ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
26 вересня 2024 рокум. Ужгород№ 260/4753/24
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Іванчулинця Д.В., розглянувши в порядку письмового провадження клопотання про розгляд справи в порядку загального позовного провадження в адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради (пл. Поштова, буд. 3, м. Ужгород, Закарпатська область, 88000, код ЄДРПОУ 04053699), треті особи: Міністерство фінансів України (вул. Грушевського, 12/2, м. Київ, Київська область, 01008, код ЄДРПОУ 00013480), Міністерство соціальної політики України (вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, Київська область, 01601, код ЄДРПОУ 37567866) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В:
22 липня 2024 року ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради (далі - відповідач), Міністерство фінансів України (третя особа 1), Міністерство соціальної політики України (третя особа 2), яким просить суд:
1) визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Ужгородської міської ради код ЄДРПОУ: 04053699 щодо відмови складення та затвердження кошторису на капітальний ремонт з місцевого бюджету у Порядку визначеному Постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року № 565 у Порядку визначеному Постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року №565;
2) зобов`язати Виконавчий комітет Ужгородської міської ради відповідно до п.8 ч.1 ст. 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", п.п. 2, 3, 5-11 Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 року № 565, скласти та затвердити кошторис на капітальний ремонт з місцевого бюджету прийняти рішення про проведення безоплатного капітального ремонту квартири ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_2 .
26 липня 2024 року ухвалою судді Закарпатського окружного адміністративного суду було відкрито провадження у даній справі та розгляд такої призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
28 серпня 2024 року на адресу суду від Виконавчого комітету Ужгородської міської ради надійшло клопотання про розгляд даної справи за правилами загального позовного провадження. Необхідність розгляду даної справи за правилами загального позовного провадження відповідач обґрунтовує тим, що третіми особами в даній справі позивачем зазначено Міністерство фінансів України та Міністерство соціальної політики України, однак питання про залучення вищевказаних осіб, до участі у справі, як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору представник відповідача вважає за необхідне розглядати в підготовчому судовому засіданні, відтак просить суд перейти до розгляду справи № 260/4753/24 в порядку загального позовного.
У зв`язку з перебуванням головуючого судді Іванчулинця Д.В. в період з 12 серпня 2024 року по 25 вересня 2024 року (включно) у щорічній основній відпустці, розгляд даного клопотання відбувається 26 вересня 2024 року.
Розглянувши вказане клопотання, суд дійшов висновку про відсутність підстав для його задоволення, з огляду на наступне.
Відповідно до частини першої, другої, третьої статті 12 КАС України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.
Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.
Пунктом 10 частини шостої статті 12 КАС України встановлено, що для цілей цього Кодексу справами незначної складності є інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.
При цьому суд зазначає, що Кодексом адміністративного судочинства України суду надано право на власний розсуд вирішувати порядок позовного провадження, за якого буде розглядатися справа з урахуванням обмежень, зазначених у Кодексі.
Згідно частини другої статті 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
Частиною четвертою статті 257 КАС України встановлено, що за правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті справи у спорах:
1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом;
2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності;
4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно з частиною четвертою статті 260 КАС України, якщо відповідач в установлений судом строк подасть заяву із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, суд залежно від обґрунтованості заперечень відповідача протягом двох днів із дня її надходження до суду постановляє ухвалу про:
1) залишення заяви відповідача без задоволення; 2) розгляд справи за правилами загального позовного провадження та заміну засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.
З урахуванням наведеного та з огляду на те, що відповідачем не обґрунтовано у своєму клопотанні необхідності розгляду справи за правилами загального позовного провадження, а також те, що дана справа не визначена справою, яка підлягає обов`язковому розгляду за загальними правилами позовного провадження, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання відповідача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.
Керуючись статтями 12, 257, 260 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В :
У задоволенні клопотання Виконавчого комітету Ужгородської міської ради про розгляд справи за правилами загального позовного провадження - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
СуддяД.В. Іванчулинець
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2024 |
Оприлюднено | 30.09.2024 |
Номер документу | 121902429 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Іванчулинець Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні