача, стягувача) Андрійко Є.Л., довіреність №29/12-2023/21 від 29.12.2023;

скаржника (відповідача, боржника): Кравчук О.В., довіреність №Др-8-0124 від 01.01.2024;

приватний виконавець виконавчого округу м. Києва Корольов М.А., посвідчення №0174 від 13.03.2018,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні суду скаргу Акціонерного товариства "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз" №21001-Ск-1751-0924 від 12.09.2024 (вх канц. № 01-39/10/24 від 13.09.2024) на неправомірні дії приватного виконавця та скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" №б/н від 13.09.2024 (вх канц. № 01-39/11/24 від 13.09.2024) на постанову приватного виконавця про зупинення вчинення виконавчих дій

у справі

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" (вул. Шолуденка, буд. 1, м. Київ, 04116)

до: Акціонерного товариства "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз"" (провулок Костя Широцького, буд.24, м.Вінниця, 21012)

про стягнення 683 572 666,31 грн.

В С Т А Н О В И В :

У провадженні Господарського суду Вінницької області перебувала справа №902/480/24 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" до Акціонерного товариства "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз"" про стягнення 683 572 666,31 грн.. заборгованості, з яких 448 695 665,32 грн - основного боргу, 82 538 297,90 грн - пені, 26 518 352,32 грн - 3% річних та 125 820 350,77 грн - інфляційних втрат.

Рішенням Господарського суду Вінницької області від 12.06.2024 позов задоволено частково, стягнуто з Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Вінницягаз" на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" 448 695 665,32 грн - основного боргу, 41 269 148,95 грн - пені, 26 518 352,32 грн - 3% річних, 125 820 350,77 грн - інфляційних втрат та 847 840,00 грн - витрат на сплату судового збору. У частині стягнення 41 269 148,95 грн. пені відмовлено, в зв`язку із зменшенням.

22.07.2024 на виконання даного рішення було видано відповідний наказ.

13.09.2024 до суду надійшли скарги Акціонерного товариства "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз" №21001-Ск-1751-0924 від 12.09.2024 на неправомірні дії приватного виконавця виконавчого округу м. Києва Корольова М.А. та Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" №б/н від 13.09.2024 на постанову приватного виконавця про зупинення вчинення виконавчих дій ВП №75944508 від 03.09.2024.

Ухвалою суду від 17.09.2024 призначено скарги Акціонерного товариства "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз" на неправомірні дії приватного виконавця та Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" на постанову приватного виконавця про зупинення вчинення виконавчих дій до розгляду в судовому засіданні на 23 вересня 2024.

18.09.2024 на адресу суду надійшла заява приватного виконавця Корольова Михайла Андрійовича №б/н від 18.09.2024 про участь в судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду.

Ухвалою суду від 19.09.2024 задоволено заяву приватного виконавця про участь в судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів.

20.09.2024 до суду від приватного виконавця надійшли відзиви на скарги, в яких останній проти задоволення скарг заперечує.

Від Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" до суду 20.09.2024 надійшли заперечення на скаргу Акціонерного товариства "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз".

23.09.2024 від Акціонерного товариства "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз" до суду надійшли письмові пояснення щодо вимог скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України".

На визначену судом дату в судове засідання 23.09.2024 з`явились представники сторін та приватний виконавець, який приймав участь в судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів.

В судовому засіданні представник Акціонерного товариства "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз" підтримала скаргу на неправомірні дії приватного виконавця та заперечила щодо скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України".

В обґрунтування поданої скарги Акціонерне товариство "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз" вказує, що дії приватного виконавця Корольова М.А. щодо винесення постанови про зупинення вчинення виконавчих дій від 03.09.2024 № 75944508 з примусового виконання наказу від 22.07.2024 по справі № 902/480/24 не на всю суму, щодо стягнення якої було прийнято рішення господарським судом, а лише в частині стягнення 251 480 260,00 грн. порушують законні права та інтереси Товариства, а також суперечать нормам ст. 5 ЗУ «Про виконавче провадження», оскільки 29 серпня 2021 року набрав чинності Закон України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу» (далі - Закон № 1639).

Статтею 1 Закону № 1639-ІХ визначено, що заборгованість (грошові зобов`язання) суб`єктів ринку природного газу, що підлягає (підлягають) врегулюванню відповідно до цього Закону, а саме: заборгованість постачальників природного газу, в тому числі підтверджена судовими рішеннями, які набрали законної сили, за договорами купівлі-продажу (постачання) природного газу для постачання побутовим споживачам (у тому числі суми неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість за спожитий природний газ або за прострочення її сплати), не сплачена станом на розрахункову дату.

Положення статті 1 Закону № 1639-ІХ визначають також поняття Реєстру, як відкритого загальнодоступного переліку підприємств та організацій, які є учасниками процедури врегулювання заборгованості відповідно до цього Закону. Реєстр розміщується на офіційному вебсайті НКРЕКП.

Відповідно до положень статті 2 Закону № 1639-ІХ дія цього Закону поширюється на відносини із врегулювання видів заборгованості (грошових зобов`язань), визначених у статті 1 цього Закону, суб`єктів ринку природного газу, що включені до Реєстру. У частині 1 статті 3 Закону № 1639-ІХ законодавець визначив, що для участі у процедурі врегулювання заборгованості (грошових зобов`язань) суб`єкти ринку природного газу включаються до Реєстру, який веде Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

На переконання АТ «Вінницягаз», з наведених норм законодавства слідує, що сфера дії Закону № 1639-ІХ визначена у статті 2 цього Закону. Відповідно до цієї статті дія Закону № 1639-ІХ поширюється виключно на суб`єктів ринку природного газу, що включені до Реєстру. Так, 16.11.2022 року постановою НКРЕКП було прийнято рішення включити АТ «Вінницягаз» до Реєстру підприємств, які беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості суб`єктів ринку природного газу. Заборгованість, яка підлягає врегулюванню відповідно до Закону України № 1639, це, зокрема, заборгованість операторів газорозподільних систем за договорами постачання/купівлі-продажу природного газу для покриття об`ємів (обсягів) фактичних втрат та виробничо-технологічних витрат природного газу в газорозподільній системі для забезпечення фізичного балансування газорозподільної системи та власної господарської діяльності з 1 листопада 2021 року до 28 лютого 2022 року включно, укладеними з товариством з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України".

Таким чином, за твердженням АТ «Вінницягаз» вся заборгованість, стягнення якої є предметом судової справи№ 902/480/24, включаючи суму основного боргу і суму штрафних (фінансових) санкцій, а саме 448 695 665,32 грн. основного боргу7, 41 269 148,95 грн. пені, 26 518 352,32 грн. З % річних, 125 820 350,77 грн. інфляційних втрат, підлягає врегулюванню відповідно до Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу». Всупереч зазначеному, постановою Приватного виконавця від 03.09.2024 ВП № 75944508 було зупинено вчинення виконавчих дій лише в частині стягнення 251 480 260,00 грн. до виключення боржника з Реєстру, незаконно посилаючись на постанову НКРЕКП № 489 від 12.03.2024 Про затвердження АТ Вінницягаз обсягів перевищення фактичної вартості послу з розподілу природного газу над тарифною виручкою, предбаченою тарифами на розподіл природного газу.

З огляду на викладене АТ «Вінницягаз» просить суд:

- Визнати неправомірною бездіяльність приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Корольова Михайла Андрійовича у ВП № 75944508 щодо:

не зупинення вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №75944508 щодо виконання наказу Господарського суду Вінницької області від 22.07.2024 по справі № 902/480/24 про стягнення з Акціонерного товариства Оператор газорозподільної системи Вінницягаз (21012, м. Вінниця, пров. Костя Широцького, буд. 24, код ЄДРПОУ: 03338649) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Газопостачальна компанія Нафтогаз України 448 695 665,32 грн. основного боргу, 41 269 148,95 грн. пені, 26 518 352,32 грн. З % річних, 125 820 350,77 грн. інфляційних втрат та 847 800, 00 грн. - витрат оплати судового збору до врегулювання заборгованості (грошових зобов`язань) АТ Вінницягаз, яке бере участь у процедурі врегулювання заборгованості суб`єктів ринку природного газу відповідно до Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу» від 14 липня 2021 року №1639-1Х;

не зняття арешту з усіх грошових коштів/електронних грошей, що містяться на відкритих рахунках/електронних гаманцях та належать боржнику: Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Вінницягаз», адреса: 21012, м. Вінниця, пров. Костя Широцького, буд. 24, код ЄДРПОУ: 03338649;

не зняття арешту з всього належного АТ Вінницягаз майна в межах суми звернення стягнення з урахуванням основної винагороди приватного виконавця, витрат виконавчого провадження 430 838 638,10 грн.; стягнення з боржника основної винагороди з АТ Вінницягаз на користь Приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Корольова М.А. у розмірі 64 315 135,74 грн.

- Зобов`язати приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Корольова Михайла Андрійовича усунути порушення (поновити порушене право АТ «Вінницягаз») шляхом:

зупинення вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №75944508 щодо виконання наказу Господарського суду Вінницької області від 22.07.2024 по справі № 902/480/24 про стягнення з Акціонерного товариства Оператор газорозподільної системи Вінницягаз (21012, м. Вінниця, пров. Костя Широцького, буд. 24, код ЄДРПОУ: 03338649) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Газопостачальна компанія Нафтогаз України 448 695 665,32 грн. основного боргу, 41 269 148,95 грн. пені, 26 518 352,32 грн. З % річних, 125 820 350,77 грн. інфляційних втрат та 847 800, 00 грн. - витрат оплати судового збору до врегулювання заборгованості (грошових зобов`язань) АТ Вінницягаз, яке бере участь у процедурі врегулювання заборгованості суб`єктів ринку природного газу відповідно до Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу» від 14 липня 2021 року №1639-ІХ;

зняття арешту з усіх грошових коштів/електронних грошей, що містяться на відкритих рахунках/електронних гаманцях та належать боржнику: Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Вінницягаз», адреса: 21012, м. Вінниця, пров. Костя Широцького, буд. 24, код ЄДРПОУ: 03338649;

зняття арешту з всього належного АТ Вінницягаз майна в межах суми звернення стягнення з урахуванням основної винагороди приватного виконавця, витрат виконавчого провадження 430 838 638,10 грн.

В письмових поясненнях АТ Вінницягаз, щодо скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України", зазначає, що твердження ТОВ «ГК «Нафтогаз України» про те, що заборгованість за договором постачання природного газу постачальником «Останньої надії» не підпадає під дію Закону № 1639 є необґрунтовані, оскільки протягом січня-лютого 2022 року АТ «Вінницягаз» не уклало з жодним із постачальників природного газу договору на закупівлю обсягів природного газу для покриття об`ємів (обсягів) фактичних втрат та виробничо-технологічних витрат природного газу в газорозподільній системі для забезпечення фізичного балансування ГРМ. З огляду на зазначене, враховуючи необхідність закупівлі природного газу Товариство для покриття втрат в газорозподільній системі за відсутності постачальника природного газу, дані обсяги були автоматично віднесені на постачальника «останньої надії». Поряд з тим, протягом березня вересня 2023 року (до дати зупинення дії ліцензії Товариства Регулятором) обсяги виробничо-технологічних втрат закуповувались АТ «Вінницягаз» у відповідності до договорів, укладених з ТОВ «ГК «Нафтогаз України», від 22.03.2022 р. № 101/ПГ-3176-ОГРМ, від13.05.2022 р. № 101/ПГ-3201-ОГРМ, від 21.06.2023 р. № 101/ПГ-3257-ОГРМ. Таким чином, природний газ, який був поставлений постачальником Товариству, фактично то є обсяг природного газу, що покривав об`єми фактичних втрат та виробничо-технологічних витрат природного газу в газорозподільній системі з метою її фізичного балансування (тобто цей обсяг покривав відхилення між обсягами, що надійшли до системи та тими, що були спожиті різними категоріями споживачів у відповідний період). Відтак, дана заборгованість є такою, що підлягає врегулюванню у відповідності до Закону України № 1639 з огляду на включення Товариства до Реєстру, а виконавче провадження підлягає зупиненню виконавцем згідно із вимогами п. 15 ч. 1 ст. 34 Закону України «Про виконавче провадження».

З огляду на викладене АТ Вінницягаз просить суд відмовити у задоволенні скарги ТОВ «ГК «Нафтогаз України».

В судовому засіданні представник Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" підтримав скаргу на постанову приватного виконавця про зупинення вчинення виконавчих дій та заперечив щодо скарги Акціонерного товариства "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз".

В обґрунтування поданої скарги Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" зазначає, що постанова приватного виконавця від 03.09.2024 про зупинення вчинення виконавчих дій у ВП №75944508, в частині стягнення основного боргу 251 480 260,00 грн., прийнята з порушенням п. 15 ч. 1 ст. 34 Закону України «Про виконавче провадження», оскільки пунктом 15 частини 1 статті 34 Закону України «Про виконавче провадження» визначено дві умови, це включення боржника до реєстру та заборгованість має підлягати врегулюванню відповідно до процедур визначених Законом №1639-IX. Вирішуючи питання зупинення вчинення виконавчих дій Приватний виконавець взяв до уваги постанову НКРЕКП №489 від 12.03.2024 «Про затвердження АТ «ВІННИЦЯГАЗ» обсягів перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу над тарифною виручкою, передбаченою тарифами на розподіл природного газу за період з 01 листопада 2021 року по 28 лютого 2022». Однак, стягувач вважає, що дана постанова не вказує, що сума заборгованості за наказом відповідає приписам ст. 1 Закону №1639-IX.

На переконання ТОВ «ГК «Нафтогаз України» згідно приписів Закону №1639-ІХ, підлягають застосуванню суми заборгованості, обсяг яких визначено та яка утворилась за договорами укладеними відповідно до пункту 1-4 глави 6 розділу III Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП №294 від 30.09.2015. Тобто, для застосування Закону №1639-ІХ, заборгованість має відповідати умовам Глави 6 розділу III Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП №294 від 30.09.2015. Згідно рішення суду заборгованість у справі №902/480/24 стягується за Типовим договором постачання природного газу постачальником останньої надії (далі - Договір) затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2501. За таких умов, згідно приписів Закону №1639-ІХ зупиненню підлягає лише сума основної заборгованості, яка утворилась за договором укладеним відповідно до пункту 1 глави 6 розділу III Кодексу газорозподільних систем, тоді як за договором у справі №902/480/24 стягується заборгованість за договором ПОН. Відповідно підстави для застосування п. 15 ч. 1 ст. 34 Закону України «Про виконавче провадження» у ВП №75944508 відсутні.

З огляду на викладене Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" просить суд скасувати постанову про зупинення вчинення виконавчих дій ВП №75944508 від 03.09.2024 в частині стягнення основного боргу 251 480 260,00 грн, при примусовому виконанні наказу господарського суду Вінницької області №902/480/24.

Приватний виконавець в судовому засіданні проти задоволення обох скарг заперечив та просив відмовити в їх задоволенні, з підстав викладених у відзивах на скарги.

У відзивах на скарги приватний виконавець просить відмовити у їх задоволенні, оскільки вирішуючи питання про зупинення вчинення виконавчих дій взято до уваги постанову НКРЕКП №489 від 12.03.2024 «Про затвердження АТ «ВІННИЦЯГАЗ» обсягів перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу над тарифною виручкою, передбаченою тарифами на розподіл природного газу за період з 01 листопада 2021 року по 28 лютого 2022».

Абзацом 11 частини першої статті 1 Закону №1639-IX визначено термін заборгованості операторів газорозподільних систем за договорами постачання/ купівлі-продажу природного газу для покриття об`ємів (обсягів) фактичних втрат та виробничо-технологічних витрат природного газу в газорозподільній системі для забезпечення фізичного балансування газорозподільної системи та власної господарської діяльності з 1 листопада 2021 року до 28 лютого 2022 року включно, укладеними з товариством з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України".

У Законі №1639-ІХ зазначено, що врегулюванню підпадає заборгованість за договорами постачання/купівлі-продажу природного газу для покриття об`ємів (обсягів) фактичних втрат та виробничо-технологічних витрат природного газу в газорозподільній системі для забезпечення фізичного балансування газорозподільної системи та власної господарської діяльності.

Відповідно до абз. 7 ч. 1 ст. 4 Закону №1639-IX взаєморозрахунки в цілях погашення заборгованості та грошових зобов`язань, що визначені статтею 1 цього Закону, здійснюються за рахунок видатків державного бюджету для врегулювання обсягів перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу за даними звітності, поданої операторами газорозподільних систем до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (у тому числі до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики), над тарифною виручкою, передбаченою тарифами на розподіл природного газу, встановленими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (у тому числі Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики), з урахуванням отриманих компенсацій витрат, збільшених на суму податку на додану вартість за ставкою, яка діяла у відповідних періодах надання послуг з розподілу природного газу, включену у вартість послуги для кінцевого споживача, що утворилися за період з 1 листопада 2021 року по 28 лютого 2022 року, - в цілях погашення заборгованості операторів газорозподільних систем за договорами постачання/купівлі-продажу природного газу для покриття об`ємів (обсягів) фактичних втрат та виробничо-технологічних витрат природного газу в газорозподільній системі для забезпечення фізичного балансування газорозподільної системи та власної господарської діяльності, укладеними з товариством з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України", а також за договорами транспортування природного газу, укладеними з особою, що здійснює функції оператора газотранспортної системи з 1 січня 2020 року. У разі якщо різниця між фактичною вартістю послуг з розподілу природного газу та тарифною виручкою, передбаченою тарифами на розподіл природного газу, встановленими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (у тому числі Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики), буде перевищувати загальну суму заборгованості оператора газорозподільної системи перед кредиторами, зазначеними в абзацах сьомому - дев`ятому, одинадцятому статті 1 цього Закону, така різниця не підлягає компенсації у тарифі на розподіл природного газу та з інших джерел. Тобто, законодавець визначив, що боржник який має обсяги перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу за даними звітності, поданої операторами газорозподільних систем має право за рахунок бюджетних асигнувань у порядку затвердженому постановою КМУ №1179 від 12.10.2022. При цьому постановою НКРЕКП №489 від 12.03.2024 визначено обсяги перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу за даними звітності, поданої операторами газорозподільних систем у розмірі 251 480 260,00 грн. Варто зауважити, що договір ПОН та профільні нормативно-правові акти не містять обмеження стосовно використання газу за договором ПОН в цілях ВТВ.

За таких умов, на підставі доказів які містяться на сайті НКРЕКП, враховуючи наявність на виконанні у приватного виконавця зведеного виконавчого провадження про стягнення з боржника коштів, приватним виконавцем встановлено, що за договором ПОН частина боргу у сумі 251 480 260,00 грн. може бути погашеним поза примусовим виконанням судового рішення у спосіб та в порядку визначеному ст. 4 Закону №1639, що дає підставу для застосування п. 15, ч. 1 ст. 34 Закону України «Про виконавче провадження».

Судом встановлено наступне.

Рішенням Господарського суду Вінницької області від 12.06.2024 позов задоволено частково, стягнуто з Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Вінницягаз" на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" 448 695 665,32 грн - основного боргу, 41 269 148,95 грн - пені, 26 518 352,32 грн - 3% річних, 125 820 350,77 грн - інфляційних втрат та 847 840,00 грн - витрат на сплату судового збору. У частині стягнення 41 269 148,95 грн. пені відмовлено, в зв`язку із зменшенням.

22.07.2024 на виконання даного рішення було видано відповідний наказ.

02.09.2024 до приватного виконавця надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" про початок примусового виконання судового рішення на підставі наказу Господарського суду Вінницької області №902/480/24 від 22.07.2024.

02.09.2024 приватним виконавцем прийняте рішення про відкриття виконавчого провадження з примусового виконання наказу Господарського суду Вінницької області №902/480/24 від 22.07.2024, про що винесено постанову про відкриття виконавчого провадження №75944508.

02.09.2024 приватним виконавцем у відповідності до ст. 27 Закону «Про виконавче провадження», ст.31 Закону України «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів» винесена постанова про стягнення з боржника основної винагороди в розмірі 64315135,74 грн. Копії постанови направлені сторонам виконавчого провадження.

02.09.2024 приватним виконавцем у відповідності до ст. 42 Закону України «Про виконавче провадження» винесені постанови про розмір мінімальних витрат виконавчого провадження в розмірі 431,00 грн., копії постанов направлені сторонам виконавчого провадження.

Водночас 16.11.2022 року постановою НКРЕКП №1464 було прийнято рішення включити АТ «Вінницягаз» до Реєстру підприємств, які беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості суб`єктів ринку природного газу.

Відповідно до частин першої та другої статті 3 Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу», статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, включила АТ «Вінницягаз» до Реєстру підприємств, які беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості суб`єктів ринку природного газу.

Постановою НКРЕКП №489 від 12.03.2024 Про затвердження АТ «ВІННИЦЯГАЗ» обсягів перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу над тарифною виручкою, передбаченою тарифами на розподіл природного газу, відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу», статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг затвердила АТ «Вінницягаз» обсяг перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу за даними звітності, поданої АТ «Вінницягаз» до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, над тарифною виручкою, передбаченою тарифами на розподіл природного газу, встановленими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з урахуванням отриманих компенсацій витрат, що утворився за період з 01 листопада 2021 року по 28 лютого 2022 року включно у сумі 251 480 260,00 грн (без ПДВ).

Враховуючи вищевикладене, 03.09.2024 приватним виконавцем у відповідності до п.15 ч.1 ст. 34, ст. 35 Закону України «Про виконавче провадження» винесена постанова про зупинення вчинення виконавчих дій частково в частині стягнення 251 480 260,00 грн. до виключення боржника з реєстру підприємств, які беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості суб`єктів ринку природного газу відповідно до Закону України "Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу".

В ході примусового виконання 03.09.2024 приватним виконавцем в рамках виконавчого провадження №75944508 у відповідності до ст. 56 Закону України «Про виконавче провадження» винесена постанова про арешт коштів боржника в межах суми звернення стягнення з урахуванням основної винагороди приватного виконавця та витрат виконавчого провадження в сумі 430 838 638,10 грн.

03.09.2024 приватним виконавцем в рамках виконавчого провадження №75944508 у відповідності до ст. 56 Закону України «Про виконавче провадження» винесена постанова про арешт майна боржника в межах суми звернення стягнення з урахуванням основної винагороди приватного виконавця та витрат виконавчого провадження в сумі 430 838 638,10 грн.

03.09.2024 приватним виконавцем в рамках виконавчого провадження №75944508 у відповідності до ст. 36 Закону України «Про виконавче провадження» винесена постанова про розшук майна боржника.

03.09.2024 приватним виконавцем у відповідності до ст. 30 Закону України «Про виконавче провадження» винесена постанова про приєднання виконавчого провадження №75944508 до зведеного виконавчого провадження №70204561.

03.09.2024 приватним виконавцем у відповідності до ст. 18 Закону України «Про виконавче провадження» сформовані платіжні інструкції щодо примусового списання коштів з рахунків боржника.

Грошові кошти у сумі 91086.44 грн, що надійшли 04.09.2024 р. 35140.07 грн, що надійшли 04.09.2024 р. на рахунок з обліку депозитних сум при примусовому виконанні виконавчого документа № 902/480/24, виданого 22.07.2024 р. у відповідності до ст. ст. 45-47 Закону України «Про виконавче провадження» 09.09.2024 розподілені та перераховані наступним чином: 69,00 грн. плата за користування АСВП на користь ДП «НАІС» (платіжна інструкція 7365 від 09.09.2024); 362,00 грн. компенсування мінімальних витрат виконавчого провадження на користь приватного виконавця (платіжна інструкція 7366 від 09.09.2024); 114 359,55 грн. на користь стягувача ТОВ «ГК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ» в рахунок погашення заборгованості (платіжна інструкція 7367 від 09.09.2024); 11 435,96 грн. основна винагорода приватного виконавця на користь приватного виконавця (платіжна інструкція 7368 від 09.09.2024).

09.09.2024 приватним виконавцем у відповідності до ст. 56 Закону України «Про виконавче провадження» здійснено опис транспортних засобів, що належать боржнику на праві власності.

Як вбачається з поданих скарг на бездіяльність та дії приватного виконавця мотиви їх зводяться до того, що стягувач вважає, що постанова приватного виконавця від 03.09.2024 про зупинення вчинення виконавчих дій у ВП №75944508, в частині стягнення основного боргу 251 480 260,00 грн., прийнята з порушенням п. 15 ч. 1 ст. 34 Закону України «Про виконавче провадження», оскільки пунктом 15 частини 1 статті 34 Закону України «Про виконавче провадження» визначено дві умови, це включення боржника до реєстру та заборгованість має підлягати врегулюванню відповідно до процедур визначених Законом №1639-IX, однак не зважаючи на включення боржника до реєстру, заборгованість у даній справі стягується за Типовим договором постачання природного газу постачальником останньої надії затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2501 та не є договором укладеним відповідно до пункту 1 глави 6 розділу III Кодексу газорозподільних систем, тому підстави для застосування п. 15 ч. 1 ст. 34 Закону України «Про виконавче провадження» у ВП №75944508 відсутні.

Водночас боржник у своїй скарзі вважає що приватний виконавець мав зупинити вчинення виконавчих дій у ВП №75944508 не лише в частині стягнення основного боргу 251 480 260,00 грн. ай в решті сум стягнення які є предметом судової справи№ 902/480/24, оскільки вони підлягають врегулюванню відповідно до Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу».

Дослідивши мотиви поданих скарг, відзиви приватного виконавця та додані до них докази, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні скарг з огляду на наступне.

Умови і порядок виконання рішень судів регламентовані Законом України "Про виконавче провадження".

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про виконавче провадження" виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Положеннями статті 2 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що однією з засад виконавчого провадження є забезпечення права на оскарження рішень, дій чи бездіяльності державних виконавців, приватних виконавців.

Частиною 1 статті 74 Закону України "Про виконавче провадження" визначено, що рішення, дії чи бездіяльність виконавця та посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені сторонами, іншими учасниками та особами до суду, який видав виконавчий документ, у порядку, передбаченому законом.

Цим Законом регламентовано порядок та особливості проведення кожної стадії (дії) виконавчого провадження і відповідних дій державних виконавців.

За умовами ч. 1 ст. 5 Закону України "Про виконавче провадження" примусове виконання рішень покладається на органи державної виконавчої служби (державних виконавців) та у передбачених цим Законом випадках на приватних виконавців, правовий статус та організація діяльності яких встановлюються Законом України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів".

Завданням органів державної виконавчої служби та приватних виконавців є своєчасне, повне і неупереджене виконання рішень, примусове виконання яких передбачено законом (ст. 3 ЗУ "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів").

Відповідно до ст. 10 Закону України "Про виконавче провадження" заходами примусового виконання рішень є: 1) звернення стягнення на кошти, цінні папери, інше майно (майнові права), корпоративні права, майнові права інтелектуальної власності, об`єкти інтелектуальної, творчої діяльності, інше майно (майнові права) боржника, у тому числі якщо вони перебувають в інших осіб або належать боржникові від інших осіб, або боржник володіє ними спільно з іншими особами; 2) звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інший дохід боржника; 3) вилучення в боржника і передача стягувачу предметів, зазначених у рішенні; 4) заборона боржнику розпоряджатися та/або користуватися майном, яке належить йому на праві власності, у тому числі коштами, або встановлення боржнику обов`язку користуватися таким майном на умовах, визначених виконавцем; 5) інші заходи примусового характеру, передбачені цим Законом.

Згідно ст. 13 Закону України "Про виконавче провадження" під час здійснення виконавчого провадження виконавець вчиняє виконавчі дії та приймає рішення шляхом винесення постанов, попереджень, внесення подань, складення актів та протоколів, надання доручень, розпоряджень, вимог, подання запитів, заяв, повідомлень або інших процесуальних документів у випадках, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами. Арешт на майно (кошти) накладається не пізніше наступного робочого дня після його виявлення, крім випадку, передбаченого частиною сьомою статті 26 цього Закону. Платіжні вимоги на примусове списання коштів надсилаються не пізніше наступного робочого дня після накладення арешту та в подальшому не пізніше наступного робочого дня з дня отримання інформації про наявність коштів на рахунках. Опис та арешт майна здійснюються не пізніш як на п`ятий робочий день з дня отримання інформації про його місцезнаходження. У разі виявлення майна виконавцем під час проведення перевірки майнового стану боржника за місцем проживання (перебування) фізичної особи та місцезнаходженням юридичної особи здійснюються опис та арешт цього майна.

Статтею 34 Закону України "Про виконавче провадження" визначено підстави зупинення виконавцем вчинення виконавчих дій, зокрема відповідно до п. 15 даної статті виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій у разі якщо сума, що стягується, підлягає врегулюванню відповідно до процедур, передбачених Законом України "Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу" (далі Закон №1639-IX), за умови перебування боржника в реєстрі підприємств, які беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості суб`єктів ринку природного газу.

Абзацом 11 частини першої статті 1 Закону №1639-IX визначено термін заборгованості операторів газорозподільних систем за договорами постачання/ купівлі-продажу природного газу для покриття об`ємів (обсягів) фактичних втрат та виробничо-технологічних витрат природного газу в газорозподільній системі для забезпечення фізичного балансування газорозподільної системи та власної господарської діяльності з 1 листопада 2021 року до 28 лютого 2022 року включно, укладеними з товариством з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України".

У Законі №1639-ІХ зазначено, що врегулюванню підпадає заборгованість за договорами постачання/купівлі-продажу природного газу для покриття об`ємів (обсягів) фактичних втрат та виробничо-технологічних витрат природного газу в газорозподільній системі для забезпечення фізичного балансування газорозподільної системи та власної господарської діяльності.

Відповідно до абз. 7 ч. 1 ст. 4 Закону №1639-IX взаєморозрахунки в цілях погашення заборгованості та грошових зобов`язань, що визначені статтею 1 цього Закону, здійснюються за рахунок видатків державного бюджету для врегулювання обсягів перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу за даними звітності, поданої операторами газорозподільних систем до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (у тому числі до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики), над тарифною виручкою, передбаченою тарифами на розподіл природного газу, встановленими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (у тому числі Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики), з урахуванням отриманих компенсацій витрат, збільшених на суму податку на додану вартість за ставкою, яка діяла у відповідних періодах надання послуг з розподілу природного газу, включену у вартість послуги для кінцевого споживача, що утворилися за період з 1 листопада 2021 року по 28 лютого 2022 року, - в цілях погашення заборгованості операторів газорозподільних систем за договорами постачання/купівлі-продажу природного газу для покриття об`ємів (обсягів) фактичних втрат та виробничо-технологічних витрат природного газу в газорозподільній системі для забезпечення фізичного балансування газорозподільної системи та власної господарської діяльності, укладеними з товариством з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України", а також за договорами транспортування природного газу, укладеними з особою, що здійснює функції оператора газотранспортної системи з 1 січня 2020 року. У разі якщо різниця між фактичною вартістю послуг з розподілу природного газу та тарифною виручкою, передбаченою тарифами на розподіл природного газу, встановленими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (у тому числі Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики), буде перевищувати загальну суму заборгованості оператора газорозподільної системи перед кредиторами, зазначеними в абзацах сьомому - дев`ятому, одинадцятому статті 1 цього Закону, така різниця не підлягає компенсації у тарифі на розподіл природного газу та з інших джерел.

Тобто, законодавець визначив, що боржник який має обсяги перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу за даними звітності, поданої операторами газорозподільних систем має право за рахунок бюджетних асигнувань у порядку затвердженому постановою КМУ №1179 від 12.10.2022.

При цьому Постановою НКРЕКП №489 від 12.03.2024 Про затвердження АТ «Вінницягаз» обсягів перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу над тарифною виручкою, передбаченою тарифами на розподіл природного газу, відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу», статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг затвердила АТ «Вінницягаз» обсяг перевищення фактичної вартості послуг з розподілу природного газу за даними звітності, поданої АТ «Вінницягаз» до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, над тарифною виручкою, передбаченою тарифами на розподіл природного газу, встановленими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з урахуванням отриманих компенсацій витрат, що утворився за період з 01 листопада 2021 року по 28 лютого 2022 року включно у сумі 251 480 260,00 грн (без ПДВ).

Суд погоджується з твердженням приватного виконавця, що договір постачальника «останньої надії» та профільні нормативно-правові акти не містять обмеження стосовно використання газу за договором постачальника «останньої надії» в цілях виробничо-технологічних витрат природного газу.

З огляду на викладене твердження стягувача викладені в скарзі, про те що згідно приписів Закону №1639-ІХ зупиненню підлягає лише сума основної заборгованості, яка утворилась за договором укладеним відповідно до пункту 1 глави 6 розділу III Кодексу газорозподільних систем, тоді як за договором у справі №902/480/24 стягується заборгованість за договором постачальника «останньої надії», тому підстави для застосування п. 15 ч. 1 ст. 34 Закону України «Про виконавче провадження» у ВП №75944508 відсутні, судом оцінюються критично та спростовується вище викладеними нормами законодавства.

Таким чином, приватним виконавцем правомірно встановлено, що за договором постачальника «останньої надії» частина основного боргу у сумі 251 480 260,00 грн. може бути погашеним поза примусовим виконанням судового рішення у спосіб та в порядку визначеному ст. 4 Закону №1639, що дає підставу для застосування п. 15, ч. 1 ст. 34 Закону України «Про виконавче провадження».

Щодо твердження боржника, що вся заборгованість, стягнення якої є предметом судової справи№ 902/480/24, включаючи суму основного боргу і суму штрафних (фінансових) санкцій, підлягає врегулюванню відповідно до Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу», суд зазначає наступне.

Абзацом 11 ст. 1 Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу» визначено термін заборгованість (грошові зобов`язання) суб`єктів ринку природного газу, що підлягає (підлягають) врегулюванню відповідно до цього Закону, а саме: заборгованість операторів газорозподільних систем за договорами постачання/купівлі-продажу природного газу для покриття об`ємів (обсягів) фактичних втрат та виробничо-технологічних витрат природного газу в газорозподільній системі для забезпечення фізичного балансування газорозподільної системи та власної господарської діяльності з 1 листопада 2021 року до 28 лютого 2022 року включно, укладеними з товариством з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України".

Водночас суд звертає увагу боржника що вище вказаному абзаці 11 ст. 1 Закону №1639 відсутнє зазначення «в тому числі підтверджена судовими рішеннями, які набрали законної сили» дані значення присутні в інших абзацах ст. 1 зокрема з 5 по 9 абзац, але дані абзаци не стосуються правовідносин які виникли між сторонами у даній справі.

З огляду на викладене приватний виконавець правомірно зупинив виконавчі дії лише в частині основного боргу у сумі 251 480 260,00 грн.

Тому вимоги скарги, про визнання неправомірною бездіяльність приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Корольова Михайла Андрійовича у ВП № 75944508 щодо: не зупинення вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №75944508 щодо виконання наказу Господарського суду Вінницької області від 22.07.2024 по справі № 902/480/24 та зобов`язання приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Корольова Михайла Андрійовича усунути порушення (поновити порушене право АТ «Вінницягаз») шляхом зупинення вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №75944508 щодо виконання наказу Господарського суду Вінницької області від 22.07.2024 по справі № 902/480/24, спростовуються вище викладеним та задоволенню не підлягають.

Щодо вимог про не зняття та зняття арештів, суд зазначає наступне

Згідно з пунктом 7 частини третьої статті 18 Закону України "Про виконавче провадження" виконавець під час здійснення виконавчого провадження має право накладати арешт на кошти та інші цінності боржника, зокрема на кошти, які перебувають у касах, на рахунках у банках, інших фінансових установах та органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (крім коштів на єдиному рахунку, відкритому у порядку, визначеному статтею 351 Податкового кодексу України, коштів на рахунках платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, коштів на електронних рахунках платників акцизного податку, коштів на рахунках із спеціальним режимом використання, спеціальних та інших рахунках, звернення стягнення на які заборонено законом), на рахунки в цінних паперах, а також опечатувати каси, приміщення і місця зберігання грошей.

Частинами першою - третьою статті 56 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що арешт майна (коштів) боржника застосовується для забезпечення реального виконання рішення. Арешт на майно (кошти) боржника накладається виконавцем шляхом винесення постанови про арешт майна (коштів) боржника або про опис та арешт майна (коштів) боржника. Арешт накладається у розмірі суми стягнення з урахуванням виконавчого збору, витрат виконавчого провадження, штрафів та основної винагороди приватного виконавця на все майно боржника або на окремі речі.

Згідно з пунктом 1 частини четвертої статті 59 Закону України "Про виконавче провадження" підставою для зняття виконавцем арешту з усього майна (коштів) боржника або його частини є отримання виконавцем документального підтвердження, що рахунок боржника має спеціальний режим використання та/або звернення стягнення на такі кошти заборонено законом.

З наведених норм права вбачається, що судове рішення є обов`язковим до виконання. У разі невиконання боржником рішення суду добровільно державним або приватним виконавцем здійснюється його примусове виконання. Під час вчинення виконавчих дій виконавець має право накладати арешт на кошти божника, що містяться на його рахунках у банківських установах. При цьому стаття 48 Закону України "Про виконавче провадження" встановлює невичерпний перелік рахунків, на кошти на яких накладати арешт заборонено, зазначаючи, що законом можуть бути визначені й інші кошти на рахунках боржника, звернення стягнення або накладення арешту на які заборонено.

Отже, виконуючи рішення суду, виконавець може накладати арешт на будь-які кошти на рахунках боржника в банківських установах, крім тих, накладення арешту на які заборонено законом.

Крім того, згідно з абзацом 2 частини другої статті 59 Закону №1404-VIII виконавець зобов`язаний зняти арешт з коштів на рахунку боржника не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від банку документів, які підтверджують, що на кошти, які знаходяться на рахунку, заборонено звертати стягнення згідно із цим Законом, а також у випадку, передбаченому пунктами 10, 15 частини 1 статті 34 цього Закону.

Отже, арешт з майна боржника має бути знятий виконавцем тільки у випадку, якщо вчинення виконавчих дій зупинено з підстави, передбаченої пунктами 10, 15 частини 1 статті 34 цього Закону, тобто можливість зняття арешту залежить саме від підстави зупинення виконавчого провадження.

Як вбачається з постанов приватного виконавця про накладення арешту на кошти та майно боржника, останній накладено в межах суми звернення стягнення з урахуванням основної винагороди приватного виконавця, витрат виконавчого провадження 430 838 638,10 грн. без врахування суми за якою вчинення виконавчих дій зупинено.

З огляду на викладене, державний виконавець правомірно наклав арешт на кошти та майно боржника та зупинив виконавче провадження в частині стягнення основного боргу.

Відповідно до ст. 343 ГПК України за результатами розгляду скарги суд постановляє ухвалу. У разі встановлення обґрунтованості скарги суд визнає оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність неправомірними і зобов`язує державного виконавця або іншу посадову особу органу державної виконавчої служби, приватного виконавця усунути порушення (поновити порушене право заявника). Якщо оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність були прийняті або вчинені відповідно до закону, в межах повноважень державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби, приватного виконавця і право заявника не було порушено, суд постановляє ухвалу про відмову в задоволенні скарги.

З огляду на викладене у задоволенні вимог скарг слід відмовити, позаяк викладені у скаргах обставини не доводять неправомірності дій державного виконавця.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 18, 231, 232-235, 240, 242, 326, 339, 342-345 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. В задоволені скарги Акціонерного товариства "Оператор Газорозподільної системи "Вінницягаз" №21001-Ск-1751-0924 від 12.09.2024 (вх канц. № 01-39/10/24 від 13.09.2024) на неправомірні дії приватного виконавця Корольова М.А. відмовити повністю.

2. В задоволені скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" №б/н від 13.09.2024 (вх канц. № 01-39/11/24 від 13.09.2024) на постанову приватного виконавця Корольова М.А. про зупинення вчинення виконавчих дій відмовити повністю.

3. Примірник ухвали надіслати сторонам та приватному виконавцю в зареєстровані електронні кабінети в підсистемі ЄСІТС "Електронний суд"

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.

Повний текст ухвали складено і підписано 25.09.2024.

Суддя Ігор МАСЛІЙ

віддрук. прим.:

1 - до справи

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення23.09.2024
Оприлюднено26.09.2024
Номер документу121857377
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг енергоносіїв

Судовий реєстр по справі —902/480/24

Ухвала від 26.11.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Павлюк І.Ю.

Ухвала від 25.11.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Павлюк І.Ю.

Ухвала від 28.10.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Павлюк І.Ю.

Ухвала від 28.10.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Павлюк І.Ю.

Ухвала від 23.09.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Маслій І.В.

Ухвала від 19.09.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Маслій І.В.

Ухвала від 17.09.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Маслій І.В.

Судовий наказ від 22.07.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Нешик О.С.

Рішення від 12.06.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Маслій І.В.

Ухвала від 02.05.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Маслій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні