Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 вересня 2024 року Справа№200/770/24
Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Чекменьова Г.А., розглянувши в спрощеному (письмовому) провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , третя особа - Державна установа «Донецький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до ІНФОРМАЦІЯ_1 , в якому просив:
визнати протиправною бездіяльність щодо неприйняття рішення про бронювання військовозобов`язаного ОСОБА_1 відповідно до Порядку бронювання військовозобов`язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України віл 4 лютого 2015 р. № 45(ДСК), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р № 12 (останніми змінами внесеними Постановою КМУ від 06.06.2023 № 571), а також переліку посад і професій військовозобов`язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час, затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 р № 493 (із змінами внесеними розпорядженням КМУ від 14 липня 2021 року №799-р);
зобов`язати вжити заходи щодо оформлення бронювання ОСОБА_1 відповідно до Порядку бронювання за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2015 р № 45(ДСК), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р № 12 (останніми змінами внесеними Постановою КМУ від 06.06.2023 № 571), а також переліку посад і професій військовозобов`язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час, затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 р. № 493 (із змінами внесеними розпорядженням КМУ від 14 липня 2021 року №799-р), в частині зарахування на спеціальний військовий облік та оформлення військовозобов`язаному ОСОБА_1 відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації.
В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на протиправну бездіяльність відповідача щодо не здійснення оформлення бронювання всупереч передбачених законодавством підстав. Позивач наполягає, що має право на бронювання як працівник, який забезпечує виконання важливої та складної роботи в місті Слов`янськ Краматорського району, згідно з покладеними державою обов`язків відповідно до розподілу за виконавцями мобілізаційного завдання (замовлення) на надання послуг цивільного призначення у сфері охорони здоров`я для забезпечення функціонування економіки в особливий період.
Ухвалою від 14 лютого 2024 року відкрито спрощене позовне провадження у справі без повідомлення (виклику) сторін.
Відповідач - ІНФОРМАЦІЯ_3 надав відзив на позовну заяву, в якому пояснив, що начальником ІНФОРМАЦІЯ_4 надано відповіді на запити щодо бронювання ОСОБА_1 , в яких надано обґрунтовану відмову в бронюванні військовозобов`язаного, оскільки Генеральним штабом Збройних Сил України, відповідно до листа від 20.04.2023 № 300/1/С/3886, заборонено бронювання військовозобов`язаних офіцерського складу з групою ВОС 90, до яких відноситься позивач. В зв`язку з наведеним відповідач вважає, що діє в межах чинного законодавства та просить відмовити у задоволенні позовних вимог.
Позивач надав відповідь на відзив, в якому зауважив, що відповідач не спростував тверджень, викладених у позовній заяви щодо наявності підстав для бронювання та підтвердив свою владну компетенцію у прийнятті відповідного рішення. Позивач підтримав доводи позовної заяви, наявність підстав для залучення третьої особи та просив задовольнити позовні вимоги.
Відповідач надав заперечення на відповідь на відзив, в якому звернув увагу на те, що відмову у бронюванні здійснено саме першим відділом ІНФОРМАЦІЯ_5 , який не залучений до участі у розгляді справи. Наполягав на забороні бронювання військовозобов`язаних офіцерського складу з групою ВОС 90 до яких відноситься позивач.
Відповідно до ухвали суду від 14 лютого 2024 року в якості третьої особи на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, залучено Державну установу «Донецький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України».
Третя особа в наданих поясненнях підтримала заявлені у справі позовні вимоги, оскільки до першого відділу ІНФОРМАЦІЯ_6 » було направлено декілька звернень щодо здійснення бронювання позивача, проте кожного разу відповідач направляв різного роду необґрунтовані відмови з необхідністю усунути недоліки оформлення додатків чи надання додаткових документів.
Відповідач не заперечував проти бронювання ОСОБА_1 ,, проте після усунення викладених в листі недоліків, після проходження ВЛК позивачем, змінив позицію, яку ДУ «Донецький ОЦКПХ МОЗ» в питаннях оформлення бронювання за Постановою КМ України № 45 вважає суб`єктивною та такою, що не ґрунтується на нормах чинного законодавства України. Відповідач не має чіткої позиції в питаннях бронювання, хоча повинен діяти лише у спосіб визначений законодавством, а не виходити з дискреційних повноважень, оскільки окреме доручення НГШ ЗС України не є нормативним документом і навіть в умовах воєнного стану в Україні ніхто не скасовував правопорядок.
Ухвалою суду від 17 травня 2024 року в якості другого відповідача у справі залучений ІНФОРМАЦІЯ_7 . Розгляд справи розпочатий спочатку.
Відповідач - ІНФОРМАЦІЯ_7 у відзиві на позовну заяву зазначив, що постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2023 № 76 Деякі питання реалізації положень Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію щодо бронювання військовозобов`язаних на період мобілізації та на воєнний час затверджено, зокрема, Порядок бронювання військовозобов`язаних за списком військовозобов`язаних під час дії воєнного стану, яким визначено механізм бронювання під час дії воєнного стану військовозобов`язаних за списками військовозобов`язаних, які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час.
Відповідно до розпорядження Генерального штабу Збройних Сил України від 13.04.2023 року, на виконання абзацу 4 пункту 7 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів затвердженого Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року №1487 з метою якісного комплектування військових частин (підрозділів) мобілізаційними ресурсами на період мобілізації та воєнний час повідомлено про прийняття рішення щодо заборони бронювання військовозобов`язаних, які мають зазначені у листі дефіцитні для Збройних Сил України військово-облікових спеціальностей (ВОС), крім того але не виключно, з-поміж осіб офіцерського складу не підлягають бронюванню особи з наступною групою ВОС 90.
Відповідно до військово-облікового документа, послужної картки офіцера ОСОБА_1 визначено ВОС 905600.
Враховуючи викладене Генеральним штабом Збройних Сил України заборонено бронювання військовозобов`язаних офіцерського складу з групою ВОС 90.
Таким чином, на думку відповідача, ІНФОРМАЦІЯ_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 діяли в межах визначеного законодавства України.
Третя особа надала додаткові пояснення, де зазначила, що Постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2023 № 76 Деякі питання реалізації положень Закону України Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію щодо бронювання військовозобов`язаних на період мобілізації та на воєнний час затверджено, зокрема, Порядок бронювання військовозобов`язаних за списком військовозобов`язаних під час дії воєнного стану, яким визначено механізм бронювання під час дії воєнного стану військовозобов`язаних за списками військовозобов`язаних, які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час.
Органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями під час формування списків можуть враховуватися критерії бронювання військовозобов`язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час згідно з додатком 6 до Порядку бронювання військовозобов`язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2015 р. № 45, - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р. № 12, а також переліки посад і професій військовозобов`язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час, затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 р. № 493.
Відповідно до статті 129 Конституції України суддя, здійснюючи правосуддя, є незалежним та керується верховенством права. До основних засад судочинства відноситься, зокрема, розумний строк розгляду справи судом. Статтею 6 Європейської конвенції з прав людини передбачено, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом. За визначенням пункту 11 частини першої статті 4 КАС України розумний строк - найкоротший строк розгляду і вирішення адміністративної справи, достатній для надання своєчасного (без невиправданих зволікань) судового захисту порушених прав, свобод та інтересів у публічно-правових відносинах.
Тому, відповідно до наведених норм, справа розглянута впродовж розумного строку, необхідного для прийняття законного та обґрунтованого судового рішення, враховуючи обставини здійснення судочинства в умовах збройної агресії проти України.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив такі фактичні обставини.
Позивач ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_9 (РНОКПП НОМЕР_1 ) зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , працює завідувачем відділення епідеміологічного нагляду (спостереження) та профілактики неінфекційних захворювань Слов`янської філії ДУ «Донецький ОЦКПХ МОЗ» та має вищу кваліфікаційну категорію за спеціальністю «Комунальна гігієна» (довідка № 254/01 від 08.02.2024).
Відповідно до військового квитка серії НОМЕР_2 ОСОБА_1 перебуває на військовому обліку з 6 червня 1994 року, військове звання капітан, відповідно до наказу Південного ОК № 9 від 31.05.2011. Відповідно до облікових даних ВОС 905600.
Відповідно до Довідки № 7/01-29 від 09.01.2024 позивача визнано обмежено придатним до військової служби.
01.11.2023 Слов`янською філією ДУ «Донецький ОЦКПХ МОЗ» направлено звернення до начальника першого відділу ІНФОРМАЦІЯ_10 щодо бронювання ОСОБА_1 як працівника, що забезпечує виконання важливої та складної роботи в місті Слов`янськ Краматорського району згідно покладених державою обов`язків з посиланням на Порядок бронювання військовозобов`язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2015 року № 45 (ДСК.), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 року № 12, постановою КМУ від 06.06.2023 № 571, а також перелік посад і професій військовозобов`язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 року № 493 (із змінами внесеними розпорядженням КМУ від 14 липня 2021 року №799-р).
Слов`янська філія ДУ «Донецький ОЦКПХ МОЗ» 07.12.2023 надіслала відповідачу обґрунтування бронювання, в якому зазначило, що поданий на бронювання військовозобов`язаний працівник Слов`янської філії ДУ «Донецький ОЦКПХ МОЗ» Павло ЧУКАНОВ забезпечує виконання державною установою визначених Положенням про функціональну підсистему забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я від 06.12.2022 № 2213 функції з державного санітарно-епідеміологічного нагляду на території Донецької області.
Крім того ОСОБА_1 є регіональним координатором з підготовки та проведення радіаційного спостереження і дозиметричного контролю, реагування на надзвичайні ситуації радіаційного характеру, забезпечує безперебійну роботу груп радіаційного спостереження і дозиметричного контролю, моніторинг наявного потенціалу і ресурсів Слов`янської філії ДУ «ДОНЕЦЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» для забезпечення готовності щодо запобігання, виявлення та ефективного реагування на небезпечні чинники радіаційного походження, а також виконує організаційно-розпорядчі функцій управління відокремленими структурними підрозділами (філіями) за територіальним принципом виконання функціональних обов`язків ДУ «ДОНЕЦЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» в цілому.
ОСОБА_1 є фахівцем з питань цивільного захисту та входить до складу: підрозділу системи енергетичного менеджменту (забезпечує формування та функціонування системи резервного електроживлення об`єктів критичної інфраструктури та нейтралізації наслідків довгострокового відключення електропостачання шляхом встановлення незалежних генераторів Слов`янської філії державної установи «Донецький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України»); підрозділу по моніторингу руйнувань об`єктів критичної інфраструктури (забезпечує надання оперативних даних правоохоронним органам щодо руйнувань, збір та узагальнення інформації про пошкодження об`єктів державної власності, що обліковуються на балансі та належать до сфери управління Міністерства охорони здоров`я України, організації та проведення незалежної оцінки збитків); підрозділу координації діяльності функціональною підсистемою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення Донецької області в особливий період; підрозділу оперативного центру реагування на надзвичайні ситуації; підрозділу з підготовки філій державної установи до роботи в осінньо-зимовий період.
Начальником ІНФОРМАЦІЯ_4 наданий лист від 15.12.2023 року № 5644, в якому зазначено, що повертає документи на доопрацювання і рекомендує з метою виключення порушення правил військового обліку направити ОСОБА_1 для проходження військово-лікарської комісії та оформити посвідчення про відстрочку від призову на військову службу на період мобілізації та на воєнний час, а також повідомлення про зарахування військовозобов`язаного на спеціальний військовий облік (додаток 5 до Порядку затвердженого Постановою КМУ № 45 від 04.02.2015 із змінами відповідно до чинного законодавства).
Після усунення недоліків, визначених в листі ІНФОРМАЦІЯ_11 від 15.12.2023 року, роботодавцем направлені повторні звернення щодо бронювання, 10.01.2024 та 25.01.2024. В обґрунтуванні необхідності бронювання зазначалось, що капітан запасу ОСОБА_2 подається за списком на бронювання у відповідності до Порядку бронювання військовозобов`язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2015 р. № 45(ДСК.), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р. № 12 (останніми змінами внесеними Постановою КМУ від 06.06.2023 року № 571), а також переліку посад і професій військовозобов`язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час, затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 р. № 493 (із змінами внесеними розпорядженням КМУ від 14 липня 2021 року №799-р) як працівник, що забезпечує виконання важливої та складної роботи в місті Слов`янськ Краматорського району у відповідності до покладених державою обов`язків.
15.01.2024 позивачу вручена повістка на відправлення та мобілізаційне розпорядження, відповідно до якого військовозобов`язаний повинен з`явитися 05.02.2024 у 8.00 годині.
На повторне звернення, після проходження ОСОБА_1 військово-лікарської комісії, де він за рішенням ВЛК визнаний обмежено придатним, ІНФОРМАЦІЯ_12 було направлено до ДУ «Донецький ОЦКПХ МОЗ» лист №200 від 17.01.2024 де вказувалось, що позивач не підлягає бронюванню за Постановою КМУ № 45 (ДСК) з посиланням на окреме доручення НГШ ЗС України відповідно до пункту 7 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487.
05.02.2024 до ІНФОРМАЦІЯ_11 надано ухвалу суду про забезпечення позову від 02.02.2024 про заборону вчиняти дії щодо призову на військову службу під час мобілізації.
Не погоджуючись з бездіяльністю відповідача позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає, що відповідно до статті 65 Конституції України захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов`язком громадян України. Громадяни відбувають військову службу відповідно до закону.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов`язані, заброньовані на період мобілізації та на воєнний час за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, а також за підприємствами, установами і організаціями в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, і перебувають на спеціальному військовому обліку.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2023 № 76 (в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) затверджено Порядок бронювання військовозобов`язаних за списком військовозобов`язаних під час дії воєнного стану.
Пунктом 2 названого Порядку визначено, що бронювання військовозобов`язаних, зазначених у пункті 1 цього Порядку, здійснюється згідно з рішенням Мінекономіки за списками військовозобов`язаних, які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час (далі - список), погодженими Генеральним штабом Збройних Сил (військовозобов`язаних, які перебувають на військовому обліку в СБУ, Службі зовнішньої розвідки, - за списками, погодженими СБУ, Службою зовнішньої розвідки).
Заброньованим військовозобов`язаним надається відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації (далі - відстрочка).
У рішенні Мінекономіки зазначається строк дії відстрочки, який не може перевищувати:
строку проведення мобілізації - для військовозобов`язаних, зазначених в абзаці другому пункту 1 цього Порядку;
шість місяців - для військовозобов`язаних, зазначених в абзацах третьому - п`ятому пункту 1 цього Порядку.
Відповідно до пункту 4 Порядку органи державної влади, інші державні органи подають на погодження Генеральному штабу Збройних Сил (СБУ, Службі зовнішньої розвідки) списки за відповідними сферами управління, галузями національної економіки, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями.
Пунктом 11 порядку встановлено, що з метою оформлення військовозобов`язаним відстрочок Мінекономіки надсилає рішення про бронювання військовозобов`язаних органам державної влади, іншим державним органам, якими подано списки, а також Генеральному штабу Збройних Сил (СБУ, Службі зовнішньої розвідки).
Генеральний штаб Збройних Сил (СБУ, Служба зовнішньої розвідки) у триденний строк доводить зазначене рішення до відома відповідних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (відповідного підрозділу Центрального управління та/або регіональних органів СБУ, відповідного підрозділу Служби зовнішньої розвідки).
Орган державної влади, інший державний орган, орган місцевого самоврядування, підприємство, установа і організація видає військовозобов`язаному витяг із зазначеного рішення за формою згідно з додатком 3.
Витяг, завірений підписом керівника та печаткою (у разі її наявності) відповідного органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи чи організації, є документом, що підтверджує надання військовозобов`язаному відстрочки.
Витяг видається військовозобов`язаному під розпис у відомості видачі бланків спеціального військового обліку, складеній за формою згідно з додатком 4.
Органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації у п`ятиденний строк з дня видачі витягу військовозобов`язаному надсилають до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, де військовозобов`язаний перебуває на військовому обліку (відповідного підрозділу Центрального управління та/або регіональних органів СБУ, відповідного підрозділу Служби зовнішньої розвідки), повідомлення про бронювання військовозобов`язаного за формою згідно з додатком 5 для зарахування його на спеціальний військовий облік.
Територіальний центр комплектування та соціальної підтримки, в якому військовозобов`язаний перебуває на військовому обліку (відповідний підрозділ Центрального управління та/або регіональний орган СБУ, відповідний підрозділ Служби зовнішньої розвідки), на підставі рішення про бронювання військовозобов`язаних зараховує у строк не більше ніж п`ять робочих днів з дня його отримання такого військовозобов`язаного на спеціальний військовий облік.
Аналіз наведених норм дає можливість дійти висновку, що Порядком № 76 встановлена спеціальна процедура оформлення відстрочки військовозобов`язаному, заброньованому органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями. За приписами названого Порядку, заброньованим військовозобов`язаним надається відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації згідно з рішенням Мінекономіки. Територіальний центр комплектування та соціальної підтримки, в якому військовозобов`язаний перебуває на військовому обліку, на підставі рішення про бронювання військовозобов`язаних зараховує у строк не більше ніж п`ять робочих днів з дня його отримання такого військовозобов`язаного на спеціальний військовий облік.
Позиція позивача та третьої особи полягає в тому, що з дотриманням наведеної процедури настає безумовне право позивача на оформлення бронювання, яке кореспондує з обов`язком відповідача вчинити зазначені дії.
Проте, вказані твердження суд вважає хибними, оскільки нормативне регулювання спірних відносин передбачає, погодження рішення Мінекономіки за списками військовозобов`язаних, які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час, зокрема, Генеральним штабом Збройних Сил, що прямо передбачено пунктами 2, 4 вищезазначеного Порядку.
Як вже зазначено вище, бронювання військовозобов`язаних, зазначених у пункті 1 цього Порядку, здійснюється згідно з рішенням Мінекономіки за списками військовозобов`язаних, які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час, погодженими Генеральним штабом Збройних Сил (військовозобов`язаних, які перебувають на військовому обліку в СБУ, Службі зовнішньої розвідки, - за списками, погодженими СБУ, Службою зовнішньої розвідки).
Як зазначено відповідачами, розпорядженням Генерального штабу Збройних Сил України від 13.04.2023 року, на виконання абзацу 4 пункту 7 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів затвердженого Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року №1487 з метою якісного комплектування військових частин (підрозділів) мобілізаційними ресурсами на період мобілізації та воєнний час повідомлено про прийняття рішення щодо заборони бронювання військовозобов`язаних, які мають зазначені у листі дефіцитні для Збройних Сил України військово-облікових спеціальностей (ВОС), крім того але не виключно, з-поміж осіб офіцерського складу не підлягають бронюванню особи з групою ВОС 90. Відповідно до військово-облікового документа, послужної картки офіцера ОСОБА_1 визначена військово-облікова спеціальність 905600.
Міністерство економіки України в листі до Генерального штабу ЗСУ № 2704-20/2153-01 від 10.01.2024 року щодо оформлення та/або переоформлення бронювання військовозобов`язаних, в якому Мінекономіки як уповноважений орган в сфері відносин щодо бронювання зазначає, що Порядок бронювання військовозобов`язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами на період мобілізації та на воєнний час, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2015 року № 45, не містить норм щодо обмежень в бронюванні військовозобов`язаних, які мають дефіцитну для Збройних Сил України військово-облікову спеціальність.
За наведених обставин суд не встановив порушень в діях та рішеннях відповідачів, через що дійшов висновку про відмову у задоволенні позову.
Через відмову у позові суд не здійснює розподіл судових витрат.
Керуючись статтями 2, 139, 241-246, 255, 295-297 КАС України, суд
В И Р І Ш И В :
У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_3 , код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), третя особа - Державна установа «Донецький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Текст рішення виготовлений та підписаний в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса: http://www.reyestr.court.gov.ua/) відповідно до наявних умов електропостачання та функціонування програмного забезпечення через обставини збройної агресії проти України.
Суддя Г.А. Чекменьов
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2024 |
Оприлюднено | 30.09.2024 |
Номер документу | 121902144 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Чекменьов Г.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні